ENG
瀏覽人次:30035    回應:80
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 無殼蝸牛 2011-09-21 13:20:05

樓係俾人住,唔係俾你班友炒。每個家庭一層樓夠啦!支持限購,仲要向手頭多過一層樓D人抽重稅!睇你班友仲夠唔夠膽炒!香港D樓價實在太貴,樓係生活必需品,咁貴叫人點買?你班友去炒第樣嘢啦,例如股票、黃金、紅酒等,嗰D唔影響民生。樓價平番D,人人買得起,社會就和諧啦,唔該你班友唔好咁自私!

2. Fireball 2011-09-21 13:25:26
薄利多銷嘛,反正香港仲有好多地未用,供應增加始終會對個樓價有影響。而家香港用得個20 - 25%發展,香港無理由需要咁擠迫!有40%郊野公園唔用得,但都仲有35 - 40%用啦。香港咁貴既地價就黎嚇走哂d外資,甚至本地人材,一路賣貴哂d地遲d咪冇人材幫地主打工啦,經濟生態最緊要係平衡。
3. 看不過眼 2011-09-21 13:28:59

無殼蝸牛先生, 你說 "樓係生活必需品,咁貴叫人點買?"

其實你可以申請公屋, 沒有人強迫你買

 

4. 王先生 2011-09-21 13:29:25

無殼蝸牛點解你無殼呢?係因為你無用個腦囉!  
如果唔俾人買第 2間樓,咁嗰啲未買得起樓嘅後生仔住係邊?

5. 無殼蝸牛 2011-09-21 13:34:57
看不過眼:申請公屋唔使入息審查吖?唔夠資格點算?就算夠資格,申請唔使等吖?起碼都要三年啦!嗰幾年唔使揾樓住啊?
6. SSD 2011-09-21 13:42:13
人人買得起? 吾係未試過(2001 to 2003), 那時經濟極差,噤係吾係就代表社會和諧? 市民之福? 而家根本就冇抄家(SSD之後)。
7. 無殼蝸牛 2011-09-21 13:42:28
王先生:都話咗樓係生活必需品,唔係只俾你班所謂“聰明人”。IQ唔夠或者運氣唔好就要成世交貴租!樓價平D,大家買得起,咁唔係幾好!
8. 無殼蝸牛 2011-09-21 13:52:53
計我話,有幾層物業D人就係炒家,話之你係唔係長線投資者!一層樓已經夠你住啦,唔夠俾夠兩層你,三層?你霸住咁多樓,搞到D樓價咁貴,令到我哋買唔起,焗住交貴租俾你哋!
9. 王先生 2011-09-21 14:04:57

無殼蝸牛-----我又問吓你如果政府新一期居屋,只售 150萬,平到笑----- 
但唔能夠賣俾街外人,只能原價賣翻俾政府,重要每年會減 2%折舊!  
請問你會飛撲搶購嗎?????     
重有政府唔能夠再係我哋小業主身上炸取高地價收入,你又肯唔肯交多一倍稅呢????

10. 粱國雄 2011-09-21 14:21:33
計我話政府應該向現有既業主抽取暴利稅,只要是擁有物業,一定要俾稅。而且要效法國內向所有大地產商,包括你湯文亮抽重稅。美國研究向富人抽重稅實在係明智既做法,還富於民,重現普選。只有擊倒地產霸權,人民先可以安居樂業;只有還政於民,人民先有好曰子過。地產霸主滾蛋,還我真普選。
11. 70後中產 2011-09-21 14:50:31

王先生,你講得對!

班無殼蝸牛, 做嘢懶散又唔用腦, 所以咪無殼咯! 之後係度嘈嘈閉!如果限購,即是共產! 香港核心價值就完全瓦解! 我用努力賺的錢買嘢,有咪錯?香港係國際ATM, 咁你哋班友又唔講限購,CRAZY!

沒有自由買賣物業,香港就淪落啦!唔怪得新加坡就嚟超越香港,成為最自由經濟體系!

12. 狼人 2011-09-21 14:52:27

無殼蝸牛

當年共產黨發動農民起議,D窮人已為將來共產後,可以分晒大地主D錢同士地比佢地,結果今天土地同財產分晒比D高官!嘿!…窮人始終是窮人…!

你有無考慮過如果樓價大跌,有錢D人會買多幾多間樓呢…!

13. 路人 2011-09-21 14:52:44
其實有樓人士都有付出好大努力,積極搵錢、儲錢、願意承受買樓風險,又交各種稅項進貢庫房,才可擁有其物業,就算收租,一樣要比稅。如果市昇就話佢地”炒”起樓市,市跌就笑佢地抵死,咁嘅心態好唔要得!可惜而家個社會就係好多呢D人。講句公道說話,好多人唔係上唔到車,係唔願意上車,平嘅時候又話未夠平,唔買;昇咗又唔服氣,又係唔買,然後怨天怨地,大條道理要政府幫,咁對一班靠自己努力,積極,又真金白銀進貢庫房的人,又公平嗎?
14. alvin70s 2011-09-21 14:56:13
to無殼蝸牛:而家樓市風光.當年坎坷啲業主真係大把.捱麵包幾年.97年買入自住.即刻跌足6年.等到03年沙士期超低潮再入市睇樓買樓.投資.自住至現在.同樣有血有淚.中二未畢業.20歲前都係所謂黑青一類.只要虛心.努力.腦力一定可以改變生活質素.虛心 只係第一桶金开始.而且更加要明白.賭場莊家永遠實勝冇輸啲道理.
15. 王先生 2011-09-21 15:04:33

長毛-----呢個財政年度,政府賣左大約十幅地,講緊 4百幾億,庫房已經滿到瀉!!!!
政府啲啲賣地收入係間接係小業主個荷包攞架,咁重唔夠??  
無左我哋呢100萬小業主無私奉獻,你可以住公屋?   
係立法會叫两句口號收工就乾拾皮?

16. Kill the market 2011-09-21 15:08:35
HK econ is pretty much rely on real estate.  I saw what happen in the past such as the 1997 Asian financial crisis; and I will not suggests government step in to the market as we all knew government won't do anything good just making things worse and worse.  So don't kill the market!

Lets say if we can push the whole real estate market down for 50% or even more; I'm sure and can forecast those people still can't buy their very first unit.  Guess they already lost their job, besides bank will not load the money too.  For example, how many smart people actually bought their unit during the SARS or Lehman brother circus?  So please don't complaint didn't enter the market while it was low.  Better do your studies rather than just goto street and begging on government's help like Greeze...
17. 無殼蝸牛 2011-09-21 15:09:58

你有錢去炒其他嘢啦,唔好掂生活必需品。

講真如果有限購,無人囤積,根本大把樓剩,到時樓價我哋普羅大眾都負擔得起,唔使政府起居屋都得啦!

講到交稅,依家係我哋租客直接交重稅俾你班業主、間接俾發展商同埋特區政府,我哋先至負擔最重,如果人人有自己既樓,就唔使所謂高地價來補貼呢樣嗰樣,你哋班業主無謂揾藉口啦。

18. 小市民 2011-09-21 15:11:22

To:無殼蝸牛,你搞錯了,並不是只有"樓係生活必需品"衣食住行,樣樣都係生活必需品,叫人去炒其他嘢咁就對市民無影響咩?但係唔係你叫人唔炒就唔炒,所有生活必須品都在全球炒緊,大米黃豆柴米油鹽糖樣樣都在國際商品市場度炒緊..........唔通呢D就唔影響民生?呢啲香港政府就有能力去調控?.你唔好坐喺個井底度觀天,就亂嘈啦,通貨膨脹唔係香港政府可以去控制既,人人買得起,唔等於可以社會就和諧,你既生活就會好過!

你唔好坐喺個井底度觀天....

19. 18小市民 2011-09-21 15:13:53
更正:人人買得起樓,唔等於可以社會就和諧
20. 仲達 2011-09-21 15:23:05

關於有樓人士為了置業付出的努力、腦力、財力、交稅、承擔樓價下跌風險......已有各位列明,不再贅述。

要知道,全世界的金融中心,包括紐約、倫敦甚或香港、上海,會吸引全球資金買入資產,而樓宇是防守性頗高的資產,故此,普通市民買不到市區新樓是資本主義下的正常現象,不應扭曲為地產霸權。

只要你願意住遠一些,住舊一些的樓,部份地區仍有相對便宜的上車盤,只待你用心發掘。

一言敝之:怨天尤人無用處,努力總有出頭天。

21. 無殼蝸牛 2011-09-21 15:27:15
TO小市民:柴米油鹽同樓一樣,都係生活必需品,炒親呢類嘢其實好折墮,事關會搞到窮人生活更痛苦,要炒就去炒黃金白銀、股票窩輪、紅酒郵票等等,話之你將嗰類嘢炒到天咁高,都唔會影響我哋窮人既生活。
22. 無殼蝸牛 2011-09-21 15:30:37
TO仲達:唔通窮人就唔住得紐約、倫敦、香港、上海?
23. 王 2011-09-21 15:34:04

無殼蝸牛----你叫小市民唔好炒樓炒其他嘢!!!!   
         
自從有左 SSD,依家重可以炒樓咩??炒風溼???   
炒股???試過啦,咪做左大户提款機囉!!!!   
炒牛熊証???邊個走出黎話拒長炒牛熊証贏倒錢,我叫拒契哥!! 
炒字母湯???依家中環有辦你睇!!!    
炒期貨???無屋住唔會死人,無嘢食死得架!!!   
         
政府為左低下階層已經做左唔少嘢,唔會再得閒招呼我哋啲中慘階級! 
         
我哋買多層樓收租,只係為求自係咋!你咁都睇唔開!!!!!

24. 80後銀行從業員 2011-09-21 15:38:43

仲達兄與各位有識之士的建議, 無殼一族應該聽得十分明白..

人性就是這麼醜惡的, 你買樓賺了錢, 可能他們卻買股票輸到坐晒艇, 心里一定不爽...他們就是主觀希望樓價跌, 是想有樓之人陪他們一起輸, 最好輸到變負資產, 並不見得跌了若干百分比他們便會入市.

 

25. 王先生 2011-09-21 15:44:24

無殼蝸牛你嘅態度令我想起一個人,    
拒因為個仔升唔倒英中,走去抗議,去特首辦度發窮惡,玩跳天橋阻塞交通------
要成個世界齊齊衰黎就你買倒樓!!!

26. 木子 2011-09-21 15:48:14

 To無殼蝸牛

安居不一定要置業, 同意住屋是基本人權, 所以香港政府起公屋, 但絕不同意物業本身是所謂你說的"生活必須品", 而你說 "申請公屋唔使入息審查吖", 如果你的入息過了申請公屋的資格, 而又未有置業, 你可作檢討 (我沒有惡意, 可能你有其他不置業的原因)

再者, 同意有其他綱友提出, 如果政府有一種房屋, 說明如果轉讓得到的利潤要100%交稅, 一定不會有人買, 在這個思維, 房屋不可能是完完全全的"生活必須品", 絕對有投資成份

不要眼紅別人, 自己要多努力, 成功置業是要付出, 本人白領一名, 跟所有年輕人一樣有幸完成大學, 但最初久10萬 Gran Loan, 現在亦有幸在沙田區自置2個物業, 但當中是充滿忍耐, 付出及怒力

在眼紅別人前, 先問自己有甚麼不足

 

 

27. 70後 2011-09-21 15:59:28
22樓, 無腦蝸牛, 無錢真係唔好住紐約、倫敦、香港、上海, 影響市容!!! 你可以住遠啲, 例如香港可以住新界, 我都無乜錢, 我都住新界, 但我唔會怨人囉, 你係龍係蟲, 整定嘅, 後天嘅努力可以改變, 但唔多!!! 我都想樓價升高啲, 須然現在樓價對我嚟講都係兌左節!  因政府要有收入, 福利先可以做好啲, 我嘅大陸同事個女啱啱出世, 有黃旦, 要照燈, 要幾錢你知唔知, 900蚊一日, 係一日, 仲要係公家醫院!  佢會比咩奶粉個女食? 美贊神, 你知唔知佢幾錢人工, 2仟幾, 人地從來無怨, 無話要推到奶粉霸權喎, 人地只會力爭上游, 學下人啦......廢物
28. 無殼蝸牛 2011-09-21 16:41:42
睇嚟你班業主只顧自己資產增值,無視別人既痛苦,搞到依家社會咁分化,唔怪之得咁多怨氣!
29. 70後 2011-09-21 16:46:54
睇嚟你班無卵蝸牛, 都係唔適合喺地球生活, 你考慮早啲住入陰宅罷啦, 或者返去潘朵拉啦!!!!!!!! 
30. 70後 2011-09-21 16:50:08
無卵蝸牛, 有病睇醫生, 干交唔得㗎......用下腦
31. 70後中產 2011-09-21 16:51:45
做人都要一直增值,唔通永遠停留咩?咁係唔会有進步!但係蝸牛的時間觀念係差啲,一直追唔到人哋的進步!
32. 狼人 2011-09-21 16:57:49

TO:70後

同意…。

33. 無殼蝸牛 2011-09-21 17:23:21

花旗銀行上月中委託港大訪問過千名市民,了解他們的置業意向。調查發現,看淡未來兩年樓價的市民,由去年的25%上升至35%,認為未來兩年樓價會上升的則有44%,較去年下跌5%。有意置業人數由去年的33%下跌至27%。

調查顯示,受訪者中認為能夠單靠儲蓄而能夠置業的信心下降,而且愈來愈多人認為若果樓價維持現時水平,未來10年亦難以擁有自己物業。48%受訪者認為,政府有責任幫助市民置業,當中近60%受訪人士年齡介乎18至34歲。

大家睇吓,咁多人認為政府需要出手幫助市民置業,說明咗民意所向。樓價實在太高,脫離咗一般人既收入水平,再加上你班業主冥頑不靈,政府一定要出手幫大家置業!

34. 小人 物 2011-09-21 17:36:35
無論咩理由, 咪又係為左自己利益而講, 既然咁現實, 又扮咩為人為已, 講一大埋廢話, 引經據典... ...講多無謂, 小人物都係影響唔度個市, 市升市跌, 到時咪繼續為自己求福 law
35. 木子 2011-09-21 17:42:27

無殼蝸牛先生, 本人不明白為甚麼你會這麼堅持全民置業, 而前提又要房價下降

湯博士說過: 有錢去福臨門, 沒有錢去大家樂, 無殼蝸牛就是堅持福臨門要減價, 等所有人都可以食福臨門, 乃不切實際

36. 向飯民說不 2011-09-21 17:43:19

楼上真系废材中的废材和无耻,类似的报告只是反映了人类的贪婪和无耻,懒惰,只系想不劳而获。

想当年毛泽东就是依靠这些贪婪无耻的农民而得政,当年的地主很多都死得好冤枉,好多的地被充公,系一段时间内,真系做到无地产霸权,但是人民却活在贫穷,吃不饱,穿不暖的境界,要邓小平出来,重新推出地产霸权,中国人先有餐温饱食。而结果最终当然得益的不是这批贪婪无耻的农民,而是中共。

37. 70後 2011-09-21 18:10:05

我都睇跌呀, 但點解政府要幫你置業, 又要市區, 又要海景, 仲要平添....我有個提議比你, 將軍澳華永......

你個名已透露你係咩啦, 無殼蝸牛,即係鼻涕蟲, 亦即係無脊椎低等生物, 比間屋你又點, 你都係粢喺地下?

38. CD ROM 2011-09-21 18:25:50

由2年前想買樓Friend叫我多d睇呢個網, 到1年前終於上車, 直到現在都一直係CD-ROM, 請各師兄見諒小弟等1次發言...

回應#1, 樓係住既當然無錯. 但私樓除住以外既投資價值就比住的成分更多了, 呢個也是私樓愈升愈有既原因. 如果唔係的話, 如車, 絕大部分隨時間係貶值而並非升值.

我都覺得私樓同公屋中間既斷層很大, 置安心, 夾屋, 甚至今日新聞講無綠表的新居屋, 都會係solution. 不過我能力夠的話都想揀私樓, 點解? 我既形容詞係"投資價值", 或者某d人既形容詞"炒".

投資有賺有賠, 炒也會濃, 當中涉及風險. 你覺得風險好低, 200萬上車盤, 1成首期供25年, 你去銀行用credit limit借埋果5%. 5% cash就買到, 好難!?!? 你敢唔敢? 唔敢? 因為風險太大?

39. Lai 2011-09-21 18:46:01
(((大家睇吓,咁多人認為政府需要出手幫助市民置業,說明咗民意所向。樓價實在太高,脫離咗一般人既收入水平,再加上你班業主冥頑不靈,政府一定要出手幫大家置業!)))

如果有一個調查話是否同意將香港十大富豪財產拿出黎均分,我諗90%既人都同意。甘無殼蝸牛快的做呢個調查,再同人推銷呢個概念啦,回到共產主義懷抱!又要資本主義、民主,又要遊戲規則跟你走、又要共產主義財富均分概念,咪甘貪心啦。資本主義就係以資本為依歸,貧富懸殊系一定會有,響香港仲會越演越烈添。唔係想打沉
你,但呢個係事實!
40. 忠言:給無殼蝸牛 2011-09-21 19:14:49
想買樓者幾時都話貴,Sars 期間都有人話貴. 想賣樓者幾時都想賣貴一些.
如果自住,如有能力,現在都是買樓時機.

你有多少錢做首期?
如不足夠首期,買低一級樓宇!
如無首期,呢班人跟本不適合買樓,!

眼紅症對自己買樓冇幫助!!!
41. CD ROM 2011-09-21 19:18:29

North Korea 人人有屋住, 你會移民嗎?

特意想向博士致意! 他的觀點往往得罪很多偏激的人, 比人罵這罵那. 但正正這些觀點懂的人或者很多, 敢寫並肯承擔的又有多少? 這也是我在這裡一直做CD ROM的原因.

42. 真正想共別人資產的共產黨 2011-09-21 19:23:23
有班人日日鬧共產黨,其實他自己就是60年代共產黨,最可惜在香港,他們又不能入共產黨.
43. 論政不從政,才敢講出真說話 2011-09-21 19:33:41
香港班政棍,為選票,沒有一個敢說出真說話.
回歸14年,低下階層生活只有向下,原因, 香港人口政策失誤.內地不斷輸入低學歷,低素質人來港.
可惜沒有一位無能組別政棍夠膽講,他們只會向政府申手,
44. 無奈 2011-09-21 19:34:04
大家稍安無燥,平心靜氣,樓价高也好、低也好,升也好、跌也好,都不是我們可控制的,也唱不起來,談不上自私不自私,小業主中誰不是經年努力,自力更生得回的積蓄,就應該受到專重。政府由97到03年一直都在幫人置業,有人貪心望跌多些,當中包括小弟在內,有些人太膽小,無論如何都不敢入市,有些人賺了又沽了。個人的選擇怨不得別人,這就是自由世界的好。倒是33樓無殼先生所列的報告很有趣,不知可靠性有多高。若果是真的,不就反映了大眾對未來樓市的看法?有44%市民看升可不得了,候選人如果有這個支持率必定當選,我一直認為樓價會維持橫行一段相當長的時間再上,當然,若政府要製造失業又當別論。
45. Fireball 2011-09-21 19:56:25
星加坡係全民置業的,請問依班高尚既業主,又有咩問題呢?人地樓市一樣照升,坡紙又升。星加坡個社會確實比我地和諧得多,當然依個景象唔係淨係全民置業就可以達到,但會幫到。香港政府有太多地唔用係失敗、欠缺視野同長遠規劃係失敗中既失敗。
46. 70後 2011-09-21 20:01:51
咁點解你唔過去????
47. alvin70s 2011-09-21 20:07:20
TO 牛牛: 咁如果民意調查係同意共享.劉華.娜姐.城城.baby啲肉體. 究竟点分好呢?另外如果民意調查所得.某些人性生活唔夠.咁政府又点幫手好呢?另外調查所得.一樓一加晒價好貴.係唔係政府有責任解決男人性生活呢?性需要都係生活必需品.唔同叫政府買起所有女人或男人.比人任揀.? 牛牛.咁你唔好租地方住.租貴哂.阻住下个租客揾樓. 咁樣同你所謂啲業主有何分别?
48. 無殼蝸牛 2011-09-21 20:43:38
計我話只需要限購,每個核心家庭一層樓,多過一層樓就要交重稅,到時就有大把樓供應,價錢自然合理,使咩居屋、夾屋咁麻煩!最窮既人可以入住公屋,其他人個個做業主,咁唔好咩?如果你係有錢佬,可以投資其他,咁個社會一定和諧過依家!
49. 無殼蝸牛 2011-09-21 20:54:03

家陣世界經濟立立亂,香港樓價企硬,皆因香港D樓俾人當成投資產品!SSD雖然滅絕短線炒家,但仲有一班長線收租客,政府一定要出招打沉拒哋,最好招數就係限購,仲要對依家D業主進行登記,超過一層樓就要交重稅,到時樓價一定會正常番!

50. 70後 2011-09-21 21:04:05

照你咁講, 洗乜買啫, 全民同政付租屋咪好囉, 好似以前大陸咁, 幾和諧, 做又36唔做又36, 食飽就瞓, 瞓醒就UN兩UN.....嘩,過癮呀......

你嗰啲諗法.......干交退燒都比你科學, 唔係咩.....出完火咪涼囉, 涼左咪無燒囉!!  係咪呀.......哈哈.....

51. Fireball 2011-09-21 21:08:34
回46:我過唔過去同係度評論係兩件事,請你唔好咁幼稚!
52. 70後 2011-09-21 21:21:27
唔洗介意, 隨口問下啫, 我唔知嗰度咁好, 我諗吓移民嗰去!^^
53. alvin70s 2011-09-21 21:47:43
to牛牛.自用.限購个構思相當唔錯.勝在兄弟姊妹多.仲有6个限購機會.而且政府03年救樓市.但今年不停壓抑樓市.政府為已經為所謂民意做左好多嘢.樓市終有一日會下跌.何需要即刻急跌.急性破壞經濟.樓巿慢跌一樣會拖累經濟.到時保住份工吧!或者叫老細返鄉下.咁自己咪可以做老細?咁咪人人有得做老細.*自僱*
54. 給無殼蝸牛 2011-09-21 22:01:09

與其繼續咒罵別人,不如學學各位高手的文采、眼光、胸襟。如果你能學到他們的一半,你便不再是無殼蝸牛。

另外,自由貿易是香港的核心價值,如果實施你所說的共產政策,香港玩完。

55. alvin70s 2011-09-21 22:40:58
要有交通規劃先至可以起樓及帶動經濟貫穿大陸.好似西九.大橋.高鐵.機場.某些政治團體成日反對.冇交通附助帶起樓群.冇人流.邊個住?
56. alvin70s 2011-09-21 22:41:28
要有交通規劃先至可以起樓及帶動經濟貫穿大陸.好似西九.大橋.高鐵.機場.某些政治團體成日反對.冇交通附助帶起樓群.冇人流.邊個住?
57. TO 無殼蝸牛 2011-09-21 23:08:20
政府可以增供應, 多起公居屋去回應住屋問題, 但唔可以推"限購令", 因咁做會危及本土既"資金自由港"優勢, 隨時牽一髮動全身, 攪到百業蕭條
閣下做邊行? 樓價宜家係過高, 但其實仲有D百幾萬既樓, 而且樓價在回調, 你儲下錢等稍後上車吧
至於"超過一間物業要付額外物業稅", D人轉為使幾千蚊開公司持貨即可, 無用的
58. agree 路人 2011-09-21 23:19:21

 

路人 wrote:

 
"其實有樓人士都有付出好大努力,積極搵錢、儲錢、願意承受買樓風險,又交各種稅項進貢庫房,才可擁有其物業,就算收租,一樣要比稅。如果市昇就話佢地”炒”起樓市,市跌就笑佢地抵死,咁嘅心態好唔要得!可惜而家個社會就係好多呢D人。講句公道說話,好多人唔係上唔到車,係唔願意上車,平嘅時候又話未夠平,唔買;昇咗又唔服氣,又係唔買,然後怨天怨地,大條道理要政府幫,咁對一班靠自己努力,積極,又真金白銀進貢庫房的人,又公平嗎? "
 
I agree with you!!
 
 
59. alvin70s 2011-09-21 23:38:23
To 牛牛:多个一間屋交重税?每人有自置屋住?你所有提出.十幾歲住公屋時候.我都係咁諗法.不如先看—看*散文集*賭錢必勝術*吧!
60. alvin70s 2011-09-21 23:38:53
To 牛牛:多个一間屋交重税?每人有自置屋住?你所有提出.十幾歲住公屋時候.我都係咁諗法.不如先看—看*散文集*賭錢必勝術*吧!
61. rolex 2011-09-22 00:16:23

To無lu蝸牛;

 有醋味,好X難頂.

共產主義最啱你, 大家咩都一樣.

62. peimak 2011-09-22 00:37:50
63. peimak 2011-09-22 00:47:10
To 48樓 無殼蝸牛
"計我話只需要限購,每個核心家庭一層樓,多過一層樓就要交重稅,到時就有大把樓供應,價錢自然合理"
想問問你,到時還有沒有地產商起樓?
64. 小市民 2011-09-22 00:51:59

我97時由新界北, 換樓出新界西, 2000年小陽春賣樓, 貼了10萬(還是借回來的)才可以出貨, 共亏了200萬, 一生所賺的都沒有了, 當時粱震英仲堅持8.5萬, 因為佢家人一早已經出貨, 當時嘅民主黨亦不停說樓價貴, 直到跌了7成樓價, 每年自殺1千多人, 成為全球最高自殺率城市.

2003我再用二按入市(收入大幅減少了, 沒多少錢, 就是用所有私已和家人借一點, OD又幾萬, 一共20萬一成首期), 當時全世界人都笑我笨, 腦袋有問題, 因為所有人都係睇跌, 而當時我所有以前話要買樓的朋友都無入市, 我只是學了相反理論, 用平常心入市, 到現在樓價已經升了2-3倍.

我估計如無殼蝸牛之類的, 在樓價下跌5成(或他所謂嘅目標價)後都不會入市, 如果真係入市, 下跌到7成時(即5成價的再跌4成, 已經成為負資產), 他們又會要政府再幫他們或大駡政府, 因為這類人從來都是輸打贏要, 自私自利, 不求上進. 從來都只想要別人幫助, 沒有想要靠雙手

為什麼政府要幫如無殼蝸牛的? 為什麼他們只會要我們減價去仟就他們? 他們從來做過什麼? 付出過什麼? 經歷過什麼? 損失過什麼? 他們現在只是憑強極烈嘅自私去有咁嘅想法和要求吧了! 其實都係極可悲的人, 但是不值得同情那一類, 現在還有好像說的好有道理, 真過份!

65. 小市民 2011-09-22 00:59:30
相信我, 如無殼蝸牛之類的, 思想幼稚, 都是泛民教出來的, 他們都是沒有主見, 別人給了對他們有利的見解, 就以為是真理, 所以都是如公民, 人民力量的VIP
66. alvin70s 2011-09-22 01:09:24
To牛牛.星期六的故事-賭錢必勝術.
67. alvin70s 2011-09-22 01:09:54
To牛牛.星期六的故事-賭錢必勝術.
68. MARCO 2011-09-22 01:29:52

TO: 無殼蝸牛

本人剛由廣州回來, 見到樓盤廣告, 清遠, 30-40萬人民幣, 66-79平方米連裝潢, 應該好適合你...

69. 冷眼旁觀 2011-09-22 01:30:31
香港不是共產主義,暗地裏卻隱見有階級鬥爭。看到這裏小地主樓奴和無壳蝸牛唇槍舌劍,激烈文鬥,自私自利人性醜惡畢露,可笑復可恨也!喂!我唔阻你發財,你亦不須阻人安居樂業,難道每年起幾千間居屋個市就霖,咁九七年前居屋成行成市又唔見香港陸沉呀!這都是曾特首幹的好事,當年為托市停建居屋,壓縮土地供應托過龍而造就了一小撮既得利益者,由地產霸權下的樓奴一躍成為香港唯一努力過、有胆識、積極的的一羣地產貴族。現在更當家作主分拆為地產小霸權,騎刧政府的不公不義的畸形土地政策凡事賺到盡,你死你賤,就係要住嚟搶。善哉善哉,時辰未到矣!
70. alvin70s 2011-09-22 02:41:26
善心人:此處冇人阻止牛牛安居樂業.亦没有階級鬥爭.亦都沒有反對興建居屋.而政府亦有積極打壓樓市.政府對啲牛牛亦都關懷之極.何需激動?說个真人真事.一對公公婆婆大約70歲.有3層樓出租及自住.公公日頭返管理處.而每晚約1点.公公婆婆都會去執紙皮.同附近幾座大廈倒垃圾.賺取金錢.点解有2層樓收租仲要咁辛苦? 咪又係啲仔女未成才.揾定錢養老.百年歸老啲樓又係留返比啲仔女.咁都算小地產霸權?另外.乜乜大師係荃灣低價買鋪.創新高價賣出.算唔算有膽識騎刧?不公不義?凡事賺到盡呢?
71. 粱國雄 2011-09-22 02:47:36
計我話政府應該向現有既業主抽取暴利稅,只要是擁有物業,一定要俾稅。而且要效法國內向所有大地產商,包括你湯文亮抽重稅,人民生活先和諧美滿。美國研究向富人抽重稅實在係明智既做法,還富於民,重現普選。只有擊倒地產霸權,人民先可以安居樂業;只有還政於民,人民先有好曰子過。只有向大地產商征重稅,先可以令香港貧富懸殊更為正常化。起來,不願做奴隸的人們,一起擊倒地產霸權。地產霸主滾蛋,還我真普選。
72. alvin70s 2011-09-22 04:41:58
善心人:如果當年啲居屋有人買.唔駛掉空幾年.政府何需停建居屋托市?唔通起完又擺係度曬?咁你應該問番佢地.点解當年仲乜有新居屋都唔爭住買?唔解買居屋自住又要撻定?如果佢地係問心無槐買入居屋為自住用途.何需理會平定貴?何需理會樓市跌市?咪又係因為貪心.諗住買入即刻博升值.見樓市靜靜地又縮.想做你所謂啲地產貴族.政府唔托市起居屋做乜?如果起完居屋後.樓價下跌而啲牛牛買入.到時你會唔會話啲牛牛有胆識.有努力.積極一群地產貴族?不如起完居屋後.你再評論啲牛牛如何面對吧!
73. 70後 2011-09-22 09:02:07

69樓, C眼膀胱, 香港畸形嘅土地政策, 製造佐畸形咁多嘅財富, 造成畸形嘅福利, 畸形嘅低稅率,孕育左一班只求政府幫助, 只知凡事伸手嘅屎民!  你大言不殘, 你對香港做過啲乜, 交幾多稅, 你配享有咁好嘅福利, 包你生老死葬.....我都覺得我唔配, 所以我都係暗啞底就算! 慳啲啦你.....做人自量啲好!

74. 王先生 2011-09-22 10:10:25

無殼蝸牛---最近我老細有層樓放租,拒指定要租俾公司客,最好係外國人! 
租金底線每呎 50元(實用面積計),租盤個多月前放 2間大行及 2間地胆 , 
我做左聯絡人同負責開門,一月內有 70多枱客睇樓,有時重一日走幾轉!! 
拒地全部都係外國人,來自五湖四海------    
如果政府打擊收租佬,呢班外國人請問住係邊?    
        
重有好多人收入好好,但因為家庭、工作、子女學業等需要,唔想買樓, 
情願租樓保持彈性,咁無租盤供應拒地點攪???

75. 王先生 2011-09-22 10:12:04

你提到因為樓價太高,所以有意置業嘅人由 33%跌到 27%-------   
         
1) 如果你認為現在樓價超高,係普羅大眾不能負擔水平,咁點解重有近 3成人想買呢? 
2) 係香港樓市越升越多人買,引致成交大增!     
3) 而樓市狂跌,就算跌到去平均供樓比率 3成樓下,但普羅大眾都唔會去執死雞,令成交大幅減少!
4) 有意置業人仕點解跌左 5%?就係個啲「醒目仔」見樓價會下跌突然無左住屋需要囉! 
         
你發夢都想買樓我哋知道!但你志大材疏,成日想全香港業主變負資產來成全你置業夢, 
自私自利,不理別人感受嗰個人係你先真!

76. 王先生 2011-09-22 10:12:11

你提到因為樓價太高,所以有意置業嘅人由 33%跌到 27%-------   
         
1) 如果你認為現在樓價超高,係普羅大眾不能負擔水平,咁點解重有近 3成人想買呢? 
2) 係香港樓市越升越多人買,引致成交大增!     
3) 而樓市狂跌,就算跌到去平均供樓比率 3成樓下,但普羅大眾都唔會去執死雞,令成交大幅減少!
4) 有意置業人仕點解跌左 5%?就係個啲「醒目仔」見樓價會下跌突然無左住屋需要囉! 
         
你發夢都想買樓我哋知道!但你志大材疏,成日想全香港業主變負資產來成全你置業夢, 
自私自利,不理別人感受嗰個人係你先真!

77. 醒目仔 2011-09-22 10:24:18
港樓無得玩快沽止賺離場,趕緊上美樓賺到笑
78. 2011年開始 2011-09-24 10:56:21
美樓?你指美國樓?賺錢要打稅capital gain35%
79. 2011年開始 2011-09-24 13:34:16
唔想俾35%的capital gain tax都得,在6個月內用賺到的錢再買樓就得。
80. 鴨仔 2011-10-05 13:50:21

北閣世紀27逸星地產老闆呃top sales 上床幫自己跑數 E-mail 此主題給朋友

[隱藏]


呢期大大獲, 眼見兩個經理帶team走佬
人講人話, 鬼講鬼話, 唔知邊個真, 更唔知邊個假

節錄自當事人面書, 可能假的真不了...

節錄自 "李露脾"

我做地產咁耐, 真正人渣都比我撞
1, 騙員工查冊錢 (十圓都貪)
2, 騙員工買蟹貨 (車位)
3, 一手發展商佣金變二手上數
4, 專玩假民主, 事實都係老細話事
5, 老闆騙人上床幫自己跑數
6, 從不交代成本數來源
7, 騙別人時話自己老婆都勾佬
8, 轉溝top sale 女人小心
9, 主管收枱底錢, 上粱不正下樑歪
10, 所有自己駛費入公司數

好彩走得快好世界
陰公同事仲未知發生咩事
唉! 我都曾經天真過
日久見人心, 天真嬌都醒啦!   

                                                     (節錄自世紀27李露比面書)

d 地產一無生意就地震, 周圍同人講話一間分行過百萬數, 其實幾間舖夾埋七萬蚊數都唔夠
早兩個月個市開始靜一早就同業主講話想搵人頂舖
呢家公司人心惶惶, 仲係咁夾我地呢d員工仔數,
睇嚟呢間野都命不久矣....... 係時候走頭