ENG
瀏覽人次:9680    回應:3

生緊蛋的母雞是不會劏的

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  在我細個的時候,阿嫲每日早上都會去後花園執雞蛋,佢會對住某隻雞話,如果唔生蛋,就會劏咗佢。後來我知道,阿嫲會摸下雞屁股,感覺到硬硬地就會話唔生蛋就會劏,又很奇怪,那些母雞好似識聽阿嫲講說話,唔使幾耐就會生蛋。

     阿嫲久唔久就會劏一隻母雞做晚飯,理由是那隻母雞唔生蛋,劏咗佢無謂與其他母雞爭食。有時很久都唔見阿嫲劏雞,我會問吓佢,阿嫲話,所有母雞都生蛋,點解要劏,生緊蛋的母雞是不可以劏的。

   近日有不少業主賣樓,令到樓市向下調整,業主賣樓的理由不但五花八門,而且仲有潮流,在英國推行BNO移英計劃之後,不少人會話賣樓移民,這個理由很實在,移民唔賣樓,即是移居不移心,唔使幾耐就會返香港。

  在美聯儲局開始加息之後,有業主話擔心加息而賣樓,我本來認為這個理由有多少牽強,唔通移民去了英國之後唔買樓,英國的利息比香港高很多,他們點解唔擔心,後來有移了民去英國的人話比我知,英國除了倫敦之外,其他地方的樓價很低,如果賣咗香港層樓,只要唔在倫敦買樓,在其他城市買,full paid 都冇問題。

  最近的潮流是有收租業主話睇淡樓市,所以賣樓,我覺得那些業主是否當買家是老襯,就算有人打算買樓都唔會向那些業主買,否則樓市如賣樓業主所料大跌,就會畀人笑到面黃。買樓最好是幫到業主,又可以解決自己需要,同業主對賭就唔好。

  據我了解,業主將收緊租的物業賣走大多數是因為財困,不過他們為了面子唔會講真說話,只會話睇淡後市而賣樓。點解我會知道,我阿嫲話,生緊蛋的母雞是不會劏的。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 2022 2022-07-24 11:02:36
業主將收緊租的物業賣走,是因為而加所有收租物業都唔生蛋,嘥米飯。收咗租都唔夠畀利息銀行、交管理費、交差餉地租、交物業稅、維修………
2. 引刀一快 2022-07-24 12:14:21
依家啲人劏雞,未必係唔生蛋,可能係怕出現禽流感爆破,殺定放雪櫃。
3. 和先生 2022-07-25 15:05:39

講得好