ENG
瀏覽人次:33736    回應:43
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 又是曾特首的错 2012-10-22 09:20:24

曾特首时代是香港回归以来最繁荣的时代。

Yes or no? 请回答。

最近外商会统计,外商行共有7千多,破香港历来最高纪录。

法律不稳,谁来做生意?请你多开几间公司去雇被裁的人啦!

2. 資產主義 2012-10-22 09:33:42

全球無限量印廢鈔搶資源,制造惡性通脹,實物資產大牛市,未來5年,油、金、股、樓....升到你唔信!

港匯轉強,外資大舉入市,歷史證明,股樓例升,趁今日調整,收集牛証call卵,迎接第四季大升浪,賺首期買樓。
首選恆指、地產、匯豐牛証call卵,次選中移、中人壽。

實股可買入823,長和、新地、恆地、新世界、信和、港鐵等地產股,對抗通脹!


3. 留學外國 2012-10-22 09:34:21

支持入讀名校或留學外國。

受不了國民教育。至少名校如天主教基督教學校不受,但公民教育有。出不了外國,比我入名校啦。

4. 小人物 2012-10-22 10:00:38

回1.
冇錯, 曾特首打骰之時香港的確收拾了03年經濟及樓市的蕭條變回完全復甦, 但他沒有為香港將來的發展舖路, 耽誤了不少時間, 致令某些惡果現在表露無遺, 例如西九和啟德完全空置, 令前陣子缺乏空地發展商廈, 令商業區租金急升. 又例如10幾年冇開過一間新醫院, 如何面對人口老化的問題?

正當曾特首恃住自己98年力退金融大鱷的不可一世, 香港經濟如日中天, 環顧四周已打遍天下無敵手, 躊躇滿志, 豈料其他區內競爭對手已經急起直追, 甚至透過當方面發展而衍生出超高增長, 更拋離香港.

那麼我只能評價曾特首類似猶如漢武帝, 唐玄宗, 乾隆等由盛入衰的君主. 而香港經濟好轉只是他好運以及香港比人打救, 並非他的功勞

5. 亮劍 2012-10-22 10:01:46

樹(樓市)欲靜而風(熱錢)不息,CY 超頭痕,在這風頭火勢之際,CY喺昨日仲話政府要幫人買樓,咁請問佢想點幫人先,打殘樓價一半以上?或借錢俾人首置去做炮灰?

現在仲唔阻止那些以往未喺樓巿 Or 乜巿中搵過錢嘅人,盲中中去買物業,直頭係罪孽深重,請CY立刻下令取消按揭保險計劃,以免實力不足嘅人可於此高位借到盡入巿。
咁以後當樓巿崩潰嗰陣,銀行體系所受衝擊都無咁嚴重,無咁多人要 BBQ!
保你大,想幫人都要睇位丶睇時機呀特首!
6. 小學生 2012-10-22 10:08:41
通賬,不是天然災害,那是因果報應的惡果,博士!!!!!!!!!!!!!!!!
7. 湯文亮 2012-10-22 10:10:45
亮劍兄,
子(買樓人仕)欲養(供樓)而親(物業)不在。
各位,我要到北京賞紅葉。     湯文亮
8. 負資產者 2012-10-22 10:23:52
同意博士用物業對沖資金抗衡通脹,但你常說前朝的遺害不感認同太多,大家都知道前朝是從大量負資產年代繼任,好不容易地用了數年時間至08年當時還末有低息和qe已令業主遂漸脫離負資產,若然是今日的CY或董生又是否可做到呢!?直至到qe1出現才演變至今日的高樓價.如果在09年前還有大量負資產下去加建大量房屋市民又是否接受?況且他亦已在09年始暗示通脤來臨鼓勵市民置業,只是給當時一些別有用心人士破壞,才導至今天的惡果! 
9. 誤導天價! 2012-10-22 10:47:30

  樓價持續創新高,政府關注市場數據謀出招,惟太古地產(01972)東半山OPUS

HONG KONG(中文名稱為傲璇)今年8月「誤傳天價」,傳破紀錄呎價7.58萬元與

事實嚴重不符,消息稱,地監局正調查事件,研究當中代理是否涉誤導。

  有消息透露,地監局正為OPUS HONG KONG早前的「誤傳天價」事件展開調查

,主要圍繞代理在交換樓盤成交資訊時,所掌握的資料是否真確,其中又會否造成誤導,並對市

場帶來影響。

  地監局回應查詢時指,局方不宜評論個別個案,並補充,局方曾發信提醒從業員,在向公眾

或傳媒發放物業資訊前,應確保資訊真確性,不可發出具誤導性或虛假的資訊。

  誤傳天價事件發生在今年8月中,代理間以手機短訊及WhatApps流傳,OPUS 

HONG KONG一個位於8樓的單位,以約4.7億元沽出,面積約6200平方呎,呎價

高達75806元。當日雖然有多家傳媒向發展商查詢,但太古當時未回應。《香港經濟日報》

10. To 博士 2012-10-22 10:47:38
一路好走
11. 小人物 2012-10-22 10:48:18
請博士替我問候東萊順的涮羊肉.

千萬不要脫稿啊
12. middle middle class 2012-10-22 10:57:25

回 4.

Donald Tsang has given the chance to all of us ( the society ) the room to develop.  Big market and small government.  The government should try not to touch the economy as it must be less efficient than the comercial sector.  I believe the market will adjust by itself and I believe this is his initial intention.

However, owing to too much political pressure, he back down and offer the SSD...etc. measures.

13. 亮劍 2012-10-22 11:16:20

我幾年前做轉按,按息係 H 加 0.7,但如果脫期咁就甘囉,係 P 加 2 ,所以供唔掂層樓真係唔講得笑!

今日係 CCL 11X,應比合理水平 80 - 90 點高左幾成,即 90 點以上嘅升幅係浮沙價!

但現在最大鑊嘅係睇落 CCL 仲有得升多一成幾,要過多十幾個月先見頂先杰!

任何泡沫爆破,肯定係有一班唔啱合尺嘅人,傻更更入市接最後一浸貨出事,佢哋防守性不足,兩叁個回合就被 KO 變銀主資產!

繼而銀主就一窩風咁,不問價地將呢啲貨攞出來斬首示眾,解脫式下跌就係咁出現,唔明上網睇翻 1998 - 1999 年嘅舊新聞。

CY 現在唔應該再鼓勵實力不足人兄去買樓,以免他們害人害己!

 

14. To 2 2012-10-22 11:29:36
各位前辈,大家向前看吧,讨论谁对谁错意义已不大,认同博士今天的论据,通胀真的已杀到来,香港人要坐稳呢条船啊。
15. 轡 2012-10-22 11:46:47

博士:

好好反省,撐cy是否撐錯,所謂爛泥扶不上炳︿白費心機。

16. alvin 2012-10-22 12:29:20

  認同博士其中之一的論據,自住的樓不要沽出。

  身邊有同事於08-10年沽出自住物業,08年是預計跌勢未止,原因是〝金融海嘯〞.......當時傳媒形容為〝百年一遇〞,連施永靑都話〝冰河時期〞........當時大代理行〝縮舖裁員〞說話與行動一致所以沽出租樓住。

  另一位10年中沽出,因當時感覺價位高,美國難復蘇、歐洲有危機,而且同海嘯期低位比短期上升3成,所以亦估出租樓住。

17. 八萬五 2012-10-22 12:35:16
政府將市民一向以來抵抗通脹的武器拿走 ,打擊小市民置業 , 相信是陳德霖急於擦鞋及一班無能財金官員對財經一竅不通導致 .相信與 C.Y.無關 .
18. 負資產者 2012-10-22 14:36:04
to亮劍
如何肯定CCL11×是泡沫?若然不久將來升到CCL18×你今日叫沒實力的人士不要買,你可負責任嗎?你口中的沒實力人士是如何定義?月入中位數只是沒有4,5成首期就是你口中的沒實力人士嗎?你說將來會爆破幾時?你經常說阿媽是女人的言論對我們有好處嗎?
19. 亮劍 2012-10-22 15:05:41
我年多前咁寫-----
 
係香港一窮二白嘅人------政府免費俾層樓拒住!     
         
揾得果一萬幾千嘅-----政府會起公屋招呼拒地!     
         
揾萬幾两萬嘅-----新居屋計劃就黎公佈祥情,重有唔少補左地價, 
只賣百幾弍佰萬嘅 2 手公屋及居屋可供選擇!     
         
揾两三萬嘅------新界唔少私人樓重係 2百幾,分 30 年供只係一萬銀上下,絕對唔過份! 
         
揾三萬銀樓上嘅------已經係香港最 TOP 嗰 2 成人,重要政府幫有無攪錯???  
         
大家請對號入座,買一層你可負擔得起嘅樓,記住要做好風險理,   
請求大家不要好高騖遠,抱人有我亦要有心態,供一層遠超自己入息能力嘅樓,  
這不單會使到不自量力者惶惶不可終日,輕者自傷其身其心,重者引致金融機構大量壞賬! 
         
真係白啲都要講一句,樓唔係個個人都要擁有一層先叫做公平!   
美國金融海嘯點來?咪政棍希望人人都可做業主囉!    
銀行順水推舟,將好多無供款能力嘅人都招攬埋!     
借錢俾拒地去買樓同換樓,然後將這些次按夾埋優質貸款賣通街!   
無論冰島漁夫,牛頭角順嫂,同樣為此埋單,而不少銀行更因此周轉不靈,要政府上埋身先止得吓咳!
但現在好多國家連政府都俾「後金融海嘯」攪到一戙都冇,要四出揾水救火!  
         
金融海嘯起因就係美國政府好心做壞事,想幫窮人買樓,終於攪出個「大頭佛」出來! 
令到業主破產、次按債券變廢紙、銀行大量倒閉、政府債臺高築、最終債務違約----  
    
政府保証港人有其居所,係合情合理,但是否人人都應該擁有私人物業?係幫拒定害拒?請三思!!!
20. 掹車邊80後 2012-10-22 15:49:27
明報今天報道,負責監察政府僭建政策的立法會發展事務委員會中,最少有兩名議員即使早被揭發住宅有僭建,但至今未清拆僭建物,包括委員會主席劉皇發及民建聯陳鑑林。而陳鑑林不但出爾反爾,沒有依承諾清拆僭建物,更於4個月前主動向屋宇署申報有僭建物,希望換取多5年限期不用清拆。

陳鑑林回應有線電視查詢時表示,「全世界有這麼多僭建,現在有申報制度嘛……我們是按申報規定去做,根本不是什麼大事,你們覺得是大事,有傳媒有心整我,我無所謂啊,不要緊的啊。」


21. 亮劍 2012-10-22 15:53:18

沒有4,5成首期就是你口中的沒實力人士嗎?

好殘酷嘅答案---係是的!

例如你睇港交所在數年後會見 2 百大元,你會否盡借做九成孖展去瞓身?

正如我呢年多两年所講,呢個浪應於 2014 年見頂,CCL會見 12X, 咁呢個 12X 肯定係泡沫價,回你三成去翻 9X 好公道,這樣借足九成嗰班人仲唔大大鑊?

我講到口臭,無樓揸手唔會死人,但下一期供款你班唔倒返來就死得!

咁如果連層樓都俾銀行沒收, CCL 上到 180 又與你何干?

22. 睇得通 2012-10-22 17:14:30

美國佬推出QE1,QE2,QE3,可以說是用廢紙印銀紙,目的袛有一個降低國債持有國的原本價值份量,國債持有者將不斷貶值其國債原本價值,用心良苦,而用廢紙印出之銀紙,隨時可以進入香港購買:  房地產/黃金/石油/礦產/有價高息股票.......假如小市民把現金存在銀行其實用價值越來越小........

特首打擊炒樓措施是正確,收緊按揭,亦是正確的.......但是無法阻止市民購買:  房地產/黃金/石油/礦產/有價高息股票.......理念......

現在香港樓價高企基本原因是因為美國佬用廢紙印銀紙,導致有價資產上升.......
投資者自覺性投資物業房產保值.........因為房地產/黃金/石油/礦產/有價高息股票不可以用廢紙印...........
美國佬不斷用廢紙印銀紙,印出之銀紙不會回收,在市場流動,一有機會即進入香港.........

【經濟日報專訊】熱錢正式進襲本港,港滙上周六觸及7.75強方兌換保證,
金管局終於出手向銀行體系注入46.37億元資金。財資市場人士指,資金流入本港後,
最先受惠的將會股市,基於累積財富效應,料目前高居不下的樓價更難回落,變相推高物業資產價格。


資金即湧入炒中資股,加上港?轉強下,外資逐步進入本港市場,
港股2012-10-18錄得罕見的700億元大成交,創自QE3以來的1個月高位。


在美國推出QE3之後,資金持續流入本港,據彭博通訊的報價系統,昨天清晨6時在外圍市場,
港元曾經升破7.75的強方兌換保證,做過1美元兌7.7498港元。

23. 吹呀!!!!!!! 2012-10-22 19:05:24

 

陳鑑林僭建有理。粱振英僭建也理所當然。陳茅波劏房 is 正義生意,救天下蒼生。

唐英年僭建就死路一條。

 

24. 吹BB 2012-10-22 19:06:55

 

陳鑑林回應有線電視查詢時表示,「全世界有這麼多僭建,現在有申報制度嘛……我們是按申報規定去做,根本不是什麼大事,你們覺得是大事,有傳媒有心整我,我無所謂啊,不要緊的啊。」


25. 煲浪追浪~此地無銀三佰両 2012-10-22 19:24:03

香港無地?是此地無銀三佰両吧!成件事根本就是官紳勾結。发展東北做埸戲比大家睇。果班土豪一開始就支持CY。及後做埸大戲等政府賠多D。利益輸送,有眼可見。当日CY參選時説1%土地夠70萬入住,香港絶对有地云云。。。。今日郤説無地可用?????吓!~~~~~咁不如发展離島群~~~起大穚。。。1/刺激經濟就業。。2/均為政府地用之不盡。。。。。単大嶼山連連千里,何來無地,將東北收購費袡貼交通费即可,有水,有電,有煤气,有道路,有鈇路,件件背山面海,单单買地庫房收錢都收到手軟,亦可发展地區經濟體,如渡假區,全球OUTLET區,酒店,商業及週边經濟,展覽,(賭城都得),海灘婚宴塲,唔洗下下要貼近大陸既東北圍村地,,,貼机場貼港珠澳大橋為何不可,唔好再做官紳勾結的事了,做番個為市民着想既政府。

26. 同意4 2012-10-22 20:25:16

‘香港經濟好轉只是他好運以及香港比人打救, 並非他的功勞’

即是过去5年边个做特首 香港都一样咁繁荣。早知叫老董唔好走!

27. 煲浪追浪~回26 2012-10-22 20:28:50
正如湯博士所説~行運醫生醫病尾~对否~
28. mini 2012-10-22 21:36:49
14. mini2012-10-22 21:31:04

The latest CPI has raised to 3.9 %, and 3-month HIBOR dropped to 0.4%. Money is everywhere. We can many tons of messages requesting us for lending via multi media in HK...

The rents for small flats, say 450 sq.ft, in Sheung Shui/ Fanling next to the MTR stations went up to HK$ 7000 ~ 8500 per month, probably, it is Hong Kong Speed from our citizens, they have already known the rents in HK Island are too high for living & working, and the market is indicating that mainland chinese & local citizens have considered how to maximise the benefits for living & doing business along the East Rail which is connected to four ( 4 ) universities, several large hospitals, mega malls for shopping, and other public facilities, including indoor & outdoor ones...

Lawmakers should demolish their illegal structures as soon as possible, HKG should provide more lands for our development, developers should accelerate the supply rate of houses. Here we always talk about the real estate, Location, Location, Location ; HKG should not give a wrong signal to the society, Interrruption, Interruption, and Interruption.

We do not understatnd why many private home owners have been struggling with our HKG, many middle-class families really gave a lot without asking for any returns. Please do not punish us any more...

29. QEN 2012-10-22 21:41:09

其實政府只要盡快起多些公屋和居屋便可以解決基層的住屋問題,市民置業也應該看看自己的能力,政府是否須要協助一些沒有足夠能力的市民在樓市高峰期買樓。因樓市升和跌是有它的週期,每人的看法也有不同,所以應各自承擔。

30. 無奈 2012-10-22 22:10:37
通脹,絕不是天然災害,是人為災害 (美國以致世界各地政府不負責任的政策)
31. 公屋城? 講出黎果個都係白痴。 2012-10-23 05:07:51
公屋城? 講出黎果個都係白痴。


係道德基準下,你永遠可以話呢家無地,所以任何地段都要起樓去比人住,咁係呢個基準下,其實山頂的地,維多利亞公園,九龍公園,全部不如清晒佢黎起樓算啦?咩話,又唔得?點解啊?乜唔係起樓呢家大過天咩?


我唔係好理啟德果個体育城會唔會胎死腹中,我亦多多少少會讚成事情係有輕重緩急之分,但我更加相信市場對"地"係有唔同的價值。


香港人以地價補貼比基層人仕的錢,絕對唔細。但香港之前規劃都叫做好D,一般好的地段都會留番比努力向上的人仕,而次小小的就會變成居屋同公屋,呢样野比左一個好好的向上遊的動力。


香港大家都知道邊D地段D樓貴D,邊D地段就會差D,地價本身會按地段而有所變化,所以你唔會見到豪宅區出現太多的公營房屋。但問題係呢家呢個啟德城搞咩呢?


阿蔡涯棉先生話將22公頃的土地,由個運動場改做居屋或公屋,以增加25,000個單位。老實講,講出黎的呢條友應該無乜資格做一個好的leader,因為你真係唔係好識計數。


重申,我唔介意你轉左個用途,但我想問下你知唔知呢25,000個單位值幾錢?我地假設25,000單位,每個單位係400呎計,即係大約有10,000,000呎的樓面面積。以啟德呢D臨海靚地,我深信今日賣唔到10000蚊呎都有8000蚊呎,即係呢個計劃我地香港就要補貼800-1000億地價,比邊個?比基層囉。


阿蔡涯棉先生,我想問下你知唔知800-1000億係代表咩?我做過一個小小的統計,2011年全港香港打工仔的薪俸稅係420億港元,2012年係520億元,如果你唔識用腦去諗下呢800-1000億元可以點用,我教你,你可以賣左呢D地,然後收番黎的錢,免全香港打工仔一年的薪俸稅,再係勾地表你比剩下來的三四百億去房委會叫佢自己勾幾塊地起居屋同公屋,我深信你一地會攞到好高民望。如果你夠膽咁做再free我兩年薪俸稅,你老細CY我好肯定2017年有機會連任,我地全香港中產一定拍手掌。


不過可惜,你呢家差唔多叫我用兩年的薪俸稅去貼窮人住靚屋?我自己都無維港海景啦,我搵得多D後生D就要住元朗,對社會無貢獻的人就對住個維港睇煙花?你係咪迫我向下遊啊?


新加坡有一點好過香港,並唔係組唔組屋。佢地個政苦係以商業態度去執行,但香港政苦就係以XX態度去執行。香港咁多反對聲音,唔好怪人,正正係你班XX官員做的好事。
 
32. 公屋城? 講出黎果個都係白痴。 2012-10-23 05:08:05
公屋城? 講出黎果個都係白痴。


係道德基準下,你永遠可以話呢家無地,所以任何地段都要起樓去比人住,咁係呢個基準下,其實山頂的地,維多利亞公園,九龍公園,全部不如清晒佢黎起樓算啦?咩話,又唔得?點解啊?乜唔係起樓呢家大過天咩?


我唔係好理啟德果個体育城會唔會胎死腹中,我亦多多少少會讚成事情係有輕重緩急之分,但我更加相信市場對"地"係有唔同的價值。


香港人以地價補貼比基層人仕的錢,絕對唔細。但香港之前規劃都叫做好D,一般好的地段都會留番比努力向上的人仕,而次小小的就會變成居屋同公屋,呢样野比左一個好好的向上遊的動力。


香港大家都知道邊D地段D樓貴D,邊D地段就會差D,地價本身會按地段而有所變化,所以你唔會見到豪宅區出現太多的公營房屋。但問題係呢家呢個啟德城搞咩呢?


阿蔡涯棉先生話將22公頃的土地,由個運動場改做居屋或公屋,以增加25,000個單位。老實講,講出黎的呢條友應該無乜資格做一個好的leader,因為你真係唔係好識計數。


重申,我唔介意你轉左個用途,但我想問下你知唔知呢25,000個單位值幾錢?我地假設25,000單位,每個單位係400呎計,即係大約有10,000,000呎的樓面面積。以啟德呢D臨海靚地,我深信今日賣唔到10000蚊呎都有8000蚊呎,即係呢個計劃我地香港就要補貼800-1000億地價,比邊個?比基層囉。


阿蔡涯棉先生,我想問下你知唔知800-1000億係代表咩?我做過一個小小的統計,2011年全港香港打工仔的薪俸稅係420億港元,2012年係520億元,如果你唔識用腦去諗下呢800-1000億元可以點用,我教你,你可以賣左呢D地,然後收番黎的錢,免全香港打工仔一年的薪俸稅,再係勾地表你比剩下來的三四百億去房委會叫佢自己勾幾塊地起居屋同公屋,我深信你一地會攞到好高民望。如果你夠膽咁做再free我兩年薪俸稅,你老細CY我好肯定2017年有機會連任,我地全香港中產一定拍手掌。


不過可惜,你呢家差唔多叫我用兩年的薪俸稅去貼窮人住靚屋?我自己都無維港海景啦,我搵得多D後生D就要住元朗,對社會無貢獻的人就對住個維港睇煙花?你係咪迫我向下遊啊?


新加坡有一點好過香港,並唔係組唔組屋。佢地個政苦係以商業態度去執行,但香港政苦就係以XX態度去執行。香港咁多反對聲音,唔好怪人,正正係你班XX官員做的好事。
 
33. •80後新世代 2012-10-23 05:38:03
KA MING

 
由於我個FACEBOOK PAGE有位KA MING的讀者回應,認為海景公屋唔係因為交幾多稅,亦即搵幾多錢而言,所以忍唔住又寫番篇野黎回應你。


SORRY, 我唔認同
對社會有貢獻只限於交稅多少?
呢O的咩人黎


首先,我都好多謝KA MING你咁得閒黎睇我個BLOG,不過一開波就未必岩你胃口,所以我估你都未必會再番轉頭。


不過我睇你個FACEBOOK,如果無誤的話你都係一個80后,家住觀塘。觀塘又以公屋為主,大膽估你一下,你可能係現行公屋制度下的受惠者?


點都好,我諗你要明白一下呢個究竟係咩世界?無論你認唔認同都好,人類其實都係自然界的其中一種動物,我地本身都係透過弱肉強食的適者生存呢條自然法則先生存落黎,this is a fact。我地靠的係用殺戮同趕絕其他動物的生活空間先有今日的文明,所以係搶奪土地的時間,我地係以武器同拳頭為"分配方法",因為呢個分配方法係最有效。當建立文明初期的時候,當然錢的出現就解決左"分配資源"的問題,如你有錢的就食好住好,佢無咁有錢的就食好住就普通D咁,以錢作為最最有效的分配資源方法。


咁你又點講海景樓只可以供有錢人買
窮人唔可以租
你用咩去係計呢個咁既回報
錢就係貢獻?
咁我諗做IBANKER 既人O的對社會既貢獻唔會多得過一個清潔街道既人
再咁講, 高錕我諗對社會既貢獻其實好細
因為佢搵得好少錢


你的理念我好明白,我亦可以答你錢並非完美的分配制度,所以當資源連用錢都解決唔到的時候,人類又會用番拳頭同武器去解決資源不均的問題,所以係人類的世界,基本上就只有兩種分配資源的方法,一就係拳頭,一就係錢,睇你揀邊样。


你提出黎的問題其實有兩個層面,我希望你自己有分釋力去分開佢地,其一你提出的係


1. 邊個有能力去租/買/拥有/使用/得到呢D優質的海景公屋戶。
2. 搵錢多的人係咪對呢個世界就有相對多的貢獻, 搵錢少的人係咪就相對少的貢獻.


先回應你1, 海景樓我認為就係用錢去分配GA LA, 如果唔係咪拳頭囉, 你唔好搞亂個concept先,你係指要買的,咁假設呢個單位係一百萬,同時間有一百個人比得起?賣比邊個? 好啦,又當比你可以租啦, 咁你話呢個單位一百蚊一個月, 有10000個人都肯比呢個單位,咁租比邊個?老實講,如果係用錢黎計的,就一定係錢就係分配方法。你話唔得ge,咁你想用咩黎計呢?貢獻?


講到貢獻就即係入第2part啦,我想問你點样可以quantify人的貢獻?舉個例,下面五個人都係有申請公屋資格的:


1. 一個50歲, 每日掃10小時街倒垃圾的阿伯 , 間唔中會偷下懶.
2. 一個55歲, 每日掃8小時街盡心盡力的阿姐.
3. 一個35歲, 每日番貨倉做野又OT但最低時薪要養老婆仔女的.


我想問下, 邊個排第一高,邊個排第二高,邊個排第三有貢獻先? 你排到? 挑那星啦,你排到都係主觀ga姐,你試下出街問人,唔同你一样排番的人大把啦。最大問題係咩呢?係呢家公屋輪侯冊十幾萬人,你係咪個個都係睇下佢地貢獻啊?點排啊?排唔到ga ma,咪又係用收入為先,再加小小屋企人數年齡呢D野黎quantify囉,你會唔會見到掃街的排係洗碗的前面或者後面先?


仲有你呢家仲混合左另外兩個問題係呢件事入面,第一係資源的錯配。唔該你用下個腦諗下,海景公屋同埋公屋係根本性上面係咪有唔同先?我要重申一點,我唔否認基層市民如果有買樓的困難,係應該值得由政府去包底建設公營房屋比佢地安居樂業,但呢個基本的居所應該係並非佔有社會的優質資源,即係換個角度,你去打邊爐,本地肥牛就50蚊碟,和牛就1000蚊碟,好合理啊?但係你呢家話個食客都好辛苦,佢平日都好有貢獻,所以要50蚊賣份和牛比佢?唔X係嘩?喂佢有錢的食和牛無問題,但如果無錢的時候就唔好強求啦,有本地肥牛50蚊咪一样飽肚?


你可能仲會好無賴又自私咁話,我就係要咁X样GA LA,其他人我唔理,總之因為我受惠,所以我就要50蚊食肥牛。OK,唔緊要,但問題係你再放大D,如果一歺半歺益你一個就算,如果要益晒一部份人,間歺廳就可能要蝕本執笠ga la喎,執左就人人無得食,咁為左生存,你係一定要50蚊食肥牛,咁佢咪係其他地方著手囉,如杯茶又計你20蚊,豉油又收你50蚊咁囉。呢D野,你可能話我唔X理,下手黎咪下手去搞啦,不過如果成個生態就係為左你層公屋,要補貼你時搵其他人埋單,咁又公平咩?人地的貢獻,又少過你咩?


補貼係呢件事上面係我最唔想見到的野,補貼一千億落去比25000戶大抽獎,錢我有份比,獎就你地抽,我想問番KA MING你又點認為我的貢獻少到無權去抽獎先?你話一人抽小小就算數,但1000億啊,等值係我當中係納稅人呢兩年交的稅,換句話說你係我袋攞左兩年前然後比人抽獎,我無得反對仲要比你問侯我點解我認為佢地唔值得抽獎,你無野啊嘛?


KA MING,可能你仲細,又或者你無交過稅,又或者你住慣公屋,不過你要諗清楚1000億可以做咩?1000億可以係將軍澳可能買到起100000+以上的公屋單位,或者你可以同地鉄挫傷開多一個站去發展偏遠小小的地,又或者用黎起一百幾廿間醫院,一百幾廿間護老院去造福人群,仲有錢剩去補貼房恊係第二區起番呢25000公屋單位出黎,整体社會可以得到的利益係更多。


最後,講到貢獻,我想講我唔知閣下有咩貢獻,但係我呢幾年交的薪俸稅+ stamp duty,大膽講句可能同你呢幾年搵的錢差唔多,而我比左政府的錢亦轉化左成為去補貼公屋的住戶,醫療-----------
34. 同意26,4 2012-10-23 10:06:54

‘香港經濟好轉只是他好運以及香港比人打救, 並非他的功勞’

 

早知5年前我都出來做特首啦!

35. To 31/32/33 2012-10-23 13:36:15
支持你,讲得好!
36. 煲浪追浪 2012-10-23 19:56:10
非常非常認同31~32~33 ~~~~呢個城市,永遠都是囉既唔夠多.比既只有無奈啞忍.
37. 八萬五 2012-10-23 20:15:21
支持31樓,不過蔡涯棉是腦殘的,請大家原諒佢.
38. 乜都唔夠點發展! 2012-10-23 20:57:14
香港地  小人多,服務700萬人都未足夠,更何況13億人呢!

香港市區地不足,急需填平維港,作未來30年發展之用,否則香港經濟必定停滯不前,郵輪碼頭和運動城係大白象,錯誤的政策,浪費珍貴市區土地,更將會導致重大海難事故。


39. 亮劍 2012-10-23 20:57:43
那些中產選民自己申請,投曬嗰啲披著羊皮嘅政棍,呢班人無嘢識,只係成日同中央及港府吵鬧,呢班粉人浄係識倒吊我們嘅荷包派福利,投左佢哋票嘅中產死不瞑目,自作自受無話可說,但我呢啲看清狼子野心嘅人都被迫陪葬,非常唔公道。
40. 唐英年 2012-10-23 21:01:11
香港應該僭建地下幾層,立即增加土地面積,人人有地下皇宮。
41. 向飯民說不 2012-10-23 22:24:09

當年無類似齊瓦哥醫生這種中產的同情和支持,中共和蘇共,是不可能成功執政黨。

中產應該要以齊瓦哥醫生為鑑。

43. 請不要學齊瓦哥醫生 2012-10-24 08:52:11
齊瓦哥醫生有一個挺好的妻子, 但他還是去包二奶, 壞人來的.
44. 寄生虫 2012-10-24 17:50:57
回21
一個上了岸的抄家叫末下水的人不要入市,以免海嘯時拖累你,哈哈!
這樣勸人不入市沒作用兼駡你自私.像我在年前勸你不要教人抄樓点賺錢,以免害自住樓業主跟你抄埋一份,我是怎樣勸你還記得嗎?
我利用人類貪念去給另一方法,比抄樓更賺錢和風險更低的利誘方法才有用.你不妨試一下!