1. Sugar 2012-05-22 13:32:49 |
|
很高興湯博士又撰文論股票投資. 我認同現在股票賺餞不及物業容易,波幅也大,然而投資者也並非一定是"賭徒".此說未免太負面,頂多算是投機者罷了.股票市場乃國際金融中心必備,其集資功能是無容置疑的.何曾聽過政府會打壓股市?相反樓市有關民生,過熱時政府會有政治壓力推出調控措施. 我認識的富豪沒有人空倉股票的,或多或少而已.這乎資產配置,並不在短期賬面贏輸. |
2. X觀點 2012-05-22 14:20:27 |
|
樓上,依你所就是股市適合富豪,財雄勢大者,小本莫玩!經歷過金融風暴、雷曼毒債、強積金供款十多年、金融海嘨之後,大多數散戶開始大徹大悟,覺得都係磚頭最實際,呢個係樓市不跌原因之一! |
3. 「喜雅BBQ樂園」 2012-05-22 16:00:19 |
|
連C.Y.嘅「港人港地」深水埗"豪宅"地段 -- 喜雅都要至少$7300一尺, 您就知來緊個市場訂價同走勢係點啦!! 除非C.Y.全心想"喜雅"業主到時玩集體燒炭自殺, 成為「喜雅BBQ樂園」啦!!!!!!!!!!!!
|
4. Dr Leung 2012-05-22 16:16:48 |
|
"我想說的是控制權,(自己的)股票是控制在(自己)的手裡,而(自己的)樓宇(亦)控制在閣下手中。你不想賣樓,冇人可以強迫閣下賣樓,包括政府亦不可以。但(樓)市(也沒)不同,你不賣,(樓上賣, 樓下賣,隔離隣舍都在)賣,(兼且一間平過一間), (樓)市日日跌,跌到你驚。" 投資市場劇本都一樣, 資產價格有升都有跌. 以上情節出現在1998-2003年香港, 2007-2012年美國, ... |
5. 股票投資者 2012-05-22 16:29:25 |
|
湯博士講得非常正確,我都對股票信心盡失,我打算以後唔買股票,其實香港股票市場可比一個鱷魚潭,小投資者好似一部提款機比大鱷任㩒,政府最好結束股票市場,然後開放炒樓市場,等我啲樓升十倍八倍就可以幫我哋賺返股票市場上輸嗰啲錢! |
6. Dr Leung 2012-05-22 16:31:03 |
|
投資成交必有買方必有賣方. 買方多係睇好後市, 方會買入; 賣方多係睇淡後市, 方會賣出.如果只有單邊睇好或睇淡, 又何來有成交呢. 投資分析有人唱好有人唱淡係好自然, 各自表述攞出真功夫吸引群眾, 百花齊放, 市場才真精彩.. |
7. 肥婆四 2012-05-22 16:38:00 |
|
股票沽空如無限量供應.小户任人玩。 |
8. PETER PAKER 2012-05-22 16:46:44 |
|
股票已经變得越来越漂彿,完全冇路可捉,有波幅冇升幅。主因实体经济不好,企业如何賺大錢、交靚盤數?? 業績唔掂,股市可以好得好边?? 但由於海嘯后,錢多左,股市唔掂,D 錢都知冇可能单靠錢多左就推高個市,佢地就原地制造波幅以賺錢 例如:欧债 debt renewal 高峰係2012年2 - 4 月,好多人估個市会跌造淡,但偏偏就唔跌倒升,吹到啤一声。 QE2係2010年11月首月運作,初頭预左錢多左,個市会爆升,点知 HSI 由24000 不断回落。今日得18000 - 19000点 |
9. 扫把头 2012-05-22 16:53:51 |
|
97后主管楼房的官员, 阳奉阴违, 使董建华失去民望. 现在这帮人又出小动作, 又加房租, 又高价卖港人港地楼, 明帮CY, 实际同CY对峙, 看来很快就有ICAC查房协的新闻啦! 我相信CY是有备而当特首. |
10. 木子 2012-05-22 20:34:51 |
|
|
11. 上善若水 2012-05-22 21:56:04 |
|
自08年金融海嘯以來,股市從未真正復甦過,全世界皆然。 連帶以投資股市為主的各種基金、各種衍生工具、理財產品、投資管理等一片蕭條,這幾年金融從業員的日子並不好過。 股市不振,與實體經濟差有密切關係,量化寬鬆造成的空前貨幣量至今並沒有流入實體經濟,而是多數流入債市,特別是美債,這是否正中美國佬的下懷? |
12. CC 2012-05-23 00:13:48 |
|
股市的買賣成本低,很合短視人香港人玩,也正是大鱷看準港人心態,發行一些不公平的認股證,牛熊證,只要計算街貨流通量,而作出call or put對賭,豈有不輸死股民,等同他們做庄大細,可以睇到最多人買乜就開對家,賭客那有勝望,還要好運你買中要抽水(收溢價),港交所及證監會明知是不公平交易,只用願者上釣心熊處理,真豈有此理,銀行解釋不詳要罰,但大鱷的造假卻眼開眼閉,所以都是買樓好,超碼不用同人對睹,又沒有沽空或出口術佈告,買下來價跌起碼可賺住及賺儲錢呀! |
13. CC 2012-05-23 00:32:32 |
|
上善兄:股市唔市不是業績不好,09年至今香港及大陸藍籌每年都有雙位數字增長,09年PE是12.6倍,現在是9.2倍,即根本市場只作炒作對賭,很多人覺得業績好而買入股票希望賺錢,大鱷賺錢之道不看PE及根本因素,只要跟你對賭便能賺錢,還有很多衍生工具對沖,只要沽空也能賺大錢.愈自由市場愈是這樣,香港及新加坡PE分別是9.2及9.4倍便是證明 |
14. Marco 2012-05-23 00:35:21 |
|
博士分析精确!本人自从8金融海啸后,"身家"减半后,对股市死心,转投楼市,09及10年买了两套楼房,至今不仅赢回股灾时的损失,更有不错回报,令我有机会出来创业,创造自己事业!当然离成功很远,但方向已确认! |
15. 小魚 2012-05-23 06:17:44 |
|
湯博士:
本人有個問題想請教一下。我既朋友雖然已有一間樓同車,但距既人工只能夠cover距既花费(例如mortgage, car insurance等),唔能够存錢。請問你有何方法能令距存錢?除了努力工作及省钱外。
|
16. Bb 2012-05-23 09:07:03 |
|
首要哽系CUT车, 香港地交通四通八达, 无必要真系唔好养车.一阔三大 |
17. 拍拉图 2012-05-23 09:45:13 |
|
我觉得投资不应该只规限在楼市或股市. 在不同时候, 宏观环境去考虑不同的投资方法. 我同意投资是要跟个人性格和那一方面比较熟识才作出决定, 但更重要在不同宏观环境去考虑不同投资策略. 巴菲特和丘永汉先生是一个成功的例子. |
18. OKAYDUCK說: 樓股對奕, 理應楚河漢界 2012-05-23 10:04:03 |
|
港股應該彈,但暫時力水未夠。美股上日反彈逾超過1%,港股嚴重超賣後,昨日終於反彈,終結連續四日跌勢。恒指中午最高反彈260點,午後內地A股愈升愈有,升1.4%收市,但在3點內地收市後,淡友發功,大手向下插港股,收市升幅只剩番116點,收19039點,只升0.6%,期指仲只升得0.3%,似有若無。秋官新劇周一開畫,淡友借住「丁蟹效應」,真係橫行無忌? 昨日大股最弱騰訊(700),佢受全球最大社交網站facebook(面書)上市虎頭蛇尾所累。面書第二日就跌穿招股價,可謂facebook無face(面書無面)。一沉百踩,老外傳媒開始唱「面書股價無底」咁話。早前騰訊被當作面書的影子股咁炒,面書唔得,騰訊亦無運行,上日插完3.4%,昨日再跌近3%至210.6元,市場估計騰訊隨時反覆跌番去200元水平。 鐵路基建食正條水 內 地經濟下滑,阿爺急謀對策,除了降低銀行存款準備金率外,宣佈加快投資建設。溫總打開口牌要加大相關部門的信貸和財政資金撥付,直接受惠的就係鐵路及基建建設。有消息指鐵道部已獲得銀行提高信貸額度超過2萬億元,運費亦獲得批准提高超過一成。多個利好消息推動下,大行紛紛睇好鐵路及基建股前景,大摩上日睇好中鐵(390)及中鐵建(1186),中鐵目標價升7%至3元,評級由「減持」升至「與大市同步」;中鐵建目標價升14%至7.9元,維持「增持」。中鐵建連彈五日,昨日再漲6.4%至6.28元,累積升幅近21%。鐵路股中國南車(1766)表現亦不俗,連續兩日急升,由5.42元跳升至6.15元,累積升幅超過13.6%! 不過,唔係所有分析都一面倒睇好基建及鐵路股,有指鐵路部因為缺水,開唔到新項目,所以基建公司只能做現有項目,賺唔到大錢。另外,因為此前鐵路部被揭貪污情況嚴重,中央正考慮重組架構,未來還有變數,所以炒鐵路股,都要睇住炒,好似中鐵建和南車都急升到近上升軌的頂部,現在去追好易摸個小頂,只能等回吐時才好吸納。 起呀起呀起好多 最近房協推深水新盤喜雅,搞出排隊人龍,由於係房協盤,又話唔畀外地人買,搞出好似好平的感覺。好多人問我點睇,我話個盤有名你叫,叫做「起呀,起呀」,即係話樓價起好多啦。一個深水盤,賣7700元一呎,管理費要2.5元一呎,600幾呎細單位每月都要交1600元管理費,我就聯想唔到個「平」字囉。牌面睇無論呎價同管理費,都唔平得過同區海皮的四小龍樓盤。 喜雅呢個有會所的樓盤只是市價盤,由呢個貼市盤睇,房協深水盤都要7700呎,香港樓價點計都唔平囉,買來放租估計都只有3、4厘收益率,扣埋物業稅,淨收益率只有3厘,用股票的概念去講,等如市盈率有33倍,而家6、7倍市盈率的股票比比皆是,股平樓貴的現像,極之嚴重。但市民見股票跌就想沽,見樓價升就想買,大有焗買貴樓之歎,但如果樓市得,即使唔買4.7倍市盈率的長實(001),都可以買6倍市盈率的信置(083),如果地產股唔得,點解買樓又得呢? 陸羽仁 |
19. 社會眼中沒出息的人 2012-05-23 11:33:52 |
|
湯博士的標題是說投資股市與樓市的分別. 但細閱下去, 發覺博士說的是投機股票的人, 而不是投資股票. 但在樓市中, 現在的人買樓已不是為了自住, 而是為了轉手賺錢, 那麼亦沒有投資樓市的人, 而大部份變了是投機樓市.
現在的情況是, 絕大部份的人都是投機, 不是投資. 有人喜歡在股市中投機, 有人喜歡在樓市中投機.
到頭來, 誰都只是為自己的行為, 說出極其合理的理由及解釋. 炒股的不認同自己有問題, 炒樓的亦不認為自己有問題. 究其實, 每一位都是賭徒, 只是各自有不同的賭桌與遊戲規則.
但炒樓的禍害, 是苦了香港一群老實家庭, 老實工作, 不炒股, 不炒樓的打工仔. 在今天有樓無人住, 有人無樓住的社會環境, 這群不炒賣而老實工作的一族, 竟被人視為沒有出息的一群. 炒樓炒股的賭徒就是被人尊敬的一群. 心傷!
|
20. 向饭民说不 2012-05-23 12:14:30 |
|
楼上,你又搞错了香港楼价高的概念,香港楼价高根本就是因为40成公屋户,政府无可能不实行高地价政策补贴公屋户,大发展商只是过水湿脚。普通业主还是要面对楼价大起大落的风险。 SSD之后,大部分的买家都是长线投资者,已经不是短线投机者啦。 不要甘无知啦,废材,在你眼中业主就是投机倒把的赌徒。要不要上山下乡在受农民在教育。 |
21. TOM 2012-05-23 12:14:52 |
|
TO:19 你的言論太武斷了! 買樓的都是炒樓的嗎? 你不可以視他人的努力於無形! 我剛畢業人工低, 我返工返2份. 不斷自修令自己可以轉工(轉行) 現在經常見客OT出差才有今日的成果.(有一自住物業) 你如果繼續用這思考方法去看人生和社會, 你永遠會是自己眼中的失敗者(但都覺得是社會上其他人的錯令你有今日的結果) 但事實是否如此? |
22. 好香港 2012-05-23 12:43:45 |
|
記得以前工作的一間歐資行, 人數二三十人. 當中一半年資都很長, 少說都有15年, 他們全都是基層員工. 每天實幹, 但不追求升官, 只要人工跟得上通脹就好. 做到夠鐘榮退. 另外有一班中高級經理, 十來個. 有中有外. 兩三年, 三五年都有人(經過一番爭鬥)升官加薪. 得盡世人的祝賀, 羡慕的眼光. 但花無百日紅, 這群經理紅人大都冇過得了十年. 舊了走的, 新的會來. 人生也是這般, 看你自己想要什麼, 自己是否滿意; 還是你要看著別人, 跟著別人走? 最終都是你自己去選擇(v.)你自己的選擇(n.). 自由香港的優點, 你可以有得揀. |
23. 炒樓市場 2012-05-23 14:55:10 |
|
見到5樓建議的炒樓市場, 真係開心到不能形容. 因為又多一瓣野炒. 未知5樓有冇詳細規劃. 請容在下借題發揮. "炒樓市場"如果只係一間一間咁攞出嚟買買賣賣, 買的要全部買哂; 賣的要全部賣哂, 好難做到大茶飯. 點解唔可以中間落墨, 干脆物業證券化, 只拿出間屋一部份來買賣, 將一間屋細分為眾多個證券單位(好似基金單位), 如同大商場間細小舖位出售, 以前樓宇是一幢幢做交易, 依家已經是分層出售一樣. 於是市場中可供買賣的”單位”數目會大大增加. 每個”單位”的銀碼自必細好多, 有能力參與的投資者自必增多. 各位有興趣的業主將自己嗰層樓估值, 分出業權(大都會少於49%以保留物業控制權, 又係控制權; 當然你有權賣多D, 多賣多賺, 當然被人狙擊私有化的機會就大咗嘞), 發行物業證券單位. 符合資格的可以在港交所公開上市, 未符資格的則在OTC交易. 買賣雙方各自出價, 到價便互相交換證券及金錢, 不涉實物. (除非提出私有化.) 因物業細分為證券單位後, 每個證券單位就...概念就係REIT. 不詳述. (如有興趣, 可到證監會查看) 但此炒樓市場不限商業單位或大型屋苑. 總之大小通吃. 太古城1座18 樓C單位也可攞出來炒. 淺水灣A座1樓又得. 咁樣至會多元化, 吸引更多投資者, 活化香港呢個金熔城市. 業主出讓部份業權, 有錢落袋又唔駛另外揾樓搬, 真正享受自己物業升值帶來的金錢好處(呢樣野好有吸引力). 賺到錢買番個普拉多或LV手袋俾老婆, 帶佢去歐洲旅行, 佢開心, 家庭又多一番溫馨(正). 當然, 如果物業為出租, 大業主又可用收來的部份租金派息, 令該樓宇證券單位享有更高交易價值. 因為唔駛成層樓交出嚟又可以住番自己層(有感情的)樓, 可以預期更多業主願意投身此市場, 交投自必暢旺; 三萬多個地產交易員(由合資格的專業地產代理升任) 就唔怕分唔夠食, 又唔駛怕有大旺市而無盤交易, 眼見價升無市, 財富在眼前飄移而無法咬一啖. (兼且唔駛走上走落帶客睇樓, 坐喺冷氣房攞住個手提就可以揾食, 當然你間交易行夠大更可以將office搬去瑞士). 此時大部份地產代理多已轉職為地產交易員, 名正言順幫客戶炒市. 想買實貨的客戶則要另聘真正的地產代理. 因為各有專職, 權責清楚, 買住宅同炒樓都分開左, 莫名的爭議大幅減少, 整個行業步入正軌, 從業員得到應有的尊重, 個個開開心心工作, 快快樂樂揾錢. 樓宇證券化除咗可以俾香港人炒, 更歡迎大陸同胞及歐美非日韓...等投資者參與, 唔駛港人港樓設限; 做到全球化, 與國際接軌. 令香港成為真正的世界城市=你無需到香港亦可擁抱香港...樓宇證券單位. 當然光光樓宇證券化, 又點可以滿足各位炒友, margin long short只係小兒科, 要推出樓宇證券指數, 各種指數期權, 期指, 牛證, 熊證, ETF, 字母湯... 你諗到都可以炒. 各位80, 90, 100後的年青人, 初出茅廬開始第一份工, 人工不多, 在古石器時代最多只可以炒吓股票. 依家直情投入炒(應該係投資)樓, 因投資物業證券單位牽涉金額較小, 又無需3成首期金額近2百萬, 年輕小子(女)都可參與, 開始其每個人的買樓夢. 當買樓有望, 人生係唔係會開心好多. 行路時頭都抬得起, 講嘢都有信心. 人生有希望, 又何需屈就去申請, 去等十多年嗰D三五百呎公屋. 話唔定未夠三十歲, 你已手執幾十個山頂淺水灣海船門軍臨天下”單位”; 大家少咗怨氣, 社會自然祥和, 又點會去瞓馬路. 有時間都去研究點樣買多D物業證券單位, 早D完成三間屋的目標. 依家買樓要靠銀行按揭, 資金來源受限, 風險集中. 現今美國次按風暴, 西班牙金融風暴, 97年香港等等皆是. 有咗物業證券單位就多了一個資金來源, 因全民甚至全球皆可參與, 風險高度分散, 唔駛齋靠銀行, 佢又點會咁易倒閉, 點駛政府印鈔票救亡, 攪到國債風暴咁慘. 攪物業證券單位會唔會影响大發展商? 你話呢. 佢地早早已開始做嗱. 冠軍, 太陽, 泓褲, 越瘦等等. 肯定大發展商舉手舉腳贊成物業證券單位. 依家起咗層樓就要賣哂成個過你, 日後D升值都俾哂你; 有咗物業證券單位, 樓照賣但只限49%, 買咗你可以搬入去住, 不過以後物業升值都要分一杯俾發展商. 真係細水長流, 咁樣好過攪物業管理, 成日俾D業主嚟煩. 反正股市已經萎縮(大家都話日本郵船遲早完), 港交所仲想用百幾億走去買LME, 不如自家攪個”樓宇交易所”仲好, 因為呢個市場在香港係好鬼成熟, 唔駛攪好多野, 唔駛教育投資大眾, 兼且風險有限. 三萬多個專業從業員可以一亱間轉為交易員(因為佢地大多早已做慣做熟), 加上港人對物業的熟悉, 又有背後祖國十四億人口的支持, 仲有歐美日韓資金自由進出(金熔城嘛). ”樓宇交易所”又點會唔成功. “香港樓宇交易所”定係“香港物業交易所”好聽D? |
24. X觀點 2012-05-23 15:22:24 |
|
騰訊(700)就係最佳教材,facebook上市之前大鱷代言人公告各界,騰訊將來會上到247元(當時大約二百三十幾),話口未完一日就馬上到達目標價位247元,到左目標當然就係沽沽沽,跌跌跌。我絕不相信有人能知三日事,但絕對相信大鱷有舞高弄低的本事! |
25. anggie T. 2012-05-23 23:59:31 |
|
No. 15) Siu Yu. Your friend's problem's not a problem, just cut the cars, it's a luxurious expenses. If he wants to get to some convenience, get a taxi! That already saved alot every month. If your friend doesn't want to cut the car, tell him:get ready to have no savings & sell the only apartment you have when you're so broke!!! |
26. sure win 2012-05-24 00:21:31 |
|
5, 6月沽期指賺快錢!! |
27. 歐豬小國 2012-05-24 10:02:21 |
|
to 15. 小魚 你個friend要考慮移民希臘, 咁就可以--除了努力工作及省钱外--仍然可以有錢駛. |
28. 炒樓市場 2012-05-24 10:19:42 |
|
李澤鉅早前話”今日之前買左樓的人都有錢賺”, 真的嗎? 賬面上係. 但層樓係自住, 未曾出售變現, 財富都係紙上的. 但係賣左層樓唔只冇屋住, 仲怕價升買唔番, 人生好爭扎. 目前只有加按才能攞D cash用吓, 不過又係要還, 仲要俾息. 想真正享受物業升值帶來的現實好處, 唯一出路只有”物業證券單位”, 將居住權及交易權分離; 業主可以留住層樓(因有51%以上控制權), 又可變現享受價升的成果. 何其美哉! |
29. hurstho123 2012-05-26 00:55:23 |
|
A big correction in housing HK : HK,1967,1972,1982,1989,1997,2003,2008.in past 50yrs well related with politic or econemy tsuinami ,don't to price bubbles.my dear if suited |
30. 李兆基:買樓不如買股票 (from HKEJ) 2012-05-28 10:29:56 |
|
李兆基:買樓不如買股票今年以來本港股市樓市走勢背馳,樓市暢旺股市低迷,有一段時間沒有公開評論股市的恒基(00012)主席李兆基卻說:「買樓不如買股票」。他日前在北京接受信報訪問時表示,隨着下半年新供應大增,樓市至年底也不會「爽」;反之,地產股折讓高,料兩至三年後投資回報將遠遠超越實物資產。他更罕有地提出三項讓政府助港人置業的「新招數」,其中建議港府應豁免徵收農地補地價,讓發展商以低成本興建「廉價房」,並指政府對此也感到可取。 歐債危機禍及的國家愈來愈多,遇上多個政府領導換班,李兆基坦言,這次調整何時完結實在難以猜測。他表示,目前市況不比2008年差,因金融風暴已令投資者變得步步為營,建議現階段宜守不宜攻,靜待數個月後看清整體經濟環境才伺機入市。儘管股市表現難以捉摸,但他也不諱言地產股仍然最「抵買」。 「地產股現時折讓高達40%至60%,好像恒基實際上的價值與股價相距甚大,恒基應該值100元,但目前上市的股價只有40元,我認為好抵買;不過,現在買股票要看長線,等二至三年,屆時市況復蘇,手持的股票便可翻一番,甚至大賺數倍。」 本報記者:周佩施.北京 |
31. 股票老千局 2012-05-29 02:43:29 |
|
股票根本係騙局,股票評論員開講座都係收咗人錢想引人落注騙財 |
32. Angry 2012-05-29 13:13:23 |
|
To: 15/F. Buy Mark Six and pray to win it. |
33. Eden 2012-05-29 13:22:25 |
|
You are giving me a realy good answer . |
34. Eden 2012-05-29 13:22:28 |
|
You are giving me a realy good answer . |
35. Eden 2012-05-29 13:22:36 |
|
You are giving me a realy good answer . |
36. 四叔 2012-05-29 13:29:36 |
|
歐債6月爆大鑊,又係時候做淡賺快錢,機會一閃即逝。 現在才買樓,冇水位,使費貴,成交低脫手難,咪制! |
37. Fanny 2012-05-30 07:38:10 |
|
就我而言, 股票這2 年真的很難羸錢, 但樓就個個月有租金收入而且不傷腦筋, 我有錢情願買多層樓, 股票現今好處是入市成本低而已 |
38. 當年今日 2012-05-30 09:29:48 |
|
記起2003年中,買樓既朋友,個個比人笑,話樓價仲有排跌! 今天大把人希望樓價返去2003年價位,比機會佢地買返! 唔知今天狂鬧股市既人,他日唔會唔後悔今天既愚昧呢!? |
39. 今日當年 2012-05-30 09:45:44 |
|
今日有班窮鬼,日嘈夜嘈話樓價貴,買唔起. 當年3000蚊呎,有錢都唔去買,要等再平啲! 塘邊鶴心態,升或跌都嘈!皆因自以為聰明. 當年教訓,仍未能從中領悟,浪費人生光陰! |
40. 買樓?買股? 2012-05-30 10:23:10 |
|
樓股孰優之爭, 如同股債在歐美, 誰是投資之王已相爭幾十年. 截取同一個時段, 各類投資品(金股匯債樓商品, 註:排名沒分先後)的當期回報高低, 定必有個排名. 但在不同時段, 排名卻又會不盡相同. 只是各項投資品有其特性, 因著當時經濟環境, 某些較易發光, 另一些只有諳然靜待. 作為投資人投機人, 只係低價入高價出, 或高價出低價入, 賺取其中差價. 如果價格不低跌, 又如何可以低價入貨; 如果價格不高升, 又如何可以高價出貨. 既然氣勢興衰各有時, 投資人投機人必不能坐擁一城, 守株待兔. 故有資產配置之議, 因時制宜. 所謂識時務者為俊傑(=曉轉身者能賺錢). |
41. Sugar 2012-05-30 10:33:22 |
|
|
42. 買樓?買股? 2012-05-30 15:27:21 |
|
多謝捧場. 市況低迷, 買賣兩閒. 就到此吹吹水. 投資路上跌跌撞撞, 交了不少學費, 慢慢領略學懂一些, 當然距離滿分尚遠. 有空多上嚟交流, 指正. |
43. Sugar 2012-05-30 20:46:23 |
|
買樓?買股: 雖然近期股市驚途駭浪,但我如常限注做短線操作.志不在賺錢,因本人在股市經驗尚淺,希望加以歷練而己. 最近賺錢之神邱永漢猝逝,甚感心痛!他不但股樓皆精,還身體力行辦過不少實業...他文筆流暢,出過不少精闢的財經書.在此向你推薦,閑時不妨一讀. |
44. Ken 2012-05-31 09:24:20 |
|
樓係要嚟住, 唔係抄.... 就係呢d人攪到地無安樂窩... |
45. 買樓?買股? 2012-05-31 10:13:57 |
|
Sugar 兄, 多謝指點, 會儘快拜讀邱先生作品. 咁啱我正重溫(已看過五六七八次) "股票作手傑西李佛摩爾操盤術"(How to Trade in Stocks), 你也可看看是否有可參考借用的地方. |
46. Sugar 2012-05-31 10:29:20 |
|
買樓?買股: Jesse Livermore一代投機大王,神級人物.我覺得George Soros也有他的影子! 謝謝分享! Sugar 小姐上 |
47. 高仁 2012-05-31 10:44:45 |
|
曾特首成日以香港係國際金融中心為榮,想法非常天真 股票實為有錢佬扼小市民血汗的工具,以財力及弄虛作假手法千盡香港大眾,其中並無實際生產,只有血汗錢轉移,名為投資實為千局 新政府上場應多加留意 |
48. 買樓?買股? 2012-05-31 10:52:11 |
|
Sugar 小姐, 一時下筆太快, 誤用稱呼, 見諒. George Soros的投資理念好高深, 而他的分析力及洞察力好強, 我等小輩望納米塵莫及. |
49. Sugar 2012-05-31 11:05:17 |
|
買樓?買股: 不要緊.一般來說男人是較成功的投資/投機者,因為情緒較為平穩.女人天生情緒化,很難贏大錢,往往只獲蠅頭小利就離塲. |
50. 買樓?買股? 2012-05-31 15:21:22 |
|
Sugar 小姐, 女士的靈敏度會係你們的殺著. 例如最近的chok市, 快出快入先至可以賺錢. 市況多種, 有d啱Soros做, 有d啱Buffet做, 有d啱兩人做, 有d兩個都唔啱做. 所以有需要多學兩招防身, 以應付不同市況. 真係同做生意冇唔同. |
51. Sugar 2012-05-31 21:31:55 |
|
買樓?買股: 由於經驗不足,現階段我只鎖定~20間公司研究,市值太細者暫不沾手.雖說短線買賣也不用太理基本因素,但多下功夫可以增強信心. |
52. 股Joy 2012-06-01 10:46:32 |
|
好友股災,淡友股Joy,肯止蝕,輸少少,未來幾個月最兇險。今年買樓的就大鑊,成交薄弱,根本止蝕都難。還有一個月CY上台,各地產富豪未出事的都已立即要分定身家,四叔直情爆響口捐農地,大批富豪往後必定有野跟尾,咪俾地產代理騙買樓,97年已害死好多人。 |
53. 買股?買樓? 2012-06-01 14:10:10 |
|
成交薄弱,根本止蝕都難。所以買股前會先檢視成交量,確保總持貨量唔會多於5%(石SIR教的)自己咪做左大戶;免得一旦落於下風要撤退時,搵唔到其他人接貨,個出貨價就會跌得好慘好慘好慘。 |
54. 小散戶 2012-06-01 14:25:03 |
|
嘩!!樓上持貨量5%,果然高手雲集.隱形富豪無處不在! |
55. Sugar 2012-06-01 14:59:09 |
|
買股?買樓: 謝謝前輩提點.其實我手上都是些中海油之類的中型股,想做大股東太難,萬一失手可以坐坐.而且我只是用大約十份一資產買股票,也不做孖展.我覺得新手宜在股海浸5-6年才買賣細價股. |
56. 買股?買樓? 2012-06-01 16:10:46 |
|
咪玩啦. "成交量,確保總持貨量唔會多於5%" 幾時變左股權5%? 要出通告架. 到時想隱形都唔得架嗱. |
57. 買股?買樓? 2012-06-01 16:15:55 |
|
都係石SIR教的, 唔敢邀功. 互相提點, 少出錯, 至會多賺, 互勉之. |
58. Sugar 2012-06-01 16:26:54 |
|
謝謝前輩.你怎麽看中線金價?我持有頗多黃金,都是1000左右入的.雖然很保值,但美金最近很強~~~倫敦金會下試1200嗎??? |
59. 買股?買樓? 2012-06-01 18:31:40 |
|
簡易版: 請翻看金價過去一年的走勢。至於今天之後的走勢,有人看升,有人看跌,有人話盤整,你信邊個? [我對人的預測能力係抱很大的懷疑,申報:我的操作方式係mechanic唔做預測的。] 嚴肅版:金價由供需決定。影響供需的因素好多,當中的資料及數據收集,非我等小散戶的人力財力時力所能應付。冇數據做分析,即係空口講白話,吹水。所以講左你聽都唔好信。 (以前曾經無知又扮代表,雖然依家都仲係好無知,但會有少少自知,唔敢扮代表。) 實際版:你買金係想保值定係賺差價?保值用,你覺得原先想cover的風險是否已經解除?賺差價者,你應該有自己的目標價或者出貨規則。 By the way, 學無先後, "前輩"愧不敢當, 大家切磋. |
60. Sugar 2012-06-01 18:55:08 |
|
你的看法很全面.持實金純粹是資產配置,因為我當時持有大量人民幣.但LG升到~1850左右我覺得升勢太急就放了一半.最近金似有拆倉潮,但我頗看淡美元,所以跌了~300都沒有放.我嫌煩沒有放在銀行,將那些金條放在厨房的厨櫃就算. |
61. 湯生您的話太離譜 2012-06-03 12:05:05 |
|
|
62. Tony 2012-06-07 12:17:58 |
|
呵呵對了,我最近在網絡上看到的很紅的東西!分享給大家:“有一種方法,不偷不搶不犯法可以讓你兩年之後月入九十萬!” >>> http://hotnetgaga.uuu.to |
63. Wendy 2012-06-09 10:33:56 |
|
這個最近是不是真的很紅阿?有一種方法,不偷不搶不犯法可以讓你兩年之後同時擁有金錢跟時間上自由!http://wisdomrocknet.okk.tw 看起來很酷耶!跟大家分享一下,不知道的人要落伍囉^^ |
64. Eva 2012-06-10 10:17:04 |
|
這是我見過的最聰明、最簡單的賺錢方法成功並不代表就需要大筆投入, 這裡不需要大筆的投資,不用承受風險, 沒有強迫消費,沒有囤貨的壓力。 信不信,試了就知道!或許下一個富翁就是你! 歡迎大家踴躍免費體驗(評估和了解) 覺得不錯在加入,註冊網址=> http://netrock.uuu.to |
65. Cindy 2012-06-11 13:23:30 |
|
這是我見過的最聰明、最簡單的賺錢方法成功並不代表就需要大筆投入, 這裡不需要大筆的投資,不用承受風險, 沒有強迫消費,沒有囤貨的壓力。 信不信,試了就知道!或許下一個富翁就是你! 歡迎大家踴躍免費體驗(評估和了解) 覺得不錯在加入,註冊網址 >> http://glsaib.12hr.net/ |
66. 大隻講 2012-06-12 12:36:43 |
|
講什麼都無用, 時勢做英雄. 股市會跌,樓市一樣會跌, (當投機外資轉走時) 講乜都係廢話,正一係大隻講, 最叻就係神時講神話, 鬼時講鬼話. |
67. 银行 2012-06-13 10:43:14 |
|
|
68. JD 2012-06-18 12:20:00 |
|
To 15: Again, sell the car. If your friend owns the parking space, rent it out can help your friend to generate some monthly cashflow. |
69. Husky 2012-06-22 10:54:46 |
|
Speculation does affect price. Seller's market now on flats in HK. Price must go up. Price doesn't go up for the sake of people living in public housing. Simple economics. People just doesn't care for other people. Human nature. Dun twist the words. Dun bullshit that other people not working hard for buying a flat. Dun bullshit that govt doesn't need to have a public policy. This is the role of govt or otherwise no point that we need a good governance. Care more for yourself, your own health and the well being of the underpriviledged in society. Life is short. We may think of more about love to balance our mindset. |
70. AY 2012-06-27 12:49:21 |
|
睇見啲強積金便更慘,日日跌日日小,都唔知邊個唸出來用股票投資用來當作退休強積金,第日到退休時都唔知點死,我話比大家聽,全部評論員,都是吹水員同講馬佬都無分別,好似隻隻股都好清楚咁,D上市老千股都話好,又說生意有幾大又增加了幾多訂單,ヌ話投資得過,點知一上市便狂插,一直插到你唔信,D評論員,叫你買邊隻,股價目標幾多止蝕又幾多,一味係咁吹,你聽佢講止蝕完,佢ヌ升,成日都止蝕,實蝕哂你全副身家,你信佢不如信自己,最多等到非常底殘時咪買多些有息派嗰D股囉,仲跌!咪唔賣囉,等收下息先啦,好過你聽啲評論員講買邊隻買隻,止蝕啦止蝕啦,你信佢?佢都冇責任嘅! |
71. mini 2012-06-27 13:02:41 |
|
I like Dr. Tong bullshit everyday! That's fun! |
72. 房產薪洋 2012-07-02 00:46:10 |
|
股市名嘴總是天花亂墬~相反的,樓市的確很難如此!! 因為過段時間,就知道你有料沒料= =+ |
|