ENG
瀏覽人次:32131    回應:35
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 一網民 2013-11-15 09:20:56

辣蕉何止糖衣毒藥? 簡直等於食鴉片矣, 現在特衰正苦發市當三年, 有罪可以諉過他人, 夫復何求.

三幾星期前明珠有一節目講述糖衣毒藥, 謂某年月日實驗室人員發現飼養箱容不下白老鼠, 原來之前研究皆認為瘦的老鼠才是有問題的, 要集中研究, 肥身就是最好的, 長期追查之下, 其實幾十年前已有學者提出糖是有問題, 不過牽涉利益太大, 變左好似兩任想取回發鈔權的總統命運一樣, 一是殺之哉一是冷藏之哉令無出頭之日, 世事何其相似也.

2. 亮劍 2013-11-15 09:41:12
在此我解釋大孖沙,係點魚肉股民做比喻,重申我唔係話緊「綠十怡」!

有老闆用每股一元買咗個殼,因為呢個老闆大有來頭,呢隻嘢股價立即升到5蚊。
然後老闆將一啲資產以折譲價7成注入公司,散戶同基金見有着數,炒到上十元。
通過一連串消息跟尾,呢隻嘢給有心人唧上50元,公司在呢陣子公佈一個包贏無輸嘅計劃,同時宣布供股!
一下子供應量增加咗,呢隻股趺回3X到4X回氣!
過咗幾個月,消化完驚清貨,股價上翻50元,公司又公佈一個正到無朋友嘅大計,同時批股!
接貨者再喺市場收散貨,然後一級一級將呢隻嘢唧上,達到80元高價。
投資銀行在呢陣出 l Q U 呢打!
呢個時間,正苦同佢合作攪嘢,但輿論哇然,話政府俾人狂揾笨!
散戶見正苦被人搵老襯,缐性思維咁即係呢隻股搵倒着數啦,仲唔立即飛撲?股價直颷到100元!
公司成機批多啲貨出街!
喺呢個時刻,在5X到6X入咗貨嘅大戶及公司高中層,靜雞雞出貨!
基金就以九折讓貨!
散戶見本來叫緊一百嘅貨,現在可以用8X就入倒,陸續魚貫入場!
老闆再公佈落實咗件世界大買賣,全部人都好高興,股價再上翻9X!
全世界都入緊,除咗老闆、高層、基金、投資銀行⋯⋯
呢隻嘢被人派落7X,散戶見7折,入!
再派落6X,6折喎,更要入啦!
5X咋,半價咋!唔買就笨!
4X⋯⋯有人出來維持秩序,上翻50幾!
「都話50係鐵底啦,買買買唔好執輸呀」!
終於莊家一路派到2X,公司話私有化喎!
要輸咁多,散戶當然唔肯啦,咁呢隻嘢見1X元。
散戶呢次死曬心啦,投降照價沽!

我想問無奈兄,呢隻股嘅派貨區在甚麼位?
而散戶又接咗幾多貨?

最重要嘅係呢兩年地產商,能否可於相對高位,派夠、派足、派完,他們手上貨源?

3. 狂印貨幣是樓價飈升的主兇 2013-11-15 09:43:24
供應不足是樓價飈升的元兇,而利息低迷是幫兇,人口增加是樓價飈升的疑兇,狂印貨幣是樓價飈升的主兇,.........
樓價飈升幫兇......是:
未來世界是印鈔票的世界錢越印越多,世界各國都不回收廢鈔票,那麼持有貴重資產是必然的趨勢........持有現金是沒有什麼大作為的.........
我們親愛的伯南克教授推出:
QE1 (二零零八年十一月):購買按揭抵押債券(MBS)六千億美元,後改每月購買二至十年國庫券(Treasury Notes)三百億美元以達到美聯儲資產負債表擴張維持在二十萬億美元以上。
QE2 (二零一零年十一月):購買長期國庫券(Treasury Bonds)六千億美元。
QE3 (二零一二年九月) :每月購買“不封頂”四百億美元按揭抵押債券並維持零聯邦基準率(Fed Fund Rate)到二零一五年。
QE4 (二零一二年十二月):把每月購買“不封頂”四百億美元債券增加到八百五十億美元。
但是我們可愛的(????????)梁振英測量師卻推出: 樓價應該下跌施政,此時是否矛盾論的價值觀在香港振現????????????
香港理財真理:印錢越多樓價應該越跌????????
4. CY 辣招 自已呃自已 2013-11-15 09:46:29

        你哋嘈乜呀?

 

5. 支持棘招 2013-11-15 11:04:35
供應不足是樓價飈升的元兇,而利息低迷是幫兇,人口增加是樓價飈升的疑兇,狂印貨幣是樓價飈升的主兇,.......

所以市民大眾都要緝拿幫兇,搜疑兇偵出主兇......

所以市民大眾都支持政府維持棘招,加強棘招,多增棘招,.......


6. To 5/F 2013-11-15 11:06:41
乜野叫做「」招
7. Albert 2013-11-15 11:32:02

左打一巴,    右打一巴,

如果不自量力....俾人打腫都抵....

但如果為要令 "某批吃不起葡萄, 喝不起紅酒的人" 心裡好過D,

而不准葡萄同紅酒買賣,

D政策唔一定係  "正策"..........回頭是岸....

 

 

8. 陳德霖:暫未能確定樓市是否步入下行周期 - 意味絕不取消辣招外 還可以再加辣! 2013-11-15 11:42:15

金管局總裁陳德霖今早出席立法會財經事務委員會簡報會時表示,香港樓市成交量每月平均為3,800宗,比2010年市場熾熱的時候有1.1萬宗,大幅下降。他續稱,根據差餉物業估價署數據顯示,大型單位樓價由今年2月至今跌2.2%,惟中小型單位則上升2.4%,故暫未能確定樓市是否步入下行周期。

 

9. 政治形勢 2013-11-15 11:45:17
特區政府為求滿足一少撮心理不平衡群眾 ,特區不惜利用 糖衣毒藥, 但呢班人唔會覺得甜,因為己經食開甜.

現在特區政府只有一條路行,派錢!


10. 陳德霖;倘樓市確認向下 辣招將減辣 - 放風建制派現階段必須通過辣招 2013-11-15 11:52:23

金管局總裁陳德霖表示,若肯定樓巿下行週期已形成,金管局將放鬆逆週期樓巿措施。惟目前美國何時退巿等因素仍不明朗,故未能確定樓巿已進入下行週期。

11. 民調:六成人撐辣招 2013-11-15 11:59:20
中大香港亞太研究所前日發表的民調顯示,逾六成市民撐樓市「辣招」,不少政黨都認為民調結果有參考價值。據了解,民建聯內部也有做民調,發現受訪者支持辣招及不減辣的比率均逾六成,與亞太研究所公布的民調相若。不過,部分議員昨日在審議買家印花稅(BSD)條例草案的會議中,繼續重複舊論點要求「減辣」,而政府繼續拒絕放寬,更表明不會為條例設生效限期(即「日落條款」),因為政府沒有「水晶球」預知樓市走向。

民建聯未定立場「民意重要」

民建聯立法會議員梁志祥說,該黨內部對辣招有不同意見,稍後會開會商討正式立場,而民意會是一個重要考慮因素,但也會看看提出「減辣」議員的理據。不過,梁個人認為政府的辣招令樓市亢奮狀態壓下,如「減辣」豁免港人公司繳BSD,他憂慮會存有漏洞,讓人有機會藉公司名義炒樓。

公民黨湯家驊說不會漠視民意,但認為民調對象,甚至是政府都未必了解議會商討的豁免措施。他重申並非要求政府「減辣」,只是認為慈善團體購買地方作為慈善用途的話,為何要繳稅?至於豁免港人公司繳交BSD,湯家驊表示目前對這項豁免仍未有立場,要多聽政府的講法。不過,公民黨不贊成豁免工商舖繳雙倍印花稅(DSD),認為會刺激商舖炒風。民主黨在截稿前未有回應。

「沒水晶球預知樓市」政府拒設日落條款

立法會昨繼續審議買家印花稅條例草案,對於地產及建造界立法會議員石禮謙早前提出港人公司「先繳稅,後退稅」方式,在購入物業後3年內,只要公司沒有股東變動和股權轉讓等,就可申請退回BSD。運輸及房屋局副秘書長(房屋)王天予指出,政府沒有「水晶球」預知樓市3年後的動向,強調不應為辣招設立限期(即「日落條款」),否則會向市場發放一個「3年後會解凍」的信息,擔心會因此吸引炒家入市,削弱措施效力。她也強調,如果有需要,或不用3年就可取消措施。

 

12. 法子 2013-11-15 12:15:17
TO 9 樓,

你這句"呢班人唔會覺得甜,因為己經食開甜.", 說得十分好!
13. 亮劍 2013-11-15 12:21:42
因為環保意識抬頭,你政府幾乎每一個增加土地嘅方䅁,都會遇到或大或少的阻撓,那麼持有土地及房地產嘅大小業主,睇死你呢個供應斷層不能短期解決,他們那肯平售?
根本由幾年前開始直到現在,那些仲走去買樓嘅人,一係自住、一係想去收租!
喺絕對無可能去短炒嘅市,由其是中小型單位空置量奇低,那能稱過熱?

下一年將會有兩萬個上下嘅樓花供應,講出來都幾嚇人喎!
但對上幾年嘅樓房供應,每年講緊一萬個咁上下,那呢個缺口,請問要不要彌補翻先?

單計呢一年,本來想買變咗租嘅人,隨時係幾萬,上六位數都唔奇,呢度絕對唔係講笑!
我再度重申,香港好多人並唔係無首期、供唔起,佢哋唔買去租,只是無信心驚跌驚摸頂啫!

隨著雙非童陸續來港入學、非本地大學生持續增長、境外大學生畢業生留港工作,呢度唔買都要租,在在喺度加劇房屋剛性需求!

下年發展商要推咁多盤,貼市價、送SD呢啲基本嘢,少不免將會繼續,但發展商如果唔想瀨嘢,緊要想多一點計仔出來拆招!

同你地產商提些建議:
例如東涌啦,佢近機場,大把喺機場返工嘅客睇到實。
咁有証明喺嗰度做嘅,回翻三隻佣俾人,那些空姐及機師客,仲唔排曬隊來買?
唔夠激用埋團購啦,每間指定機構嘅員工,要是集齊十單比多一隻佣,二十單隻半,三十單兩隻⋯⋯然後那些買家齊齊分咗佢!
樓下托兒所、幼稚園同學校,喺機場做嘅員工有折頭,加上穿梭巴士及會所24小時服務⋯⋯
如果以上嘅嘢全部做整,那三個月內清倉有何難度?

第二啲盤賣樓部老細,咪照板煮碗囉,以相約方式去思維,為旗下樓盤度身定做優惠,唔使我教啦,咁兩萬嘢啫,驚都未過!
14. Peter Paker 2013-11-15 12:32:56

To: 5/F 支持棘招 2013-11-15 11:04:35

 

你都識講,樓市上升嘅元兇、幫兇、疑凶及主凶係供應不足、利息低迷、人口增加、狂印貨幣。你認為辣招有邊一條係真正應對你口中果 D 嘜凶物凶?

 

如果冇的話,你認為未來樓價係升定跌?

15. 那個政府會這樣做? 2013-11-15 12:36:44
地球上 邊個政府要自己管理之人民,買樓後一定要樓價跳?

註 : 除咗 香港特區政府!

16. 林奮強:發牌風波加深市民不信任政府 2013-11-15 12:53:53

特首梁振英會同行會成員在處理免費電視發牌事件時,遠離民意以「三揀二」發牌,結果激起民憤。前行會成員、香港黃金五十」創辦人林奮強今早說,今屆政府對幾宗事件處理手法不好,減低市民對政府的信心,亦同意免費電視發牌風波加深市民對政府的不信任,但他認為政府不應甚麼都不做。

林奮強認為問題處理過程中必有爭拗,政府須迎難而上,而過去十多年特區政府做事不多,如本屆政府不去解決貧窮、房屋短缺及人口老化等問題,日後會嚴重影響本港經濟。

 

17. To 9 2013-11-15 13:36:42

比喻很好 !

可是, "政治形勢"卻對所有業主都不利.

網上廢青們說連只擁有兩個單位的人都是炒家所以要抄家........弱智如此, 卻是狼英的救生索.....

政治上, 狼英要依靠文賤聯和勞動聯. 其中勞動聯的慳姐成日幻想香港要變回30年前一樣, 大家齊齊化身工人坐拉的"溫馨日子", 齊心爭福利, 搞工運, 午飯時齊齊幫襯工廠的小食堂小賣店, 大家互相幫助如"兄弟姊妹"一樣...

今天, 慳姐在pm日報說希望亞理主席的願望成真, 網購能把樓價打下去. 滿以為這樣她的老街坊小商戶便會有好日子過了....

這位地位崇高的亞姐可真與時代脫節, 網購可以大大打擊大超市是真的, 但在此之前, 她所企盼的傳統小商戶卻一定會先死, 而現實已經在發生了. 

這些政治人物, 其理想, 其推理均與時代嚴重脫節, 而我們的"領袖"卻要依靠這些人, 嗚呼哀哉....

現在要提防的, 是狼英為了謹有的民望而"孤注一擲"......

這剛愎自用之人, 為了權力, 為了地位, 已經沒有什麼是不敢做的了...

 

18. 梁振英:樓市不「減辣」不微調 - 跟民意而行是為德也 逆民意是為賊也 2013-11-15 13:54:40
如果政府因應社會上部分人要求,「減辣」甚至撤銷「辣招」,樓市會回到政府實施「辣招」前的狀態,這並非大家想見到的事。他在發言結尾重申,特區政府不會「減辣」,並再一次促請立法會議員盡快通過兩條「辣招」草案。
19. 亮劍 2013-11-15 14:13:19
不是讲楼吗? 怎麼讲股票?
楼好难似股票咁运作哦!
可能我眼高手低啦,咁我講白啲!
通常散戶都係⋯⋯
1) 唔迫唔高都唔入市。
2) 每每係睇價位而唔係睇價值,所以平咗當超值,例如呢件嘢本應值10元啫,但市場曾經去過100,咁以為賣50係半價!
3) 以耳代目聽消息,但又唔識篩選邊啲先係正料。
4) 贏少少就割禾青,但輸咗就死守。
5) 收集區同派貨區唔識分。
6) 經濟常識通常欠奉,唔知乜嘢係價值區。
7) 對外圍政經情況一知半解。
8) 錯誤解讀政府政策嘅用意。
9) 以為政府係萬能嘅,政府指揮棒一出,個市場就乜都唔理照跟。
10) 對自己抱有過大信心,又唔知自己未夠料!衰咗之後,又唔自我檢討,仲堅持己見,淨係喺度賴市場錯、係人家癡線!

其實我都係一般散戶,所以我都要注意唔好犯十誡!
20. TO 18 2013-11-15 14:13:55

那麼狼英肯定是亂臣賊子了!

TV發牌已經表露無遺 !

21. 如何考慮政府原話?政府的說法上文下理是甚麼? - 偽首每天總愛玩語言偽術 2013-11-15 16:03:45
為政府撰寫該四份電視發牌顧問報告的威普諮詢顧問亞洲區總監伍珮瑩,昨日在電台節目批評政府解讀報告時斷章取義及曲解報告,侮辱港人,當港人沒有智慧。

多次以部分顧問報告作為「三揀二」發牌理據的特首梁振英,今午回應顧問公司的批評時,未有再引用報告內容,反表示:「我無聽到佢原話。」又指發牌決定橫跨兩屆政府,政府和通訊局共獲取四份顧問報告,「應該講政府係充分考慮咗四份顧問報告的意見同埋評論」,而發牌考慮時有十多個因素,當中包括顧問報告。

梁又指,希望顧問公司和任何人,「喺呢個比較複雜的問題上,評論政府講法時,最好一係考慮或引用政府原話,而唔係其他人引述政府的說話,包括立法會議員見完政府官員後引述政府的講法。第二我亦希望佢喺全面考慮政府原話時,全面考慮政府講法的上文下理」

記者追問如何考慮政府原話?政府的說法上文下理是甚麼?特首及行會是否對顧問報告斷章取義?梁振英均未有回應,更隨即轉身離去。

22. 亮劍 2013-11-15 16:17:23

長策私樓欠數 應以居屋補底

撰文:劉國裕 香港城市大學公共政策學系副教授/香港房屋委員會委員
欄名:長策解碼

長遠房屋策略諮詢期將於122結束,諮詢文件指出:

「希望透過是次公眾諮詢,為公眾提供一個社會討論的平台,讓市民一方面討論如何改善政策來處理十年內的房屋需要,另一方面思考香港在十年以後的發展模式。」(9.1段)本文擬跳出長策10年規劃期的框框,建議將長策以15年作為規劃期。

文件所提及的房屋需求估算和供應規劃目標,只局限10年:未來10年總供應目標為47萬個單位,即平均年建4.7萬個單位;並初定公營與私營房屋的比例為64,即公營房屋的平均年供應為2.82萬個單位,私樓年供應為1.88萬個單位。

首五年公屋欠帳 日後要「歸還」

礙於撥地、規劃及建築期等限制,在10年規劃期的首五年,公營房屋的供應量已不能再增加(首五年平均每年約1.8萬個單位[註一],比文件建議平均年建2.82萬個單位少1.02萬個單位),而私營房屋的落成量,主要隨市場及經濟大環境而調整,因此,在未來五年或以後,私人發展商亦不一定會按政府的「計劃」平均每年建1.88萬個單位。

當局聲稱採納「供應主導策略」作為新的長遠房屋策略,但首五年在公營房屋供應方面已有大筆「欠帳」,長策能否處理當前香港的房屋問題(包括公私營房屋供求均嚴重失衡、負擔能力不斷下降、和人口特徵轉變對房屋需求造成持續的壓力),實在令人質疑。

15年規劃 兼顧供應辣招

有見及此,筆者認為長策應採納一個15年(或更長)的規劃期,【批---現在政府連 47萬個單位都未揾齊,呢位哥哥還要人哋做夠 15 年規劃,咁是否玩人先】然後再分短、中及長三個規劃期,在每一段規劃期(每期約為五年),就公營房屋的供應及私樓的土地供應,政府對私人房屋市場及公營房屋的各項規管措施,和政府對未能負擔適切居所的私樓住戶的財政資助,訂下各種政策及計劃。

在供應、規管及資助三種政府介入房屋市場的策略中,供應的彈性(或增加房屋或土地供應的可能性)最低,明理者應知道,興建房屋及造地需時,不大可能在短期內調整,但在中及長的規劃期內的房屋供應,則可因應環境或政策的轉變而更新。

至於規管及資助,相比供應,則較具彈性,可在短期推行或撤銷,因此適宜在首五年的規劃期積極考慮,其後亦應適時檢討。

供應、規管及資助這三種政府介入房屋市場的策略,歸根究柢都應朝向長遠房屋策略「為香港市民提供適切而可負擔居所」的願景。

附表列出短、中及長規劃期內供應、規管及資助須關注的議題。本文先就供應作進一步分析。在規劃中期(即2018/192022/23),公營房屋須大幅增加,因為在長策的首五年,建屋量平均每年已少建1.02萬單位,因此須將這「欠帳」加在這個五年規劃期,假設房策文件原定年建2.82萬公營房屋單位的計劃不變,將1.02萬單位的「欠帳」加在2.82萬單位上,便得出3.84萬的數目。

另外,筆者根據20082012年私人住宅單位的實際落成量,佔運輸及房屋局「估計總供應」的比例,作了一個保守的假設。因為此實際落成量佔原先估計總供應量的比例,在過去幾年只徘徊在3060%之間,亦即是「欠帳」率達七成至四成。(見註二)【批---政府講咗當做咗,難得仲有唔少人信,由此可見政府呢個愚民政策有幾成功】

那即使未來長策10年規劃期內的其中五年,私營房屋每年未達標的興建量,只佔1.88萬目標的三成,私營房屋這個估計「欠帳」亦會達5,600個,因此政府應提早介入,預先興建公營房屋單位填補此數。而無論是公或私營的房屋供應,均具有一種「缺乏彈性」的特質,因此預早規劃是必須的。

居屋後備供應 視樓價變公屋

這每年平均額外興建的0.56萬公營房屋單位,加上前述的3.84萬的數目,在2018/192022/23這個規劃期,便須積極尋覓土地,每年平均興建4.4萬公營房屋單位。

在私營房屋價格高企而私人發展商建屋量只達當局原規劃目標70%的時候,這0.56萬額外的公營房屋單位可作為資助出售房屋,以滿足大量渴求居屋申請人的置業需求。

若私營房屋價格下調至居屋申請人也有能力在私樓市場購私樓時,這0.56萬額外的公營房屋單位可作為出租公屋,以縮短公屋輪候名冊上申請人的輪候期。

2023/242027/28這個規劃期,公營房屋的興建量更須加大,筆者認為當局應將長遠房屋策略「為香港市民提供適切而可負擔居所」的願景,以更具體的指標達成,例如在這個規劃期內,向公屋輪候冊上一般申請人及35歲或以上非長者一人申請者承諾「平均等三年可入住公屋」,更可向不能負擔私人樓價的居屋二人或以上住戶申請者承諾「平均等五年可獲購居屋機會」[註三],日後在財政或土地資源較充裕時,可將輪候期縮短或將承諾擴至其他申請人。

未來拓展新土地加建房屋的任務極為艱巨,供應既不能一步到位,規管及資助便須成為長策的重要組成部分,下文再談。

 

 

[註一]當中包括2013/1417/18年已落實興建中的8.2萬個出租公屋單位(即平均每年1.64萬個),及在2016/1717/18這兩年將建成的6,400個居屋單位(2013/1415/16沒有新居屋落成,以五年平均計算,即每年平均約建0.13萬個),見房委會20139月公營房屋建設計劃。

[註二]見筆者於本報2013925發表《長策加辣招 地產商不再主導樓市?》一文的附表。

[註三]按現時居屋白表申請人的入息限額,約有27萬私樓租戶符合資格申請居屋;自居屋計劃推出以來,當局均沒有向合資格的居屋申請人承諾申請若干年可獲購居屋機會。【批---政府夠承諾人哋公屋三年上樓啦!認真你就輸了】

 

 

23. 三T 2013-11-15 18:01:52

梁先生話不能將所有問題交給巿場,當巿場失效時就要適度介入。WHO ARE YOU?真係叻到知道幾時係巿場失效?幾時要介入?如何介入?如何正確而適度介入?當然佢都會知道何時撤出,如何撤出。有此神人做特首實香港人之福,幸甚!幸甚!

作為小小巿民,我倒想知3D實行至今,有什麼人得益?將來何人會得益?或者可唔可以肯定唔會有一個無辜的受到傷害?

24. To 3T 2013-11-15 18:58:02
實施咗3D之後,最主要嘅受害者唔使審係嗰啲地代啦,然後是律師樓、裝修工人、銀行按揭部,唔記得香港厙房都有份喎!

受益者有:
炒家⋯⋯本來只想執少少走,現在變成又食又拎,呢镬真的飽到嘔。
大陸表叔⋯⋯原來香港那些發展商真是多多冇好人啫,食人差價幾成都夠膽死,衣家樓價合理好多啦,起碼係市價,BSD 又有發展商及港客幫手夾咁啲,表叔表姊真係好多謝港府主持公道呢。
收租客⋯⋯買豪宅收租養老?原來揾笨實架!都係政府英明神武,指佢哋去買啲上車盤收租仲正路,先省SD(百分點計),就算要交DSD都係有限錢,月租1萬上下差餉都免交,客路廣、回報高、唔使豪裝、又不用買貴家電⋯⋯
25. mini 2013-11-15 19:55:04

Just think about 700,000 households living in the existing public estates, and imagine one family member from these public flats will come out to buy one private flat in the market in future, the real estate developers do need to build 350,000 ~ 700,000 private units in Hong Kong !   

Where is the land supply ?

26. 狼英 2013-11-15 20:29:24


你班蚁民,我要保护我的利益和地位,我能发动第三次世界大战,嘿嘿!


27. 向饭民说不 2013-11-15 22:43:42

BSD根本就是帮紧表叔,在之前表叔要买新楼,要比溢价30到50%。但是因为BSD,新楼基本上没有了溢价。在加上发展商送BSD。表叔肯定用公司名义买新楼,最终豪宅归边,全部被表叔买去。

港灿只有住公屋啦。

28. 向饭民说不 2013-11-15 22:53:06

26楼,香港特区政府央行行长Yellen,先唔会理你死活。

香港特区政府央行行长Yellen,只会帮美国佬,系你条乞丐钵里拿饭吃。先唔会理你条废材死活。

谁偷走了你的cheese。你要明白。

29. 支持棘招 2013-11-16 10:49:13
供應不足是樓價飈升的元兇,而利息低迷是幫兇,人口增加是樓價飈升的疑兇,狂印貨幣是樓價飈升的主兇,.......

為免樓市泡沫爆破

所以市民大眾都要緝拿幫兇,搜疑兇偵出主兇......

所以市民大眾都支持政府維持棘招,加強棘招,多增棘招,.......

30. Peter Parker 2013-11-16 10:53:18
 Peter Paker 你條地代,你露出條尾啦,日日係度托市引人去接火棒
31. peter paker 2013-11-16 16:02:31
我不是地代,地代今日做的事係唱淡,恐嚇業主出貨,而我是相反,我是看好持繼續持有物業,未來2-3年,上車盤最少有2成升幅,樓價就很難看,唔知政府会出咩招。

我想我是市場上最牛的評論員。
32. Peter Paker 2013-11-16 16:04:59
更正:

我不是地代,地代今日做的事係唱淡,恐嚇業主出貨,而我是相反,我是看好持繼續持有物業,未來2-3年,上車盤租金最少有2成升幅,樓價就很難看,唔知政府会出咩招。

我想我是市場上最牛的評論員。
33. 法子 2013-11-16 16:53:58
30樓的朋友,

請冷靜想一想。現在地代的策略是「唱淡」,supporting 就係施生高調唱淡,高調說要賣樓。原因係現在業主因持貨力強,沒有賣樓的急切性,地代做不成交易。

第二細價樓的租金以每12個月上升7%的速度上升,這是差餉物業估價處的數據。
34. 細價樓租金升幅 - 紅線 2013-11-16 16:59:48
35. 這幅清楚一點 2013-11-16 17:01:53