1. 法子 2014-09-19 08:47:57 |
|
法子《列車將於10分鐘後開出?》
2014年9月17日
我上星期六晚撘港鐵經太子時,列車突然壞了,所有人都要下車,大家都留意住廣播。
不一會,有廣播說:「列車將於10分鐘後正常運作。」
於是個個都留在月台等。到10分鐘過去,又有廣播說:「列車將於10分鐘後正常運作。」
就這樣月台的人不散,還有新加入的人。
於是我離開了,但事後睇返報導,原來差不多兩小時才真正運作。
美國人想全世界繼續用美元,保持美元的地位,這樣美國就可以抽全世界的稅(現金稅)。
即係話,美國人想繼續抽稅(不想或不可正常開車)。又想你繼續相信美元(繼續等車)。於是就不停廣播「列車將於10分鐘後開出」。
這覷準了乘客的心態,「我等咗20分鐘,萬一我一離開,下一分鐘就開車,我咪嘥咗之前的20分鐘。」
這是心理學的 sunk cost,早兩年賣了自住樓的人,等了2年,如果現在買返,萬一明年真的加息樓價跌,就覺得好唔抵。
但細心想一想,美國第一次說「加息」是「2009年說會在2010年加息」。美國用緊的,正是「列車將於10分鐘後開出」。
remark:我在此說的「加息」是指利率正常化的3.5%到6%。
只要你唔離開,列車總有開出的一日,就好似加息,只要你唔買返層樓,總會有日加息,但到時樓價可能高到跌一半都仲高過你當年的賣出價。 |
2. 法子 2014-09-19 08:54:51 |
|
用自己舊文回應一下博士今日的文章
------------ 法子《徵稅不能解決現在的問題》
2014年8月10日
看完今日一篇學者的文章,真的忍不住要再寫。
價格上升有兩種,第一「需求拉動」。第二「供應推動」。
香港90年代到1997年的上升是「需求拉動」,當時樓價上升是因為人人揾錢多咗,想住大啲,住豪啲。所以「由豪宅升先」。
近幾年的樓價上升,是因為供應不足,令到需求向下移,即同樣的價錢,只能住細單位,令壓力壓在細單位,基層樓。請看過去文章《壓力煲效應》和《沙漠支裝水》
現在是第二類升市,樓價就好比打扙時的米價,因為沒有了供應,但每人都要生存,所以搶購。價格上升。但有學者竟然建議政府:「只要徵稅,就會少啲人買米,價格就會下降」。這樣的思維是不合理的。
他(下面文章)只會單純地想,抽稅你們就賣樓。這樣「買賣市場」就多了供應。但李先生有沒有想到,這樣並不是「增加了供應」,因為同時間「租務市場」就少了一個供應。請李先生去各大屋苑的代理了解一下,現在的問題是「買賣加租務的盤的總數」都不夠應付需求。問題的結構,我上年頭的《10間屋的村》已經寫得好清楚。現在衡平比大約在1.2,已經反映出「樓市現在是好實淨」。
已經不只一次有學都或經濟學家作出這類建議。過去幾年,還自己和叫別人賣出自住樓,結果其父母也賣樓。
原本,他們自己的投資決定,別人管不了,但他們多次向政府建議,政府亦曾接納。這樣就影響全香港,我們不能不發聲。
--------------------------------------- 節錄自2014年8月10日蘋果日報
理財第一波:徵稅解樓市困境 - 李兆波
樓市再創新高,以二手市場的細單位為甚,一個建築面積400呎的小型單位,動輒要300萬至400萬元,超越了新一代市民的負擔能力。樓價高,市民惟有轉往輪候公屋,令公屋輪候冊與樓價一樣創新高。
政府不是沒有方法解決困境,而是在尋找土地方面處處碰壁,加上樓市問題不是一朝一夕可以解決。現時的雙辣招似乎未有令樓價逐步回落至較正常的水平,因為房地產的投資價值甚高,是不少人財富的來源,也是他們退休的保障。剛有報道指有官員參與自己擁有該區土地的規劃,正正顯示房地產的價值處處,由富豪至小市民,無不聞樓起舞,沒有物業的只有陪跑。
其實也不一定要市民人人擁有自己的物業,但至少要有瓦遮頭,惟現時似乎不是在這方向,或者是有心無力。要解決困境,惟有用稅務一途,可以考慮的有加重版的物業稅,擁有越多物業的數目,稅率便上升,這點與一些大學向各部門徵收的royalty一樣,有些大學向開辦自資碩士課程的學系徵收高達30多百分比的行政費用,餘下的只有60多百分比,可以說是無利可圖。
如果物業稅的邊際稅率同樣是高水平,會有一些單位流出市場,轉租為賣,代理不會沒有工作,而有需要的市民也會因為供應增加而有能力購買。
可惜這是幻想,因為作決策的人也要考慮退休的生活,本來官員有長俸已是很好的保障,但有些人的想法不止於此。高稅率令大多數人要離場,只餘下具實力的,但政府因要面對各種壓力而不加以考慮。
李兆波
中大酒店及旅遊管理學院會計與財務高級講師
---------------------------------------
節錄 法子《10間屋的村》
2013年3月2日
其實這是簡單的道理。
一條村有11個家庭,得10間屋。村長話「抽稅」就可改善大家居住空間。你信唔信?
這是我對 DSD 的意見。
|
3. 打工仔 Andy 2014-09-19 08:59:24 |
|
|
4. 惜緣 2014-09-19 09:07:59 |
|
To 1樓 法子兄,早晨!
很同意兄台睇法,昨天睇完PP兄的貼文之後,在下覺得美國可能(在下強調只是可能)要十年後才有條件加息。
另外,就算將來加息,樓價就一定會下跌嗎?在下認為不一定,因為太多人有這樣的預期。 |
5. 睇得通 2014-09-19 09:10:28 |
|
我見有一位住公屋人士,一家大細,1997年前住公屋攞綜援至今,深圳有舖/有住宅多個物業,每月收租人民幣數萬大元......此家人喜歡炒金/炒股,每買必輸,正式過唔到天地神呢關??? |
6. 亮劍 2014-09-19 09:13:55 |
|
喺拾幾年前我見到有個朋友,送阿仔去讀國際學校,我覺得好奇怪,点解有D人有免費教育唔享用,而要送錢俾人洗?
直到七年前我阿女19個月大,老婆就送囡囡去某間國際幼兒班,每月使幾仟銀俾佢去玩遊戲,我問太太点解?她說第二時你就知!
到阿女兩歲幾,她去投考幼稚園,申請六間中五間,但我太太揀選了那間小學要俾錢嘅。
現在阿女要每年俾幾萬返學,而我睇倒有樣幾奇怪既嘢。如果要俾錢嘅學校係指國際、直資及私立,咁我身邊接觸得到嘅人的選擇係: 隣居街坊……因為我住在11校網,所以要俾錢返學的小朋友大约佔6成。 阿女的同學仔……老婆同阿女揀果間要俾錢嘅同學仔唔計,但她們的兄弟姊妹幾乎都讀緊要俾錢嘅學校,就唔提唔得,而且那兩叁個讀緊津校的小朋友並唔係唔想讀,只不過佢哋考唔倒要俾錢果D咋。 興趣班……小女亦有去跳芭蕾舞、弹豎琴、學游泳,非常奇怪,她8成以上同班,讀書要俾錢。 補習……囡囡中英数要找人私補,而果幾個補習老師的客仔,亦幾乎全部讀緊要俾錢的學校!
如果要讀國際、直資及私校,每年拾多萬「消費」只是最低要求,那麼培養一個小朋友的成本,咪幾百萬起碼? 幾百個都捨得跌, 咁當呢班小朋友第二時大個咗,他們的父母包括我,會否唔理佢哋死活,拒絕幫手為他們的下一代去置產? 我点解強烈睇好港楼,呢個係重要原因! |
7. Tony Stark 2014-09-19 09:15:56 |
|
只要將高新子女從公屋居住名單剔走,收入問題咪搞掂,cash 將佢放係大陸人仔戶口做,息更高,且又賺匯水,咁樣咪可以將 D 收入及資產轉走。只剩兩條冇收入的老野係公屋,分分鐘重有半租減免,更 jetso。
至於物業,要諗諗計,可能要轉去可信嘅人度,厘樣難度計..... |
8. Tony Stark 2014-09-19 09:25:50 |
|
上述行動我十幾年已開始左,我老豆老母可以繼續係番間公屋度住,唔通叫我每個月用1 - 1.5 萬蚊租租間私樓俾佢地住,on 居 !!!!
對于每年交10 - 20 万稅呢D中產,冇醫療、冇福利、俾$涯貴樓支持政府派福利,父母住公屋所慳到嘅$$,就係我地唯一嘅福利,千祈唔好咁易放棄...... 一定要度到盡 |
9. To 上 2014-09-19 09:50:39 |
|
所以咪話要設立街道委囉. 有個公屋阿伯一人住兩間, 個二代就住九龍塘, 如之奈何? |
10. 打工仔 Andy 2014-09-19 10:03:08 |
|
一早就應該這樣做, 五年填一次form都話擾民, 我話最好三年就要報一次!呢d係納稅人錢, 只係幫助真正有需要既人先岩! 飯夠日日食啦, 麻煩就唔好食! 我有一個單位上手業主就係住公屋的, 賺咗錢就走貨即係炒樓!仲要資助佢地, 有公理嗎? |
11. 朗晴 2014-09-19 10:04:23 |
|
樓價即將大跌,要上車市民請勿靠近,多谢比我老点! |
12. Tony Stark 2014-09-19 10:08:31 |
|
我父母銀行戶口長期冇$,街道委有用嗎?厘度係香港,城管做唔到嘅野,係香港可以做到嗎?
都係果句,中產為何只能供獻,冇 benefits 攞 |
13. 引刀十塊 2014-09-19 10:10:03 |
|
法子兄的比喻超正,Like! |
14. To 10 2014-09-19 10:10:46 |
|
打工仔哥, 話又說回來, 房痿會之所以變成 sluggish turtle, 唔係冇原因的, 靠填 form 哩啲枝節野, 根本冇作用. |
15. 打工仔 Andy 2014-09-19 10:19:14 |
|
To 法子兄 你的比喻超正, 比10 個Like! |
16. To 12 2014-09-19 10:32:01 |
|
街道委的奧義, 在於官方有了長期作戰的準備, 反正正苦做野又唔駛計成本嘅, 除非該戶人真係玉潔冰清, 或願意過清教徒的生活(這樣又何需累積資產?), 否則一年365日總有蛛絲馬跡, 不過可能會引發暴動, 只是為講而講. 不過, 過去屋村職員上門收租探訪, 確實執行過街道委的職責. 有啲野, 管唔掂, 不如諗吓點改革. 學法子哥話齋, 先 full pay, 再諗吓點按. |
17. 行外人 2014-09-19 10:38:20 |
|
To 12F Tong 兄
好似話家有一老,即65歲以上長者…… 就算入息和資產超出,也不用遷出公屋! |
18. 亮劍 2014-09-19 10:39:26 |
|
亮劍 2013-10-02 09:32:09 在 8O 年代尾,9O 年代初香港樓市嘅主要銷售對像是乜水? 咪係我呢啲 6O 後嘅港人,加上千辛萬苦由大陸落黎呢度搏殺嘅同胞囉。 我們這一班 60 後出生率奇高,而且當年那些公屋環境惡劣到痴忍扇,間公屋細到核爆!!! 那時候有一點點志氣嘅年輕人,無不希望盡快脫離這「鬼地方」。 置業動力大到無倫,剛性需求大得很,同埋香港當時嘅經濟發展處於高增長期。 講句衰啲,如果你有手有腳加上肯做爛砌,那一成首期點嘔都嘔倒出來。 而每月供款呢一筆雖然多,但兼職機會更多。 又因為美國取消金本位,白宮狂印美元為各種開支埋單,引發持續性通漲,當然那時按息係高,但人工都升得仲急。 你 9O年每月供 5 千頂唔順,但脫貧動力夠大,大眾齊心讀書開 OT,咁過兩年升咗職,人工隨時加你 5千就無嘢! 但今時今日,你政府竟然喺市區臨海地鐵上蓋,整間起到比舊區私樓還要靚幾倍嘅公屋,俾所謂「窮人」申請,仲俾夠每名家庭成員實呎 120 ! 咁俾著你係在呢啲「溫室」下長大嘅「窮人」,會同你去搏殺,去脫貧? 無嘢呀嗎!?!? |
19. 強烈支持 , 有公道有民心! 2014-09-19 10:39:44 |
|
福利不是不派 , 要派得公平 。 應設立如廉署和稅局的調查機制 , 欺騙政府霸佔公屋有如逃稅 , 要負刑責 。 |
20. 打工仔 Andy 2014-09-19 10:47:55 |
|
美國聯儲局本港時間昨夜凌晨宣布提高明年平均息口預測,但調查發現市場已消化預期加息影響。經絡按揭早前進行的電話調查顯示,超過九成半業主認為年內樓價將繼續上升或持平發展,認為掉頭下跌受訪者只佔3%。 【本報記者黃岸東報道】經絡按揭本月電話訪問328名業主,當中六成二受訪者預期年內樓價將繼續上升,料平穩發展受訪者則佔三成半,只有百分之三受訪者預期樓價下跌。調查結果較該行1月份時進行同類調查,近四成受訪者預期樓價下跌大相逕庭。 33%指加息1厘可負擔 聯儲局於本港時間昨凌晨宣布調高2015年底前預測平均利率水平至1.375厘,意味明年加息勢在必行。經絡於消息公布前進行有關訪問,顯示一半人認為價息幅度半厘或以下屬合理水平,三成三人則認為半厘至1厘屬可負擔,一成七人認為1厘或以上加息水平合理。 調查亦顯示,息口走勢對受訪者決定是否入市影響不大,只有兩成人認為屬最影響入市決定因素;五成人認為當局樓市調控措施才屬最重要影響入市因素,三成人則認為房屋供應最影響入市部署。 樓控措施當中,四成八人最希望當局放寬包括額外印花稅、買家印花稅及雙倍印花稅的「3D辣招」,三成一最希望放寬按揭借貸成數,兩成一人最希望放寬壓力測試力度。 劉圓圓:息口循序漸進調升 經絡按揭首席經濟分析師劉圓圓指出,除非本港銀行缺乏銀根,本港加息步伐多由美國牽頭,預料加息周期時,幅度亦會介乎四分之一厘至半厘水平循序漸進,市場已有心理準備;而現時本港出現缺乏銀根機會輕微,料突然大幅加息對樓價影響不大,4年史上最長負按揭利率情況,仍會出現一段時間,加上現時市場仍供不應求,預計年內樓價將平穩上升,年底樓價將較年初有半成至一成升幅。 劉圓圓又指,由於樓價上升,業主希望在不增加每月供款預算下置業,延長供款期,令該行客戶平均供款期達25年創紀錄新高。 至於政府近年頻頻推地,將進入收成期,會否在稍後時間使樓價回軟,劉圓圓認為,發展商會因應市況部署推出新盤,相信對樓價影響不大。
| |
21. 打工仔 Andy 2014-09-19 10:48:57 |
|
【本報訊】屯門南延線概念令區內樓市火上加油,反價封盤是常識吧!代理指,屯門碼頭區約有兩成業主,在消息公佈後反價封盤,其中慧豐園一間中層567方呎單位由450萬元反價至500萬元,加幅達11%。同區亦有邁亞美海灣業主封盤。新屯門中心以388萬元沽出,實用呎價8,527元,破盡屋苑呎價及兩房戶新高。記者:黃嘉銘 政府日前公佈鐵路發展策略,當中屯門南延線發展計劃,即時令區內業主更心雄。中原陳世豪表示,屯門碼頭區約有兩成業主反價封盤。慧豐園5座中層E室,實用567方呎,由450萬元大反價至500萬元,反價幅度達11.1%。另邁亞美海灣1座高層E室,早前叫價390萬元,現已封盤。 新屯門中心呎價8,527破頂 陳世豪又指,同區啟豐園本月錄得6宗成交,包括兩宗新高。其中4座高層D室,實用372方呎,以328萬元沽出,為同類單位新高價,實用呎價8,817元。同屋苑1座高層E室,實用414方呎,以305萬元沽出,造價亦創同類型單位新高,實用呎價7,367元。另有代理指,居屋翠寧花園6座低層J室,實用487方呎,原以自由市場價330萬元放賣,現已封盤。 祥益黃慶德表示,新屯門中心10座高層F室,實用面積455方呎,以388萬元沽出,實用呎價8,527元,破盡屋苑呎價及兩房戶成交價新高。 毗鄰的元朗區亦受波及,屢有反價個案。利嘉閣麥永軒表示,YOHO Town1座高層F室,兩個月前原叫價420萬元,兩個月內反價四口至最新的498萬元,較上一口叫價的480萬元反價約3.75%。另美聯鄧熾軒指,采葉庭5座低層F室,亦由430萬元反價至445萬元,反價幅度約3.5%。 發展商欲伺機散貨尾,據一手銷售資訊網資料顯示,新地(016)屯門站瓏門第一期已上載全新樓書,市場料快將重推尚餘的30餘伙,代理指亦是令區內樓市火上加油的因素。 太古城單日錄三買賣 另一方面,鰂魚涌太古城單日錄3宗成交,中原趙鴻運表示,寶安閣高層G室,實用面積583方呎,以836萬元連租約易手,實用呎價14,340元。原業主於2010年6月以538萬元買入單位,持貨四年獲利298萬元,升值55%。另一成交為泰山閣低層C室,實用面積722方呎,以858萬元將單位易手,實用呎價11,884元。原業主於2003年3月沙士期間,以160萬元買入單位,持貨11年獲利698萬元,升值4.4倍。
| |
22. 打工仔 Andy 2014-09-19 10:51:24 |
|
| 製造糾紛 | 輪候人數破25萬 5年激增1.2倍 網上教4邪招搶公屋 |
| | 公屋輪候人數早前衝破25萬大關,較5年前激增了1.2倍,當中非長者單身人士更翻了1.5倍達13萬人。面對上樓難的問題,網上熱傳4大搶公屋攻略招數,包括製造家庭糾紛、詐傻扮病、控制入息及與家人分組輪候等。有網民聲稱採用該等邪門攻略,「3年內包搞掂」,日後更用綠表申請居屋,並隨着樓價上升而賺取百萬元。專題組黃雲娜報道 在本港3大討論區上,均有網民發帖分享由申請公屋到換上私樓的心得,經整理後主要可分為4大招數,包括與家人分組輪候、製造家庭糾紛、控制入息及詐傻扮病等,聲稱「3年內包搞掂」,而當成功申請成為公屋居民後,就可利用公屋綠表的身份去抽居屋,抽中後只要住滿一定年期,就可趁樓市暢旺時沽出居屋,幸運的話帳面可賺數百萬元,最後「升呢」換私樓,具體搶樓招數如下。 招數1:製造家庭糾紛 房屋委員會聲稱,當家庭發生糾紛、爭拗等問題,導致成員不能共住時,就可向社會福利署求助並申請更改住屋編配;陳小姐就是利用這個方法,成功獲派公屋。她透露:「家庭糾紛一定要有證據,當時我同老竇隔幾日就要做場大龍鳳,嘈交嘈到好大聲,要俾鄰居聽到,我試過拎菜刀同老竇對峙,鄰居幫我報埋警,差館有紀錄,之後有社工介入,我死都話無辦法同老竇一齊生活,成個過程持續咗成年。」最後,她只用了一年多的時間,就成功獲派另一單位。 招數2:詐傻扮病 一名自稱政府精神科醫生在網上爆料,指新來港人士最愛詐傻扮病,以申請特快上公屋。該名精神科醫生表示,新移民到港後首先去房屋署尋求協助,然後到政府醫院的精神科排期,到醫生問診時就會表示自己有憂鬱症、躁鬱症、妄想症等精神問題,「有啲一嚟就大喊大叫,失晒控咁,仲會咬我同啲護士」,大部份醫生都會「鬆手」批出醫生紙,「因為如果一日唔批,大家都無好日子過,我情願慳啲時間去睇其他病人」,當有了醫生的證明,房屋署不久就會作出體恤安置。 招數3:資產轉移 控制入息 房署對公屋申請者的入息和資產均有所限制,不少高學歷人士為了成功入冊輪候,不惜自願減薪,或從事低薪的工作,令總入息不超過申請上限,待成功上樓之後,就會轉職相對高薪的工作。 有網民教路,要申請公屋的話,首先應慢慢轉移銀行存款,然後着手辭職或轉做自僱人士,兩個月後就可申請綜援,「做好呢啲準備先好去申請特快上公屋」;以一人申請公屋為例,其每月入息要控制在9,670元以內,總資產限額亦不得超過22.1萬元,不少大學生因此將長工轉散工,務求盡快有公屋住住先。 招數4:與家人分組輪候 一名90後網民表示,自己年滿18歲那年就開始,便以一人家庭遞表申請公屋,比他年幼一歲的妹妹亦是如此,一夠18歲就加入申請,並和兄長以兩人家庭的形式輪候公屋,最後憑特快公屋計劃,在3年內成功上樓;該網民為自己的上樓攻略感到自豪,更呼籲香港人,「18歲前就好準備,唔係真係唔知要等幾多年」。
| |
23. 公屋户 2014-09-19 10:53:10 |
|
父母物業一早已轉仔女名下,銀行户口亦係仔女名,用來收租,而提款咭密碼就只有父母知。一樣住公屋,仲半價添,吹咩! |
24. 公屋霸權 2014-09-19 11:27:30 |
|
隱瞞入息,轉移資產,以求繼續霸佔公共資源福利。無錯,係吹唔漲,之不過個人賤格之嘛。 |
25. 公屋户 2014-09-19 11:45:12 |
|
一朋友係澳門經營2个賭廳,1/4間夜總會,2間火媧店,家住大潭山一号,坐Rolls Rose,出入幾個保鏢,每年係香港唔超過十日,三年前一樣申請到公屋,真人真事。當然申請果時無而家甘發。真人真事。 |
26. 公屋霸權 2014-09-19 11:54:43 |
|
如果你呢位咁富貴的朋友重霸於響香港間公屋,咪就係賤格囉。 |
27. 互督机制 2014-09-19 11:58:28 |
|
邊個濫用公屋街坊最清楚,成功舉報免x月租金; 邊個大學生濫用grant loan一樣去舉報,班友仲會咁得閒去搞社會運動? |
28. To 27 2014-09-19 12:07:24 |
|
師兄冇發覺哩幾年經濟好, 冇拉過呃 grant loan 啦咩? 係經濟差果幾年先拉幾個做吓樣之嘛, 香港老矣, 連官府都唔想管, 一個月填一次 form 又有何用? |
29. 公屋户 2014-09-19 12:34:46 |
|
政府有咩政策,就會有咩市民。你政府唔緊,邊有人同你緊。租個信箱來收信都幾百啦! |
30. 香港無奈 2014-09-19 14:12:09 |
|
|
31. 肥師奶 2014-09-19 14:46:26 |
|
告訴你一個有趣的事實, 香港的6000億儲備實際上將是不存在的, 香港公務員的退休金和養老pension在未來會使用儲備超過5700億 ^.^ |
32. 2011開始2 2014-09-19 15:02:05 |
|
有同事的親戚為貪政府2000元新老人津貼,將所有資產轉仔女名下,結果財到XX手,而家極之後悔。 |
33. 大寶二寶 2014-09-19 15:05:44 |
|
上有政策,下有对策。 你估高官叻定公屋居民叻? 高官幾個人腦敵得過幾十萬個( 估計)公屋富户個腦?
共勉之, 哈哈! |
34. 閒人 2014-09-19 16:01:05 |
|
根本連富戶呢個政策都要取消, 話明富戶點解仲要住公屋?! |
35. 路人 2014-09-19 16:14:47 |
|
任何政策一定有人得,有人失,就算派錢都有人唔鍾意,那些交足稅中產情願唔派,因為它日出現財赤,政府最後都是打中產立稅人主意,曾司長早已明白要點,所以,在派了一次錢之後就提也不提 ,任由那些政客鬼殺咁嘈,財爺唔派就是唔派,吹咩。 曾司長早時不明白一點,派錢原來連那些已經移民外國多年的人也有份來攞,之後就提也不提 ,任由那些政客鬼殺咁嘈,財爺唔派就是唔派,吹咩。 |
36. CD ROM 2014-09-19 16:22:15 |
|
回亮劍兄
首先你提醒我去開新浦岡, 見到啟德D新公屋都會好憤怒, 唔通我入U果陣唔申請公屋係錯!?!? (當然悔氣說話jel...)
同埋你講到11校網, 我又真係唔明d女人想點... 話說我都係為左11校網而搬jel, 小女宜家先報緊PN班, 下年9月讀, 老婆宜家入左d 中西區whatsapp group話討論揀學校wor. 又係好似你咁講, 個個都aim at d貴野... 其實D要比錢既小學, 都唔係統一派位, 駛乜個個搬晒過來住呢? 原因係買個保險...... 萬1要派位都差極有譜... 份保險貴到呢...
我最新想法, 睇下有無計Full Paid個車位收租, 一來幫補下學費, 二來好似以前D人儲金粒咁, 都佢唔好彩HK入唔到U, 都可以賣左個車位供佢讀書...
連我地呢d住舊樓人仕都咁, 你話你地西半山果D要點...
其實唔好話宜家d小朋友, 我太太果代係11校網呢區大既同學仔, 結婚首置, D父母都已經球球數比佢地買樓結婚啦... 有個仲誇, 個仔未到1歲, 老爺買左層樓話送比個孫wor... 我呢D新界仔, 真係聽到眼到凸ar... |
37. 師奶仔 2014-09-19 16:27:08 |
|
請問諸位有沒有人可回覆如果本身已有一層工廈是自用的,現想要買多層,是否要交雙倍印花稅呢?及銀行是按6成定5成? |
38. 福建大學碩士研究生(農務系) 2014-09-19 17:20:08 |
|
Definitely, there are many wealth faimilies/individuals living in the public housing estates. It is not difficult to see they drive luxury cars, playing pianos, walking the dogs, carrying branded handbags, using iPhone/iPad/top model mobiles all around. I'd say the present value of having (the right of renting) a public housing unit, by capitalization, may worth as high HK$3-4M. |
39. 亮劍 2014-09-19 17:35:30 |
|
CD ROM 兄…… 我都唔知D女人点諗呀,哈哈! 但点解11校網咁值租呢?我就可以解釋。 當你囡囡第二時去考幼稚園,兄台就會知你俾果一球幾溢價,係物有所值的。 第一,你女兒嗰間PN,我唔知有無幼稚園、小學及中學俾佢一條龍直升。 當你無的話,那麼下一年,你应就近同佢揾間一條龍,咁會着数D,因為你有熟悉門路優勢。 要是你果間有一條龍的話,咁PN升幼稚園应無問題,那麼最少打咗個底。 第二 兄弟可能唔知,你估你想俾錢,就有名校收? 你知不知道,例如堅道、般含道及羅便臣道果堆名幼稚園,每逢入學申請開波,一千起碼,随時兩叁千。 普遍7-8個申請才中一個,熱門点嘅係10多個揀一個。 所以你阿女要是比較慢熱,咁入唔倒那些隸屬名校的幼稚園,絕對不出奇。 第三 要是如此,你使多果球幾嘢就發生作用,因為你女兒升小學之時,先有自行收生,你老婆好似係聖XX校友,又住附近,有機! 最後 自行唔得既話,咁統一派位果陣,我提議你甲部選聖士提反女校;然後乙部又排佢做头位,之後打落揀聖心下午、聖彼得、般含道官小、李陞小學、英皇同學會1或2、聖公會……入硬,而且求其一間都正。 仲有你住附近,第二時省回好多通勤時間,就喺呢度已經係無價! |
40. 2011開始2 2014-09-19 17:48:54 |
|
TO: 37/F 工,商,舖,無論是否自用,一律要付DSD |
41. Oscar Lam 2014-09-19 18:07:06 |
|
TO: 37/F 工,商,舖,無論是否自用,銀行一律按4成。 |
42. 亮劍 2014-09-19 22:09:43 |
|
CD ROM兄…………你說有些人結婚首置, D父母都已經球球數比佢地買樓結婚,我深有同感! 最近中西区有幾個新盤開,呢区嘅代理通常係搵 D 有米 60後家長入飛,而业主名就绝大部分落仔女,唔少報紙已反覆報導过好多次。 咁点解D人有咁多錢? 我有時同老婆一齊用自動电梯上山返屋企,週不時撞到她的同事,我到堅道已要轉右,但她的同事就更上一層樓,堅道再上就係羅便臣道、干德道呢 D真正豪宅,可能 CD ROM兄你都知,求其一間亦唔係嘢少! 尋常人家要攞一百幾拾個出來做首期,真是要全家总动員,窮十年之力,而且要傾囊而出先至有,但有人係求其放叁四拾手一号仔,已搅掂筆首期! 有 D人起跑線已前咗人好多,而且他們仲有得坐埋車,咁佢哋唔贏到開巷就真係有鬼! |
43. yy 2014-09-19 23:58:41 |
|
不用羨慕那些排在起跑線前的孩子,上天是公平的,家財與孩子戰鬥力必然成反比。縱使孩子個個長青藤博士,在商圈生存是講勇氣、决斷、適時的追殺或委曲求全、甚至沽出靈魂,這是生於富裕的孩子所獨缺(項羽自刎劉邦稱王),富家孩子的財富必將易手,且慢,當我們富起來之後,下一代也必成豬囉! 以上是鄙人家族的親身經歷和感受,的確是富不過三代。 大而化之於今天的香港,本土的年輕人又如何能跟國內的同胞鬥無恥下流呢!
|
44. 亮劍 2014-09-20 05:18:57 |
|
報紙同19專家經常把停止QE同加息拉埋一齊講, 其實兩樣野根本就風馬牛不相及甚至係相反的東西。
過去由於香港的財經記者財務知識水平相對徧低, 有心人只要將兩樣野擺埋一齊, 香港財記自然就會把外電翻譯搬字過紙, 所以作為讀者必須搞清印錢的基本概念,才不致於死得不明不白。
美元其實是債的一種,正確說是一種不用付任何利息的債, 當沒有金本位制後,「美元」就是沒有實質價值的東西, 而「美國政府債卷」是美元BACK UP的,用沒有價值東西BACKUP的東西,其實都是沒有價值。 70年代以後,美國就是用這兩種沒有任何價值的東西,來奪取別國財富。
「印錢」這個行為在普遍人眼中很「肉酸」,因為「印錢」就是連「看上去好似有價值」的美元利息都不願付,所以美國盡可能都唔會用。 其實一向以來,美國都是用「發債」方式令財富流到美國手上, 當現時0.1%利息發的債在市場上都有足夠的人購買,「發債」機制就可以有效運作,財富自然滾滾來。 如果有一天0.1%債沒有人肯買,FED 就需要用「印錢」的方法來買, 「印錢」其實就是逼其他美元(港元)持有人分擔佢D債。
過去兩年來美國盡量搞亂歐洲,目的就是迫D錢返返去買美債, 既然市場上有足夠的投資者低息買美債 ,QE3自然可以取消,所以取消QE3其實同加息根本毫無關連。 (事實上850億是每月「最多」買債數額,相信過去一年FED每個月都不需要買850億) 反過來說,現在既然不用QE都有足夠債券買家買佢地D低息垃圾紙,美國更加沒有動機去加息。
所以,以後如果再見到有報紙佬講停止買債之後會加息, 代表只有兩個可能︰ 一. 呢個人唔識野冇料到. 二. 呢個人想昆人賣樓自己上車。
日本政府最失敗的地方,就是令市場人覺得,日本永遠都好難加息, 當投資者認為日本永遠都唔會加息,自然會離棄日本「債券」同「現金」。 美國是金融創意大國,當然深明此道, 所以要「發債」機制可持續運作,這個「加息預期」是必須的, 「加息預期」不等於「加息」,「加息預期」不用付任何額外利息, 只要好好控制市場的「加息預期」,投資者自然會對美債不離不棄,好似傻仔咁任佢舞。 知易行難,要有效控制市場的「加息預期」,單靠耶倫一個是不成的, 還要「FED行長委員」、「專家」、「Bloomberg/Reuters記者」, 各方面配合絲絲入扣,才能上演一場無可挑剔、讓觀眾俾人劏左都唔知乜事的好戲。
此外,上演「加息預期」除了中長線令投資者對美債不離不棄外, 短線還有Bonus,就是在股市滙市上下其手,這方面就要靠「投行」發功, 不過觀察投行同儲局的親蜜的關係,呢樣野不難做到。
昨日又做左野出SHOW喇,搵幾個二打六行長委員出黎「預期」下兩年後息口水平, 市場又有一班傻豬俾佢地舞到陀陀擰。
(當某些持有美債(美元/港元)的人,如果要離棄美債,但不願買歐債/日債,就只有買資產了。 不過如果這班人「預期」將會加息,佢就會唔敢去買資產,「乖乖」留在美元體系內收取0.1%利息, 那樣,「發債」機制就可以持續運作了 )
[ 本帖最後由 getoff123 於 2014-9-19 01:22 AM 編輯 ]
|
45. 蜕变中嘅懒人 2014-09-20 06:46:08 |
|
TO 44樓 亮劍兄,早上好。
兄台呢段貼文,顯淺而深入地剖析咗美國貨幣、發債、QE、息率、政治意圖,亦提示咗對一般人民嚟講,盡量長期持有有價資產實物,係目前最有效而最低成本嘅長期抗衡方法,其實近10年來喺香港嘅樓市表現,己經好大程度顯示出呢段貼文嘅真確性。
懶人都可以一睇即明,比個like兄台之外仲加一句評語:信者有救! 多謝亮劍兄分享。 |
46. To getoff 123 2014-09-20 07:08:25 |
|
…………呢嗰篇嘢唔應該放喺地產版討論, 在股市版講會好些. 原因係. 1) 利息升, 唔代表樓價會大跌, 睇返歷史就知, 樓價大跌, 從來, 從來, 只是因為突發事件, 當年六四, 後來97金融風暴, 08年海啸, 03年我唔計, 因為其實係由97年跌到03年, 03係97既延續. 2) 樓市賺錢, 百份之九十,都唔係smart money,即係其實好多人賺大錢, 根本就唔駛分析錢既流向, 即係估計利息升, 樓價跌就賣, 利息跌, 樓價升就買, 咁樣做既, 我真係未見過賺大錢。反而, 賺大錢既都似係做生意, 即係cash flow夠唔夠, 銀行既credit line有幾多, 租客既質素, 計唔計得掂盤數....., 身邊好多喺樓市發達既, 都係基於好簡單既野, 香港土地有限, 政府唔可能改呢個高地價政策, 大陸人個個想來香港. 結論.....樓係一定升, 所以計得掂數就買. 3) 有咁想法既, 有人發達, 因為佢頂住左幾個風暴, cash flow夠用, 有人PK, 就係死喺呢個風暴 、某個黑天鹅手上. 咁呢啲風暴及黑天鹅,又同QE、利息有咩野關係?請留意 「預期得到既野, 一般沖擊有限」。
qe對樓升有影響嘅係,因為qe當時真係好突然, 但係收qe, 好似係好多人預期左,而又漫長既事, 所以收qe對樓市既影響,唔會好大。
|
47. 蜕变中嘅懒人 2014-09-20 08:19:32 |
|
樓海茫茫,潮漲潮退,身家財產,誰主浮沉?
租樓------攞住個啞鈴。 有自住樓------攬住個水泡。 有自住樓 + 1層收租樓------攬住個水泡 + 1個氫氣球。 有自住樓 + 好多層收租樓------攬住個水泡 + 好多個氫氣球。。 |
48. 打工仔 Andy 2014-09-20 08:32:17 |
|
多謝亮劍兄的分享! |
49. 打工仔 Andy 2014-09-20 08:35:59 |
|
|
50. 亮劍 2014-09-20 08:40:54 |
|
氫氣(氦氣)球兩叁日就漏氣,千萬不要倚靠佢! 俾我會咁寫…… 租樓------攞住個啞鈴。 有自住樓-------上咗救生艇。 有自住樓 + 1層收租樓------上咗遊艇。 有自住樓 + 好多層收租樓------上埋郵輪……(除非呢隻嘢係鉄達尼,否則火燒旗桿)! 共勉之!
|
51. 蜕变中嘅懒人 2014-09-20 08:48:59 |
|
TO 50樓 亮劍兄 兄台己經喺"長炭號豪華郵輪"飲緊法國紅酒,嘆緊世界了,羨慕! |
52. 打工仔 Andy 2014-09-20 08:51:06 |
|
|
53. 蜕变中嘅懒人 2014-09-20 08:54:04 |
|
TO 50樓 打工仔兄,早上好。兄台亦都己經喺"長炭號豪華郵輪"船尾欣賞緊美麗日落,嘆緊世界了,羨慕! |
54. 蜕变中嘅懒人 2014-09-20 09:03:24 |
|
TO 49樓 打工仔兄,早上好。兄台亦都己經喺"長炭號豪華郵輪"船尾欣賞緊美麗日落,嘆緊世界了,羨慕!
先頭噤錯lift。 |
55. 亮劍 2014-09-20 09:13:10 |
|
总之大家坐緊遊艇同郵輪既乘客,应学似湯博士咁,只做兩成槓桿,咁就可「任憑風浪起,稳坐大郵輪」! |
56. 打工仔 Andy 2014-09-20 09:16:56 |
|
懶人兄 我仲未上到豪華郵輪! 哈哈! 不過, 早兩年去遊長江三陜時, 坐過長江黃金二號, 真係好正! |
57. CD ROM 2014-09-20 09:21:00 |
|
|
58. 引刀一快 2014-09-21 07:33:50 |
|
|
59. TO 引刀一快 2014-09-21 08:17:20 |
|
不如你講先啦。只織套料。 |
60. 引刀一快 2014-09-21 09:08:57 |
|
|
61. 引刀一快 2014-09-21 16:45:40 |
|
亮劍兄
咪理佢喇,不如你又講講自由行退潮有冇影響吖。
香港人均收入大咗,一定同十年自由行帶來嘅經濟影響有直接關係,依傢開始退潮,亮劍兄你發表一下你嘅高見,大家討論下吖。 |
|