ENG
瀏覽人次:73594    回應:62

不切實際的Location,Location,Location

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  李嘉誠先生所說的量力而為其實是深奧無比,而在物業市場,「力」便是負擔能力,李Sir即是就是話俾你知道,就算買樓都要根據個人能力,如果超出能力範圍,很容易泥足深陷,不但不能從物業賺取分毫,反而會損失很多錢,雖然,有不少資深投資者創立了不少理論,而且當中不少互有衝突,互相予盾,但最少有一個理論是大家共同接受,就是「Location,Location,Location」,到現在,有不少物業初級講座,主講的人劈頭等一句便問在座的人,投資物業最緊要的是什麼,在座的人都非常興奮,大聲回答「Location,Location,Location」,在我聽來,該人的問題是,阿媽是什麼人,答的人回答「女人,女人,女人」,不過,玩講座的人都知道,這些叫做gimmick,能夠帶起氣氛,久而久之,「Location,Location,Location」,便變成了變金科玉律,不過,是不切實際的金科玉律。
 
  有人參與那些講座多年,始終舉棋不定,從未買過一個物業,最近,又見樓價飆升,非常沮喪,他問我,點解買唔到樓,他已經經常睇我的文章,認同我的理論,早已扚起心肝買樓,但點解買唔到樓,他問我點解,我二話不說回答,因為他錯信了一條理論,就是「Location,Location,Location」,那人瞪大眼答,咁都有錯。當然錯,這條理論之前有一個要求,就是不吝嗇腰間錢,否則,有預算的話,又如何買到最好的樓宇,而「Location,Location,Location」,就是代表最好的,亦代表最不切實際的。
 
  有人買樓,他的預算只可以買一個低層三房單位,但他不滿意,認為低層已經不符合第一個Location,但如果要買高層,他的預算不夠,唯有稍候,待樓價下跌,或者他的收入增加才買。當那人收入增加,可以買三房高層的時候,他又嫌方向不佳,未能符合第二個「Location」,但方向佳的單位他又負擔不起,唯有再等。
 
  那人工作卓越,升職加薪,可以輕易負擔三房高層,方向又好的單位,到那時候,他又嫌話單位的地點不佳,如果是南區就不錯,山頂就更佳,而且,這是最主要的一個「Location」,如果不能符合,就情願唔買,如是者,他情願到現在,始終沒有買樓。其實「Location,Location,Location」 亦只不過是那些不願意買樓的心魔,就算有一層樓符合他們的要求,他們仍然會以即將加息,已經佔中,供應增加做藉口推遲買樓,他們的心裡早亦有一個答案,就是「唔買,唔買,唔買」,其實,買樓,量力而為便可以,買入一個物業之後,就會有機會,揾到一個符合「Location,Location,Location」的物業,否則,一開始便要符合「Location,Location,Location」,一世都不用買樓。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 88已上車 2014-10-06 10:18:06
非常認同
道出了許多人不買樓的原因
心魔比一切還可怕
有人對地產商/ 收租佬 怨恨其實都出於妒忌

所以靚樓買唔起, 折衷買普通的
普通的買唔起, 買入門的
細佬咁少人工一開始又點買到樓, 所以買了車位
踩隻腳入去再講
慢慢供供下就換上去

2. 物業初哥 2014-10-06 10:28:32
非常同意!

「Location,Location,Location」三個即為地點、座向、樓層,三者中兩個已經算是優質盤!
3. ak 2014-10-06 10:28:42
it should be money money money instead5y
4. 引刀一快 2014-10-06 11:04:49
同意,money money money最實際。
價夠筍, 地點、座向、樓層唔啱心水都冇問題。
5. 林太 2014-10-06 12:56:22

想一步到位需要很好的准备(很丰厚的储备)。

想一步登天只有出生当天夭折。

6. snj 2014-10-06 15:24:58
This rule is only suitable to the street block properties
7. Data 2014-10-06 15:33:16
My Rules is Peoples, Peoples, Location

8. 亮劍 2014-10-06 16:12:55
呢個「Location,Location,Location」,真的害人不淺!
过多幾個月,政府將會大晒冷,弍仟多伙居屋楼花可能隆重登場,萬眾矚目的居屋有何吸引之處?
一言以蔽之係……平!!!
坊間估計是市價6~7折左右,睇落吸睛喎!
但可能大家唔知,可以在6折楼下買楼的機會,其實大把。
今時今日CCL係128.14。
直到上星期五為止,CCL已經開咗1082期。
平均計CCL大约係 67.71点,即大约係現指數的一半。

低於此指數的日子,佔呢20年幾的6成多。
而最近期CCL見67.71楼下揮手區,係07年尾。

我有唔少朋友,就係因嫌三嫌四,又要係市區新楼、又要有会所、又要高層向南、又要揀有靚景觀、又要三房双厕……條件多多但弹药唔多,蹉跎歲月之下,唯有棄買租住等!
因為D$俾晒业主,整到首期不足關係,现在焗抽居屋!
9. 請教湯博士: 2014-10-06 17:57:54

我和老婆月入合計三萬八,有一仔五歲,什麼樓盤合適?

10. SHIT, SHIT, SHIT 2014-10-06 18:01:57
Democracy is shit, if no law and order.
11. CD ROM 2014-10-06 18:06:51
不限樓, 其他消費品如車, 錶, 當budget係fixed, 所有facts就要排priority去選擇ga la...

所以有D朋友你同佢講買乜都係無意思, 嫌A嫌B, 乜野叫 "妥協", 裕D叫 "睇送食飯" , 好多人真係唔明白ga...

計我話, 正解location x 3 , 應該話係當有1個fact出現, 去同location 比既時候, 永遠記住location先行, 咁就正確啦. 
12. 自己供得掂 2014-10-06 19:33:03

我和老婆月入合計三萬八,有一仔五歲,什麼樓盤合適?........

自己供得掂的樓盤........

13. Oscar Lam 2014-10-06 20:11:58
[Location, Location, Location] 一般是資金充裕的投資者的要求。對這些人來說,該物業罕有,質素高,升值能力高,抗跌能力強。如果能力許可,這樣的物業自然是一個好選擇。
14. 師nine 2014-10-06 20:23:19
以前就係3L,而家地鐵八爪魚網絡,天水圉也不再悲情了
15. 引刀一快 2014-10-06 21:41:48
To 13樓 Oscar Lam兄

一般是資金充裕的投資者的要求。”

資金唔係絕對因素,勤力可以左右命運,多行多睇多考慮,終會搵到好嘢。
16. 引刀一快 2014-10-06 21:47:09
To 8樓 亮劍兄

我有唔少朋友,就係因嫌三嫌四,又要係市區新楼、又要有会所、又要高層向南、又要揀有靚景觀、又要三房双厕……條件多多但弹药唔多,蹉跎歲月之下,唯有棄買租住等!
因為D$俾晒业主,整到首期不足關係,现在焗抽居屋!”

你係用緊結果嚟推論原因,按你咁講,個個都傻仔架喇!
17. 睇得通 2014-10-07 01:29:55

買樓心得,睇餸食飯,冇咁大個頭,不要戴咁大高帽......

18. 普通人 2014-10-07 02:08:09
湯生你好,我係一個30歲的普通香港市民,宜家渣住2層樓,呢1年你的文章我日日都有睇,我好後悔如果再早2年開始日日有睇你文章,我宜家應該有4層樓
19. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 05:16:06

9樓兄台問:(我和老婆月入合計三萬八,有一仔五歲,什麼樓盤合適?........)

12樓兄台答::(自己供得掂的樓盤.......

平淡中不失精彩得求其,答得隨便,應酬問答典範我鍾意!

20. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 05:49:52
TO 9樓 請教博士兄
講完笑真心想同兄台研究吓。
兄台問:(我和老婆月入合計三萬八,有一仔五歲,什麼樓盤合適?

懒人提供樓價300萬,借9成,有海景,有鐵路,有極佳升值潜力收租金最少8000以上,可先作投資上車先已租樓住,若小朋友學校啱車程可自住。

边度咁平?屯門碼頭區。
點解咁有信心?祥益汪先生力薦。
最大無敌理由:懶人啱啱買咗,手快有、手慢無。
僅供參考,信不信由你,哈哈哈.......

21. Oscar Lam 2014-10-07 07:04:13
引刀兄,
3Ls是眾多投資策略中的其中一項。當然,你說的勤力對投資者來說絕對正確,但二者沒有衝突。
22. yy 2014-10-07 08:09:08
將Location解釋為樓層座向真是匪夷所思,失了大方向,為此解讀而買不成的話,是咎由自取吧。Location這個說法應是給投資者作參考,只解釋為地點、地點、地點就可以了,縱使樓宇殘舊失修,但隣近中環可以了,隣近地鐵站可以了、位處名校網可以了,這些物業不愁出租,具重建價值不愁沒發展商收購。至於個人居住取捨就客觀因素太多,有隣近父母好友的,隣近工作地點的,為校網而考慮的,為空氣環境的。
23. 亮劍 2014-10-07 08:32:49

引刀兄--------

 

曾特首於 2009年尾,推施政報告上電台解畫,有自稱任職醫生的女士投訴跟任職律師的丈夫合力仍供不起樓云云。

醫生加律師少說月薪十萬,一上車便要買名鑄、天匯當然力有不逮,但要買四、五百萬的樓應該綽綽有餘。

當然,如果硬要投訴一上車五百萬樓三成首期百五萬現兜兜不易負擔,「疑似女醫生」大可以二按借夠九成。

兩口子專業人士如果連五十萬也付不起,我覺得不是特首、政府、香港社會的錯。

就算你過往真的「駛大咗」,今日起才開始儲蓄,醫生入職薪酬計你六萬,律師入職計你四萬,就當你兩個各自要養家、要置裝、要食、要住、要買名牌,一個月加埋都應該儲到三成,一年就儲到三十六萬,年半點都儲到一成首期。

如果兩口子負擔少啲或節儉啲,每月儲到半份糧 (大家唔好忘記搵一萬要儲五千當然 mission impossible,但搵十萬儲五萬就真係唔係好難),計埋交稅一年都已經儲夠首期。

更重要的是,人生於世「冇咁大個頭唔好戴咁大頂帽」。

即使你唔認同「量入為出」呢種經濟原則,至少都應該贊同由細到大阿媽教你「睇餸食飯」。

如果真係負擔唔起,買遠啲買細啲先上車又何妨。

新界區如果肯俾到四千蚊呎好盤已經多到暈,兩口子買個八百呎大單位三房兩廳兩厠所寬敞到翻筋斗都得。

四八卅二都不過係三百幾萬!

你話新界區唔得喎唔近番工(我又真係唔知原來咁多醫生番中環,新界咁多區冇醫院嘅),咁奧運站算係九龍中心啦,呎價七八千好貴咁你咪揀五六百呎囉,兩個人,其實五六百呎兩房可以接受啦,五百萬埋到單都算係咁。

俾得起首期,之後供樓就更容易。

Mortgage 此東西,你嫌供得多可以供耐啲,供夠三十年,每月供幾萬,頭幾年要供二按自然辛苦啲,但疑似醫生和疑似律師年年加薪,過得六、七年兩口子搵成十幾廿萬一個月,足夠換幾次樓。

至於名鑄、天匯此等豪宅,人哋起出來不是預算你兩個「區區」專業人士買的。你們買不起,合理過合理,有甚麼好投訴。

好比投訴百幾萬一個手袋你係醫生都買唔起。大姐呀,你「區區」醫生學乜鬼人買百幾萬嘅手袋先得架?你買得起,甘比、呂麗君、陳振聰太太買咩呀?

此女打電話上電台插特首無疑其志可嘉,但人頭豬腦、見識淺薄、吹水唔抹咀未免丟人現眼。

所以,港女有心人,奉勸你下次吹自己係銀行從業員,話金融海嘯後生意難做,老公做 big-4 又要放 no-pay,而家連銀行低息做 Mortgage staff 你哋都冇信心買樓,繼而投訴政府呢樣唔好、嗰樣唔好,咁咪 re 啲囉。

 

14  10 月 7 日後記-----如果呢個大口疑似女醫生喺 10 年頭,同佢疑似律師男友,唔係想一步到位,同時又能放下專業人士,係要住一間有體面豪宅的心魔,而是求其入件力所能及的西九四小龍「袋著先」---------

 

那對上幾年,他們就可乘搭美國佬送既資產增值順風車,再襯百年難得一見的長低息期,咁還你壹佰幾拾万樓按,根本上係濕濕碎,如果加上你自己醫生同律師男友,正式考晒D專業試領正牌,咁家陣就可正正式式,進駐半山千幾兩千萬真正豪宅!

24. 引刀一快 2014-10-07 08:45:24
亮劍兄

醫生加律師少說月薪十萬”,叫佢兩公婆死就快D去喇,正常一個都唔止十萬,你估大陸咩。
除非佢地係流氓大狀娶變形俠醫,兩個都冇收入。
政府有計劃做嘢,搵D媒去打電話啫。換一個角度嚟講,如果醫生加律師都買唔到樓,咁咩人買到樓?成個樓市生態根本就已經崩潰。


25. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 09:11:06
任何人對投資作出预测、評論都後霧裡看花,實際上主要靠估,結果係做精仔或魚腩,有待時間去證實。

馬後炮驗證法,係歷史學者嘅利器,以發生咗嘅事實去證明之前作出预测、評論嘅人係精仔定係魚腩,百發百中,無可異議。

多做馬後炮驗證法,可以增加往後做精仔嘅機會。
26. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 09:17:42
TO 24樓 引刀一快兄
香港嘅醫生收入好參差,名醫收入係好勁,但亦有街鋪醫生收入麻麻地,衰過打份工都有。
27. 2014-10-07 09:21:24
我和老婆月入合計三萬八,有一仔五歲,什麼樓盤合適?

月入只係用黎計按揭, 更重要的係月"可供"幾多...
可供幾多其實都唔太重要, 更更重要的係"首期"有幾多...

仲有, 你住開邊區? 你想你小朋友的校網係? 你有咩要求?

唔係釣魚的話, 就俾多啲資料啦.
咩都無講, 點答你?
答左都未必有用啦
e.g. 懶人兄答左都屯門, ok 喎... 但點知你可能原本住開港島東... ?
28. 亮劍 2014-10-07 09:28:12
 蜕变中嘅懒人-------女醫生呢篇文章,我貼左幾年,估計當時醫生姐姐及律師男友仲未取得專業人士身分.
29. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 09:42:53
TO 28亮劍兄
引刀兄話呢对夫婦可能係為DT出SSD1護航一啲都唔奇噃。
30. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 09:42:55
TO 28亮劍兄
引刀兄話呢对夫婦可能係為DT出SSD1護航一啲都唔奇噃。
31. 引刀一快 2014-10-07 10:02:11
懶人兄

我咁講其實係出于對呢個做媒嘅“醫生”有多少憤概,呢兩公婆嘅配搭,好戲劇,兩個都係市民大衆眼中嘅,既有學歷文化又有收入同人脈嘅典型,仲好經典咁,唔係醫生嫁醫生,或者律師娶律師,而係兩個咁令大衆羡慕嘅行業交叉,即係同老百姓、小市民講:“兩個行頭嘅人都買唔到樓,加埋都買唔到!”
如果咁様跨行業嘅婚姻都買唔到樓,樓就已經唔係起嚟賣架喇,係六合彩嘅獎品。
2009年,我喺大陸入咗貨,香港猶豫咗一下,冇入,但係回想當時,我唔係手頭緊張到怕供唔起,只係聽信基金佬嘅規勸,等跌啫。連引刀咁平凡嘅人都唔覺買唔起樓,咁呢對優皮夫婦又點會有困難呢!

32. 2014-10-07 10:05:39
其實係果對e生律c,根本只願意住市區新樓...唔係咁,點特蜆我係e生律c的人上人?
33. 引刀一快 2014-10-07 10:07:27
東兄

2009年, 市區新樓都唔係話買唔起啫,10000蚊呎都好好喇。
34. 2014-10-07 10:21:10
其實我都好唔明,點會有咁多人話買唔起樓...
(我唔只講果對e生律c...果對如果唔係做show,就係極品...)

唔好話09年,就算依家,都仲搵得到300萬下的樓啦
30萬首期,10萬雜費,月供1萬...

兩小口,一人搵一萬五,都供得起啦...
大學生做多幾年野,點會無萬五?

就算讀唔到上去,兩個後生仔,
搵間高級少少的西餐廳做waiter,月入都唔只一萬啦...

如果自覺兩個人,未來連一萬五都無,咁好明顯係自己問題啦...
咁咪同家人住下先,排公屋囉...

中年人都話難翻身,後生仔...?
唉...
香港再多啲呢啲人,怨天尤人,無得救了...
35. mt4money 2014-10-07 10:37:27
Location 對於各人的意義不同. 只應用來作為找樓的參考而已.

A 可以要返工方便的 location, B 可以要環境清靜的 location, C 要近外家.

而 location 亦包括了環境變和住客變的另外二個角度. 活生生的例子是 YOHO TOWN & 沙田第一城, 環境變和住客變 => 所以價都升都傻左.
36. i4kai 2014-10-07 11:42:54
買樓投資只講 Location, Location, Location, 跟本唔合理.
早幾年屯門D樓咪 Location 非常差, E+升到冇朋友
貴有貴做、平有平做姐!

自住樓叫 Location, Location, Location, 
同買車叫 林寶堅尼, 林寶堅尼, 林寶堅尼, 冇分別
大把錢咪得o羅!

37. 2014-10-07 12:04:11
to 36
Location呢家野, 係會隨時間而變的

尋日仲叫偏遠, 政策一出, 就算鐵路要十幾年後先有, 籌碼都已經唔同晒
尋日仲叫做有海景, 明天一話賣地, 可能已經知會望屏風樓
講難聽啲, 分分鐘樓上個菲傭晾衫時一個唔小心.....前後幾秒, location可能已經唔同晒...
38. To 33. 引刀一快 2014-10-07 12:30:55
我70後,2009年才上車,西環,200萬有找。舊樓無會所無地鐵。

無所謂,一天有幾多小時在家?又不是天天用會所。唔喺搵得多,無問父母要錢。人地消費玩樂,我都有,但平有平玩/吃,我樣樣省D, 慢慢就有小小錢,之後買股票,但虧本打平手多,疊埋心水買樓自住,宜家一個double啦。當然,只是紙上富貴,但都好過無。

我認識一些80後,一上車就要新盤有會所有地鐵,有首期無?無就唔好心頭高,面對現實嘛。

機會只給有準備的人。宜家的年輕人太心急,不過很難怪,由賓賓帶大,要什麼就即刻侍候,人人為他服務、要順他意。又不願意承認不夠中國的人才競爭,又無世界視野。我認識一D70後大學畢業生,現在都過中產生活,但心態就停留在1990年以前,活在像牙塔,以為自己好民主,其實得淡笑。
39. LI 2014-10-07 13:14:28
Most of medical doctors in HK are employed by Hospital Authority, their salary scale is following government staff.

A doctor after 6 years in medical schools ( either HKU or CUHK) and completed one year of internship. 
He / she would become a resident doctor in public hospital, his/ her salary is point 32, ie (HK $46230). The max. point of resident doctor is point 46 ( HK $83370).

I don't know the pay of junior solicitor, hope this  can give everyone a reference. ( date are from internet.)


    

40. To 39/F 2014-10-07 14:01:48
Junior So.'s salary varies in private sector from 25K to 60K in the first year of practice. My info. only.
41. 引刀一快 2014-10-07 15:11:50
To 38樓

兄台可能誤會了,我話“ 2009年, 市區新樓都唔係話買唔起啫,10000蚊呎都好好喇。”

意指當年打電話同DT講,買唔到樓嘅醫生律師夫婦,係假嘢!
當時10000蚊已經可以買市區新樓,冇理由呢對高收入男女買唔到樓,咁解。
42. 好難講喔 2014-10-07 16:00:12
我和老婆月入合計三萬八,有一仔五歲,什麼樓盤合適?

月入只係用黎計按揭, 更重要的係月"可供"幾多...
可供幾多其實都唔太重要, 更更重要的係"首期"有幾多...

仲有, 你住開邊區? 你想你小朋友的校網係? 你有咩要求?

唔係釣魚的話, 就俾多啲資料啦.
咩都無講, 點答你?
答左都未必有用啦
e.g. 懶人兄答左都屯門, ok 喎... 但點知你可能原本住開港島東... ?
=====================================
 

一直同父母住係旺角。你要計月供,我好難答你,因為依傢每月交一萬蚊畀屋企當房租伙食水電就得,如果以後自己住開條數唔知點計?至於首期亦講唔埋,必要時向父母借啲應該仲得。我目前想買個兩房一廳,實用面積600呎左右,最好有升值潛力。將來仔女讀書方面我認為小學唔需要太計較名校,方便及安全最緊要。屯門嫌遠咗少少。

43. To: 引刀一快 2014-10-07 16:27:31
我是38樓。
明白了,谢谢。

我想講,買唔到樓,唔好賴人。
44. 亮劍 2014-10-07 16:40:11
家庭月入38K,以我標準係乘100倍計,你只能買380萬左右的楼宇。
當借7成分25年供,以現行息率計算,供款每月11.5K,加3厘壓力測試约16K,都可过關合格。
搬出來住,每月水電煤差地管要計多约5K。
小家庭首置上件600实呎,仲要近市區应沒戲了,將軍澳都要10K幾啦…
為今之計,真係如蛻變兄話齌,只能選大西北咋。
45. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 18:51:13
懶人早個多月前話二手私樓上車盤300萬最後召集,现在連最低水嘅屯門碼頭區都無盤了,现在懶人話二手私樓上車盤350萬最後召集,有買襯手,唔係嚇鬼遲啲又無了。

现在懶人話二手居屋上車盤300萬最後召集,有買襯手,蘇州過後無艇搭,追悔莫及!
46. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 18:51:15
懶人早個多月前話二手私樓上車盤300萬最後召集,现在連最低水嘅屯門碼頭區都無盤了,现在懶人話二手私樓上車盤350萬最後召集,有買襯手,唔係嚇鬼遲啲又無了。

现在懶人話二手居屋上車盤300萬最後召集,有買襯手,蘇州過後無艇搭,追悔莫及!
47. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 19:00:19
二手上車盤睇嚟要谷到上400萬先會停,好嚇人?
用心諗下,諗唔到唔緊要,遲吓樓市會表演俾你睇,不過嗰陣要大力揼,揼乜?大家都明白的。
48. 亮劍 2014-10-07 19:20:26
現在揾 30幾 K~40幾 K的家庭最頭痕,因為呢D家庭唔少係年輕新婚夫婦,但居屋就僧多粥少仲要係樓花,而 4M楼下的單位又就來步入揮手區,現在出埋佔中都不能質冧個市,呢次非常頭痛。
49. 引刀一快 2014-10-07 19:55:06
chun

Spring
50. 引刀一快 2014-10-07 19:59:33
亮劍兄

今次要多謝佔中,大陸客消費下跌俾佔中掩飾咗,事實好快睇到,陸客真係減緊。唔關佔中唔佔中。
51. 新界東有冇運行? 2014-10-07 20:07:02
家庭月入38K,以我標準係乘100倍計,你只能買380萬左右的楼宇。
當借7成分25年供,以現行息率計算,供款每月11.5K,加3厘壓力測試约16K,都可过關合格。
搬出來住,每月水電煤差地管要計多约5K。
小家庭首置上件600实呎,仲要近市區应沒戲了,將軍澳都要10K幾啦…
為今之計,真係如蛻變兄話齌,只能選大西北咋。
==========================

多謝亮劍兄。我係紅磡個邊返工。想落如果大西北,不如睇下新界東有冇運行?起碼升值潛力似乎更大?面積細小小都可以,但如果唔夠500呎,或者冇兩房一廳,以後仔大啲會唔系幾方便。

52. to all 2014-10-07 22:40:47
成班on 9 喺度廢up!一d人應有之物政府根本就應該公平分配

投資物業得三個字: die, die 同 die

大家好快會中晒三個
53. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 22:55:11
52樓士佛痕,瞓唔著。
54. 蜕变中嘅懒人 2014-10-07 22:55:13
52樓士佛痕,瞓唔著。
55. 2014-10-07 22:57:49
52 共產過共產黨?
56. 睇得通 2014-10-07 23:49:40

新界東有冇運行?

傳統上新界東地理位置好過新界西, 新界西的風水學給人有一種不吉利的思慮??? 例如屯門山景光禿禿石陣,風水術語:食西北風,......等等,所以我一直對大西北沒有什麼好的觀感,此是個人分析觀點,大家不要介意......新界東地理位置則是一個中/港交通網交滙點......

 

57. 70後普通人 2014-10-08 01:13:23
To : 51樓

宜家400萬左右有2房,近千伙屋苑30年樓齡以下,近港鐵嘅私樓選擇極有限,以下一D屋苑請參考:

新界東
新港城 (馬鞍山站)、太湖花園 (太和站)、牽晴間 (粉嶺站)、粉嶺中心 (粉嶺站)、御皇庭 (上水站)、上水中心 (上水站)

新界西
屯門市廣場 (屯門站)、叠茵庭 (兆康站)、朗庭園 (朗屏站)、荃景花園 (荃灣站)、海濱花園 (荃灣西站)、翠怡花園 (青衣站)
58. 亮劍 2014-10-08 08:57:48
我係紅磡個邊返工。想落如果大西北,不如睇下新界東有冇運行?起碼升值潛力似乎更大?面積細小小都可以,但如果唔夠500呎,或者冇兩房一廳,以後仔大啲會唔系幾方便…………

咁上水中心啦,要是早上7点幾上車,九成有位坐,睇下報紙、玩玩手機就到红磡,不過第二時要與双非童爭免費學位呢度頭痕,但4M楼下都有機会買500实呎。
59. CH 2014-10-08 09:28:28
要視乎小朋友係邊年出世,如果2013年前,政府未推0雙非,的確會面對大量雙非競爭,但如果係2013之後出世,雙非數字已大量減少,只剩餘少量衝閘得手嘅。即使如此,北區依然是跨境學童嘅“重鎮“,呢啲多數係單非,所以要考慮嘅反而會係教學質素嘅問題。至於上水中心,實尺500已經係三房單位,有純3, 1.5廁,及1.5廁連儲物房,一共三種,除了純三房可能低於5M, 但其他都要5M以上,而且無論邊隻三房,盤源都極少。4M以下只能買3百幾實尺嘅眼鏡房。
60. 引刀一快 2014-10-10 06:55:19
上水中心好呀,由屋企行到港鐵都有瓦遮頭,十號風球都唔怕。
61. 舍神 2014-10-10 09:24:01

一年前有個朋友在錦上路買了一棟全新村屋, 叫我入去睇.....我心想, 嘩.....山卡la 咁遠! 

但去過後....令我改觀哂, 西鐵站少而快速, 比起東跌,由錦上路出TST 真正只需20mins!

肯定快過上水出九龍! 而且一個站就到荃灣! 去到錦上路站, 車站好大! 但四野平原,我所見到的活像一個未發展的沙田! 4個月前仲有around 200萬的單層村屋  (現在己近300萬) 結果加桉自住單位, 買了一層收租!租剛好夠供! 租約滿了....下個租約會開始有$袋! 

呢三個月...西北的樓升到癲癲地!

62. 舍神 2014-10-10 09:28:04

floor 51.

實地去睇睇有計啦!  不過....好似, 而家乜盤都吸乾!慘!

My conclusion is:  不可以用舊觀念睇西北!