ENG
瀏覽人次:58853    回應:137
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 80後的蟻民 2011-10-22 13:50:05

RIP, 這個荃灣區的中年地產從業員。

垃圾會議員們為了選票盲目要求, 盲目反對
打擊樓市引發的問題牽連甚廣
香港社會很多真正的基層的工作正正都和地產業有重大牽連
三行, 保安, 甚至街市小販, 商場售貨員都會間接受影響
湯博士所指出, 地產佬有好多都係職場失意人士, 以我所知呢一點係真確的事實

難道, 呢一類人唔係香港市民?
冇交稅?
點解垃圾會議員經常打壓呢一類人而去幫助社會蝗蟲?

連人都未得溫飽, 就話要去幫害蟲, 這, 是什麼道理

2. 頂你唔順 2011-10-22 14:01:46

廢話, 大把學問水準不高又失意啦. 點止係地產從業界先有.

地產風光時又唔見可以共富貴?

3. 向饭民说不 2011-10-22 14:10:33
更加顶你吾顺:点解中产要节衣缩食去满足班poor guy的福利开支。
4. mini 2011-10-22 14:30:59

Some lawmakers may not understand HK Housing Market as a Pillar Industry.

It does not involve millions of households in HK, but also Materials, Equipment and all kind of people as below: -

Cements/ Sands

Bricks/Tiles

Reinforcement Bars

Plasters/Paints/Wall Papers/Lamps

Timbers/Door Locks

Cables/Pipes, and other accessories

False Ceilings/Window Frames/Glazings

Coppers, Aluminiums, Steels, other metals & alloys

Chemicals

Electric Appliances/Kitchen Equipment/Bathroom Fittings/Furnitures

Passenger Lifts/Goods Elevators

Personal Protective Equipment, Fire instruments & other Safety Devices

Materials Handling Equipment/Working Tools/Various Types of Equipment

Developers, Bankers, Quantity Surveyors, Professionals, Builders, Insurers, Marketing Staff, Property Agencies, Building/Assest Management, Cleaners, Interior Decorators, Materials & Equipment Suppliers & Traders, Logistics...

Who provides a job to our families in HK !

It is time to Change !! We don't need any lips server /playing, fighting, shouting in Legco !!!

We are severely worried about the Principles, Operation Twists, Frequent Switching, and the Hidden Debts. Who will be the next ?

 

5. 非常憤怒的人 2011-10-22 14:38:55

真的很認同 向饭民说不 所講,中產應站出來為自己增取利益,共產及福利主義是死路,請問各路所謂不貪,體諒低下層的人,有幾多人每月定期捐錢去幫助老弱病殘? 咪又係的中產交稅比政府去做福利,中產不是不願交稅比政府用於公共開支,而係唔想因政棍鼓勵人做伸手黨,這只會做成小撮勤奮人養多數人,現在中產就好像被人搶掠,唔係一次,係永遠呢!

6. 不如直接講 2011-10-22 14:47:35
業主和買家有責任養三萬多個物業代理,個個年薪幾百萬,快快做買賣俾佣!
7. 向饭民说不 2011-10-22 15:11:18

楼上,你都+下+下,自由市场上,原来就有地产代理,各种各样,政府是不能够提出不合理的政策去打压任何一个行业。

以前毛泽东以为打死麻雀,就可以丰收,结果是麻雀是死了,但是蝗虫就来了。结果出现3年大饥荒。

不要甘无知啦,傻仔。为了自己以一己之私。牺牲别人。

8. 80後的蟻民 2011-10-22 15:11:42
RE : NO.6
只可嘆息閣下當真非常短視
除了有非常直接關系的地產代理有影響之外,
其他相關行業亦都會受到影響
銀行, 三行都會首當其衝受到影響

咁不如閣下都唔好做啦, 去問政府拎啦
餐廳老闆話食材加價, 唔好做啦, 去問政府拎啦
裝修佬冇生意唔好做啦, 去問政府拎啦
銀行冇人借錢, 冇生意唔好做啦, 問政府拎啦

個個問政府拎, 咁政府問邊個拎牙
問李嘉誠李兆基郭氏家族拎?
如果係咁, 人地都撤出香港啦, 洗鬼益你地蝗蟲咩
9. 上等人 2011-10-22 15:16:44

唔好小題大做,因財務問題求死的人多的是,唔好講到被迫死咁!

物業代理行業一直收容很多在職場失意的人仕,他們學問水準不高,這些說法有好大問題,好似講到物業代理係下等人,其實近年有不少大學生都做物業代理,物業代理水平其實提升中,都唔知d人喜愛提舊事(舊時物業代理印象極差係事實),現在進步中.......工業北移,無工業,無生產力,現在只有金融,地產,旅遊,零售業,工種得幾種,可能好多人都唔想做物業代理,社會攪成咁,係邊個錯.........

10. 80後的蟻民 2011-10-22 15:31:14

RE : NO.9
地產佬向來都係好天擔埋落雨柴冇錯, 而案中人物咁快就唔掂要跳, 可能係佢理財不善
但係從呢樣反映出既問題, 係政府某D措施, 一方面幫緊社會害蟲, 另一方面害緊要交稅既納稅人, 而呢D禍害香港的措施, 部份就係民生福利派議員不經大腦的提出來, 閣下真的認為冇問題?

此外, 以在下的中文知識水平去理解 " 物業代理行業一直收容很多在職場失意的人仕,他們學問水準不高 "
湯先生的意思為 : 物業代理行業除了有專業人仕之外, 亦一直收容了很多學問水準不高的職場失意人仕。
而我看來閣下理解為所有物業代理人仕只為學問水準不高的職場失意人仕。
閣下是斷章取義嗎?

11. 非常憤怒的人 2011-10-22 15:31:57

我是不會参加業主會的,因宗旨不是為中產發聲。

 

我見過好多同事問:

點解阿X加人工多個我?”

點解阿Y有得升職而我無?”

點解阿Zbonus多個我?”

但這些同事都無問自己 點解我啲工作態度和能力比X,Y, Z都差?”

 

買唔到樓啲人有無問過自己:

自己是否需要, 如剛出來做工的青年?”

有無勤儉?”

買舊樓?”

買小面積?”

租樓?”

 

反醒完先問政府,唔好下下伸手,中產唔係你衣食父母!

12. 80後的蟻民 2011-10-22 15:34:34
非常同意NO.11

我見過好多同事問:

點解阿X加人工多個我?”

點解阿Y有得升職而我無?”

點解阿Zbonus多個我?”

但這些同事都無問自己 點解我啲工作態度和能力比X,Y, Z都差?”

這就是現今社會的縮影了

13. Shimin 2011-10-22 15:36:44

看來湯博士已經到了無所不用其極的地步,還沒有確定原因前,就肯定 “伯仁為地產而死”,一天政府不放寬炒樓,就繼續亂找支持他的證據。

查實,那有一個城市地產代理有1%工作人口?地產鋪比7-11還多?是時候矯正了。讓有能之士做一些對香港對社會有貢獻之事。

14. 外国工作港人 2011-10-22 15:50:14

上等人,现在是第一个而已,大哥你的意思是要看到第二,第三,第............. ,大哥你才会放出你的同情心 ?或者你根本是冷血动物 ?

 

15. 非常憤怒的人 2011-10-22 16:01:51

有朋友問:你個仔成績退步10分,唔需大緊張。

父答:唔通等他退步30分先理?

16. 代理 2011-10-22 16:10:03
打擊炒樓措施唔單止影響地產代理收入,肯定影響埋妓女收入,繼而影響社會安定繁榮,阻礙世界經濟發展!
17. rolexdc 2011-10-22 16:10:11

TO:Shimin :

" 讓有能之士做一些對香港對社會有貢獻之事". ...who ?

 肛門黨,垃圾政棍. ? or U ?

18. 馬長春博士 2011-10-22 16:26:33
歐美問題,比起坊間所講嚴重十倍。世界七成機會進入大蕭條,又好快見到D狗種議員變臉話政府無能,後知後覺,無去救巿。
19. ABC君 2011-10-22 19:03:35

 

地產是百業之母,猶其是香港。地產一死,並非單單小業主血本無歸、周身債。其他與地產相關的各行各業也誓步入寒冬,對整個經濟的影響就如一個汽球了氣一樣,任你如何費盡九牛二虎之力打氣,也是徒勞無功。

死人的事,日皆有之。但因97八萬五惡政而死的人就死得不明不白,含恨待雪。

有沒人統計過,到底有多少人因85000惡政而含恨黃泉?元兇者要否面對人民的審判?要否承擔後果?要否面對歷史的制裁?

小業主是否要團結一致,同仇敵愾,決不容許85000的歷史重演。

20. 向饭民说不 2011-10-22 19:49:18

业主会一定要团结所有中产,第二,一定要唤醒中产,不要被同情,公平,公义这些名词所蒙蔽。

叫公平,公义的人都是为了自己的利益去牺牲别人。所以社会主义国家最喜欢鼓励人民牺牲。所以这些人最无耻。

21. 浩氣長存回湯博士:好一句「天若有情天亦老」 2011-10-22 21:36:34

       在下一向敬重閣下乃地產界前輩,  林木地稱你為 「健筆」, 我認為乃見仁見智吧..
一直以來 雖然你暗地裏不斷唱好樓市, 無所不用其極地唱好樓市, 惟恐樓市不升, 稍一回落即每天撰文, 聯合這個網頁的所謂百萬業主, 企圖成立什麼業主會, 保障什麼業主權益
我一向雖嗤之以鼻,  卻沒有太大反應, 但我今天看見湯博士這篇文, 可謂義憤填膺,尤如芒刺在背,  不將之拔出難消心頭之怨恨!

首先,你們業主會所謂的保障業主的利益究竟是什麼? 你們的利益就是你們的物業,並不一定保證物業價格的升幅!無論你買來自住或是出租,也是一樣;假設你的物業購入價是500萬,你的利益並不是那500萬,而是你當初認為價值500萬的那個單位!當初你決定簽字買樓時,屬你情我願,應估計到自己承受到的風險,壓力,如非,那就不要購買。買左就唔好一定望佢升!

我係呢度真係好想用過來人身份同大家分享一件事。

其實我係一名中學教師,今年已經第5年啦,每年跳一個增薪點, 今年已經有27xxx,但係我住緊係邊?唔係西九四小龍,唔係太古城杏花村,我只係住緊係屯門o既一個私人細屋苑單位咋!我太太同我一樣,都係一名教師,佢人工同我一樣,其實以我地o既收入,唔好話屯門區龍頭屋苑海典軒同卓爾居,我地連嘉湖山莊1500呎複式豪宅都供得起,但係我地無咁做,點解?係因為我預計唔到自己幾時會失業呀!!!!

大家估下我而家供緊幾多錢一月?我08年以95萬買左層500呎左右屯門私樓,只係供37xx,就係因為當初我同老婆都有預過大家可能會失業,唔敢咁冒險,我甚至計過如果我地一齊失業,  就算只係做PART TIME幫人補習都共得起

d 地產經紀成日笑我, 話如果我地五年唔失業,應該買到3層樓,我每次都笑住口咁同佢講 :樓, 我拎黎自住,無諗過佢會升值,夠住就得啦, 佢升或跌我都唔介意, 因為我點都供得起, 唔會有事!!雖然我好彩, 未經歷過98年大跌市,但我相信呢個網應該有好多前輩經歷過,我想問你地, 你地會唔會覺得慚愧??你地家庭收入有冇50k一個月??但係你地供緊幾多錢一個月樓?所以我明白點解你地要成日想個市升,唔想佢跌。不過又係個個問題, 當初做乜要買d咁貴o既樓呢???

湯博士!我教書之前,畢業後第一年,係大家X 做過水吧,係會展做過傳菜員,亦都做過得7千蚊一個月O既寫字樓文員,其實班地產經紀唔做呢d, 仲有好多出路。保安?水吧?茶餐廳火計?佢地唔想轉工, 只不過係因為之前搵開三五萬,食大左個胃咋!我成日勉勵自己d學生,係香港,有手有腳一定唔會餓死,睇下你自己肯唔肯做,會唔會凈係識得攤大手板問屋企人拎,問政府拎!!

仲有, 佢地搵 5萬 , 甚至10萬一個月o既時候,有無諗過要同人分?而家做唔掂要跳樓,係佢地抗逆能力低。人非草木,誰孰無情,我唔會話佢地抵X,我都好同情, 因為始終都係一條生命, 不過湯博士,你又知唔知道做我呢行,每日都要驚下年無得續約,D學生嘈比校長知道,比人投訴, 每日朝八晚十、縮班、殺校,我地教育界同工失業跳樓個陣,一個跟一個排住,隊咁跳,又有邊個出黎可憐我地呀???????????

做人,千萬不要短視, 地產代理只係一們生意, 一門生意。學燦神話齋
「太認真你就輸了」

貪字得個貧,從來都是今科玉律。

共勉之。

22. 向泛民说不 2011-10-22 22:08:00

浩氣長存真系一个书呆子,不过好幸运,他现在是属于其中一个特权阶级,教师行业,人工参考公务员的人工,加上强大的教师协会,工作非常的安稳,只要按部就班,生活根本不会有问题,所以不需要任何风险,可以安以现状。

不过幸运不是必然的,你可以有今日安稳的工作,背后就是100几万的业主付出的努力。请你饮水思源,不要+下+下。

如果看报纸,今日希腊人出来叫的最凶的是教师,10年前,当南美出现问题的时候,教师也是一样。

你系读书人,应该知道以史为鉴,97年的时候,好多人都低估了地产兴业低迷对经济的冲击。结果是03年的负资产朝,不但地产受到冲击,整个零售行业也受到冲击。不要那么无知啦,完全生活在世界之外。你肯定不知道什么叫食二手饭,当时亲眼看过几次。真系好震撼。这几年虽然通胀高了,但是其实又有乜问题,基层还有政府巧立名目的福利补贴,二手饭也消失。有的只是班废材,无病呻吟。

03年的情况,对我来说,还是历历在目。只希望历史不要再重复。

23. 天 2011-10-22 22:14:27

樓上為教育界中人,可能太激動了!錯別字不少啊?! ^0^

貪字得個貧,從來都是科玉律

24. 花洒 2011-10-22 22:30:07
一群无耻楼棍!!!
25. 非常憤怒的人 2011-10-22 22:48:15

To:浩氣長存

本人都是不完全同意湯博士的言論,他是屬於大商家,

說到買樓自住要計算風險,係要,但只會計算有穩定的收入去供款(包括利率增加) ,而不是計算樓價下跌30%以上,銀行追收差額,哪樣重有人可以買樓? 只是你比較保守,但絕對敬佩。 

浩氣長存,你為人師表應將你保守態度,教育廢青,唔好做伸手黨,無能力又要買樓,又唔量入為出。 

26. 愚民 2011-10-22 22:48:40
to 向泛民说不: 其實浩氣長存係想問,點解買唔起500萬既樓仲要去買?其實係唔係有想搏一鋪既心態?難道政策風險唔算係風險既一種?
27. KC Ko 2011-10-22 22:49:51

 TO :  花洒

 You are such a jerk, making a nonsense comment is no use. GIVE REASON.

 Unfortunately there are so many pointless HK politicans like YOU, who only know to throw eggs, banana.  This is an insult to HK reputation.  

 

28. Live with Honor and Principle 2011-10-22 22:50:14

I read for many days and I found that 浩氣長存 is the most reasonable man.

Mr. 向泛民说不: Is second hand meal really horrible? I eat one meal for five days a week, lasting for a few year around 2003. I never apply any welfare from government. I suffer from debt over ten years and I still bear my family's debt. What I did? I did my best to find jobs and work hard to recover. However, every year the rent rises and rises. How dare you say people's living depends on the landlords? So Arrogant!

29. 向泛民说不 2011-10-22 23:22:45

楼上你一定不知道什么叫二手饭。

情景是这样的,在快餐店里,有些人无钱,只有等人吃完,然后等那个人走开,他就过去拿来吃。Is it really horrible。今时今日的福利棍,认为罐头是没有营养的,所以希望政府增加开支。

既然楼上都度过03年的危机,点解吾居安思险。

How dare you say people's living depends on the landlords? 有经济常识的都知道,香港的主要税收来源大部分来自地产行业,如果地产死,政府的财政肯定会出现赤字,就是03年那几年的问题,到时为了捍卫PEG系统和提供福利比班福利棍。政府一定会向中产开刀。到时你肯定直接间接都要面对加税,不但业主要面对这个问题,你也需要。不要甘无知啦。难道你还希望回去一个星期吃一次饭吗?

30. 地產佬正害蟲 2011-10-22 23:37:16
支持趕絕地產狗
31. 向泛民说不 2011-10-22 23:41:33

楼上简直就是废材一件。

不过我要说我不是做地产的。我都系工业北移的受害者。所以好羡慕做教师人工高,福利好。

32. 上善若水 2011-10-22 23:47:03

民主社會,不同群體都有權利去發聲,儘管聲音未必能改變決策。

浩氣長存先生:近年出生率降低,引致政府殺校、縮班,令教師利益受損,但你們至少還有“教協”等組織代你們出聲,幫你們爭取權益,儘管結果未必如眾教師所願。

目前香港有100萬業主,卻沒有一個代表業主的組織,業主權益受到漠視,卻沒有團體代業主出聲抗爭,業主只能啞巴吃黃連,最多只是個別在網上發洩不滿而已。

遠的不說,SSD就是擺明侵犯業主權益,憑什麼用真金白銀買回來的樓兩年內售出要交如此重稅?凡人無水晶球,誰能預料兩年內會發生什麼意外需要用錢?政府日前公佈抽獎式新居屋計劃,對已補地價的居屋業主,乃至對中小型私樓業主都有負面影響。但是反對聲音呢?大家聽不到,業主只是個別地傾訴不滿而已,好像業主有道德上的原罪,遇事只能啞忍。因此成立業主會代業主發聲、進而鼓勵業主自助、爭取應有權益、重樹業主正面形象,絕對有必要!

業主不是神仙,無法奢望自己的聲音定能左右政策,但是代業主維權、抗爭的聲音一定要有,各位業主,很快就會有!

33. 法子 2011-10-22 23:53:04

TO (6)

(8) and (11) 的重點係 "個人努力"

不能用社會寄生蟲的思維 "畀" 和 "拿" 去理解.

法子

34. 非常憤怒的人 2011-10-23 00:00:30

香港的經濟好倚賴 金融,地產,旅遊而帶動零售業。歷史巳告訴我們,(不說是不是健康,現在是這樣)

 

其實樓價大跌(本人不是要樓永遠上升或不下跌)香港的經濟一定不好,只會對炒家,大地產商有益,因可在低位入貨,而政府收入減少,中產消費減少,零售業不好,低下層一樣買不起樓(因驚無工開, 2003 & 2008年就知呢,如浩氣長存 )

 

所以說所有小業主都是貪心的人其實最貪是他們,因可在低位入貨。

35. 法子 2011-10-23 00:06:26

TO: (21)

你講的是"投資101" , 個個都要識的 "風險管理" .

但業主會講的是"反飯民式的褔利主義" .

你可能要多了解才批評呢.

法子

36. 花洒 2011-10-23 00:16:31
To KC Ko

You are actually such a streetwalker with the only POINT of making money, but unfortunately not care about any REPUTATION at all.
37. mini 2011-10-23 00:20:26

Everyone needs money, from coming to the earth, and then to the world immigration department (i.e. anywhere & anytime).  No matter what you are doing, even staying with church, you still need cash in a modern society...

Everyone wants to take advantages.  Nobody wants losses. Property/Real Estate is a very special product in the world. Let's say the latest tender price for Nam Cheong site, the basic unit cost is at $4500 per sq.ft, and assume the construction cost $500 per sq.ft. Do you think we can buy an unit of 500 sq.ft at $5000 sq.ft ??? Before saying Yes /No, think about the current materials and labour costs. One more, some lawmakers have at least 2 jobs, one in Legco and one in their legal firms...

Buying a flat depends on the individual needs. We toke it to avoid the payments for rents & rising inflations for living in the long term. Obviously, we did consider it for the purpose of retirement...

 

38. 向泛民说不 2011-10-23 00:20:27

以浩氣長存的财政能力,点会供不起一套500万的楼。只是他没有那种胆色去面对那些风险。所以估计他都希望政府出来打压楼市,等他有机会楼换楼。

在一次说性格决定命运。教书佬比较保守,小心驶得万年船。也无所谓,但是有无理由要政府出来打压楼市。

39. 睇唔過眼要留言 2011-10-23 00:25:57

你咁講既話,好多行業都唔駛撈喇,個個都要走灑去跳樓喇!!!

又唔見你話D租金咁高,可憐一下D住D劏房既一家大細!!!

又唔見你話D租金咁高,體諒一下D要交重租既小商鋪!!

地產從業員不嬲都係好天收埋落雨柴~

自己理財不善仲要賴政府,好野!!!!

 

40. 愚民 2011-10-23 00:42:54
其實所有事緣都是從土地供應不足開始,土地供應不足導致樓價暴升,越就越多人囤積居奇.情況有如大陸人囤薑跟囤鹽一樣.當政府發現樓宇供應不足,就增加供應,供應增多,價格就會下滑.這種情就跟中央打壓囤薑囤中藥囤鹽一樣.那有一個問題,到底政府應在什麼時候增加土地供應呢?
41. 愚民 2011-10-23 00:45:08
更正:越貴越多人囤積居奇
42. 平凡人 2011-10-23 00:52:18

如果香港地產吾好! 真系行行都難生存!

講到尾有好多人根本就系眼紅業主賺得多錢!地產代理賺得多!

想樓價跌,根本就想自己上車!但如果果D眼紅人自己都有樓在手

試問佢地又會吾會日日想樓價跌.想餓死D地產代理呢!

其實香港地真系福地!起碼冇天災人禍!!肯博肯努力一定有出頭日!但一定吾會一步登天.

E家個個一出來社會做野,個個都話要買樓!冇錯有目標系好!

但目標要靠自己一手一腳努力得到!吾系日日吵政府或者上街大叫!

 

43. 向泛民说不 2011-10-23 01:04:01

住D劏房这个问题真是可圈可点,其实大部分都系新移民,或者系一些贪方便的。

新移民问题,难道香港政府要派社工常驻罗湖桥,如果有新移民来,马上提供公屋,综援。

贪方便的,有很多分配到偏远的公屋,他们选择不搬过去,这是个人选择。有些单身专业人士住板间房,希望可以独立,短时间存一点钱。就可以买房。没有板间房,你们扼杀了他们选择的自由。

福利棍,不要不断的牺牲一百几十万业主的利益。

 

 

44. 非常憤怒的人 2011-10-23 01:07:05

分享本人的小小經驗,本人生於貧窮家庭,中學畢業後出來工作,但又不是聰明,工餘用了十幾年時間才考取一個大學學位及會計師牌,靠勤儉務實,最近買了一個200萬的小單,手期40%,風險一定不高。

 

雖然大商家在香港有優勢,但所有資本主義社會都一樣,覺得生於香港是很幸福的,有免費教育,自由工作權利,市場經濟及低稅率,可以靠自巳努力打拼將來。

 

其實香港福利網雖不完善,但巳很足,無野是perfect,巳有一半人住公共或資助房屋,只是現在時代不同,現在小學生都拿手機,暑假去外國旅行,漸漸貧窮的人就認為很多野是基本需要,所以就有現在啲廢青要買樓,阿伯要娶老婆。最不幸是現在的政棍為了選票,鼓勵不努而穫,不理香港長遠利益。

 

雖然本人都認為現在樓價是高,但有屋住同有自置物業是两回事,有能者居之,作為一個小業主當然希望樓價升,但亦都不是不接受樓價跌,只希望向政府表達心聲,不要因一些人買不起樓而令樓市大跌,令小業主負資產。

 

作為中產及納稅人,更不希望我們奮鬥的成果,去補貼的人。

 

我是不會参加業主會的,因主要宗旨不是為中產發聲。

45. 向泛民说不 2011-10-23 01:07:45

囤積居奇---有乜奇怪。边行都有啦。除非行社会主义啦,傻仔。

但是囤積居奇也要面对很高的风险,如果利息一旦提升,随时破产。

囤積居奇应该是指那些买了房子,不出租的投资者。

46. 愚民 2011-10-23 01:09:18
土地係有限既資源,始終有用完既一日,我就係唔明白一樣有限既野點可以變為無限?我地既主要經濟放左係一樣有限既產業上面?
47. 愚民 2011-10-23 01:21:22
我也明白到處也有囤積,不然都不會有高通漲,糧食基金等產物,所以增加供應就是令囤績的人不可以再利用供應緊張這種訊息來抬高價錢獲利的一種方法.今天政府只是增加供應而已.
48. 向泛民说不 2011-10-23 01:21:46

楼上,其实你讲的都系一个问题,香港除了金融,地产,旅游,真系无其他的行业。

其实当年董建华真系有心要建立其他行业。但是一般要重新建立工业需要最少10年时间,先可以开始见到成效,当年港燦根本不能等,加上泛民搞乱,最后他都要黯然下台。

讲开实体经济,糖糖将红酒免税,将香港变成红酒中心,到今日仍然被班泛民垃圾质疑。

所以最后还是要老曾出来重新建立高地价政策。03年其实是一个好机会,香港可以重新建立工业。人工平,地价便宜。问题是香港人不给机会给董建华。

49. 愚民 2011-10-23 01:29:54
其實是有其他行業的,本人就是從事你所說的3個以外的行業,可能你眼中只有這3種行業吧,因為我真的見到我很多同行非常有能力,就因香港的高租金,房屋問題,起碼有大半的人都比挖去星加坡了.再這樣下去就真的如你所說只剩3種工種了.
50. 愚民 2011-10-23 01:40:44
我覺得香港的房屋政策的問題可能是無條件的申請吧,沒有計分的制度,勤奮的人跟不勤奮的人混為一談,新來港的跟香港原居民又一樣,香港有專才移民計劃,吸引外地的專才,但卻沒有留住香港人才的政策,真的很奇怪.新來港的福利跟土生土長的一樣也很奇怪,沒根怎留住.
51. 旁觀者 2011-10-23 01:46:20

早前有個年青銀行VP, 年青會計師自殺..... 其他行業都有苦況. RIP

52. 土心木 2011-10-23 01:47:41


今日吾軀先歸去 他朝君體也相同

一個地產經紀死掉,湯博士千字文章,揚起42篇回應,有正有反,足可形容為亂石紛紜,激起波濤駭浪。

本人立場支持地產業主會成立,第二、政府要捍衛自由市場,維護業主權益,並在金鐘添馬艦政府總部前立文字碑為照,施政者世代相傳,防止福利主義禍國,杜絕廢政客抽水。

湯博士宅心仁厚,撰文悼念為政策直接或間接犠牲之地產經紀,我想告訴,這些經紀是地產生態鏈最脆弱之部份,平均行業月薪萬多元,工時長、社會地位低微,早年樓市低潮燒炭破產大有人在,該職業對地產成交量亦十分敏感。

湯博士一葉知秋,以小喻大。本人閱文後加多一筆,是每天在跑馬地路人皆知,在該區墳場門外兩柱直立,文字這樣的,今日吾軀先歸去 他朝君體也相同。

如果一眾業主還以為地產經紀之死,沒甚麼大不了,任由政棍唆擺支配大局,生果報作嘢唱衰樓市,輿論妖魔化物業投資者,弱勢政府又推出左窮右絀,推卸責任之房策,那麼,跑馬地墳場對聯,正是切中時弊。

 

53. 土心木 2011-10-23 01:47:48


今日吾軀先歸去 他朝君體也相同

一個地產經紀死掉,湯博士千字文章,揚起42篇回應,有正有反,足可形容為亂石紛紜,激起波濤駭浪。

本人立場支持地產業主會成立,第二、政府要捍衛自由市場,維護業主權益,並在金鐘添馬艦政府總部前立文字碑為照,施政者世代相傳,防止福利主義禍國,杜絕廢政客抽水。

湯博士宅心仁厚,撰文悼念為政策直接或間接犠牲之地產經紀,我想告訴,這些經紀是地產生態鏈最脆弱之部份,平均行業月薪萬多元,工時長、社會地位低微,早年樓市低潮燒炭破產大有人在,該職業對地產成交量亦十分敏感。

湯博士一葉知秋,以小喻大。本人閱文後加多一筆,是每天在跑馬地路人皆知,在該區墳場門外兩柱直立,文字這樣的,今日吾軀先歸去 他朝君體也相同。

如果一眾業主還以為地產經紀之死,沒甚麼大不了,任由政棍唆擺支配大局,生果報作嘢唱衰樓市,輿論妖魔化物業投資者,弱勢政府又推出左窮右絀,推卸責任之房策,那麼,跑馬地墳場對聯,正是切中時弊。

 

54. 向泛民说不 2011-10-23 02:11:52

to 愚民:03年楼价下跌的时候,董建华其实一直都想建立新的产业。问题是泛民班政客搞鬼,根本就没有时间和空间比新产业去建立。

97年,楼价下跌,但是政府却无第二种产业去平衡房地产下跌的风险。到了今时今日,房地产下跌,有无其他行业去平衡呢?当然今日我们会比较好,因为零售业还会有大陆游客支撑。

记得97年,金融危机发生到香港的时候,香港零售业马上冷却。没有人消费。

55. 愚民 2011-10-23 02:30:30
基本上我對政黨都無咩好感,我覺得佢地就只係識講,好似熱係上黎真係好熱,凍起上黎真係好凍一般的癈話,唔知佢地諗咩,只係識抽水,我知佢地太多野,一樣一日做完既野要用一個月,我唔明做咩要出糧俾佢地.....為反以反,衰D講句係寄生蟲,只有董伯伯唔係隨波逐流,做SHOW,只做一D大家ARM聽既野,例如派6000蚊
56. 愚民 2011-10-23 02:40:29
個日見唐唐去參觀電腦動畫公司做SHOW,我諗佢以為電腦動畫既公司真係只做電腦動畫,連依個行業做D咩,做到D咩都一定唔知.
57. 教思 2011-10-23 04:52:21
教師收入高不等於要住西九四小龍, 有的人喜歡吃, 喝, 玩, 樂, 等於有人选擇結婚後不生孩子一樣, 要享受人生, 不要眼紅, 不要全世界人跟你, 要樓房沒價值, 收入不多的業主, 都是他們的血汗錢, 毕生的工資. 業主付出的代價都大, 我們沒教師的高收入及穏定. 業主只是要防老, 自力更生, 不想做 政府的大包袱, 凡事多面看, 不要教學生福利主義, 回到社會主義 
58. MR WONG 2011-10-23 08:27:26
MY GIRLFRIEND WORKS AS A PROPERTY AGENT(HAPPY AGENT).
59. bird 2011-10-23 08:35:53
而家差不多全世界不同城市既民眾都講緊「佔領華爾街」(Occupy Wall Street)活動, 「佔領全球」(Occupy the World)的民眾運動。阿博士唔係仲講炒樓呀嘛? 政府收緊樓宇買賣政策, 根本唔關咩議員既事, 大勢所趨金融及地產買賣將來世界可能變成夕陽行業添哪

60. 我不是打手 2011-10-23 10:28:19

支持湯博士發起炒樓團隊, 繼續令香港樓價水漲船高, 繼續妄想魚翅撈飯! 繼續用博士行頭唱好樓市! 香港不用轉型了, 只要一味做地產金融吧! 五大產業也不用支持了. 為地產商服務吧! 我曾是地產經紀, 偏偏我在跌市時是最好生意的. 湯博士, 繼續唱好的樓市吧. 那些跌市經紀到時也被你的言論打爛飯碗了.

61. 向飯民說不 2011-10-23 12:53:42

在香港,教师职业肯定是一个特权阶级,浩气长存--你要惜福。反而小业主是弱势社群。教师同基层是2个不断要求小业主提高资源的团体。

教師力量昨日發起遊行(圖),約 40名中、小學及幼稚園教師到新政府總部表達對《施政報告》的不滿,促請政府回應教育界最逼切的訴求,包括增撥額外資源減輕教師壓力、增加常額教師編制、落實中學小班教學及 15年免費教育等。
教師力量主席何天佑稱,今年《施政報告》在教育方面「交白卷」,對中長期的教育發展幾乎沒有規劃,批評政府對教育無願景及無承擔,對報告極度失望。對於教育局局長孫明揚日前表示會研究推行 15年免費教育,他促請當局盡快提出時間表,並指正約見下屆特首候選人表達訴求。遊行教師向政府代表遞交請願信後離去。

62. 扫把头 2011-10-23 14:51:05
为什么不呼吁地产商减价卖新楼? 给地产中介多点生意!!汤博士的最终目的, 终于见到, 真的犹如孔明, 天天用计保自己的江山.
63. LI 2011-10-23 15:06:23

博士已然富甲一方,貴不可言.

何解仍要拿一個不幸的地產營業員來祭"業主會"的大旗 ? 俗些說, 就是"抽水" ! 抽一個不幸者的水!

博士今日的鴻文不就是明晃晃的階級挑撥, 血淋淋的族群撕裂嗎?

如毛潤之公所言 : 真理是越辯越明! 

文章千古事, 還望博士慎之.

 

 

64. 仲達 2011-10-23 16:52:15

物業代理從來都是弱肉強食、適者生存的行業,報章雜誌只會斷章取義,挑選年佣金最高的數個物業代理作報導。雖然眼見80後物業代理也可年薪超過一百萬是其他年輕人向上奮鬥的榜樣,但卻無形之中向市民灌輸了物業代理等於易搵快錢的錯誤觀念。

本人有一友人曾是物業代理,以他親身經歷,即使是市旺的時候,賺得盤滿缽滿的也只是少數---因為公司高價租舖,任何成交都要與公司分賬,初入行的分賬比例你認為是多少?

五五?六四?

是二八---代理收兩成佣,公司收其餘八成!

即使市旺,也有幾乎一半代理只能領取無佣金的最低工資,如果連續一兩個月冇單開,請你識趣離開!

然而,無論大部份物業代理有多窮,都被指責為地產霸權的幫兇,公平嗎?

如果市淡是因為經濟因素造成,那只好轉行;但現時市淡是因為樓市被政棍和社會主義者的偏見造成政策扭曲---政策仍未能幫人上車,已經造成銀行裁員、代理行執笠、物業代理死傷......

還請大眾認真反思現時的房屋政策!

一言蔽之:人命已傷亡、政策要反思。

65. 愚民 2011-10-23 16:54:08
其實業主唔算係一個行業,教師先係,而且做教師無我地想像中咁輕鬆,若你身邊有做教師既朋友就明白,其實依家個情況就好似買Iphone一樣,貨源少既時候賣万幾蚊一部,但係當供應商番左行貨供應多左就會正常番,咁万幾蚊買左個d人都唔會去蘋果追番個差價啦,都係早買早享受je.
66. Shimin 2011-10-23 16:57:53

湯博士,明白你對樓市着急,但也不要鼓動階級鬥爭,先來號稱代表100万業主的業主會,又來鼓動有三万多從業員的地產代理。贈你一句:君子取財,取之有道

67. Sam 2011-10-23 17:46:48
講"鼓動階級鬥爭",香港班無能組別(靠乞選票個種)政棍排第一,無人敢排第二.
樓價升,賴炒家,打擊炒家,過去一年,現在沒有炒家,樓市還是升.
68. 過路人 2011-10-23 18:09:57

如果樓市持續上升,作為一個小市民的我,就不可能買到樓,時勢造英雄,適者生存

69. 外国工作港人 2011-10-23 18:22:40
Shimin,好心你不要用这些什么‘阶级斗争’,‘公平公义’的口号来期望封住其他你不喜欢的团体的声音。不过,你的做法是高明的,你要在业主会还没有形成前,先做分化功夫,高明 !!!!!!!
70. 向飯民說不 2011-10-23 18:48:54
根本阶级斗争是班泛民搞出来,现在看来这个趋势不可逆。政府在泛民的民粹压力之下,不断的牺牲中产利益,中产的反弹也是正常。
71. 咁就要有租客會 2011-10-23 19:29:29
個d業主超冇人性,樓巿好瘋狂加租,趕走租客賣豬仔,之前個業主托咗我兩個月按我早半年前就通知滿咗約就退租,我就清理好間屋退約個業主上間屋收匙,個業主叫我再住多兩個月當退按金,超高!
72. awakened age 2011-10-23 20:20:54

don't be like this. you can check actually the property price not much falling. now only the sellers don't want to reduce the price and the buyers don't want to buy the expensive property. it is the cause of not sufficient dealing for the property agency.

the property price has risen too much and now not in a right track. we cannot allow the speculators from China or somewhere to affect HK people normal life. majority of hong kong people are contributing al their life earning to a few preperty developers and speculators. it is a really mercy for hong kong.

73. 向飯民說不 2011-10-23 21:23:41

禁止大陆人来买楼,不如同时禁止大陆人/外国人来香港买楼和股票,香港人同时不要去外国买楼,买股票。最重要不要去大陆包二奶。

将香港变成死港,楼价下跌,71楼又可以用平价去租楼,置业者就烧炭。

74. alvin70s 2011-10-24 02:54:48
回浩氣長存.你真係一個九唔搭八.不知所謂教師.你班所謂教師搞抗議.遊行示威.要求政府改教育政策. 又要同公務員同一增薪點等所謂要求.目的又係保住份工(个人利益).博士只不過發表文章.另个别業主團結成立業主會.保護資產.相比起教師抗議.示威等舉動.有何不妥?睇你篇文章.就知你係一个胸冇大志.膽小.語文水準低.目的只想有份高人工啲教師.教棍一名.
75. 路人 2011-10-24 03:46:08

姓湯的,你的文章千篇一律,只為製造矛盾,搞分化

如果查出來是其他原因呢?

用不幸事件借題發揮,立心不良,路人皆見

正所謂精人出口笨人出手,相信讀者們都聽過

"沒有心情寫下去"?但願政府永不廢除額外印花稅

姓湯的,送你四字:發財立品

 

76. alvin70s 2011-10-24 04:49:58
To浩氣長存教棍.有人跳樓死咗.仲係度講風涼話? 仆x臭街.你有冇人性?你教邊間中學呀?部份業主用血汗錢買完樓遇大跌市.仲係度笑自己好彩.業主之中正人渣. 教育界敗類之中教棍.樓市跌市冇你份?出年.係你*收入*跌70%*大跌市*.去執紙皮夠*供*樓.垃圾教棍.
77. alvin70s 2011-10-24 05:58:56
回 教棍.以你.自滿.膽小.冷血.冇品人格.簡直侮辱*浩氣長存*.四个字. 你都應該快離婚.更加不要教書.免得害己害人! 閣下人品.為人師表?春風化雨?何德何能!
78. alvin70s 2011-10-24 05:59:26
回 教棍.以你.自滿.膽小.冷血.冇品人格.簡直侮辱*浩氣長存*.四个字. 你都應該快離婚.更加不要教書.免得害己害人! 閣下人品.為人師表?春風化雨?何德何能!
79. 80後的蟻民 2011-10-24 09:50:11

re : 浩氣長存
呢位老師相信你唔係教數學 / 教商科的了 ; )
2公婆家庭收入每月5萬元,
教師, 除了自己辭職 / 個人紀律問題 / 殺校以外, 掉飯碗既可能性係好低
你有經驗, 個人冇問題, 係就係會受d港童氣, 但如果個家長係無理發顛, 學校又點會唔撐你, 如果你d學生成績好, 又會怕學校炒你? 定係你每日番學校淨係係度呃人工等炒?
有邊行對客既唔會俾人鬧, 如果行行都郁d就炒, 香港服務業又食得屎啦。而家有邊行唔洗加班, 銀行都要啦. 有邊個唔洗受壓力, 銀行地產保險交唔到數連飯都冇得開, 3幾個月冇數就等炒架啦
你本身份工根本完全係供樓既上佳職業, 你現時每月供樓$4000, 平常開支當你$26000
每月可以儲$20000. 如果咁既條件都供唔到樓, 咁香港人唔洗買樓了; )
但我唔相信現時香港既情況會係咁差。
咁既收入, 供多2間你現時住緊既單位都仍然綽綽有餘

怕失業? 點樣都未到你; )
地產業係香港最核心既部份, 如果繼續盲目打壓樓市,
當然地產佬首當其衝每個月食底薪捱面包6k過活
裝修佬工都冇得開, 係馬會門口坐
物業管理, 保安行業收縮
家務助理冇工開
銀行cut人按揭部byebye
仲有好多好多...但點樣都未到你; )

本身睇你打字都冇咁火, 講埋你個背景出黎就火都黎埋
我只係1個冇車冇樓住緊屋企人居屋既死o靚仔
業主會就唔關我事架啦, 但係香港發展就好關我事,
好似你呢d咁既自私縮數精, 教到香港d下一代個個做曬廢青
有錢唔買樓唔洗做財政管理, 識少少扮代表, 以為地產個個人搵10萬8萬1個月就盲目仇視人, 你真係好短視囉

等小弟講多1次,
香港, 樓市唔掂, 經濟就唔掂, 因為香港好多行業都係圍住地產業發展
唔係地產業唔掂淨係死地產佬咁簡單
好似如果瘋牛症發生, 除左養牛業大獲之外, 仲有整牛奶, 牛肉, 賣雪糕, 賣漢堡包, 打邊爐鋪頭都會受影響, 就係一大堆既連鎖反應。
你明唔明牙老師

80. 王先生 2011-10-24 09:58:46

浩氣長存---你兩公婆每月揾 5 萬幾,供幾仟銀樓係我圈子其實好普遍,起碼我都係咁,因為見過鬼點都怕黑嗎!
我老婆外家大約 18 年前買嗰層樓,可以攞出黎分享吓。層樓無嘢,20 年唐 5 樓、無看更、無法團、無電梯----
無會所泳池商場就肯定啦,地下係傢俬工場,重要行成百級樓梯,離地鐵站及過海巴士站成 10 分鐘先係致命傷!
          
重點係邊個是上手業主,拒係一個知名學者,當時成日係電視同報紙見倒拒,可能人哋唔想,無謂開名。
          
拒老婆係外國人,段估都有做嘢,两公婆夾埋嘅人工唔會少過你浩氣長存依家!那間舊唐樓實用只係 400 多呎,
加上周圍環境佩套,公屋都好拒多多聲!但大丈夫能屈能伸,又難得老婆唔介意,住係呢啲 Cheap 樓度幾年,
嗰層樓當時成交價大約 70 萬,拒揸幾年執幾成升幅都唔錯,然後拒好似用賣樓所得加上多年積蓄, 
買左一個南區新屋邨樓換樓,完成置業階梯嘅第一及第二層!    
          
反觀拒有唔少同行,係大學度攞倒宿舍,當時就風光,住高樓大廈,高尚住宅區,但無得做學者點先?
可能退休之後,大學都唔會立即收翻層宿舍,但層樓點都唔係拒哋名下,所以我真係好佩服嗰位學者。
          
現在唔少拒嘅學生,連書都末讀完就攪盡心思,去揾政府着數,睇黎呢位學者真係要開一課俾呢班書友上一上!

81. al 2011-10-24 10:14:57

simply nonsense. just to feed this kind of parasite. hk has to allow the housing

prices to soar, beyond any comparable property prices in any other country. HK is small. if they cannot to find anything to live on, then immigrate. go to some other places. since most of them dont even speak cantonese well. Go get your living by working decently and not at

the expense of social benefits and other hard-earned people's savings.

82. 王先生 2011-10-24 10:32:00

補充少少嘢,嗰個學者讀過書點都醒過我哋啲蛋散,當大家都無賣過層樓黎計,拒層樓升多幾拾 % 以上,
          
自我陶醉嘅係唐 5 樓嘅校網好過人----但居住質素就差天同地,須然我同老婆一日都末住過嗰層樓!

83. 3SFC 2011-10-24 10:45:59
又關政府事? 地產做唔掂可以做第二行喳?!?!
84. Hardworker 2011-10-24 10:46:08

"80後蟻民"的這幾句應該highlight讓那些一直視力或腦電波接收有問題的網友再看一次   香港, 樓市唔掂, 經濟就唔掂, 因為香港好多行業都係圍住地產業發展
唔係地產業唔掂淨係死地產佬咁簡單
好似如果瘋牛症發生, 除左養牛業大獲之外, 仲有整牛奶, 牛肉, 賣雪糕, 賣漢堡包, 打邊爐鋪頭都會受影響, 就係一大堆既連鎖反應。

就算本身層樓升跌只是帳面數字, 但周邊經濟影响巨大. 而福利支票一開出就難回頭, 重溫sars時期的慘況指日可待. 彼時我真見識過西裝友在麥記, 大x樂吃二手飯. 大家也記得報紙時不時都有忍不住肚餓在超市偷麵包偷飯盒的報導吧?!我這名小業主是怕這個.

怕死了.

85. 代理 2011-10-24 10:48:05
地產代理減佣戰已展開,0.7%佣通街都係,希望刺激交易,如果唔係好快摺埋!再過半年,0.5%佣都要殺!
86. M5KL 2011-10-24 10:51:00
覆浩氣長存:

我都覺得湯生十級討厭, 佢真係無咩TURNOVER就日日唱衰政府
87. Q45M 2011-10-24 10:53:42
拎死人黎做文章 ... 會有報應得 ...
88. 80後的蟻民 2011-10-24 11:00:41

RE.87
如果佢唔正視自殺既原因 , 只會有更多死人,
你唔睇清楚人地篇文章就亂作批評
先係可恥
係度段章取義,
真係可悲

89. 80後的蟻民 2011-10-24 11:05:42

RE.87
如果佢唔正視自殺既原因 , 只會有更多死人,
你唔睇清楚人地篇文章就亂作批評
先係可恥
係度段章取義,
真係可悲

90. 煲呔 2011-10-24 11:05:55
官商合謀,利用地產業綁架香港經濟,所有人直接或間接都要靠地產過活或為地產而活,無論升跌!
91. SANDY 2011-10-24 11:17:31

為什麼辛勤儲蓄的小業主不可以站起來,反抗?

自從我們小業主要成立協會後, 這裡多了很多人在挑撥離間, 他們的目的是甚麼? 如是泛民人員,請你現在了解一下業主和中產的心聲.

無錯,我們怕樓市下跌影響我們, 但我們最怕的是香港走進福利派無底的深淵!政黨偏激, 偏離香港自強奮鬥的核心!

小業主和中產一定要看清他們的用意, 我們繼續努力, 組成協會為香港香港自強奮鬥的核心價值努力!

92. 80後的蟻民 2011-10-24 11:36:39

RE : 90

係囉.
官商合謀,利用地產業綁架香港經濟
官商合謀,利用畜牧業綁架蒙古經濟
官商合謀,利用捕魚業綁架北歐經濟
官商合謀,利用科技業綁架日本經濟
所有人直接或間接都要靠______過活或為______而活,無論升跌。

唔靠____果度D人食咩?

93. GBLT 2011-10-24 11:40:29
RE:88/89

我諗你個腦已經有一定既退化, 夠鐘食藥啦!
94. 80後的蟻民 2011-10-24 12:03:26
re : 93
有證據有論點你就反駁
冇既你就收聲而唔係係度人身攻擊
如果你係要膠既, 就番去高登啦
95. 湯文亮 2011-10-24 12:08:09

 各位早晨:

 

To:

上善若水兄,仲達兄,王先生及其他小業主會幹事,因在下連累各位給其他人攻擊,深感歉意。若果你們與我早已認識,真的是水洗不清。現在,我們大家反而可以見面,共聚,共醉,亦可對其他人說,在見面之前我們是不認識,共聚之事,稍後聯絡你們。

 

 

To:

浩氣長存兄:

文人相輕,此自古有之。林木地知我肥胖,稱我為健筆,乃‘健碩之筆’之意思,請多作回應及參加業主會,以展所長。

 

 

To:

‘今朝吾驅歸故土,他朝君體也相同’。歐陽修在祭石曼卿時寫下:‘其同乎萬物之生死,而復歸於無物者,暫聚之形,不與萬物共盡,而卓然其不朽者,後世之名。’是在世時受人敬仰,離世後遭人唾罵,抑或是在世時遭人唾罵,離世後受人敬仰,究竟那樣好,我亦想不通。願各位賜教。

 

 

To:

八十後銀行家:

你的‘黎明前最後黑暗’,我深有同感。請多發表,若果經濟好轉,通脹便來臨。我從來沒有聽過有一個地方經濟繁榮而沒有通脹。或者,真的是有的話,它便叫‘烏托邦’。如何抵禦通脹,在這網站的人早有準備,實在不用擔心。

 

 

To:

一眾講炒家的人

無謂將炒家的定義胡亂發放,請參閱我的文章,炒家的十二字真言(28/9)

96. 非常憤怒的人 2011-10-24 12:13:53

本人不是不接受樓價下跌,只是不希望大跌。

 

支持樓價不要大跌的自私人,雖自私,但同時,香港經濟亦得益。

 

支持樓價要大跌,希望人人可買到樓,有公屋住,有综缓攞的好人,聖人,但香港會變窮港,(不理下一代死活)

97. 2011年開始 2011-10-24 13:09:53
早一排已經有4大行之一打黎話收0.5%
98. 97W3 2011-10-24 13:34:24
RE: 94

論點? 有常識既人都知冇生意同跳樓死冇直接關係

- 冇生意既可以轉行
- 跳樓死既可以係感情問題

如果你夾硬係要將冇生意就要去跳樓死扯上關係
咁我絕對有理由相信你既智力有問題, 又或者夠鐘唔記得食藥

我都係小業主, 但湯生因為政府SSD呢個論點作重覆作咗超過一百次篇文章, 有少少常識既人都知佢

- TURNOVER 少咗
- 個人得閒咗
- 憤怒鳥

最後, 膠, 唔代表冇常識, 叫你食藥, 只係希望你同湯生都早日康復!

99. 向飯民說不 2011-10-24 14:04:39

泛民班垃圾,日日叫民主,但是一有反对声音,就想尽办法加以打压,最喜欢将对方标签成5毛或者是保皇党。他们骨子里的DNA同大陆共产党一样的独裁,一样的一言堂。其实没有什么不同。

这就是社会主义的天性---独裁。实行社会主义必定是计划经济,没有独裁体制是不能实行计划经济。所以毛泽东,史达林和最极端的赤柬都要将中产赶尽杀绝。因为中产是阻挡计划经济的最大阻力。

100. 王先生 2011-10-24 14:07:39

樓上---如果樓市下跌,可以令到上唔倒車嘅人買倒樓,咁我哋呢啲小業主嘅損失都話有少少價值! 
          
但依家係啲中下階層繼續上唔倒車,小業主急放又俾啲投資者或大陸客大幅殺價!代理又做唔成生意!
          
都唔知你 / 你哋 / 政府 / 政黨想點???

101. 80後的蟻民 2011-10-24 15:07:59

RE : 98
人為財死, 呢句應該係常識 ; )
跳樓好多時都係睇唔開, 其實好多野都係船到橋頭自然直, 但係就係睇唔開先自殺
唔一定係為情所困, 加上案中人物近期有金錢問題; )
加上而家呢個市況, 佢已經49歲, 未必個個人接受到要轉工去做保安之類既最基層工作
好坦白講, 49歲, 除左保安之外, 有咩工會請; )
咁係咪姐係代表佢會覺得走頭無路所以要死
呢D係咪常識 ; ) 係咪正常推論 ; )

咁我係咪又有絕對理由相信你既智力有問題, 又或者夠鐘唔記得食藥
咁我亦都可以推論你膠, 係代表冇常識, 食藥應該係你, 我都希望你早日康復 ; )
但係, 口賤好似冇藥醫; )

102. Y9C8 2011-10-24 15:46:35
RE:101

"人為財死" 論點唔夠力, 冇錢唔係一時三刻, 咁大個亦都唔係未見過風浪, 自殺原因會有好多, 但要將全部責任推比政府, 係完全冇力.

0分, 請努力
103. 浩氣長存: 想重申自己觀點 2011-10-24 23:28:12
看到這裏開始有人以人身攻擊誹謗他人,雖有點心灰意冷,  不過仍想澄清自己觀點, 我明白 , 撰寫每篇文章, 唔係要得到每個人o既認同, 唔係要逼一D原本唔認同你o既人變到認同你。
我發聲, 一直都係表達自己意見.  本著「感於哀樂,緣事而發」、「物不得其平則鳴」、「何傷乎?亦各言其志也」o既宗旨而講,  唔o岩聽o既, 希望大家歡迎理性指正,但如果搞到勞氣傷身o既,就真係唔好啦..

其實我o既觀點同44樓係一模一樣,希望大家可以理性D睇睇,我絕對唔係樓市大淡友,亦沒有支持政府出擊打壓樓市,希望呢點大家可以明白

44樓有好多說話正說中我的心窩,想借用「非常憤怒的人」幾句說話:

 

 生於香港是很幸福的,有免費教育,自由工作權利,市場經濟及低稅率,可以靠自巳努力打拼將來。

 其實香港福利網雖不完善,但巳很足無野是perfect,巳有一半人住公共或資助房屋,只是現在時代不同,現在小學生都拿手機,暑假去外國旅行,漸漸貧窮的人就認為很多野是基本需要,所以就有現在啲廢青要買樓,阿伯要娶老婆。最不幸是現在的政棍為了選票,鼓勵不努而穫,不理香港長遠利益。

 本人都認為現在樓價是高,但有屋住同有自置物業是两回事,有能者居之,作為一個小業主當然希望樓價升,但亦都不是不接受樓價跌,只希望向政府表達心聲,不要因一些人買不起樓而令樓市大跌,令小業主負資產

 作為中產及納稅人,更不希望我們奮鬥的成果,去補貼的人。

 我是不會参加業主會的,因主要宗旨不是為中產發聲。

歸納幾個重點,重申我o既討論立場:

1)並不希望樓價會大跌(即30-50%);因為會令經濟有好多負面影響(希望80後蟻民明白我都有留意呢點,我一直都只係話樓價太高,應該健康調整15-20%,用3年時間)
2)從來沒有講過話政府應該出招打壓樓市 (呢點我不斷都提及,香港係自由市場,政府不應干預)
3) 業主在持貨前應做好風險管理(因為我覺得物業買賣同買股票或者其他日用品一樣,我地投資要面對好多風險;就好似我比錢買枝洗頭水,比左出去 o既錢係永遠都拎唔番,因為我地已經享用左一枝洗頭水。雖然物業買賣唔一樣,但係我地都唔可以保證佢永遠都有番呢個價格)
4)現時樓價確實太貴,並非一般人可以承擔
5)我從來都冇諗過或者講過想幫班政棍為左拉票,支持佢地幫一班窮人分薄社會資源,我一向都覺得,買樓要靠自己,買唔起樓就唔好買,我都好憎蝗蟲黨同賓賓黨,驚佢地黎拎晒我地D資源!!!!
但係同樣地,我會精打細算,計好晒所有承受到o既風險,就算樓價真係跌到想像唔到,我都唔會因此而供唔掂要去跳樓,最重要, 我不會怨天尤人,我會JAR頸就命!!!!
6)每一個行業都有難處,我唔想因為行業問題而爭拗,總之,雖然行行出狀元,但都有佢地不足為外人道O既野,唔可以一言蔽之,我只係覺得,做唔掂可以轉工,香港地應該大把機會,無必要為左工作而死

7)業主會提出的所謂「利益」很值得商榷,因為正如我第3點所講,d野你買左番黎就有機會貶值,因為你用過,確實係你自己,你買番黎時500萬,住左10年,點解一定要保證賣出去時要係500萬 or above??? 我講過,利益並不包括物業的價格升幅。


回79樓80後小蟻民:每個行業都有佢難處同不為人知o既一個面,教書唔再係你諗咁簡單,我有同學係直資學校教書,做左4年,第五年因為新請左個科主任番黎唔係好妥佢,成日比人玩,比人針對,比d "不可能的任務"佢做, 總之就要整走佢, 最後都

搞到校長唔同佢續約;又有好多同學做左3-4年,只要唔係常額,就隨時會因為種種原因而不被續約。我咁講唔係想講乜野, 始終食得鹹魚抵得渴,  所以我知道自己今日可以搵27k, 聽日可能隨時只係做part time搵2.7 k,  所以我先唔敢買咁貴o既樓

買樓, 係一生人好重要o既決定,要考慮好多因素,希望alvin70後唔好咁激動, 我只係講我o既睇法

多謝以上支持我言論o既人, 都多謝湯先生係回應中提及我, !

104. 向饭民说不 2011-10-25 00:39:50
"....買番黎時500萬,住左10年,點解一定要保證賣出去時要係500萬 or above???" 傻仔+下+下的教育廢青,樓升值系100几万业主的共同利益!
105. alvon70s 2011-10-25 01:05:51
回教師.1.你个人認為樓價太高.應該有15%-20%健康調整.你知否15-20%全港業主總共損失多少金額?部份97業主及近兩年新業主損失有機多?你有否體會過其他業主需要金錢而賣樓.欠缺15-20%*救命錢*感受?你憑甚麽認為15-20%健康調整而对於經濟.民生冇負面影響?15-20%調整对社會.經濟有什麽好處?假設全港家長認為教師人工太高.要求教師3年内調低15-20%人工.同意嗎?教協會否發起師生抗示威(个人利益)受損?如果教協為教師爭取(个人利益)而示威.一樣值得商榷. 尤如...龜笑鱉無尾.鳖笑龜厚皮.
106. alvon70s 2011-10-25 01:10:52
回教師.1.你个人認為樓價太高.應該有15%-20%健康調整.你知否15-20%全港業主總共損失多少金額?部份97業主及近兩年新業主損失有機多?你有否體會過其他業主需要金錢而賣樓.欠缺15-20%*救命錢*感受?你憑甚麽認為15-20%健康調整而对於經濟.民生冇負面影響?15-20%調整对社會.經濟有什麽好處?假設全港家長認為教師人工太高.要求教師3年内調低15-20%人工.同意嗎?教協會否發起師生抗示威(个人利益)受損?如果教協為教師爭取(个人利益)而示威.一樣值得商榷. 尤如...龜笑鱉無尾.鳖笑龜厚皮.
107. bird 2011-10-25 01:48:37

TO106. alvon70s

樓價跌15-20%全港業主總共損失, 唔係你個人負責晒總共損失, 你亦唔係擁有全港業主資產, 老師個人肯承擔物業可升可跌風險, 而你唔肯承擔投資風險, 你鬼殺咁嘈做咩?

政府都無責任令樓價包升迫你去買。

108. alvon70s 2011-10-25 02:17:11
回教師.樓宇賣出價不可以保證等於買入價?你有否想想經濟.民生.福利.會如何?何謂保值?升值?利益並不包括物業價格升幅?什麽理論?你提到(好彩)98年大跌市冇你份?因為你一樣想自己層樓升值而害怕貶值.教輸先生.你層樓住左幾年.加上眨值理論.莫非你打算層樓原價賣出或蝕讓換樓?清高之士? 富貴不能淫.貧賤不能移.威武不能屈.
109. bird 2011-10-25 02:31:49

to 108. alvon70s

98年大跌市冇你份? 無我份, 咁岩98跌市係我最搵錢既時候, 投資只不過係數字遊戲。你唔好將自住物業諗係包賺投資, 負資產既時候走去鬧政府。

110. alvin70s 2011-10-25 02:35:38
政府冇責任令樓價包升.但政府有責任稳定樓市價格.已經可以造福人羣.
111. alvin70s 2011-10-25 02:36:08
政府冇責任令樓價包升.但政府有責任稳定樓市價格.已經可以造福人羣.
112. bird 2011-10-25 02:43:37

to 110. alvin70s

咁你又講"原價賣出或蝕讓換樓?"

新車買返來一落地, 要賣出都蝕讓啦, 你估你間古董樓好值錢?

113. alvin70s 2011-10-25 02:56:56
買樓並不保證保值.或升值,即係(眨值論)蝕讓.
114. alvin70s 2011-10-25 02:57:27
買樓並不保證保值.或升值,即係(眨值論)蝕讓.
115. bird 2011-10-25 03:12:12

TO 113. alvin70s

不保證保值.或升值, 你唔賣就升或蝕都唔關你事, 賺既就係果一個單位, 並唔係眨值論。

 

116. alvin70s 2011-10-25 03:34:42
有權一世都唔賣樓.咁就以後冇投資移民.冇港人移民外国.冇外商投資香港.全港冇人換樓.全港地產死晒.冇福利.層樓買95万.好彩到30年後仔女得番30万樓價.全港業主等自殺.
117. alvin70s 2011-10-25 03:42:50
道不同不相為謀
118. alvin70s 2011-10-25 03:43:23
道不同不相為謀
119. bird 2011-10-25 04:20:05

to 116. alvin70s

投資移民一定要買物業架咩? 外商投資香港都買物業發展行業架咩? 點解外商要投資香港, 香港租金特別平咩? 你地唔係一直話買樓既人都付出好多努力買樓架咩, 淨係有物業既人先至係中產? 點解會全港冇人換樓.全港地產死晒, 換樓就唔需要付出努力去換?

 

120. bird 2011-10-25 04:28:54

to 116. alvin70s

"層樓買95万.好彩到30年後仔女得番30万樓價.全港業主等自殺"

30年後得番30萬樓價仔女就自殺, 你都幾搞笑, 咁就自殺, 用全港業主自殺來威脅政府。

 

121. 哈哈 2011-10-25 09:36:30
建議業主會的黨章:政府一定要保證樓價升值,保證買家免費住30年後,還要賺幾倍!
122. 亞Q 2011-10-25 10:13:59
冷眼傍觀,近日樓市有重新啟航之態!
123. 炒商廈商舖 2011-10-25 10:36:12
住宅樓市冇得炒,中央要政府出手打壓,唔跌都唔會點升,炒商廈商舖一定唔會錯,一舖養三代,零售增長年年大增,商廈商舖租金上升空間廣闊,供應稀缺,價格未來幾年隨時番幾番,唔炒就笨!
124. 業主 2011-10-25 11:01:34
又一篇叫樓市唔好下跌的文章,如筆者看好樓市,為何不見其入市?
125. alvin70s 2011-10-25 12:05:50

不保證保值.或升值, 你唔賣就升或蝕都唔關你事, 賺既就係果一個單位?, 並唔係眨值論?

 

 

126. 過路人 to alvin70s 2011-10-25 12:25:21

首先呢, 你講野唔好咁刻薄, 遲早有報應,  on the other hand

"但政府有責任稳定樓市價格"   i  agree,  but the point is

究竟在哪個樓價位開始穩定??
03
年歷史低位??
07
年低位??
09
年正常位??(相對而言)
11
年高位????(以中原指數作參考)

而家呢度就係有d聲音話11年樓價太貴,要有適當調整, 當調整到一個合理位置橫行, 政府就無需干預樓市, 等佢自然發展!!!
點解你一定要佢係11年高位度徘徊???

你買入一個單位一定要升值?學你所講, 你買黎自住其實唔駛理佢升/,  如果你買黎收租即係投資客, 咁投資客就要承受物業價格貶值的風險

你知否15-20%全港業主總共損失多少金額?部份97業主及近兩年新業主損失有機多?你有否體會過其他業主需要金錢而賣樓.欠缺15-20%*救命錢*感受?”

雖然我唔係浩氣長存(網主可check IP),不過我想講

你第一條問題就好似而家開緊公司大會,你老細對住10個員工講:「喂!你班蛋散,問你少少野都要諗咁耐,你知唔知你地每人諗一分鐘,就即係令我損失左10分鐘呀?」 咁既情況一樣

 

如果一個人決定買樓,無理由連15-20%風險都承受唔到,而呢個數目亦都唔係由單一個人或團體去承擔,只要你買黎自住,供得起,絕對無問題!

「高追」從來比「撈底」更危險,切勿亂試!
127. 80後的蟻民 2011-10-25 12:43:19
re : 102
你斷章取義能力真係高, 小弟甘拜下風
1) "咁大個亦都唔係未見過風浪" , 98年好多人跳樓燒炭,
平時亦會有好多人因病厭世因財困跳樓跳海 ; )
重申一點, 自殺係一時之間想唔開既行為
2) "自殺原因會有好多", 我認同自殺原因有好多, 但今次警方既專業分析事主係因財自殺
3) " 但要將全部責任推比政府", 從來冇話過事主死係要政府負責任, 只係一直指出, 因為呢件事發生, 引起政府需要關注會有呢類問題出現, 而政府係需要改善呢個問題, 而唔係令更多人有同一個問題而自殺先再亡羊補牢

0分; ) 你自評?
128. 80後的蟻民 2011-10-25 13:12:16

RE : 103

1)並不希望樓價會大跌(即30-50%);因為會令經濟有好多負面影響(希望80後蟻民明白我都有留意呢點,我一直都只係話樓價太高,應該健康調整15-20%,用3年時間)
健康調整係好事, 但有咩因素會導致市場進行調整 ? 請指教
2)從來沒有講過話政府應該出招打壓樓市 (呢點我不斷都提及,香港係自由市場,政府不應干預)
同上, 冇政府既人為干預, 如何於3年調整15-20%?, 如果你認為要調整, 又唔建議政府干預, 是否自相矛盾 ?

3) 業主在持貨前應做好風險管理(因為我覺得物業買賣同買股票或者其他日用品一樣,我地投資要面對好多風險;就好似我比錢買枝洗頭水,比左出去 o既錢係永遠都拎唔番,因為我地已經享用左一枝洗頭水。雖然物業買賣唔一樣,但係我地都唔可以保證佢永遠都有番呢個價格)
如果閣下有讀過會計, 就知道消耗品同資本係另一樣野, 咁樣既比喻已經係完全錯誤, 我諗你都明白。基於通漲情況下, 黃金同物業, 係應該按比例升值, 只係現時升覆過高而已。
4)現時樓價確實太貴,並非一般人可以承擔
冇人買, 交易就唔會成立, 買唔起魚翅, 咪食魚蛋囉, 唔通係度扭計我要食魚翅咩。
5)我從來都冇諗過或者講過想幫班政棍為左拉票,支持佢地幫一班窮人分薄社會資源,我一向都覺得,買樓要靠自己,買唔起樓就唔好買,我都好憎蝗蟲黨同賓賓黨,驚佢地黎拎晒我地D資源!!!!
但係同樣地,我會精打細算,計好晒所有承受到o既風險,就算樓價真係跌到想像唔到,我都唔會因此而供唔掂要去跳樓,最重要, 我不會怨天尤人,我會JAR頸就命!!!!

認同買樓就要靠自己, 買唔起樓唔好買, 各人對自己既風險評估價值唔同, 但強烈唔建議要杞人憂天。
6)每一個行業都有難處,我唔想因為行業問題而爭拗,總之,雖然行行出狀元,但都有佢地不足為外人道O既野,唔可以一言蔽之,我只係覺得,做唔掂可以轉工,香港地應該大把機會,無必要為左工作而死
我之前咁講, 就係想你知道, 個個行業都有難處, 唔係你想像之中咁簡單, 同埋, 跳樓, 係一時睇唔開, 如果識得冷靜分析, 根本唔會自殺, 生命, 係無價的。
7)業主會提出的所謂「利益」很值得商榷,因為正如我第3點所講,d野你買左番黎就有機會貶值,因為你用過,確實係你自己,你買番黎時500萬,住左10年,點解一定要保證賣出去時要係500萬 or above??? 我講過,利益並不包括物業的價格升幅。
如果因為外在環境令到樓價跌, 係正常現像, 唔會咁多業主出聲
而家既情況係政府為左部份貪得無厭, 憎人富貴厭人貧既人既利益而打擊樓宇市場, 係錯誤既行為, 所以先要出聲, 明白?

仲有最後, 你舉出既例子,
1) 事件為個別事件不能成能案例引證教師難做
2) 事件為辦公室政治, 不能教育界特有, 因此不能確實閣下論點
3) 保安而家都過萬, 唔做老師去做保安都唔會得2.7K, 同埋做普通補習社都有9K起
所以我都係覺得其實閣下係杞人憂天, 我番去我以前既中學, 大部份老師都係度冇變過
我相信社會係呢方面係公平的, 真正有能力既人, 係唔會擔心無人賞識的 ; )

129. 過路人(補充) 2011-10-25 13:24:29



(
補充)

如果一個人決定買樓,無理由連15-20%(甚至30%)風險都承受唔到,而呢個數目係每一個業主獨立咁去承擔,買之前要三思,而唔應該賴晒落單一個人或團體身上,只要你買黎自住,供得起,絕對無問題!!就算買黎收租, 都係租客幫你供樓,基本上唔會蝕到入肉(因為一般當比3成首期,只要你唔跌多過三成,其實無乜影響)

貶唔貶值論根本就唔重要,最重要係心態問題。你買野望佢升,結果係事與願違, 你當然會唔開心;同樣地,你買野望佢會跌,或者打個和,結果佢大升,咁你咪有意想不到收獲囉。

業主們買樓當然個個都想佢升,問題係而家已經上升到一個不合理的地步,佢地有無考慮到自己本身已經執左好多(2010年或以前持貨的業主黎計),要健康調整都唔係咩大問題!

又係一個老生常談的哲學問題:千萬不要埋怨自己拿的不夠別人多,要想想自己已經拿了很多!如果2010年前入貨,就算而家價跌少少賣樓,並唔會話蝕多左,只係賺少左


130. 80後的蟻民 2011-10-25 13:36:37
re : 129
如果係合理既, 出師有名既健康調整, 我覺得合理
但要中產階層不公平地幫蝗蟲們致富, 無理地人為削減中產利益, 係唔合理既事
雖然我唔係中產, 只係一個自給自足既低下階層,
但係眼見呢d不公平既社會現像, 對香港未來唔會係好事, 未來, 只係令M型社會進化係=型社會。
131. 王先生 2011-10-25 16:29:00
跌一成預左!
跌两成少少痛!
跌叁成見血!
跌四成入曬肉!
跌伍成要食 2 手飯!
跌陸成要搶炭燒!
我想 CY 同董伯伯最初都係想啲樓價平少少,當幫吓人,點知係跌 7 成先收倒科!
132. 2011年開始 2011-10-25 16:39:31
好多中小企用樓宇做抵押從銀行取得信貸額,樓價跌銀行CUT額做唔咁多生意未CUT人縮細嚟做
133. alvin70s 2011-10-26 00:27:39
無錯.我22歲开始自己做生意至現在.每次員工有要求.我出發点係稳定员工心態.再平衡各方利益為依據.对顧客亦是如此.所以政府稳定樓市出發点應該穩定業主.買家.地產商心態.再平衡各方利益為依據.但如果某些業主因ssd.或某D聲音而令政府出政策打壓樓市下跌15-20%. 咁就已經唔係穩定樓市.失去平衡各方利益.損失啲係經濟.業主及真正等錢用業主.正如取消勾地已經係稳定樓市.心態及平衡各方(經濟)利益為依據.每種商品買賣都係由一種擁有心態或用途形成.亦即是今日未上車.冇参與啲巿民係完全冇損失金錢.佢地損失只不過係一種擁有心態.所以我亦都好同情 李超人.成曰比人話地產霸權.奸商.當你事業去到某一階段.成村人跟你揾食.今曰唔賺多点維持淡市經營. 就會發覺老细唔易做.另外.要控制700万人(心態)跟樓價.你估搭电梯咩?鐘意上15楼.下次落5樓.再上10樓.
134. alvin70s 2011-10-26 00:28:09
無錯.我22歲开始自己做生意至現在.每次員工有要求.我出發点係稳定员工心態.再平衡各方利益為依據.对顧客亦是如此.所以政府稳定樓市出發点應該穩定業主.買家.地產商心態.再平衡各方利益為依據.但如果某些業主因ssd.或某D聲音而令政府出政策打壓樓市下跌15-20%. 咁就已經唔係穩定樓市.失去平衡各方利益.損失啲係經濟.業主及真正等錢用業主.正如取消勾地已經係稳定樓市.心態及平衡各方(經濟)利益為依據.每種商品買賣都係由一種擁有心態或用途形成.亦即是今日未上車.冇参與啲巿民係完全冇損失金錢.佢地損失只不過係一種擁有心態.所以我亦都好同情 李超人.成曰比人話地產霸權.奸商.當你事業去到某一階段.成村人跟你揾食.今曰唔賺多点維持淡市經營. 就會發覺老细唔易做.另外.要控制700万人(心態)跟樓價.你估搭电梯咩?鐘意上15楼.下次落5樓.再上10樓.
135. alvin70s 2011-10-26 01:40:42

.正如早期取消賣地已經係稳定樓市.心態(信心) 及平衡各方(經濟)利益為依據.

未上車.冇参與啲巿民係完全冇損失金錢.佢地損失只不過係一種擁有(升值)心態.

136. alvin70s 2011-10-26 04:33:59
買樓自住何需理會升跌.最閉个班所謂未買樓人仕嗌樓價太貴.假如佢地真係想自住.点解會覺得唔值呢个樓價.一世自用.高低價入有咩分别.佢地根本係投資性質大於自用.人有層樓升值佢冇.(妒忌).就算跌20.%都冇膽入市(只會觀望).咁政府何必用政策打壓樓市.影響經濟.增加失業.
137. alvin70s 2011-10-26 04:34:30
買樓自住何需理會升跌.最閉个班所謂未買樓人仕嗌樓價太貴.假如佢地真係想自住.点解會覺得唔值呢个樓價.一世自用.高低價入有咩分别.佢地根本係投資性質大於自用.人有層樓升值佢冇.(妒忌).就算跌20.%都冇膽入市(只會觀望).咁政府何必用政策打壓樓市.影響經濟.增加失業.