ENG
瀏覽人次:48459    回應:74
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 睇得通 2014-03-18 09:08:58

租務市場將會變成主流,有投資者教只要將鎖匙交給那些地產代理便可以,.........

鎖匙交給地產代理是一件很小的事,每一個人都有自己的睇法想法???有空閒者不交鎖匙地產代理自己打理為佳是很正常的事,沒有空閒者交鎖匙地產代理打理也是很正常的事.............何需介懷...........就如香港人喜歡外出食飯貪圖方便一樣,注重健康者都喜歡自己動手入廚房煮食干凈企理.................

2. 法子 2014-03-18 09:11:26
小時候,我媽也有教過,不把鎖𨫞交給代理。

一來不知道代理在屋內做什麼。

二來每次有人睇樓,還唔還價都好,自己會知,還可看看是投資者多,還是用家多。

當然這會麻煩一點。
3. 山高雲低 2014-03-18 09:48:31

博士所言甚得山高氏心。凡事親力親為,力不到不為財,乃古之明訓,是千古不易之理。

那些要博士放鎖匙於地產處的有可能是地產經紀。有匙在手,隨時有客到都可以隨時帶客上門,自然省卻又要打電話約業主,又要等業主回覆,又要雙方約時間,若遲到或不到又費時失事,煩惱多多,怎及一匙在手方便?

不過,話說回頭,放不放鎖匙,各有想法,也沒需爭辯。

4. 早晨,法子 2014-03-18 09:52:18
法子,你真行,樓市如你所言爆邊,不過係爆出六十星期新低.
5. 不食人間煙火 2014-03-18 09:57:39
博士, 我終於都明白點解你同廣大平民收租佬對鎖匙盤分歧咁大啦.
重點在於你唔知道大部分得一兩間收租屋仔(仲要未供完)既平民收租佬係要番工既.
我地冇人養仲要供樓, 正職對我地呢講極重要. 相信冇人會為左放租而辭工或請大假.

你咁講同晉惠帝句"何不食肉糜"有乜分別?鬼唔知咁樣full time 去開門對於放租係最好咩?
不過首先你要已經唔駛做或者係二世祖先得 lor.
6. 急跌 2014-03-18 10:02:40
Already peak for a year for distribution. There is only one way that is big drop
7. 小業主 2014-03-18 10:21:28
我支持博士,因為我自己都是每次親自開門, 的確是花多了時間, 但相對放鎖匙給地代,實際成功租出物業時間還是快了, 而且租客質素一目了然, 絕對值得 !
8. 路人甲 2014-03-18 10:23:54

如果唔係湯博士尋日一竹桿掃晒成船地代, 話佢地個個都咁冇手尾, 又利用單位作示範, 叫客買其他單位, 回響就唔會出乎湯生意外, 令佢要連寫兩篇回應啦.

今日湯生又話佢一出道已親自去開門比人睇樓, 但點解佢尋日又講到好似自己有d不愉快經歷, 所以從此唔再交鎖匙比地代呢? 究竟佢尋日講果d係咪佢第一身體驗, 定係聽人講架?

9. Vincent 2014-03-18 10:28:58
非常同意5/F既回應. 湯博士, 你咪以為個個都好似你有成個集團至得架.
10. 小業主 2014-03-18 10:36:14

正常租客都是要返工的, 只要約下班時候或週末睇樓,  根本沒有大問題 !!

 

11. 路人乙 2014-03-18 11:20:26

乜香港依家打工仔仲有確定既下班時間咩? 週末, 週日唔係人人都唔駛返工架。 要夾岩時間,分分鐘一個月只約到一台客。好心你地唔好將自己個人經驗,硬放落他人身上。

湯生講過鎖匙盤係樓市既溫度計之一,如個個都唔比鎖匙代理,我睇你班友仲用乜野探熱。

大家係依度集中返講樓市走勢分析好過啦, 比唔比鎖匙代理係個人選擇。

12. 路過 2014-03-18 11:28:41
重點唔喺邊個方法好?而喺你湯文亮不應該話同你做法唔一樣的人就喺:

那些業主以為很聰明,其實是相當蠢

你的說話得罪咗好多小業主......你唔好學CY喺度玩語言藝術,必須正視。

你要得到人地尊重,必先懂得尊重他人

13. 親力親為 2014-03-18 11:30:17

我都有過不快經驗,個單位在裝修期間,心急多配鎖匙讓多間地代帶客睇樓,事後裝修師傅反映有些貴重工具唔見左,最後當然查唔倒邊個做。

現在我D收租單位,全部都是自己在網上搵客,最大好處是唔駛比佣及不會發生討論所說的問題。另外,我的放租單位全部在離我屋企5分鐘步程內,有咩事都好快攪惦,我唔介意一晚落街幾次,有錢搵無所謂啦!

14. Vincent 2014-03-18 11:36:19
非常同意12/F, 係博士自己先用詞不當, 唔跟佢方法做就係蠢人, 有冇攪錯.
15. 不再做順民 2014-03-18 11:41:18

不過諗諗吓又不妨學博士咁講唔好隨便放低條鎖匙比代理﹐實行吊起來賣。如果個客是有心買的話應不會嫌麻煩預約睇樓﹐如果連預約都無耐性的話就估計是混吉居多。總之我層樓係皇帝女唔憂嫁﹐買就買唔買就算﹗

16. 小業主 2014-03-18 11:43:28
人家袋錢落你袋都吾知, 所以成功的人只是少數, 不能怨天尤人 !
17. 逸瑤 2014-03-18 11:49:33
博士也不過是說要取得最好成績的做法吧...
始終要成績好些,就得多勤力些。
要懶惰或者真的花不出時間來嘛、那就得安份接受平庸的結果。
18. 法子 2014-03-18 11:51:05
回4樓:

感謝你有留意我的留言。

很多時人看評論,都地重點放在「升」或「跌」,但重點應該放在「時段」。此話何解?

不論股市或樓市,其實都不斷「升升跌跌」,所以如果只把重點放在升或跌之上,任何評論都可說是「一定對」或「一定錯」。我在2014年1月11日說的是「2014年是爆邊向上之年」,其時段是指從2014年1月1日到2014年12月31日。

投資而言,期間也是升跌不重要(只要你沒有過度摃扞),重要的也是「時段」,從你買人開始,到你賣出為止,這時段對你才重要,每日升跌並不重要。

如果4樓還是不明白,讓我在此分享巴老的兩句名言:

人們買股票,根據第二天早上股票價格的漲跌,決定他們的投資是否正確,這簡直是扯淡。」

我從未指望在股市中賺錢。我會設想股市在隔天關閉而在5年後開市。」

順便講一下我對3D的經驗:「如果今天梁振英立法,樓市禁止買賣10年,這等同逼現在的業主在10年後開市時成為富翁。」



還有一點,4樓,這點我可能錯,如果錯了請見諒,從你故意忽視「時段」,好像有點故意對看好人士作出攻擊,多過想理性討論。你是否有既定立場?例如年幾年開始等跌的人士。而影響到你的心路歷程。如果是這樣的話,在投資路上是很危險的。共勉之。
19. 土瓜灣小业主 2014-03-18 11:59:45

试过把鎖匙交給地產代理, 试过下午放假去看看等出租的房子. 门开不了因为房字内反.按门鈴后地產代理睡眼惺忪地开门,辩说刚带客看完房子. 他走后知道他应该在sofa午睡,还在房子内吸烟.

自此以后我都不放鎖匙交給地產代理.发现得着更多,比如更加明白租客的想法等等.

20. 土瓜灣小业主 2014-03-18 11:59:47

试过把鎖匙交給地產代理, 试过下午放假去看看等出租的房子. 门开不了因为房字内反.按门鈴后地產代理睡眼惺忪地开门,辩说刚带客看完房子. 他走后知道他应该在sofa午睡,还在房子内吸烟.

自此以后我都不放鎖匙交給地產代理.发现得着更多,比如更加明白租客的想法等等.

21. 土瓜灣小业主 2014-03-18 11:59:47

试过把鎖匙交給地產代理, 试过下午放假去看看等出租的房子. 门开不了因为房字内反.按门鈴后地產代理睡眼惺忪地开门,辩说刚带客看完房子. 他走后知道他应该在sofa午睡,还在房子内吸烟.

自此以后我都不放鎖匙交給地產代理.发现得着更多,比如更加明白租客的想法等等.

22. 路過 2014-03-18 12:02:21

回16:

湯文亮果套對於我來講唔喺好arm,因為我有超過一半時間不在香港,而我D物業有在大6,馬交同新加坡,根本無可能次次自己開門........可能我真喺好

有時我會揾員工或朋友幫手,但喺唔代表他們唔會犯同地代一樣的錯,問題喺你信邊個多D姐?

23. 行外人 2014-03-18 12:12:08
我每次放租講明,只係逢星期六日下午3-6時才開門 。。。

??因為,係我主場!!
24. 同意 2014-03-18 12:15:15
如果今天梁振英立法,樓市禁止買賣10年,這等同逼現在的業主在10年後開市時成為富翁。
25. 小業主 2014-03-18 12:23:42

回 22 :

恕小弟見識淺薄,每個地方都有其獨 特規則, 大陸及新加玻我沒有意見,

按你的情況,香港物業還是自己or員工or 親朋開門為上策!!!

26. 回小業主 2014-03-18 12:46:58
唔親自開門就蠢同平庸!? 生意要做得大, 一定要講個信字, 因一個人時間始終有限, 連幫你做野既人都信唔過既話, 咁不如索性唔好搵代理幫手, 連搵客, 簽約乜都自己黎好過. 唔係人人層收租樓都係自己屋企附近架. 尤其係海外置業既case. 我睇你到時點親自開門. 仲話袋錢入我錢, 你帶返個腦出街先啦, 人講乜你又講乜.
27. 大寶二寶 2014-03-18 13:09:55
Test
28. 職業和業餘收租 2014-03-18 13:18:12


博士只係分享他的做法和經歷, 卻遭到一班"有心人"抽水......

點解別人會成功? 可能, 他只是在每一件事上都做多一點點. 博士講出開窗開冷氣, 看似小事, 卻反映出他的細心和認真.

而我們卻為何依然只是業餘收租佬囉....

 

 


29. 小業主 2014-03-18 13:19:12

回 26 :

其實各抒己見, 何需動氣 ? 更無需人生攻擊,

原來閣下的生意仲大過博士 ? 失敬 !!!!

30. 肥婆四 2014-03-18 13:21:38
我信博士講係事實,自己開門多數快啲租出,我又試諣自己貼街招,一齊同地代做,十次都有九次快諣地代,咁太远路交鎖匙地代係權宜之計,博士文章真心實意,穫益良多,有幸閱讀,十分感謝。_
31. Albert 2014-03-18 13:23:26

業主將匙經紀, 相信不會是第一次委託, 一定是熟客, 信得過個經紀或有多個物業在手才會。本人非常不贊同筆者在未清楚個別業主和經紀關係前, 就作出一些不負責任言論,稱放匙給經紀是不智,還引來一些死忠讀者和應,稱不親自開門是平庸。

32. 神行太保 2014-03-18 13:27:33
我住九龍城, 係退休人仕, 我有3個細單位放租, 當時本錢有限, 因為價錢平, 所以先後幾年內都係買喺屯門, 每次放租都必定放鎖匙俾地代, 甚至簽臨约或正式租約都係叫地代送約嚟九龍城俾我簽, 連租客尊容都多數未見過, 收租靠銀行過數, 心諗最緊要佢有租交, 唔靓仔都無問题, 唯一收樓退按金時入屯門先知道個租客靚唔靚仔, 我咁懒其實應該撞板领野, 不過好彩托賴重未曾試過, 或者試咗都唔知, 有次咁啱3個單位同時放租, 如果要我應召去開門俾人睇樓, 咁我一係喺屯門是但一個單位打地鋪到3個單位租晒為止, 一係練功做神行太保!
33. 和應 "回小業主" 2014-03-18 13:30:36
你話人地唔跟湯博士做係平庸, 懶惰, 人地梗係動氣啦, 你話完人, 就話只係各抒己見, 咁點岩數呀~~! 人地都冇講過話佢d生意大過博士. 就算大過細過又如何, 你知雙方生意既規模咩? 唔通大過你就要收聲, 細過就唔可以回應你話人平庸!?
34. ccleung 2014-03-18 13:37:49

唔通博士有命活到80歲都下下自己去開門咩???凡事都要多角度思考,唔同情形有唔同處理方法。天上有天......唔好過於自大

 

35. 請各位槍口向外 2014-03-18 13:44:02


各位大、小業主,放唔放低鎖匙俾地代小事一宗,請把槍口對準 咀咒香港業主要燒炭、跳樓、上吊、做乞兒嗰啲廢柴啦。



36. 回小業主 2014-03-18 13:59:39

 

相信依度有唔少有實力既業主, 生意大過湯生有幾咁出奇, 無須失敬, 依度唔係鬥身家多既地方, 係討論樓市走向既地方. 係湯生先將交匙問題小事化大, 出言侮辱.

37. 法子 2014-03-18 14:04:57
【成報】稱,觀塘改建逾千單位公屋。公屋興建需求量不斷增加,政府銳意四處尋找土地。房屋署計劃在觀塘曉明街和曉光街一帶的網球場及籃球場設施進行改建規劃,興建一至兩幢41層的公屋,建成後大約能提供約1,100個公屋單位。

------

這樣給梁振英搞幾年,香港人的居住環境是改善了?還是倒退了?
38. 三寶 2014-03-18 14:05:24
有頭髮邊個想做癩痢呀, 鬼唔知阿媽係女人, 樣樣親力親為好咩. 唔清楚難處既人, 一係就只得一兩層, 一係就好多屋企人, 親戚朋友, 員工幫佢攪掂.
39. 法子 2014-03-18 14:05:26
【成報】稱,觀塘改建逾千單位公屋。公屋興建需求量不斷增加,政府銳意四處尋找土地。房屋署計劃在觀塘曉明街和曉光街一帶的網球場及籃球場設施進行改建規劃,興建一至兩幢41層的公屋,建成後大約能提供約1,100個公屋單位。

------

這樣給梁振英搞幾年,香港人的居住環境是改善了?還是倒退了?
40. on x 的 cy 2014-03-18 14:09:06
為千一個公屋,要全區人受害
41. 不再做順民 2014-03-18 14:09:48
武功最上剩者是沒有固定招式﹐沒招式即係最好的招式。這不單只用於買樓賣樓方面﹐在其他事情亦可作如是觀。懇請各位高人到此為止﹐停止爭辯 ﹗

42. ccleung 2014-03-18 14:13:38

小弟有個平庸客人(香港十大富豪之一的夫人)近年放盤都放埋匙俾我地做ga,唔通夫人會下下去開門俾d二打六咩?你搞托曬咪送票送約去俾夫人lo...做地代的邊敢忘記關門關窗,連地都掃埋先走就經常有.

你甘有米下下親自開門,小心俾人有機可乘啊!

43. 689 2014-03-18 14:30:57
又係喎, 一言驚醒, 真唔想變第二個王德輝. 另選擇"平庸" 了.
44. 唉! 2014-03-18 14:37:02
真是阿呢陀佛!
45. Dr. Tong Fans 2014-03-18 14:38:41
Totally agree with 5/F. That's obviously the difference between full time and part time property investors.
46. ccleung 2014-03-18 14:39:20

回不再做順民

喺湯生唔收口,根本無乜對錯,只要唔好出口傷人侮辱d小業主同地代就無問題

47. 大寶二寶 2014-03-18 14:42:20
其實比吾比鎖匙地代冇咩好拗。大家背景吾同, 專業同業餘又吾同, 只可各施各法, 边樣最適合自己咪做囉。 再爭論都冇結局嘅, 盞傷網友感情。
共勉之, 哈哈!
48. 亮劍 2014-03-18 14:47:57
觀塘嗰度啲區議員,無論建制或泛民,呢一鑊唔反枱我跟你波叔玩鞋😪😪
但我極之相信波叔冇咁「望狗,」佢只是用虛與委蛇呢招啫😅😅
我好難得班倒幅地返來😂😂
點知區議會打沉咗😱😱
等待很久的人話上唔倒樓😩😩
波叔就話我做曬嘢啦,係D議員玩嘢咋⋯⋯吃吃吃😭😭
49. 不再做順民 2014-03-18 14:53:29
39樓法子:
剛過去這星期日我兩公婆去德福一間酒樓飲朋友結婚喜酒﹐由於已幾年沒去過德福﹐順道行過去對面的屋邨看看﹐記得以前此處是牛頭角下邨﹐但如今已面目全非﹐新穎建築樓下還有小型公園及專供小孩子嬉戲場地﹐對面就是德福大型商場及地鐵站。當時我兩公婆四目交投不是含情默默而是搖搖頭自憐身世。自己身為所謂業主﹐都要山長水遠由新界揸車出嚟德福飲﹐怎不感覺嘆自憐身世及幸福不如人 ﹗不知道這屋邨的每月租金多少﹐但相信唔會貴得過我們每月交的管理費加埋差餉地租。如果你問我居住環境是倒退了還是改善了 ﹖我不用經大腦都可以答你是改善了﹐還改善得很好很好。記得我老婆當時講﹐唔怪得咁多人申請公屋又話嫌新界遠﹐現在完全明白了。

50. TVB 話計劃獲區議會普遍支持 2014-03-18 15:12:58


http://news.tvb.com/local/532710e66db28ca129000006

51. 法子 2014-03-18 15:34:43
回49:

又是「時段」問題。

你說的「牛頭角下邨」是曾特首時期,想改善生活空間,所以「加建了康樂設施」。曾特首的政府是在市區降低地積比。

我在39樓貼的是梁特首要「見縫插針」,把「現在的康樂設施改成41層高的樓。」

你我說的是一樣,但你把我的方向課誤解了。請再看清39全文。

梁振英現在正正就是要把那些球場「起41層高的樓」。如果這樣搞,幾年後屋住環境改善了還是變壞了。而你就攞過去同現在比。
52. 不托市 2014-03-18 16:15:36
博士個心唔舒服。錯左又唔可以認。

博士可以叫人唔放鎖匙比地代。
但不能用“所有物業投資者都知,放鎖匙等於地代收單邊佣金,他們不會全力去做這個鎖匙盤...."這樣寫文章,你負了責任嗎?博士


1) 真的是所有物業投資者同你一樣睇法嗎?
    後來你改口話,係你身邊的老友投資者?
   
2) 放鎖匙=單邊佣金?
    這是你誤會定係真的行規呢?

若果只係你個人的誤會,為什麼你一連幾日寫了這麼多關於網友回應你的鎖匙盤文章,你都一直唔敢告訴網友鎖匙盤=單邊佣金的真相呢
    
有答案嗎?博士

53. Peter Paker 2014-03-18 16:22:00

目前及未來的港鐵上蓋物業 (例如日出康城、山谷道線、黃竹坑站等),根據一些報導及樓盤資料,曾蔭權時代政府亦要求將住宅地積比率降至5倍,儘管黃竹坑站及山谷道線在規劃上的最高地積比率分別為79倍。

 

我估 CY 有机会将地積比率增至9倍都未定

54. 呢條友仔最近冇喺度蒲,唔通去左…… 2014-03-18 16:38:22

楊衞隆
三萬新盤等住出貨
我時時講,犯賤商唔會惜貨,二手孽主以為自己塊爛磚頭好寶貴,以為好值錢,吊高黎賣。我建議吊高賣樓既孽主,就算賣唔出層樓都唔好丟左條吊高賣樓既繩,我好肯定日後可以孽主自用。犯賤商睇爛磚頭好簡單,係手上既貨,賣出去賺錢,絕對唔會惜貨,而且唔怕爛磚頭跌價。因為麵包平左,麵粉會跟住平,犯賤商只係貴買貴賣,平買平賣,樓價高又好,低又好,唔緊要,最緊要走貨快夾準。
早一年前,我已經話一手打二手,二手等BBQ。現在香洪上演"顛晒同大疴屎顛,雙顛劈冧二手樓","思歪辣椒焚城記"同埋"銀主盤業主勁蝕數球",完全係意料中事,只係終完指數仲上升,係楊某始料所不及。
老屍有冇做到咁揚呀,有冇咁蠢呀,睇佢個樣係低左少少,不過,唔似蠢到咁啫。

https://www.facebook.com/yeungwailung/posts/615407098501140

56. 不再做順民 2014-03-18 17:11:59

由於我對公屋一直都無乜留意﹐所以搞唔清楚時段問題﹐多謝指教。老實講好似秀茂坪同順利邨等地方真係大大話話有成廿年無去過﹐只係知道有這些地方存在而已。在今年施政報告聽見梁振英大大聲聲兼夾語調激昂咁話要改善市民居住環境﹐原來又係一次空口講白話 ﹗用康樂用地來建屋當然係倒退居住環而不是改善居住環境了。但昨晚看無線新聞又看到有區議員唱好及讚成﹐我無留意他的政黨背景﹐但既然連區議員都讚成﹐而區議員又是由本區居民選出﹐即係代表該區居民的意見﹐我等外星人(啊不是﹐應該是外區人才對)當然不方便表態啦。自私一點想﹐既然咁多人喜歡擠迫﹐就由得他們迫到夠﹐唔好迫到來我們新界﹐讓我們新界佬繼續清清靜靜﹐享受鳥語花香。支持梁振英 ﹗

 

57. 亮劍 2014-03-18 17:16:11
天下最假的十二段話選舉:
1 侍應:你要的菜馬上就來
2 家長:利是錢我給你儲起來
3 債仔:我改天一定還錢的
4 明星:我們只是普通朋友
5 售貨員:呢件貨亐本賣的
6 久別重逢:電聯改天請你食飯
7 分手情侶:其實你是個好人,只是我們唔夾啫
8 CY:香港好多地,只要開發多1%⋯⋯
9  財爺:香港下一年將會有財政赤字
10 襯地淋:美國就來退市,香港就來加息
11 淡淡楊某:香港樓市會趺7成到9成
12 泛民:香港冇直選就會⋯⋯下刪一千字!
58. To 57F 2014-03-18 17:30:25


加多一個選擇……中國夢。



Milou Tintin's photo.
59. 引刀一快 2014-03-18 17:51:45
我覺得留唔留鎖匙,主要唔係勤唔勤力、麻唔麻煩嘅問題,係買賣策略嘅問題。具體要睇你於地代嘅熟悉程度、同地代嘅默契。好多時業主唔在場,地代先發揮得好。其實無他,若果張單唔成地代都係食白果。如果真係怕地代私用物業,可以將鎖匙交低相熟嘅士多、鋪頭,叫地代自取自還,自己不時check check或者每次都check check,夜晚自己去加條車鎖。
61. 苦業主 2014-03-18 18:47:25
笑話一篇
62. To 54 2014-03-18 19:16:24
我淨係見6東叔叔攞住個冇乜人用嘅電話做廣告海報唧,一王雙P(hone),好似叫英雄,唔太樣衰㗎,講緊個電話。
63. 咁悶,講呢啲 2014-03-18 20:02:07

不如講呢的啦!


http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20140318/52295560


64. To:60 2014-03-18 20:22:22

OK

65. 不交鎖匙 2014-03-18 20:37:00
66. 3地代 2014-03-18 20:45:32
博士可以叫人唔放鎖匙比地代。
但不能用“所有物業投資者都知,放鎖匙等於地代收單邊佣金,他們不會全力去做這個鎖匙盤...."這樣寫文章,你負了責任嗎?博士


1) 真的是所有物業投資者同你一樣睇法嗎?
    後來你改口話,係你身邊的老友投資者?
   
2) 放鎖匙=單邊佣金?
    這是你誤會定係真的行規呢?

若果只係你個人的誤會,為什麼你一連幾日寫了這麼多關於網友回應你的鎖匙盤文章,你都一直唔敢告訴網友鎖匙盤=單邊佣金的真相呢
    
有答案嗎?博士
67. Oscar Lam 2014-03-18 20:48:10
正如博士所言,勤力確實是成功物業投資者必備的一個條件。有計劃買入物業自住或投資的人士,應乘現在淡市,多實地考察有興趣的樓盤,了解市場價格,並作好財務安排。一旦有劈價盤,也可以迅速作出行動,此即"快、狠"。 

至於鎖匙問題,則屬於投資策略。每個投資者均有適合自己的投資策略,沒有對錯之分,分別只是是否適合自己。

本人十分敬佩博士,可以將自己的知識和經驗無私地和我們一起分享。在這裡,許多網友的意見也十分獨特和有用。大家通過理性討論,互相分享經驗,以增加自己的投資IQ 和 EQ。大家言語中有時難免會過火了,實在不需要大介意。對於某些惡意攻擊的,則不必理會。
68. Oscar Lam 2014-03-18 20:57:57
53 Peter 兄,增加地積比率確實是增加房屋供應的一種較容易的方法。
69. biu 2014-03-18 22:09:46
58樓呢張相超正.....好攪笑
70. 科比老人 2014-03-18 22:52:08
我們應該互相尊重不同的意見
71. 政客整天想如何慷他人之慨 2014-03-18 23:16:22

《明報》今日報道,政府證實曾就是否與內地合作於廣州南沙與橫琴等地區發展事宜,在政府內部提供資料文件作討論之用,包括在當地租借土地及實施香港法律的方案,但經研究後認為「大部分構思並不可行」。

上述報道令筆者想起最近曾訪問前瑞銀星級分析員、現已自立門戶的Bricks & Mortar主席兼總裁王震宇,他認為香港未來的經濟出路,是與深圳同城化和爭取更大的「腹地」。

王震宇認為,香港作為大都會,如劃地為牢,不向深圳河以北發展,將會被內地大城市日漸拋離,最終淪為二三線城市。

王又指出,「好似廣州便在『攻城掠地』,吞併了南海、番禺,以至佛山;上海市一早將鄰近地區併入發展,直抵崇明島,北京已發展至六環,早與天津發展連接」。他認為,香港經濟未來的出路,一定是與深圳同城化,兩地的土地和人口合併發展,才可更上一層樓,更可將觸角伸向惠州,以保持競爭力。

「比起以往,香港現時與內地更易傾合作,當然立法會和民間是否有阻力,是另一回事」。王建議,如香港人和政府將視野擴闊,打破以深圳河為限的思維,發展可以是海闊天空。

「比方說,香港政府可與深圳政府達成協議,在深圳貨櫃碼頭設立保稅區,行香港法例,只讓港商將香港貨櫃碼頭運作遷往深圳,然後騰出香港的貨櫃碼頭作住宅發展也好,起醫院或起學校也好,香港市區便即時有大量靚地,貨櫃業務又可營運下去,而賣地所得,部分分給深圳便好了。」他說。

「又或如澳門與橫琴,港府可否租用惠州地皮作另一特區,即時令香港的發展空間擴闊?」

王震宇指出,香港現時最大的問題之一是朝福利主義發展,容易令人不思進取,只想如何向政府爭取好處,其實是慷他人之慨。有說新加坡不是政府主導,也做得很好?王回應說,「大家要留意的是,新加坡人被政府照顧,國民每每缺乏創意,稍為好一點的地方,是當地容許輸入大量外勞及高質人口,才令其可保持一定活力」。

對於香港樓市,王稱有人指香港樓市存泡沫,其實真正存在的最大泡沫,乃是利息和債券泡沫,相對下,香港樓價顯得便宜。他指出,香港樓市存在四大利好因素﹕一是供應少、二是利率低、三是香港經濟表現好,而最後是受惠內地經濟增長的溢出效應。

「本來我原預期,今年底以前,中原樓價指數可升至140點水平,但現在政府極度干預香港樓市,令不確定性大增,我也不再預測香港樓價的升跌幅。」王進一步解釋,現在樓價若升,不會知道政府何時再出重手打壓,相反若看淡後市,但如出現「黑天鵝」令樓價急挫,政府也可以一時三刻便突然救市,令樓價急升,變成「冇得估」。

他再作比喻,原本香港樓價就如一輛在高速公路行駛的車,車速可以是60、70甚至80公里,「但突然有個癲佬衝出來左穿右插,你保持原來車速可能會撞到他,但突然煞車,也可能被後來的車撞上,同樣造成車禍」。

因此,王震宇建議,除非要買樓自用,否則應分散資產,減持在香港持有物業的比例,增持現金、股票、外國資產如農地,甚至是古幣等另類投資,以分散風險,「其實,就算自住也不一定要在香港買樓,香港現時不少地產股比樓價便宜,有大折讓兼派息不俗,可買入一籃子優質地產股,派息已夠交租,升值潛力可能更高」。

他又指出,外國不少地方的樓宇具升值潛力,最重要是不用面對政府不斷加重對經濟和樓市的干預。雖然美國樓市正在復蘇,但王認為,美國稅制複雜而稅率重,就算在當地買樓後升值,如要賣樓變現,隨時要和當地政府分身家,所以寧願選擇到其他英聯邦國家投資,不單語言相同,法律也相似,稅率也不高。

王又批評香港的房屋政策,「根本方向錯誤,以為大增公屋和居屋,便是解決樓市問題的良方,其實恰恰相反,以港人現時的富裕水平,有必要變相製造更多的貧民窟嗎?正確的做法,其實將公用房屋土地,盡量劃作私人住宅發展,讓市場機制來解決問題,一來減少資源錯配,二來讓港人更積極,不用政客整天想如何慷他人之慨,反窒礙了香港的經濟發展」。

撰文:陸振球(明報地產版主管)

72. 製造更多的貧民窟 2014-03-18 23:57:30

大增公屋和居屋,便是解決樓市問題的良方,其實恰恰相反,以港人現時的富裕水平,有必要變相製造更多的貧民窟嗎?

網球場擬改建公屋???變相製造更多的貧民窟????

房屋 政府計劃將觀塘曉明街網球場改建,興建一至兩幢公屋,預計提供約1,100個單位。若計劃獲得通過,工程兩年後動工,約2021年落成。當局同步會加建連接秀茂坪和翠屏道的行人連接系統,方便居民上落山,區議會普遍支持計劃。

73. 元朗仔 2014-03-19 00:27:04
好認同.
74. Passer-by 2014-03-19 01:12:31

Re: 71/F

"因此,王震宇建議,除非要買樓自用,否則應分散資產,減持在香港持有物業的比例, 增持現金、股票、外國資產如農地,甚至是古幣等另類投資,以分散風險,「其實,就算自住也不一定要在香港買樓,香港現時不少地產股比樓價便宜,有大折讓兼 派息不俗,可買入一籃子優質地產股,派息已夠交租,升值潛力可能更高」.

外國不少地方的樓宇具升值潛力,最重要是不用面對政府不斷加重對經濟和樓市的干預。雖然美國樓市正在復蘇,但王認為,美國稅制複雜而稅率重,就算 在當地買樓後升值,如要賣樓變現,隨時要和當地政府分身家,所以寧願選擇到其他英聯邦國家投資,不單語言相同,法律也相似,稅率也不高。"

I agree with Mr Wong's comment.  I am staying in London at the moment and saw the BBC programme "Mind the Gap: London vs The rest".  The programme explores why London is such a magnet for investors from overseas and also the locals.  There are two important factors why the property markets in central London are so hot at the moment.

 " Agglomeration" and "Social dynamics".

The factors would create the ebb and flow of money.  We must understand that all property cycles are closely linked with business cycles, however, in the long-term term it is always "up".  Undeniable facts.   

75. pp leung 2014-03-19 01:23:27

我信博士講係事實,自己開門多數快啲租出,博士文章真心實意,穫益良多,有幸閱讀,十分感謝。

One case I put the key in agent but later I found that the Air-conditioner was broken. Another case is the air-conditioner control was lost. Then I rarely put the key to agent again.

76. lok 2014-03-19 08:40:59

"嚴格來說,一般物業代理是不喜歡做那些鎖匙盤,因為只能收取單邊佣金,就算持有鎖匙的物業代理,他們都不會先做那個物業,因為,這已經是嚢中物,正所謂,人不為己,天誅地滅,結果是那些鎖匙盤去貨甚慢,而且會越積越多...."

這些說法,根本違反常識,死拗強撐這樣的錯誤,有何意義???