ENG
瀏覽人次:49362    回應:70
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 亮劍 2014-03-15 10:15:55

博士你係 Collector,而「摸王」係 Trader,大家各施各法,一早就決定對那套「鎖匙」的取態!

俾着我做地代,當然係就手、方便及佣高嘅「摸王盤」好做啦,地代們不單止唔會揾「摸王」啲樓來較非,仲會同客仔咁力 Sell :「XX太,樓下同呢个單位間隔同尺寸一樣,但呢度交得吉,唔使等喎!貴弍拾幾万,即首期俾多六万幾七万銀啫,但你睇人哋執得幾靚?廚厠家電全新嫁!又高咗幾層,你哋只有着數定無蝕底。

每月只係供多一千幾佰,食少个自助餐、去少次馬會----已經喺度啦!

 

而呢個時刻,唔知點解成日都會有另外一批或兩批客上來睇樓的------

2. 引刀一快 2014-03-15 11:08:24
怕客撳價?三口六面先撳得應喔,地代不嬲都係緩衝角色,喺開天殺價同落地還錢之間做嘢。
3. small owner 2014-03-15 11:13:19

maybe dr tong is doing big business, every deal is thousands of millions, of course, he will not give the key to property agent

but for us, small owner, who need to go to work 6 days per week, how we can spare the time to open the door to the buyer everytime ? let alone sometimes these buyers may not be 'real'

that's why he may not understand the real situation, giving key to agent may not be urgent for selling, just we as middle class don't have that much time !

to avoid the flat being damaged, we may only give 2 or 3 keys to familiar agents, and even install a simple carmera if necessary, that much convenient than everytime opening the door to the buyer personally

4. 你哋冇選票 2014-03-15 11:44:28

人無辛苦力,怎得世間財?????

香港百萬綜援社群反對你的論點!!!我們的社福開支增加到500億以上!!!我們不需要工作就可以享受至高無尚的社會福利.而且是世代享受,代代享受,我們是香港主流社群,我們是香港真正主人!!!我哋有選票,你哋冇選票!!!

5. 處境不同 2014-03-15 12:19:25

湯生有伙計, 可以幫佢接電話, 約時間, 交收鎖匙陪同睇樓當然無問題.

小業主什麼也自己一腳踢. 旺市時接電話都接到煩, 約開門都算啦, 但約好了被放鴿子, 遲大到都遇過不少.


6. 講呢啲 2014-03-15 12:37:17
替層樓化吓妝賣個好價錢(買家睇價最實際,邊會理呢啲)? 業主在期間開了三十次門(開百九幾次都未必中)? 鎖匙交到地代 = 非常急切出售單位?  客人叫業主減多少, 業主又在現場(唔隔重地代, 面對面講價肯定瓜多過菜)? 一個炒家再一次講呢啲唔喺FUNNY囉, 直頭喺KAI啦!
7. 物業初哥 2014-03-15 13:23:47
我覺得幾位前輩同湯博士都講到好多放樓時要注意既重點, 方法係人定既,要依不同情況去用不同方法,唔需要拗邊個最好,我就覺得我聽原咁多好意見之後有袋錢入自己袋既感覺,好開心就真!!
8. 都無盤 2014-03-15 14:13:18
鎖匙不鎖匙乃N年前的事, 根本都很少吉樓盤不知你們咬幾天為什麼?
9. 獎金佣 2014-03-15 14:24:33
其實獎金佣金是否不合法?
10. 不托市 2014-03-15 15:13:25
博士咁大個人,應該知道什麼是做錯就要認,

你寫的鎖匙盤文章,,當中有大部份>>>誤導信徒! 明白冇?
事實真係有部份地代無交代心,唔關窗確有發生過
但放盤者可揾有信譽地代交低鎖匙,有信譽的地代有好幾間機構呀!

最重要你寫放低鎖匙,個地代只得單邊佣金!!!

這不是誤導,咁是咩嘢?

揾個初入地代行業嘅都知這是誤導?

為何你又唔敢承認自己寫錯左呢?

錯就要認!!
11. mini 2014-03-15 17:23:22

Today we are living in a virtual and physical world. Some say O2O, Online to Offline (In Cantonese, Short and/or Broken Line !)

Our grandchildren tell us that many households have already installed Digital Locks. In other words, just give numbers & one Smartphone with a HD camera to your Domestic Helper & request her to send a Digital Photo via WhatsApp to your smartphone before handover your property to the estate agency. Don't forget the pictures produced by the helper should include the latest readings/numbers on water, gas & electricity meters !  Finally, check the books for registers for visitors managed by the estate management staff at the lobby...

You know what i mean !




12. ccleung 2014-03-15 17:56:18
博士咁大個人,錯就要認
13. Peter.Parker 2014-03-15 18:05:29
鎖匙盤係受歡迎D嘅!!!
14. 小業主 2014-03-15 21:54:03
我最欣賞博士說真心話,
敢言,有時候難免得罪持份者,
個個都唔放鎖匙,班地代就頭痕了
所以,這個話題當然有大量負面回覆了,這個是可以理解的
15. to 11 2014-03-15 22:18:14
如果home office當是ok,.但你是老闆放心嗎,中間仍有teamwork,仍企業信心,你是自覺的人,不能所以人也是,我只是假設,但也是hm office 的其中一份子,N
16. to 11 2014-03-15 22:18:16
如果home office當是ok,.但你是老闆放心嗎,中間仍有teamwork,仍企業信心,你是自覺的人,不能所以人也是,我只是假設,但也是hm office 的其中一份子,N
17. 珍惜香港 2014-03-16 04:19:08
珍惜香港

唔明點解博士仲要為鎖匙盤呢樣嘢寫多篇,點解唔去問清楚啲住宅投資者先至下結論?

做咗近廿年收租佬,我從來都喺咁放盤,有乜問題?「人無辛苦力,怎得世間財」,放鎖匙,代表唔勤力?

唔好以為收租佬只喺識得坐响度收錢,租務有好多嘢,要親力親為。收租佬,就好似一個服務性行業,租客有乜問題,你都要處理;起租,停租,都有學問。記得我以前提過,大部分物業投資新手都喺先買咗嚟自住,然後再買嚟收租,佢地好多都喺唔識做生意嘅打工仔,有啲甚至會因為唔識點做收租佬而搞到一鑊粥咁;呢啲個案,我都聽唔少。同租客、同地代周旋,要攞出誠意,本住合約精神,唔可以下下好似庸梁咁玩對著幹架!

我間中都有同相熟嘅地代吹下水,八下其他客啲嘢;我唔見得,啲地代好似亮劍兄話咁,會對投資者街客業主有唔同。今時今日,地代搵食艱難,根本冇條件揀客。好多時啲業主放盤搞出問題,都喺因為經驗不足,應該信人果陣唔信,唔應該信人果陣就信到足。

地代嘅角色,就喺一個中間人,如果乜叉客連埋啲冇米粥都要自己見哂,倒不如去貼街招算啦,搵乜鬼地代?我都話,你 Open 咗個盤,就可以 Focus 响揀客同議價果度,頭腦都會清晰啲。唔好以為喺物業投資者,啲地代就唔會老點你,比如話,佢地有時會冇客扮有客,試你底價;呢啲嘢,就要自己細心分析,做足功課,了解市場嘅狀況,同比較唔同地代嘅咀形,唔使親自見個客,都可辨真偽。「人無辛苦力,怎得世間財」,喺响呢方面!

都喺果句,希望博士問多啲住宅投資者先至下結論,唔好咁主觀。
18. 湯文亮 2014-03-16 05:23:46
珍惜香港兄,
我起身寫文,見到你的回應,我認為你似乎亦非常主觀,你叫我問地代住宅物業如何收租,不如你問吓地代我有幾多住宅物業收租,我只不過將我的經驗寫出來,俾大家參考,我以前叫人千祈唔好將自住物業賣走,回應箱內話D專家說樓市會下跌一半,我叫人唔好賣走,樓價下跌我要賠番給他們。
我同意你有權將鎖匙交給地代,但唔同意你講我叫業主唔好隨便交鎖匙給地代,我叫人親力親為,買賣,出租樓宇咁大件事,咁都假手於人,我唔認為這是正確,網友有權作出自己選擇,你與我都有可能對,亦有可能錯,我唔回覆,好似你的理論很正確,讓網友自己作出決定。
19. BC 2014-03-16 09:23:59
如有時間當然親自帶代理及客人睇自己單位最好。這樣你可以知道有多少潛在租客及其反應、客人的性格可從談吐及對事情反應略知一二。但我明白收租不是大部分小業主的正職,所以放匙給代理有確實需要。我們要加強與管理處聯繫,每一次出入單位的紀錄要齊。如有事也可追溯。當然匙給那間代理就要小心處理!
20. 地皮貴樓價難跌 2014-03-16 09:27:00

長實:地皮貴樓價難跌

【太陽報專訊】大埔白石角地皮流標,有發展商認為對樓市帶來正面訊息,長實(00001)昨表明,政府不肯平賣土地,加上建築成本續升,本港樓價不會下跌,發展商亦難以平賣手頭樓盤。旗下長沙灣丰滙的樓書昨正式上載至一手銷售資訊網及開始派發,料下周初開放示範單位及公布開價,有機會下周開售。

長實地產投資董事黃思聰稱,大埔白石角地皮雖接獲7份標書,但最終被收回,反映發展商出價不達政府底價指標,政府不會出售土地,加上建築成本持續上升,本港樓價「無得跌」,發展商旗下樓盤亦好難平賣。

丰滙或下周開售
長實高級營業經理何家欣稱,丰滙的樓書繼日前率先上載至樓盤網站後,昨已正式上載至一手銷售資訊網及開始派發,項目設於紅磡置富都會商場內的示範單位及售樓處已完工,下周初起開放,屆時料將公布首張價單,有機會下周內開售,稍後將加強針對投資者需要的部署。

她透露,丰滙的雙子式會所Club Trinity,由著名室內設計師設計,會所大堂樓底高約20呎,特設7大主題,提供40項會所設施,當中包括游泳池、按摩、健身區及小朋友專屬主題樂園等。

另外,據一手銷售資訊網資料,信置(00083)的九龍城The Avery昨更新價單,下周一起取消原有售價2%置業折扣,及取消建築期付款方法。

21. 起租,停租,續租都有學問 2014-03-16 09:37:18
有商舖租戶想提早一年想我續租, 各位前輩有乜高見?
22. 四眼仔仔 TO 博士 2014-03-16 09:48:36
其實博士唔駛勞氣,交不交俾地代是非常個人喜好,就好似話中記好定美記啲人好,各有所好。再者又要睇屋主本身嘅性格,有啲人無乜耐性,走多兩轉就發脾氣,有啲就無乜所為。各施各法,成者為皇。但我哋尊敬博士無私哋教人投資買樓,淨呢樣就已經值得尊敬,好似我在以前啲文章所寫,身邊好多飲食朋友,但教你搵錢就絶無僅有,尤其是啲後生仔,所以博士定要継續寫嘢,唔同意見一定會有,因為香港只得一個湯文亮---若要人似我,除非兩個我。加油博士 !
23. 假博士 2014-03-16 12:01:14
人無辛苦力,怎得世間財
奉勸世人不要炒樓
不要相信樓市只升不跌的神話
並不是人人都可以好似我炒到有百億
24. 珍惜香港 2014-03-16 12:43:35
珍惜香港TO:18/F 湯文亮兄

博士似乎幾介意我上面嘅回應,你响另一邊又咁寫,何苦?

我嘅 scale,當然同博士冇得比。之前關於鎖匙盤兩個回應,只喺因為我嘅認知同博士講嘅嘢好唔同,覺得有需要寫出嚟。可能博士認為,我咁放盤,市場上只屬少數,如果真喺咁,我冇嘢講。我話希望博士問多啲住宅投資者先至下結論,你唔鍾意,咁我不如問,懇請博士眼尾睇一睇我地呢種小型收租佬嘅睇法,咁會唔會好啲?

呢個我地,可能真喺少數,但喺我地唔喺好似博士講果種,跌一千幾百都只覺等閒嘅人;如果只喺做法唔同,博士咁寫,喺唔喺抹煞咗我地呢班小型收租佬?坦白講,跌幾蚊我都好介意!

我曾經話過,我地呢啲物業長線投資者,其實喺好保守,對自己嘅每一個物業都好重視,喺心干寶貝,唔會當佢地喺股票咁炒。個 scale 幾細,都喺經歷過哂好多風雨至有今時今日,博士睇唔見我地唔緊要,我只喺希望我地呢種唔喺炒樓嘅物業長線投資者,真喺唔喺少數,唔喺嘅話,就枉我响度回應咗咁多篇嘢!
25. to 23 2014-03-16 14:06:16
你其實好辛苦,又睇人地d文章,又眼紅别人,人地沒有叫你而家買樓,只是分享市场。不要把自住的樓随便賣出,不合適自己不看就得la. so easy
26. 沈默人 2014-03-16 15:18:55
To 17/F  珍惜香港兄,
關於鎖匙盤呢件事, 博士在佢角度提出自己的見解, 而你亦在自己角度有不同意見, 我認為你們''響自己的角度''都正確.
我們應該尊重不同的意見, 互相包容, 我們有幸在呢度相遇, 互相交流意見, 應珍惜這種緣份.
27. 亮劍 2014-03-16 16:13:38
珍惜香港師兄⋯⋯講句公道說話,你叫得自己做長缐投資者,咁肯定唔係撹搅震冇幇襯嗰隻啦,就算你呢幾年冇買賣,點都有盤放租,地產代理有曬你電話,保持聯絡嘅應該唔只一個,佢哋個個都係挑通眼眉之仕,那敢對你無禮及不敬?
你有冇彈藥喺手,佢哋唔大約知?咁不如去做食蕉好過!
你相熟地代,應該好著緊你呢種客嫁,所以你時不時都應該會收到風,知道幾時有新盤開,有否其他小業主要跳船急譲,所以你千萬唔好睇少自己呀!
28. Hongkong People 2014-03-16 18:58:30
鎖匙盤有好有唔好啦,在我來講就好處多過壞處,你嘅單位俾咗鎖匙,地代就會第一時間俾人睇,成到嘅機會當然大啲,污嘈少少當然會,但大破壞又真係未試過,最多得閒上去打掃下,一定冇次次上去開門咁麻煩。
29. 向寛處行 2014-03-16 20:39:41
比較認同"珍惜香港"之言。
30. ANDERS919 2014-03-17 00:53:21

比較認同"珍惜香港"

19博士根本喺KAI

31. 科比老人 2014-03-17 10:39:45
我們應該互相尊重不同的意見
32. 珍借香港 2014-03-17 10:54:03
比較不認同"向寛處行"之言。
33. 同意所有博士之言 2014-03-17 11:01:50
同意博士之言
不要炒樓
不要現在高追入市
同意博士之言
支持加強棘招
支持租金管制
同意博士之言
不相信樓市只升不跌的神話
不申請做負資產

34. 珍借香港 2014-03-17 11:04:24
博士似乎幾介意我上面嘅回應,你响另一邊又咁寫,何苦?
35. 珍借香港 2014-03-17 11:04:36
博士似乎幾介意我上面嘅回應,你响另一邊又咁寫,何苦?
36. lok 2014-03-17 11:36:27

湯生關於「鎖匙」所言,犯了低級錯誤!

這是事實!

37. lok 2014-03-17 11:37:12

湯生關於「鎖匙」盤所言,犯了低級錯誤!

這是事實!

38. 行政總裁 2014-03-17 12:05:04

湯生關於「鎖匙」盤所言,犯了低級錯誤!博士咁大個人,應該錯就要認.

39. 行政總裁 2014-03-17 12:16:03

其實,鎖匙盤是不應該出現,它代表那些業主基本上放棄某一個物業,將鎖匙交給物業代理,亦即是將主動權交到物業代理手中,希望那些手持鎖匙的物業代理能夠儘快將該物業出售,那些業主以為很聰明,其實是相當蠢,不過,我會用不智來形容,你估那些物業代理在收到鎖匙之後會盡心盡力放售該物業,完全錯,那些收到鎖匙的物業代理其實好似獨家代理一樣,他們會通知同行已經有該物業的鎖匙,如果有買家可以找他們,事成之後大家就各自收取業主或者買家的佣金,你估那些有實在買家的物業代理會不會找那些持有鎖匙的物業代理,當然不會,有實客的物業代理會找其他物業業主,所以,物業投資者都知道,千祈唔好將鎖匙交給任何物業代理,因為若果這樣做,即是間接話俾所有物業代理知道業主對那個物業已經冇晒辦法,交由一個物業代理處置,唔俾人壓價就奇怪,老實說,又不是太多人知道這個道理,所以,鎖匙盤依然可以成為樓市華氏寒暑表。

希望IQ博士問多啲住宅投資者先至下結論

40. 路過 2014-03-17 12:35:04
本來喺各施各法,各有好處。但湯文亮口出狂言:又話人,又話收單邊佣,真喺有失風度,應該公開道歉
41. 你快啲落注啦 2014-03-17 12:49:33

澳門人,澳門賭場的習慣個性就是這樣,你快啲落注啦!!!!!!!!!!!!

你快啲落注啦!!!!!!!!!!!!

你快啲落注啦!!!!!!!!!!!!

你快啲落注啦!!!!!!!!!!!!

42. 行政總裁 2014-03-17 12:56:17

回40:

這正正睇出一個人的人格,可恥!!!

43. 巴菲特說的七段話 2014-03-17 13:52:21
ˇ👍非常有智慧的巴菲特說的七段話,簡短精辟!

1做你沒做過的事情叫成長
  做你不願意做的事情叫改變
  做你不敢做的事情叫突破

2如果你向神求助
  說明你相信神的能力
  如果神沒有幫助你
  說明神相信你的能力 

3隨著年齡的增長
  我們並不是失去了一些朋友
  而是我們懂得了誰才是真正的朋友

4當有人逼迫你去突破自己
  你要感恩她,
  她是你生命中的貴人,
  也許你會因此而改變和蛻變 

5當沒有人逼迫你
  請自己逼迫自己
  因為真正的改變是~
  自己想改變

6 蛻變的過程是很痛苦的
  但每一次的蛻變都會有成長的驚喜

7巴菲特在美國一所大學舉行演講
  一個學生問:
  你認為什麼樣的人生才是真正的成功?
  他沒有談到財富,而是說: 
  其實,你們到了我這個年紀的時候
  就會發現,
  衡量自己成功的標準  就是~
  有多少人在真正關心你、愛你。
44. 不托市 2014-03-17 14:36:01
仲有,博士係文章度公然大大聲自把自為去代表晒所有物業投資者,,,
說什麼→→所有物業投資者都不會放低鎖匙比地代←←

你哋話係咪超級搞笑,,,超級只望出窗外就以為好好天氣!

咁低級的錯誤,,但高級的誤導,,
但就係唔敢對網友說是自己搞錯左,

我唔係好友,唔係淡友,

只係睇唔過眼的口痕友:)

45. 湯文亮 2014-03-17 16:34:45
珍惜香港兄,
我真的很服你,有那麼多人同意你的鎖匙盤論而說我不是,我應該要檢討,總之,以後大家要聽什麼,我就寫什麼,那便是最好。
P.S. 我問過幾位資深住宅投資者關於鎖匙盤,似乎與你所說的不一樣,你叫我做我已經做了,不如,你問一問你所熟悉的資深住宅投資者意見,此是純屬交流,不是挑戰,請見諒
46. 80後師奶仔 2014-03-17 17:36:39
睇左博士文章一段時間,欣賞博士真心將自己所知的野同大家分享,
所以博士提出的野我自己都會留意同埋同老豆分享,學到好多野,
睇完鎖匙盤的文章,即刻番去同老豆吹水(利申:老豆有幾層細樓同區收租),
兩個情況都見過:
1) 放低鎖匙,D 地代真係當係示範單位,也都試過睇完唔ARM,好似博士講咁細細聲同租客講樓上有單位平少少不過冇裝修
2) 放低鎖匙,好相熟的地代即刻用心幫你出盤(普遍係小型地代,當然我們那些細盤,大地代可能冇興趣卦)
所以我覺得其實都好睇業主同地代的關係,當然也睇市場上租盤的需求同供應,
我多謝博士講多D唔同情況,袋錢入我們袋。
47. LIKE! 2014-03-17 17:46:24
Different people have different preferences.  Just do what you think is most beneficial for yourself e.g. your bargaining skill, affordable time, etc.

As a small part-time property investor for 20+ years, I usually left my keys with the agents except those I was self-using in the transitional period to move home. 

Perhaps it is one of  the differences between professional and part-time property investors. Can't say which way is right or wrong, I guess.
48. LIKE! 2014-03-17 17:52:48
TO: 46/F

As long as you put your flat through the agent, they can still do the same as per your point 1) even you go to open the door by yourself. 
49. 80後師奶仔 2014-03-17 18:10:10
To: 48/F,

You are right. However, I guess if I am physically there, the agent will take the property more seriously. If I received 10 calls from the agent asking me to open the door and all those tenants are not the "potential ones", then I am not going to open the door again for that agent for the 11th time.
But I agree with what you said "Different people have different preference".
50. LIKE! 2014-03-17 18:29:48
The agent do not miss any opportunity as long as the client is willing to go for flat hunting because there's always a chance for love at first sight. 

Experience and relationship are very important, it helps you to identify who is "more serious".  

To be honest, I can't afford the time.
51. 亮劍 2014-03-17 19:12:03
湯博士你呢幾句真是得罪咗唔少人:『希望那些手持鎖匙的物業代理能夠儘快將該物業出售,那些業主以為很聰明,其實是相當蠢』!
其實放唔放鎖匙俾地產,各師各法啫。
我屋企人同我老闆,各自手持唔少物業出租,呢弍拾多年我親自帶串鎖匙去同人睇樓,幾佰次有作細冇作大!
本人作風,就是唔放匙,原因並非同地產過唔去,我只係唔想領嘢啫。
講真我結婚都有請地代老闆去飲,同佢幾拾年老友,唔通唔知佢深淺,同長短咩!我信唔過只是佢啲伙記咋!
我負責嗰D單位,有D係成千呎半山樓,件件道具都係正嘢,你求其一件整爛咗,人哋要唔要我上身先?
湯博士話過他收租嘅住宅,都係貴夾唔飽嘅貨式,咁豪華裝修家電傢俱,應該係少不免的,那麼請個話頭醒尾嘅人同佢揸鎖匙,專門招呼地產同客睇樓,乃合理安排。
到個客似樣近磅先勞動博士出埸,那才正路!
52. 路過 2014-03-17 19:17:44
我們應該互相尊重,湯文亮話人就應該要認錯,公開道歉
53. 不托市 2014-03-17 20:02:39
博士喜歡用數據去拆人哋招牌 ,以達到自己好似好有見解咁?

我們今次見到博士用錯誤的描述意圖誤導信徒!
鎖匙文件中博士用“““所有物業投資者都知道……”””
幾經我哋路見不平之後,今日改口說“““已問過身邊的物業投資者”””

這就是博士大錯特錯之處!
若博士自己同埋身邊物業投資者不喜歡放低鎖匙給地代,無問題,

但千千萬萬不能用自己對地代行業的誤解,而公然呼籲自己的信徒唔好比鎖匙地代,什麼鎖匙等於單邊佣金,他們不全力去做等等的笑話,

地代鎖匙絕對不是收單邊佣金的遊戲規則已存在廿多年,

博士你到底相交了什麼地代,我真的知道一下
54. 不托市 2014-03-17 20:13:03
有部份網友深深感激博士無私的分享。

我同意!

但千萬不要利用我們的感激,而去呼籲我們跟你錯誤的方法,

有好多年青人真係睇到就照跟你咁做,

希望博士出稿前可多做資料搜查,
千萬別用身邊的朋友去代表全港所有物業投資者,
明白冇,你還你,你朋友還你朋友,
這世上仲有很多很多投資者不是你的做法,
大家河水不泛井水,

但千萬不要說所有人
55. 路過 2014-03-17 21:02:36
珍惜香港兄,  
我真的很服你,有那麼多人同意你的鎖匙盤論而說我不是,我應該要檢討,總之,以後大家要聽什麼,我就寫什麼,那便是最好。
 
我無話同意你OR珍惜香港兄的鎖匙盤論,唔好好似庸梁咁意圖誤導!
喺你口出狂言:"希望那些手持鎖匙的物業代理能夠儘快將該物業出售,那些業主以為很聰明,其實是相當蠢"
希望你錯就要認!!
56. 沈默人 2014-03-17 21:09:02

放下執著  
互相包容  
知足感恩  

以上是我對人生體會而寫出來的, 有緣人共勉之.

57. 路過 2014-03-17 21:18:02

公開道歉

公開道歉

公開道歉

 

58. 一地代 2014-03-17 21:24:02
什麼鎖匙等於單邊佣金???笑話..........
59. 珍惜香港 2014-03-17 22:12:25
珍惜香港

關於鎖匙盤嘅討論,本來就只喺一件小事,乜搞到咁大?我呢份人,唔鍾意咁麻煩!

其實我根本就冇提出過乜嘢鎖匙盤論,呢個話題,喺博士响上一篇度率先提出。而正因為我從來放盤都喺咁放鎖匙,作為一個當事人,認知又同博士講嘅嘢好唔同,所以我就簡短咁回應咗;後嚟亮劍兄覆我,我都喺簡短咁覆番佢。坦白講,博士話乜乜放棄一個物業,要急急賣走,又話乜乜以為聰明其實好蠢之類之類,作為當事人,我當然唔認同又唔太高興啦,不過我認為博士只喺想借題寫樓市供應,唔喺有心得罪人,所以我果兩篇回應都只喺好簡短咁寫咗自己嘅經驗同睇法。

件事本嚟就喺咁簡單,應該告一段落,點知博士又嚟一篇。我覺得可能喺上一篇有太多回響,甚至有啲回應帶攻擊性,所以博士按捺不住啦。不過今次博士似乎有啲過份,講到我地好似好懶咁,唔肯親力親為,又話我地跌一千幾百都無所謂之類之類;佢咁寫,我真喺覺得有啲委屈,所以先至有上面 17/F 嘅回應。我冇諗過,博士竟然覆我,我好榮幸(呢句喺真心),但同時又有啲失望,因為博士似乎唔喺太 get 到我嘅 point。後嚟我响 24/F 嘅回覆,只喺想博士明白,我完全冇拋你嘅意思,而喺作為當事人,希望博士唔好 label 我地呢啲放鎖匙盤嘅業主。

我曾經話過,投資物業,喺好個人化,幾好嘅方案,都唔一定個個啱用。博士同埋大家响呢兩篇嘢連埋一系列嘅回應度都已經俾咗好多唔同嘅意見,相信啲讀者會就住自己嘅情況,選擇適合自己嘅做法;呢樣嘢,先至喺我地响度寫文章同埋留言嘅目的嘛!搞乜鬼要呢樣果樣,又要邊個道歉咁麻煩!

呢個只喺一個小 topic,真喺應該要告一段落,有乜唔高興嘅,一於抹咗去!

博士話,大家要聽什麼就寫什麼,言重啦!既然喺公開網站,有人玩埋啲冒名之類嘅惡作劇,根本就可以當睇唔到;唔同留言者又有唔同 style,有啲會好串咀,只要取其意不取其詞就得,唔使咁上心喎!我話過,公眾人物,喺一條不歸路,博士肯以真身日日寫文章同大家分享,已經好難得;意見有唔同,好閒啫!
60. 珍惜香港 2014-03-17 22:29:18
珍惜香港59/F 連結修正

「亮劍兄覆我」個連結錯咗,應該喺呢個
61. 一地代 2014-03-17 22:32:52

珍惜香港兄值得尊敬!!!

博士就不嬲都係笑話.......

62. 一地代 2014-03-17 22:40:21
可恥博士
63. To 61/F 62/F 2014-03-17 22:44:43
你真可怜!!!!
64. 王文彥 2014-03-17 23:02:57

如果將鎖匙亂交給一些物業代理,分分鐘搞到間樓亂七八糟,唔記得關窗,不沖廁,整花地板

希望博士出稿前可多做資料搜查

65. 永言 2014-03-17 23:17:21
博士用真身分享文章,無論如何都值得尊重,更加引出一眾高手中的高手,令一眾網友獲益,實在是一項功德,大家以批判性思考評論博士,言語或帶尖刻,希望博士不要以此為辱。至於一些謾罵,忽略就是了。
66. 博士fans 2014-03-17 23:26:09

那些業主以為很聰明,其實是相當蠢

67. 不再做順民 2014-03-17 23:57:48

別人想聽甚麼就寫甚麼﹐這不是湯文亮的作風。

懇請博士收回承命 ﹗

68. Ricky L 2014-03-18 00:27:54
湯生VS普羅大眾

湯博士持貨大多豪宅,裝修分分鐘過百萬,有自己團隊跟進,不留鎖匙有道理!

普羅大眾即中產,手停口停,又要加班,當然交銷匙給地產給地產亦可以理解!

整件事係大家背境不同引致誤解,其實冇有分對與錯呢?

普r
69. ccleung 2014-03-18 12:25:54

珍惜香港兄值得尊敬!!!

70. mini 2014-03-22 15:41:57
35. mini 2014-03-22 15:35:54

騰訊14億入股樂居

9,397
■劉熾平表示,騰訊會為微信用戶提供樂居房產信息

騰訊(700)擬推「微信買樓」,昨日宣佈以1.8億美元(約14億港元),向美股「易居」收購旗下子公司「樂居」15%的股份,且計劃在「樂居」日後上市時,認購額外的股份,以保持15%的股權。騰訊總裁劉熾平表示,會為微信用戶提供樂居房產信息,以及微信支付解决方案