ENG
瀏覽人次:61052    回應:122

倘若樓價下跌五成,周顯是否會買樓

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  周顯說如果樓價下跌五成,他唔食飯,當埋底褲都要買樓,我想周大師現在掛著投資股票,應該冇樓,否則,他會說如果有股票下跌五成,他會當埋條底褲都要買,不過,一般股民亦會知道,某隻股票下跌五成是時有發生,如果叫大師買,我想周顯會說,你當我儍,如果要買,一早買咗,我唔買,就是因為那隻股票不具投資價值,現在跌了超過五成,我唯有替那些股票持有人傷心,當然,周顯的對答,雖然是我無中生有,但是我從他對樓市的態度演變出來,他雖然說,若果樓價下跌五成,他當埋底褲都要買樓,如果樓價跌至大師當埋底褲就可以買到,就算大師有一千條底褲,都不值什麼價錢,你說,樓價在那時是殘到怎麼樣,百多萬小業主就慘了。

  今次大師有機會表演,他所推介的一隻股票一日內下跌五成,真是經典,雖然大師說持有百多萬股,但我估計是沒有,如果他推介而又沒有持有那些股票,你說,那些受他影響而買了那些股票的人會如何想法,現在,周大師已經一身蟻,我同佢係好朋友,不想再落井下石,不過,我想周大師如果介紹市民買樓,就算樓價下跌,都有我替他頂一頂,今次他介紹的股票下跌五成就一定由大師自己食梗,大家又唔使擔心,周大師能言善辯,而香港人又善忘,很快便會忘記,你睇那些曾經預測樓市會大跌一半或以上的專家,今日全部已經忘記他們說過的話,而一般小業主亦沒有理會,他們只希望那些專家的預測唔準好過準,大家都有一口安樂茶飯食,如果真的是下跌一半,食什麼。

  我寫了幾年樓市評論,今日才發覺一件事,就是無論樓市和股市的評論家,他們都是喜歡向高難度挑戰,他們雖然說樓價會大幅下跌,不過,他們並非無的放矢,他們清楚表明樓市下跌的因由,如果有人能夠駁斥他們的理據,即是樓價不會下跌,所以,我認為他們的功力深厚,以反證法來證明樓市不會下跌,但又不是所有評論員都有此風度,有一些說樓市下跌的評論員,若果有人問他們根據什麼原因而作出此推論,他們不回答已經是一個最好答案,否則,更有甚者擺出一副我笑別人看不穿姿態,發問者不知好嬲抑或好笑。

  倘若樓價下跌五成,若非料事如神的人,都應該沒有資格買樓,很多小業主,物業投資者都變成負資產者,應付銀行的追數已經捉襟見肘,還說什麼買樓,就算到那時候那些大師大聲疾呼叫人買樓,仍然會是賣樓的人多,買樓的人少,樓價會繼續下跌,直至政府推出一些挽救樓市措施,即使是如此,樓價仍然會下跌一段時間才會止跌回穩,所以,倘若樓價下跌五成,就算知道日後會倒升,我相信大部份市民仍然不敢買樓,到那時候,並不是應不應該,而是有冇膽買樓。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 蛻变中嘅懶人 2014-05-03 09:14:22
懶人靠估多,今次真係有做啲三脚猫功夫攞料,樓價短期內會噴井式爆边升我無信心,如果真係喺前有3D政策市,後有政改政治市,遠有內地打貪压樓市呢三大陰影之下出現,我真係衷心折服,不過講今年內樓價大跌我又唔信,因為二手樓價喺持貨力堅強下唔跌,發展商亦唔需要以自斷一臂價求售,極其量七折八扣下,陰陰濕濕以二手價低5%散貨都好震撼,靠估總結CCL至年底走勢會同現在差不多,現水平上下窄幅震盪而已。
2. 亮劍 2014-05-03 09:34:28

解湯博士、PP兄、法子兄以及我亮劍,會認為樓市就嚟有一定升幅?

其實道理不難理解,因為令樓價上升嘅因素,還繼續發酵囉。

大家不妨放下成見,先解答我下列問題:

 

環球貨幣供應會否於中短期大幅減少?

重要經濟體系的利息會否於中短期急升?

香港十年建屋 47 万目標夠唔夠又能否達致?

香港有無足夠已規劃土地以滿足呢 47 万目標?

香港做地成本及建築費用中短期有無下跌空間?

香港樓市衡平價是否處於極不合理水平?

能負擔現行樓價嘅香港人及境外人仕可否汲乾新增樓宇供應?

中小型樓宇中短期係僧多粥少或是供過於求?

你信唔信有足夠三成首期的港人家庭達 30 万户?

最後係大家信唔信 CY 係一個誠實可靠的長官?

資料搜索完、功課做過、地代問埋!

結論係租金升硬,樓價跟進。

我哋現在只係依書直說,如果第二時以上情況逆轉,我亮劍保證就會化身做淡淡!

呢啲就係見風轉舵、見機行事、隨機應變-------

3. 最後一條問題嘅答案喺 2014-05-03 10:11:15


最後係大家信唔信 CY 係一個誠實可靠的長官?



4. 同根生 2014-05-03 10:39:10
周顯巳淪落為另一個神級吹水大C 了!
5. YYT 2014-05-03 10:56:18
博士似乎是暗示大家.................
不要在1996/97年買樓,應於1998年買;
不要在2002/03年買樓,應於2004年買;
不要在2007/08年買樓,應於2009年買;
不要在2013/14年買樓,應於.........年買;
6. aaaa 2014-05-03 11:39:17
闭闭门造車的書生永遠不及轉刁戰沙埸的老将軍
7. Abc 2014-05-03 12:33:44
現在買楼者,必定是接火捧者,可能末必是最後一棒,但已經是一支火红的棒。不管是自用或是投資者,可必冒險(上升有限,下跌無限。)
長路有盡時,世上没有不落山的大陽,(这十年間新界區一些細價單位位由04年至14年已升了4倍).你还想升几多。升降机原理(0~30上升到頂楼由30~0下降到底部,不斷重復)
現在經常看到報導有大业主將大商場分拆出售,其實已暗示樓市的去向(在股票市場,當大價股炒到更高的時候,便將它拆细,股價拆细後好讓不夠實力和資金的小投資者入場接貨,好讓他們逃之沃沃。小投資者接了火棒後只好等下一个輸回甩身,可能要很長遠才可返身).
未入搂市的小市民,要戒急用忍,百忍成金。三年後市場上的價格应該平30%,保守估計.不要被現在市場氣氛所蒙蔽混淆,清醒啲。
8. Cde 2014-05-03 12:48:17
资金成本上升.是搂市克星,現在是黎明前一刻,能忍到最後,便會看到楼市去的另一面(下跌,負面消息湧現).
世事無绝對,十年河東,十年河西
9. Peak 2014-05-03 12:53:52

It is the peak. Don't buy any property otherwise, you will regret for the rest of your life

10. 周打蜆劏 2014-05-03 12:57:22
棟篤笑大師周蜆經常將隻佢睇中嘅股同輪揸揸揸....係咁揸...揸到爆歸零為止,佩服佩服!
11. Abc 2014-05-03 13:18:56
楼市要一下子虎冲式下跌30~50%,通常是兩個原因
1)經濟災害
2)政治因素特变
如沒有这因素也可以陰干式下跌1)息口上升2)供應增加3)失業率上升,4)經濟環境轉差,足以令楼市每年5~10%下跌,3年合計可以3成下跌。
12. Et2 2014-05-03 13:34:29
係中國人就用中文,不要做黄皮蕉.有骨氣啲,朋友。
13. Et2 2014-05-03 13:42:30
買貨都要睇時候,烽頭火势冲入去,肯定飛鹅撲火,自取滅亡。
14. @&@ 2014-05-03 13:55:22
2017年,股楼同爆(跌爆).07年之前股市應到30000点以上,然後和搂市一同爆破,現在只不過是楼市行先至盡頭,等待股市上来會合,然後一同跳水。
以上只是个人推斷,敬請原諒。
15. 聽風者 2014-05-03 14:31:37
不用猜,不用測.
97年己証明,樓市長升長有係神話.
不跌,又点会有空間升.
16. 膽不大 2014-05-03 14:46:05
看過積極和消極回應 , 再回顧歷史 , 隱隱覺得要發財真是要有膽量的。
17. ,&,……… 2014-05-03 16:21:33
何止97年,1967爆動,1977,1987股災(还有89年突發性政治因素),1997金融,2000科網爆破,2003沙士,2007—8金融海都影響楼市,下次應該是2017,股楼同爆破,2017年之前股市可上30000点以上,然後跟楼市一同跳水,是否發生,用時間見證吧!
楼市高底週期一般是十多年,股市週期比較短3~6年一個週期。只是个人分析。
18. 亮劍 2014-05-03 16:39:31
有日我屋企米缸冇曬米,咁唯有落福佳超市補充啦,但我發現平時食開嗰隻8公斤庄泰國米,本來賣一百,但那天冇做特價要賣百二,我何等醒目,当然不肯屈服就咁就範啦,所以我俾32元買包兩公斤頂住檔先,等过幾日嗰D 8 公斤庄做翻特價先買。
跟住幾天我行过福佳都睇下那隻8公斤有冇平,但作死佢呢隻米死都去唔翻我那個 10X  一包嗰个目標價。
話咁快过左一星期,那包 2 K 米又食完。
我又要去超市買米,今次 8K有特價,但折咗都要賣 118、而兩公斤冇跟減反而要 33元。
我條气唔順谷鬼气,唯有再買包兩公斤。 
又过7日後,今次 8 公斤仲要 125 㖭,而 2公斤要 33 ,我又買左包 2公斤……
终於有日俾我等倒啦,8公斤真係賣 1OO 呀,但要一次过買三包!!!
我咬緊牙關,燒賣就燒賣,就抛下三舊水,点知搬到我肺都歪,而且啲米食到生晒谷牛都未食完。

鬼死咁慶轉第二隻牌子,但屋企人又厭三厭四。
去第二間超市格價啦,原來仲贵。
阿女提議不如唔食米飯,轉食麵包、即食麵及其他雜糧,但條数相差冇幾多。
那外出用饍呢?当然更贵啦!
根本所有物價都贵咗,我成日望住那个一百元做人,就是 聰明笨伯 ……

那同買樓及租樓之間,係咪幾相似?
19. to 18/f 亮劍 2014-05-03 18:04:44

亮劍好搞笑,去(佳宝)買8公斤泰國米金像牌今日只賣85.9元

20. 蜕变中嘅懶人-馬後炮 2014-05-03 18:42:14

懶人好鍾意馬後炮,因為係象棋中一招最出名嘅殺着,但係有三招可以化解,就係食咗隻炮,行只棋攝住馬同炮中間,行只棋頂住隻馬脚;但係如果用呢招嚟評論樓市就無敵win梗,懶人好鍾意暗地裏用馬後炮方式,諗番之前自己或其他人諗錯咗,领咗野嘅錯誤决定,記住等下次有相類似情況,使出修正策略去取勝,日積月累就有好多招數可以用,再次錯都唔會大大鑊,當然對人講就會俾人炳馬後炮,我唔會咁蠢;但係如果有人對我發表馬後炮言論,我绝對唔會炳佢,反之我會好細心聽同分析,啱道理就記住,等有機會試招,唔啱道理就用左耳入右耳出神功,讚完對方有見地就走人,咁做法好慳功夫啱懒人用。

其實嗰幾位樓市評論家,乜冬物東、乜忠物蔥......,雖然樓市嘅表現同佢哋嘅評論不符,都唔使失晒踪,封晒咀咁耐,其實天下文章一大抄、天下預測一大估,都係估估吓啫,中與唔中都係兵家常事,但係佢哋學識咁勁,如果佢哋出番嚟合作,以馬後炮嘅形式重新檢討同修正對策以符合樓市現況,出書又好或開個talk又好,一定極具參考價值,洛陽紙貴座無虛席可期。

21. 江湖隱士 2014-05-03 18:47:22
倘若樓價下跌五成,周顯是否會買樓???
有錢在手會買!!!
錢被困綁唔會買!!!
22. 江湖隱士 2014-05-03 18:56:30

目前樓價為什麼這麼難以下跌???

過往10年約有100萬個房產物業沽出???

而同時約有50萬位人士持有現金???

等待樓價下跌摺平嘢???

所以暫時睇唔到有太多精仔平價沽售資產???

23. 惜緣 2014-05-03 19:20:24
當我讀亮劍兄關於米的呢段回應俾我老婆聽的時候, 佢從頭笑到尾.
我每天早上除了睇博士兩篇文章及回應外, 還要讀一次俾我老婆聽(因佢睇文章很慢), 現在佢經常問我:''今天博士講吖嘢?'' 已成為習慣.
24. l珍借香港 2014-05-03 19:41:23
炒家打手亮劍,收聲啦。
25. 精仔 2014-05-03 19:47:20
所以暫時睇唔到有太多精仔平價沽售資產???

當個市插落黎,D精仔自然會鬥快沽

或者而家一路唱好,一路暗中沽

26. 下跌周期 2014-05-03 19:53:46
而家沽貨,跟本不是平價,而跟本是炒高後的超高價,假劈價真溫笨,現時買樓不是接平貨,而是接火棒!
27. 回 24 2014-05-03 19:55:59


 “借” 字同 “惜” 字都未識分,收皮啦。



28. 惜緣 2014-05-03 19:59:11

To 24/F l珍借香港,

你唔知咩叫''言論自由嗎?'' 講嘢請禮貌些.

29. Agreed 2014-05-03 20:01:36
Already peak. Big drop is coming soon like 97
30. 楊衞隆 2014-05-03 20:08:00
31. 惜緣 2014-05-03 20:13:51

To 24/F、25/F、26/F、29/F、30/F,

講一樣你們可能從來未聽過的嘢: 越多你們這種人代表樓市越健康, 因為你們也是其中一部分的購買力.

32. To 31/F 2014-05-03 20:41:29

這些遊牧民族的生活就只能這樣吧!




33. Abc 2014-05-03 21:31:47
30楼,good,十个nike.應景,好詞。
34. 每日一字 2014-05-03 21:42:34
窮: 身屈弓在穴洞內
35. Abc 2014-05-03 21:43:14
26楼所說的都十分清晰,是實際情況,
36. 惜緣 2014-05-03 22:03:13

To 30/F、33/F,

勸諫你們不用如此黑心、積些陰德吧.
做壞事的人:------禍雖未至, 福已遠離!
做好事的人:------福雖未至, 禍已遠離!

37. DsD 2014-05-03 22:25:29
物亟必反,人無百曰好,花無百日红,樓亦都無干日升,拔刀王子你醒未呀。司能你亦是同樣想法,只不過自己也是持份者和打手,焗住唱反調。
38. Adc 2014-05-03 22:33:37
食得咸鱼低得渴,楼市大升時大鱼大肉,到大跌時就莫輸打羸要.
39. Dsd 2014-05-03 22:43:26
黑心,白心人都~總好過佛口蛇心的人(有缘人).
40. 惜緣 2014-05-03 22:49:40

To 37/F,

你話物亟必反, 但是物未亟又怎反呢? 你話我醒未? 你們真的點醒我呀, 睇到你們這麼多人講一樣的話, 更加証明我們的睇法正確.

41. 任志剛話 2014-05-03 22:58:17

有自住樓是平倉,冇自住樓是短倉,而家邊D人最大聲?咪嗰D輸打贏要嗰D囉。


42. 惜緣 2014-05-03 23:03:15

To 39/F,

你我話佛口蛇心, 我不會嬲的, 心很平靜.

如果我真的是佛口蛇心, 上天定會懲罰我的!

如果你真的是蛇口佛心, 上天定會賞賜你的!

43. 奈我如何 2014-05-03 23:10:44

現在持有多個房產者,大多數都是穩中看好未來前景者........

沒有房產者,黑心講一句,都指望大跌摺平貨者???

但是天不就: 沽空房產者???奈我如何???

何須傷肝動火???

44. 法子 2014-05-03 23:11:43
40. 惜緣 2014-05-03 22:49:40

To 37/F,

你話物亟必反, 但是物未亟又怎反呢? 你話我醒未? 你們真的點醒我呀, 睇到你們這麼多人講一樣的話, 更加証明我們的睇法正確.


--------

同意!現在大部份屋苑的衝平比都是0.9到1.2。跟1.6還有距離。

物未極。
45. 淡淡哀愁 2014-05-03 23:23:35

十年修得租屋住,百年修得買樓缘。

自住樓之為物:命裡有時终須有,命裡無時莫強求。

隨缘

隨缘

46. 就完埸喇 2014-05-03 23:40:03

今日正方 樓市好友又節節領先,負方淡友且戰且走,淡友正副辯去咗邊?


47. nobody 2014-05-03 23:53:39
ABC等空洞回應,其實都係出自"週期論",正如有賭仔見連開10鋪大,下鋪一定係,結果開多10鋪都唔信邪,但其他用"週期論"以外方法分析的正常人,大概都會想:D骰有問題!
其實香港1手同大陸1手承接都好差,但香港既發展商同二手小業主都好有能力惜售,特別係小業主,因為早年買個yield真係好高,但大陸相反,發展商好多債,資金成本7-10息上(早輪有private banker sell內房債10厘重可以做2倍槓桿,可能又係accumulator翻版),至於二手,我都買過大陸樓,深圳大站既地鐵樓上,09年買入,升8成賣出,但到出售一日,收租都唔夠供樓,如果近兩年買入重要租唔出既,要插起上來真係難以想像。
48. 引刀一快 2014-05-04 07:03:18
試評亮劍兄之問題

環球貨幣供應會否於中短期大幅減少?唔知喔。

重要經濟體系的利息會否於中短期急升?唔知喔。

香港十年建屋 47 万目標夠唔夠又能否達致?十年計劃,大家都唔知。

香港有無足夠已規劃土地以滿足呢 47 万目標?唔夠可以開發。

香港做地成本及建築費用中短期有無下跌空間?唔好一時問十年,一時又中短期。

香港樓市衡平價是否處於極不合理水平?樓價肯定處于大部份人無法負擔、無法指望水平,合唔合理有待討論,衡平價唔係唯一估量標準。

能負擔現行樓價嘅香港人及境外人仕可否汲乾新增樓宇供應?可否、能否、會否,係三回事。就算混淆咗可否能否,起碼會否係重要問題。

中小型樓宇中短期係僧多粥少或是供過於求?僧多粥少都要買得起先講喇。

你信唔信有足夠三成首期的港人家庭達 30 万户?唔信30萬戶都會出手入貨,因爲唔睇好後市嘅唔入、唔等屋用或者大把屋用嘅唔入、唔夠錢買心水嘅唔入、離婚散Band分咗錢唔入到、有首期但係供唔起嘅唔入.....................

最後係大家信唔信 CY 係一個誠實可靠的長官?可靠與否同樓價冇咩關係,董生你又點評吖?

資料搜索完、功課做過、地代問埋!

結論係租金升硬,樓價跟進。我尋日都同地代食飯,答案係唔荀免問。

我哋現在只係依書直說,如果第二時以上情況逆轉,我亮劍保證就會化身做淡淡!

呢啲就係見風轉舵、見機行事、隨機應變-------我好期待到嗰時湯生依然繼續每日兩篇,可以學到好多新嘢。

49. To 48 2014-05-04 08:17:00
You means the property price is already peak 
50. 回樓上 49 2014-05-04 08:26:29


你啲英語水平連小學都不如。


51. To 50 2014-05-04 08:36:47

伱D中文水平同人格真係差到不得了

52. To 引刀一快 2014-05-04 08:42:59
53. 回樓上 51 2014-05-04 09:04:32


你連寫中文都唔掂,伱=你?




54. 回樓上 49, 51 2014-05-04 09:10:25

You means  ???

is already peak ???
55. 蜕变中嘅懶人 2014-05-04 09:17:22
近2、3年來對樓市持偏淡觀點人士不斷批評湯博士為首及眾多資深樓市評論前輩,在此網站不斷唱好樓市,不斷與唱淡甚至警告樓市將大跌嘅專家抗衡,最大嘅論據恐怕只係湯博士身為紀惠集團CEO,持有大量商住物業理所當然唱好,但事實歸事實、期望歸期望,當两者不符時是否應循理性分析,驗證正反两方推論誰相對更接近事實定勝負方為王道,直到今天為止,勝負應一目了然,無須靠估。
56. To 50 53 2014-05-04 09:28:47

我中英文差關你x事,係咪文盲就唔可以去投票,生你出黎就係䛊撩亊鬥非,得你一個有樓呀,我睇你仲專制過共產黨

57. 回樓上 56 2014-05-04 09:38:31

文盲可以去投票,但唔識嘢請虛心學習。


58. Eqwey 2014-05-04 09:38:41
世上無一面倒,好像早几年至今年頭全世界看人民幣爆升,但現在有如何。还有早几年黄金一面倒爆升,現在看看多少,楼市也會是同一命運。(世是绝濧,变幻原是永恒)
59. Abc 2014-05-04 09:51:59
真正佛,講求佛心佛性(盡量原諒别人),不要總是懲罰别人。
懲罰常掛口边,便是佛心末靜,與佛嘸缘。
60. To 505357 2014-05-04 10:04:22

勁wor,你係到撩事鬥非在先,不識尊重別人,而家仲講到自己全對,我只係討論,而你只係串人,咁又點計呢,我詅你都要學會虛心尊重別人

61. 大王蜂 2014-05-04 10:12:24
刻意唱淡樓市者也可説是炒家
這是向下炒
他們希望踩低樓價 方便自己執死鷄
62. 亮劍 2014-05-04 10:37:40

引刀兄-----你唔答我「環球貨幣供應會否於中短期大幅減少?」重要經濟體系的利息會否於中短期急升?」咁請你睇睇我於 52 樓嗰兩條片先討論!

細 c 話我係打手係炒家,其實都幾奇怪,一來我冇收過人錢係度唱好,我只係講事實啫!

弍來現在樓市還有炒家的生存空間嗎?退一步來說,如果我係炒家的話,我應該係唱淡,而唔係講事實唱好!

炒家最想甚麼究竟淡淡知唔知?

拒哋最想少 D 監管、交易成本低 D、有波幅有水位!

現在我係咁講事實唱好,政府點會切爛蕉?金管局點會放寬信貸?人人觀望不買不賣何來水位?

中長期後市不離四大狀況:

1 反覆上升-----咁业主就賺價、賺層樓同賺租住權。

2 窄幅上落-----咁业主就賺層樓同賺租住權。

3 輕微回落-----咁业主就只係賺層樓,其付出的按揭本金及利息當交租。

4 大幅回落-----要是业主唔斷供的話,咁他就只係得翻層物非所值的貴樓,而他付出的按揭本金及利息要當交貴租,賬面輸得難看,心靈大受打擊。

呢個情況幾似你賭番攤,開一就一賠三;開二就一賠二;開三就一賠一打和;開四就輸晒!莊家逢十抽一維皮!

如果引刀兄睇過嗰兩段片,又你如果有錢的話,咁兄台你會點買呢檔番攤?

 

63. 正字 2014-05-04 10:47:25
廢青特徵:做錯唔認,諸多理由,錯十次,等閒事。
64. 乾巴拉頓 2014-05-04 11:25:24
以前新盤過千單位一推出唔駛幾個鍾沽清。

依家推出幾十個要做勢都有排賣。

多講無謂,大跌可期。
65. 惜緣 2014-05-04 11:35:01

To 59/F Abc兄,

我唔介意你講我同佛無緣, 我每天都在虛心學習, 包括同你的對話都是學習的過程, 既然你講到佛, 我相信你同佛有緣, 佛曰: ''善有善報、惡有惡報; 若然未報、時辰未到!'' 我在42/F只是講如果我做得唔好的話定會受到懲罰的, 如果你做得好的話定會受到賞賜的. 唔通你心里有x?

66. 順民 2014-05-04 12:12:52

毋須與佛有緣﹐因每個人本身就是佛﹐都有佛性﹐只是被眼前事物迷障﹐未能認識真心真我而已。佛不是神﹐佛不會對做善事的人獎勵﹐也不會對作惡的人懲罰﹐因為有因果定律﹐每個人須為自己行為負責。做到明心見性﹐就是與佛有緣了。

以上只是在下從一些高人及佛學書籍中的領悟﹐還在繼續學習及接受指點中。

67. 引刀一快 2014-05-04 12:26:06
To 62樓 亮劍兄

1,我答唔知,係因爲我真係唔知,貨幣嘅嘢好複雜所以唔亂答。

2,youtube嘅片,我要翻牆先睇到,好麻煩,如果喺大陸視頻網站就冇問題。同時,我要講嘅係大部份人對大陸嘅瞭解,限于一個小窗口。

3,有人同你語言衝撞,你同佢直接對質就可以了,點解要搬咗嚟我同你嘅對話裏面講?

4,中長期後市不離四大狀況:

1 反覆上升-----咁业主就賺價、賺層樓同賺租住權。亮劍兄真係不遺餘力,重叠就唔應該并列。

2 窄幅上落-----咁业主就賺層樓同賺租住權。咩叫賺層樓?唔明,係咪指樓價?

3 輕微回落-----咁业主就只係賺層樓,其付出的按揭本金及利息當交租。所謂輕微,比率幾多?

4 大幅回落-----要是业主唔斷供的話,咁他就只係得翻層物非所值的貴樓,而他付出的按揭本金及利息要當交貴租,賬面輸得難看,心靈大受打擊。所謂大幅,比率幾多?就當交貴租咁簡單?我覺得唔止。心靈大受打擊之餘,發展前途和機會都在此被剝削了。


68. 惜緣 2014-05-04 13:03:26

To 66/F 順民兄,

說得好, 多謝賜教!

69. to 36/f 2014-05-04 13:06:37
無錯!有份使到樓市今日甘既價格市場參與者--禍雖未致,福已遠離!
等聽天收啦
70. Abc 2014-05-04 13:08:43
法子老况,亟限须末至,但也近了。
我没有水晶球,末能準確告知指定日期,只是本人研究和參考以往歴吏所知(1967年~2008年内股楼兩市所發生的經歷).
亟須末至,但火楱正在加速傳遞。
如對楼市有無限充景,可多買几間,不阻各位發大財.
假若實力不太足夠,和剛剛夠的小市民和小投資者就切勿以身犯險。
(口舌交往出于善意,請莫見怪)
71. 民順 2014-05-04 13:21:24
大海無量呀(有缘人)
書是死的,人是生的(順應民意).
一本通書不要讀到老(要变通)朋友.
72. 法子 2014-05-04 13:24:33
70樓:

看得出你是善意的話。

亦多謝你廣傳這思想令今日的樓市更實淨。過去數年就是這思想,令為數不少的中產賣了樓,等跌,再買返。這令今日的樓市奠定穩固的基礎,也為嚟緊的爆邊提供「燃料」。
73. 法子 2014-05-04 13:33:01
過去幾年賣了樓的人,理在的心情可以用一位古人的幾句說話去形容。

但這位古人因為說出實情,說完這幾句話,就給殺了,有點不吉利。我不說他是誰了。也希望我說出實情後,這給年沽空樓市的人理性一點,不要傷害我。

他們現在的處境是:
"今等不能勝,租恐人笑,在此無益,不如早買。"

過多陣租又升,價又升,他們就會恐慌性買返幾年前沽出的自住物業,這便成為了「爆邊的燃料」。


74. 惜緣 2014-05-04 13:58:24

To 69/F,

你罵我好了, 唔好罵埋其他人, 我理解及明白你的心情, 我衷心祝福你一切順利!

75. 子婷 2014-05-04 14:16:53
在此無益,但有些人還是會堅持留下。But they will pay the price.

有時候你無法理解「面子」對某些人有多重要,或許根本太難接受自尊受創。最在意的往往只有他們自己。以為全世界都留意著,其實旁人哪有空理會?

懂退,都是本事。硬要待到無可挽救之時,那叫愚蠢的堅持,叫「後悔已經太遲了」。
76. 順民 2014-05-04 14:54:40

75 子婷 :

係 They'll have to pay for .

唔係 But they will pay the price .

77. 亮劍 2014-05-04 15:22:17
引刀兄……我弍拾多年前決定去置业,目的好明確,就是唔想成世交租俾人供楼,老來有瓦遮头啫!

至於有冇得賺,供係咪平过租,第二時能否借層楼發達,通通冇考慮。

智者千慮、必有一失。

愚者千慮、必有一得。

我有少少家產可食过世,亦都係撞棍啫。

78. 子婷 2014-05-04 15:39:10
To 76 順民,
"Pay the price" is an idiom. But thanks for trying to correct me.

pay the price 
1. Lit. to pay the price that is asked for goods or services.(Usually implying that the price is high.) If this is the quality of goods that you require, you will have to pay the price.
2. Fig. to suffer the consequences for doing something or risking somethingOh, my head! I am paying the price for drinking too much last night.
See also: payprice

McGraw-Hill Dictionary of American Idioms and Phrasal Verbs. © 2002 by The McGraw-Hill Companies, Inc.


pay the price
to accept the unpleasant results of what you have done She dropped all her friends when she met Steve and now that he's gone, she's paying the price. She has no one to turn to. (often + for ) I have paid the price for working nonstop - my health has suffered.
See also: payprice

Cambridge Idioms Dictionary, 2nd ed. Copyright © Cambridge University Press 2006. Reproduced with permission.

79. 民顺 2014-05-04 16:09:24
(有緣人),知錯能改善莫大然。難得知錯,曰後就要多多原諒别人啦。不要老是說懲罰那个这个。
知錯者,可教也。
80. 引刀一快 2014-05-04 16:16:23
To 77樓 亮劍兄

我夠唔想交租喇,邊個唔知交租肉赤?我09年攞晒D錢入大陸貨,賺咗,但係就失却香港上車機會,如果今日我放咗09年嘅大陸貨,啱啱夠喺香港以市價full pay一間港島市區細屋,不過我真係敢放唔敢入,因爲幾年大陸累積嘅漲幅加上幾年香港嘅苦等,希望嘅係能够留低一個對人生有多少回憶價值嘅成績。 智者千慮、必有一失 ,吾等不敢以智者自居,人生亦遠不止一失,但係不慮而失的話,是懊悔根源。

81. Adc 2014-05-04 16:50:34
過去几年唱淡楼市的人,只不過是過早預期,但至現在几年間,回望樓價开了多少倍,現在再預期下跌的几率就大大提高.
其實升了2~4倍的樓價,適當地在2~3年間回調20%~30%,是很正常和合理的事,日後升得更高更健康,跌少許可必大炒大罵,大驚小怪。如此緊張莫非唱好者比唱淡的更加淡。口甘就可怕啦(是50~80%).
其實真的不希望楼市勁跌,嚉社會做成冲擎,只望他回到合理水平。
楼市火箭式上升,比回調20%~30%然後再上更加可怕。
法子老兄請賜教。
82. 惜緣 2014-05-04 17:01:46

To 79/F 民顺兄,

你話我錯就錯啦, 無所謂, 我的心更平靜, 因我相信公道自在人心!

一個唔講道理的人在呢度講道理真是污辱了''道理''這兩個字!

83. 亮劍 2014-05-04 17:19:21
在金本位被廢之後,世界各国不斷印銀紙、發国債、增加貨幣供應,現金的購買力不断被蠶食,想像一下你80年代初期,有三兄弟各有一球,但他們分別存定期、買汇丰及買磚头,佢地現在分別面對乜野资產狀況?
我阿女謮緊書都知,呢个貨幣供應制度,係一个世紀騙局。实情楼並唔係升咗,只是銀紙貶值左啫!
唔明再去52楼睇多次乜野係貨幣供應,係点運作!
再唔明就睇多幾次……
最終都唔知人家講乜,咁好抱歉你注定係被揾笨的那一人!

84. 肥婆四 2014-05-04 17:31:18
18樓亮劍兄,原來你都係咁樣買米咖,有樓族文錢真係一文一文慳番來駕,我又咪咁,共勉之。_
85. Abc 2014-05-04 17:40:47
有一天,一个好心人乘坐在一條船上,他自己坐在左邊座位,慢慢地發覺所有乘客都走到右邊座位,他覺得奇怪,便問右邊的乘客为何全都往右邊坐,他們都畏口同声說这边風景很美,原來如此,但他們在興奮的時候,没有想到右邊的船身已开始被他們的重量傾斜,好心人就勸說他們坐回左邊(左邊只有一人),但没人理會,然後又到下一站乘客上船後也被右邊風景吸引了,下一站也是一樣,乘客都往右邊坐下,好心人好言相告,跟他們說再这样下去船便會沉,他們不但不理會,反而指責好心人多管閑是,还希笑怒骂地说(你不是说船會沉嗎?,現在还没沉呀).好心人只好為他們祝福。
再過了几个站乘客都同樣走到右邊座,好心人亦同樣告戎不果,同樣的答案,船还没沉呀?还得意地说怎麼樣呀!
好心人見势息不對,急急落船。
下一站上船的乘客都走向右邊坐,被短暫的風景吸入住了。
不久船都还没到終點,乘受不了右邊全船人的重量,沉到大海深處。何苦呢?


86. Abc 2014-05-04 17:47:10
拔刀王子,請细閱85楼。
大家以文字會友,下要交惡。

87. To 86 Abc兄 2014-05-04 18:04:07

呢類寓言故事亮劍兄己寫過好多啦,個人覺得彼此都在交流心得冇惡意,去番今日篇文再交鋒,各位心血留言就嚟冇人睇啦。


88. 惜緣 2014-05-04 18:10:25

To 86. Abc,

多謝提醒, 85樓寫的是一篇好文章, 如果把呢個故事比喻現在的樓市, 我認為左邊座位的乘客同右邊座位的乘客差不多, 或者左邊的乘客可能還多一些.

89. 民順 2014-05-04 18:18:36
有缘人,天理天定,道理人定。
站在在對與错的边缘應該怎麼決定挑選。
認為錯的一方永遠覺得是錯的,
認為對的一方也是覺得是嚉的。
答案在自己一方。
90. Abc 2014-05-04 18:28:09
有緣人,拔刀王子,法子老兄,好高興認悉你們(須然大家立場嚉立).本人这次也得着不小。多謝各位教。
由於生活所逼,本人要回到剛位工作,後會有期。
91. 大寶二寶 2014-05-04 18:30:42
回86 Abc 兄

現實係业主同投資者好多都經歷過金融風暴, SAS 等, 吸引左經驗, 自己都會做足風險管理。 加上正苦3D, 金管局按揭指引, 按揭資料庫同壓測等, 都會令到物业市場健康發展, 所以沉船机會係非常細。

套用你以上故事, 當乘客上船見到右边已坐滿乘客,下意識知道有危險, 自我避險地就會坐係左边, 以防沉船。 加上右边係有有限座位, 冇可能夠個個乘客都坐到, (即等如正苦D政策限制人换樓同上車), 所以應該係安全去到目的地嘅。

共勉之, 哈哈!
92. 惜緣 2014-05-04 18:38:14

To 89/F 民順兄,

呢次我認同你的講法, 世上無絕對的''對與錯'', 在不同的時間及條件下, 對會變成錯, 錯又會變成對.

93. 惜緣 2014-05-04 18:42:45

To 90. Abc兄,

祝工作愉快! 後會有期.

94. 亮劍 2014-05-04 19:22:55
引刀兄……
1 如果在一段時間內,租金多过(供款利息总和、差餉、管理費、地租、維修成本、首期机会成本),咁咪三贏囉。
2 如果在一段時間內,租金同(供款利息总和、差餉、管理費、地租、維修成本、首期机会成本)相若,咁咪双贏囉。
3 如果在一段時間內,租金同(供款及按揭利息总和、差餉、管理費、地租、維修成本、首期机会成本)相若,咁咪打和当交租囉。
4 如果在一段時間內,租金遠遠少过(供款及按揭利息总和、差餉、管理費、地租、維修成本、首期机会成本)相若,咁咪輸得徹底囉!

以供甩計……

95. 龒哈哈 2014-05-04 19:40:25
拔刀王子就是亮剑
96. 民顺 2014-05-04 20:16:41
所見略同,一矢中的
97. 民順 2014-05-04 20:20:08
有缘人,所見略同,一矢中的。
98. 亮劍 2014-05-04 20:36:36
要是拔刀王子就是我亮剑,咁我呢幾年就是坐於左巴邊那條友喎!
船上的寓言係28定律比喻,少數人正確的看法被人当異端,呢次看得對嘅人会是誰?
正方代表係湯博士、一呜……
反方代表眾多,為免得失人我唔落名啦!

99. 惜緣 2014-05-04 20:55:22
同意亮劍兄.
100. 第三者 2014-05-04 22:08:55
亮剑兄你會錯意了,哈哈兄所指的是(Abc文中所题到的拔刀王子是亮劍).
不過亮剑兄都有風度,下指名道姓。
101. nobody 2014-05-04 23:14:55
abc又好,自我陶醉又好,其實都係用不同方法講"週期論",有高就有低,開10次大就係時候開細。佢地認為週期論一定冇錯,但週期論只係事後孔明,例如日本低息週行左25年都未完。自我陶醉更講到好似美國家政府苦口婆心咁,要浪子回頭,唔好印銀錢,等資產價格大跌去迎合佢既淡倉,但如果有小小歷史知識都知,羅馬帝國用稀釋貨幣來收稅都玩左200年先解解,新羅馬(美)帝國實力遠在舊羅馬之上,亦不過係玩左30年(中間經過paul volcker大減速,真係大印亦只係5年)唔知佢等唔等到100年,或者20年都等唔到。
如果女人同大學生既價值都有週期性,我估個cycl至少係1萬年。
102. Wsw 2014-05-04 23:47:34
日本小国只是被美國拉住鼻子走,逼於無奈喳。
但美國不同,現在是世界領導者,可以打横行,高低息随意調佩,几時开波都可以.小曰本不能相提並論。
美國是財技高手,反覆無常,随時可以低囀高息,又如何。世事多变老友,小心睇路呀!
103. nobody 2014-05-05 00:02:24
>美國是財技高手,反覆無常,随時可以低囀高息
此仍訴訴諸無知argument to ignorance,唔了解利率運作,總就XXX啦。就好似話,總之人係會死,老友你小心啦一樣
利率者,一句講完,債仔向債付出資金成本,美國只會用財技令自己還小D,唔會用財技令自己還多D。
104. 引刀一快 2014-05-05 00:05:54
亮劍兄,你咁計法,大陸D一綫樓咪全部都係輸得徹底?
105. 想買樓投資的人 2014-05-05 02:14:36
如果現在想買多間樓收租兼博升值,請問三年後出售的話,扣除雙倍印花税後,淨回報有冇三成? 如果有都算是好投資吖
106. 明智 2014-05-05 09:10:40
天下之大,寧交各方友,莫傷一方客。
107. somebody 2014-05-05 09:19:36
對楼市咁有信心,甘有充景,就買多十間,百間啦,唔夠錢借埋財仔買啦,win梗唔買就走雞,祝一路順風朋友。
108. QQ21 2014-05-05 09:25:09
三年後,剛好是明日世果終结時。(好景不常呀)
109. (勇)清兵 2014-05-05 10:50:47
講多無謂,食多會滯,一於倾家盪產千借萬借買盡佢博樓市呎價10万元一呎(一般住宅價),無止景上升,冒着炮火向前冲冲冲,不用怕(先知告訴我前面無地雷,無危險架).
哎也、砰砰砰^|^.原來有地雷呀!
那位先知是誰……………
110. 自我陶醉 2014-05-05 12:09:29
nobody 兄的論點, 真令小弟大開眼介, 小弟也的確從未見過在賭場裡連開十次大後, 還有“高”人那麼有信心, 會再開100“年”大, 小弟甘拜下風, 希望閣下把握機會盡快入市, 將低價盤買光, 讓小弟的自住物業也有機會逃出生天, 閣下既可賺盡餘下99年, 亦可為其他投資者做褔, 真是功德無量 。


111. nobody 2014-05-05 15:29:46
你又用滑坡推理神功,老千局呢家野,連開11次大就可以輸死你,呂奇就係咁輸身家。但你又要用神功推到100次,又係耍無賴,發䀲氣既說話。你以為家係好以教科書咁多"fair dice"?  世上大多數係 rigged game!
112. somebody 2014-05-05 16:10:59
美國这奸九國,随時洗出一招,出奇不意,减变加。
息率呢方面,唔係甘表面化,睇得甘通一早發左啦!洗係到揾水吹嗎。
睇得甘通,奸九国政府高薪請你啦。
113. 小眼介 2014-05-05 16:17:08
無錯眼淺眼细,睇嘢係大啲架。
114. 小陽 2014-05-05 17:29:59
其實nobody 兄只係話美國息囗難上,摟價上落有很多因素.
115. 引刀一快 2014-05-05 18:18:36
nobody 兄

週期論我個人認爲無論係從經濟、哲學、生態、宗教角度都係既合情又合理嘅“硬道理”,以此為據幷無不妥,ABC兄由于名字唔固定,我無法評佢論調,但係自我陶醉兄幷非單一論調,閣下可以搜尋翻閱過往跟帖。講到日本,有咁耐風流有咁耐折墮,有排出唔到個孽障呀佢!
116. 周生話美國退市無期…… 2014-05-05 19:14:10
美完全退市之日 遙遙無期
2014年5月5日

【明報專訊】金融海嘯事隔5年多,我本來以為,量化寬鬆只要搞3年,美國的經濟便可以復蘇,聯儲局便可以退市了,誰知搞來搞去,一年又一年,現在已經5年多了,還不敢正式退市。這證明了,美國的經濟雖然因為政府救市而救活了,但也只是半死不活,一直不能停藥出院。

問題在於5年半的時間,通常已經是一個經濟循環了,為什麼美國還是不能退市呢?

我的解釋是,在這幾十年來,美國是靠戰爭擴張,來刺激經濟發展的,所以每當美國打敗仗時,經濟就差,如越戰後,每當美國打勝仗時,經濟就會好,如二次大戰、伊拉克戰爭。因此,美國的經濟遲遲未能復蘇的真正原因,是因為它要在伊拉克和阿富汗退兵,幸好這兩個地方它也沒打輸仗,所以經濟也壞不到哪裏去,只是不能停藥出院罷了。

本來去年我還以為美國是很快可以退市的,但因為不久前想到了以上的解釋,恐怕美國完全退市之日是遙遙無期了。

[周顯 投資二三事]
117. 周生話美國退市無期…… 2014-05-05 19:15:40
美完全退市之日 遙遙無期
2014年5月5日

【明報專訊】金融海嘯事隔5年多,我本來以為,量化寬鬆只要搞3年,美國的經濟便可以復蘇,聯儲局便可以退市了,誰知搞來搞去,一年又一年,現在已經5年多了,還不敢正式退市。這證明了,美國的經濟雖然因為政府救市而救活了,但也只是半死不活,一直不能停藥出院。

問題在於5年半的時間,通常已經是一個經濟循環了,為什麼美國還是不能退市呢?

我的解釋是,在這幾十年來,美國是靠戰爭擴張,來刺激經濟發展的,所以每當美國打敗仗時,經濟就差,如越戰後,每當美國打勝仗時,經濟就會好,如二次大戰、伊拉克戰爭。因此,美國的經濟遲遲未能復蘇的真正原因,是因為它要在伊拉克和阿富汗退兵,幸好這兩個地方它也沒打輸仗,所以經濟也壞不到哪裏去,只是不能停藥出院罷了。

本來去年我還以為美國是很快可以退市的,但因為不久前想到了以上的解釋,恐怕美國完全退市之日是遙遙無期了。

周顯 投資二三事
118. 小陽 2014-05-05 19:34:13
唔駛周生講啦!

尼到好多網友都快過佢預計到,

佢唔好抄我地D comments 呃稿費
119. nobody 2014-05-05 19:48:42
又係發䀲氣既說話,博士,法子,亮劍都係上左岸之人,一樣可以係度交流,學習都係重要既投資。
你又9狗看人低,博士公司清潔亞嬸都可以有樓收租,老闆好人就繼續返工,你講D咁既說話,大概都知你生活唔如意好想唔駛做。
小弟同其他網友當然有好大距離,但都叫香港同外地都有多個物業(唔係泰國呢D三流國家),亦有辦緊移民去D有錢國家

利息當然只係一個樓價因素,政治經濟同科技都好有影響,不過多數係有利。有時間可以睇下呢條片:

How The Economic Machine Works by Ray Dalio

生產力越高,一線國家同城市樓價越難跌(好似08-09既短期波幅難估,所以要有風險管理),現時就算失業率再高,只要唔革命,唔通縮(實質利率高,不過只要唔係多外幣債,QE搞得掂),生產力都係升。
再睇科技大勢,如果人均壽命再升,特別係女人(佢地好易做到中層工作),樓價可以高到多數男人(男人一係就係最高層,一係就最底層)都買唔起(如果屋企唔幫手)。女人比男人長命7-9年,樓對佢地既投資價值比男人高,又冇咁認叻去炒股,所以好多樓其實都係比女人買左。

周期論可以是對,但使用者可以用錯,因為先係週期數可以錯,二係應用對象可以錯。
120. 法子 2014-05-05 20:50:17
118. 小陽 2014-05-05 19:34:13
唔駛周生講啦!

尼到好多網友都快過佢預計到,

佢唔好抄我地D comments 呃稿費


---


Like!
121. 法子 2014-05-05 21:44:20
又係發䀲氣既說話,博士,法子,亮劍都係上左岸之人,一樣可以係度交流,學習都係重要既投資。

-----------

將我的名字和湯生放在一起,對我來說是一種抬攑。

我雖然已經財務自由,在這裡留言只因從2009年4月19日起,我有一次想說服一個朋友襯樓價低應該多買一層樓收租,但我那朋友最後竟然反而賣了自住樓。

我非常痛心,剛好我又發現這討論區,自此我常發表一些報紙主流媒體誤導人的地方。

希望可以,救得一個得一個。
122. 自我陶醉 2014-05-05 23:10:03
nobody

大家吹水交流吓, 有時唔使噤認真嘅, 啲網友都係同你開玩笑啫。