ENG
瀏覽人次:42476    回應:48
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 胡小姐 2012-10-16 12:14:55
認真,你就輸了.......................
2. TBB 2012-10-16 12:19:39

現在樓市是用家投票的結果,不是炒家投票的結果,

一言敝之:X旋風唱淡樓市好多年,冇入市已好多年,愈唱樓愈升,佢個好徒弟黎X遠,搵銀能力已勝過X旋風了。X旋風改名做黑X風,唔錯。

3. 博士技窮 2012-10-16 12:52:03
你地自己行頭d野, 自己拆惦佢啦, 講比我地知仲乜?
4. 成日講家事 2012-10-16 12:55:29
夠啦!!你呀奶D野我地冇興趣知!!!你曾經話過叫回應者唔好擺你家事上台!!而家又係咁講你自己屋企野!!!你想點呀博士???

你快D講下我地跟住應該炒邊層樓好過啦!!!唔好廢話唔該你!!!
5. 好好笑 2012-10-16 13:04:30
香港沒有賭場,最大交易所便是股票市場,香港政府盡最大努力監管交易所公平,正常運作,但當中有沒有老千,胡小姐心中有數。 
-------------------------------------------------
Yes, she and anyone who have been in the stock market should know very well what「千」is!

My ID name is for 1. 胡小姐

6. 胡C奶 2012-10-16 13:06:57
一個師奶仔講既野你都睇唔過眼, 博士你真小氣
7. 我爱老梁 2012-10-16 13:29:30

白表招托起居屋价,

公屋招标起私楼价,

按揭招令我赤柱大屋更上一层楼。

8. 股市淫媒 2012-10-16 13:43:19

師奶青,出名係股界淫媒,穿梭財經界人慾市場,聽佢市講股得啖笑!信兩成已經輸到卜,至於佢無里頭踩過界,睇怕係為左過場搵客源。內容最緊要爆,擺明搏出位格啦

 博士你仲計喇!你無謂幫佢賣告白啦!

9. 顛佬正傳(狗仔) 2012-10-16 14:11:35
在香港股票市場才是大賭場,港X所千方百計引你地去賭,搞好多產品,又加長交易時刻,另外沒有升幅的成份股,會被踢出HSI,引入上升中交投量大的股份,目的托高個市引你地賭
10. 路人 2012-10-16 14:27:08
招股書講得前景如何美好秀麗,將會賺幾多幾多,上市一陣略左水馬上另外一番面貌,老千股以香港最多最猖狂!
11. 鳳樓業者狂掃劏房推高樓市 2012-10-16 14:46:46
特首梁振英上任逾百日,樓市繼續瘋漲,除了上車盤都錄得「癲價」外,原來還有鳳樓業者狂掃劏房推高樓市。《蘋果》發現經營鳳樓劏房者,近年專揀旺區舊樓吞併;一旦入侵即「買起全幢樓」,求奪法團話事權,為尋歡客開方便門。其中旺角一幢舊樓,僅半年即有九成單位被「一樓一」吞併,呎租高達100元,遠超豪宅。
據統計,鳳樓業主每年收到72萬元租金,回報率高達18厘,可謂豬籠入水。資料顯示,不少業主一人持多個鳳樓單位。區內地產代理透露,這些業主有打造鳳樓劏房經驗,專揀旺區舊樓入侵,習慣狂掃單位奪法團話事權,令其淫業投資「長治久安」。
12. 文盲 2012-10-16 14:51:29
我已經淨袋幾球及成功換馬, 您地慢慢吹啦....bye....
13. 做雞也避不過地產霸權 2012-10-16 14:51:32

樓市升勢持續,只不過因應一些利好因素而形成.....

 

 

14. 煲無米粥 2012-10-16 15:01:06

要做麵包,首先要有麵粉,樓市狂飆的癥結,在於前朝曾蔭權政府鼠目寸光,漠視房屋問題,以致作為麵粉的土地供應及作為麵包的房屋供應均嚴重不足,而新政府希望拓土建屋以穩定樓市,方向固然正確,卻因為目前社會高度政治化,陷入有土地動不得的尷尬局面。本來,發展新市鎮可以提供大量房屋,這也是過去港英政府的做法,一直行之有效,現在卻被扣上「割地賣港」、「富豪雙非城」等莫須有的罪名;填海造地也是國際通行手法,惟市民環保意識上升,港府不敢再觸及這個敏感話題;舊區改造亦能提供不少房屋,可惜成本高、費時長,又面對保育的壓力。港府動輒得咎,寸步難行,大量未發展的土地有如水中月、鏡中花,可望不可即,有巧婦難為無米炊之嘆。

15. 土地無着落 2012-10-16 15:03:50

長遠房屋策略督導委員會昨日舉行首次會議,運輸及房屋局局長張炳良會後透露,今次會議主要討論委員會的職權範圍,初步決定以十年期為基礎訂立房屋政策,冀明年中提交報告供公眾諮詢。由於首次會議並未觸及社會最關心的土地供應數據,未免令人有「無料到」的感覺。

16. Green Peace 2012-10-16 15:11:28
將香港所有郊野公園產平起公屋咪得law!!!!
17. 睇相佬 2012-10-16 16:23:07

胡孟青,麥玲玲係同一類人。。。。隨時搵你10年8年笨

博士中計!

18. 法子 2012-10-16 16:57:05
博士上面說的是對。

相信胡小姐是沒有分析過供求,只想大家返回股市,才說這些話。
19. TUU 2012-10-16 17:33:40

剛剛看了在這裡的文章,有感以發,回想過去,當我二十多歲時,母親說:你有錢就供番層樓,我心裡想,現在租屋住開心快活,但隨着時間的過去,心態開始轉變,决定買樓,當時朋友說這樣貴都買,真是蠢,我想我可能真是蠢。過了一年後,樓市泡沫爆破,我變成負資產。就算而家樓價回到家鄉,我也得不到升值的好處,已付出了多年很高的按息,這只不過是等於付了多年租金而已,而且現在開始又要支付大厦維修費用,早知當時不聽地產人的甜言蜜語,在不適當的時機置業,我也不用現在回想過去的時候,心裡總是發出苦笑。奉勸各位不要現在用超高樓價入市!

20. TUU 2012-10-16 17:33:41

剛剛看了在這裡的文章,有感以發,回想過去,當我二十多歲時,母親說:你有錢就供番層樓,我心裡想,現在租屋住開心快活,但隨着時間的過去,心態開始轉變,决定買樓,當時朋友說這樣貴都買,真是蠢,我想我可能真是蠢。過了一年後,樓市泡沫爆破,我變成負資產。就算而家樓價回到家鄉,我也得不到升值的好處,已付出了多年很高的按息,這只不過是等於付了多年租金而已,而且現在開始又要支付大厦維修費用,早知當時不聽地產人的甜言蜜語,在不適當的時機置業,我也不用現在回想過去的時候,心裡總是發出苦笑。奉勸各位不要現在用超高樓價入市!

21. 跌好過升 2012-10-16 17:35:12

雖然我有自住物業,但我也同意樓價大跌,因為將來我們的子女也可以靠他們自己能力用合理平價置業,而不需靠父母經濟上的幫助才可以置業,又或永遠都追不上楼價而難於置業。

22. 跌好過升 2012-10-16 17:35:12

雖然我有自住物業,但我也同意樓價大跌,因為將來我們的子女也可以靠他們自己能力用合理平價置業,而不需靠父母經濟上的幫助才可以置業,又或永遠都追不上楼價而難於置業。

23. 經濟人 2012-10-16 17:37:06

對樓市樂觀的人忽略了一個非常重要的事實,就是香港的經濟是外向型,什麼都要靠內地和其他歐美國家的貿易才可生存,香港本身没有資源,所以經濟是非常脆弱的。現在環球經濟尤其是歐洲和美國尚在危機中,香港的經濟的不確定性非常的嚴峻,但樓價竟然不斷被人推高,有什麼陰謀在背後?推高樓市後將會發生什麼?繼續升高?正如地產人發明的CCL升至 120? 200? 或者是泡沫爆破?

24. 明報專訊 2012-10-16 17:37:51

「大師」周顯:樓市周期近頂 勿訓身入市

樓市依家係咪風高浪急?? 睇下周顯點講:

【明報專訊】聯儲局上周公布推出無上限的第三輪貨幣寬鬆政策(QE3),香港樓市又再次亢奮。剛推新作《炒樓密碼》的財經專欄作家、人稱「大師」的周顯認為,美國大量印鈔,肯定會利好資產價格——包括供應偏低的香港樓宇。他也指出,樓市周期較長,目前香港樓價縱使可以再升兩、三年,也已接近周期的頂部,現階段不宜「身」入市。
周顯指出,「每逢貨幣供應大增,資產價格都是向上居多,尤以供應少的資產更明顯。好像2000年初,也是貨幣供應增加,但當時科技股票初期供應少,便造就了科網股泡沫,而其時香港樓宇供應多,便炒不起,但到了金融海嘯後美國推出QE,卻適值香港樓宇供應少,令樓價屢創新高。」
在新書中,他以「終極資產」來形容房地產,因房產可長期升值的特性源於土地資源的有限性,不像股票或債券可無限增發。另外,由於人口和經濟長期來看都會增長,再加上通貨膨脹的影響,極長期而言,樓宇價格都是升易過跌。「不過,任何周期都會有起有落,即使每一個升浪比上個浪更高,但如是在不適當時間入市,也可以沒頂。」
買樓重時機 入市黃金期已過
周顯指出,樓市完成一個升跌周期可以長達20年。當樓價跌了一半,或升了周期底部頭三分之一,此時往往為入市的適當時機。所以20年的周期內,其實只有5至6年適合買樓, 一旦錯過就要等下一個適合入市時間,「往往會長得超過一般投資者的忍耐力」。「被稱為股神的巴菲特,除了揀股外,最叻係唔怕蝕底咁等待,李嘉誠都係。好多有錢人寧願付出利息都要現金,佢唔係要等合理價,而係要等到價格跌到好唔合理才去平買,假設有樣值1元,他們只會等跌到0.5元才買」。
周又指出,不少人都知道買樓最重要的是「location、location、location(位置)」,其實要戰勝市場,能夠掌握時機(timing、timing、timing)同樣重要,甚至可能更重要。
他說,單以周期而言,香港樓市可升至2015年才真正見頂,樓價可能再升,但已過了入市的黃金時期,你可以不急於賣樓,但現在卻一定不是身買樓的時間,尤其在政府推出額外印花稅,以及計入物業折舊,現時收租實際負回報的情,除非預期買樓後樓價兩至三年可有3成以上升幅,現時投資物業才划算。
投資買賣要有兩個傻瓜
不少人買樓投資,會以自住角度出發,以自已的喜好來入市。周顯教路,買入物業最重要宜衡量物業的升值潛力,如有閒錢又真的喜歡住某一物業,不如租住那個單位,去投資其他具升值潛力單位。
他引用英國經濟學家凱因斯的說法:「許多人買樓當消費品買入、投資品賣出,但專業的應是當投資品買入、以消費品包裝賣出」。他說,買賣時要找兩個傻瓜,一個願平價賣單位給你,一個貴價買你手上的單位,並指出這正是發展商的賺大錢策略,以平價買地,再包裝成消費者喜好的「豪宅」。
股票分析難 物業掌握易
不過,周顯也同意,在銀紙不斷貶值的情下,物業仍是一般市民最易掌握的投資工具,因為物業是實物,一般人也能判斷其優劣。
他說股票則不一樣,例如如果一隻股票跌到非常廉宜,一般市民無法知曉究竟公司是否有fundamental(基本因素)問題:「大戶有insider(內幕)消息,知道乜真係抵,但對細戶而言,大跌可能係你死時候,而唔係入市時候」。他續稱,買垃圾債券也可以是發達的途徑,但必須知道有多垃圾,否則會「中招」。正如希臘債都會反彈,問題是不知道跌到什麼地步才反彈,沒有內幕消息,很難計算到downside(下跌趨勢)。
另外,長期而言周顯不贊成買地產股,但看好樓市者,作為儲首期也可考慮,因為購買與樓市掛的股票有discount(折讓),入場相對買樓容易得多,而且股票周期較短,等候時機不用花太長的時間。
25. lol 2012-10-16 17:38:23
信那些不停叫人入市買樓的人一成都死,只有做地產的人才會不斷叫人入市,大家唔係唔買,不過唔係而家用超高價買益你地,有錢你荒無樓買?吹咩?
26. lol 2012-10-16 17:38:23
信那些不停叫人入市買樓的人一成都死,只有做地產的人才會不斷叫人入市,大家唔係唔買,不過唔係而家用超高價買益你地,有錢你荒無樓買?吹咩?
27. QE3 2012-10-16 17:39:43
世界各地很多專家都認為今次QE3已不能像之前兩次一樣那麼有效了,全世界國家過去已經吃了美國兩次QE的苦頭,尤其是南美及亞洲等新興國家,今次新一輪貨幣戰即將展開,各國已各自有相應的對策以抵銷美國的沖擊,況且第三次的量寬雖然大,但其作用已比早兩輪大大的降低了,這次對美國經濟只會有暫時的刺激,而所造成的後遺症將會比過去更加嚴重,全球已形成之資產價格泡沫將會比過往的更大,當大家繼續瘋癲於股市,沈醉於樓市之時,離泡沫爆之日不遠矣!
28. 買舊樓 2012-10-16 17:41:04

To: TUU

 

係咯, 我身邊都有d前輩係咁, 97高峰上車, 負資產, 宜家話到家鄉, 但已經係幾十年要強制驗樓的舊樓


又唔見佢地肯講下呢班人應該點算, 或者宜家買舊樓點算

29. 糾正三個關於樓價的謬誤 2012-10-16 17:41:39
第一個謬誤"樓價只有永遠的上升,沒有永遠的下跌"錯!錯!錯! 這是一個很常見的謬誤,,事實是樓價在某一段長時期內通常會向上及向下移動,而不是永遠的向上升,况且還有可能會於一段長時間內向下大調整,因為全球經濟是會經歷衰退的,記住啦! 第二個謬誤:"最難捕捉的是頂位和低位" 又是一個很常見的謬誤,捕捉頂位並不太難,因為現時就是頂位! 第三個謬誤:"某某屋苑的某一間樓破頂價賣 8 仟蚊一平方呎,價錢好不合理"又錯,同一質素單位遲些 5 仟蚊便可買得到,價錢好合理。當然,只有那些末在高位摸頂入了市的普通市民,或是現在已經用超高價出晒貨的炒家,才能夠享受到這樣的合理樓價。
30. 同意19 2012-10-16 18:10:08
奉勸各位不要現在用超高樓價入市!但同意別人用超高租金幫我供樓.嘻嘻
31. 同意24 2012-10-16 18:23:32
周顯大師真是樓市明燈,香港樓市明燈愈多積存待買力愈多,這樣末來樓市才會一片光明,嘻嘻
32. 同意25 2012-10-16 18:28:35
信那些不停叫人入市買樓的人一成都死!那些說話都糖衣毒藥,嘻嘻
33. 寄生虫 2012-10-16 19:55:26

胡孟青小姐撐陶冬的商舖價太高令樓市瘋癲,踩正博士盤生意馬上對二人作出反擊,力撑商舖市場,這次真是應了早前陳增濤先生一篇論文《巧實力游鳳戲龍》。商舖市場就緊張, 住宅市場就與政府唱雙黄, 可見博士的言論亦是偏私並不客觀!


35. 醒目仔 2012-10-16 23:03:13

全港所有代理公司門口張貼的樓盤廣告,有那一個是真的?當查詢時,必定會說已賣了或忘記更新 !!! 這是否 " 千 " . 兼且某大地產代理被判講大話兼老作,裁定判罰欸 !!! 算不算是 "千" ??????? 反而去街市買菜,小販說十蚊斤就十蚊斤,明碼實價,並不會改說會價目上升!!!

哈哈哈!  

 

36. To 29. 糾正三個關於樓價的謬誤 2012-10-17 02:54:26

第一個謬誤"樓價只有永遠的上升,沒有永遠的下跌"錯!錯!錯!

樓價在短期內有上落是事實,但另一個更重要既事實係,以30年為觀察期的話,樓價只會上升不會下跌!03沙士價是香港近十年最低價,美孚的03呎價約為1600,但1600這個賤價仍然係美孚入伙價的10多倍!事實上,某時期的低價,通常都會比上一個時期的高價還要高。等樓價爆破的朋友,要有心理準備爆破後的樓價和今日的價其實差不多。
因此,如果你係用家,諗住長住20~30年,只要供款係能力範圍內,就算97年買樓一樣冇問題,因為樓價升跌不會影響你一早已計劃好既供款,20年後樓價一定會超過買入價(請對比1983及2003的樓價)。
結論:以20~30年長線睇,樓價一定升。短期升跌只係為炒家而設。

補充:
有人質疑為何要用過去30年的升幅去推論未來30年,並表示香港的經濟發展已到頂,沒有可能重覆過去30年的升幅。
首先要搞清楚一樣野,就係物價的上升和經濟的發展不一定有直接的關係,事實上香港今天的經濟規模雖然比1980年時大,但沒有大20倍那麼多(我指實際上,不是數字上)。「物價上升=經濟發展」背後,最重要的因素是「金錢的產量是按經濟發展的需要而增加」,例如10個人的勞動力產生了10件衫,社會就按這10件衫的價值(假設每件$10)製造$100的貨幣,分配給付出勞動力的10個人。社會因為有新增的價值(10件新衫)才去製造貨幣,因此「物價上升=經濟發展」。
但現實是殘酷的。自從上世紀70年代美國單方面脫離金本位後,全球的貨幣逐一跟隨,今時今日世界上所有的貨幣背後均沒有實物支持,純依靠政府的信用進行發行。貨幣脫離了黃金的約束後,製造貨幣可以和經濟發展完全脫勾,經濟好時固然可以加印貨幣,經濟差時更加要印。全世界現時在「沒有新增價值」的情況下,卻可以以火箭升空的速度加印貨幣,結果是經濟沒有大幅發展,物價卻大幅上升。製造貨幣的特權階級成為社會的大贏家,製造實物的勞動者卻被社會嚴懲,扭曲了世人的價值觀。衡量一個人的價值,不是看這個人能為社會作多大的貢獻,而是看這個人能夠從社會奪取的資源有多少。
貨幣脫離金本位30多年,因此過去30年的樓價走勢絕對有參考價值。坦白說,今後貨幣的貶值速度能保持30年只跌95%,已經是非常幸運。

 

37. To 29. 糾正三個關於樓價的謬誤 2012-10-17 03:13:32

第二個謬誤:"最難捕捉的是頂位和低位" 又是一個很常見的謬誤,捕捉頂位並不太難,因為現時就是頂位?????

市場會嚴懲睇錯市既人,閣下若果睇錯市,必須要有被市場嚴懲的心理準備。補充一點,沒有自住樓的租客,你們現時正在被市場懲罰,反不反省是你們的自由。

38. 80后求生隊長 2012-10-17 03:39:06
最近人民幣又創新高,停左大約半年的升勢又再展開,呢個升勢可能又係另一個推港樓上高峯的一個推動力。


香港係外向型經濟,亦奉行聯繫匯率,呢D簡單的常識好多人都知,不過溫故知新,成件事係代表D咩呢?奉行聯繫匯率,美元兌港元就係每1美金換7.8港元啦,當然中間仲有強方同弱方保證,但呢D就唔講啦。因為港元同美元掛左勾,所以我地基本上唔可以有自己的貨幣政策,因為如果有自己的Money Supply 加息減息就會引好多國際的炒家黎套息賺差價,呢股動力又會係息口同美國相對持平時消失,所以市場就會迫我地同美國的息口一致。


基於外向型經濟的關係,香港好多野都係輸入同輸出,比如我地日常食的野,都係要同大陸買,因此,當中影響到個買賣的就會係價錢,匯率,同賣當地的通漲。


舉個例,呢家假設大陸賣豬肉係10蚊人仔一斤,當無任何其他成本情況下,我地今時今日就大約用12蚊港幣,換左10蚊人仔後,去買舊豬肉番黎。好啦,假設呢家人仔匯率又升至1元人仔兌0.75港元,對於當地佢地可能乜都無變計,佢地仍然係用緊10蚊人仔賣舊豬肉。不過,由於新的匯率,我地呢家要買10蚊人仔豬肉,就要先攞13.33元港幣去換10蚊人仔黎買同样一舊豬肉。大陸人唔覺得貴左,但我地就會覺得貴左幾個巴仙。


好啦,問題係其實呢個世界係都已經幾流通,亦會係某D地方造成通漲。假設一個月後豬的飼料來貨貴左,所以豬肉亦其實有10蚊人仔升到11蚊,所以一個月後就算匯率無變,但係11蚊人仔的豬肉,我地就會要用14.67港元黎買入,由13.33元去到14.67元的呢1.34元港幣,就係成日人地話的輸入性通漲。


如果我地的匯率係浮動的話,理論上當豬肉由10.00人仔升到11.00元的人仔時候,港幣就會大約升番咁多,即可能人仔由1元兌0.75港元,又大約跌番幾個%去到1蚊人仔兌0.805港元咁(因為我地香港唔係只係買豬肉,所以實際情況一定唔會按單一產品黎調節),以抵消外來的通漲。不過就正如上述所講,我地奉行聯繫匯率,所以匯率無得郁,通漲硬食,所以物價就會受匯率冢貶值同外來通漲雙重夾擊下提升。


咁講得我地香港係外向型經濟,我地當然唔係只係買入唔賣出ga ma,假設呢家你有一舊由12蚊港幣買番黎的豬肉存貨,有個大陸佬以今日10蚊人仔兌13.33港幣的情況下,話同你買呢舊豬肉。我地當無運送/存貨成本,亦當你唔賺錢計,咁你賣唔賣比佢先?你買入的時候係用左12蚊港幣,但由於匯率變左,大陸佬落黎買你舊豬肉其實等於幾錢?用12蚊港幣以1:0.75,如果你賣比佢,就等於用緊9蚊人仔賣比佢,咁你會唔會賣(唔好講咩存放有限期果D野先,純以價格同匯率討論)。


好明顯,一個正常的人仕,佢都會起碼將舊豬肉調到13.33,又或14.67港元先會賣比個大陸佬,因為中間就會有匯率同輸入的通漲,如果唔係,你多多都唔夠蝕比佢啦。


睇大D個經濟,我地人工因為一年先會調整一次,所以會有濟後的情況,即如今日如果匯率突然有30%跌幅,香港就周街D野一夜之間會貴30%(因輸入價格上升),所以你份人工一般都要硬食呢D風險。作為打工仔的你,當你搵20000一個月計,當今日等於16260人仔,一夜之間呢30%就相當於你搵20000蚊港幣等於11382蚊人仔,你可能突然同你個大陸同事的人工拉得好近,你鋸唔鋸先?唔鋸,咪實同老闆講,起碼加番三成人工上去啦係唔係啊?


不過好衰唔衰,原來你係做左野超過二十年,cash儲左2,000,000,一夜之間你的積蓄就由1,620,000人仔,變左做1,382,000人仔,請問你鋸唔鋸先?唔鋸,不過Sorry,今次無人幫到你,因為香港行儲繫匯率,所以呢D loss,你係硬食。不過唔緊要,表面上你仲有2,000,000港幣,無多無少,你係香港洗費,只係會見到市面D野貴左30%,最後你可以選擇上街遊行,但無人幫到你,因為呢個係合法的經濟強姦。


點样可以對抗呢件事,買資產囉,你用左你的2,000,000現金,如果係人仔升值前買一間2百萬的樓計,假設人仔突然升30%,你覺得你層樓點先?套用頭先豬肉個故事,你唔會咁硬膠照2百萬港幣賣比個大陸佬ga ma,層樓,多多少少你都會加番20-30%上去,即大約2.4-2.6百萬,以抵消你係匯率上輸左的購買力,make sense?


成個動作,你只係想保留你的購買力,唔想比人合法強姦,唔想20年的積蓄一夜間無左30%(即無左6年時間),你的出心唔係炒樓,只係想保值,Right?


好啦,不過呢個社會乜人都有,人仔升值你有20年的港幣積蓄,就有個風險要蝕。不過你有個好朋友,佢20年黎都係月光族,銀行基本上一蚊都無,因為咁样,佢無2,000,000的兌換問題,所以佢無蝕錢的煩惱。出糧照样每個月都係咁出,亦面對住物價沸騰的問題,你個好朋友就好不滿,成日話政府唔幫佢,D樓貴晒又買唔到樓(係,佢一蚊係銀行都無但話買唔到樓),所以佢好憎你呢D買左樓的人。


自此,佢成日都要求政府打擊樓市,對付你呢D炒樓賺錢的XX,希望有一日你層樓由2.4M - 2.6M,比政府禁低至2.0M或更低,哪怕匯率同輸入性通漲仍然存在,總之你層樓就要跌,哪怕係大陸人眼中,突然變得好平,可以賤價買入,目的係咩呢?大家一齊共貧囉?點解啊?因為佢本身其實就算層樓跌到得番100萬港幣,佢都無錢買ga la,佢得到的係咩?錢就無ga la,心理上就係有人同佢一齊咁窮囉。


香港,就係有太多好朋友。

39. 回36 2012-10-17 07:37:56
用30年計?你有問題?你叫人現時用癲價買30年的舊楼,到30年後變成60年樓齡的殘楼!
40. 長線買楼在香港一定贏 2012-10-17 10:35:07
如果你看到大角咀的60年舊楼價格,比新楼更昂貴,你就知道長線買楼一定贏.
41. 買舊樓 2012-10-17 10:41:19
to: 40

咁係因為有收購, 想問下如果其他區點算
42. 資產主義 2012-10-17 10:59:34
QE3熱錢大舉流入,港匯創2年新高,樓市股市蓄勢爆升!

恆指短線見23500,下年重上30000點,樓價3年內將上升70%,商舖價格升幅將數以倍計,手快有手慢冇。

43. 娶妻舊不如新, 買楼新不如舊 2012-10-17 11:47:46
其他區買舊樓也穩賺, 我剛買了一很舊的40年葵涌舊樓, 租金年回報是8%, 新樓回報僅約1%.

44. 磚頭保值 2012-10-17 11:48:24
QE3刺激高通脹,四叔咁淡都睇樓價升20%,租私樓的人認真可憐,現在唔買樓,將繼續幫業主供樓,過去幾年,加上樓價升幅,已經輸了半層樓。QE3加速通脹,未來10年都會低息,樓市冇可能跌,買樓升值係最皆投資。
45. 上帝要你滅亡,必先讓你瘋狂 2012-10-17 11:55:53

97年前炒家白旋風, 97年後變了白旋瘋, 2007開始唱淡樓市,次次訪問, 次次唱淡,越唱越升.

 

46. 我愛人民幣力量 2012-10-17 12:08:50


QE3=超級通脹,美國未來10年都好難加息,發了咁多債,點會想還高息!歐美日現在已聯手印廢紙到世界各地購買實物資產,港元只會跟隨變廢紙,人民幣兌港元將持續上升,大陸資金購買力將大幅提升,資金必定流入香港樓市,包括住宅和商業樓宇。

現在冇樓或只得一層自住樓的必然會變成輸家。只有樓和貴金屬才能對沖甚至跑贏超級通 脹,中原CCL指數3年內好大機會升至180點,即比現在上升約70%,租樓住的必然首當其沖成為業主奴隸,因為未來幾年隨著舊租約到期,業主必定瘋狂加 租,再加上物價飛升,這些租樓住的人將會向下流變成窮中產甚至低下層。得一層自住樓的也不會好過,因為隨著通脹和租值上升,差餉、地租、管理費、維 修...等各樣開支也會大幅上升。

所以現在應該盡能力買多幾層樓,才能有效對沖超級通脹,由輸家變成贏家,這樣才會有好日子過!


47. to 38 2012-10-17 12:12:17
real good economics
48. middle middle class 2012-10-18 19:20:08

to 38 (80后求生隊長), I like your comment.

"香港,就係有太多好朋友。佢錢就無ga la,心理上就係有人同佢一齊咁窮囉。"

49. 上岸了 2012-11-13 16:57:21
我已經上岸了, 妳班PK 慢慢捱啦. 多謝樓市上升上升再上升. 我而家希望樓市下降70%. 我再入市.........發啦