ENG
瀏覽人次:67950    回應:45

反佔中(67)101拘捕令

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  前日,佔領行動總指揮安坐金鐘現場,誰不知禍從天降,有三個反對佔中的激烈人士向總指揮潑穢物,說時遲,那時快,有幾個糾察及幾十個佔領人士將三人制服,不但打到他們頭破血流,更將他們縛手縛腳,警察到來後將全部有關人等拉晒返警署,我很奇怪,點解糾察隊如此魯莽,總指揮應該叫糾察隊維持跌序,如果三人要走亦由得他們走,因為,糾察隊若果施以私刑,所觸犯的法例可能會大過三個襲擊總指揮的人。今次,糾察隊的魯莽行為,可能放生了警隊七子,如果,糾察隊只是將行事的人包圍,不准他們離去,並無任何粗暴行為,警隊七子吟詩都吟唔甩,但糾察隊可能護主心切,一時太過魯莽,泛民議員亦與糾察隊有同樣心態,空羣而出,要求警察放人兼停止起訴,此事簡單,就好似交換戰俘一樣,糾察隊唔起訴,警隊七子唔起訴,如果只有糾察隊不起訴,這樣就輪到警隊起哄,總之,要罰大家一齊罰,冇事就全部都冇事,今次,警隊七子可能執番身彩,我建議七子最少一年唔好食豬什,或者及第粥。
 
  當日,有背景的社工向警隊七子淋不明液體,七子向社工武力教訓,事情被全世界指責,警隊無論在士氣與及形象都受到影響,當時,的而且確是社工是挑釁,雖然新聞報導說潑的是水,其實是不明液體,而不明液體是非常危險,尿液還好,如果是易燃液體,當七子被潑之後,只有其他人拋出煙頭,就會搞出人命,七子向社工教訓,是人之常情,亦是本能反應,但在輿論壓力之下,變得罪無可恕,在七子來說,的確有點無奈。不過,今次糾察隊人數更多,做出更激烈行為,原來,當受到不明來歷的襲擊作出激烈反應,是人之常情,今次糾察隊行為,可能幫了七子。其實,有組織,有預謀挑釁,真的是很容易迫到對方犯錯,我相信糾察隊不會負上刑事責任,七子,我相信亦唔會。

  今次糾察隊魯莽行為,可能受到唔知幾多年前亞洲電視的一套劇集「101拘捕令」影響,認為市民有權執法,如果屬實的話,香港就唔知變到什麼世界,冇權執法的人有權執法,有權執法的人冇權執法,其實,大家睇電視都知道,那些劇情都是由編劇編出來,俗話說搵戲嚟做,信佢就死。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 「佔」糾察涉私刑 屈警「政治打壓」 2014-11-14 08:46:06

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)「禍港四人幫」之一、壹傳媒集團主席黎智英前日在金鐘「佔領」區被人投擲懷疑動物內臟,3名疑犯被「佔領」區糾察粗暴制服受傷,警方當日拘捕5人,包括2名「佔領區糾察」。反對派及2名糾察趁機大做文章,聲稱警方拘捕他們是「政治打壓」。警方昨日強調,警方處理任何案件必定不偏不倚,提醒市民協助拘捕疑犯時使用過分武力,須承擔法律責任。有律師認為,2名糾察在事件中所用武力超出當時情況,形同施用私刑,警方拘捕2人可向社會發放切勿濫用私刑的訊息。

兩名被捕的「佔領區糾察」分別為工黨的郭紹傑及民主黨的柯耀林,昨日清晨獲准保釋後返回金鐘「佔領區」。他們向傳媒聲稱,事發時只是協助制服懷疑搞事人士,不滿警方反拘捕他們。兩人代表律師、民主黨立法會議員何俊仁聲稱,根據法例市民可協助執法。

民陣非法遊行 無視「黃標」警告

民陣昨日也為此遊行,要求警方就事件道歉,並要求警務處處長曾偉雄下台。遊行期間,警方一度指是次遊行屬非法行為, 並向參與者舉起黃色警告標語,要求遊行者離開,一度引起推撞,但有關人等並無理會。

警方昨日發出聲明,指市民若有需要立即制止犯罪行為,甚至制服涉嫌人士,務須衡量當時的實際情況及自身的能力,更必須確保自己的人身安全。

警方強調,市民只可使用就當時環境而言屬於合理及相稱的武力控制疑犯,但沒有搜身的權力。市民拘捕疑犯後應立即知會警方,將疑犯交予警務人員處理,並提醒市民如在拘捕疑犯時使用過分武力,可能需要承擔法律責任。

警方重申,警方有法定的權力拘捕涉嫌干犯罪行的人,絕不容忍任何暴力事件,任何人如有違法行為,不論任何背景,警方一定會不偏不倚、公平公正處理,呼籲市民若目擊任何人干犯罪行,應立即通知警方。

簡松年:「擲豬客」無再襲擊「郁手」不當

就2名被捕「佔領區糾察」聲稱警方拘捕他們有「政治目的」,本身為律師的港區全國政協委員簡松年昨日接受香港文匯報訪問時表示,當時3名投擲內臟疑犯,在投擲穢物後只是指罵他人就離去,並無作出進一步行動和襲擊行為,沒有需要以武力再阻止其他罪行發生。然而,疑犯事後卻明顯受「糾察」弄致受傷並被綑綁,使用武力程度明顯不符當時情況,形同進行私刑。

簡松年指出,在沒有身體接觸的情況下,3名擲物疑犯一般只構成普通毆辱,是最低度的襲擊罪,「糾察」卻對他人採用過度武力,可能構成更嚴重的襲擊他人導致他人身體受傷的罪行。他說,警方拘捕2人說明社會不容許濫用私刑,制服疑犯亦需堅守法治精神。

陳永良:索帶綁手腳或犯非法禁錮

律師陳永良亦認為,3名擲內臟疑犯並無進一步傷害他人意圖,一般只涉普通襲擊罪,罪行相對輕微,警方亦鮮有綑綁手腳處理沒有暴力傾向的疑犯。然而,2名「糾察」卻令對方明顯流血受傷,更以索帶綁起對方手腳,不但涉嫌觸犯襲擊導致他人身體受傷罪,更可能干犯非法禁錮。

他強調,任何人目擊罪案發生,應第一時間報警,「佔領」者無理投訴警方拘捕他們,只會令公眾認為他們爭取所謂「民主自由」就有特權,對警方絕不公平。

康文署:有需要開醫委會查病假

另外,任救生員的郭紹傑持續請病假,卻「龍精虎猛」地當黎智英的「私人保鑣」,被質疑在「呃假」,有網民要求當局刑事調查。康樂及文化事務署發言人昨日回覆本報查詢時稱,為保障員工的私隱,該署不會評論個別人員的個案,但強調署方一向按照公務員相關規例、守則和既定程序處理員工的工傷及病假個案。如有需要,署方可以考慮根據相關程序召開醫事委員會,或拒絕批准因本身行為不當或故意疏忽而抱病的公務員放取病假。

2. 亮劍 2014-11-14 09:14:13
上文講的罪行 AOABH 全名為 Assault occasioning actual bodily harm 中文名叫「襲擊致造成身體傷害」
其實如果有人出埋架生整到人重傷,更會被警方再告傷人 17,中文名「意圖造成身體嚴重傷害」
而普通襲擊即 Common assult,初犯最多判一年,101拘捕令理論上不適用。
3. 亮劍 2014-11-14 10:47:47
在昨天早上 9点幾,小弟已經咁寫……

1 你肥佬黎組織非法集會……犯法

2 市民用污漕嘢整佢……犯法

3 有「見義勇為」街外人去拘捕疑犯,咁根據香港現行法例,行使101拘捕令的罪行應屬嚴重,包括行刧、傷人、非禮及強姦,而普通毆打应不包括在內……因此呢班纠察的拘捕应屬非法!

4 而且就算你合法行使拘捕權,在過程使用的武力應該係「最低、適當、合理及制服疑犯後要停止」……否則拉人果個都犯法,這包括執法人員!!


因此各有份拉人的糾察、佔鐘支持者及揾嘢整肥佬黎果幾個人,全部拉得,罪名係在公眾地方打鬥,如果有人見血甩較的話,施襲者更要被告埋AOABH罪!

講真我亮劍的法律知識,同那班泛民狀棍比,係小學生對大學教授,但為何我睇倒、解倒、認識倒的法律常識,可以同班泛民狀棍差那麼遠?

請問你們呢班狀棍係咪讀緊屎片呀?

4. To 3 2014-11-14 10:53:08
唔係, 佢地係選擇性講法啫。
5. 對抗政棍的最佳武器係登記做選民! 2014-11-14 11:20:40
等待,是一種戰術
屈穎妍

2014年11月23日 
亞洲週刊 第28卷 46期


前幾天,聽到香港學民思潮召集人黃之鋒在佔領地拿著麥克風對留守的戰友喊:「不要讓一百八十三萬個假簽名蓋過了我們的聲音!」我想起早前另一個場合,民主黨創黨主席李柱銘在金鐘佔領地接受《蘋果》動新聞互動政論節目《壹錘定音》主持人李慧玲訪問,被一位過路的金融才俊「挑機」,說反佔中有九十萬網上表態時,李大狀非常順口地答了句:「九十萬人有幾多收錢的?」

我忽然覺得,神話終於幻滅了。

這些一直以「民意」二字作生招牌的運動領袖,今天回頭用「假簽名」、「收錢的」來蔑視「民意」,讓我想起,早陣子台灣因服貿事件引發太陽花運動時我看過的一篇文章,裏面有句話,曾觸動我心:「我們造了神,但很快又發現原來只是神棍。」

兩年前的國民教育事件,造就了黃之鋒這位少年英雄,兩年後,大家發現,他身上多了一種亢奮的風采,儼然神壇上的精神領袖,我說是,就是了。

一百八十三萬個反暴力、反佔中、還路於民的簽名,佔了全港四分一人口的表態,被黃同學一個「假」字,概括了、定性了,然後,我聽到台下掌聲雷動,這就是他們追求的民主。

要看清一個人、或者一班人,除了聽其言、觀其行,最有效方法,就是用時間。今日很多人都按捺不住了:究竟還要佔多久?政府何以按兵不動?中央為什麼不出手?

熟讀孫子兵法的歷史老師告訴我,有時候,等待也是一種戰術,等對方出錯、等他們內訌,讓大家親眼見證神壇糜爛,總好過一早花太多口水事倍功半地闡釋。

最近,香港專上學生聯會秘書長周永康在無線電視(TVB)新聞節目《講清講楚》裏被翻開了底牌,接著是佔中二子忘掉自首承諾拍拍屁股回校上課去,到最近泛民主派議員在學生挑戰下對牽涉自身利益的集體總辭忸忸怩怩,還有學聯代表要上京見中國國家主席習近平、總理李克強的最大笑話……市民不盲更不傻,如此素質,竟是為香港建構明天的神。

台上的神,「棍」形漸現;台下的革命情操,也開始經不了時間考驗。

之前大家歎為觀止的守望相助,如垃圾分類呀、主動洗廁呀……已被偷交通燈的電、鑿路取磚來固定帳篷等破壞行為取代了,還有個多月來製造的膠瓶飯盒等不可燃垃圾,為香港帶來新遺害,讓環保組織都忍無可忍。

當然,一個牽動近半數香港人的運動,當中有糟粕、有藏污,是一定的、是不可避免的。去旺角佔領地走一圈,你會明白,什麼叫龍蛇混雜;去壹傳媒樓下看看那些圍堵《蘋果日報》和老板肥佬黎的人,你又會明白,什麼是戲子。

我絕對相信,運動裏有收錢的人,黃絲帶有,藍絲帶也有,是誰?大家沒證據,但可以肯定,收錢者會是極少數。我認識好多支持佔中的人,我絕對相信他們沒收錢,也肯定不是黑社會或者V煞;我亦有很多反佔中反路霸的朋友,他們絕不是為錢做事的人,一個個都是自發去簽名、遊行、集會,連動員的組織也沒有。所以,大家不應以這些污垢去概括民意,正如我不會用旺角的龍蛇去比喻民主勇士一樣。

佔領地的戰士們,請你也別用「收錢的」來誣陷一百八十三萬個手無寸鐵小市民,你們尚且有把可插盲人的傘、護著口鼻的眼罩面罩保鮮紙、和一堆堆鐵馬竹杆垃圾桶。但陪葬的小市民有什麼?他們什麼都沒有,如果真的要拿武器迎戰,一張身份證、一個簽名,就是他們僅餘的武器。一個個守法蟻民,以為用最文明的方法表達意見,跟民主的人講民主,結果,卻換來民主鬥士「假簽名」的蓋棺,死不瞑目之餘,惟有再作消極反擊,就是登記做選民。

三萬警察,再加上家人朋友,這個選民群組起碼有十萬人,卻原來,他們一直被「政治中立」四個字的緊箍咒迷惑,登記做選民的少之又少。

這次運動最大的社會收穫,就是真正喚醒了政治冷感的人,警隊就是典型的一群。一位警察朋友告訴我,佔領事件開始,大家做了個非正式調查,才驚覺,警員中只有不到五分一是選民。

這個在今次運動中最傷的族群,相信已第一時間成為最踴躍的選民登記者,接下來的兩個選舉,將會是一個新戰場,我且大膽預言:另一個名叫泛民的神話,在市民的選票武器下,將會在香港政壇灰飛煙滅。
6. e_kam 2014-11-14 11:50:30
首先誰有罪誰錯法庭自有決判  我們無須不停公審

To 5.  現時全港登記選民人數為 3,507,786.  反佔中收超過180萬簽名 已經過半數 
如果人大真心相信這 180 萬簽名, 政改又何需落閘?  香港已經大比數支持CY  支持中央

  
7. To 6 2014-11-14 11:55:42
落閘係因為哩度啲人唔成熟。
8. e_kam 2014-11-14 12:11:27
唔成熟係落閘理由??  以我所知中共最愛唔成熟同拜金的人  中共最怕知識份子

如果佔領人係收錢  中央可試吓一人派一萬叫學生撤  10000 個人先要洗一億  好抵









9. 代理仔 2014-11-14 12:46:49

回:e_kam

反佔中同支持CY、支持中央係兩件事,咁簡單道理咁難明咩?

如果你有睇開湯博文章,你覺得湯博士係唔係支持CY?

其實任何正常有獨立思想成年人,都係對事唔對人,反佔中唔等如支持CY,支持民主亦唔等如支持佔中。

但而家出面佔中果班成日標榜自己有獨立思考能力既學生,做事講野永遠都只得黑同白,你唔支持佢地,就一定係五毛共狗。你支持佢地,明明係大奸大惡都會比佢地捧做英雄。呢種咁特別既"獨立思考能力",一般有正常思想既人都好難明白佢地。

10. ABC123 2014-11-14 12:59:29
落閘只係第一步,如果再唔聽話, 第二步就很可能會放狗咬, 如果放狗咬都唔怕嘅話,老虎獅子大笨象就會跟住嚟 。 
11. 狂 2014-11-14 13:07:44
12. 代理仔 2014-11-14 13:08:32

回:e_kam

另外回一回你個收錢論。

唔係只講中共,大部份政權唔係最驚知識份子,因為知識份子可以講道理,可以協商,可以互換利益達成共識。從政、從商道理一樣,唔可能一邊贏晒,為求達成目的一定要有互讓空間。兩邊企硬最後得兩條路,開戰或共輸。

大部份政權最驚反而係"羊",因為佢地只要有人帶頭就會跟住走,你同唔到佢地講道理,佢地亦唔會反思自己做緊乜野。所以你話派錢比全部人叫佢地走,根本行唔通,因為佢地根本唔會收,佢地覺得而家自己做緊既事好偉大,用錢係買唔到既。

中共都好怕"羊群",你睇睇當年文革班"羊",當時佢地無人覺得自己錯,同佢地亦講唔到道理。但當領"羊"人倒下後,每個人都唔想面對自己當時做過"羊"。

13. 狂 2014-11-14 13:10:34
http://news.now.com/home/local/player?newsId=115466&catCode=124&topicId=385

你睇下咩叫101拘捕令,連退休警犬都話要用101,你就知道而家D差佬幾撚ON9
14. Learning Gor 2014-11-14 13:15:12

自我中心思考不等同獨立思考。

現時班學生用的是前者!

15. Like 9/F 2014-11-14 13:21:27
LIKE! 
16. Like 12/F too 2014-11-14 13:26:19
LIKE! Speculation of property or bond may be one example. 
17. 潘朵拉 2014-11-14 13:49:14
to 9 and 12
師兄說得好:,like
18. 代理仔 2014-11-14 13:53:21

回11樓:狂

原來一位由2009年開始,每年都預測香港樓市會跌50%,每年都會講果年會爆股災既「經濟研究者楊衛隆」,真係有人信同有人會認真看待佢既文章架??

如有興趣可上網搜尋「楊衛隆預測」,你會見到呢位經濟研究者好多精彩文章。

19. 啦啦隊 2014-11-14 14:03:03
代理兄有道理。

禽只滿嘴歪理,所以很難怪我每天都想代佢問候佢老母,佢個腦究竟生喺邊?
20. 啦啦隊 2014-11-14 14:08:30
To 18

都係我唔好,係我叫佢放多D陽痿含膿嘅嘢上來,我代我個契弟說聲對不起!
21. e_kam 2014-11-14 14:09:37
To 9
反佔中同支持CY、支持中央係兩件事,咁簡單道理咁難明咩?  現在明白了  所以我支持真普選又叫清場 而這裡好多人話我係咪精神分裂一樣  依家清楚曬

如果你有睇開湯博文章,你覺得湯博士係唔係支持CY?  湯博士可以的話請講講

其實任何正常有獨立思想成年人,都係對事唔對人,反佔中唔等如支持CY,支持民主亦唔等如支持佔中。  講得好  要CY下台都係對事唔對人 都係獨立思想成年人  反佔中唔等如反民主   要CY下台唔等如唔支持CY  佔中唔等如唔支持中央  佔中唔等如唔支持CY

但而家出面佔中果班成日標榜自己有獨立思考能力既學生,做事講野永遠都只得黑同白

照呀哥的邏輯做事講野唔係永遠都只得黑同白唔等如有獨立思考能力 




22. e_kam 2014-11-14 14:16:57
To  12 可否先講講你所指的當年文革班"羊"是誰?  請唔好講佢地唔等如邊個  
23. 代理仔 2014-11-14 14:33:29

回:e_kam

Sorry,係我講得未夠清楚,其實可以話,思想只有黑、白,係小朋友思維方式,但唔等如無獨立思考能力。而有獨立思考能力,又唔等如係有道理。

做個比喻,有位人兄,佢好有獨立思考能力,無人影響到佢對自己理念,佢從來唔受人影響,佢一出世識思考後,就覺得地球係平既,就算幾多人講,書本點寫,佢都覺得地球係平既......

我見而家好多人將「獨立思考能力」呢個形容詞推得太高,呢個唔一定係讚美詞。「獨立思考」獨立過頭,同「閉門做車」就無乜分別。

而家我見支持佔中既人好多欠缺既唔一定係獨立思考能力,反而驚佢地思考"獨立"得過頭。佢地好多最欠缺係虛心聆聽,虛心思考。

當你永遠只堅持自己一套,唔願虛心聆聽,你就好難做到反思,一個唔識反思既人,好難有進步。

支持佔中朋友,得閒上網睇睇「講清講楚」周永康個訪問,佢充份表現出乜野叫過份獨立思考,主持問乜佢理解唔到,答唔到,佢只堅持自己一套,人地同佢講道理,因為同佢理念唔同,所以聽唔入耳,理解唔到人問乜,自然問非所答。

24. e_kam 2014-11-14 14:41:41

許Sir返嚟喇! 4點半見記者

警方做事令人失望  APEC 完了後回魂


25. 代理仔 2014-11-14 14:48:45

回:e_kam

再一次Sorry,其實我又太認真,上網打咁多字,無著數,無錢收,睇唔明既人我打幾萬字都睇唔明,明道理既人無我講佢地全部都明。上網打咁多字,到頭來只純為發洩。

其實我打咁多,你唔o岩睇跳過得喇,你既疑問同反駁好難影響到我理念,就等如我講既影響唔到你理念,認同我講既人又唔會因你反駁變得認同你講既。

到頭來上網發表既各位都係純發洩,係網上對同自己相反理念既人太認真反而搞到自己無癮。

26. 亮劍 2014-11-14 14:58:48
我亮劍講過幾次,本人好多時係用代入角式的方法來作預測。
例如我想買一隻股票,就代入想沽呢隻股既人之角度;想租間屋出去,就代入想租楼住既人的角度;估一塊地 AV 应值幾多,就代入想投地既發展商果度。

那麼想知香港的政制發展,我不能不代入習總角度。
大家不能否認的現實係,中央先係最後話事人,任何方案佢唔認可,绝不能成事。

咁俾着我係習總,我又點捉呢個殘局呢?
在中國共產黨的政治體系中,能上到政治局常委,最後得成大统,政治智慧當然有翻咁上下,所以如果我有習總 1% 能量,我做咗特首啦,因此以下所講既嘢,係事後孔明馬後炮,再加少少推断。
首先香港有班在国共內戰後期走咗落來的国民黨殘餘部隊,加上在大陸三反五反、民化大革命等時期攀山越嶺及游水來香港既人,他們及其後代,不少係天生反共人士,所以民主派就算屎到核爆,坐底點都有三成選票。
而香港呢幾拾年,於港英統治時期,做就左一班吃洋奶大,唯西方国家馬首是瞻的学生,呢班人深受西方國家的政治薰陶,骨子裡係隱性泛民既支持者,因此如果香港就咁去攪普選特首,結果可能係習總的惡夢。

但中央前幾年又話香港人可以選自己既特首,所以習總就唯有部署呢個局。
第一步先拉雖然有親和力、辦事又能幹但無咁硬淨的唐唐落馬,換上聽教聽話既CY。
第二步係抛出一個連工聯會都唔敢提的政改方案叫你香港人硬食。
第三步習總都估計倒你泛民會反枱抗議,佔硬中。
第四步就係當你泛民支持者群情洶湧之際出硬功,迫你泛民要企硬。
第五步係扮見到港人同情泛民之時收韁。
第六步係用時間換空間,等泛民各山頭、佔中三子同雙學狗咬狗骨。
第七步係令最激進的雙学迫退相對温和既佔中三子,同埋以中產票源為主的公民與民主黨。
第八步係使主導革命的激進派,不斷地提出連小學生都知唔掂、绝無可能達成的條件。
第九步係拖到你成個雨傘革命,变成神憎鬼厭的名詞!

如此這般,泛民各政黨就會互相指責同攻訐, 推捨責任 去找替死鬼,然後泛民會四分五裂,而激進及中間偏泛民的選民,就會在立法會選舉中互相攻擊,不能有效配票。

當立法會選舉完畢,如按照劇本安排,定必係泛民激進派議席有增無減,但中間温和派的泛民就損兵折將,咁兩方唔反面就奇。
咁就算第二時中央真係咁好死俾你香港人真普選,基於激進同溫和泛民將會水溝油不能協調,那特首之位给反對派攞倒的機會,係等如零!

香港人玩政治,不過係小學鸡程度,点同大陸呢班經過千錘百鍊既政治家比?
27. 代理仔 2014-11-14 15:21:23

回:亮劍兄

你呢個推理幾有趣,細節未必同中央考慮一樣,但大方向應該相同。中央而家態度係借雨傘運動令泛民內耗。

中央之前已好表明立場:運動可以一直耗落去,中央唔會出手,因為而家既運動係拖垮緊香港,唔係拖垮緊中國。

我同意因呢個運動影響,就算有公民提名及一人一票,都選唔到泛民做特首。

另外,我覺得因今次運動,會減少下屆立法會內泛民議席。好多中產唔出黎嘈,唔代表佢地無不滿,唔代表佢地會唔做野,只不過佢地既反對方法唔係同你上街癲,係用手上既選票。

泛民把口而家仲好堅定,但你估佢地唔知實情?再拖落去佢地都知會影響佢地下屆選舉。但無辦法,泛民中無政治人材,而家運動能放不能收。

28. e_kam 2014-11-14 15:22:20
To 25.代理仔  無需要 sorry wor

我覺得理性討論是重要  政治無對錯  只有邊過實力大  但當然要理性

真理有對錯  這就是你所謂的思想只有黑、白,小朋友思維方式  真理真係只有黑同白  地球係圓是真理  無中間的 

現在學生們要真普選  因人大的那個version 係假的  佔領 up until now 係唯一有機會打開對話的方式  反佔中的人好多覺得假普選無謂  因為佢地唔想亂唔想有損失  學生唯一有的係未來  上一代人有的係今天  普選做的係為未來  所以學生比我地緊張 


29. 代理仔 2014-11-14 15:33:56

回:e_kam

真理只有黑、白,但邊個可以定何為黑?何為白?

戰國年代,秦國滅六國,殺人無數,但統一令戰禍止息,係黑定白?

日本當年覺得自己國資源太少,再發展落去會令國家資源不足,會令國民受苦,所以開戰去搶其他國資源。係黑定白?

無錯世上係有真理,但真理會因個人角度及時代有變,呢個就係現實世界。無人可以好自大話自己信既就係真理,現時世界無絕對錯,絕對o岩,所以需要妥協,需要互相理解。如果真理只有一面,人人可以明白,世界就唔會再有紛爭喇。

30. 啦啦隊 2014-11-14 15:41:23
To 25

佢獸性難改,你當然影響不到。但現今歪理處處,閣下之認真解說,誰人知不能影響其他的年青人呢?

題外話,禽畜有時用來玩下打發時間,都係一個樂趣。
31. e_kam 2014-11-14 15:51:47
26. 亮劍兄

今次佔領的頻譜同頻寬都係之前無人能想像  絕對係前無古人 無論最後的 result 係點  中央無可能再用之管理思維去管香港  好似你講的攪分化攪內鬥真係 out 到無朋友  中央未來可做的應該係統戰  除非佢地想放棄香港  我覺得暫時應該無可能.




32. To 31 2014-11-14 16:15:08

一百舊垃圾都係垃圾, 今次佔領的垃圾頻譜同垃圾頻寬都係之前無人能想像, 中央真係由鬼你。
劍哥, 會唔會想得太多? 香港人咁自大, 主席料理哩單野, 可能用左唔超過一個小時喳。
是非黑白, 都係 over generalised 的選擇, 這是包括我在內唔去投票的理由。
如果今日即選, 礙於民情洶湧, 犯民一定全炒。
兩三年後又會如何呢? 唔投開票的中坑義憤填膺說, 我一定出去投建制!
中坑的人數只會越黎越少, 但今日未夠資格投票嘅年青人, 兩三年後可以夠資格投俾犯民喎。
加上建制有啲人真係揀唔落手, 唔係大家唔想用國貨。
哩度又牽涉第二個核心層面嘅問題, 就係建制冇乜大空間發揮。
建制嘅 M&A 係要幫正苦政策護航, 有理冇理都要護航, 但係正苦公墓員團隊好似有啲貌合神離, 專搞啲難護嘅黎俾你護, 於是落得要賣身派蛇餅糉, 政績就係爭取綠公仔多一秒鐘, 提高自己支持度, 出線為的只是幫人護航。
建制同近建制哩兩年要加速做嘅, 係推多啲新人上同曝光, 要正苦全力配合, 提供一些地呀, 樓呀, 路呀, 社區設施呀, 新人工島呀, 咁樣護法才有可能有大面積的勝算。

33. 正確處理 2014-11-14 19:47:12
34. 狂 2014-11-15 00:43:46
垃圾文章
35. 狂 2014-11-15 00:45:30
中共必須消失
36. 狂,老tom一世都學唔到 2014-11-15 00:47:32
王維基:只想人生留痕 

開台前數天,王維基為了測試訊號的穩定性,跟同事通宵達旦在公司埋頭。凌晨頭暈腦脹之際,王維基看到一個饒有意思的電視畫面。 

「凌晨3點,不知大台(無線)有心還是無意,唔知花哥(無線新聞總監袁志偉)知不知道,83台互動新聞台,左下角播金鐘現場,左上角你估是甚麼?是慶祝柏林圍牆倒下25周年慶祝紀念活動!」 

柏林圍牆倒下慶祝畫面配金鐘雨傘運動現場,那種特別意義,叫王維基「哇」了一大聲。對他那代人來說,見證過柏林圍牆倒下的重大意義。「25年前,我真的好Shock,一下子東德無咗,你覺得,唔係嘛,完全無諗過。」 

這個柏林圍牆Crossover金鐘的片段,王維基說想講出一個信息︰「一生人做很多東西,其實結果是無人知的。」這番話他說跟金鐘的人說、跟年輕人說、其實,更是跟自己說。 

王維基的人生哲學是,「做人做生意,不要常去想結果,而是每一天去想,我是否享受這分鐘?」15年前城市電訊在美國上市取得十多億元,「我的同事包括CFO也叫我將十多億放在銀行或賣地好過啦。但這樣做你不會開心,你看我現在幾開心,現在賣了公司也很開心,行過元朗踩住香港寬頻——個沙井;行過香港仔又踩住香港寬頻——個沙井。」


魔童由一臉笑意突然轉得很認真的說︰「你知道自己一生人,是做了一些東西,曾經留下痕跡,即你曾經存在過這世界上,沒有白過,這是我成功的定義,而不是賺多少錢。我個銀行戶口有10億,還是100億,有分別嗎?」 

這個問題,很具挑戰性,尤其擁有百億千億的城中富豪來說。 

「你問我如果今次也不成功怎辦,甚麼叫成功?你成功的定義跟我的可以好不同。我相信好多人成功定義是要賺好多錢,如果要賺好多錢,其實我甚麼也不需做,長持香港寬頻,每日賺200萬,坐係到唔使做。那時我可以離開香港去南極潛水,去一兩個月喜瑪拉亞山爬山,電話收不到無人搵不到我,如果成功的準則是數銀紙,那麼那時好成功。 

「如果為了生活安定為了賺錢,不如過舊生活,好過現在由頭學過晒,由頭搞過晒。但我又好享受喎,我的團隊也好享受,昨晚大家才一起砌到凌晨3點,我想最後這才是生活,是有生命的生活。 

「現在開台能否成功?最重要是我有沒有盡力,我是否享受過程,這便是我成功的定義。如果18號(開始前夕)又突然不准播,咁咪唔準播囉!無所謂,我已盡力做了我鍾意做,做人不要太過Result oriented。」 

最後魔童分享了一個咀嚼米飯的故事。「我去台灣跟聖嚴法師7天,每一頓飯,法師都同我講︰「王維基,食飯食慢點,咬清楚每一粒米的質感,咀嚼到每粒飯有少少水才吞下去。」」這是王維基體會所謂細味人生的哲學,不過,訪問中途團隊砌燒豬,同事遞來一盒香噴噴燒肉,行路總快半拍的王維基還是速速大啖吞下然後抹抹咀巴又繼續談下去。無辦法,正如他所說,三歲定八十嘛。

37. 歹毒的咒語 2014-11-15 01:04:15
現在的中國是前所未有的強大起來了,看到美國/中國/俄羅斯三大國元首開會碰頭,其實是中華兒女的開心事......只有外人才會說出歹毒的咒語........
38. To 36 2014-11-15 01:09:18

你要享受你嘅過程,冇問題,你自己享受到夠,但唔好要人地同你埋單!

你咁嘅態度,想學王維基?瞓一世街都學唔到!

39. 肥婆四 2014-11-15 08:08:04


讀屎片

撰文:石鏡泉 經濟日報副社長兼研究部主管
欄名:政法醫經與投資

今期《石Sir手記》探討滬港通下周啟動,後市如何走向?「一帶一路」對中國有何影響?詳情請待《經濟日報》副社長兼研究部主管石鏡泉為您分析。讀者可【按此】觀看相關視頻。

以前,無文化的人,罵有文化的人為:讀屎片。

一直以來,都以為這是無文化人的晦氣話,以掩飾自己無文化,但你看完附刊屈穎妍的「陌生的大學,陌生的新聞界」一文時,你不能不驚覺,無文化人的「讀屎片」三個字,並非晦氣話,而是觀察入微。

「屎片」其臭無比,但仍可以讀之如飴,是因為鼻塞,即是人講之「萌塞」,今時不單有讀屎片者,亦有教屎片者,論屎片者。屈穎妍不想教屎片,不懂教屎片,而要辭職,應不用痛心,因為,你無屎片可傳嘛!

己所不欲 勿施於人

讀書是為明理,而理是存於天地之間,無論你讀書,不讀書,都知一理,不能害人,所以泥水佬文化不高(一般人認為如此),他也知道做門如做人,要過得自己過得人。孔夫子的讀書人叫:己所不欲,勿施於人。無論是無文化的泥水佬還是有文化的孔夫子,都知道這個齊人之理,我講的齊人不是有幾個老婆式的齊人,而是人人平等,受到平等對待。你的行為不齊人,就是侵犯人權,違犯了人人生而平等之權,這好像是十七、十八世紀的自由革命思想家Voltaire所謂:Man is born free, but now everywhere he is in chains。人生而自由,但今受諸多掣肘。今時金、中、旺、銅以至這些地區之外的港人,每天返工有沒有掣肘?

學民思潮的黃之鋒叫人家不要去阻他父母門口,《蘋果日報》會申請禁制令去反對人家阻佢門口。但十分奇怪,黃之鋒和黎智英就在金鐘阻人門口,這叫做為港人爭取民權?你以為港人是讀屎片咩!

當法庭頒了禁止阻街之令後,竟然有律師喻這些是納粹之法,不用守,哈哈哈哈哈!聽聞余若薇的弟弟,就是中信大廈委任了去執行法庭禁制令之人,未知家姊會否叫弟弟不要為「納粹法」賣命?

律師可以不尊重法庭之裁判,這些律師不單讀屎片,而且是有讀壞腦之嫌,法庭之令也不用理,上庭不用帶假髮、穿法袍,揸枝機關槍不也一了百了!

讀書而不明不要害人之理,真是讀屎片了!

 
40. 亮劍 2014-11-15 09:49:08
在選區劃定無大變動,選舉方式蕭規曹隨 ,死硬泛民超過五成的情況下,點先可以令得票較少的建制攞超過一半的立法會議席?
現在當某立法會選區,有9個位,民調估算泛民得50%,中間派/遊離10%,親中40%。
理論上任何候選人得票 11.11%以上稳得一席,但實際上你攞倒 7-8%应可做立法會議員。
純粹照民調來計,你各派的議席分配應該係泛民坐四望五,中間派分一席,而親中係三到四席。
雨傘革命曠日持久,最大得益者係激進泛民,因為革命會使到年輕人及學生加入成為同路者,而佔領者在着了魔之後,就會成為激進派的鐵票,那麼呢班人會不會甘心情願同人做啦啦隊,搖旗吶喊唔落埸?做得激進派當然思想比較偏激,雨傘革命佔領區不断聽到的一句話就是:「你不能代表我!」可以想像到立法會選舉報名嗰陣,激進泛民随時每區兩叁條隊爭崩頭!
另一方面傳統泛民例如民主黨,佢哋經營地區工作已弍叁拾年,樁腳遍佈一定派人参選,公民黨擁大量70~80後中產擁躉,而工黨搖着為工人謀福利支旗無理由退缩;
泛民政黨如果在民調中發現有餘額,例如15%啦,咁他們一係派兩條隊搶兩席;一係力谷一條隊兩人同時入圍。
阿爺及CY政府現在應做的工作,係整到泛民各派鬼打鬼互挖牆腳,咁泛民就不能合作去調節出選團隊上限及配唔倒票,這會令到各條隊一係唔夠票、一係票数多過頭做成浪費。
咁樣出來的效果就係,泛民各派總票數勝利,但所得議席不成比例。
而喺上一次立法會選舉中,如果親中各派只用加一理論不冒進,而選民又聽話做到認黨不認人,可以根據指示將選票調撥,就可做到以弱制強、以少勝多的效果。
41. e_kam 2014-11-15 17:04:32
屈穎妍辭去浸大講師職位  學界的好消!!



42. e_kam 2014-11-15 17:06:01
屈穎妍辭去浸大講師職位  學界的好消息!!



43. 碼頭工人 2014-11-15 18:11:41
屈穎妍辭去浸大講師職位,學界更少良心!
44. 碼頭工人 2014-11-16 10:31:13
網上有位Wardson寫的典故:

有無聽過以下典故?

 

從前古代有一位音樂家名為 離隱 , 他立志為天下百姓編撰最好的樂曲,周遊天下間把好曲一一記錄在樂譜中。 一日不慎把譜跌入海中, 離隱即時將濕了的樂譜逐頁攤開在碼頭曬乾。 期間人們投訴阻街不便, 離隱往往勸大家忍耐,皆因此樂譜是為天下人所作,所以是天下事。 如此一曬又曬多幾日,人們鼓噪了,但 離隱仍是堅持己見,說此事是天下事, 大家的不便是值得忍耐的。到最後,大家實在頂唔順,就把離隱連樂譜掉咗落水浸瓜佢。

後人將此事命名為 “離隱曬譜”。

 

我要真普選 話知你受損

犧牲你今日 來換我明天

目不見法治 耳不聽民聲

高唱生日歌 反聲充耳過

手舉自由旗 侵人自由時

無事可違法 有事叫差哥

民怨全不理 逆我全非人

空口叫民主 只聞讚同聲

45. 亮劍 2014-11-17 12:29:27

法理之間——市民拘捕權

 

         警察有權拘捕疑犯,市民也擁有拘捕權。日前黎智英被擲動物內臟,兩名糾察行使市民拘捕權,拘捕三名疑犯。

        
《刑事訴訟程序條例》第一一(二)條,任何人可毋須手令而逮捕任何他合理地懷疑犯了「可逮捕罪行」的人。

 

           不過,市民若要行使拘捕權,須遵守一些限制。
           

           限制一:只可向觸犯了「可逮捕罪行」的人行使。按《釋義及通則條例》第三條,「可逮捕罪行」(arrestableoffence)是指法庭可判處超過十二個月監禁的罪行,例如強姦、非禮、盜竊、搶劫等。即是輕微罪行例如扔棄垃圾,便不是可逮捕罪行,大家無權拘捕垃圾蟲。

          
限制二:
在行使拘捕時不可使用過份武力,在當時環境而言屬於合理的武力。

          
限制三:市民必須將被拘捕者交警員,在合理範圍內盡快將該人帶給裁判官依法處理。

           
例如,在「陳鎮坤案」(HCMA63/2012)中,超市女員工拘捕涉嫌非禮她的顧客。她當時不准被告離開,又在被告要逃走時追趕及捉住他,然後報案
法庭裁定該員工所用的武力合理,其拘捕合法。案中的小插曲是,裁判官竟然錯誤地認為「非禮」及「普通襲擊」均是可逮捕罪行。上訴庭指出,「普通襲擊」並不是可逮捕罪行,因為其最高判刑只是十二個月監禁。

        
一般人遇上罪案,可能難以分辨當時情況是否可以行使市民拘捕權。故此,大家在見義勇為拘捕了罪犯後,應該盡快交由警方處理,方為上策。

        
廖成利律師bruceliu1008@yahoo.com.hk

        
執業律師廖成利係泛民中人,佢同小弟的理論依據一樣!
! ! !