ENG
瀏覽人次:68152    回應:102

實力,物業投資者的最新格言

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有前輩同我講,現在投資物業的確難搵食,本金又重,使費又多,又很難搵快錢,物業投資這個行業將會被淘汰,其實前輩又何需擔心,他早已持有多項貴重物業,又坐擁巨資,收租都收到手軟,根本不需要搵快錢,他所說的又乜又物,只不過是呻好命,對那些新晉的物業投資者發出冷笑聲音而已。不過,前輩的確沒有錯,物業投資行業即將面臨被淘汰,代之而起的是有實力的長線物業投資者,他們的實力可以經歷風風雨雨,樓市升的時候,他們可以採用逢三退一,沽售一些質素比較差的物業,市況壞的時候,他們又可以利用手上現金購買一些質素比較佳,或者具有協同效應的物業,這真的是「跌可攻,升可走」的格局,但若果要做到這點,首先,就是要講‘實力’。

  ‘快,狠,準’是物業投資格言,就算投資者有實力都冇用,唔夠人快,唔夠人狠,唔夠人準,所以,過往有很多交易都是以弱勝強,並不是有實力的人一定可以取得上風,但今後就唔同,如果沒有實力,話之你出手夠快,心夠狠,眼光夠準都冇用,若果唔夠實力,分分鐘連訂金都蝕埋。以往,有些人雖然唔夠實力,但他們夠快,夠狠,夠膽買入物業,雖然他們亦自知沒有實力完成交易,不過,他們往往在交易完成之前就已經‘摸’出,而給他們賺錢的人很多時都是那一班有實力的物業投資者,但今時今日,如果不打算完成交易,最好都不要買物業,因為,沒有物業代理夠膽拍心口在交易完成前替客戶‘摸’走,要完成交易,一定要講實力。暫時來說,快狠準可以擱置在一旁,現在是講實力的年代。
 
  雖然有不少物業投資者早已以上會形式買入物業,但若果他們沒有實力防守,租金收入不足以支持分期供款,在過了一段時間,物業持有人便會捉襟見肘,分期供款便出現困難,在過往,有很多業主都會將手上物業往銀行加按,銀行又會以市值重估他們的物業,業主所得的金錢不但可以繼續供分期,甚至可以購買新的物業,這是各投資者,包括我在內在過往的做法,現在當然不能,要加按,比關雲長過五關斬六將還要難,如果沒有實力,唯有賣走一些物業而確保手上物業可以繼續持有,其實,在過往幾年,有深度物業投資者早已洞悉一切,在沒有足夠準備之下,不會大手買入物業,以策安全。

  有很多人認為物業投資者一定會希望樓市上升,其實並不盡然,有不少投資者希望樓價下跌,因為到那時候,有一些不夠實力業主一定要出售他們的物業,樓市越跌得深,要放售的物業質素越好,有實力的資深物業投資者可以慢慢揀,而且,就算壓價,那些放售的業主都會千多萬謝。所以,現在投資物業,就是實力先行,其次是都是實力。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 百萬富翁 2014-05-05 08:41:31

百萬富翁灣仔最多

有調查發現,本港去年的百萬富翁人數創新高至逾73萬,較前年上升 22%。當中近40%人因炒股致富;靠出售樓宇的只有12%。香港島為百萬富翁密度最高地區,灣仔區更為十八區之冠,平均每3個就有一個是百萬富翁。

花旗銀行03年進行「香港百萬富翁」調查,今次委託港大訪問超過四千多名年齡介乎21至79歲的市民,以此推算出擁有股票等投資,及流動資金超過一百萬港元資產的人數。

今次人數破歷年紀錄,本港去年的百萬富翁較前年上升 22%,即全港約有 73.2萬名百萬富翁。當中以擁有流動資產 100 萬元至500 萬元的百萬富翁人數增幅最強,較去年多9.9萬 人。但若計入物業、汽車等非流動資產,百萬富翁平均擁有資產價值按年下跌8%至1,200萬元。

平均資產值跌8%

要躋身百萬富翁行列,近40%人主要靠投資股票,前年只有約20%;相反靠出售物業僅得12%,跟前年的32%相差甚遠。

花旗銀行香港區市務總監吳詩雅解釋投資股票取代賣樓致富的原因,「睇番土地註冊處嘅數據,我哋見到樓宇買賣喺舊年比2012年下跌咗四成,所以呢班百萬富翁喺樓宇方面,獲利亦都少咗。」

過半富翁看淡樓市

調查又顯示,70%人都指自己持有股票;77%百萬富翁更持有一個或以上的物業;近30%人持有海外投資。不過,57%百萬富翁預期今年樓價會下跌,僅 13%表示有入市意欲。花旗亦預計今年樓市會調整約10﹪。

富翁也想移民
今年調查首次加入有關「有無興趣移民」的問題,約有 9%百萬富翁表示,有考慮於未來5年移民。當中澳洲(26%)是最受歡迎地方;其次為加拿大、美國及台灣,其中以40至59歲的年齡層最有興趣移民,惟未詢問原因。

2. Oscar Lam 2014-05-05 09:28:59
博士,一篇很好的文章!真正的投資智慧,值得我們投資者學習、深思!
3. 亮劍 2014-05-05 09:57:32

昨日同一名地代朋友吹水,她說最近有一或二手準业主上唔倒會要撻訂,原因不離首期不足,過唔倒壓力測試,預唔夠額外稅費支出,由其是本身已擁有物业者或有債務未清者更屬高危!

她的意見是:

請預先上定例如呢個網揾定料,睇睇首期及使費實際要俾幾多,而且自己加大一成以防万一;

壓力測試請自行加夠四厘;

本來想買四房要變三房、三房要變兩房、兩房要變一房或開放式(低一房理論);

預埋如果銀行唔批按揭而要 FP ,有冇人可幫倒手;

4. 蛻变中嘅懶人 2014-05-05 09:59:54
湯博士今日呢篇文章,應該令經常批評博士回帶嘅前輩好好三思,懒人唔知道要用幾個多like至夠用,內容通俗精簡生動易明,涵蓋大量物業投資心法,好文只應百回看,好一篇物業投資兵法。
5. 未知下行周期是否形成 2014-05-05 10:18:19

陳德霖:本港小型單位樓價跌0.8% 仍未知下行周期是否形成

金管局總裁陳德霖於立法會上表示,本港樓市正在整固,交投較以往高位下跌三成,自去年2月大單位樓價下跌4%,小型單位樓價下跌僅為0.8%,認為整體前景仍然未明朗,樓市下行周期是否形成仍是未知之數。

他續指,截至3月底,由於樓市交投淡靜,住宅按揭的按年增幅只為3%,但其他銀行的貸款增長達22%,主要動力來自內地相關貸款,金管局會以風險為本,向銀行進行信貸及流動性風險管理,認為目前貸款質素保持良好,整體風險可控。

6. need action not mild words 2014-05-05 12:36:12

Everyday people here use mild words yelling at 3D & unreasonable mortgage restrictions seem useless, as a property owner we must unite together by not touching the HK stock market as a revenge to this stubborn HK Govt until they withdraw 3D and mortgage restrictions. After all, property owners need to keep more cash to defend against the HK Govt's freezing the property market.

7. (勇)清兵 2014-05-05 13:03:06
我有足夠的實力但我很怕(前路不请),但現在(先知)先生告訴我們不用怕,前面肯定無地雷無危險。
現在得到先知指引我不怕了,一外於冒着炮火向前冲冲冲。
哎也!砰砰砰^|^原來是地雷,中伏了。
那麼剛才那个先知不是神嗎?只不過是凡人一个。
8. TO 7樓 (勇)清兵 2014-05-05 13:41:48
政府話未投資先求知,用耳代替眼,或盲咗而信晒他人嘅話當盲公竹用,下場可以有幾慘得幾慘,用吓個腦諗吓先投資就唔會變資投(豬頭),你講嘅故事係教訓你自已,有勇無謀,等於水魚焾豬頭。
9. 唇齒 2014-05-05 13:59:05
其實一些小投資者和有忍耐力的小市民,不要咒罵那些大炒家。因為現在的市况,就是靠牠們把價格炒到高一高,一批又一批不夠忍耐力的買家出來高位接貨,消耗最後的購買力(剩下來的是有忍耐力,實力和有充足準備的投資者和小市民)當然啦!大投資者早就逃之沃沃.到最後丧失承接力,價格自然回落,可以很低水買货。
大炒家也可以是有忍耐力的小投資者和小市民的打手。
大炒家,小投資者,小市民(有忍耐力个啲)都是唇齒相依。
10. 深層 2014-05-05 14:21:49
To8樓,睇嘢要睇深啲啦,人地講乜你又唔知,講边个你又唔明,唔好用口想嘢。
冼唔洗講到明你知呀?
11. 後覺 2014-05-05 14:27:59
就是那些神棍扮先知,妩言惑眾,一千個唱好的理由,令你混淆視聽,中伏。
12. 蜕变中的勤力人 2014-05-05 14:33:36
馬屁精,英文怎寫。
13. 肥婆四 2014-05-05 14:45:31
睇博士文章開心又益智,多謝博士無私教化。
14. 十十下 2014-05-05 15:14:42
突然想起...CY 就好似南韓戈個船長咁不斷叫人坐係到, 唔好郁....
有d 人就好聽話係到等等等, 可能如果CY無叫人唔好郁, 有好多有能力既人已經出左去搵佢地既樓, 安安樂樂咁生活, 但係而家好多人等緊所謂既供應, 唔知CY可唔可能對現到佢既承諾呢?
15. 亮劍 2014-05-05 15:42:07

原文2013-12-23 

樓市泡沫開始爆破 跌幅起碼三成 

(經濟學家、冠域商業及經濟研究中心主任 關焯照)

上周三聯邦儲備局在議息後宣佈,將在明年一月開始減少買債,由原來的850億美元調低至750億美元。雖然買債規模只是削減了100億美元,但意義卻非常重大,這表示美國已正式啟動退市,對環球經濟和資產市場的表現將產生巨大的影響。

經過5年的量化寬鬆,不少資產價格都被炒起,變得泡沫化。既然美國注水速度減弱,已現泡沫化的資產市場必會面臨衝擊。基本經濟學告訴我們,泡沫爆破後產生的後遺症是不能忽視,特區政府是需要密切留意本地資產市場的動態,並制訂預防措施,以免資產價格急跌後本地經濟被推落深淵。

在過去的5年多,筆者曾多次提出警告,本地樓價會炒至泡沫水平。根據筆者的計算,現在一般的打工仔要用大約1617年的人工才可以買到一個400700呎的市區單位,遠遠高於97年樓市見頂時的水平,顯示這個樓市泡沫已成長至不可能持續的階段。投資市場裏有一金句:「炒到上天的資產價格必會回歸大地」。當大部份市民已不能負擔現在的樓價時,樓市泡沫爆破只屬時間問題。

一向支持本地樓價的兩大因素,包括樓宇供應量偏低和超低息的環境,開始出現微妙的變化。

『以私人住宅的落成量為例,由現在至明年底,將會有31,000個私樓單位落成,這是自2002年後最高的落成量』。

反映市場供應量已正常化,有助改變市民對供應量持續不足的看法。另外,聯邦儲備局展開退市的步伐也令樓市投資者和短期內希望置業者三思。因為一旦有資金撤離香港,本地的銀行同業拆息將會攀升,增加銀行的資金成本,這自然會促使銀行加息的可能性,驅使供樓能力已經非常差的市民,其供樓的負擔變得更重。

筆者認為政府在兩年前開始推出的「辣招」是非常正確的決定。如果不採用需求管理措施,力壓樓價和成交量,假如樓價真的大幅下挫時,香港必會重蹈97年樓市爆破後出現「滿地屍骸」的慘況。現在看來,「辣招」並不如一些經濟學者所形容「政府是在好心做壞事」。

上周五公佈的中原城市領先指數是118.61點,創下31周的新低。但這結果只是反映約半個月前的樓巿表現,仍未有將聯邦儲備局退市的影響展現出來。在過去大半年,樓價在高位窄幅波動,但在成交量大幅萎縮下,有部份想賣樓的業主只能減價求售,但這會慢慢形成一個減價潮。加上市場氣氛越來越悲觀,一旦有新的利淡因素浮現,樓價始終要向現實屈服,展開較大的跌浪。因此想置業者一定要衡量自己的財政能力才決定是否入市,總之要小心為上。

根據差估署的資料,由1980年至今年10月,本地二手樓價出現過兩次20%以上的跌幅:1981年第3季至1984年第3季和1997年第3季至2003年第3季,這兩次樓價的跌幅分別為32%66%。如果歷史重演,這次樓市泡沫爆破所產生的跌幅肯定超過3成。筆者的預測是否準確,大家不妨拭目以待。

關焯照

經濟學家

 

我想問關焯照先生,有乜嘢樓盤喺打後呢年零落成,令到落成量可以過3萬間?

今日揾咗半日,都唔知香港下一年私樓落成量會過三萬嘅數喺邊度來!

研究樓市,應該要知道一塊生地,係點先會變成一個單位,以下程序唔該睇熟先!

首先係生地經規劃、環評及地區咨詢過關後變成熟地,之後政府就會放在土地表,睇市況攞出來拍。

發展商在買入地皮後就做規劃、劃則,然後佢哋會搵人建築,同時申請預售樓花。

有咗預售樓花同意書喺手,發展商就可視乎市況賣樓花或直接賣現樓。

到樓宇落成之後,發展商就申請滿意紙,經歷咁多程序,一層新樓嘅鎖匙,才會交到新業主手上!

咁如果呢啲新樓喺攞倒入伙紙之後,都賣唔曬會點?

咪成為貨尾囉!而通常呢啲單位,係呢啲樓盤嘅大碼貨,例如頂嗰幾層,或那些連平台特式單位!

香港嘅發展商除咗嗰幾間外,一般在樓花期已經將那些單位賣到八八九九,而因為香港賣樓花咁有效率,所以新盤入伙之後,因為啲樓八九成喺小業主手,你唔自住就要沽售或出租!

而因為呢個盤嘅供應量大升,咁對呢個樓盤入伙初期的租售,都做成壓力!

但如果呢啲樓係揸在發展商手上的話,基於中小型單位發展商都會只賣唔租,咁呢啲供應因為落唔倒去市場嗰度,如此那些賣剩嘅單位,就等同被冰封!

關焯照成編文章重點的一句是:「在過去的5年多,筆者曾多次提出警告,本地樓價會炒至泡沫水平。」

5年前即 09 年頭中原同美聯嘅樓價指數係乜水平?

當時係 57.52,現在做118.61

美聯平均實呎係 4279,現在係 8941

除咗樓價升成倍外,5年前比對現在還有:

港九新界大把樓百零個樓下VS只剩餘啲遠舊殘細嘅樓or白居2

低於一厘按息VS差不多兩厘

首期最低係5VS最少要一成

每月供款 5成就可獲批評按揭VS加三厘壓力測試

買賣無限制VSD

根本5年幾前,應該係近呢十多年最佳買樓時刻,阿豬阿狗只要放低十萬做首期,每月可供倒 5千幾銀,就可做業主,我估以有今生無來世來形容,都不為過!

Sir 竟然話5年幾年有泡,叫人小心唔好入市或沽自住樓自保,係100%靠害!

你關生可以喺比特幤及騰訊百幾銀嗰陣話有泡沫,那投資者最多遠離風險,冇去混呢盤桔,但呢幾年冇揸樓,真係交租交到暈低!

5 年前即 09 年 1 月,要是聽從關焯照建議會發生乜嘢事,請睇數據:

09 年 1 月美聯樓價指數係 4279,同期租金指數平均 (建呎) 14.24。

11 年 1 月美聯租金指數平均 19.50,13 年 1 月就係 (建呎)  23.55。

***美聯租金計建呎,當實呎 400 嘅樓,如以 8 成實用計,化作建呎計係 500 呎先真---大意!!

如果唔聽關焯照老點,以每呎 4279 元入一件實呎 400 嘅單位自住。

咁樓價係 1,711,600 元,做 25 年 7 成按揭,首期 3 成 513,480 元連使費 60 萬有找!

借銀行 1,198,120 元,按息  H + 0.7,平均計一厘息,每月供款 4515.38 元。

五年之後到現在,呢個業主共供了 270,923 元,本金還咗 216,289 元。

利息 5 年實際俾 54,634 元,平均 每月 1 千唔使!

聽關生話唔買去租,首兩年月租 7120 元,11 年 1 月加到 9700 元,13 年 1 月係 11700 元。

5 年總計租金支出係 544,080 元!!

現在美聯樓價(13年10月)指數係 8936,同一個 400 呎單位,應該要 3,574,400 元,呢鑊真係杰過芝麻糊!

真係去買?你有冇最少多幾拾個喺手?

冇要繼續租,13 年 9 月美聯租金指數平均係 23.82,咁每月 11800 應該走唔甩!

呢次關生點條黑路俾人行,真係多多無好人!

16. 蜕变中嘅懶人 2014-05-05 16:19:06

TO12樓蛻变中嘅勤力人

懒人已經多次聲明我英文程度好差,估唔到你咁勤力,英文程度又會差過我,可能兄台係勤力讀死書不得其法,又或者係由勤力向懒蜕化中,字典都唔查嚟請教懶人,我諗兄台真係算得係蠢加懶,靠估啫,可能唔係我諗咁懒咁蠢,而係更加嗰隻;既然兄台咁不耻下問懒人,懒人唯有係床下底𢱑番部字典出嚟,查個答案嚟指教你,用心記住!

馬屁精英文係:MAPEICHING,記得唔好懶抄10次一定記得,唔使唔該。

17. 黑狗偷食 2014-05-05 16:28:39
黑狗偷食,白狗擔當????

曾俊華:十分關注樓市泡沫風險

2011年02月23日 11:35

香港政司司長曾俊華公佈新一份財政預算案,一直十分關注樓市泡沫風險,不時提醒大家,流動資金充裕與利率超低的環境不可能永遠持續,市民作出置業決定時要小心衡量風險,量力而為。為了減低樓市泡沫風險以確保社會經濟穩定,其在去年2月、4月和8月推出了三輪措施確保樓市健康平穩發展,而行政長官也在十月的施政報告宣佈了一系列的短、中、長期樓市措施。這些措施在增加住宅單位供應、提高樓市透明度,以及防止按揭信貸過度擴張都收到了一定成效。

曾俊華指,美國在去年11月宣佈涉及6,000億美元的第二輪「量化寬鬆」措施,為本來已經熾熱的樓市火上加油,資金氾濫使投機氣氛日趨濃烈,短期交易大幅增加,從豪宅市場蔓延到一般住宅市常因此我們推出了針對短期交易的額外印花稅,遏止投機活動,金融管理局也進一步收緊銀行按揭貸款的標準。

推出這些措施後,投機活動隨即收斂,1月住宅單位交易相比11月劇減百分之三十九至約8,000宗,當中短期成交下挫百分之三十四;12月新申請的住宅按揭貸款宗數按月顯著減少37%;雖然1月的數字尚未完整,但初步觀察顯示,樓價在12月下跌0.9%後,在1月回升約2%至3%,新近成交量也有回升跡象。

雖然這在一定程度上反映真正用家和長期投資者的需求,但對資金氾濫和利率超低可能帶來的樓市泡沫風險會時刻保持警惕。我們決心保持樓市平穩健康發展,會繼續密切監察市況,有需要時我會毫不猶豫再度出手,保障社會經濟及金融穩定。

 

18. MAPEICHING 2014-05-05 16:30:11
你比我懶,你要抄100次。
19. (來源: 新華網) 2014-05-05 16:31:38
2010年 11月 05日 17:19    中國窗
 

    香港特區政府財政司司長曾俊華4日表示,美聯儲推出第二輪量化寬鬆政策,這勢必給香港股市、樓市帶來壓力,特區政府會密切留意市場動向。曾俊華同時勸誡投資者要量力而為,不要過分炒賣。

    曾俊華當天向媒體表示,美聯儲公佈的新一輪量化寬鬆政策,意在增加美國本土的投資與就業,相信有不少資金會流向新興市場,其中也包括香港,這當然會對香港的股市、樓市帶來一定壓力。

    曾俊華表示,特區政府在短期內會密切留意,如有需要,會考慮推出相應措施。

    曾俊華提醒投資者,要量力而為,不要做出一些過分炒賣的事情。

    美聯儲3日公佈了新一輪量化寬鬆政策,計劃購買超過6000億美元的政府債券以刺激美國經濟復蘇。受此影響,美元對其他貨幣匯率下滑,而以美元計價的商品價格繼續走高。

    2009年3月,美聯儲推出第一輪量化寬鬆措施,導致美元貶值。(記者 劉晨)

 
(來源: 新華網) 編輯: 张晓君
20. 白狗擔當 2014-05-05 16:37:10

黑狗偷食,白狗擔當????

曾俊華﹕樓市升溫再出招 不限境外人買樓

賣地前,曾俊華於台北表示,不相信賣地可以和樓市有直接關係。曾俊華下午返抵香港,得悉賣地呎價破紀錄後,沒有評論賣地結果及對樓市的影響,只是向記者微笑揮手。(葉漢華攝)

【明報專訊】財政司長曾俊華早前在籌備歷史性的台北訪問,以及出訪北京商談香港人民幣業務的百忙之中,抽時間接受本報書面專訪。他回應新一輪遏抑樓市泡沫措施若不奏效政府有無後着時,明確表示「有需要時會循着今年初提出的4個方向推出進一步措施」,即樓市繼續升溫便會再次出招。但他否定限制境外人士在港買樓的建議,認為要保持香港的自由營商環境。以下是答問全文﹕

炒風倘再現,港府如何應對

問﹕財政司長宣布多項遏抑樓市泡沫措施後,社會上反應不一,有意見認為,美國經濟復蘇緩慢崎嶇,聯儲局已表明未來一段頗長時間不傾向加息,港元與美元掛鈎,意味港元超低利率環境將持續,加上中國經濟增長動力和人民幣升值前景吸引資金源源流入,而增加土地樓房供應又至少需時數年,不少人因此相信樓市泡沫短期內一定不會爆煲,可以放膽入市炒兩轉,這種觀點對嗎?風險何在?如果大多數市民都這樣看,再次出現全民皆炒樓的狂潮,港府如何應對?

答﹕由於充裕的流動性與超低息環境將維持一段較長時期,樓市泡沫的風險的確需要正視。政府一直從4方面着手,確保樓市健康平穩發展。這些方向包括,第一、增加土地供應,以解決樓宇供應問題;第二、遏止物業投機活動;第三、確保物業市場銷售和物業成交價格具透明度;第四、致力防止按揭信貸過度擴張。

政府今年以來推出的各項措施,已取得一定成效。未來數年私人住宅整體供應量已由2009年底估計的53,000個,上升至今年6月底估計的61,000個,而隨着政府加推土地,並加快處理土地契約修訂及換地申請,這數字可望繼續上升。固然,增加供應是一項中長期措施,但只要市場清晰知道住宅單位供應將會增加,心理預期相信也會有所調整,而樓市未來走勢始終也是供求決定。故此,政府認為要確保樓市健康平穩發展,最重要的仍是從基本因素入手,增加供應以應付需求。

至於炒樓問題,我在8月13日推出的最新一輪措施,也有數項是着眼於遏止炒賣活動。我們希望向社會傳遞一個明確信息,就是政府不會對過分炒賣活動坐視不理,任由這些投機活動助長樓市泡沫形成。

政府將繼續密切監察樓市,在有需要時會循着上述的4個方向推出進一步措施。

為何不限制境外人買樓

問﹕社會上不少人提出,為何不仿效內地打擊炒樓措施,限制第二套房按揭,以及仿效澳洲限制境外人買樓。請問該如何看待這些建議?若這樣做對香港有何影響?

答﹕政府固然不希望流動性氾濫推動物業市場風險上升,在這方面,金管局已推出額外措施,防止按揭信貸過度擴張,和確保承造按揭人士在樓價一旦下跌及利率一旦上升時有足夠還款能力。金管局亦會密切監察市場,有需要時採取進一步收緊按揭信貸指引,並會要求銀行處理好風險。

至於會否限制外國人買樓這建議,香港是國際金融中心,沒有外匯管制,外來資金自由進出,流入的資金在什麼環節投資,向來不會規管。政府所推出的措施,亦要在減低樓市泡沫風險、防範樓市大幅波動,及保持香港的自由營商環境等種種因素之間取得平衡。

政府將會繼續密切監察樓市,有需要時會循着今年初提出的4個方向推出進一步措施。

21. 唇齒 2014-05-05 16:38:02
有勞各位大炒,中炒,風繼續吹,托高啲,唱好啲,邦手消耗購買力。辛苦晒。
同志門辛苦啦!
為忍者服務.
22. pp leung 2014-05-05 16:40:56
沙田市中心鎖匙盤僅5伙

美聯陳國良稱,沙田市中心一帶七個屋苑的「鎖匙盤」只得5個,在政府未有辣招前,正常每個屋苑鎖匙盤也有「十個八個」﹔其中新城市廣場、偉華中心和蔚景園連一個鎖匙盤也沒有;沙田中心、好運中心及沙田廣場亦僅各一個。沙田中心安寧大廈低層B室一個鎖匙盤頓成搶手貨,單位建築面積452方呎,實用面積347方呎,放盤僅一天,即減價10萬元、以375萬元易手。賣方於2011年9月的購入價為275萬元,賬面賺100萬元。

美聯黃錦瀚稱,同區沙田第一城鎖匙盤不足10個,具質素單位樓價硬淨,屋苑10座高層H室昨天才放盤,即日以358萬元好價易手,實呎10,948元。

即使規模大的屋苑如天水圍嘉湖山莊,雖有近1.6萬個單位,但同樣要搵條鎖匙睇樓都難,市民被逼無樓睇都照買。祥益地產蕭嘉偉表示,過去短短四天,屋苑錄得3宗無樓睇的成交個案,其中樂湖居10座低層E室,建築面積586方呎,實用面積448方呎,單位雖有租客不能睇樓,但買家照樣以259萬元買入。另鰂魚涌太古城現有約570個買賣放盤,但鎖匙盤不足20個,能交吉出售單位又大部份有租客,很多時要租客配合開門睇樓。

美聯胡宗樂稱,北角賽西湖大廈1座中層C室,建築面積1,260方呎,實用面積1,090方呎,減價140萬元至1,960萬元,持貨約四年賬面仍賺550萬元。另黃大仙居屋盈福苑低層1室銀主盤,剛以居二價約280萬元售出。

新地(016)投得將軍澳日出康城四期後,區內二手仍未見反應,附近清水灣半島卻錄減價成交,8座低層F室減30萬至430萬元。駿昇置業馮宇成稱,上水御皇庭2座低層E室剛以336萬元沽出
23. MPEICHING 2014-05-05 16:49:59
我又無指定叫你教,是你不請自來,唔通你就係MAPEICING.
你自認,無計啦.廿你要抄一万次。
24. 實力物業投資者的最新格言 2014-05-05 16:50:48
實力,物業投資者的最新格言

Many Property agent call me this few days. They told me that there were no sufficent property for sale in market now especially vacant for sale residential property. They asked me the new price for sale. My residential property with rent 17250/M. Only H+0.65 rate. So I asked the price for 600M (20M increase the previous ask price. But in fact, I didnt want to sale it now). Then the property agent told me that many owner like me increase the price of about 5%-10% recently.

I think many property investor like me very very treasure the existing property as we may not easy to buy another new one after we sale the existing property.

This situation told me that the property market will soon turn the trend to up (天天向上).

25. 展示實力 2014-05-05 17:03:09
實力,物業投資者的最新格言!!!
在高水位沽出房產,同時持有大量現!!!
就有機會在跌市中展示實力???
26. To : 16. 蜕变中嘅懶人 2014-05-05 17:05:28


高手,我又笑左,又后生几年了。


27. 在跌市中買樓 2014-05-05 17:05:41
實力,物業投資者的最新格言!!!
在高水位沽出房產,同時持有大量現金!!!
就有機會在跌市中展示實力???因為袛有現金才可以在跌市中買樓!!!
28. 蜕变中嘅懶人 2014-05-05 17:10:14

TO23樓

睇你嘅文筆應該係小朋友,好啦,我認係馬屁精,咁你順晒未?

講開又講,馬屁精對我嚟講係褒義詞,要做馬屁精係須懂得高階心理學,外表要俊俏,口才急才不能少,绝對係專業人士,成功者個個飛黃騰達,古有韋小寶、近代有李蓮英、現代有陳震沖,懶人恨都恨唔倒,你想鬧懶人,懒人只配做擦鞋仔而已。

29. 96-98 買樓小業主 2014-05-05 17:11:24

Last Year, I finally sold one of my property with about 30% earning. Then, I put the the money to stoke market to expect an earning of about 10% in 1 year.

Unluckly, I lost nearly 30% because the stock market is too bad this year.

The conclusion is that: Dont give up your propery. Moreover, dont put money in stock market.

30. To : 23. MPEICHING 2014-05-05 17:14:41
31. 許沂光 - 波浪理論大師、殿堂級圖表派分析專家 2014-05-05 17:32:58
有關本港樓市的分析,筆者2013年11月11日在本欄發表《本港樓市(C)浪下跌》http://blog.sina.com.cn/s/blog_ae7cc7940101nema.html,當時筆者指出:「本港樓市的(B)浪反彈可能已經見頂,(C)浪將以五組浪下跌。」當時的數浪方式,見附圖(一)。
其後本港樓價節節敗退,趨勢向下,(C)浪目標直指2003年的低位。(C)浪下跌至2003年的目標,似乎駭人聽聞,但2013年國際樓價負擔能力報告顯示,本港樓價中位數為家庭入息中位數的14.9倍,即全家要14.9年不吃不喝才可以供甩層樓,數字亦為連續四年稱冠;《經濟學人》早前報告則顯示,本港樓市泡沫指數蟬聯全球之最,都反映本港樓價貴得驚人,見附圖(二)。
總結:本港樓價脫離現實,無可避免要向下調整。以波浪理論分析,可能下跌至2003年水平。
免責聲明:以上分析,只供參考,投資買賣,必須審慎。
32. 小陽 2014-05-05 17:33:37
To 29floor.

Totally agree with u . Even stock 老手周XAlso 頼嘢! u are not alone.  
33. 我聽高官講 2014-05-05 17:52:03


佢哋話現金多可買股票,結果買0017冇咗1/4,唉。


34. 2011年開始2 2014-05-05 17:52:53
2012年尾及2013年初賣出部分住宅換工厦連租約買入官塘工厦,租約期满續租一間加租70%,另一間加租65%. NET RETURN分別是6.5%及4.3%。正現金流持續增加中。2004至2011年買入的住宅物業收租后减除供款差管地,最少有一半現金流。全部只租不賣。視市况及手上現金伺機買貨。總負債比率最多20%。
35. 房產有價 2014-05-05 18:12:00
好文!多謝博士提點
36. 鳥語花香 2014-05-05 18:54:14
有勞各位賣花者,盡量賣多啲,賣貴啲,唱好啲,繼續消耗購買力,拜託晒。記住話啲花好香呀!
A:同志們辛苦啦!
B:為忍者服務。
37. MPEICHING 2014-05-05 19:28:16
你無估錯我真係小朋友来㗎,但連小朋友都看不起你,真失敗,自我反醒下啦。
馬屁大王,不要同小朋友計較,好嗎。
38. 蜕变中嘅懶人 2014-05-05 20:38:54

TO37樓小朋友

你無估錯我真係小朋友来㗎,但連小朋友都看不起你,真失敗,自我反醒下啦。

馬屁大王,不要同小朋友計較,好嗎。

讚賞別人除咗拍馬屁之外,亦可以係欣賞、鼓勵、觀摩、學習為目的,若果你能提出論據,湯博士呢篇文章毫無可取,而懒人讚到咁好係不合理,咁懶人就會接受你批評,請你將湯博士呢篇文章品評,指出其中錯或不合理處,並列出高見,懒人就绝對佩服。
39. 陳德霖:600萬以下 我哋叫上車盤 2014-05-05 21:58:35


http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20140505/52447052


40. 上车盘 2014-05-05 22:22:44

楼上,说的对啊,600万当然系上车盘啦。

公价人情已经有500升到800啦,就来1000。

41. 花販 2014-05-05 22:33:32
早排入左几批花,現在都賣唔出,一手蟹货,有勞各位賣花使者邦手唱好,落力啲賣啦.唔該晒。
42. 我愛媽咪 2014-05-05 22:41:38


花店花束 - 我愛媽咪 2 - L06696
43. 我愛媽咪 ll 2014-05-05 22:48:05

 送佢層樓


環宇海灣 CITY POINT
44. 花農主 2014-05-05 22:48:18
花販~
你比我好運啦,我現在全个農莊啲花都滯銷,再唔盡快賣出去,全部花謝晒就血本無歸啦。
懇求賣花使者,邦手清晒莊園啲花,唱行啲,唱緊張啲,賣贵啲。辛苦你們了。
A:同志們辛苦啦!
B:為忍者,花販,花農主服務。
45. 飽食遠揚 2014-05-05 22:53:57
中原城市領先指數 CCL  每周五公佈 – 最新2014/05/02公佈,反映2014/04/212014/04/27(預計簽署正式買賣合約時段)的二手私人住宅樓價。一般在簽署臨時買賣合約後14日內簽署正式買賣合約。
本週公佈 與上週比較 與上月比較
[中原城市領先指數]

118.4

  0.08 %   1.01 %
[中原城市大型屋苑領先指數]

117.57

  0.14 %   1.01 %


[中原城市分區領先指數]
*只包括大型屋苑
  本週公佈 上週比較 上月比較
港島 129.8 0.83 % 3.16 %
九龍 115.09 0.36 % 0.36 %
新界(東) 119.6 0.09 % 1.49 %
新界(西) 98.93 0.1 % 0.65 %

 

[中原城市領先指數]...在高位整固,好淡爭持不下,一部份長線投資者沽出爆利盤飽食遠揚......

118.4

  0.08 %   1.01 %

 

全港整體港島 九龍新界東 新界西
           附加: 6個月移動平均線 12個月移動平均線
46. 小朋友 2014-05-05 23:05:27
小朋友現在要做功課啦,唔得閒同你玩,有唔明架,找你偶像煲湯先生指点迷津啦!不恥下問。

大家萍水相逢,想不到馬屁精三个字激怒了你,真不好意思。SORRY.
47. 實力,物業投資者的最新格言 2014-05-05 23:28:50
實力,物業投資者的最新格言
There were two groups with different direction. The market value of my property is 580m.
1. Sell all our properties and wait for the property price lower 30% (ie 580 X 0.7 = 406m), you win.
 
2. Dont do anything following Dr. Tong's advice and hold the properties and wait until the dawn in 5 years (580 X 130% -115 (rent) = 639.
From now to 5 years later, if my property raise to 639, holding the properties is I win.
 
I trust Dr. Tong's theroy of holding properties.
 
 
 
48. 小業主 2014-05-05 23:40:45
印象中好似有個學院派高官話好多投資工具囘報好過收租
49. 路過 2014-05-05 23:45:14
40 樓:

如果係酒店,封 500 人情直情係寒酸,800 係公价,熟朋友我封1000

咦, 點解無人抗議
50. 鳥語花香 2014-05-06 09:21:15
27搂所講到的,正是問题的中心和最重點(Cash is the King).跟本同股票玩法無畏(高位派货,低位收集,只不過兩者之週期不同).同時楼有實際用途但股票也可收息,同樣兩者都可以坐艇.
所以要知所進退。
拜託各位賣花使者,唱好啲,賣貴啲,賣快啲,清晒佢消耗大部份購買力。
A:同志門辛苦啦!
B:為忍者服務。
51. 暗剑 2014-05-06 10:39:18
几年前錯的事,但過了几年可以是對的,世上無一面倒。
関生錯在過早預期,但時移势已又唔同睇法啦,‘時機’好重要。
物品價值在於供求,也可以人為(請唱好唱贵啲,邦手消耗購買力).
要高升:一千個唱好的理由。
要大插:一千個傷心的理由。
認同27楼睇法:一矢中的,就是忍者們的内功心法。
52. 黄金有價 2014-05-06 11:37:39
黄金由一万八仟多,跌到現在还有万三,跌了2~3成,不算多不算多,‘黄金有價’~視乎高定低喳。
黄金同楼都是實物,可能黄金比樓更實際(黃金万年不变,樓舊了变危楼倒塌).
黄金还有下跌空間,甘你話楼又如何呢?(空間更多).
53. 不要怕 2014-05-06 12:08:58
50年樓齡舊樓冧左,但塊地依然在,五十年前的地價是現在十分之一,冧十次八次也不會蝕,不要怕,只要信!(聖經)
54. 火棒隊聯盟 2014-05-06 12:16:10
火棒手格言:1)千萬不要告訴下一位接榛手,棒子好熱。
                     2)就算熱到燙手都要忍住扮無事,还要告訴他棒子很美,愛不惜手。
祝:運送期間旅途愉快,將聖火送到聖鍋裹。
55. 路人 2014-05-06 12:23:34
奴工複利焗掌樂意接你的火棒!
56. 怕怕 2014-05-06 12:24:00
香港買搂,楼是你的但地不是你的,只是買个空間而已。
做地主最實際(如果無地震的話).重有一樣(政治因素)。
57. 自我陶醉 2014-05-06 12:24:03
To 54/F

有創意, 夠攪笑, 100個Like!
58. '路人中的路人 2014-05-06 13:04:00
好多打工仔都有楼在手,但又如何.早年買落就好供,但近期買了贵貨,用大部份收入去供楼,好辛苦好累呀,更何況現在楼價更貴(400呎唔夠的一房都要3~4百萬),如果有大把錢唔志在.但如果兩公婆剛剛夠一成首期,重要做二按就真係想清楚先啦!就算楼價再升話之佢97,有種就400呎一房升到一千萬呀。
難怪方間有云:(寧願留返的錢.住舊楼吃包鱼。都好過捱贵楼供餐死,要吃杯麵).
59. 順民 2014-05-06 13:22:06
陶醉兄:很佩服你的耐性和堅持﹐不斷發表"高位論"和"火棒論"。但恕在下直言﹐你一直是抱著炒家心態思維﹐和一般業主買家想法迴然各異。大眾置業者的心態是長遠居住打算﹐並非為短炒作為圖利﹐好多人買咗層樓一住便住上二﹑三十年﹐誰會估得到未來那漫長歲月中的變化 ﹖以在下為例﹐95年開始置業﹐期間經歷了幾次大起大跌﹐如果在下每次都睇得透睇得通﹐跟隨大勢上落高賣低買﹐今日就可能有博士一半咁有錢都唔定。但在下並非炒家﹐心態是無論起跌﹐最重要是維持自己的生活及居住質素放第一位。外面風高浪急﹐我行我素﹐今日仍依然故我。幾好 ﹗
60. 順民 2014-05-06 13:22:11
陶醉兄:很佩服你的耐性和堅持﹐不斷發表"高位論"和"火棒論"。但恕在下直言﹐你一直是抱著炒家心態思維﹐和一般業主買家想法迴然各異。大眾置業者的心態是長遠居住打算﹐並非為短炒作為圖利﹐好多人買咗層樓一住便住上二﹑三十年﹐誰會估得到未來那漫長歲月中的變化 ﹖以在下為例﹐95年開始置業﹐期間經歷了幾次大起大跌﹐如果在下每次都睇得透睇得通﹐跟隨大勢上落高賣低買﹐今日就可能有博士一半咁有錢都唔定。但在下並非炒家﹐心態是無論起跌﹐最重要是維持自己的生活及居住質素放第一位。外面風高浪急﹐我行我素﹐今日仍依然故我。幾好 ﹗
61. 引刀一快 2014-05-06 13:32:05
賣地呎價高,好大程度係造勢推存貨。大陸我真係見唔少,一聽見話樓價開始轉弱,就會好快聽到邊度邊度拍咗塊地王,附近二手樓價亦即時三級跳,一平方米兩日升五千我都見過。
62. 引刀一快 2014-05-06 14:43:12
以今時今日嘅樓價,買同租嘅居住成本無分別。假設樓價租價都唔跌幷且同通漲保持平衡,今世唔買樓都唔怕!今世唔買樓都冇壊!百幾萬嘅首期定存人仔都幾千蚊一個月,有需要嘅時候仲可以用嚟創業、發圍。好多人話安居樂業,其實亦有明憂隱憂,冇租交會俾人赶,冇錢供樓就肯定死多幾錢,生活壓力唔係同一級別,何來安居?而且我仲係假設樓價唔跌,唔加息,唔會負資産。
如果收入有10萬一個月,買樓租樓都係濕濕碎,鍾意咪買囉!不在討論之列。首期都係儲兩年之嘛!若如係25000一個月呢?大家查查香港入息中位數喇。
如果有日,層樓供完,維維數先發現原來供樓有冇著數都計唔清,咁辛苦儲嘅首期俾咗人地收息、運用,多少機會喺身邊流走咗,爲咗層樓頭髮白多咗幾多,生活裏美好嘅事物少咗幾多,就會發現,今日嘅樓價係好可怕嘅。
63. 自我陶醉 2014-05-06 15:18:10

順民兄

其實, 我真係覺得個比喻好攪笑, 可以點綴一吓大家重複又重複嘅論點。 不過, 我亦覺得個比喻用在被SSD鎖住的炒家上, 也非常合適。 至於自住樓, 我都有, so what? 我早已講過, 升跌我一點都不在意, 既然無一物, 何處惹塵埃。 相信如果你都係只有自住樓, 對我的留言都唔會咁大反應! 不過你唔係。

我亦講過, 當樓價不合理地高我一定會賣, 你認為值一蚊嘅嘢, 人哋畀你個三, 點解唔賣? 賣就係炒家咩? 嗰個乜乜諾貝爾得獎者, 唔係講過買樓要搵兩個傻瓜嗎? 宜家有第二個傻瓜出現幫你接貨, 時點解唔賣?畀三蚊你,你又賣唔賣? 

我想問下你, 法子日日都話啲樓會爆邊, 咁好環境, 點解佢09之後唔再買樓? 我問亮劍兄係唔係同佢同一陣線, 點解佢直頭唔答我? 心照喇! 既然, 個個都等住爆邊出貨, 而家又唔係入貨, 咁唔係叫人接火棒又係咩呢?


64. 法子 2014-05-06 16:05:17
65. 法子 2014-05-06 16:12:48
66. 法子 2014-05-06 16:16:57
回63樓 自我陶醉的仁兄

其實看你的問題應該是問我,而不是問順民兄,對吧?因我和順民兄是不認識的,所以順民兄可能難以幫我代答。

Anyway先多謝你的問題,讓我有機會將「投資概念」說得更完整。

自我陶醉的仁兄問:"我想問下你, 法子日日都話啲樓會爆邊, 咁好環境, 點解佢09之後唔再買樓? "

其實,答案可以很簡單,就係我經常說的「投資不只是做預測」,還有「風險管理」的。以我個人的投資組合而言,我在磚頭這類別,2009年已經做盡咗個倉。原因就是如此簡單,並不是你所謂的「心照」。


你的邏輯是,「不停買,才代表看好」。簡單而言,你的邏輯可能從投資角度看,出現了問題。以你的邏輯,我從2002年開始看好樓市,到現在也看好,我豈不是要「不停買,才代表看好」?咁仲得了!咁以我副身家,已經做得好盡,所以咪唔買,原因就係咪簡單。

這是簡單的道理,不用學過 porfolio management 也應該知道的。

至於你說的其中一點,「法子係咪等沽貨?」剛好我昨晚寫完關於這點的回應,請看下面節錄。簡單而言,係等沽,我從2002年衝平比0.8時,一直等待衡平比1.6的出現去沽貨。詳細情況下文已說明。

請不要用自己的思維去估別人想什麼,你的「心照」不適用於我。幾時都係「做好自己」才是成功之道

------------昨日舊文-----------
法子《衡平比》2014年5月5日更新

我經常叫人唔好「估浪頂、浪底」在那裡。原因有兩個:

第一:我們想知浪頂、浪底在那裡,目的都是想「賺錢」。如果我們有「賺錢而不用知浪頂、浪底」的方法,我們就不用估頂、估底。

第二:我們最多知道一件東西的「價值」,這是客觀而自己可以掌握得到的。至於「價格」,有時高過價值,有時低過價值,這是市場的錯價。這是我們控制不到的。

我自己的做法就是:當價格低於「價值」的20%,我買入,即是衡平比0.8的時候。當價格高於「價值」60%的時候,即是衡平比1.6的時候,我賣出。

用在香港樓市,對上一次出現0.8的時候是2002年,直到現在,還未到1.6。

現在各主要大型屋苑都在0.9到1.2之前,平均值是1.15左右。即係話,如果以現時的租金、稅率、建築成本、利率、管理費、債息、公用股息率、交通費而言,CCL163我就會賣,但不是說是浪頂,只是說樓市已經「唔抵買」。但請注意,如果CCL163出現在幾年後,要按到時的因素再計過。

但我想我應該再一次說明「衡平比」並不是「預測的工具」,更加不可以告知你「浪頂、浪底」在那裡。

那應該如何理解「衡平比」?
衡平比就好像股票的PE一樣,衝平比在1.6,就好像PE20多倍的時候。衡平比在0.8的時候,就好像PE在10倍的時候。但我們不會說PE在15倍的時候就應該預測股市會向下。在 hk discuss中有網友說「法子說A屋苑的衡平比是1.2,B屋苑是1.1,那麼應該買B屋苑。」這理解是錯誤的,否則我們只應買低PE的股票,而騰訊就沒人買了。


既然已經有PE,我們還要衝平比幹什麼?
這點才是我想說的。原因有兩個。第一:樓市是沒有PE這指標。第二:PE只是取決於「盈利」,而公司的盈利很多時是對項目、商標的估值,實際跟真正的盈利相差很大。即使我以整個「恒生指數成份股的盈利」去計算,即是50間公司總和去計,也可以「一個月之間相差一倍」。這只可說上市公司的CFO技巧太高了。所以,我才制定去除「造假」後的指標。
67. 自我陶醉 2014-05-06 16:42:27
66樓有法子嘅仁兄

我只係回應順民兄嘅問題, 唔係問任何人, 因為唔問都知道個model answer 喇。
你自己就用八毫入飽值一蚊嘅嘢, 日日叫人一蚊樓上唔怕買, 雖然件嘢係值一蚊, 不過會炒到個六先爆, 咁請問去邊度搵班傻瓜幫你買到去個六呢? 梗係要有啲法子至得喇!

68. 肥婆四 2014-05-06 16:53:02
法子兄:剛看佳作,敬佩了。
69. CH 2014-05-06 16:59:18
你估唱就咁容易唱得好嘅咩,係度講兩句就郁到個樓巿,你睇下香港地區以外嘅樓巿先啦,呢幾年咪一樣升。如果咁易講郁個巿呀,啲“經濟學家“而家就唔洗咁狼狽啦。其實只要有理據,看好看淡都可以得到尊重。
70. 法子 2014-05-06 17:03:13
71. 法子 2014-05-06 17:20:16
回67樓:

-----------
66樓有法子嘅仁兄

我只係回應順民兄嘅問題, 唔係問任何人, 因為唔問都知道個model answer 喇。
你自己就用八毫入飽值一蚊嘅嘢, 日日叫人一蚊樓上唔怕買, 雖然件嘢係值一蚊, 不過會炒到個六先爆, 咁請問去邊度搵班傻瓜幫你買到去個六呢? 梗係要有啲法子至得喇!

----------

第一:你和順民兄討論,我管不了,但內容中曾負面地估我寫文的意圖而說不出理據,我就要以正視聽。

第二:你也同意現在是值1蚊的東西賣緊1蚊,那麼我現在叫有需要自住的人買樓自住或叫人唔好賣自住樓,有什麼問題。

第三:怎麼會有人覺得會「唱好沽樓」?這種事情通常出現有細價股(周打蜆就專業做這行)。香港樓市太大,個人言論根本影響不了什麼。施生不能、關生不能、沈生不能、陸生不能、高官也不能。過去幾年已經證明他們加起來也不能。

所以看淡人士也不要誤會,只要能停止我們在這裡說實話就沒有人買樓,樓價就會向下。我為什麼在這裡說實話我之前已說過,是因為我朋友的經歷。我想救得一個得一個。我知道市場是不能「全救」,但我們不會因為「即使我們做了善事也會有窮人」而不去做善事。


只有公雞才會以為太陽是自己叫出來的。
72. 過客 2014-05-06 17:34:15
法子兄已說得好清楚,而且情理兼備。

還用陰謀論去說人地出貨實在有點過火。
73. 小陽 2014-05-06 18:02:47
回引兄,
說得好,做自己想做的事,無悔終生就OK。
回法子兄,
Like爆!無人可以control 樓市,因為現在政府無地,政府無權,地產商不投地不補地價不收舊樓,遲D冇樓賣,小業主的群眾力量最大,人民當家就在這時,傳媒,長策會,金管局要搖動小業主決心,用self -fulfilling technique 去令全港業主驚恐,可惜這裏不是stock market . Stock investors 始終不太清楚自己買的股票 every day 的營運情況,見個市霖,立即驚恐拋貨,stop loss and flash boys trading came into the market. 大跌市😩來臨!!!

但是自己的收租樓每個月有沒有租收,個租客乖唔乖,原全掌握手中,隔離屋收幾錢租,唔駛識睇financial report 都知,問管理員一清二楚。所以關X超等專家不斷警告都冇乜人理,因為厔主自己最清楚自己盤生意有冇錢賺
74. 小陽 2014-05-06 18:10:48
Totally agree with peter paker兄 -----有租收的樓市係健康樓市
75. 自我陶醉 2014-05-06 18:17:29
71樓 法子兄

1. 我都只係澄清我不是問任何人啫,絕不是反對你正視聽

2. 一蚊唔使就買到一蚊嘅嘢, 唔買就算笨, 點醒佢當然係好心。 但當值一蚊嘅嘢要用一蚊先買到, 人哋唔買真係好笨咩? 你肯定個價一定去到1.6以上先回咩? 去到1.2 又落番0.8 得唔得? 如果係咁, 你又覺唔覺得你係幫咗佢? 又如果個價去到1.1, 你又會唔會話畀人知, 件嘢已經唔值1.1哩個價呢? 定係會話個價仲會爆邊去到1.6, 唔怕買?

3. 當然冇人咁有能力可以唱郁個市, 但係, 好淡嘅意見都可以並存, 這就是市場。 何必拘泥那裡看好, 那裡看淡? 各位亦無需歧視賣自住樓嘅人, 因為佢哋都只係因應自己個人情況去做投資決定。

76. CH 2014-05-06 19:24:16
你混淆左衡平比嘅概念,你而家係從估浪嘅角度睇,衡比平係講緊當時值1蚊嘅野賣1蚊叫1衡平比。如果個價跌到落4亳,但經過計算後都係只值4亳,咁衡平比都係1。所以响兩個時刻,都叫做用緊和值相等嘅價去買野,並唔係4亳嗰陣買係“抵買“左。法子兄,有錯請指正。
77. 法子 2014-05-06 20:38:24
CH兄:

全對。
78. 自我陶醉 2014-05-06 21:56:24
我一啲都無混淆, 我只係假設你地個衡平值係1嘅時間做的比較, 我當然很清楚你今天衡平值1係CCL118, 明年衡平值1嘅時候CCL隨時可以得番100喇, 所以聽你話今日在CCL118買咗樓等爆, 咪隨時領嘢囉!

79. TO 67樓 2014-05-06 22:34:59
自我陶醉的仁兄,他才是好友。你們把樓價買貴,他怎樣能平價入貨。
我就二年內不斷叫朋友買多一間樓,去應付多次QE及保護自己的血汗錢。我就這兩年買了四間小房子收租,大約每間四百呎,平均七千四呅呎。
現在樓價對我來說已貴,但有平價貨,都可以買,七千元呎近地鐵,行六分鐘,不怕買入自住或收租。只要有心買,一定找到平貨。我買的全是四十年以上樓齡單枝洋樓,已經做大廈維修。
我把它們全新裝修,比新樓實用得多了。
80. 小師妹 2014-05-06 22:43:55

To 78樓

法子兄都係誠心將分析資料在此分享, 任何人投資之前都要自己分析自己個別情況才下決定, 之後亦要承受番後果, 怎能怪他人!   

那些賣了樓等跌的人等於沽空樓市就真係領嘢!!!

你成日唱淡, 如果聽你話唔買樓住,  真係爆升既話, 咪一樣領嘢囉!

你自己就可以唱淡, 其他人唱好你就話人害人!

81. 自我陶醉 2014-05-06 22:58:57
80樓, 我喺75樓第三點已將我嘅觀點說清楚, 我唔覺得樓市已升完, 但亦唔相信會爆升得去邊。
82. TO 80樓 2014-05-06 23:06:39
:) 真的讚同你的分析。
自我陶醉的仁兄就像叫人不要買樓的所胃經濟學家。
有需要可買樓自住,不要賣自住樓,除非換樓。
2009至2014都不入手買樓,就不要買了,現在樓價貴,但不是非常貴,只是錢流通多了很多很多。
83. CH 2014-05-06 23:25:17
嗱,你講番清楚個假設,就有得講落去。我認為,衡平比係無辦法判斷未來係升勢或跌勢。要判斷未來走勢,始終都係從經濟環境,貨幣政策,單位供應量去推測。至於衡平比嘅作用,我認為只係一個宏觀經濟和政策以外,一個輔助性指標去睇而家有幾非理性。我個人認為,以衡平比1.6為出貨指標,係隱含左一個前設,就係經過宏觀經濟和一系列分析得出升勢持續呢個推測,1.6出貨指標先為之有效,不知法子兄和各位制定衡平比的網友對於我呢個講法有何意見?
84. 小師妹 2014-05-06 23:36:34

To 81樓

你可以唔相信會爆升, 但係唔可以話相信既人係害人囉!

大家都係係度討論自己既論點, 係咪應該客氣d, 克制d呢?

85. 法子 2014-05-07 00:14:02
嗱,你講番清楚個假設,就有得講落去。我認為,衡平比係無辦法判斷未來係升勢或跌勢。要判斷未來走勢,始終都係從經濟環境,貨幣政策,單位供應量去推測。至於衡平比嘅作用,我認為只係一個宏觀經濟和政策以外,一個輔助性指標去睇而家有幾非理性。我個人認為,以衡平比1.6為出貨指標,係隱含左一個前設,就係經過宏觀經濟和一系列分析得出升勢持續呢個推測,1.6出貨指標先為之有效,不知法子兄和各位制定衡平比的網友對於我呢個講法有何意見?

-----

exactly!

衡平比一個輔助性指標去睇而家有幾非理性, 因為非理性(興奮)之後可以更非理性(興奮), 所以衡平比係無辦法判斷未來係升勢或跌勢.

衡平比有咩用? 賺錢囉, 雖然1.6之後可以非理性(興奮), 但我們肯定衡平比一定會返回0.8(市場悲觀).之後又會1.6(市場樂觀)
86. 順民 2014-05-07 01:04:04
按照自由經濟原則﹐法子兄所述是合理的﹐衡平比也是一個實用的指標工具。除非有人強硬干預破壞自由經濟或天災人禍那就不得而知了。晚安 ﹗
87. 自我陶醉 2014-05-07 08:29:46
CH兄, 我很明白這些計算是什麼, 不過這並非討論重點, 我只是覺得其他網友笑他們叫別人接火棒並不是完全沒道理而已。

小師妹, 我一點都沒什麼不客氣,我只是說出我看到的事實, 如下:
1. 這位仁兄每日都說樓市爆邊叫人買
2. 事實係, 呢位仁兄在低位時已入飽貨
3. 現時樓價以呢位仁兄計算, 已經接近合理價, 不買亦不算有多笨
4. 過去4~5年, 呢位仁兄已沒再入貨, 原因係要管理自己嘅“風險”
5. 仁兄現在是和我一樣已在低位入市等個市升, 有人來在高位接我們的火棒

難道, 你認為說出這些事實就是不客氣?

88. to 自醉 2014-05-07 08:45:35
這是你起初打算說的嗎?

你現在見理虧了,才把自己的說話變得正義。大家是看到你上面想說什麼的。
89. 自我陶醉 2014-05-07 08:50:00
自己睇我57同63樓我回應, 本來就是這樣, 理什麼虧?
90. 你想抹黑人,所以先咁多人反你 2014-05-07 09:05:03
你想抹黑人,所以先咁多人反你。

你自己問心,你上面寫過咩?這樣寫目的係咩?

再直接啲,睇下從事情發生以來,只有網友睇唔過眼出來反你。有無人支持你?

每個人都會一時寫錯嘢,但有啲人馬上承認,反而會得到掌聲。而你就選擇相反,死撐。反而令自己更無面,更難落台。

個個都會錯,何必死要面?
91. 自我陶醉 2014-05-07 09:38:13
90樓, 

如果你認為我以下幾點, 有任何不盡不實, 歡迎你提出討論:
1. 這位仁兄每日都說樓市爆邊叫人買
2. 事實係, 呢位仁兄在低位時已入飽貨
3. 現時樓價以呢位仁兄計算, 已經接近合理價, 不買亦不算有多笨
4. 過去4~5年, 呢位仁兄已沒再入貨, 原因係要管理自己嘅“風險”
5. 仁兄現在是和我一樣已在低位入市等個市升, 有人來在高位接我們的火棒

如果你只是憑主觀感覺去討論, 我想還是不要影響其他讀者雅興了。


92. 夠了 2014-05-07 09:50:51
自,

你是這樣說嗎?上面有記錄的。要人 copy 返落嚟你更無面。

你自己回想一下自己當初的目的,現在修改去維護自己的面子只會更無面。

想一想點解一個支持你的人都沒有,這不是立場的關係,而是你當初出發點想抹黑人呀。

停止死撐,唔再回應是你現在最好的做法。而挽回面子的做法是向法子師兄道歉。自己想一想吧。你再說也沒有人會覺得你當初唔係攻擊人。
93. CH 2014-05-07 10:01:21
順民兄,從你回覆就知道你真係明我想講乜,我試圖去演繹多少少你嘅回應。

法子的論述合理要基於以下兩個前設:

1 巿場按自由經濟原則發展,被人為控制,即干預了巿場
2 沒有天災

衡平比的實用性才得成立。
94. 亮劍 2014-05-07 10:23:43

衡平價過咗一,以投資角度睇係不應再追入,但持有嘅貨應繼續揸落去法子兄已經神早講明!

而且在現行金管局指引下,銀行在審批投資物业嘅按揭貸款時,會從嚴處理,你想買嘢都要有 FP 準備!

在近半年我身邊的親朋好友,因為看好後市、有超筍貨執或有大把 $ 在手,亦都有繼續入磚头投資,但因為銀行唔肯開水喉俾佢哋關係,他們都要 FP 曬才能完成交易!

 

95. 小師妹 2014-05-07 15:05:50

回 87 樓,

法子兄只係話會爆升並沒有叫人買樓, 係你抹黑法子兄害人, 咁樣都叫客氣? 克制?

96. 法子 2014-05-07 17:17:27
噢!其實唔緊要。

最重要是大家把心想的說出來。大家心想的有可能不同嘛。不要攻擊就是了。

自我兄,

大家心裡想法不同也可以做朋友,係咪?^_^
97. 法子 2014-05-07 17:18:19
仲有多謝大家支持呀!
98. 自我陶醉 2014-05-07 18:20:45
To 96樓法子兄, 

只因在下和家人飲茶時, 看到網友的創意回應, 笑到連茶也差點噴了出來, 一時手痕給了他100個like, 觸動到順民兄嘅神經, 所以才有此回覆, 實在無意冒犯, 請見諒。 都是討論切磋, 請不要介意, 以後多作交流。 

99. 法子 2014-05-07 19:28:46
回98樓 自我兄:

難得自我兄胸襟廣。

其實寫文時,不要心諗住要令某人唔開心,寫出來的文自然好看。否則,個個明明有料,也到因為一點執念而浪費了才華。

我見幾位都是有思考力的人,一般有思考力的人也會維護自己的信念,是正常的。

幾位一起交個朋友好了!
100. CH 2014-05-07 19:40:48
法子兄肚內可撐船,很值得欣賞
101. 法子 2014-05-07 20:44:19
CH兄:

你對衡平比的理解很深呀,比我還好。
102. 引刀一快 2014-05-08 11:52:13
哇,原來呢度大戰連場,我都插兩句先!

To 自我陶醉兄

一個打幾個,詠春黐手同時打長拳、太極、形意、神打,難免手忙脚亂,我試試講兩句。
1,流連喺呢個博客嘅好友,冇邊個係對房産心如止水嘅,最明顯莫如亮劍兄,每個發言,都洋溢激情(講明唔係貶意),至于有固定名字嘅淡友呢,對房産價格表現出動機嘅,就係得我一個啫,我就係想入貨,我就係睇淡。除我之外,基本上淡友都係纯粹發表己見啫。
2,like咪like 囉,我都100個like!怕咩喞?
3,你一路講嘅嘢都合情合理,無啦啦話你理虧嘅人,係佢冇嘢好講,狗急跳墻啫!時隱時現嘅無名氏,就當佢係東瀛嘅忍者,呵呵呵呵。

To 法子兄
我一向極少回應你嘅發言,因爲你成日話爆邉,我就成日等爆煲。
講到衡平數,我一D都唔感冒,但凡呢類技術性函數,辨別佢對現實情况嘅切合度同漏洞,都好技術性,1.6就賣,如果1.5呢?如果年年都係1.5你唔賣,你計唔計到你嘅損失?
你09年開始唔入貨,我09-10年入貨,2013年都入咗件貨(當然係超筍),係咪可以話我仲“好友”過你?
太陽當然唔係公雞叫出嚟嘅啦,但係公雞唔依時叫,可以令人醒得唔著時!輕則失眠,重則丟工。