1. 同不同 2015-02-17 08:31:27 |
|
謝博士再三分享,哈哈哈 |
2. 新上車 2015-02-17 08:32:37 |
|
多謝博士提醒哩個無能政府 |
3. 同不同 2015-02-17 08:32:38 |
|
謝博士再三分享,哈哈哈 |
4. 途人甲 2015-02-17 08:54:42 |
|
相對財務公司借貸,我更關心金管局於1月19日公布的"遵守現行物業按揭貸款的審慎監管措施"通告,對認可機構如銀行借出商業貸款的新規限,可能對整體物業投資市場(不限細價樓)的影響。 未知博士對此有否了解,並作出評論? |
5. 周顯 2015-02-17 09:40:44 |
|
樓市爆煲 先見斷供 2015年2月16日
【明報專訊】我常常自稱是樓市專家,但我熟悉的只是樓市的理論,以及政府的房地產政策,對於樓市的實質操作,以及數據分析,可是弱項。幸好,在這方面,我有明燈去作出指示,這就是我的良師益友湯文亮博士,他對樓市的精闢分析,是我拍馬兼拍馬屁也及不上的。
日前,他發表了一篇文章,也廣受到地產界和炒樓界的注視,就是說細價樓將會在3個月之內爆煲,理由是它們在財務公司的二按、三按、四按等,成數實在太高,而很多借款人根本無力還錢。凡是唱淡樓市者,必然會遭到好友的反擊,雖然湯博士向來是好友,近月才從好轉淡,可是一旦唱淡,必遭反擊,卻是必然。我當然不能就樓價的未來走勢發言,因為這涉及數據分析,但是,有些事實卻是可以說的。
湯文亮月收幾千萬租 只好買樓
網友有一點對湯博士的批評是極其有力的,就是開始看淡的湯博士,近日也有買樓。就這一點,幸好我日前和湯博士吃過飯,從中受教了,他說:「我一個月收幾千萬租,根本無地方使,就是看淡未來樓價,但沒有其他更好的投資,也只有繼續買樓了,只不過一直要減少槓桿,以及挑極優質的才買。」在這場飯局,本來我是想游說湯博士上市,以圖在其中撈返些油水,誰知他根本不缺錢,反而還大把錢,上市又有何用?
至於因為按揭過高,因而令到樓價出現危機,如果就我所知的理論,只能說:這的確是會導致樓價暴跌,但卻不能定出在哪一時間發生,因為高槓桿的業主在斷供之前,必然會賣當借,死頂很久,才會斷供,斷供了一段日子之後,房子才會出售。因此,如果要預測3個月之後,樓價將會暴跌,應該在現時已經看到了斷供潮的初現。如果只是高槓桿而沒有大量斷供,也許,樓價可能還會多挺一段時間。 |
6. 粉絲 2015-02-17 09:58:47 |
|
謝謝博士 |
7. 納稅人 2015-02-17 10:15:54 |
|
周顯完全唔識樓,估親都錯,佢篇文噍一亮點係湯生一席話:我一個月收幾千萬租,根本無地方使,就是看淡未來樓價,但沒有其他更好的投資,也只有繼續買樓了。
環球QE減息兼通縮,賣樓止賺容易 ,問題係d錢無出路。香港經濟好又低息,按揭嚴謹,置業者又保守,我自己一年前買樓,兩年加嘅人工已經高過我層樓嘅供款,五六年儲蓄又夠full paid,咁唔通零槓桿揸現金?香港嘅問題唔係樓價高而係貧富差距大,公司中層兩年加萬幾蚊人工,低層只有二、三千! |
8. cuoda 2015-02-17 10:16:14 |
|
謝謝博士溫馨提示, 我亦相信政府唔想見到呢條大動脈有乜野三長兩短的 |
9. Ordinary People 2015-02-17 10:20:03 |
|
多謝博士提醒 ! |
10. JL 2015-02-17 10:28:30 |
|
認同。 |
11. 大寶二寶 2015-02-17 10:37:08 |
|
要樓市爆煲,樓價回落,都係果句,要有以下原因:
1. 供應到位 2. 香港經濟轉差,失业率上升 3. 息口突然大幅飈升(加多五、六厘) 4. 黑天鵝突發事件
1 至 3 暫時都未發生。4 就冇得估。四按問題充其量係導火線更快引爆樓市,但大前題喺先要以上問題產生先。
況且現在樓市仍然處於上升軋,只要你準時還錢財仔唔會斷自己米路。三至四按數目無法估計,套用懶兄斷嚿估方法唔會多,始終唔係按揭市場主流也。
所以現階段我睇唔到樓市會短期內爆煲。仍然維持 CCL 年尾會企穩 140 以上。
共勉之,哈哈! |
12. 小弟子 2015-02-17 10:38:56 |
|
整編文章的重點就喺:「就算是三按,物業基本上已經屬於財務公司,收樓只是時間問題,如果樓價繼續上升,或者可以捱多一陣,倘若樓價下跌,四按危機便會立刻出現,在骨牌效應下,樓價必定會快速下滑」。
儲備子彈,等待市場處於滿目蒼夷屍橫遍野的時候,再出來血拼吧!講真句;炒股買樓中長期投資項目,是否能夠賺錢兼安心飲茶食飯穩坐釣魚船,首要是入貨價。 |
13. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 11:02:20 |
|
懒人對經濟理論動態所知不多,又懶無耐性睇長篇大論高深文章,所以多數用零碎新聞資料串連靠估,中者十一,不中者十常八九,但有3項新聞同一項偏見令懒人將之大串連:
3項新聞: 1. QE多年预期通漲未見反而通縮呼之欲出。 2. 澳洲突然減息,恐怕又似跟歐盟QE步伐,同時又考慮禁止外國人買二手樓,奇! 3. 祥益汪先生評美元虛幻升值論。 1項偏見: 美國佬自私虛偽性格及其經濟猶其是風暴中心樓市似起死但未回生。
懒人現在唔多信傳統分析,因QE己令經濟理論自形成新走向。 QE只可以令可流動嘅商品因供應過多而形成通缩,而救通缩又係QE,錢要揾保障,全世界俾中國人提醒,不能移動嘅物業係最可靠嘅歸宿。
懒人纯係咁諗,段嚿咕,慳時間唔辛苦。 澳洲係唔係鼓勵外國人買樓幫助經濟,而又避免俾國人炳呢,所以考慮禁止外國人買二手樓。 樓係救國靈丹,只要參考美國嘅反面教材而行就掂嘞。 |
14. 哈哈 2015-02-17 11:08:42 |
|
想請教湯博士香港金融基構有否推出I kill you later 的產品?因為我認為這個對香港經濟影響更大,所以想請教一下! |
15. Oscar Lam 2015-02-17 11:10:30 |
|
博士說:
"所以,我唯有寫這篇文章,提醒各位準備置業人士,要量力而為,千祈唔好追價入市,更加不要貪方便向財務公司借貸,小心駛得萬年船,別無它意。"
這才是重點,已買樓人士實在沒有必要自亂陣腳。
|
16. 80後廢青 2015-02-17 11:12:11 |
|
刪除Facebook內提及細價樓的文章,係為免湯博士唔開心......呢種理由未免有點兒....
林一鳴怕出風頭「拒戰」 面對湯文亮公然「挑機」,林一鳴卻決定息事寧人,他昨天在個人Facebook表示,只是以個人知識及分析來發表意見,認為市場上持相反意見十分正常,惟因現在「火頭」太大,他為了淡化事件,已刪除其個人Facebook內提及細價樓的文章,避免湯文亮不開心;但林一鳴強調,並非受到挑戰便退縮,他仍維持對樓市看升的睇法,今次選擇低調處理,只是怕出風頭而已。 |
17. 支持者 2015-02-17 11:16:01 |
|
多謝博士忠告. 可是忠言逆耳, 天要下雨 娘要嫁人. 唯有扣好安全帶, 希望這個浪殺傷力不至太大!
|
18. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 11:16:44 |
|
近代大戰無乜,主要而快速嘅削減人口機制力度大減,醫學倡明導致死得人多嘅瘟疫威力大減,人愈來愈多,錢愈印愈多,温室效應水面升高地愈來愈少,樓,猶其是人口密集嘅城市,係終極穩陣投資不二之選,那怕一時回氣,始终升番夠數俾你。
執樓之契,與之終老,益埋後代,千秋萬世。 |
19. Simon 2015-02-17 11:17:19 |
|
其實買樓并不是唯一的出路。今時今日可以做到6-8厘低至中風險的投資仍多的是。
個人認為以高成數的按揭買樓是一種很高槓桿、很高風險的投資。試問比全部身家買期指好得了多少? 如果樓價不停升,當然賺到笑,可是如果向下跌呢?
|
20. Oscar Lam 2015-02-17 11:18:07 |
|
感謝5樓兄台分享,使我看到之前我沒有留意的事實。 |
21. Simon 2015-02-17 11:22:59 |
|
還記得王子華說過"用一生既積蓄,買一生還不完的債"嗎?
要知道 "歷史在重演",這只是時間問題。 |
22. 引刀一快 2015-02-17 11:31:19 |
|
|
23. 眼光決定命運 2015-02-17 11:33:31 |
|
所以王子華只能作為一個娛樂大眾的戲子,不能成為人上之人的富豪。 |
24. Simon 2015-02-17 11:34:23 |
|
黃子華~ 哈,錯別字呢~sorry |
25. 萬斯菲爾 2015-02-17 11:35:30 |
|
很欣賞及同意湯博士的四按定義及分析!坊間的四按數字與博士理解不同!所以,未來三至六個月,樓市必有黑天鵞,早爆早着! |
26. 大寶二寶 2015-02-17 11:48:25 |
|
好友之間对賭樓市,似乎冇咩吸引力同引唔起咩回響。同谈友对賭就唔同……
如果一定要我揀,我揀博士會輸!
共勉之,哈哈! |
27. 引刀一快 2015-02-17 11:55:50 |
|
大寶兄
你想揾淡友對賭就簡單啦,你唔記得呢度仲有個引刀咩? |
28. 大寶二寶 2015-02-17 12:01:01 |
|
回刀兄
咁你相信三至六個月內,樓價會回落嗎?願聞其詳。 |
29. 尖尾 2015-02-17 12:01:18 |
|
To : 11/F 師兄 其實很多專家都說"現階段我睇唔到樓市會短期內爆煲", 但到個個真係睇到時還來得及走避嗎 ? * 無心冒犯,只是講出小弟愚見 ! |
30. To 7/F 2015-02-17 12:02:24 |
|
You are one in hundreds. |
31. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 12:13:41 |
|
大寶二寶兄、引刀一快兄
懒人好同意博士用旱天雷方式,警惕吓風險因素俾勇於借貸又借貸嘅仁兄,同預告政府出招前三思,但就一早認定12000宗4按集中於细價樓係誇大咗,嚇人同嚇鬼都要誇張些少至有效,只要出發點係利人就可接受,利埋己就更好。
博士輸,在懒人靠估係一定,而且博士其實唔想赢,如果博士唔出聲可能會有多些少銀主盤接力,出咗旱天雷應該無得赢,求仁得仁。
|
32. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 12:27:14 |
|
講開黃子華說過"用一生既積蓄,買一生還不完的債"。 只係在舞台上嘩眾取寵至啱用,信者今日聽從他日貧窮一世,聰明者用簡單直接方法諗己知係黃子華老點,從50前數到現在,無數盲毛因置業而發達者遠比因置業而破產多無限倍,買樓同買馬王(發實)大熱門一樣赢面極高。
買股票就两睇嘞! |
33. Oscar Lam 2015-02-17 12:33:26 |
|
致29樓尖尾兄,
雖然短期爆煲的機會不大,但不等於一定不會發生。因此,要有心理準備,保持穩健的現金流至為重要。如果能準時供樓,就算樓市爆煲,為何要走避呢? |
34. 引刀一快 2015-02-17 12:47:50 |
|
我覺得通常一路話住爆煲,咁就一路都唔容易爆,所以呢舖我覺得都係黑天鵝嘅多。
大寶、懶人、OL三位師兄家底厚,自然對資産價值嘅變化處之從容,但係一個新仔每月攞半份人工出嚟供樓,仲要睇住每月資産值下跌一兩萬嘅無形損失,心理承受唔起大有可能。 |
35. Simon 2015-02-17 12:50:12 |
|
|
36. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 12:51:47 |
|
回想04至09年,懒人就係博士口中加按買樓、再加按再買樓、又再加按又再買樓、都係再加按都係再買樓........如是者覆製咗6、7嘅清兵,直至出按揭管制至無得玩,期間08年嗰次要上會時差啲頂唔順要揾財仔,用契同財仔借50萬年利息8厘,10月後還清,現在就持盈保泰準備咗5年供樓儲備金,現在財仔太大咬,唔制了。 |
37. 大寶二寶 2015-02-17 12:54:08 |
|
回31 懶兄
世事果真给你看透。唔想講果句都講埋……博士呢鋪係明輸實羸……哈哈哈……
共勉之,哈哈! |
38. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 12:54:19 |
|
SIMON兄所言甚是,有道理。 |
39. Oscar Lam 2015-02-17 13:00:27 |
|
刀兄,
你錯啦!在下對於資產價值嘅變化並不從容。如果我們已做好準備,而結果樓市真的要爆煲,我們還有甚麼可以做呢?我們一樣要生活,為何不從容面對?開心總比痛苦好,你說對嗎? |
40. 村長 2015-02-17 13:02:07 |
|
博士叫人小心係值得尊重., 借 2-30厘財仔套首期買細價樓更加係玩命.
但博士一味重覆似是而非, 難以証實的 "12000 個細價4按單位", 又將每次轉按當作成 +1按, 實在絕對有玩弄數據, 讀者之嫌.
本村長重申:
1. 用財仔上一按的物業, 絕對係集中於中大價單位, 因為金管局 limit 左銀行按揭成 5-7成 (可能係博士眼中, 平過 2000萬都係細價都唔定, 博士買就都億億聲)
2. 用財仔借 2,3,4按, 都絕對係集中係中大價單位 (6M 以上)
3. 借 2,3,4按的錢, 大部份都係用於私人用途如生意周轉, 交卡數, 欠大耳 loan 等, 絕不可能用作細價樓的首期.
4. 正常轉按 + 變現, 絕對不是博士所講的 N 按. 否則理論上單位每次轉手新做按揭, 都係 +1按. 市場上過百萬二手單位, 都係幾十按.
細價樓半年內爆唔爆得唔知. 能知 3 日事富貴千萬年. 就算爆, 我相信都絕對唔關博士所謂的 12K 4按樓事. |
41. 大寶二寶 2015-02-17 13:05:19 |
|
回29 尖尾兄
師兄客氣了。唔同意見唔緊要,只要理性討論就得。
回應你的意見,師兄說得对。那就要看你睇市有幾準確同对自己嘅信念有幾肯定囉。投資買樓,入市時間始終係個人選擇,冇人會比你更清楚自己財力同承受風險能力。
未入市嘅要計清楚數先好入,入咗市嘅就要居安思危。幾時都係小心駛得萬年船。
共勉之,哈哈! |
42. 大寶二寶 2015-02-17 13:18:13 |
|
回39 Oscar 兄
同意。投資物业我相信要長揸才可置富,因我始終相信未來樓價會向上。短期炒賣好高風險同太刺激唔啱我。兼且依家都冇咩得短炒喇。
共勉之,哈哈! |
43. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 13:21:09 |
|
TO 34樓 引刀一快兄
懒人咁諗,話現在樓價高CCL都係136,只比18年前97高峯高36%,以複式通漲計每年不足2%係好平,但以03年谷底計就升咗差不多4倍係好貴,樓市就因而充滿戲劇性,話貴嘅用03年計,話平嘅用97年計。
配合世界環境大因素,懒人就會將之平均靠估,结果预测若樓市仍平穩則向上,若亮劍兄嘅井噴後就急回,所以結論係買着數過唔買,懒人賭仔性格一向富貴險中求,舊年尾再買一隻小豬唔驚得咁多,當然實力唔夠同胆小者唔鼓勵咁搏。
策略係平穩續持有,出現井噴前放無SSD豬仔,呢個係懒人自己計劃同引兄傾,唔係鼓勵其他人咁做。 |
44. 引刀一快 2015-02-17 13:58:57 |
|
懶人兄
你上年年尾隻聖誕猪仔我又唔覺得叫做險喎,有一個經濟學者講過,買價為月租400倍係合理範圍,你只係300倍,而且FP唔使利息,加上我一直認爲手頭鬆就唔使眼緊,問心講句,我覺得進取D你咪等時機出猪仔囉,我知你想換大豬。唔係嘅話就算揸住都冇壞,我D大陸屋,老婆話唔賣,我都冇嘈交。 懶人兄按理論嚟出猪仔,要多考慮兩點,1,到底井噴係咪一定出現?2,依傢係咪已經井噴緊? 仲有,如果懶人兄有興趣研究97年樓價同今日情况嘅異同,有一點我都覺得值得研究,97年有D唔係CCL成份屋苑嘅豪宅,97價格係今日三份一左右,我覺得當年嘅情况會比依傢瘋狂。 |
45. 尖尾 2015-02-17 14:09:02 |
|
回 33/F Oscar 兄 & 41/F 二寶兄 都同意你們的觀點, 其實所有投資都應該留一道逃生門自己, 特別是我這些小小小業主。 |
46. Oscar Lam 2015-02-17 14:20:57 |
|
42樓孖寶兄,
同意。"長揸必勝"這條金科玉律簡直可以說物業投資者的聖經。如果沒有了這一條,物業投資市場就不會存在了。
至目前為止,我仍然堅信這條金科玉律。
祝新年快樂,旅程愉快! |
47. Oscar Lam 2015-02-17 14:46:57 |
|
43懶人兄,關於以下那一點,我的看法和刀兄相似。
"策略係平穩續持有,出現井噴前放無SSD豬仔"
要預測會否噴井或何時噴井並不容易。兄台如果有計劃以小豬換大豬,則一定要把握好出貨時機,這個時機在何時我不知道。但是,以小弟之經驗,一般一、二年總會發生一、二次,每次時間很短,大約一、二個個月,在這段高潮期,你很容易以很高的價格賣出你很差的物業。
小弟認為,掌握一個好的出貨時機比預測中原指數還有多少升幅更重要。以細價樓目前的情況來看,這個時機可能很快會到,或者根本已經到了。兄台想想。 |
48. SKKK 2015-02-17 15:12:28 |
|
周日在維園得到了博士簽名售書,很是榮幸,預祝博士及各位新春愉快,財源廣進。 |
49. alan288 2015-02-17 15:17:22 |
|
多謝博士提醒 |
50. bet while selling book ? 2015-02-17 16:42:47 |
|
While selling his new book, Dr. Tong bets with others on the crash of small capital property market. It is logical that Dr. Tong will lose this bet. Since book and lose shares same pronounciation in chinese. |
51. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 17:10:19 |
|
TO 47樓 OSCAR LAM兄 本來懒人估計年中前應該大约到井噴頂前一段,現在細價樓俾博士打咗鎮靜針,咁應該無風無浪慢牛到年尾,所以,懒人估博士輸係正路。 |
52. CD ROM 2015-02-17 17:15:57 |
|
同意博士係想輸多過贏, 不過個局成唔成事都好, 博士目的都已經完美地達到, 口水戰都係d side dishes only...
呢幾日博士論述左佢理解上的4按, definition 上同主流數據既根本性分別, 我覺得好值得師兄們反思並再深入了解... 因為呢個按上按既操作上, 係define2, 3, 4按有好大唔同~~ 博上尋日都講, 接近1000宗3按(博士define為5按already), 係一個好驚人既數字!!!
小弟驚青, 呢個對2,3,4,5按唔同definition既問題, 令主流數據出現左一個盲點, 攪不好, 加上SSD, 一場本地小規模黑天鵝隨時可以出現~~~~
話說回頭, 對呢度好多師兄來講, 信唔信會爆, 只過係玩唔玩多一注既分別jel... |
53. CD ROM 2015-02-17 17:26:23 |
|
講到黃子華, 點可以唔提 "The power of compounded" 呢?
到現在我依然深信此法則, 盡量係30出頭呢1刻安全地購入多一點資產, 無他的, 30年既the power of compounded, 唔係講笑ga !!! 我係咁樣同我D朋友講:
假設我現在擁有7M資產而你係0, 我當拿出30年既平均通賬為5%pa, 我每個月無型咁儲緊3萬銀入袋, 連儲30年, 你幾醒都好要30年平均搵多我3萬銀1個月, 談何容易... |
54. CD ROM 2015-02-17 17:32:19 |
|
我直頭覺得就細價樓而言, 呢1刻已經開始左井噴, 並已經係出細價入中價既好時機~~~
純感覺, 呢1,2個月係大家討論緊d細價樓點貴, 仲有無得上, etc既時候, d 6-10M既貨已經削削地越來越貴啦...
再比d 4M上多10%, 你想換大而果d上5%, 咁都未必有so 啊 |
55. 打工仔 Andy 2015-02-17 17:43:21 |
|
To CD Rom 兄 你的成績真不錯! 昨日, 小弟有幸揸車進入一個過億元一間的獨立屋屋苑, 門口可泊三部車, 真係要重申定義什麼是豪宅!哈哈哈! |
56. Oscar Lam 2015-02-17 18:05:14 |
|
|
57. Oscar Lam 2015-02-17 18:07:53 |
|
|
58. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 18:12:39 |
|
換樓公式: 細換大,樓價跌得愈殘愈好,跌到1蚊呎更好,加1000蚊買大1000呎,正! 大換細,變現仍保有細自住樓,樓價愈高變現愈多。 現在樓價升得急,想用多間細樓換一間大樓係反換樓公式而行,理由係細樓跑得快過中價樓,之後中價樓會加速,但如果中價樓追得太快就唔制囉,養住豬仔收租回報仲高。 |
59. 引刀一快 2015-02-17 18:17:09 |
|
|
60. 引刀一快 2015-02-17 18:18:20 |
|
我講白D,我覺得,湯生早前嘅壯舉,可能已經將井噴出現嘅機率降低咗。 |
61. CD ROM 2015-02-17 18:26:28 |
|
引刀兄, 我就話博士將噴既高度降低左就真。
懶人兄,如果只得自住一層,就唔同講法啦。 |
62. 引刀一快 2015-02-17 18:47:12 |
|
CD ROM兄
呢點,好難證實,就算係幾年之后做賽後檢討都好難推斷,主要係連井噴嘅定義都係抽象而且非統一嘅。 不過我認爲仲有一個可能,就係湯生今次壓一壓嘅,唔係瘋狂嘅入市意欲,而係一個煲蓋,或者..................,就要睇睇呢段時間,外圍經濟因素點影響樓市嘅心理因素。 假設湯生嘅預測全準,亦要睇下市場上呢班熱情如火嘅上車樓民如何解讀。 有冇見過大陸人買香港六合彩特碼?隨便一首詩都可以解讀成中獎玄機,原因就係賭民嘅賭博熱情。 |
63. 蜕变中嘅懒人 2015-02-17 19:19:16 |
|
TO 各位師兄、師姐 博士呢次高姿態大動作至少可能有3項成果: 1. 俾警告嘅太冒進嘅上車者停一停、諗一諗。 2. 提醒政府出招三思。 3. 提醒政府注意不受監管嘅財仔濫借禍害。 因此間接短期內噤住咗隻黑天鵝飛唔到出嚟,現在牌面睇全世界傾向減息QE救市,美國加息係癈話,可能仲变相QE埋,香港樓市平穩到年尾係大有可能,在此向各位師兄、師姐拜個早年,祝樓市無驚無險直到明年,各位師兄師姐樓財就手,慢牛運財,長拎長有。
|
64. 打工仔 Andy 2015-02-17 20:39:51 |
|
Oscar 兄 引刀兄
我賣身都買唔起 哈哈哈! 間屋, 我朋友05年用6200萬買入, 3400尺, 現在值1.4億! |
65. 打工仔 Andy 2015-02-17 20:47:38 |
|
懶人兄
我本來計畫沽一間細, 換一間中自住, 但任總出招後要二合一先得, 最後, 與CFO 開會後計畫告終! 要等下先! |
66. Oscar Lam 2015-02-17 22:35:24 |
|
64樓打工仔兄,
05年至今屋仔只升值一倍,此再次說明,細價樓真的有點過火了。 |
67. 打工仔 Andy 2015-02-17 23:54:24 |
|
Oscar兄
05年時全新豪宅賣得太貴! 細價樓以前無禁值錢又係事實, 我揸一些淘大, 租值比較高, 真係升得太快了! |
|