ENG
瀏覽人次:35639    回應:42
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. k仔 2013-12-11 08:55:28
博士,講得好
2. 80 後求生隊長 2013-12-11 09:00:27
政策扭曲樓市
2013/11/30 上午 02:04:23
網誌分類: 樓市投資

能夠響四個鐘頭來賣清首批囍匯,其實我都有點驚訝,而且銷情好得交關到有傳四十張票爭一個單位,發展商都笑到甜到不得了,樓市的刺熱氣氛好似又再浮現。

不過呢邊廂一手樓市升温之際,二手樓卻是另一個世界,成個二手市場都仍然好靜局,報紙就仲係挑D所謂的割價大特賣成交,講到好似呢家日日都係跌咁款,但係如果一手個價企係高水平散到貨,二手樓企唔穏呢個概念,我真係仍然好有保留。

一手二手最大的分別就係呢家發展商可以提供稅務回贈,感覺上好似一手樓唔受3辣招影響,搞到呢家政府又吹風話發展商咁样賣樓,又可能要推出新辣招去規管銷受手法,真係比你政府吹9涱。

老老賓賓,政府的目的不是一直說要增加供應?那為何現在一手樓去貨卻要諸多阻難,難度你要見到發展商賣唔到樓先開心?呢件事真係好L矛盾,又要你賣樓加供應,又唔比你用d gimmick去賣下樓,咁即係點L样呢?可能有淡淡會話,你發展商應該直接減樓價賣樓?不過香港呢個自樓社會不嬲都係咁ga la,人總係要貪下D折扣優惠,正如呢家如果I.T賣衫,正價500蚊你可能要諗一諗,但原價750減250比你,你就覺得抵D,呢D sales野,不嬲都係咁,如果政府要管咁不如全香港都管算。

當然,你可能又話,discount還discount,refund還refund,係兩样野黎。當然,發展商想托住個價黎賣係好合理,始終仲有二三四期,你一步行錯成個盤銷情可以有好大影響,呢D野政府又唔會上身幫你諗。二來,你估refund比你唔駛錢ga?仲有,記住呢舊refund比你的錢其實係邊L個攞左呢?唔係發展商,亦唔係個買家,係政府條**囉,你政府一早唔搞咁多野,人地就唔駛諗D野出黎去貨啦。

不過話說回來,灣仔呢個盤臨近地鉄站當然係一個好優越的地理位置,之但係細單位已經講緊過千萬入場,其實真係同上車係無乜關係,就算跌兩三成都係唔關上車客事,所以我真係唔係好明政府知唔知搞緊乜,佢地要搞的係應該諗下點样供應D再細銀碼小小的市場,但一手的港島盤同九龍盤都唔會有上車盤,港島區一手呢家慳慳地都過千,九龍區你去度深水埗長沙灣都4球起買studio,大小小的兩房都7球,要平就真係要入新界東涌先見300頭入場,我認為政府增加供應的如意算盤都幾難打響。

不過有新聞指出有人話因為換樓鏈啓動,有D人搬左去新樓之后,因為資金需要,就會平價賣樓,慢慢咁就會樓價回落,我聽完真係笑到發癲。喂講真,首先你要明白呢家要換樓個成本有幾高,因而唔該講呢番說話的人用下個豬腦計下數先。

我假設你層樓500萬就當你供左一半,想換層1000萬樓,DSD連厘印已經打你大約80萬,如果係二手樓做裝修又去到50-100萬,一買一賣的經紀佣接近15萬,咁样郁一郁都要你150-200萬。好了,最大穫係1000萬的樓首期係一半,相當於500萬,加埋頭先150-200萬,即係你要有650-700萬係手度轉,老老實實有幾多人係今日咁的時勢攞住650-700萬係手玩換樓。就算想換,老蟹都先賣樓賣個好價先換,點會係自己衝大炮走去先買樓然后賤賣自已層樓咁on9。如果呢件事真係發生的話,我相信呢個香港一定唔會係今日的香港,因為做呢件事的人一定係豬西,而咁多豬西住係香港的話,香港又點會係今日的香港,早就死了九千幾年了。

所以,我假設香港大部份人都唔係同錢有仇的情況下,呢個所謂的換樓情況係今日3辣招的情況下係唔會大規模發生,而我相信呢家係塞車的情況先係最嚴重,但政府卻不停制造塞車的條文令你又上唔到車,又落唔到車,亦轉唔到車,不過醒扒的人早就佔據晒準備上車的果D座位,一旦后面排隊上車的人越積越多,上車的單位亦將會變得更珍貴。

3. PN 2013-12-11 09:05:02
Even in Canada, the only meaningful asset that retiree holding is their house. Normally they swap it for a small apartment, which need little physical attention (you know the snow thing) and  use the proceed to travel around the world.

The problem for people trying to use the same strategy in HK is that their apartment would normally be too old and poor in conditions (high maintenance cost) by the time they retire.
4. 法子 - 十分同意 2013-12-11 09:29:28
政府先要了解什麽人如此激動,大聲疾呼要求政府出租管,首先,那些人是否曾經擁有物業,因為深信樓價必會向下調整而將自住物業賣走,現在,大家都知道,那些人才是炒家,今次他們企錯邊,賭輸了,政府點解要幫他們,而將整個物業市場扭曲運作,其實,政府出辣招,要將樓價下壓,已經是為了他們,而他們不檢討自己過失,反而利用職權,不斷狂插政府
5. 人不為己 2013-12-11 09:49:52
個位編輯應該係觀察過佢老細眉頭眼額之後,配合老細嘅打房言論而寫出呢篇冥文!佢係幫緊老細嚇人賣樓,大家定D黎,多人賣樓佢老細就掂過碌蔗。
6. 【羅家聰】樓市預期由升轉跌 2013-12-11 10:40:40

羅家聰指,早於今年五、六月時,聯儲局已「放風」要退市,當時確實令市場出現震盪,但經一事長一智,相信市場對退市早已作好心理準備,由10年和30年長債息率,分別升至3厘及4厘的水平,加上12月至今息口不斷抽升,但美股仍屢創新高,反映市場對「收水」做好了心理準備,相信真的啟動退市,市場亦不會如上次有那麼大的反應。

聯儲局退市,投資者最關心對港股和樓市影響。港股今年表現欠奉,恒生指數今年以來僅升大約半成,跑輸區內多個市場。大部分大行均看好港股,最牛是瑞信,預期恒指下年底可以升至27000點。羅家聰指,從走勢圖分析,未來一年恒指很大機會向上,低位在23700點,高位在28400點,但他強調,恒指要有上述的表現,背後是附帶條件性因素,例如資產泡沫會否出現爆破,倘資產泡沫爆破,本港股市又將是另一番景象。

至於樓市方面,羅家聰指,根據以往的分析,本港樓市每隔16年會見一次頂,之後便會回落,明年便剛好是上次樓市見頂後的16年,他又續稱,目前香港樓市正逐步向下,加上,市民對樓價的預期,已由升轉跌,即預期未來樓價會向下。長遠而言,他不排除樓市下跌會拖累股市一同下跌。

 

7. 樓盡六壬 - 鍾慧娟 2013-12-11 10:46:59

樓盡六壬 - 鍾慧娟
舊樓何價?

香港樓價高不可攀,辣招被發展商以回贈破解,但樓齡逾五十年的舊樓,是應進行大維修或拆卸重建,政府可好好研究這課題。


 住宅樓宇就算有保養維修,也會自然損耗,何況是日久失修的舊樓,石屎剝落及鋼筋生銹,已是老生常談問題,久而久之,大廈整體結構也受影響;加上早年一批「鹹水樓」,其鋼筋銹蝕問題應浮現。筆者一直對大維修成效存疑,修葺只是外部,物業會否變成「金玉其外,敗絮其中」,內裡問題根本從未獲得解決。

批地條款與物業樓齡無直接關係,但若土地使用權到期,而在地住宅樓齡若已超過四、五十年,政府考慮不續期並收回有關土地作發展,是解決日久失修樓宇最直接方法。因現時舊樓要重建,一是等候收購,一是業主集合業權出售,兩者都需「利益」誘因,才有發展商願意收購,但物業一天一天老舊,潛在危險實不容忽略。




8. 蔡少芬用千幾萬買個一房做乜? 2013-12-11 10:50:22


咁咪証明揾到錢嘅人要保障番自已D私產囉,又投香港信心的一票,叻女。

 

9. 鍾慧娟有POINT - CY團隊應積極支持及接納其建議 2013-12-11 11:07:30

" 批地條款與物業樓齡無直接關係,但若土地使用權到期,而在地住宅樓齡若已超過四、五十年,政府考慮不續期並收回有關土地作發展,是解決日久失修樓宇最直接方法。因現時舊樓要重建,一是等候收購,一是業主集合業權出售,兩者都需「利益」誘因,才有發展商願意收購,但物業一天一天老舊,潛在危險實不容忽略。"

 

最重要還可配合政府更有效運用市區稀少土地,作為戰略性再分配之政策,長遠來看,實在是難得双贏的方案。

10. Doctor 2013-12-11 11:09:58
什麼人最希望政府推出租管

炒家
11. TO 10/F 2013-12-11 11:35:13

什麼人最希望政府推出租管

1. 沽左自住樓博跌的人 (都是炒家, 因賣了等跌買返, 等同玩沽空)

2. 成日話樓價貴唔買樓只租樓嘅傻西

3. 自己冇樓妒忌人有樓收租嘅糞青

12. 開估 2013-12-11 11:59:17
什麼人最希望政府推出租管?
久違了嘅專業租覇.


13. 梁不支持租管 2013-12-11 12:03:43
www.mingpao.com, 更新日期:2013年1月18日

梁不支持租管:業主會封盤

【明報專訊】樓價高企,租金不斷上揚,公民黨黨魁梁家傑在答問大會表示,《施政報告》公布後二手樓封盤反價,中產買樓愈來愈難,並提出8招房屋措施,包括檢討《業主與租客(綜合)條例》、定期賣地等,以穩定樓市。梁振英表示,不排除任何開發土地可能性,但表明不支持租金管制,因只要政府稍有意向提出租管,業主便會封盤不租,影響市民住屋。

梁家傑促規管囤積樓花農地

梁家傑批評梁振英在房屋政策「無膽無識無規劃」,向梁獻計8招解決房屋問題,包括在勾地表取地建公屋、規管發展商囤積樓花、農地等。

梁振英回應時說,土地房屋政策「大膽有識」,當局願意探討任何可行方案,強調施政報告未提及的措施,不等於政府不會推行。但他指《業主與租客(綜合)條例》主要內容是租金管制,對上一次實施是30多年前。他說,政府只要稍有意向管制租金,業主便封盤,令租盤短缺,這將使到未能置業、只能租屋的巿民面對更大困難,因此租管之事需慎重,不可以隨便,更稱他個人「不支持租金管制」。

類似問題亦在電台節目出現,聽眾張先生在「烽煙」節目說,他未能輪候公屋,私樓首期昂貴,租金每年調升,質疑政府為何不管制租金,梁振英亦以「租管會令業主封盤,會無法租屋」回應。

翻查資料,本港1973年起實施租金管制,規定部分指定物業,租金不可多於市值九成,業主加租亦有限制。至1998年,政府認為租管對業主不公,並長期扭曲市場,予以取消。

陳茂波:勾地表地難建公營屋

發展局長陳茂波昨晚回應勾地表中的用地是否可撥作公營房屋時稱,勾地表用地雖有廿多卅幅,但很多用地的面積較小,不適合作公營房屋。

14. 敵對政治力量壓迫 2013-12-11 12:12:38

政府只要稍有意向管制租金,.............

敵對政治力量壓迫 梁振英 推租管,希望他推出租管使他再次犯錯,失去強大業主群力量支持點???

15. 嘔盡六淫 - 腫胃損 2013-12-11 12:29:26

嘔盡六淫 - 腫胃損
我說的是糖衣毒藥

20131211

 

不能因一句「衣食住行」是人們基本生活所需就甚麼都管,香港人要依靠「正苦操控」才能買樓或付平租,這是「可悲」還是「可喜」?樓價雖然不再急升,但腫小姐你會變得買得起嗎?你會買嗎?有任何人有得益嗎?正苦打爛了香港引以為傲「自由經濟」的金漆招牌,用「辣招」將樓市粗暴壓下,導致現在換樓艱難,上車依然艱難,地產相關行業冇啖好食,根本無人得益,未見其利先見其弊,這是不爭的事實,政府還叫未有做錯?發展商減價賣樓天經地義,居然被你亂扣帽子「帶頭反政府」?「扭曲市場」? 什麼羅輯? 難道要坐以待斃? 定學你咁期望正苦出手打救?住宅車位價格由數十萬元逾升至百萬元一個,不是「無故」,只是你「無知」,誤以為資產價格可被人為「推至」高位。過去兩年「上車盤」價格已翻了一倍,這就是香港人引以為傲的「自由經濟」所帶來「成果」!當然對於那些  1. 沽了自住樓博跌的  2. 樓價貴不買只租的  3. 自己冇樓妒忌人有樓的人是「惡果」吧!「租管」絕對是糖衣毒藥,現時讚成者也是以上所說的三類人,12都是錯判形勢,理應自己負責,3就完全唔抵幫,如設立「租管」再配合「辣招」只會將香港推向滅亡。


作者為看不過眼某報地產版編輯的香港人

16. Doctor (ll) 2013-12-11 12:29:37

什麼人最(不)希望政府推出租管

糞青
17. Albert 2013-12-11 12:34:25

如各地代想吹跌個市,

只須把政府官員,議員賣樓的消息,稍稍吹一下便可以,

但可惜一直未見政府官員,議員賣樓.

你信唔信個市会大跌......

 

18. To 10/F 2013-12-11 12:45:30

曄,蔡少芬剛買凱旋門一房,而家又買囍滙一房,重唔喺炒家,糞青你快D疴定舊嘢,投佢一督。

19. Albert 2013-12-11 12:47:31

嗰D日日想樓市大跌而揾著數嘅, 

有没有大買地產股嘅 put 輪 ???

 

20. you are very afriad ar??? 2013-12-11 13:05:25
ask for help from your elder sister la!!! ha ha!!!
21. 我估租管喺CY任內無可能推得出 2013-12-11 13:09:57
租管若推行, 將深化3D對香港樓市及經濟禍害, 牽涉機構多, 條例繁複, 正反意向亟待平衡, 故研究3,5,7年一啲都唔出奇, 以目前CY政績民望咁糟糕, 連任機會係百倍大冷門, 故此, 租管條例喺CY任內開會研究所用堆積如山嘅文件, 就有勞繼任特首將之用來製造環保紙張.
22. EK 2013-12-11 13:16:30
博士真系講得很徹底,一針插穿個事由,點解政府要打壓守法辛勞的業主,而去幫呢班人?唔通,而家系咪政府想迫民為賊?
23. To: 20 2013-12-11 13:17:10

Of course I am not afraid!!!

You are next door to an idiot.

 

24. To:20 2013-12-11 13:23:26

It is absolutely insane!!! Please go to the lunatic asylum.

25. QE己經改變咗香港樓市生態同心態 2013-12-11 13:41:22
至於樓市方面,羅家聰指,根據以往的分析,本港樓市每隔16年會見一次頂,之後便會回落,明年便剛好是上次樓市見頂後的16年,他又續稱,目前香港樓市正逐步向下,加上,市民對樓價的預期,已由升轉跌,即預期未來樓價會向下。長遠而言,他不排除樓市下跌會拖累股市一同下跌。

+沖兄可能無持續進修, 重用緊舊理論估樓市, 中者十一, 不中者十常八九, 有往績可尋.

其實QE己經改變咗香港樓市生態同心態, 美國take咗QE fing 頭丸, 口講退市但頭就横fing, 口是心非, 路人皆見, 信則失救, 好明顯, 唱咗咁耐, 今年退市無望, 明年中都難, 明年尾睇吓點! 加息? 我就話四年內都嘥氣, 四年後睇吓點! 

我估香港樓市生態同心態己經同QE共存亡, 四年內樓市生態+5%---15%內浮沉!
我估香港樓市業主心態係如非口水價絕對唔賣, 話之你升定跌!
26. 改正 2013-12-11 13:48:31
如非水價絕對唔賣, 話之你升定跌! 
啱!
27. 改正 2013-12-11 13:51:28
四年內樓市生態+5% -->  -15%內浮沉!
28. 支持長策會成員!! 果斷重推租管 有效直接打殘炒家 2013-12-11 14:09:13

隨着樓價升溫,本港租金亦跟隨颷升。據中原地產數據,今年1月份二手私樓平均呎租高達22.8元,比起2004年同期呎租升逾一倍。

截至去年底,公屋輪候人數突破22萬,但興建速度卻停留在每年1.5萬個單位。基層上公屋遙遙無期,私樓租金又負擔不起。

令人不禁重提分別於98及04年撤銷的租金管制與租住權保障。當時,《業主與租客(綜合) 條例》下,規定私樓業主兩年內,租金加幅不可多於三成;而只要租客在願意繳交市值租金,業主必須同意續租。

公屋聯會主席王坤亦曾多次,在長遠房屋策略督導委員會內,向政府提議重推租管。可惜,政府卻堅決反對,令他感到很失望。中原地產創辦人兼董事施永青亦反對租管,「沒有人買樓收租,又何來可以有樓租?」

 

29. 關焯照:租金高昂 小商戶難撐 - 長策會成員應盡快落實重推租管之建議 2013-12-11 14:14:13

長遠房屋策略督導委員會成員、經濟學者關焯照便指出,像大坑那間麵包店舖位以近1500萬元「摩」出,為求回報,租金肯定會大幅調高,「我不會擔心香腸包是否需要加至20元一個,因為大幅加租下,麵包店根本無可能做落去」。

 

他表示,私樓市場被遏抑,炒風自然會進入商舖、工廈、寫字樓等市場,看似與民生無直接關係,但其實不然,「不可能不影響民生,因為租金成本無可避免要轉嫁到消費者身上,而且會造成不少商舖倒閉。」他認為,高昂租金令小商戶撐不下去,剩下來只有大財團承租得起,這樣只會令本港營商環境惡化,變相就是影響民生。

 

政府推BSD 考慮未盡周詳

 

關焯照覺得,政府在推出BSD時,考慮未盡周詳,現在亦應該好好想想如何為商舖炒風降溫,「我相信政府已經留意到這現象,建議政府可以考慮採取租金管制,令商舖的租金回報率降低,如此便可以減少炒舖意欲」。

 

 

30. 唔明 2013-12-11 14:27:21

“果斷重推租管 有效直接打殘炒家 ”

炒家  - 只追求短期利益,不會放租,租管怎樣應響他們?

31. 唔明咪仲肯好 2013-12-11 15:04:31

炒家  - 只追求短期利益,不會放租,租管怎樣應響他們?

 

TREE根兄 : 租管對炒家肯X定冇問題啦!怕咩! CY要推行某問題!

32. 大寶二寶 2013-12-11 16:27:42
点解呢個鍾慧娟龟縮左吾出來澄清或回應? 莫非佢身有...............
33. 周顯 2013-12-11 17:26:59
樓價似橫行 實緩慢下跌
2013年12月10日

【明報專訊】如果要論今日的樓價,照我的觀察,有點像1999年至2001年的時間,那是一個平台位,是以緩慢的速度,好像是在橫行,但實質則是在慢跌。

這是因為近3年來,急升的樓價,令很多買家卻步不敢買樓,在這個緩慢下跌的時間裏,買家看見價錢跌了少許,便會衝出來買樓,支撐新樓的樓市。1999年至2001年的香港樓市,就是這個情。

不過,在發展商方面,則是不斷的劈價散貨,吃掉新湧出來的買家的購買力。至於二手樓,則會陷進成交萎縮,因為發展商向地產經紀提供3%至5%的佣金,賣一間新樓的所得,遠遠高於二手樓,所以銷售的力量全都在新樓方面。

政府可隨時撤辣招 刺激樓市

玩買賣樓宇,玩的是holding power。在今日的樓市,業主大都有持貨能力,在短時間並不會拋售,所以我也看不出樓價會有大跌的可能性,真的跌了下去時,政府也會取消雙辣招,以刺激樓市。人們常常認為,當買家不做按揭時,樓價便不會跌,這種想法是錯的,但是,當按揭成數低,跌勢會比較慢,這卻是對的,但跌勢比較慢的同時,跌的時間也比較長。

以上就是我對未來樓市的預測。

34. anggie T. 2013-12-11 17:50:05

Wow Dr. Tong, your comment makes most of the Hongkies jealous!!!  I guess they wanna work in your company too to have at least two apartments, one for self-use & one for rental.  Totally brilliant concept but when it comes to implementation........

Very few people can have the guts to do it!!!

 

35. mini 2013-12-11 19:02:13

According to the data from HKG,  there is over 1 million units of public housing in HK.  The responsibles may try to repackage it as another REIT, like LINK (823.HK), or MTR (066.HK) to list in the HK Stock Exchange. (Note: MTR listed at HK$8.88/share, Today is around $29.5) 

The officials can design/plan to arrange shares & dividend schemes for each household living in the public estates... 

No More Rental/ Assests Assessment is required...

36. 唔明? 點解自己都係炒家? 2013-12-11 19:14:31

如果炒家嘅定義係

於相對嘅時間內將有形或無形商品, 以低價買入或使之價值提高再伺機以高價賣出套利.

 那麽, 投資者嘅定義就係

於相對嘅時間內將有形或無形商品, 以低價買入或使之價值提高再伺機以高價賣出套利.

 如果咁嘅定義成立嘅話則所有賺到錢嘅人, 包括僅夠養家嘅小販工人, 到勁賺到足於揮霍無道嘅商家發明家經濟專家銀行家藝術家, 各國政府...... , 當然包括埋萬惡嘅物業炒家都實質上歸納於炒家類別其中, 相對短時間達成目的嘅係萬惡炒家, 相對長時間嘅係對社會有貢獻嘅投資者至於蝕咗本或破咗產嘅就係失敗嘅萬惡炒家或值得同情嘅投資者!

 工人點解都係炒家?

因為工人將個人勞力出賣, 足可以養埋自己同家人擺明有賺而且有老細俾高啲人工, 升職機會高啲, 或工作環境好啲, 就即時跳糟無人情講都係伺機以高價賣出同樣嘅個人勞力去套利.

 所以本質上可以生存嘅人, 都係炒家類別或相關人仕為何獨俎咒物業炒家?

37. 一於掉你路姆西 2013-12-11 22:53:11
38. Lufsig已改名 ? 2013-12-11 23:01:08

最新發展好似已改名,不叫路姆西,改叫梁母西,真陰公。


39. Some one hit 2820175039 2013-12-11 23:28:24
40. 3D一年都末立法還敢談租管 2013-12-12 01:08:50

3D辣招推出了一年仍未夠票通過立法會, 現今邊度的傻仔還在空談租管呀? 是不是又是那些地代作大去鋤小業主價。今天港島山頂剛成交十萬多元一方英呎獨立屋價。昨天去超巿購品可見我們在香港已生活在超級通脹中。相比之下樓價及租金偏低。當洗碗工看更都月入過萬啦。

 

41. 影衰地產博客 2013-12-12 02:05:44
建議地產博客專欄: 讀者留言回應區,應該設立後臺管理黑名單惡作劇,所有污言俗語下九流粗口文字獄駡誣獄他人的爛仔格,列入黑名單後臺管理阻止胡亂發文!!!影衰地產博客形象,........
42. 吹水唔記得抹咀 2013-12-12 07:58:39
29樓關公嘅言論可以進化到:
大象政府踐踏小草市場嘅模式!
橫掂都係, 在下謹獻上一條省人力, 唔使用腦, 不准投訴嘅妙計:
任何人以任何投資形式賺取超過官方宣佈嘅年度通漲率, 差額全部繳稅.
咁就可以將29樓關公提出咗或將來提出嘅問題全部解决晒, 阿門!