ENG
瀏覽人次:9950    回應:1

叫人唔好買樓的人身份好尷尬

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有老友非常睇淡樓市,希望我可以理解他的意思,然後發文叫人唔好買樓。我話恕難從命,因為如果我叫人唔好買樓,一定會有人問我有冇樓,我事實的確有,而且數目不少,咁就大件事,一定會有人話我如果睇淡後市,點解唔將自己的物業賣走。我真的不知怎樣回答。如果老友可以俾到一個令人信服的答案,我會撰文叫人唔好買樓,老友話睇淡樓市,我話睇淡樓市不是一個理由,點解睇淡樓市才是理由。

  老友話擔心加息,買樓的人供樓有問題,這算不算是一個理由,他自己供樓冇問題,即使加4-5%利息都唔怕,我認為咁樣同買樓的人講一定會被罵到失暈,我們又點知買樓的人供樓有問題,更何況銀行會把關,金管局亦要求做3%壓力測試,有樓的人不能夠預測別人供唔起樓,這是帶有侮辱性的建議。咁蠢的事,我唔知道點解有咁多人樂而為之。

  有很多叫人唔好買樓的人真的是冇樓,但是千祈唔好以為自己冇樓可以叫人唔好買樓,一定會被打算買樓的人話食不到的葡萄是酸的,而事實上冇樓的人叫人唔好買樓的說服力根本不夠,甚至那人已經錯失了不少買樓的良機。雖然未至於是敗軍之將,但始終一個唔敢打仗將軍不會被人稱為一個戰無不勝的猛將。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 引刀一快 2022-07-24 17:08:40
叫人買大灣區樓的人身份仲尷尬,依家大灣區跌緊,但係大勢又一定係大灣區中港融合。