1. 亮劍 2012-10-27 12:03:55 |
|
現在坊間好多時用國語拼音來界定人家是否强國買家,超錯! 我識唔少揸住三粒星永久居民身分證嘅國內移民,如果佢哋去買樓,你會當佢係港人定外來人仕? 大陸同胞來港買樓點解俾人誤解,將影響放到咁大呢,我想係因為狗咬人唔係新聞、要人咬狗先係新聞呢個道理掛。 其實中、美兩地產代理集團,亦可整理那些買賣合約,買家用身分證、護照或公司,係唔係香港人,邊個係外國人大陸人,點會唔知? 現在佢哋簡單用國語拼音界定是否强國人,實在以偏概全,太武斷太兒戲啦! 其實政府應掌握有幾多真正揸三粒星,幾多人揸護照,又幾多人用公司名義來買住宅。 呢啲數据我好希望政府開誠佈公,以正視聽! |
2. 玄同 2012-10-27 12:18:48 |
|
政府提高內地人入場成本15%,但100人民幣兌港幣123元, 即仍保持約5%折扣,成本上不比香港人貴. 在此SSD下, 樓價潛在的升幅已即時加價15%,因為三年後放盤無論如何也把今日的買家印花稅算進去,這還未計未來三年因通漲預期的應有升幅,換言之,在內地買家看來,三年後物業升幅最少都是三成。 再者,三年內把樓租出去的收益,可抵消9%-10%的印花稅。 其他外國人則可能受影響不在香港置業,換來的結果,這些在香港工作或投資的外國人只能租樓,這很大機會推高租金升幅 政府這樣出招,使市場的流動性成為單向,人一進場買樓,三年內不准離場。否則就要罰款,如此,印錢貨幣貶值預期+屯積+政府限制出貨=樓價扭曲性上升 |
3. 小人物 2012-10-27 12:19:39 |
|
"事實上近年非本港居民買賣物業佔整體成交比重正逐步提高,08年非持有本地居民身份證的買家佔比為3.1%,2010年增至4.5%,2011年進一步增至6.5%。若單計一手物業,非本地居民買家佔比更大,由08年佔5.7%,至2010年急增至13.7%,2011年更增至19.5%。"
博士所言"近年超過一半的樓宇都是由國內人士購買", 難道是指頂級豪宅? 抑或國內人士是以公司名義購買?
首批SSD貨快將解凍, 且看它們是否迅即被市場吸收 |
4. 陳大春 2012-10-27 12:20:04 |
|
Re: 新SSD及BSD 二手樓價向下調有可能由一手樓的地產發展商減價開始。另外,如有地拍賣,地產商必定會以報服式出價投地。如地皮回收或下限價成交必定會令影響二手樓業主叫價。簡易來說,政府現在要即時令樓市冷卻,要比市民知道政府「要做野」及「有做野」,如果政府不故一切要打壓樓市何其容易。 |
5. 寄生虫 2012-10-27 12:34:22 |
|
回1 有幾多真正揸三粒星,幾多人揸護照,又幾多人用公司名義來買住宅。呢啲數据我好希望政府開誠佈公,以正視聽! 呢啲數據重要咩!?即使這些數字很小,只是存在已足夠搶高新樓價格,令發展商有持無恐高價開盤令樓市持續高升,從而令地產商賺到盤满砵满,他們無視本港樓市泡沫經濟爆破風險實在可恥!
|
6. 法子 2012-10-27 12:35:25 |
|
"蔡涯棉強調,本身絕對支持興建體育城,不過,由於本港房屋問題嚴峻,欠缺建屋土地,又必須儘快解決年輕人「上樓」難題,而啟德作為「熟地」,可短期內建到住宅," 這正是典型的"頭痛醫頭"的心路歷程, 稱不上是"長遠策略". |
7. 想人接火棒? 2012-10-27 12:46:23 |
|
你們可以繼續莫視政府決心繼續唱好樓市,好讓政府繼續加强税收,不停出棘招。 |
8. 小人物 2012-10-27 12:59:23 |
|
"政府大力增推土地穩定樓市,明年起新盤落成量料將顯升,單計近年積極投地的新地、長實及信置旗下新盤,未來兩年落成量已分別升至達3,685及5,634伙,一五年更將激增至約10,710伙,新地勢成為市場主要供應者,旗下樓盤一五年落成量將達6,960伙或573.8萬方呎,按年急升2.3至3倍。"
終於恢復供應, 冇殼蝸牛有運行矣
|
9. mini 2012-10-27 13:05:29 |
|
Before 1997 July 1, we could NOT experience/predict the influences from the China's accession to WTO in 2001/ 911 Attacks in New York; individual travellers/buyers from our motherland since 2003/1Q; two (2) regional /illegal wars made by the U.S.; RMB appreciations since 2005 July; extremely low interest rates proudced in advanced countries: U.S.A, U.K., Europe, Japan due to financial crisis and problems of credits freeze... Also, the by-products we can see the huge public debts, say over $15 trillion USD debts of 300 million population; over $12 trillion USD of 123 million japanese, but elderly people are more than younger ones & still living under continuous earthquakes / superstorms in future. On the other side, European are still doing some calculations how to solve the national debts / bottlenecks in the Southern Europe... In the long term, the New SSD/BSD may let the developers to stay focus on single family detached homes for the super rich in 31 capitals of provinces, or the businessmen of SME in mainland, overseas chinese from capitals of 10 Southeast Asia countries and/ or advanced countries because our country policies will keep lifting up the wages for mainland chinese in the next 20 ~ 30 years. The New SSD/BSD may let the market stay focus on the industrial/commercial buildings, more people may need to pay more rents for the existing buildings. This time is really different. We can not go back to 1997. Believe or Not. |
10. Walker 2012-10-27 13:47:39 |
|
The Government says that too many people are re-selling their properties, so they are extending SSD from 2 years to 3 years and doubling the rate at the long end. How, exactly, is re-selling your home harmful to society? They also say that resales within a year have "virtually disappeared", but they are raising the rates on that anyway. A tax without a proper purpose is not a tax, it is a penalty, for exercising a right in the Basic Law. (source: Webb-site) |
11. wm 2012-10-27 14:01:26 |
|
湯生的結論是否會跌? |
12. 路人5 2012-10-27 14:01:56 |
|
昨晚聽到政府新的政策,今早,朋友给我電話談談這個問題,她说問題不大,因为是用來長線收租,實質影响不大,不过,這份兩年租约差不多完了,當時訂立约時也有五厘的回報,現在如果用市價出租單位,也有六厘的回報,所以,業主不捨得出售物业吐現。政府出招有可能另楼下跌,但是一个收租有六厘回報的數值也吸引。 |
13. 清风 2012-10-27 14:04:54 |
|
我的朋友是深圳人,早几年再红磡庄氏买入四个单位做投资,前几个星期又买日入珑门三个单位,一次性付清,这次是准备买两个尚悦单位,其实现在太多新盘是被国内人士购买. |
14. anggie T. 2012-10-27 14:10:18 |
|
Isn't it abit a coincidence that after U.S. has launched QE3, both H.K. & China(heard from news some Hongkies are rejected from buying some high-yield products from Mainland banks)have taken some measures to prevent cash from injecting into the economy system. Whether the future properties price will rise or drop I have really no idea, it all depends on market reaction(coz. no. of outside/mainland buyers will dramatically decrease). I guess normal Hongkies are still waiting for the adjustment to come if they are not desperate to buy?? Now comes to the times whether the local landlords are desperate to sell??? Landlords Vs Potential buyers(end-users)!!! What do you buddies & big brothers think?? One thing I'm sure is rent is going to rise & I'm gonna write my letters very soon to all tenants! |
15. 低潮 2012-10-27 14:30:26 |
|
地產界悲傷的日子來臨,香港自由經濟蒙上陰影! |
16. 低潮 2012-10-27 14:34:12 |
|
博士: CY是狼,他日必出工商舖SSD! |
17. 低潮 2012-10-27 14:38:13 |
|
博士: 有一天,你也會感受到我們這些勤勞的業主們心中的痛! |
18. 清风 2012-10-27 14:45:25 |
|
她只是我深圳这帮实力战团之一战友,在澳门,在深圳,在香港,均投资过亿地产,一个人都在香买这么多个单位.能有多少新盘抵挡得住十三亿同胞当中的富豪蚕食,我是从国内来新移民,在国内有许多朋友,她们来香港买新盘就叫我陪着去看,就像到菜市场买菜一样.在这几年的新盘销售当中近半数,的确是被国内的同胞买来投资.即使再多的土地供应也不能满足这些人的资源掠夺.港人港地是政府保护市民的德政. |
19. SSD+BSD 2012-10-27 14:48:58 |
|
香港自由經濟並無問題。 |
20. 高潮 2012-10-27 14:54:12 |
|
政府到目前為止所做的都是非常正確的。 |
21. 政府做得好 2012-10-27 15:02:10 |
|
勤勞的業主心中無痛,非常歡迎政府打壓樓市,令我們的下一代可以靠自己能力置業,不用不停地追逐高樓價,令到只有一小撮人得益。 |
22. 回10 2012-10-27 15:18:40 |
|
你可以視為penalty. Anyway, 總之不需要再高追,不要企圖推高楼市,不要再誘導人接火棒,不要再挑釁政府的決心。 |
23. 回11 2012-10-27 15:21:46 |
|
洗乜佢結論,人人都知會跌,只是大跌定小跌。 |
24. 回12 2012-10-27 15:28:10 |
|
租金回報有6厘???如果你層楼跌五成,計數你有12厘添,不如就跌五成啦,開唔開心? |
25. Tommy Leung 2012-10-27 15:30:09 |
|
曾二招的殺傷力很大,政府是大贏家,稅收越來越多,老人家有福了,地產經紀是大輸家,很多經紀要轉行,要去讀再培訓課程。 樓價不是升,就是跌,大陸人鍾意貪便宜,搵着數,買樓要同政府分身家,雖會願意做水魚,做羊牯,任其宰割! |
26. 回上 2012-10-27 15:34:06 |
|
講得好,大家不要入市啦,一早提左你地啦! |
27. 祭壇 2012-10-27 15:42:30 |
|
原來新招可以在梁振英打幾個電話就出來,房屋政策原來可以如此兒戲。 BSD在內地買家來說,只是買樓沒有打八折而已。即等於 1換 1。沒什麼Big deal. 就算不付BSD,亦有破解之法。(發展局長陳茅波曲線持有劏房的方法,就是破解法之一。多好的示範。) BSD政府多收了的稅,其實也即等於間接賣貴了地價。發展商賣棲絕不可能賣平過地價+建築費的總成本。付了BSD的公司或內地買家,除非佻樓燒炭,否則將來也必將BSD加落下一手身上。歷史將證明,SSD或BSD都是造成天價的元兇。到時,是阿茅或阿丙下台??? 解決高樓價根本是要減低成本,但現在卻逆其道而行,倒行逆施。除非一掍打死永不番生,否則樓價將來將是天價。 梁振英及其手下,根本急亂無章。 |
28. 玄同 2012-10-27 15:53:49 |
|
新加玻証明新stamp是冇用的! 新加玻於2011年12月向外地人徵稅10% According to Housing Development Board (HDB) flash estimate of the 3rd Quarter 2012, overall prices of resale HDB flats jumped 2.0% over 2nd Quarter 2012.[1] This was the sharpest increase so far in 2012 for the HDB resale price index. |
29. 記住只鷹 2012-10-27 15:55:39 |
|
新打擊樓價措施勢將如八萬五般,到時又造成大批負資產。梁振英果然再次出手。有樓人士,小心為妙。歷史是有可能重演的。97八萬五,幸免於難,今次有沒這般好彩呀! |
30. 回27 2012-10-27 16:09:11 |
|
哈哈!你有好多貨咩?天價?你驚泡沫爆好過啦!政府做法正路正確,現時經濟與楼價背道而馳,就算唔出招個市都遲早大跌,最衰都係你這類人日日盲目唱好害人接火棒。將來要賴就要賴你這種人。 |
31. 回玄同 2012-10-27 16:17:23 |
|
這是你copy回來的觀點?你就只有這些觀點嗎?你的觀點都是別人處得來嗎?原來你只是一隻應聲蟲!哈哈 |
32. 中間人 2012-10-27 16:17:41 |
|
to 28 --------- 如果10 % 没有用,那麼下一招 + 20 % ,再敢妙高個市就加到 30 %,等你班自稱投資者慨炒家重唔收斂? |
33. 回作者 2012-10-27 16:22:41 |
|
賣楼不須三思,即賣! |
34. 回作者 2012-10-27 16:29:01 |
|
高人指點?高人就是這網站,日日唱好累人接火棒。 |
35. 失敗的亮劍 2012-10-27 16:29:31 |
|
失敗的亮劍不要氣餒,請繼續為你的主子(發展商)爭取最大利益,建設商會和大地代支持您。 |
36. 十四代 2012-10-27 16:31:46 |
|
讚成的人真太膚淺,這個措施實在唇亡齒寒,影響很多行業,很多人都不知道內地人參與本港物業巿場之深絕對不止10~20%之譜!半年後絕對對香港經濟影響很大,大家都脫不了身,到時自有分曉,減小內地人買樓是有需要,但加徵6~8%較為適合,希望明年政府可再修正! |
37. bbx 2012-10-27 16:32:20 |
|
香港住宅少,不需應酬海外買家。 |
38. 回作者 2012-10-27 16:34:46 |
|
減少首期?你咪講笑啦! |
39. XX十四代 2012-10-27 16:42:30 |
|
十四代地產,十四代持重貨投資者,你很不膚淺。 |
40. 安打 2012-10-27 16:45:51 |
|
如果你們只有一層自住樓不用害怕,留給炒家吧。 |
41. 亮劍 2012-10-27 16:48:55 |
|
事實係地產商同地產代理自己玩殘自己,年幾兩年前開始有新盤開就借大陸買家入巿做招來,真實嘅情况有鬼咁多大陸人,現在政府同你食住上,出招去打一個唔存在嘅敵人,或呢個只是一件蛋散而矣。 現在最傷係邊個?玩嘢代價 |
42. 失敗的亮劍 2012-10-27 17:01:55 |
|
請繼續為你主子向政府爭取多些土地供應,好等你的主子更多盤溢價。 |
43. goog 2012-10-27 17:12:53 |
|
"必要時再出招"可圈可點,大家記住啦! |
44. 煲浪追浪 2012-10-27 17:14:03 |
|
哈!哈!終於又見到正苦搞個大笑話出黎,人客水流柴,請客容易吸客難.要知地產商必定會於賣地會時回應政府之舉,政府庫房收入好大部份依賴賣地戓績,(2003-2004年1600億財赤)樓价高時所有衍生行業如建築,中介 ,裝修,家電,傢俱,LOCOL運輸一系會帶動民生經濟,政府税基極度陝窄下支付龐大福利及政府開支........不容易可想出下列衍生問題~~~~1./好多人會失業極速進入綜援網~~~2./庫房收支將見赤字.~~~~3./所有福利政策必受影响~如公屋免租~6000大元~車船津貼~等等.~~~4./開征新税基~如消費税等.~~~~~明眼人知政府在等QE3於2015年完結後美國加息等供應出現樓价必回正軌.用盡一砌力度阻止購買力.但這3年通漲又會由誰埋單.发展商會否如期開新盤....到時個個都变恆隆鎖盤十年慢慢賣.好一招食毒薬治頭癢.....諗起都笑/ |
45. 失敗的亮劍 2012-10-27 17:14:29 |
|
....續 雖然冇咗20%溢價咁多,現在政府還給你主子5%溢價都算係咁喇! |
46. 回45 2012-10-27 17:20:39 |
|
怪唔得之昨日有個大地代AA話樓價最小跌一成半,原來因為冇咗20%溢價. |
47. 瘟神財爺 2012-10-27 17:30:11 |
|
曾財爺夠胆就對正下藥,修正港元掛鉤貨幣政策,你斜斜膊唔做好財政屍,管理好港幣跟美元掛鉤問題,百物騰貴,港元購買力大減,輸入通漲你唔理,而稍有自我防禦港元能力去買層樓,你就單向打壓,。。。同你講道理唔聽,不如玩埋進口物價SSD啦,入口貨價頭一年SSD稅30%,如樓價SSD計算法好唔好,打擊進口物價推高本地通漲!。。。依家買條廁紙都比上年貴30%! 你懂得用港幣購買力問題去想方法,先至好坐財爺個位,否則你同你老闆都係港人瘟神!! |
48. 说实在这一问题应由反对派自己回答 2012-10-27 18:25:14 |
|
按反对派、特别是梁抓杰之流的逻辑,中共中央、人大常委、国务院、香港政府都会有错,都大可批评,甚至谩骂,不必忌讳;而唯独香港法院则是不会有错、不可能错,有错也不能认、不能揭,不能批评,老虎屁股摸不得? 其实,反对派自己想必也深知这样的逻辑是极度谎谬的,若然,那他们阴暗、不可告人的目的又是什么呢?陈生不愿触碰这个问题,汤生可否作一解答? |
49. QEN 2012-10-27 19:40:49 |
|
就算樓價下跌一至二成,只不過回到上年的水平,很多人依然很難上車,仍然要捱貴租,若是有樓在手,長遠所節省的租金,又點只這一至二成。不過這一個可能是一個入市的時機,但要有約二成的跌幅才化算。 |
50. 回44.煲浪追浪 2012-10-27 20:01:18 |
|
你幻想那麼多廢話出來也無用,個市就要跌,你之前日日唱好,只令到一些蠢人接了火棒。 |
51. ikan bilis 2012-10-27 20:01:26 |
|
to 28: HDB resale index is only for public housing (HDB Flats in S'pore). Only local citizen or PR are allowed to purchase HDB flats. All foreigners cannot buy HDB flats and ABSD 10% does not affect HDB resale index You should be looking at URA Property Price Index (www.ura.gov.sg) for overall properties, or NUS-SRPI index (For resale private condominium in s'pore) http://www.ires.nus.edu.sg/webapp/srpi/default.aspx |
52. 回:煲浪追浪 2012-10-27 20:03:47 |
|
你都一樣比好多人笑,哈哈哈哈哈哈哈哈哈............................ |
53. 地產黨 2012-10-27 20:27:31 |
|
|
54. 地產攩 2012-10-27 21:13:52 |
|
跌跌跌,暴跌,SSD 對正下藥 |
55. 煲浪追浪 2012-10-27 21:16:05 |
|
好奇怪?何時何日何段唱好樓市?自問好似冇乜!况且呢两年都冇出貨,入貨反而有d,但均是工商類別,如接火棒可能是煲浪追浪在接,,,,貨底為04年貨,都諗唔到驚乜?再者要出貨唔怕講句,你冇資格接,最㔻都要七球几,但你果6000就凍过水,,,,那那林去霸頭位攞綜援哪!重笑,等下無位比你就哈!哈!口气! |
56. 追逐你55 2012-10-27 21:31:10 |
|
樓上D廢話才街都聽到,攞綜緩同執紙皮D人都識吹,哈哈......... 七球?哈哈....... 紙波你就有,人吹你又吹,正廢柴! |
57. 寄生虫 2012-10-27 21:34:33 |
|
我都有十億貨,嘻嘻 |
58. 煲浪追浪 2012-10-27 21:37:00 |
|
對唔住,我衰作大 |
59. 吹水地產網 2012-10-27 21:40:39 |
|
上得黎呢度吹,個個都有十億八億貨㗎啦! |
60. 路人 2012-10-27 22:54:21 |
|
唯独香港法院则是不会有错、不可能错。 如果是這樣真的太好了,以後所有案件一審了結,因為法官不會錯,以後乾脆不得上訴,可以節省大筆公帑! |
61. 回57寄生虫 2012-10-27 22:56:31 |
|
我日目有XXXX醒你.嘻嘻 |
62. 向CY说不 2012-10-27 22:59:12 |
|
班淡友今日肯定好开心,问题是供应肯定减少了更多。 从来计划经济只会令供应下跌。估计发展商需要一,两年,就可以适应,不卖楼,就出租。由于利息低,所以发展商持货能力很强。既然购买力低,就不投地,或者旧区重建。 除非政府自己做发展商,问题是政府建一间,亏一间。 还是那一句,CY究竟知道不知道,目前的税制和福利制度,基本上是建立在楼价不断的上升。一旦下跌,这个制度就会崩溃。真系想问CY这条poor guy 点应付。 |
63. 路人5 2012-10-27 22:59:54 |
|
回應讀者十二,其實,跌了一半也問題不大,因為市塲價已經升了七十五個巴仙了。最多也是打回原地踏步。還有已經收了兩年租金,至小好過放錢在銀行中。不過,也謝謝他的提醒。我也相信他/她不是一個討厭人富貴和厭人窮的人。 |
64. 哈哈 2012-10-27 23:04:10 |
|
如果供得起,守得住,长期来看,必升无疑,所谓长期,以十年计!短期小震荡无伤大雅! |
65. 向CY说不 2012-10-27 23:09:15 |
|
25楼,你都傻的,出这些招数,肯定会令税收减少,而不会提高。 业主会出租,多过买,发展商卖楼速度减少,所以本身也会减少发展数目。结果是供应大幅下跌。租金肯定大幅上升。 我相信的是阿当斯密斯的无形之手,政府做的事情,往往就是适得其反。 |
66. Marco:梁生请留意 2012-10-27 23:27:28 |
|
梁生,本人对于政府遏制楼市新招,深表不明,请指教!
1,既然前任特首SSD打击炒家,以压楼价,目的已达到,炒家确实转炒商厦工商铺!现任政府为何要延长SSD?莫非楼市依然大把炒家?如果政府以打击楼价为目的,请别再自欺欺人,楼价并非炒家造成,而是QE效应及楼宇供需失衡引致! 港元随美元贬值,市民唯有自保地追逐砖头保值,何罪之有?是否政府无论如何都要市民血汗钱投向股票市场?或者任由贬值?如美元过去30年贬95%! 香港股市表现大家有目共睹,根本是一大骗局,强抢市民积蓄,如强积金表现,乏善足陈,惨不忍睹! 政府高官如果不能洞悉经济趋势,请退位让贤,别再尸位素餐,恋栈权位!以免误了香港一代人!
2, 新增非本港市民买楼印花税,一加就15%,提出该建议者应该不是经济人士,大概智商偏低,未做过老板!根本不是赚钱的料子!或者一毕业就打工至今,毫无领袖视野及政治触觉! |
67. 向CY说不 2012-10-27 23:35:02 |
|
楼上,所以CY条poor guy 公司市值剩下1%咯。 香港会被这条poor guy 害死。 |
68. 续66 2012-10-27 23:38:53 |
|
全球各国都希望引入资金发展该地,唯独我们伟大的CY政府嫌钱腥,阻止资金流入,担心资产泡沫,又担心穷人买不起楼,大概政府高官唔想香港人太有钱,殊不知邻近深圳广州人已资产膨胀、有钱过香港人!可怜香港人在庸官的领导下只可以任人鱼肉,为所欲为! 当资金流不进香港楼市,就会寻找其他国家资产,而CY及曾俊华就是赶走财神的瘟神! 梁生,小心小心!请量力而为!别大意手痛下台! |
69. 區C9 2012-10-27 23:51:04 |
|
SSD玩三年,美國低息環境到2015年,到時CY供應樓剛如期落成,CY涷結買賣期三年,待2015從新出發,絕! |
70. 煲浪追浪 2012-10-27 23:51:59 |
|
回58A貨~~~~無聊....只有無自信之人才會作此動作~~~~~醒你一句,登高可望千山遠,智障只因井底蛙. |
71. To 区C9 2012-10-27 23:59:19 |
|
如果再倒行逆施,2017年普选前,CY应已落台! |
72. 低潮 2012-10-28 00:52:00 |
|
我們新界業主的樓價仲未返家鄉,政府就反面無情.既然出咗違反基本法的絕招,就應一視同仁. 強烈要求政府也推出工商舖SSD,租金狂升嚴重影響民生,必須要為普羅大眾的生計著想,強烈要求實現公平公正的共產主義制度! |
73. 煲浪追浪~回56 2012-10-28 01:07:52 |
|
你實在智障仔一名~~~本人識一友人(印度人)於灣仔開廢紙回收是一個後街舖,三台車回收車,共7工人....每曰純利約為四萬元.....你以為自己是高尚....又是另一只井蛙!只懂曾人富貴厭人貧的小人矣! |
74. 煲浪追浪~回56 2012-10-28 01:25:19 |
|
領峰高層單位大廳及三個房間1067 呎現有業主叫价6.85M......但煲浪是用作收租17K....可能7球對你這等智障是有點不可想像....但對好多人來說,根本不值一談.....續繼做你的井蛙去等財政屍個6K.....但今年好似冇得派了.....智障蛙. |
75. 玄同 2012-10-28 09:32:11 |
|
新加坡的经验 证明对外来者实施的新stamp税种 没有用! 新加坡于2011年12月向外地人征税10% , 但是: According to Housing Development Board (HDB) flash estimate of the 3rd Quarter 2012, overall prices of resale HDB flats jumped 2.0% over 2nd Quarter 2012.[1] This was the sharpest increase so far in 2012 for the HDB resale price index. 2015年,我就算美国加息, 但美国负债乃天文数字, 你认为他会加多少? ? 日本低息了多少年?? 因为欧美日等等都无限量印钱救命,货币贬值,当地政府控制不了! |
76. 玄同 2012-10-28 09:36:41 |
|
TO: 31樓: 你覺得這樣說可以令你自己開心的話, 那你繼續吧!呵呵... 觀點相同或相似的何其多!呵呵..., 你的膚淺只能令人無奈! |
77. Au Fat Man 2012-10-28 10:01:01 |
|
遲點地產商出招,CY無位企,唔駛2017全民普選! |
78. To Au Fat Man 2012-10-28 10:21:51 |
|
睇開點啦!人地剛做特首,新官上任三把火! |
79. Au Fat Man 2012-10-28 11:30:42 |
|
更正:地產商出招,CY 繼續做多五年。 |
80. 玄同 2012-10-28 11:34:23 |
|
據新加坡的經驗,香港的 SSD 及 BSD 尚有加强的空間。 |
81. 向CY說不 2012-10-28 11:36:45 |
|
CY睡死掙扎。所以藥石亂投。 香港的經濟,稅制和福利制度是建立在高地價上。高地價失效,經濟,稅制和福利制度都會出現問題。 CY這條廢材連自省能力也唔得,點帶領香港人。97到03年,高地價失效時,香港面對的困難他竟然還無經驗。 |
82. 煲浪追浪 2012-10-28 11:39:11 |
|
回楼上各人,sorry, 我唔應該話你地係弱智,對唔住,其實我係弱智至真。 |
83. 向飯民說不 2012-10-28 11:43:00 |
|
如果CY繼續執政,我們可以倒數港幣貶值。 公屋霸權必定加劇。通脹加劇,政府難以在從高地價政策的收入,將大幅減少。很快就會出現收支不平衡。 可憐的業主到時肯定又要為公屋霸權埋單。 |
84. 用家 2012-10-28 11:44:33 |
|
你們這羣炒家終於露出尾巴了! |
85. 向CY說不 2012-10-28 11:54:47 |
|
樓上,除非你系公屋戶,否則CY的招數成本最終都系由你埋單。 不要XXX啦。 以前中產同情窮人,結果令蘇共可以革命成功,中共可以革命成功,最終我們看到中產其實就是拿石頭敲自己的腳。 |
86. 搞分化 2012-10-28 12:11:36 |
|
現正苦班子,最懂搞分化,香港從此永無寧日,遲早內亂,難怪註港部隊都要做定演習準備,以平亂為名接手管冶。 高招! |
87. to 回覆既樓奴 2012-10-28 12:27:27 |
|
一睇啲回覆就知邊啲係無樓望樓價跌既無殼蝸牛,實在可笑。事實上樓價會跌定升大家都無把握,有種說樓價必跌者明日開市去沽爆本地地產股吧,仲喺呢到講咁多廢話浪費時間做乜?說穿了只是見淡唱淡,一霜情願望SSD BSD能令樓市降溫。我就當樓市如你所願跌五成,到時你敢入市,你有能力入市嗎?你等只是想玉石驅焚既無能之士而已,港人質數之低可以一斑。
|
88. Yee Yee 2012-10-28 12:56:06 |
|
如果大陸只是有5%的暴發戶是想來香港買樓,已經足以將一手,二手樓的樓價炒高,香港供求失衡,港人再無棲身之所了,支持政府趕退大陸人來買香港樓。 |
89. 人頭買家 2012-10-28 12:58:02 |
|
香港永久居民身分證有價. 仲喺到講BSD, SSD; d外地人好快就返嚟入市. 至緊要大家唔好劈價, 個價硬正, d買家就會諗辦法返嚟. 樓價企硬大聯盟擇日圍堵政總. |
90. 中國人 2012-10-28 13:19:18 |
|
|
91. 有代理話 2012-10-28 13:22:12 |
|
相信新措施對樓價影響輕微,大家可继續買樓. |
92. 亮劍 2012-10-28 13:46:34 |
|
那些用緊一厘息供樓嘅小業主打後肯定會雷打不放,上車人仕只回成零又無興趣同你入市,唯有繼續做租客,成交會進入冰河期! 而地產代理打後半年要靠租盤吊鹽水,地產發展商就無一炮過賣成千個單位呢支歌仔唱,你哋呢兩班人要為你們之前玩到咁盡付出代價! |
93. 大王妹 2012-10-28 13:46:36 |
|
成日學新加坡,澳洲!人地有賭場,又高稅,香港靠什麼?靠賣地,稅收,你攪呢招,仲有收入至奇! |
94. 中國人 2012-10-28 13:53:13 |
|
香港的法院都會大錯特錯 例如龔如心 假遺? 都可贏得官司 警察已經告龔如心 [好似現在陳振聰] 但李國能判佢贏 自己就可以提早享福 |
95. 肥婆四 2012-10-28 14:02:49 |
|
上台百二日盘棋己捉成咁,讓我想起董時代香港市民水深火熱的日子,港記在珠海遇見己退休的魯平,他概嘆說香港人好命苦!新政府現在正經事就做唔到了,重要打跛自己隻脚 ,價跌產品也少,產品多了也未必有人要,不要忘記重有蘇州屎(居屋)未清,莫死人尋舊路吧。
0 |
96. 等換樓業主 2012-10-28 14:04:56 |
|
支持 88 YeeYee |
97. 大王妹 2012-10-28 14:05:28 |
|
|
98. 回87 2012-10-28 14:07:58 |
|
所有人包括搂奴都支持SSD 及 BSD, 只有炒家不支持。 |
99. 反公屋霸權 2012-10-28 14:09:44 |
|
下一招,極有可能係 反公屋霸權 切切切: 有子女供養的公屋富戶阿婆,切! 有私家車的公屋富戶,切! 有私人物業的公屋富戶,切! 高收入,正交兩倍租金的公屋住戶,切! 增加供應短期難搞,把公屋還給社會低收入基層,騰出公屋! 公屋富戶去死!呃社會資原,有私家車有的士有私人樓收租, |
100. 新人 2012-10-28 14:12:34 |
|
回89:外地人有排唔入市,你不要當人是傻的 |
101. 有代理話 2012-10-28 14:18:31 |
|
SSD & BSD 影響大,楼價回10% 至 20% 屬正常,對用家無問題,不需幫炒家作文章托市。 |
102. 張揚 2012-10-28 14:31:37 |
|
我認識的中產都支持新二招。 |
103. 快遞 2012-10-28 14:35:35 |
|
新SSD. BSD.推出,今天與人交流,大部份人都認為政府今次做得對。 |
104. ASZ 2012-10-28 14:41:40 |
|
奇怪,只有這網站多反對声音,明白人人都說這個地產網裡充滿炒家及代理。
|
105. 沉默人! 2012-10-28 14:46:49 |
|
現在不是樓市失去理性 , 而是政府越來越失去理性 ! 是沉默的大多數出聲的時候!!! |
106. yr 2012-10-28 14:56:59 |
|
105 又是一個沈默的炒家 |
107. 唐兄 2012-10-28 15:00:18 |
|
有人太不理性,以為楼市只升不跌。 |
108. yr 2012-10-28 15:02:37 |
|
有些人已中了炒家的毒。 |
109. 閃爍之星 2012-10-28 15:07:27 |
|
支持盡心盡力為香港楼市健康的政府,不支持坐享其成的炒家。 |
110. echoecho 2012-10-28 15:13:19 |
|
很喜歡追看湯先生的文章. 從不同的角度看香港. 有時要離開香港, 才能看得更清楚. 有深度. 謝謝. 做為一家大公司的老總, 每天要抽出時間來寫, 不容易. |
111. 大王妹 2012-10-28 15:48:41 |
|
都唔明政府想點?特首又話唔會拉低樓價就無樓的人!陳家強就話要對付呢班認為低息,樓價必上升的人!今日記者問強哥,樓價要下跌幾多先合理,佢仲話買賣雙方成交的價咪合理囉!而家唔係咁咩?唔通之前的買家有人揸支火鎗迫佢地買? |
112. 大王妹 2012-10-28 15:55:50 |
|
仲有財爺話外圍經濟差,香港出口下跌,廠家無訂單,唔明白香港樓價可以亢奮咁上升!就係香港靠大陸,市底先咁強,趕客容易請客難,係都要拉低香港經濟去迎合外圍差,都唔知他們點做官!官喎? |
113. Marco 2012-10-28 16:00:40 |
|
回大王妹,CY讲野你都信?认真你就输! 官字两把口! |
114. Marco 2012-10-28 16:03:45 |
|
曾俊花根本庸官一名,冗员一个!对经济大势一窍不通!只识人云亦云,毫无见识! |
115. 大王妹 2012-10-28 16:04:32 |
|
政府成日話打擊短炒,點為知短炒?1年,2年,定係3年?我認為短炒(半年內先可以叫)而家邊度仲有人炒樓!另外有一個方法,外地人買樓唔需要比新印花稅!待續.... |
116. 大王妹 2012-10-28 16:11:35 |
|
今日稅務局公佈,只要有入境處出的居住証,都當是香港居民(即是不需三粒星)咁外地人如果想買樓唔駛比新稅,咪攞一千萬投資移民,咁就唔駛比新稅! |
117. 向CY說不 2012-10-28 16:18:50 |
|
所以業主們團結起來,不要任由政府魚肉,任由公屋霸權魚肉。
|
118. 大王妹 2012-10-28 16:21:46 |
|
TO Marco --- 我當然唔信C.Y! 97年比佢同董伯伯累我負資產十幾年,早兩年還未返到家鄉,都已經賣了!連利息一共蝕左一百三十萬!只係二百幾萬樓仔都咁慘,何況有些如浪翠園的業主!所以C.Y一當選,我即刻買了一層收租樓,費事比佢再玩!可惜我仲有幾間收緊租,又唔多捨得賣,因為扣除銀行息及什費有成10%回報,而家有什麼投資可以追過物價高漲? |
119. 大王妹 2012-10-28 16:28:03 |
|
TO Marco -- 至於曾財爺!簡直呃飯食,騙我們市民錢去養他,很嘔血! |
120. 大王妹 2012-10-28 16:34:49 |
|
向CY說不--- 一於我們小業主攪返場大遊行啦!我們比心機工作,投資賺錢,一份工唔夠,去做夠兩份!要我們中產去供養低下層唔緊要,無理由拉低我們業主資產,唔通要我地齊齊賣樓去攞公屋? |
121. 明益收租佬 2012-10-28 16:36:08 |
|
這幾招擺明益收租佬,鼓勵收租佬作長線投資,曾俊華仲話預期三年內樓價會慢慢升,所以大家放心買樓,但上車客就慘啦,三年內吾理失業供吾起也好或樓價大跌而轉買為租也好,想賣就要付出懲罰稅,吾知賣定吾賣,可能要搞到要自殺。現在租金越來越高,上車客想來想去,到吾知買定吾買。收租佬持貨力強,個個月有租收,差在多定少,所以從來未驚過,總之,CY 這幾招 對首次置業毫無幫助反而嚇窒上車客,對收租佬租金穩定有好大幫助,所以要多謝CY。 |
122. 新手 致 雲在青天水在瓶 2012-10-28 16:43:32 |
|
我是新手,我真誠地想聽聽關於新招” 雲在青天水在瓶” 的見解! |
123. 新手致雲在青天水在瓶 2012-10-28 16:45:08 |
|
我是新手,我真誠地想聽聽” 雲在青天水在瓶”關於新招的見解! |
124. hkgers 2012-10-28 17:00:44 |
|
The potential buyers should thanks CY for deterring their buying. The property price will fall like hell pretty soon! |
125. 向CY說不 2012-10-28 17:15:13 |
|
别发梦了,单单这2招,是不可能让房价下跌。第一,之前由公司客,大陆客买的楼,肯定全部都变成长期投资者。供应马上下跌,经过了2年的SSD,买家都是有实力的买家。完全有能力hold货。二手市场肯定萎缩。现在唯一的供应只有发展商,发展商今次被CY玩,你以为会配合CY吗?在低息环境下,发展商绝对有能力hold,在不然将20%的货作出租用途。80%用来卖,也可以。 现在最可怕的是CY这条poor guy随时会用高税来打压中产。所以中产一定要站起来,不能在受CY鱼肉,不能在受公屋霸权鱼肉。 |
126. 向CY說不 2012-10-28 17:20:13 |
|
121楼,不要高兴的太早,其实SSD后,所有投资者都是买楼出租。政府出新的两招,肯定冻结数10万的单位。估计楼价肯定升得更急。 现在最可怕的是CY条poor guy 错判形势,加税向中产开刀。 |
127. 水晶球 2012-10-28 17:29:32 |
|
等我又估下樓价點樣發展,我估樓价會回落少少,應該誤會超過10%。 不過租金就比人夾左上去,理由好簡單,原本在等樓价大跌果班人,今次重唔鬆毛鬆翼繼續等,繼續租樓住,原本15-16想買果班人,又比新例嚇窒左,体定D先,結果又走去租樓,非本地人果班,無得選擇,侷租!甘D租就被夾左上去。 甘樓价會吾會大跌呢,我又覺得吾會,個個收租收的甘過癮,做物要劈价賣。 政府呢,預期跟樓宇買賣有關所收既稅會水瓜打狗,起碼吾見50% |
128. 普通巿民 2012-10-28 17:34:08 |
|
其實政府從來無諗過幫唔能夠靠自己能力買樓的人置業,出招目的只是想減少樓宇買賣,期望樓價不要日日創新高而已,否則日日俾政客嘈佢~~
不過,佢咁樣做似乎無諗過小業主們,都需要政府保護他們的權利及資產,當到了大家認為太過份的時候,那股反彈力亦未能看小。 |
129. HKgers 2012-10-28 17:40:32 |
|
二手不是只靠短盤架,市場其實仲有好多長盤架 第一期SSD都快到期啦 SSD對二手供應其實並無必然因果關係 抄家轉買為租會推低租金 間接穏定樓價 |
130. 同一個人 2012-10-28 17:42:29 |
|
炒家 = 沉默人 = 大王妹 = Marco = 向CY說不 =明益收租佬 = 水晶球 = 炒家 |
131. 大球 2012-10-28 17:50:52 |
|
同意129。樓價跌租金自然跌。 |
132. 無望 2012-10-28 18:02:50 |
|
很多謝大王妹再發表意見,你說出了大部份申勤工作業主的心聲。 我十分懷欵香港政府日后如何支持龐大的公共及福利開支。打壓地產必然減低庫房收入及增加失業率,現政府推行的政策好像自打咀巴,一方面擔心外圍經済下滑,間接影響香港經済,如果政府相信這是會發生的問題,更加不應讓港人入巿,以免淪為負資產。另一放方面卻聲稱鼓勵外資來香港投資,試問政府推行這麼多的反自由政策,香港的評級必定下降,香港已不再是自由港。 政府的新政策是punish勤勞的人,懶人可以高呼派福利,侵㖔中產的資產,長遠這群人必會得到教瞓,因為政府收入在地產不再是有價值投資時,政府的財政一定應付不來福利支出。 很多人都希望政府邦助他們置業,我不相信政府有水晶球可以看通未來,反而可能害了他們。甚且,那群要打壓樓價來迎合他們置業的人是心態上及財政上都是自相矛盾的人,如果樓價跌,他們會害怕失去工作及樓價再跌,他們只希望以溢價買樓。 很多人聲稱買樓自用不理會樓價升跌,問心果句邊個當你打算買樓是想樓價跌。在香港買根本不是自住咁間單,其還包含儲蓄或投資成份。 作為一個中產,我看不到香港的未來,我以前從來沒有害怕97,但現在我對香港沒有希望。政府官員的無能,政策左右不定,市民對立。將來即使你幾勤力都不會得到回報。 以本人愚見,樓價即使短期不跌,長期再沒有投資價值. 在此希望對不公平的政策發聲,保護我們的資產,我絕對贊成示威遊行反對BSD |
133. 明益收租佬 2012-10-28 18:11:13 |
|
兩年前開始的 SSD 原意是控制樓價上升,防止泡沫 等樓市健康,並幫助首次置業者上車但兩年來SSD政策適得其反,目前看來樓市依然健康,樓價高是最基本供應需求問題。至於那些日嘈夜嘈嫌樓貴的市民,在這次辣招后,一樣買吾起樓,CY這次到底幫了什麼人? 為何不在工作就業上幫助他們搞好自己經濟條件,等這 些人有能力買樓? 如果這兩招無效,最怕 搞到 第二層多一種稅,第三層又抽更高稅,如此類推。 |
134. 共慘黨 2012-10-28 18:18:17 |
|
大家吾使嘈,全部收歸國有,重新分配。 甘就一天都光曬啦。 |
135. 頭姿姐 2012-10-28 18:33:03 |
|
多謝 132。133。134。代表我們炒家的心声。 |
136. 大王妹 2012-10-28 18:35:45 |
|
TO 130 - 我估你有妄想証了!我無你咁無聊,一人分析多角,可能你會係咁,先會咁樣想其他人! |
137. 大王妹 2012-10-28 18:46:01 |
|
我真係覺得我們業主要罰呢班貪威官員,我們齊齊唔賣樓!日日都無成交,等政府收厘印稅,物業稅吖,收到你就奇,等你地官員無糧出! |
138. 大王妹 2012-10-28 18:57:12 |
|
另外想問政府高官,我們小市民唔買樓保障自己資產,唔通要我們買金融機構印刷出來的債券,基金,抑或 I -BOND?迷債班苦者,到今日得到最大就是教訓,你們政府官員做到什麼?買股票仲衰,我用過百萬買左三年,到最後只有銀行賺佣金,我只有一隻吉!唉.....我真係唔想離開香港去別處,政府唔好再迫我地小業主啦! |
139. hk people 2012-10-28 19:00:52 |
|
樓上,吾使擔心播,政府收入一定少好多。 政府應該係預左條數既,不過埋單少幾多就唔知啦,有無高人可以估下呀 |
140. 大王妹 2012-10-28 19:14:17 |
|
真係會少好多架!唔計我之前提到嘅稅項,還令到地產代理,銀行,律師樓,裝修行業無晒生意,人地無錢賺,何來有稅交?唔好忘記政棍仲要政府出錢做其他野,正所謂有出無入! |
141. 煲浪追浪回82A貨 2012-10-28 19:28:28 |
|
你既sorry應你父母說.從你冒他人名及不負責態度即知你為人.....作你父母可知心傷....連自己名都怕用,真係咁自悲?笑話! |
142. 煲浪追浪 2012-10-28 19:32:57 |
|
回139....是1600億(未計通漲)...前車可鑒.....上次替死鬼是梁錦松...今次是曾俊華 |
143. 痴忍扇 2012-10-28 19:45:22 |
|
一些人在樓價低時如沙士期間不敢去買,樓價高時也不敢買.只在叫嚷,從不知何時買賣樓宇也要承擔風儉.最好是政府兔費送給房屋.同時這些人的質素也不敢恭維.有着數要大陸救經濟時稱同胞,反之則港人港地.憎人富貴厭人窮.如是者何不來個港人港貨(不用大陸供食水)港地港行(不準大陸人來旅行)港女港媾(港人也不準北上叫雞).這樣就趕絕港人.痴忍扇雖對內地人沒甚好感,但對這種素質的人更反感.一旦樓市大跌,很多人工作也不保,記得上次經濟差時很多人新年時願望都是早日有工開,樓被都無人要,誰有樓要供者都給人在暗地裹笑.真不知道此時還有多少人在咆哮樓價貴無法讓人置業安居,要清算業主,投資者的帳.各有前因莫駡人,要在資本主義下過活,只得努力適應,倍加努力瞭解其特牲,不然還是上大陸過其共產生活,啊,對不起大陸現在較香港還資本主義,還是去北韓好了,樣樣共產,無分你我,真開心. |
144. 曾瘟神論 2012-10-28 20:06:23 |
|
以曾瘟神論調:外圍熱錢,會促使香港有資產泡沫危機,要嚴防熱錢流入沖擊。但歐美經濟不景氣,訂單不足,貿易活動減少,亦令本港轉口貿易下降,兩者影響均不可輕視,但同時香港要設法防止國內資金到香港消費及投資房產,以保障本港市民利益。 而港元跟美元掛鉤,直至2015年前都要面對低息貶值情況,。。。。。 所以,,香港只剩一條路,就係死路一條,以我曾財正屍最誠懇建議各位,就係坐定定等死係最好既方法!!唔好幻想有保值投資方法等退休,包括已經搵左大家十幾年笨而政府唔認數既MPF。而等死過程,正苦係會幫港人加多兩腳,整多幾劑攞命追魂招等大家死得快啲。 多謝‵各位有交稅既人。養住我地班瘟神狗官。 |
145. 内地炒家 2012-10-28 20:57:31 |
|
香港炒家的質素真高,我指作"理由"的質素,佩服!多謝! |
146. 内地炒家 2012-10-28 20:59:54 |
|
香港炒家的質素真高,我指作"理由"的質素,佩服!多謝! |
147. 大陆人 2012-10-28 21:03:09 |
|
内地人系用“素质” 架,唔系“质素” ! 钦敬。钦敬。 |
148. anggie T. 2012-10-28 21:06:16 |
|
Don't underestimate the property agents:tehy are doing their work now! Just now a group of people tried to persuade me to sell for under market value & tell me it's very likely going to drop bla bla bla......I say: but I borrow less than50% from the bank & including the appreciation orf property maybe I still breakeven.....Ommmm.....Let's see let's see! |
149. 無望 2012-10-28 21:06:51 |
|
To:135 頭姿姐 請問你點介定炒家同投資者。之前未有SSD 懶炒家,而家連乜嘢喺炒家者唔知,總之有樓就喺炒家。 SSD 連所謂炒家都干走埋,現在就懶大陸買家。香港人真下流,有著數就認同胞,冇著數就趕人走。 |
150. 無望 2012-10-28 21:06:52 |
|
To:135 頭姿姐 請問你點介定炒家同投資者。之前未有SSD 懶炒家,而家連乜嘢喺炒家者唔知,總之有樓就喺炒家。 SSD 連所謂炒家都干走埋,現在就懶大陸買家。香港人真下流,有著數就認同胞,冇著數就趕人走。 |
151. 内地炒家 2012-10-28 21:07:41 |
|
香港炒家的質素真高,我指作"理由"的質素,佩服!多謝! |
152. 內地炒家 2012-10-28 21:27:33 |
|
"內地炒家"只是筆名,不是内地人。唔通大王妹真是大王個妹?唔通無望係真名,正死蠢,大家都係度亂吹,係D炒家至禁認真。嘻嘻 |
153. 大王妹 2012-10-28 21:47:11 |
|
TO-筆名內地炒家----係呢度發言的人,大部份是辛勤工作而買到物業嘅人!又或者想買物業而暫時未買嘅人!絕對唔係你呢類吹水嘅人!唔該你吹水去高登啦!湯博士和各界有識之士袋錢入我們袋裡,你無興趣真係唔好浪費時間吧! 大王個妹上 |
154. 殺虫水 2012-10-28 22:09:31 |
|
條寄生蟲到處冒名戲弄各位!請勿中計! |
155. 正牌内地炒家 2012-10-28 22:24:35 |
|
最近上海出了段有关房价既新闻,过去一年房价轻微回落,但租金涨了30% 这是在上海严格调控楼市后的表现。目前上海的调控方案是: 本地人最多买3套房,非上海户籍单身的不能买,已婚的要交社保一年。 大家可以参考。 |
156. ASX 2012-10-28 22:25:31 |
|
人人都知這網充滿炒家和代理,不要自欺欺人了。 |
157. 雲在青天水在瓶 2012-10-28 22:28:41 |
|
政府續推樓市新政,這兩天傳媒評論及網友討論不少,講得都幾全面,我就唔詳細點評了,只作一些側重分析。
SSD推行近兩年,在臨近期滿之際,政府推出加強版。SSD實行之初,我就認為會令業主惜售,二手市場貨源趨緊,成交減少,樓價續升。兩年來樓市的走勢也的確如此。有此前車之鍳,基本上可以認定,加強版會令二手貨源更緊,成交更少,樓價再升。地產代理的生存環境進一步由過冷河步入過冰河。
加收非港人及投資性物業交易印花稅,對新樓交易影響較大,因外來物業投資(主要是內地人仕)去年已占新樓成交的20﹪。此招令新樓的去貨速度即時大幅下降,只靠永久居民的購買力,發展商原來的建屋計劃會大失預算。因為即使樓價不跌或續升,因成交量下跌而令地產商營業額下滑,對地產商的經營和利潤影響都是負面的。地產股外圍ADR急瀉就是投資市場對此的擔心。
對地產商來講,如果公司盈利受此影響,便有可能少投地或不投地,進而減慢起樓速度,減少或壓後起樓計劃。情況持續的話,將會影響私樓的落成和供應量。政府只能靠加建公屋和居屋來彌補不足,但這與私樓是兩個完全不同的市場,並不能使私樓價格下跌。假如樓價達不到地產商的預期,在供應不足的情況下,地產商也可修改售樓計劃,減少物業出售,轉賣為租,這都是發展商可能的選項。
外來資金投資住宅物業受限,外資及中資便須為其有需要的員工租用物業,這將為租務市場帶來更多的需求,進而對租金提供支持。加上通脹因素,租金難以回落。租金回報率不跌,樓市難跌。
由於新政只針對住宅物業,工商物業及車位投資將進一步成為物業投資的寵兒。商業樓宇兩年前開始的升值速度會加快。
上周的中原指數高見112.25,仍未達到牛一浪1.382倍的最低目標115.04。即 (牛一浪長度) x 1.382 + 牛三浪起點 =(73.98-31.77)x 1.382 + 56.71 = 115.04。 更未達到1.618或2.0倍的黃金分割比率,所以,講樓市出現轉角是不可能的。對新政需要擔心的是,地產代理的生計和地產發展商的利潤。還有一項是香港的最自由經濟體係評分。
政府與物業市場的博弈,如容祖兒《加大力度》一曲一般: 政府問:加大力度好嗎? 市場反問:加大熱度好嗎?! 政府出招:加大速度好嗎? 市場接招:加大瘋狂好嗎?! 這樣的博弈將是永恆的。當美國的貨幣政策轉變時,政府又將轉舵轉舵,調轉方向操作。 |
158. 最PK係...星島日報 2012-10-28 22:29:09 |
|
【星島日報】指,稅壓樓市夠辛辣,代價不菲莫低估。樓價近月持續上升,特別是中小型單位升勢尤烈,既影響民生、也有釀成資產泡沫的風險,在熱錢湧入可能令情況惡化下,政府昨日宣布兩項稅務措施。有關措施實際加重了買家置業的風險,產生壓抑需求的實際作用;同時展示政府干預樓價的決心,相信招數一出,短期可以收到降溫效果,與此同時,由於措施涉及極強力的行政干預,副作用同樣不輕。
最XX係...星島日報起多D樓係咪叫干預,XX報紙。
|
159. 低格報 2012-10-28 22:33:15 |
|
|
160. 區C9 2012-10-28 22:40:36 |
|
港人賴內地人爭哂D樓買,唔抵得自己買唔到樓,好啦!現在內地人唔買啦,又唔見這班港人出黎買,出黎睇樓!個個影都無埋,個個縮哂走。贊成反對SSD, BSD !!! |
161. 正牌内地炒家 2012-10-28 22:51:26 |
|
讲真,啊爺甘勁都搞唔掂上海北京既樓价,隨非 CY 想表現自己系勁過啊爺,出到葵花寳典,否則都幾頭痛。 話唔定下次CY上京述職既時候會甘講:“溫縂,你搞唔掂既野,我搞掂左啦” |
162. 區C9 回樓上 2012-10-28 23:01:22 |
|
哈哈哈! CY對溫總說:「你攪唔掂架野!比我攪死埋添」! |
163. 大王妹 2012-10-28 23:02:37 |
|
TO 雲師兄 --- 想請教!小妹現有三間屋收租,租金夠供樓之餘,還有6成租金袋,及唔計自己入息,另自住樓供完,你覺得我是否照收租,因為老公被炒後,無再工作,叫做提早退休!如果賣,加埋都過五百萬賺,可否指點小妹呢?謝謝! |
164. 向CY說不 2012-10-28 23:08:15 |
|
132楼,现在几乎可以肯定政府税收肯定下跌。谁来为公屋霸权埋单呢?现在最可怕的CY条废材,poor guy会杀鸡取卵向中产加税。 中产,不要再做公屋霸权的奴隶。03年,当你们还是负资产时,你还要交出最大份去支持公屋霸权的福利开支,当你穷到无碳用的时候,你还要被政府要求交更多的税。 醒觉吧,不要做公屋霸权的奴隶。向CY说不,想计划经济说不。 |
165. 小人物 2012-10-28 23:22:59 |
|
To: 163 梗係乜都唔好賣啦。多左茄殊仲唔知點洗好。 就算係新界樓,他日發展商起好新樓都唔會平賣啦。 假如港府再無地可用,有誰知道新界樓他日會否賣過萬蚊呎? |
166. 老張 2012-10-28 23:41:23 |
|
聽四叔話,今次真係買地產股好過買樓,1手樓都仍然會賺大錢,2手樓就死直。
|
167. Marco 2012-10-29 00:03:39 |
|
回大王妹,在下觉得新招只会影响两至三个月,之后楼价应再上一层次,始终美元大贬值,楼市供应又严重偏低,尽管CY今铺玩耍地产商,四大亦不是善类,必然报复式反转CY政府,大家一动不如一静,坐定等睇戏! |
168. 向飯民說不 2012-10-29 00:15:06 |
|
楼上,最可怕的是CY向中产开刀。 4大可以放慢卖楼,可以做收租佬,市场被扭曲了。现在外国人来香港,肯定唔会买楼,要租楼,结果对楼市肯定有支持。 计划之下,从过往的经验看,供应会慢慢的下跌。虽然人人有屋住,但是环境会越来越恶劣。 |
169. 謝謝雲兄 2012-10-29 00:25:12 |
|
:) |
170. 大王妹 2012-10-29 00:54:32 |
|
TO Marco & 小人物 -- 你們都說得對嘅!上次SSD 一出已經令我3星期內快速賣左間97年入嘅樓,蝕本都賣!到而家已經上漲多百幾萬,後悔到我不得了!希望今次承你們貴言,因為我的租客好之餘,住得又穩定,都唔想趕佢地走!況且賣左D錢真係唔知點,就算買人仔,都新高價,唔知可否賺利息及差價!一動不如一靜,都啱嘅!多謝意見,希望大家唔好衰比班官睇! |
171. 煲浪追浪 2012-10-29 02:38:06 |
|
基本對經濟有點認知度既人,都知香港經濟是三頭馬車.旅遊~金融~房地產 1./旅遊服務業~歐美客可說不多,不可跟97前相比.現支撐香港旅遊為大陸客,但CY一野CUT自由行,前境是.......死了一只馬. 2./金融服務業~全球經濟不境氣.港股每日成交低於700億.港交所由300大元跌至120元即知.前境是....死了第二只馬 3./房地產~這是香港政府最大糧倉,基本社福開支及官員高薪均由地產稅收支付,現政府基本己行差踏錯去為公屋霸權倒行逆施.....最後這主力馬亦死了 最後得著可謂是視香港為敵之新加波.......公屋霸權只會是最大輸家......政府財赤第一時間會是CUT福利..........最後誰笑在最後.......哈!哈! |
172. 煲浪追浪 2012-10-29 02:38:17 |
|
基本對經濟有點認知度既人,都知香港經濟是三頭馬車.旅遊~金融~房地產 1./旅遊服務業~歐美客可說不多,不可跟97前相比.現支撐香港旅遊為大陸客,但CY一野CUT自由行,前境是.......死了一只馬. 2./金融服務業~全球經濟不境氣.港股每日成交低於700億.港交所由300大元跌至120元即知.前境是....死了第二只馬 3./房地產~這是香港政府最大糧倉,基本社福開支及官員高薪均由地產稅收支付,現政府基本己行差踏錯去為公屋霸權倒行逆施.....最後這主力馬亦死了 最後得著可謂是視香港為敵之新加波.......公屋霸權只會是最大輸家......政府財赤第一時間會是CUT福利..........最後誰笑在最後.......哈!哈! |
173. 寄生虫 2012-10-29 03:16:24 |
|
CY原本是一心一意增加房屋供應去穩定民心和樓市,但因處處受到別有用心人士阻撓和反對,知道這樣下去對自己的民望政府和社會都大大不利. 硬件招數容易遭受別有用心人士阻撓反對,唯有把心一橫用快.狠.準的軟件招數,企圖冰封整個樓市去對抗別有用心人士的反對聲音.政府與政棍和大地產的鬥法已白熱化,末來將會更精彩,我寄生虫坐定定睇好戲! 回154 冒名另有其虫不是本虫,不要殺錯良虫,嘻嘻 |
174. hi tec 2012-10-29 04:49:06 |
|
excellent analysis |
175. 區C9 2012-10-29 08:00:10 |
|
撐!4大 vs CY,好戲在後頭! |
176. 窮不與富鬥,富不與官爭 2012-10-29 08:30:31 |
|
CY有整個中國政府在身後, 4大想玩野就真是找死. |
177. IOU 2012-10-29 09:07:01 |
|
几肯定新地朝中有人,珑门过左骨:P |
178. 小人物 2012-10-29 10:13:40 |
|
TO 170 大王妹:
除了不賣物業, 我建議你老公休息一段時間之後, 再出去找工作做. 這樣, 你們一家的收入就可以更分散, 更從容面對將來(可能會有)的風浪及應付其他開資. |
179. 亮劍 2012-10-29 10:39:16 |
|
雲兄---您話上周(10月15日到10月21日)的中原指數高見112.25,仍未達到牛一浪1.382倍的最低目標115.04--- 我想指出 CCL 的編制有濟後情況,此因呢個指數抽取嘅個案,例如上周即(10月15日到10月21日)的真正成交日期,極有可能是九月底,因為 1)都要俾時間人做正經嘢先上報。 2)成交一落實就報料,好話唔好聽俾人义喎就唔低啦。 3)前線遲一個星期才報,編制人員及高層都要啲時間核實資料掛。 所以加加埋埋就是半個月前嘅數据,而眾人皆知對上幾嗰數星期個市點癲法。 加上一兩% 誤差,你呢個115.04,須不中亦不遠矣。 |
180. 亮劍 2012-10-29 10:53:10 |
|
在此想問吓喺中記做嘅前線,你會在收細訂就報或收埋大訂先報? |
181. 中環公屋 2012-10-29 10:56:28 |
|
三司官邸錯列土儲 「空置官地圖」發水謬誤多 我都話禮賓府一早稔住拆左佢起公屋啦!!!! LIKE 爆!!! |
182. 掹車邊80後 2012-10-29 11:07:18 |
|
雖然我都有樓, 但我覺得降下溫係好事喎, 同埋有SSD, 唔會跌得好快 呢排真係升到癲哂, 一個星期都升5%, 但周圍d經濟都咁差, 間間銀行fund house都吹風炒人cut cost, 隨時出事 |
183. 地產黨 2012-10-29 11:08:44 |
|
升升升, 暴升, SSD封死貨源!
亮劍正廢柴, 9流評論, 不及雲在青天兄.... |
184. 樓市難跌 2012-10-29 11:17:05 |
|
外來資金投資住宅物業受限,外資及中資便須為其有需要的員工租用物業,這將為租務市場帶來更多的需求,進而對租金提供支持。加上通脹因素,租金難以回落。租金回報率不跌,樓市難跌。 |
185. 路人 2012-10-29 11:24:46 |
|
跌跌跌, 暴跌, SSD對正下藥!
地產黨正廢柴, 9流評論, 不及亮劍.. |
186. . 樓市易跌 2012-10-29 11:26:25 |
|
將會帶動租金下調 |
187. . 樓市易跌 2012-10-29 11:26:25 |
|
將會帶動租金下調 |
188. Yellow Man 2012-10-29 11:39:40 |
|
Not sure if the property price will really fall... Seems the demand is still huge, and supply will be tightened under such policies. If the price drops 5 - 10% it's a good thing, and the government will not need to impose another policy. But if the price drops over 10% it might not be too good for HK. Let's see. |
189. 股民 2012-10-29 11:40:05 |
|
瘟神官爺出陰招,口袋有現金者不防襯低買番幾手四大股票,政府明益外資熱錢,幫手推低價位比外資大袋入貨,無理由本地薑唔識玩呢個財富轉移戲法喎!!快快轉場入貨啦!! |
190. BB- 2012-10-29 11:47:47 |
|
新SSD. BSD.推出,這兩天與人交流,大部份人都認為政府今次做得很對。但奇怪,只有這網站有很多反對声音。難怪人人都說這跟本是個地產網站,這裡充滿著炒家和代理。而且有些人已中了炒家的毒,每日盲目附和,實在太不理性,忽略所有經濟因素,以為楼市只升不跌。所以現在越來越多人支持盡心盡力為香港楼市健康發展的政府,而不會支持吹大泡沫坐享其成的炒家。 |
191. KC 2012-10-29 11:49:47 |
|
湯生, 你認為會針對工商鋪市場推SSD嗎? |
192. 無腦曾瘟神 2012-10-29 12:07:01 |
|
曾瘟神,佢真係以為香港會生金蛋,商舖擺明係有錢人玩既市場,你個狗官連錢從何來都搞唔清,以為掌聲就係讚你做得好,正低B,掌聲背後係笑你低能呀!! |
193. 亮劍 2012-10-29 12:15:04 |
|
雲在青天水在瓶在 157樓的評論,我絕大部份認同,而他對地產市場有深刻了解,亦非我這局外人可比翼,小弟提出呢個浪 CCL 會見 115 ,係認同唔係質疑雲兄,望183.樓地產黨明察秋毫。 |
195. 回上睇不通 2012-10-29 13:46:25 |
|
服左你想出這些傻points,重要人學,此網素質甚差。 |
196. 路人甲 2012-10-29 14:10:01 |
|
交租都係死路一條,買樓始終有著數,現在買樓,租客幫你供樓,好過放銀行貶值。 |
197. 煲浪追浪 2012-10-29 14:47:25 |
|
政府大把地,再細幅既土地均可起高樓,第個唔敢講,劏房波劏到碌架牀上下格黎收租,好多劏房業主做唔到,但劏房波做得咁完美。再細幅地都起樓,一於起碌架房特色碌架樓。掂。。。。。人(渣)材即是人材。。。。CY有眼光。。。市民死清光。。。。哈!哈! |
198. 煲浪追浪 2012-10-29 14:55:25 |
|
三司官邸錯列土儲 「空置官地圖」發水謬誤多【明報專訊】梁振英領導的特區政府,一再強調房屋政策是其施政的「重中之重」,但本報偵查發現,政府剛公布的「空置住宅官地」資料原來大為「發水」,內裏甚至把政務司長、財政司長、律政司長等3名高官的官邸都列入「住宅官地」的土地儲備當中。有立法會議員批評政府土地數據不盡不實,或會令公眾恐慌。 政府﹕未有批租紀錄 故未剔除 政府住宅土儲「大發水」,其實源自兩周多前發展局公布的一份簡稱為「空置住宅官地」的圖則,當中顯示共有約391.5公頃官地可作住宅發展用途,然而本報細心分析後發現,圖則中標示的「住宅地」錯漏百出,不單司長官邸被當作住宅土儲,連剛落成一年多的公共屋邨、已售出的全港首塊限呎地也被當成土儲,更離譜的是連架空鐵路底下的花槽都當作住宅土儲,令人質疑莫非要拆掉路軌起樓? |
199. 加把口 2012-10-29 15:03:12 |
|
其實亮劍真身係邊個?有無人知道呢? |
200. 亮劍 2012-10-29 22:39:19 |
|
我並非地產界從業員,只是一名打工仔,在弍多年前開始買樓,對經濟同地產好有興趣去硏究,多口仔一名。 |
201. 小業主 2012-10-29 23:54:09 |
|
大家咁想買平貨,我打算益街坊,把手上其中兩個貝沙灣作收租的單位以市價減15%出售,減價後租金回報約4厘,有冇人有興趣?可留email,地產免問,不過真係有錢買的才好問。 |
202. 明益收租佬 2012-10-30 10:16:17 |
|
回171 樓, 非常同意, 但如果用三足鼎立來形容更好,跛了三只腳,就等於跛腳政府。 |
203. 回亮劍真身 2012-10-30 17:19:20 |
|
亮劍初出道時自稱王先生。 不過今日的亮劍,真係唔知是否當日的亮劍---王生先了,只是現在亮劍,太熟知樓市的運作,政府政策,地產佬手法,政治和民生義題方面,他乽答到嘴,而且回應足份具備他一套完整的邏輯思維,是呢度留言區的活躍份子,其他關於亮劍的所知有限。 |
204. to203 2012-10-30 17:30:38 |
|
從這論文總覺他是發展商或大行打手
| 呢次樓市升浪,我哋睇吓政府點好心做壞事、幫倒忙:- 實施 SSD ---唔單止 2010 年尾先買入嘅單位受到影響,就算現在手持中小型物業嘅業主,都唔敢放售依家住緊嘅物業走去升呢,因為拒哋會驚住新入嗰件貨俾 SSD 箍死,無人放盤地產經紀有鬼貨賣?咁就算有少少需求都可以將嗰市推高! 「豪宅」收緊按揭---現在市區環頭環尾嗰啲 3 房連套廁嘅單位,隨時叫緊過千萬一間,但呢啲所謂「豪宅」按揭成數只得五成,你叫中產如何樓換樓 ? 限尺地---唔單止庫房流血不止,中大型單位供應更緊張先致大鑊。 按揭保險由九成半減到九成---上車客更難上車,要人哋喺超低息嘅環境之下焗租,真係衰到無朋友。 白表免補地價買居屋---引發小型單位搶購風! 收緊預售樓花限制---連少幾棵樹呢啲咁小兒科嘅嘢,都可成為唔批預售樓花同意書嘅原因,咁發展商點推啲新盤出來救火? 限制發水---同一個地盤少建樓宇面積。 市區地建資助房屋---市區私樓供應更加少。 唔好俾我批死,下一波係收緊第二套房按揭絛件,但咁攪法,現在揸住一層樓以上嘅業主,更加唔使旨意拒哋會放盤出售任何物業,因為拒哋出左貨會買唔翻! http://m.property.hk/article_content.php?author=PHK_TML2&id=19321 | |
205. 湯博士粉絲團 2012-10-30 22:33:12 |
|
留言區有些人文風很近,又好可能係同一條某利所為,例如亮劍咁,又成日乞意咁,將「佢哋」寫成「拒哋」,咁正常邏輯啦,一個文筆算流暢,文章鐘意大大編,大大段,又知咁多經濟政治地產嘢的人,點解會寫個「佢」字,都會寫錯「拒」字?亮劍擺明白痴仔,唔排除佢係一名專玩分身嘅傻佬,弊在錯喺嗰種唔應該會寫錯字嘅錯字上面,呢種乞意,加上唔合情理嘅造作,係極低級分身法,難免會引人猜想,佢扮有個人風骨分身。講真,之前針對湯文亮的我覺得擺明有佢份,因為湯博士以前挺唐,招至被人玩人身攻擊,惡意抹黑,踩場倒亂,而文筆頗接近亮劍,相信我們粉絲很有興趣知亮劍真身是何方神聖。亮劍可能想增取個人政治籌碼,方便擦共產黨鞋和北上做生意,先抹黑湯文亮博士唔奇,佢可能係政治人物或地產霸權之一。 |
206. 亮劍 2012-10-31 09:17:54 |
|
本人開宗明義地講明,我是個自由經濟信徒,話我係湯博士粉絲我亦都認,叫我「湯粉」唔怪你! 我又唔係寫嘢揾食!寫錯「拒」字有乜奇?而「某利」「乞意」又係正字麼? 玩分身、可能係政治人物或地產霸權之一?我要開工揾食,揾錢養家活口同供樓,無咁得閒玩埋呢啲無聊嘢 ! 已經講過十次八次口都臭,我並非從事任何與地產相關行業,而插 Big 5 都唔少次,隨便揾揾我之前留言就知我所言非虛! 我本人並非任何政治團體嘅成員,但我承認對泛民班「垃圾」會議員好不滿。 我嘅身分只是一個熱切關心社會嘅蛋散,希望政府行嘅係仁政,關懷貧病老弱傷殘人仕,順手照顧一吓中產市民利益,終極目標係香港人人安居樂業,但要係有持續性嗰種。 |
207. 路人 2012-10-31 10:03:54 |
|
亮劍兄可必為呢 D小人而勞氣!呢度有業主、等上車一族,亦有地產代理,入黎都係想睇湯博士文章,交流一下意見,湯博士都成日俾班廢青高登仔噴糞,理佢地佢仲懶得戚喇。 |
208. 小市民 2012-10-31 10:50:50 |
|
支持亮劍兄 |
209. 蟹民 2012-10-31 10:57:32 |
|
樓上兄台,網上。。。認真你便輸,各自修行啦!! |
210. middle middle class 2012-10-31 11:24:54 |
|
"SSD & BSD 影響大,楼價回10% 至 20% 屬正常,對用家無問題" Bull shit! I am a property owner, not a speculator, not an investor. I work hard and do disciplined saving; after I got enough money, I buy property for my family and future retirement purpose. Now you people pushed the government to exercise abnormal pressure on the property market, how dare are you to say "楼價回10% 至 20% 屬正常,對用家無問題" ???? I am not working for the property market, not relation at all. |
211. 亮劍派膠 2012-10-31 11:34:30 |
|
我又唔係寫嘢揾食!寫錯「拒」字有乜奇? 奇啊,"佢"字都會寫錯,香港開埠第一個囉,並且係成日寫文章的人哦,無私顯見私啦,亮劍手法唔高明,扮寫錯字俾人捉正,仲呃自己添. 我哋高登仔會留意你個亮劍,成日網上派膠,返屋企黑亞媽黑絲啦,扮晒嘢搵食,最多留言分身係你啊同你講! |
|