ENG
瀏覽人次:66979    回應:137

「細價樓爆煲論」在三個月後分文不值

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  中原指數近日上升,不少網友話我實輸,我的「細價樓爆煲論」不值一文,我心想,爆煲論的確分文不值,如果我是在三個月之後才發表,到那時候,有不少類似爆煲論文章早已發表,莫講話爆煲論熱爆,我唔俾人話偷橋就已經偷笑,所以,是否熱爆,時間是一個重要因素,當然,爆煲論中提及的理據亦非常重要,倘若我依然用美國加息,政府出招,經濟轉壞等理由,有人理會才奇怪,而我在爆煲論提及的四按,令人警覺到原來有那麼多細價樓按在財務公司,有一些已經到達水深火熱,當大家同意這個理據,所以爆煲論才熱爆。

  三個月之後,如果政府唔出有效招數,細價樓有很大機會上升超過10%,甚至接近15%,普遍人都可以見到細價樓泡沫,有經驗的專家就會發出警告,與此同時,財務公司的多按危機亦會陸續浮現,就算不是專家都睇到樓市到了一個危險階段,如果我在那時候才發表「細價樓爆煲論」,試問還有什麼價值,頭報三両六,二報二錢四,三報分文不值,這個道理今古不變。

  中原指數再創新高,有網友話我又輸,問我有沒有壓力,我覺得仍然有很多人唔明白爆煲論所講的時間,我說細價樓三個月內爆煲,即是細價樓可以再上升多三個月才掉頭向下,並不是今日爆煲,樓價從今日開始下跌,如果不明白,不如想一想,有網友說樓市會爆升,到2017年就會急跌,點解又沒有人提出質詢,因為大家都知道,他是說樓價在2017年才下跌,我說三個月內,即是大約在5月13日之前,樓價就會下跌,就算現在狂升都沒有影響我的爆煲論,愈升得高,我的「細價樓爆煲論」就越有機會成立,所以,暫時來說,我並沒有輸,賭局根本還未開始。

  在這三個月,大家將會認識到財務公司對樓市禍害,不少在財務公司借錢買樓的人將會陷入困境,銀主盤逐漸增多,不但高價成交減少,成交量亦會減少,大家亦意識到樓市已是强弩之末,專家學者們亦會排隊登場,細說樓市尤其是細價樓風險,他們甚至要求政府繼續出招壓抑樓市,是否握殺上車人士機會就避而不談,大家想一想,如果那時候才發表「細價樓爆煲論」還有什麼意思,今日,很多人要求我收回爆煲論,我只是很奇怪,點解要收回,遊戲還未開始,如果我現在收回,細價樓真的是在三個月後爆煲,我不但是捉到鹿唔識脫角,而且好瘀。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 用心良苦 2015-03-16 09:38:09
去年學生黎租樓係開學前大約七月八月, 今年估計推前到六至七月已經有人預租, 因租盤同之前比較少, 學生租樓搶貴租盤, 咁既時間, 只要投資者在2個月前簽S&P, 就食正條水, 即五月份時間, 如果推論無錯, 唔升都應唔會跌, 唔知有無人想過呢一點呢? 小弟只集中沙田區分析.
2. 樓蟹 2015-03-16 09:41:40

其實樓價升跌同股票升跌根本唔可能完全捉到路, 各師兄姐在這裡給的寶貴意見也只能供參考。

博士話細樓一定會爆, 同財經演員話股市會低見22000, 高見28000無分別。

3. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 09:51:33
若租盤須求仍殷切、空置率仍偏、租金不明顯下調,新盤無迫切減價促銷,細價樓業主變現損失租金收入後,同樣無具信心投資保值途徑,就算樓價平均3年共跌3成,只要有租收其實風險有限," 美國今年加息論" 同" 細價樓爆煲論"都係靠估,信者自裁。

" 中、大價樓穿煲論" 相信就快靠估上市,大價樓懶人自住用,可以不理。
4. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 09:53:05
漏字:
空置率仍偏低。
5. 路人Q 2015-03-16 09:56:14
細價樓爆唔爆我就唔知,但阿湯博士嘅光環爆咗就肯定啦。
6. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 10:01:14
跌市現金為王信念幻滅後,將以物業為王取代之。
7. 魚蛋仔 2015-03-16 10:19:43

細樓三個个後爆吾爆現在都只是靠估。但如果博士日日講,鋪天蓋地講,準備買樓的人固然要重新番視自身的能力,但對於剛上車或上車不久的明友,肯定造成惶恐。真係吾知点算㗎。尤記得2o11年所有的專家都不停講樓市將下跌五成,3成,令很多人賣掉自住樓以造成悔不當初的情況。即是話一般小市民,有的會被專家赫到做錯決定㗎。博士可否考慮此点呢?

8. 有火花 2015-03-16 10:26:56
近來博士與部份資深版友意見相左,針鋒相對,比之以前反而更富色彩。
9. To 7/F 2015-03-16 10:32:23
To 7/F
正如你所講, 博士冇考慮過, 博士日講夜講爆煲, 用途早已超過警告, 言論似乎是正在不必要地為已買樓既人製造恐慌.

其實博士動機好明顯, 也非常簡單.
口舌之爭
10. .... 2015-03-16 10:33:26
香港樓市下半年跌都唔出奇, 就好似澳門上年個個都唱好, d 樓價跳升, 又係失業率低, 唔夠租盤, 賭收又高, 點知下半年就跌....因為賭場收入大跌....而樓價都有10%跌幅, 而家香港零售業都開始差, 如果有鋪頭捱唔住, 可能會影響樓市都唔奇, 總之大家唔好去咁盡, 跌極都有個限度...
11. 路人乙 2015-03-16 10:33:44
博士日日出细價樓爆煲文章。感覺上好似要做勢,何不轉轉話題,靜待三個月等出成績表呢
12. 路人 2015-03-16 10:36:38
回7樓魚蛋兄:受爆煲論影響既人,已上車者已被SSD鎖住,未上車者轉攻為守,爆煲論恐怕係自我推翻多於自我實現。
13. 大寶二寶 2015-03-16 10:36:42
其實博士要認真考慮將以下一段加進每一篇文章底下,以保障双方利益。

“樓宇投資和自住買賣附帶風險,以上意見並不構成法律責任。任何買賣決定或放棄買賣決定純為看官個人責任,與本人無關。“

那就萬無一失,以策安全, 做錯決定第日與人無尤也。

共勉之,哈哈!
14. 亮劍 2015-03-16 10:49:00
亮劍 2015-01-30 09:39:45

公屋呎價勁過私樓!粉嶺公屋華明邨一個高層迷你單位,獲一名本地投資者一筆過支付170萬元買入,按單位實用面積計算,呎價高達11,565元,榮膺全港公屋「呎價王」寶座,實用呎價更較同區私樓顯著高逾一成,代理揚言單位可以每月逾6,000元租出,即實用呎租高達44元,足可媲美個別市區豪宅。

據了解,新買家為一名本地投資者,明知實用呎價較高,但因這類售價單位,市場上幾乎沒有其他選擇,所以決定一筆過買入作收租用途,現時該單位月租約4,700元,將交吉交易,代理揚言該單位可以每月6,500元租出,實用呎租約達44元,媲美個別市區豪宅,租金回報率約達4.6厘,更勝私人住宅。該單位售出後,華明邨現時暫沒有自由市場放盤單位。

1999年一手成交價4.85萬

土地註冊處資料顯示,該單位九九年一手成交價僅約4.85萬元,二○○四年補地價,直至二○一一年錄得交易紀錄,當時成交價70萬元,至今不足四年升值逾1.4倍。

華明邨公屋王單位實用呎價11,565元,相比同區私人住宅有過之而無不及。代理數據顯示,該區主要屋苑粉嶺中心、粉嶺名都及牽晴間,最近平均實用呎價介乎9,304至9,668元,即使對比藍籌屋苑同樣毫不輸蝕,較九龍美孚新邨最近平均實用呎價約10,216元還要高,並且追貼沙田第一城及鰂魚涌太古城,該兩個屋苑近期實用呎價分別約12,682及14,494元。

不理呎數「啱價就買」 扭曲市場

有代理表示,粉嶺鄰近深圳,適合經常往返中港兩地人士,加上未來政府銳意發展新界區,因此吸引不少用家及投資者垂青。不過,美聯物業住宅部行政總裁布少明表示,公屋市場錄得新高價成交,反映買家看好後市,但認為現時部分買家無論呎數,「啱價就買」,令部分公屋迷你戶呎價高過私宅,情況出現扭曲,而有關成交勢會為中小型單位帶來催化作用,預期今年上半年中小型單位價格將出現約5至10%升幅。

姚松炎教授数天前咁講……凱恩斯的選美理論是以猜測別人的想法作為博弈的基礎,但高一層次的博弈可以直接以行動和策略來改變其他投資者的決定,這就是社會學家羅伯特‧默頓的「自我實現預言」理論。當有人公開對後市作出一種預測,只要市場上有足夠多的人相信,跟著預測來進行投資,這一預測就會自動成真。當某一預言家的預言能成真的次數愈多,他的預測就必然更受人重視和相信,因此能夠自我實現預言的能力也愈高,這現象在科學上稱之為正回饋作用。

呢一排湯博士疑似轉軑睇淡,真的一石激起千重浪,有C兄將佢既文章轉載其他地方,引來亂箭齊發,博士背脊花晒。

其實如果细心咁研究,其實湯博士只是用緊「自我實現預言」理論,他向市場潑冷水,係唔想最惡劣的情況發生。

根據小弟估計,呢半年內CCL唔爆上 148 ,真的幾奇怪。

那麼第三四季及下年調整回歸去 130~140 横行,以時間消化升幅,係皆大歡喜的結果。

但要粉領华明邨呢個實呎價 11xxx 成為正路價,係新常態,那麼 CCL 直撲 180,有幾出奇?

呢個世界出得黎行、遲早要還,你升得高就跌得重,根本係投資 ABC,唔識唔該重讀中一。

呢次华明邨係投資者一炮過 FP 1.7 M,但好難保打後有 D 不自量力的盲毛有樣學樣學人用呢 D 價接货,再用按保做足 9 成去供楼!

要是下年香港楼市有乜冬瓜豆腐,唔好多回 3 成,那名华明投資者,只係輸咗面嗰浸,但上咗按保果班,就真係入晒!

到時按揭供款月月加,別人又雞飛狗走去出貨,你份工又危危乎,但你 SSD 有排未夠期,呢鑊就真的是求生不得求死不能!

我為人為己,絕對不希望呢種情況出現,所以小弟現略盡綿力,呼籲各投資者唔好再同果 D 租住等一齊去鬥搶,自我實現 CCL 180!
15. AA 2015-03-16 10:56:22

新盤愈賣愈慢. 二手成交又冰封, 而家二手唔減一成根本無人接. 當然多數業主仲係唔肯減, 但地代已就黎餓死, 地代之前既策略係嚇買家, "今日唔買, 聽日買唔起".

但好快地代就會轉挫賣家, 原因係真係無晒客, 有需要既客都轉買為租, 近期大量租盤成交, 即意味呢批客黎緊起碼一兩年都唔會買樓, 到時賣家要放更難.

 

16. 大寶二寶 2015-03-16 11:07:22
回15 AA

咁請你話我知我有咩誘因要賣樓?
17. law student 2015-03-16 11:09:37

to 2. 樓蟹                         

有一點分別, 因為博士本身係持重貨既樓市參與者, 博士而家既論述即係等如誠哥話自己隻長江一號黎緊會爆, 震撼程度點同財演相比?

18. 澳門樓價跌,係因為佢地唔佔中 2015-03-16 11:12:59
如果澳門佔中,中央一定會放更多人去澳門賭錢。
香港樓升,係因為佔中,令政府同中央要不斷益香港,自由行想cut都唔得。
等你班蠢仔做順民吖嗱!
19. AA 2015-03-16 11:18:37

to 16. 大寶二寶

你問得很有趣,  而家市場上係咪一個放盤都無? 既然有, 就即係佢地有誘因要賣樓, 至於係咩原因, 人人唔同. 你無誘因要賣樓, 唔代表無人有誘因要賣樓, 明無?

20. 16/F大寶二寶傻的嗎? 2015-03-16 11:29:52

to 16. 大寶二寶

你問人你自己有咩誘因要賣樓. 掉番轉, 我可唔可以問你, 我有咩誘因要買樓???

咁我自己無誘因要買樓, 係咪等如樓市無需求???呢個想法真係要思想混亂或自大狂先講得出

 

21. 辣招其實推升咗樓價,受害嘅變咗係無辜小市民 2015-03-16 11:32:45
買得樓嘅就預咗總有一日要賣,賣唔賣嘅關鍵主要係價錢而已,以前未有辣椒時,炒家只要有大約10萬賺就會賣,依家呢,無番最少50或60萬賺都唔可能會賣。
22. 大寶二寶 2015-03-16 11:46:01
回20

咁就係代表依家買賣兩閒。樓市膠着中。明冇?
23. 大寶二寶 2015-03-16 11:51:21
回19 AA

樓市幾時都會有成交,睇吓係多定少交易啫,交易要有賣家又有買家,咪一樣有人照買。你有冇去地產舖睇過,近來多咗业主放盤咩?
24. 亮劍 2015-03-16 11:52:31
上年小弟咁睇地產發展商的部署:
1. 亮劍 2014-05-02 09:47:24

現在各地產商點喺香港玩地產:-

長和系-----拒哋應該估計於 2017 - 2019 年應爆煲,但在此之前應有井噴出現,咁他們的做法,應該係唔好入嗰啲要攪幾年才賣得嘅地皮;扣實快將落成嘅樓盤睇位賣;將其他到價嘅資產陸續沽出或分拆。如果我估計冇錯的話,小超會於臨爆前嗰段井噴期,就大手出售下樓宇,然後順手來个世紀大供股籌,補充彈藥以便在災後執平貨。

新地系-----拒哋應該估計後市應該反覆喺呢啲位上落,所以他們會扙著其名牌效應可賣高啲關係,將手上有嘅存貨順勢攞出來賣,然後再襯政府賤賣土地期,來個低吸平倉。

信和系------拒哋應該估計後市不能大升,所以再無勇往直前呢支歌仔唱。

九倉系-----拒哋應該估計後市應該會跌少少,因此拒哋在攞倒預售樓花同意書之後,就快速推售單位,玩火中取栗。

四叔、彤叔-----拒哋盡量唔得失你政府,所以邊個做特首都唔驚,照行照做、照辦煮碗。

太古系------有大把優質收租物业打底,專攪奢侈樓,每月一兩間咁出,唔嗲唔吊都得。

其他中小型發展商-----每間最多都係幾百個單位,輸唔死人!

而上年我對各持份者就咁睇。
亮劍 2014-05-02 11:45:22

現在各持份者點喺香港玩地產:-

投資者-----若是你認同KS,估計於 2017 - 2019 年應爆煲,但在此之前應有井噴出現,因為有 SSD 關係,咁你們的做法,應該係唔好入嗰啲要鎖幾年才賣得嘅新樓樓花;然後扣實你嘅現樓睇位賣。如果我估計冇錯的話,大市會於臨爆前有段井噴期,到嗰時乜東東狗屎垃圾樓都會狂升,那大家就可大手出售你名下的樓宇,自住走唔走隨機應變,之後就手持彈藥以便在災後執平貨。

收租佬-----若是你估計後市應該反覆喺呢啲位上落,因為一買一賣耗費甚巨,繼續收租方為人上人。

大陸佬------若是你估計後市不能大升,咁就靜觀其變,等發展商同你俾 BSD 才入市,方為上策。

租客-----若是你估計後市應該會跌少少,那麼你應該走去勤力 D 睇樓,希望天降「田雞業主」,俾你殺價一成。

想攪換樓-----邊個做特首你都要住,照行照做先,有多餘錢以及放寬打房才攪樓換樓。

有錢佬------持有大把優質奢侈樓的人,現在政府玩緊你們,逢三退一持盈保泰啦。

自住业主-----每間咪爭銀行幾球,呢幾年低息大家中應執倒唔少啦,唔好話俾我知使Q曬呀,總之淡定有錢剩!

14. 亮劍 2015-01-10 18:31:29

今年我的睇法:

1 楼價先升後偏軟,預計全年升 4~5%

2 租金持續上升,預計全年升6~8%

3 利率上升乏力,俾盡升你半厘

4 政府估計的落成量同佢打個8折就是實数

小弟為乜成日無償喺呢度發表地產意見?

主要原因係我見唔少香港主流傳媒嘅地產報導,毫不客觀地用以偏概全手法、配以錯誤数据、断估當事實、或用淡友為主的小圈子咨詢當核實,那麼出來的結果,緊係離天萬丈、害人筆錢啦。

我為人包拗頸,睇完D報導後,小弟好多時會上網、打電話問地代、揾朋友在群組討論……睇睇呢D報導有無老作滲水作假。

比起湯博士每日寫幾编,我亮剑真的不值一晒,希望第二時小弟錯估17~19年楼市,原來無回、反而創宇宙價果陣,各位唔好插得咁應就好,哈哈!
25. AA 2015-03-16 12:09:35

to 23. 大寶二寶

哈哈, 你問對人了, 而家唔係特別多左放盤, 但問題係, 以我0個區計, 每個月總有5,6個新放盤, 但而家買賣兩閒, 0的盤會開始累積, 而且可能你唔知, 3年前既椒盤會陸續解禁, 你會發現市場愈來愈多連約盤由投資者放出

26. to 20 大寶二寶 2015-03-16 12:17:09
咁即係你自己都話有人放盤, 只係樓市膠着中la。明冇?
27. 證人 2015-03-16 12:22:36
  To :  AA
          唔好理佢啦,  佢傻傻地,  語無論次.
28. abc 2015-03-16 12:28:15
當然,在市場上有人賣有人買.
在這買賣角力當中,在過數年,不斷大漲小回,因為個價回小小已經有大把人承接.
之後,平價盤被掃清,買家被迫追價買.
現在租金上升,帶來更大的正現金流. 再加上市場資金氾濫.
完全睇唔到這個趨勢有任何逆轉. 
大家拭目以待!

29. 大寶二寶 2015-03-16 12:34:38
回25 AA

原來你係真AA!因住比人誤會你自打咀巴,恐嚇緊业主喎。2年SSD 自2010年11月實施後都可以解禁喇,市場一樣咁少盤,唔通3年SSD解禁後會突然多咗放盤?
30. 封閉的沉默 2015-03-16 13:22:38
小弟大約一年前開始看湯生的博客, 從文章與各位留言者當中得著不少, 有同意的, 有不同意的.....
可是近一兩個月, 個人認為湯生寫的文章有點奇怪, "細價樓 爆煲論", 當中提及的風險是按上按, 和沒有實力的人需要經財務公司借貸首期.... 這兩個風險是存在的, 可是我認為第一個風險遠比第二個高... 原因是
1.) 個人認為經財務公司借貸首期買細價樓的是少數, 正如其中一位前輩所言, 細價樓的首期不少來自父母, 或是自己儲蓄起來的(小弟算是其中之一)
2.) 不少人都有把早年買下的物業加按, 當中有把這筆資金用作子女/下一個物業的首期, 用作其他投資 or 創業的也有.... 原因是因為現在的低息 和物業估價高, 他們樂意加按再加按... 當經濟轉壞, 加息的時候, 這些人就會是最早受到影響.  我認為這個風險, 是細,中,高價樓都有的, 而不是集中在細價樓

湯生文章中有提過"租管", 以及政府"突然"會有充足的供應.  這兩個是我覺得最奇怪的地方...  回想半年/一年前, 湯生依然有提及供應會在相當長的時間都會不足...以及他提及的提的租管是應用在$25K以下.... 這兩個論點令小弟有點模不著頭腦....

如果湯生的出發點是善意的, 是希望沒有實力的人不要勉強買樓(不是上車, 是買樓)... 那麼他為了達到這個目的而提出一些模不著頭腦的論點, 小弟是欣賞的.  是其他原因的話, 小弟就不願置評了

小弟不才, 如言語有表達不清, 請多多包涵
31. To 30 2015-03-16 13:43:38

你竟然一出聲就一語中的 (尾二段最中),你要多發聲呀!

32. 地盤佬 2015-03-16 13:57:44
25樓AA連2012年10月27日開始SSD禁售期兩年轉三年都唔知,唔怪得要扮AA吹水唱淡啦,改名重新作過個故仔啦......今年係SSD兩年轉三年嘅真空期,點會有3年前嘅盤解禁ar
33. 投資者入市 2015-03-16 14:05:46

北角豪宅柏傲山自去年推售以來銷情相當理想,更吸引一批實力「星級」投資者入市,其中新世界主席鄭家純妻子葉美卿,更大手斥4,933.6萬元購入3伙。

由新世界及協成行合作發展的柏傲山,買家身份陸續曝光,據統計,以現時已在土地註冊處登記售出的264伙中,只有3名以公司名義入市,僅佔約1%;而非本地客(以拼音推算)佔58伙,佔整體22%,仍以本地買家佔大多數。

最矚目買家相信的是新世界主席鄭家純妻子葉美卿(Ip Mei Hing Katherine),她以個人名義大手斥4,933.6萬元,購入3座中高層(3連層)D室3伙,全屬兩房單位,面積596平方呎,以實用面積合共1,788平方呎計算,呎價2.76萬元。

交行副總裁 2640萬買高層

去年10月鄭家純一度出現於柏傲山售樓處現場,相信當時正在幫妻子揀樓,而是次入市,可謂對集團的樓盤相當捧場。

據區內代理表示,現時銅鑼灣瑆華成交呎租介乎55至60元不等,細戶的呎租會較高,若以葉美卿購入的兩房單位作推算,假設成交呎租60元,回報率亦有2.6厘,以豪宅物業來說亦相當不俗。

此外,買家亦不乏銀行界「猛人」,上海商業銀行董事長榮智權及其妻子,亦即中信股份(00267‧前稱中信泰富)前主席榮智健的家族成員,合共斥3,352萬元購入3座低層C、D室,均屬兩房戶,面積合共1,312平方呎,呎價25,549元,估算回報率亦有2.8厘。

中原黃偉雄 商台陳志雲入市

而交通銀行香港分行副行政總裁陳霞芳及有關人士,則以2,640萬元買入5座高層B室,面積915平方呎3房單位,呎價28,852元,以呎租55元推算,回報率約2.3厘。

項目合共錄得有5組買家斥逾1億元購入2伙或以上,其中一名高姓投資者以1.31億元購入1座高層A、B室,為項目成交金額最大額的買家;另資深投資者譚伯榮亦以7,848萬元連掃3伙。

其他名人及投資者包括有商業電台首席智囊陳志雲、樓東俊安首席執行官柳宇、名媛趙雪英、儷凱酒店董事總經理李祖堯、「代理界」中原地產亞太區總裁黃偉雄、中原地產高級營業董事何兆棠等等,可謂「星光熠熠」。

據發展商表示,項目推售至今已售出近300伙,佔項目整體近84%,變現近80億元,平均每伙2,800萬元。

環球放水令到豪宅氣氛轉活,即使在買家印花稅及雙倍印花稅等辣招下,這類數千萬元的豪宅仍有大批實力買家支持。而政府最近收緊樓按的措施,僅針對細價樓,故相信只要樓盤具有賣點,這類豪宅仍有一定的捧場客。

34. 大寶二寶 2015-03-16 14:18:26
回地盤佬兄

3年解禁期今年年尾就到喇。佢講早咗八、九個月……大家明㗎喇。AA 冇单開唔関业主事,搵正苦算賬喇。
35. 樓蟹 2015-03-16 14:25:38

To 17/F Law Student,

各位C兄不是已多次提出博士的物業以中大價為主嗎? 但博士只是說細價樓爆煲!

樓市多數情況都是大中細樓同時升, 同時跌, 升跌幅度很多時會有不同, 但很難會出現細價樓爆煲(唔係下調), 但中大價平穩或仍然升。費解?

36. AA 2015-03-16 14:40:57

to 32. 地盤佬

34/F 大寶二寶已答了你, 而你自己都識講, 2012年10月27日開始SSD禁售期兩年轉三年, 2012+3係咪2015呀? 加數黎咋wor, 睇黎你真係做地盤.哈哈.

同埋我都唔知原來而家做AA咁韾香, 要扮AA...多謝多謝, 不過我諗扮資深投資者會更掂, 好似呢度0的師兄咁, 一開口就話大把樓, 掉空黎養狗, 下次都係扮大地主過癮0的.哈哈哈

大寶二寶

地代無單開亦即賣家無得走, 唇亡齒寒, 今夕吾軀歸故土 他朝君體也相同...慎之

 

 

37. law student 2015-03-16 14:47:26

35. 樓蟹                         

我推測係因為博士見到中大價樓同細樓price differential 收窄, 即係公屋同私樓價差唔多, 而屋苑價又同紅山半島差唔多. 要rationalize番個價, 一係就中大價再爆上, 但而家經濟又唔就, 於是只有細樓個價回番, 個market先會合理番.

38. 地盤佬 2015-03-16 14:52:33
大寶二寶兄,其實依家係真空期二手無盤,鋤業主價又難到死,大部份AA都放棄二手市場打一手㗎啦。我問我用開嗰個AA二手情況,佢都跟甩晒,攪到我要走落樓同三唔識七嘅AA吹水,仲要俾佢煩住叫我放盤。
39. (cc) 2015-03-16 14:54:15
博士,若是善意提醒無能力既人不要硬上車,而令到樓市不濟,是我等小市民之福,深存感激。

但是本人理解能力差,請教若然整體經濟出問題,只是對細價樓有影響?而其他中高價樓甚至工商可以免疫?
請指教
40. AA 2015-03-16 15:07:45

to 38. 地盤佬                         

我唔知你睇開邊區, 但二手應該唔係無盤, 應該話無鎖匙盤. 但連租約的實有.

個價亦的確係硬, 但相信地代會一致同意, 如果唔係极優質盤, 而家挫賣家易過挫買家. 唔係因為買家唔睇好後市, 而係真係唔夠實力, 唔夠水.

我有一枱客本來睇緊都話hold住, 要儲多一兩年錢先...所以根本無得挫買家. 衰0的既AA咪會叫個客搵財仔, 睇你做唔做得出law.

 

41. law student 2015-03-16 15:32:52

to 6. 大寶二寶

請你話我知個業主有咩誘因要低市價逾一成賣太古城, 可以嗎? 你答到既, 咪即係答左自己, 答唔到既, 就今晚再諗諗.

太古城兩房830 萬沽 低市價逾一成

金管局公布收緊按揭「新辣招」逾兩周,個別二手業主減價止賺離場。港島東太古城高安閣一個高層兩房戶,減價10 萬元後,連租約以830 萬元沽出,實呎14,310 元,做價較同類單位市價一般900 餘萬元低逾10%。另外,九龍灣德福花園亦有單位先後3 次減價,累減42 萬元後,以588 萬元沽出,做價亦較市價低3%。

中原地產區域營業經理張光耀稱,太古城高安閣高層E 室,實用面積580 方呎(建築675 方呎),原業主放盤叫價840 萬元,最終減價10 萬元,以830 萬元沽出,實呎1.43 萬元(建呎1.22 萬元),較市價低逾10%。

42. 內地宏調 製造強業主時代 2015-03-16 15:36:34
中國經濟之所以偉大,是因為包括樓市辣招的宏觀調控下,人民包括香港人日益是「富爸爸」(即借貸過低令財務更穩健),當國際有金融風浪的時候,對我們來說不是「危」而是「機」!中國宏調令市場人為地去槓桿(減少借貸),格式化成為國家的「硬資產」!大量化解美國量化貨幣的蹂躪,中國巧妙地運用中國人傳統追求物業的意欲,藏富於民!如果中國沒有這硬資產,中國尤其是香港人的財富已經在過去的幾浪量化海嘯中,大批的財富被搶掠了!

宏觀調控製造了強業主及弱買家,也會出現貧富懸殊,平衡的方式是大量供應,內地做到大量供應所以樓價能下跌!但香港卻被政治明星、環保人士及地區人士不斷拖延供應,究竟拖延供應對誰最得益!?市民應該擦亮眼睛!

樓市辣招只是拖延時間,buy time!可憐政府一拖再拖,時間愈拖得長,業主就會愈強,而上車人士只會愈來愈弱,這的確是一個深層次矛盾!

宏調製造了「強業主年代」! 樓價是由買賣雙方博奕而來!既然強弱懸殊,又如何樓價跌!?貧富懸殊的可恨之處,就是「弱買家」的對手不單只是「強業主」,更是比自己更強的「強買家」(不少是強業主的化身),遇上入市機會,「強買家」會快人一步,而「強買家」最強的不是錢,是EQ!當樓價大跌的時刻,如沙士,夠膽入市的都是「強中強者」,所以很多人判斷錯了,以為弱買家是首期不足的人,其實還未計算「膽汁」是否足夠,所以大部份久等十年的弱買家,到時機來臨時一樣大多數會錯失上車的機會!

到了下次樓市谷底(如果你等到的話),你是否「膽汁」夠強?到時候才知!

但為何不掌握現在的機會,量力而為上車!?

只要是主動面對風險!風險在掌握中!主動面對的損失其實自己能承擔!被動就一定損得最多!投資的秘訣,其實只此而已!

43. abc 2015-03-16 15:44:44
一兩單減價點可以作準.
報紙最喜歡將佢放大來講,過去淡市時一向都係咁報導.
過去數年,有D聰明人信以為真咪賣了自己層樓囉.
44. 樓蟹 2015-03-16 15:59:07

今日生果報

被視為樓市寒暑表的鰂魚涌太古城,連續七天食白果後,終於靠「則王」劈價破悶局!屋苑一個兩房則王單位,劈價一成放售,結果單位放盤擺不到一晚,即日以八百三十萬元易手,創同類貨今年新低價。
事隔不足一日,太古城兩房則王亦創出分層新高價成交,單日差價一百五十萬元。美聯物業吳肇基表示,夏宮閣高層B室兩房則王,實用五百八十方呎,望園景,剛以高達九百八十萬元易手,貴絕屋苑兩房分層戶。

升定跌?

45. 馬經報 2015-03-16 16:02:58
上月博士夠話中原指數會回落,结果又係錯。覺得博士言語言偽術像時下馬經報,也馬都貼下,到時就用大紅圈圈著中個隻,話比人聽自己紀準,又中。
46. law student 2015-03-16 16:05:18

to abc,

正是, 一兩單減價點當然唔可以作準. 呢個係有少少常識既人都明白.

同理, 有0的業主無誘因要賣樓, 可唔可以推演出無業主有誘因賣樓呢個結論呢?

abc, 謝謝你幫我駁16/F大寶二寶

47. alan1 2015-03-16 16:05:27
太古城2房優質戶 980萬元破分層新高  http://ps.hket.com/content/565873/
48. to law student/abc 2015-03-16 16:13:49
咁就係駁左?唔係下話?要睇埋數字先真喎?問下太古城有幾個自住業主盤先,再問下佢地因乜要賣先知道答案,唔係話我知道世上"某某人"知道答案就要叫駁左人。

49. to 46. law student 2015-03-16 16:17:05
精彩, 以對方回應去駁倒對方.
50. to 48 2015-03-16 16:22:22

to law student,

世上總有不服輸的人, 大家會明白的.共勉之, 哈哈!

51. alan1 2015-03-16 16:25:59
咁又係, 要人承認敗給一後生仔, 確實唔易
52. 流浪漢 2015-03-16 16:42:20
To law student ...

仔細睇下D價單啦,減一成賣都係過年果時mark高左再減返比你,咪仲貴過12月1月果時…
53. 無辜等上車小市民 2015-03-16 16:43:25
爆煲永遠在三個月後 ................
54. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 16:49:34
現在樓市俾政府出咗一招橫掃千軍,正係禾雀乱飛有待重拾升、平或跌之局,歷史己經重演過幾次,二手成交咁少,創新高有之,要錢唔要貨又有,如果咁心急下定論話自己赢咗,咁懒人嘅評語係過早武斷,等埋博士嗰煲飯熟咗至開枱慶祝都未遲,各位師兄點睇?

共忍之,哈哈。
55. ccb 2015-03-16 16:54:19

to 52. 流浪漢,

law student 唔係要証明樓價下跌, 請follow一下人地logic

to law student,

呢度好多人都無接受logic 訓練既, 你係度對牛彈琴. 算吧啦

 

56. law student 2015-03-16 17:00:43

to 54 蜕变中嘅懒人,

同意, 而家樓價無指示作用, 有人擘價, 有人加價.

to 55 ccb,

的確, logic呢樣野原本唔係咁易(我以為係common sense), 唔知點解講講下僧講左我話樓市已經下跌, 而家根本就係拉踞中. 不過好彩, 係都仲follow到

57. law student 2015-03-16 17:00:55
to 54 蜕变中嘅懒人,

同意, 而家樓價無指示作用, 有人擘價, 有人加價.

to 55 ccb,

的確, logic呢樣野原唔係咁易(我以為係common sense), 唔知點解講講下會講左我話樓市已經下跌, 而家根本就係拉踞中. 不過好彩, 都仲follow到

58. 偷換論題 2015-03-16 17:05:43
其實只係把人地話"xx冇乜誘因"賣樓,偷換成"任何xx都冇誘賣樓"。
一方面擴大論點方便攻擊,更大鑊係冇define xx, 到底XX係自住業主向下炒,換樓,定係收租take profit都唔清楚,根本兩方都係無意義既討論,然後又舉起稻草人話自己win 左。


59. law student 2015-03-16 17:06:35

to 懶人兄,

你唔會都同0的盲毛一樣, 以為我係講緊樓價已下跌, 所以赢咗下話 (我根本無咁樣imply)?

如果真係, 對你既logic都有唔多既, 不過少少失望.

60. abc 2015-03-16 17:11:16
算吧啦, 無左三傻, 呢度好友既質素, 係咁上下了.
61. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 17:18:39
TO 17樓 Law Student 兄

兄台話:(
有一點分別, 因為博士本身係持重貨既樓市參與者, 博士而家既論述即係等如誠哥話自己隻長江一號黎緊會爆, 震撼程度點同財演相比?

但係似:誠哥無提自己隻長江一號,只係話佢無持有嗰隻地產股仔黎緊會爆多啲喎!震撼程度打個折頭,係咪?

共折之,哈哈。
62. law student 2015-03-16 17:22:54

to 61. 蜕变中嘅懒人,

As a dr Tong fans, cannot comment.

你懂的

63. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 17:29:59
TO 59樓 Law Student兄

請勿誤會,懒人嘅意思係:唔可以咁快肯定樓市趨勢係向升或跌,明白兄台唔係武斷之人,亦無意話兄台自己認為赢咗,祈為明鍳並在此致歉!
64. 港豬與樓價 2015-03-16 17:36:17

近日報紙刊出一個名為「上車血淚史 : 80後小夫妻終圓上車夢」的文章,在各大討論區及Facebook瘋傳。

文壇才子健吾教授當然亦唔執輸,亦圖文並茂插上一腳,一篇「樓價與港豬」,簡單地就係將薪金同樓價做一個比較,証明「以前買樓容易好多」。

咁仲唔係社會的錯?

健吾教授引入大堆數據,加上讀者人數眾多,火四郎又點敢去「叉卵住」教授的諗法。我同健吾先生唯一的分別,就只係痴長幾歲,有些唔同的因素我地可以分享下。

1. 如果以前買樓咁易,咁而家呢一代後生仔的父母,起碼都每人買到幾層留返俾佢地,咁佢地仲點會有上車之苦?

2. 人工同樓價,係有一定的掛勾,但呢個唔會係1:1的關係。1981年,港元最優惠利率係20厘,1983年減咗都去到16厘;當時按偈一般係P+2,實際利率係18厘;但2015年呢?2厘15。再望一望按偈年期,以前係20年,而家去到30年。

望埋去好似唔係差好遠,1983年500/呎的第一城,計售價為HKD197,500,按偈每月應該係HKD2,134/月;而1983年一般專業人士月薪係2,000左右;但人數應該同今時今日八間大學讀緊「神科」的尖子差不多。

3. 再以今時今日第一城4,200,000條數來計,而家30年按偈2.15息口,每月還款係11,089;供款增加5.2倍,如果以20年按偈計算,每月還款係15,083/月,供款增加7倍,而收入方面,就以CY萬四蚊來計,普遍人工亦係上升7倍,絕對係同步增長喎。

4. 如果再睇埋居住密度比較,接政府統計處2014年文件,家庭住戶平均人數係2.9,1983年火四郎就搵唔到數據,但大家可以問下超過32歲的朋友,佢地平均有幾多兄弟姊妹?每一頭家的生活開支到底比而家低定高?

5. 今日大家睇到的沙田第一城,四隧滙聚,(獅隧,大佬山,城門,尖山)又有地鐵站,但1983年的沙田第一城,對外交通只得一條獅子山隊道,火四郎仲記得當時由沙田去荃灣要一小時的車程;絕對唔方便過今時今日大家嫌棄的天水圍(雖然今時今日連天水圍都有港鐵)。

如果嚴格來講,1983年同今時今日有乜分別,火四郎覺得因為大家開始忘記咗乜嘢叫做「獅子山精神」,所以係上年當記者問特首候選人乜嘢叫做核心價值,佢真係支吾以對,其實,佢真係講咗而家香港人的心聲。

65. law student 2015-03-16 17:39:10

to 63. 蜕变中嘅懒人兄,

唔好咁認真, 我都係同各位師兄(包括懒人兄)學野, 但唔知邊條盲毛put the words into my month jei.

我都唔認為樓價會大插, 只係覺得有0的調整比干升但無咩成文健康, 亦請明鍳.

66. 魚蛋仔 2015-03-16 18:05:37

To 46/f

在度咁耐,点都學到D知識。有很多种因素決定業主点解平賣嘅:

1  比湯博士近日的爆煲論嚇死,所以平賣

2  業主十分急用錢

3  一手樓裝修到現場

4  單位面對垃圾房,低層

5  比地代以爆煲論誇大十倍恐嚇

大把原因。

67. 大寶二寶 2015-03-16 18:10:52
回46 Law student

你嘅問題我可以即刻答你,唔使要諗。兄台似乎睇嘢睇D唔睇D,抑或繼章取義。我剩係問佢我有咩誘因要賣樓。我冇話過我代表其他业主或全港业主。我剩係想知佢有D咩新idea 比到我,就係咁簡单。

市場幾時都會有盤成交,有上車盤、換樓盤、等錢洗盤、驚青盤、止賺盤……等。不過AA講嘅恐嚇盤未來唔會係主流。
68. Oscar Lam 2015-03-16 18:12:46
孖寶兄,

你最近得罪人了?

共避之,哈哈!
69. law student 2015-03-16 18:21:12

to 67. 大寶二寶兄,

OK la, 都係discuss下jei, 唔知點解今日咁多人踴躍加把口(其實我覺得無註冊0個0的留言大家應該唔好理, 當時運高, 睇唔到).

不過AA就黎餓死應該係事實, 哈哈.

70. Oscar Lam 2015-03-16 18:28:41
回69 law student 兄,

你的意見很好!
71. 大寶二寶 2015-03-16 18:29:06
回68 Oscar 兄

正如刀兄話齋。好友谈友,租客业主永遠都喺站係对立面。大家客观討論,講就容易,真正又有幾多人可做到?所以小弟好珍惜呢度每一位善意嘅師兄師姊,真係要惜缘。

共惜之,哈哈!


72. 大寶二寶 2015-03-16 18:34:27
回66 魚旦仔兄

乜你講嘅原因同我D咁似嘅,早知我唔使答喇。嘻嘻……
73. Jerry 2015-03-16 18:37:26

 以下文章來自石sir 


人的識見會隨着成長,而有所變化。這兩星期來,我對美儲局何時加息的識見,有了成長,亦因此有了變化。

  我以前認為美儲局要到2016年才加息,但今時則認為會在2015年內加,是6月加還是9月加,不重要,而是為甚麼要加,這便可知,息會加多少,會幾快加。

  使我這兩星期內「成長」了的,是兩個人,⑴曾任職金管局和財政司署的梁鳳儀,⑵今時美儲局副主席士丹利‧費沙Stanley Fischer。

  經濟日報出版社現幫梁鳳儀出版「失序的資本」一書,筆者正在校閱中。梁鳳儀以港府財金官員身份,在2008年的環球金融海嘯期中,常與環球央行要員見面/開會,梁鳳儀將當時歐美央行要員的一些觀念、想法、處事原則、方法錄於書中,筆者便從而得悉一般人沒可能得悉之事——哦!原來歐美央行是咁做嘢嘅。以之來看美儲局聲明、會議紀錄、記者會答問,你可以看出字裏行間之外的「玄」音。假如你不想再被一眾央行點到頭暈,你不可以不看此書,不過要等出版後。

  在看了梁鳳儀的書稿後,對美儲局官員的言論,特別另眼相看。當美儲局副主席Stanley Fischer講,「今年應加息」,是美儲局官員中,首次這般斬釘截鐵的表態,筆者彈起之餘就找多些Fischer的料來看,聽其言,觀其行,就可以較好地估測這位超班的美儲局第二把手,會想甚麼,會做甚麼。

  為甚麼要看美儲局第二把手,費沙,而不是一把手,耶倫?這就要從為甚麼要找費沙作第二把手說起。

  當上任美儲局主席伯南克宣布會辭任時,市場其實已討論會否由費沙接任,但後來基於美國的政治角力,才委任了耶倫。為甚麼市場會Tip費沙?因為他夠超班。

費沙超班老資格

  學術上,他是伯南克、歐央行總裁馬里奧‧德拉吉等人的論文導師。實務上,他曾任IMF理事,處理過1989年間的亞洲金融危機,於2005年至2012年出任過以色列央行行長,任內最大功績是使以色列安然度過2008年的環球金融危機。以色列於2008年是首個減息的國家,亦是第一個走出這個金融危機,回見經濟增長的國家。他亦曾在花旗銀行任職三年,與環球商界及紐約儲備局頻打交道。簡言之,費沙是文又得,武又得。

  起碼他處理金融危機的實戰經驗較耶倫多,在當前這個前所未見的金融危機下,一些課本式的解決危機方法未必有用,實戰經驗會被重視,這個可能就是費沙被委任為美儲局第二把手的原因。如果這個原因屬實,則在2015年,美儲局要處理QE後遺症之時,由個有理論有實際的老手(費沙今年應70了),去主導這個QE後遺復修計劃。

  在費沙被委任為美儲局第二把手之時,《福布斯》雜誌曾有文謂費沙會把美國經濟帶入深淵,原因是費沙在任以色列央行行長期間曾大印鈔票,亦讓樓價升,通脹率更升25%。《福布斯》有這憂慮,絕不為奇,因為費沙是新凱恩斯學派始祖之一,而凱恩斯學派是主張印銀紙的,故費沙學生伯南克,大印銀紙,也是秉承師訓,因為費沙是在2005年任以色列央行行長時,已計劃印銀紙,而伯南克是在2008年,雷曼危機爆發後才被迫印銀紙。

  但如果以這個往績就斷定費沙在美儲局任內也大印銀紙,應錯了。因為央行要做的,是解決問題,不是推行學術教條,費沙的學生伯南克已大印銀紙了,當學生伯南克在離任時已聲明要不QE,不印銀紙,而繼任的老師,費沙,再走回頭路去印銀紙,只會顯出老師無料,更者如果費沙是被委任來去收拾QE後遺症時,再大印銀紙,是否有點不合?那麼老手費沙會怎做?我不知,他無講,但可以從他一些演講中,找出端倪。

  去年12月,費沙在一個紀念美儲局成立100周年的活動上,發表演說,他謂美儲局及其他監管機構,應對影子銀行作出更多管制,他認為今時美國的影子銀行佔了美國銀行體系的80%,是太大,因為其他地區/國家只佔20%而矣!所謂影子銀行包括保險公司、對冲基金,和一些不是銀行的金融機構。影子銀行最不好之處,是他們的資金流向難於管理,一旦失控就會衝倒整個金融體系。產生之前一個階段的「大到不能倒」的危機。

  據梁鳳儀新書所寫,在1998年的亞洲金融危機中,亞洲一眾央行曾向歐美央行指出資金流竄所帶來的禍害,會衝擊到亞洲國家的經濟,當時的歐美央行不以為然,只謂是亞洲諸國的制度不好,未夠開放所致,今時費沙在美儲局100周年紀念活動上講要進一步規管影子銀行,反證這些不受約束的資本,一旦流竄,就連美儲局也要處理,因為2008年的金融危機就是火燒美國後欄,但怎監管?

  如果要立法,規管美國的影子銀行不能做這,不能做那,就一定過不了那些以保障自由為己任的美國國會,但影子銀行有個死穴,叫利息。

  2014年8月,費沙在瑞典的一次演講中,講到他怎控制以色列的狂房價,他謂一般的限按、限供樓負擔比,收效不大,較有效的,是按揭息只可有三分之一與短息掛鈎,三分之二與長息掛鈎,由於長息較短息貴,故即變相提高了按揭息率,而不用提升所有的息率,這個針對性的調高按揭息,有效地抑制了樓價升,於是筆者就想到……

加息為遏影子銀行

  假如費沙認為,今時QE已讓市場上有太多資金,容易流竄而產生禍害,而影子銀行是因有平錢而坐大,當美儲局將短息扯高(影子銀行一般是短炒,只用短息)而將長息抑平,是否就可以斷了影子銀行的水源,從而有效地制止了影子銀行的資金流竄所帶來的禍害?如費沙果如此想,則美儲局要加息的原因,不是失業率低,不是通脹高,而是要先影子銀行行動而行動,而且息口一定要加得夠,短息要快速地扯上1至2厘水平,因為資金成本2厘,對冲風險要用上2厘到2厘半,即是影子銀行的資金成本達3、4厘時,仲邊度有得炒,只好乖乖地做長綫投資,買美國長債了。

74. abc 2015-03-16 18:39:38
引刀小兒,三個儍好友,勝過湯文亮。
湯文亮點會強過三儍,Oscar Lam, 孖寶,懶人啊?
75. Oscar Lam 2015-03-16 18:45:24
回71樓孖寶兄,

你說得很對!對於樓市辯論,根本就沒有對與錯,最重要是多聽不同人的意見,特別是一些和自己持相反的意見。這樣,自己在做投資決定時才會將犯錯誤的機會減少。
76. 地下層 2015-03-16 19:15:31

我見有d 盤擺左幾年都冇人要, 可能有鬼!

而家多左貼街招話 "急放"

77. 地下層 2015-03-16 19:24:23
賣樓的誘因  1. 換過間梗好的  2. 等錢洗  3. 間屋質素太差  4. 隔離左右質素差到無法忍受
78. 魚蛋仔 2015-03-16 19:28:59

To;72/F 孖寶兄

在C兄身上學返來的。


共學之,哈哈!



79. Ben 2015-03-16 19:46:11
香港的主要競爭力(以前的購物天堂)給昂貴的租金抹殺,最近聽到好多身邊人講儘量唔出去買野同儘量自己煮飯帶飯~
80. law student 2015-03-16 19:50:41
我諗樓市長期係升定跌真係無需要討論,即係你問二十年後菠蘿包会唔会貴過今日,十歲小學生都識答。
我只係覺得一個社會要健康發展,投資係固定資產既回報唔應該高過投資係技術同人力資本,如果唔係,人就會減少係後者,不利社會發展。而明顯呢幾年既樓宇回報太高,其實不利社會發展。
81. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 19:58:47
懒人諗:點解嚟幾年好似突然多咗咁多人租樓、多咗好多人搶細價樓,難道人口突然多咗?
仲有點解现在啲後生仔咁恨上車呢?

搶細價樓人多就當啲人想升值有錢賺,而僅可負担買到細價樓都有理由;但租盤都咁少就真係好多人要住而唔夠分,係實際需求假唔到,連劏房都創紀錄多更加唔假,咁點解?

諗嚟諗去突然丁一聲諗到,應該係上一代嘅屋細而仔、女大咗太迫、無私隱、無私人空間、易生磨擦想自立搬走,世界變咗再唔可以同上一代咁1家七口一張床,未结婚己先走出去住,結咗婚更加迫唔落,個個後生想独立所以好想有自己屋,但係現在一個單位地方太细容唔得多人,就变成數目要多唔夠分,會唔會係主要原因之一呢?

無數據、無調查、單憑夜觀星象。
82. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 20:23:32
更正:就变成數目要多否則唔夠分,會唔會係主要原因之一呢?
83. Oscar Lam 2015-03-16 20:33:00
回80 law student,

"我只係覺得一個社會要健康發展,投資係固定資產既回報唔應該高過投資係技術同人力資本,如果唔係,人就會減少係後者,不利社會發展。而明顯呢幾年既樓宇回報太高,其實不利社會發展。"

你說得對!可惜,現實是殘酷的。在下有許多客戶在國內開廠,由於工人短缺、最低工資、原材料價格上漲,環保等原因,看著他們的生意一年不如一年,有時真的有點傷感。再回頭看香港,舖租貴、人工貴,大家要在如此竟爭激烈的環境中殺出一條血路談何容易!

在香港和大陸實業不好做,剩下的就是金融和地產了。錢不能只放在銀行,不是投資股票就是投資房產。個人相信,長遠來說,投資房產的回報將繼續高於實體經濟,這個趨勢短期內難以改變,雖然對社會發展不太好,但也是無可奈何的事情。做為投資者而言,我們只能順勢而行。

84. 魚蛋仔 2015-03-16 20:35:04

在這紛亂的時刻,真的很怀念法子兄。希望他可以出來給大家指點迷津。

85. 蜕变中嘅懒人 2015-03-16 20:35:11
TO 80樓 Law Student兄

以前香港正值經濟起飛年代,而又以高地價作為間接稅去補償自由貿易港免關稅嘅收入,經濟與地價比翼齊飛,而因為生意業務增長較地產收益快就無兄台所講嘅問题,現在情况就與前大大不同了。
86. 地下層 2015-03-16 22:13:08

突然多咗咁多人租樓? 的確係真個喎, 大陸每日放150人來港就算得10個要租咁幾多盤都唔夠啦! 湯房明知犯法都大把人湯啦, 當需求變成事實嘅時候, 正苦可有辦法嗎?

其實唔多人關心爆煲論架, 一係苦等上樓的一群, 一係手持貨又關心時事的才會留意!

87. 惜緣 2015-03-16 22:17:45
To 84樓 魚蛋仔師妹

剛剛同老婆係超市買嘢,碰到一位年青人的樣貌好似法子兄,令在下想起去年4月29日晚第一次同法子兄聚會時的情形,很有緣份坐在法子兄旁邊,同佢交談覺得很舒服、很自然,好似多年沒見的朋友一樣,一見如故,所以,在下亦很掛念法子兄。
88. 大寶二寶 2015-03-16 22:31:24
乜魚蛋仔係師妹黎㗎,失覺哂。

係呢,唔知法子兄呢牌点解唔出現嘅?

共掛之,哈哈!
89. 引刀一快 2015-03-16 22:45:21
大寶兄

我只係話租管將業主與租客放在對立面,係有租管嘅情況下先至對立。
至於好友淡友是否對立,人夾人緣啫。
90. 大寶二寶 2015-03-16 23:04:08
回刀兄

对不起我曲解咗你嘅意思。不過從好多網站嘅討論內容,我確係感受到有呢種对抗性現象。

不過你都講得啱,人夾人缘。正如你我都一樣可以理性溝通。对嗎?話唔定第日我變咗淡友反為同你溝通唔到,哈哈哈……

共勉之,哈哈!
91. Oscar Lam 2015-03-16 23:11:27
回90寶兄,

還是小弟醒目,有時是好友,有時是淡友,看情況、看環境變化,不過小弟絕對不是牆頭草,嘻嘻!
92. 魚蛋仔 2015-03-16 23:17:17

To 惜緣兄和孖寶兄:

敝啦,性別被色穿。是的,小妹是一個喜愛物業投資的師奶仔。期望繼續向各師兄學習。哈哈!



93. Oscar Lam 2015-03-16 23:17:17
回惜緣兄,

如果兄台用衡平比可能會引法子兄出來。
94. 淦 2015-03-16 23:40:36
我覺得有一個令需求上升的原因可能大家忽略咗,就係離婚人數多咗,一開二,叧外造就細價樓細單位樓價上升,當然政府之前政策亦令人偏向投資細價樓!
在宏觀來講,唔係樓市回報高,而係人才回報少,香港係一個唔尊重人才的地方!香港係資本主義市場,所以以金錢掛帥,人才係以金錢衡量!冇錢的人唔算人才!成功者以物業身家掛勾!

95. yy 2015-03-16 23:44:44
回41/F,高安閣有歷史以來都是賣平均價以下,請上google map看一下便明白,還是不明白就去看十五年成交價跟其它台作比較,自己參祥一下罷。AA講的是整個太古城的平均價,不是安盛台的平均價!沒留意到業主的原叫價就是低了一成嗎?
96. 惜緣 2015-03-16 23:46:32
To 93樓 Oscar Lam兄

好,good idea.


共等之,哈哈!
97. abc 2015-03-16 23:55:48
98. abc 2015-03-17 00:02:02
99. sales 2015-03-17 00:28:45
呢兩個月零售真係跌得好急,數字不騙人,再唔信,去老尖行個圈,名店静到出奇,同幾個月前係兩個世界,楼市会反地心吸力?

100. 惜緣 2015-03-17 01:14:44
To 98樓 abc兄

在下終於明白點解香港越來越亂,呢度也越來越撕裂,就是因為有像兄台這樣的有心人係度,唯恐天下不亂。

真係阿彌陀佛!
101. 流浪漢 2015-03-17 01:29:43
真係無解,明明咁顯淺既道理都要講到自己好有囉漬,的確係對牛彈琴……

咩叫減價?即係剛剛放盤?自己諗下啦
102. 流浪漢 2015-03-17 01:31:27
如果連咩叫『市價』都唔知,請繼續囉漬
103. 珍惜香港 2015-03-17 03:17:40
珍惜香港

真喺一波未平,一波又起,金融扭曲第四波殺到咗唔夠一個月啫,第五波都已經嚟埋啦!

大家唔使緊張,所謂第五波,其實只喺舊聞,不過當時我俾另一個 TOPIC 困擾住,結果 MISS 咗冇寫。金管局出招收緊七百萬樓下細價樓嘅按揭,跟手就出半招通過銀行監管財仔。都喺果句,捍衛香港金融體系嘅穩定,無可厚非嘅,不過,食唔起嘅客,就要被拒諸門外啦

果次我咁寫,即刻就俾人話我乜乜狗官化名喎,唉!無奈!

從陳德霖猛然醒覺,揸揸林迫啲銀行抬水,之後又出招驚私貸爆煲,跟住封殺疑似空殼公司嘅物業融資,再推逆周期緩衝資本措施,到依家針對細價樓同財仔嘅一招半。我講借貸鍊失衝,金融扭曲呢味嘢,已經有一年半,而我响呢個博客留言,亦有一年半。呢段期間,變化真喺好大,尤其喺最近,細價樓爆煲論,牽起風雲,三傻之中,一傻轉趨低調,一傻引退。好多嘢,都已經唔同哂;依家夜闌人靜,忽然諗起《臨江仙》。

滾滾長江東逝水,浪花淘盡英雄,是非成敗轉頭空。青山依舊在,幾度夕陽紅。
白髮漁樵江渚上,慣看秋月春風,一壺濁酒喜相逢。古今多少事,都付笑談中。

時移世易,香港嘅大環境,已經變咗好多,眼見人嘅心態,亦變咗好多。金融扭曲,發展到第五波,之後會點?今晚作病,唔寫太長啦;總之,一言難盡。正如懒人兄見博士談租管,即時血壓急升;我見引刀兄嘅回應,又何嘗唔喺冷汗直冒?或者都喺果句,大勢所趨,總要發生;惟有希望蒼天,手下留情!
104. 引刀一快 2015-03-17 03:24:49
珍惜香港兄

出一身冷汗好呀,連桑拿都慳番,見刀病除。
祝你聽朝即刻好番,寫埋下一半同大家分享下喇。
105. Oscar Lam 2015-03-17 07:21:02
回珍港兄,

兄台請保重身體,有時間請分享兄台對第五波的看法。

引刀兄的回應,應指他建議二位老人家賣掉物業將錢存人仔收息。雖然小弟也不同意該想法,但引刀兄是淡友不看好香港物業市場,他的建議相信並非主流,但也是合理的。珍港兄為何冷汗直冒?

另外,"惟有希望蒼天,手下留情!"珍港兄為何如此無奈?
106. 引刀一快 2015-03-17 21:54:28
Oscar Lam兄

先唔講睇好睇淡,其實我嘅提議,重點著眼于,佢呢個case,收息高過收租好多,而且乾手淨腳,老人家應該盡情享受,引刀嘅建議應該算係積極嘅。

金融經濟有隱患,珍港兄乃係著名好友,當然欲語還休。
107. 蜕变中嘅懒人 2015-03-17 22:22:30
引刀一快兄

兄台話內地、香港甚至全世界都有經濟、金融危機,咁嘅情形正式乜都死,又分分鐘QE救市,樓價、資產、股票、金、銀、铜、铁、锡、石油乜都跌死,揸錢都係貶值,正式走入豬欄都無仔生,咁兄台話經濟危機再來點攪作,生活都要繼續,無理由坐喺度冥想,學老子無為之道、静晒!

共呆之?哈哈。
108. Oscar Lam 2015-03-17 22:42:14
回刀兄,

一個物業投資者最關注的是物業本身的升值能力,因此,如果是看好前景,就算目前租金回報不如人仔利息,他也不會賣樓。當然以這二個老人家為例,他們只要賣掉其中一間物業也已經足夠他們餘下的生活費,而且應該十分充裕,並不需要全部賣掉。太多錢老人家更難處理。

金融經濟有隱患,珍港兄在這方面有豐富的經驗和獨特的見解,希望珍港兄可以在這方面提出寶貴意見。
109. Oscar Lam 2015-03-17 22:54:56
回懶人兄,

師兄可以說是我少見的超級大好友,你的樂觀態度令小弟佩服。在下只有一件事提醒,目前外圍情況有點亂(我說不出原因),多留一些現金,小心謹慎為好,不要過份進取。
110. Oscar Lam 2015-03-17 23:05:49
回懶人兄,

剛在隔壁看到懶人兄說有豐富的現金儲備,這樣就不用擔心了。
111. 蜕变中嘅懒人 2015-03-18 00:03:57
Oscar Lam 兄

多謝關心,懶人其實對物業長遠有信心,只要低潮時仍有能力持有,就無野好驚,懶人係賭仔性格,樓市賺來樓市蝕番都係打和,除非隻黑天鵝大隻過恐龍,否則都唔使怕,況且現今世界經濟睇嚟都係物業最靠得住,錢都靠唔住啦,其實講真懶人除咗揸物業就乜都無信心,咁想問兄台对乜最有信心呢?交流吓。
112. 引刀一快 2015-03-18 00:20:01
懶人兄

當大浪冚過嚟嘅時候,累得越高嘅沙堆,跌得越壯觀,反而挖咗個氹嘅地方,會裝滿水喎。

共尋之!哈哈哈
113. 引刀一快 2015-03-18 00:20:53
懶人兄

藝術品。
114. 引刀一快 2015-03-18 00:27:25
其實,珍港兄篇文,講咗幾個我唔方便講嘅觀點,無論如何,珍港兄願意講出佢對金融嘅擔憂,係好無私嘅奉獻。
115. Oscar Lam 2015-03-18 07:06:17
回懶人兄,

小弟95%的資產為物業,5%為現金,0%股票。這些物業一般都可以自給自足,即租金收入夠供樓,不知道夠不夠師兄看好物業前景?嘻嘻!
117. 蜕变中嘅懒人 2015-03-18 08:13:35
Oscar Lam兄,早上好。

鋪王兄,人人話1鋪養3代,兄台多鋪多藝10代8代豐衣足食、代有人才出,好勁勁,恭喜恭喜,懒人既羨慕又仰慕。
118. 蜕变中嘅懒人 2015-03-18 08:50:56
隔離王先生仲用緊買樓痛苦指數論,嚟形容香港樓價過高必將大跌,老生常談矣;如果改以租樓痛苦指數論,嚟形容香港樓價過高仲生活化、仲有說服力啲。

樓價過高但仍創新高、買樓痛苦指數痛未完更痛啲,咁唔合理嘅事情愈演愈不合理,繼續存在簡直豈有此理!但請冷靜諗深一層又豈無此理?不過仲有眾多合理嘅理由隱藏於王先生背後,懒人不才無能力探究,還斗胆請文胆王先生費神對樓價問题,以環觀俯视新態度去破解樓價過高隱秘,咁就係樓民之福。

買私人豪華遊艇痛苦程度更甚,時日更久,但價錢都未爆到等懶人有能力上番件!

共等之,哈哈。
119. 存在即合理 2015-03-18 09:00:24
黑格爾名言『存在即合理』,凡是存在的事物就天然具有合理性。
120. 打工仔 Andy 2015-03-18 09:26:48

懶人兄

豪華遊艇只是消費品, 不會賺到錢!但遊艇泊位就唔同, 所以有錢就買遊艇泊位啦!

121. 打工仔 Andy 2015-03-18 09:29:54

珍惜兄

保重身體,  依家d細菌真係好勁, 小弟都病咗幾日!

122. 惜緣 2015-03-18 09:33:24
To 116褸 運兄

兄台的挑撥離間是不會得逞的。

“講真”的,在下倒是幾佩服兄台這種樂此而不疲的精神。

阿彌陀佛!
123. Oscar Lam 2015-03-18 22:33:10
回117懶人兄,

師兄過獎了,師兄仲勁,屯門碼頭的小豬差不多被你捉光了,哈哈!
124. 大寶二寶 2015-03-18 23:02:47
回Oscar 兄、 懶兄

兩位師兄實力強横,一個係商舖王,一個擅長剝光豬。令小弟非常羨慕,佩服,佩服!
125. 蜕变中嘅懒人 2015-03-18 23:32:16
大寶二寶兄、Oscar Lam兄

懒人唔信今年美國會加息、两位點諗呢?
126. 大寶二寶 2015-03-18 23:56:44
回懶兄

又問?你好驚加息咩?

今年會唔會加息背後有鬼咁多理論,有經濟論,政治論,陰謀論,鷹鴿論…………。我地 D small potatoes好難估嘅。既然係咁,我咪就預咗佢會加息,問題咪解決咗囉。如果佢出年先加,就當bonus 囉,你話係咪?

段估佢就算加都唔會加得多,我就預佢加0.25厘囉。

唔知你担心D咩?

127. 引刀一快 2015-03-19 07:07:31
我都係咁話,引刀睇跌幾時都唔認爲主因係加息。

懶人兄,引刀依傢睇住大陸樓市咁様,其實冇咩感覺,想賣嘅冇賣,亦唔太在意,查實,引刀有時諗,成日睇淡講淡,但係自己相對“睇淡”金錢利益,咁,會唔會講嘢冇說服力呢?
反正,都已經買咗上手,升跌稍爲睇“輕”D,我認爲部份上價比細價樓升幅仲勁,你睇睇中原嘅樓宇16年買賣記錄,部份達到97年嘅三倍,換豬計劃必須留意呢點。
128. Oscar Lam 2015-03-19 07:16:36
回懶人兄,孖寶兄,早上好!

小弟認為,今年可能加息一次0.25%,之後的二年可能累計加息1-2%左右。由於各國的經濟普遍都不太好,加息幅度不應該太大。1-2%的加息雖不算多,但對市民的心理會有影響,畢竟大家享受了太久的低息環境,這對大家入市會有影響,從而影響樓價。這也是小弟說不要過於進取的原因。

小弟每年會和太太去一次澳門玩廿一點,最多玩3000元,多數輸完走。小弟想,如果有一次能幸運地贏十倍30000,我一定會先收起90%即27000,剩下3000元再玩,千萬不要把贏回來的錢又輸進去了,這樣做太不值得了。


129. 引刀一快 2015-03-19 07:29:42
Oscar Lam兄

真巧!我老竇幾十年來,每次去澳門都係玩3000蚊,第一鋪1000,嬴咗就帶4000蚊走,若然輸,第二鋪就2000蚊,嬴番又係帶4000蚊走,兩鋪都輸就冇計。
前提係,我老竇唔會當手錶,手上有回程船飛,最緊要識得走。
130. Oscar Lam 2015-03-19 07:38:10
回刀兄,

是的,常留必輸!
131. 蜕变中嘅懒人 2015-03-19 08:08:01
孖寶兄,OL兄,引刀兄,三位早上好。

懒人唔係怕加息,只係作為估市、估人心、估自己眼光走向指標。

用傳统思维同反傳统思维去估應該有相反結論,懒人睇美國無理由今年咁笨,喺全世面經濟下滑、減息、QE同離棄美、日主導嘅世界銀行聲中靠攏中國,美、日經濟假復甦真停滯之時,會利少弊多情況下加息自殘,蠱惑自利嘅美國佬都係出住口術加放住煙幕先,等到16年再睇定啲先算。

再諗香港、CY佔中得利之後極得習總賞識,意氣風發中估計佢對自由行安排、鳩嗚事件、及一啲秘而不宣嘅政治步處與中央已有共識安排,加上中央刻意對泛民強硬令政改不通過立法會、以利CY連任有跡可尋,而下屆超级選舉又將成建制派天下。

懶人咁諗法,樓市將平穩而緩缓上升過渡17年中,唔會崩潰嘅咪扮恐佈嚇鬼啦。
樓市唔會散、定過抬淡彈。共抬之,哈哈。
132. 蜕变中嘅懒人 2015-03-19 08:13:24
引刀兄。

賭場老鼠話:唔怕你精、唔怕你呆、最緊要你下次肯返來!

又係嗰句:佛國孖宝、返來你就知。

驚未,哈哈。
133. 蜕变中嘅懒人 2015-03-19 08:15:00
改正錯字:樓市唔會散、定過抬彈。共抬之,哈哈。
134. 大寶二寶 2015-03-19 08:31:17
回懶兄

早晨。如果CY 連任,你估对樓市係好事定壞事呢?

我初步諗,樓市政策有延續性,唔會大變。大家適應咗,樓價隨通漲每年緩緩上升,都係好事。好過搵件新人接捧,又吾知出D咩樓市政策,反為有風險。

共諗之,哈哈!
135. 蜕变中嘅懒人 2015-03-19 09:23:03
孖寶兄同懶人,係英雄同狗熊所見略同,懒人差少少就達到英雄级嘞。

共吹之,哈哈。
136. 打工仔 Andy 2015-03-19 09:38:42

懶人兄, 孖寳兄, Oscar兄, 引刀兄

小弟擔心香港經濟環境轉差多過美國佬加息!

137. 打工仔 Andy 2015-03-19 09:39:35

懶人兄, 孖寳兄, Oscar兄, 引刀兄

小弟擔心香港經濟環境轉差多過美國佬加息!

 
 
 
138. 引刀一快 2015-03-19 09:54:49
懶人兄

我老竇以前又真係成日都對葡京講“返嚟”。我睇下幾時得閑陪佢去玩下,我都係玩3000。