1. 啦啦隊 2014-08-16 11:10:14 |
|
下次你可以用掃街都証明到,ON99 |
2. 金城之友 2014-08-16 11:34:51 |
|
十多年前,中原王老闆寫文章必定吹跌,從1997年-2003年一直是皇者之師,未嘗看錯,但过了2003年,樓市節節上升,到現在仍然看跌,了無新意.但現在香港有SSD,BSD AND DSD有很多地產學者,寫文,讑市到最終点,也就是說SSD,BSD AND DSD的不是,也是了無新意. |
3. 元朗人 2014-08-16 11:41:23 |
|
請問博士的新書出版了沒有? 多謝每日的文章,增進了小弟的物業投資知識,有書出一定要買來和家人分享。 |
4. 惜緣 2014-08-16 12:04:59 |
|
To 1樓 啦啦隊, 吓傻佬呀,博士邊度得罪了你? 你癲夠未?正所謂“冤有頭,債有主”,你係呢度發爛渣都無用,因為: (1) 如果你一路都唔夠錢買樓的話,咁你就要努力工作及儲錢,買唔到樓係要怪你自己。 (2) 如果你自己這幾年賣了自住樓等跌買返的話,現在都係要怪你自己。 (3) 如果你係聽了正苦及專家的建議而不敢買的話,咁你就要怪正苦及專家。 (4) 如果你住在公屋的話,根本不會買樓而眼紅人地有樓,咁我勸你要好好珍惜,因為不惜福,就會折福,呢句說話很難聽,但是係真的。 所以你的所有怨氣都是來自你自己,而不是博士及呢度的師兄,你唔好再係呢度厭世啦。 |
5. 升呢 2014-08-16 12:30:21 |
|
巴士的點評——升「呢」
2014-08-16
昨天講到政府有意讓更多的中小型地產發展商可以投到地皮,例如將地皮分割,或者推出原本比較小型的「插針式」地盤。因此,近期也可以見到愈來愈多的中小型地產發展商成功投到地皮。
從這些中小型發展商的成長歷程,可以見到香港地產投資市場的變化。例如最近投到馬鞍山恒光街項目的小型發展商宏安集團,老闆鄧清河最初只是一名舖位投資者,愈買愈多,積聚財富,最後更成為發展商。
香港有許多人有炒樓經驗,但估計當中絕大部份人未會想到如何可以升「呢」(Level,即水平)。像宏安這些由小做大的炒家,或者美其名曰「投資者」,大約都經過同一個歷程。
炒樓者開始的時候主要炒住宅,因為住宅銀碼細,買賣方便,特別是在1992年之前,住宅可以做九成按揭,只需付出樓價的一成,便可以買樓。如果成交期夠長,在正式成交要去銀行上會前,已經可以轉售,這種買賣方式稱之為「摸貨」,在當時,炒樓真的很容易。
我在1990年樓市剛剛起飛的時候,我在港島東區用250多萬元買了一個800呎單位。上手業主好明顯是一名炒家,持貨只有半年,買入價200萬,沽出賺50萬。當時一般人都認為樓價仍有上升空間,該名炒家為甚麼還未賺盡,便沽貨呢?我問經紀,經紀取笑我是「傻仔」,話該名炒家可以一開三、二開九,他在那間樓投資了20萬元,沽貨賺了50萬,變現了70萬元,可以再買三個單位。這就是當時炒家炒樓發達的方式。由於住宅可按成數多,商舖按得少,住宅比較容易炒。
至1992年,住宅價格飆升,政府出招壓抑樓市,要求銀行將住宅按揭成數最多九成降低至七成,炒住宅要付三成按金,與商舖相若,沒有了優勢。那些已經賺了不少的炒家轉去炒銀碼比較大的商舖,或者近期的工廈商廈。不過,炒商舖、工廈商廈又比住宅難度高些,除了金額大得多之餘,還可能要進行加工,去提升物業的質素及水平,行內稱之為「化妝」。例如買入了比較舊的工廈單位,需要做些裝修,妝扮好門面出租或者出售。至於更高技術的化妝技巧,即是將位置比較偏僻的舖位,包裝好租予便利店等大商號之後再出租出售。這是自行增值或者加工的「升呢」炒法。
再上一層,便成為中小型發展商。當然,正如前文所述,需要政府政策遷就,才能夠成功入場。入得到場,整套玩法都會截然不同。發展商買地起樓的總成本由地皮、建築成本以及財務開支三個部份組成,一般建設公共設施,還可以將面積「發水」大約一成,換句話說,原來的總成本便打了個九折。以後的賣樓所得減去總成本,便是利潤,一般計數有兩三成利潤才去做。
炒家與發展商的主要分別在於炒家持有一個商舖,樓價升,他才有錢賺,樓價不升就白做。但作為發展商,買入了地皮,即使未來樓價不升不跌,也可以有兩至三成利潤,樓價升了食水更深。固然,發展商的投資要大得多,風險也會比較大,但回報亦更高。
香港社會在正常的情況下容許炒作,鼓勵投機,搞旺市場。現時樓市有這樣多的限制,有這樣多的稅項,主要是政府要壓住樓價瘋狂上升的不正常情況而已。我們從小炒家變成發展商的故事,可以看見香港社會實際上存在着許多機會,讓人不斷「升呢」,雖然投機被視為財富的掠奪,擴大貧富之間的差距,但這亦是一個資本主義的自由市場的特色。一些懂得如何變化的市場參與者,的確可以食盡這個制度所能夠提供的機會和好處。
盧永雄 |
6. 江湖隱士 2014-08-16 12:46:44 |
|
香港樓價上升其中一位主要原因就是因為香港社福開支不斷上升,法定最低工資不斷上升,不可能固有資產價值不斷下跌???除非是伊拉克戰場……我有空閒時間時再另文注說…… 附錄有關論點: 1992年,彭定康到任香港總督之後,提出要大幅提高福利。目的把香港建成一個綜援港??? ...所以這個社會體系的動力是依賴性的…… 彭定康到任香港總督之後,培植出一批忠實執行其未來30年政策施政人才???先有方氏姐妹建立一個不斷長的寄生性的綜援社群終身制/世代制……後有曾特首的千萬社區人口發展論,那麼如何支付這個寄生社群的社會福利開支/教育經費/住房需求呢???......接著又到當年心復愛將助手新財爺辣招治香港論……原來是引導香港中產往下游施政罷了……因為筆者要外出做嘢,有空再詳論…… 吸引造就了現今百萬綜援社群,.........剛剛今年社福開支500億以上.未來香港中產將會斷擔挑,向下游,生活水準低於綜援社群…… |
7. 江湖隱士 2014-08-16 12:59:00 |
|
香港樓價上升其中一位主要原因就是因為香港社福開支不斷上升,法定最低工資不斷上升,不可能固有資產價值不斷下跌???除非是伊拉克戰場……我有空閒時間時再另文注說…… 一國兩制,獨特的社會型態,中國有貪官, 中國貪官來香港買樓,同樣香港制造貪民, 同樣香港貪民在中國置業/玩股票/收租金/香港領綜援…… 我有空閒時間時再另文注說…… 最近很忙,有空再寫…… |
8. 路人 2014-08-16 13:09:29 |
|
地產『休眠期』,靠樓宇買賣賺傭金的地代,只能靠消耗體內積存的養份活下去,慘! |
9. 鍾先生 2014-08-16 13:40:43 |
|
|
10. 引刀一快 2014-08-16 13:45:25 |
|
湯生冇提到一個好重要嘅休漁期後現象,就係大批漁民出海,漁獲大豐收,漁民盡情超捕彌補休漁期損失,會有一段時間漁産價格大跌。 |
11. 引刀一快 2014-08-16 14:23:08 |
|
SSD出樓價繼續升,同大陸買家好有關係,只要坐夠三年樓監,加上大陸冧市,會有唔少放盤。 |
12. 蜕变中嘅懒人 2014-08-16 14:42:32 |
|
懶人覺得樓市現在好似赤璧之戰前夕,要樓市唔好狂升盲搶,政府要是有孔明咁高智慧,呢單project就如蛋糕一件+奶茶一杯嘅下午茶餐,好快食完走人,easy job!點攪作?先嚟玩吓角色扮演: 1. 現成己有足夠嘅購買力同需求者--(搶樓者代表)周瑜--以樓代箭。 2. 要負起短時間內建造大量單位應付需求,以平抑急升緊樓價嘅impossible mission係--(政府)孔明--以樓代箭,造無可能夠時間唯一辦法係借現成樓(箭)。 同邊個借?邊個有咁多箭(現成樓)?梗係曹操啦,邊個飾演曹操? 3. 所有想換樓嘅二手樓業主,同埋由炒家變身嘅長線收租佬--(現成樓擁有者代表)--曹操。 孔明想借到足夠嘅箭,就要設個理由令曹操決定放箭(樓)去爭取更大利益,威迫不如利誘,辣招抑壓不如正常流轉疏導需求,當供應漸多價格會漸回落,係基本大禹治水智慧而己。 言歸正傳,現在觀之加速供應係不大可能,追本尋源,3D辣招功效已漸失,應己完成歷史任務,而因其窒礙供應而令樓價節節上升嘅副作用己再次浮現,現在係適當時機重新審視已過時嘅3D辣招,及銀行按揭限制,研究循序減辣適度放寬直至於無,使樓市軟着陸回復正常運作,切忌重蹈覆轍,無休止辣上加辣,陷鯀以堵塞治洪致敗局告終。 最後,點樣優化樓市政策令樓市返回正軌?懶人就無咁叻攪得掂,要靠政府同專家度掂佢嘞,因為係佢哋嘅專長同責任。 |
13. Joe 2014-08-16 15:07:15 |
|
久唔久就有D低能仔喺度叫駡,博士大人大量,大家一笑置之。 |
14. 啦啦隊 2014-08-16 15:41:14 |
|
|
15. 啦啦隊 2014-08-16 15:45:40 |
|
一面倒CY,你不停寫,人地CY都唔會睇你有錢人台戲, 你夠薑就係CY面係大大聲講自己論點同數據,而唔係日日上網打飛機 CY份人好小氣,你寫佢,佢玩你地產佬好正常, 想有好日子,一係佔中,一係移民,老TOM有錢人去外國夠食過世,不過貪心人點會話自己夠錢用,所以你不停寫,CY再出招一野打殘地產,買鋪加租咁開心 |
16. 啦啦隊 2014-08-16 15:48:50 |
|
不過老TOM應該見到CY都係.笑笑口,做假人,,,
口裡說不,身體很誠實,你寫CY即你同共產黨玩野,CY最唔LIKE地產人,你估佢係老曾,仲有大把招要你地地產收工 |
17. 自我陶醉 2014-08-16 15:50:29 |
|
從經濟嘅角度睇, 雖然休漁期的確會令魚價短暫上升, 但同時亦可教育漁民不因眼前嘅利益, 過度捕撈, 導致資源提早耗盡, 令供應缺口無法修復, 長遠來說魚獲受打擊之餘, 魚價亦必然癲狂急升, 嚴重的情況甚至會令食用魚絕跡, 所以休漁期實際上為長期穩定魚價作出巨大貢獻。
同樣, 3D 短期內減低需求量, 同時亦為社會提供一個時間裂縫, 為增加供應及利率正常化多買一點時間, 不致令樓價在供不應求的情況下, 在短時間內大幅抽升, 使土地資源加速耗盡, 更為香港金融體系種下不可彌補的禍根。
|
18. 死不認錯 2014-08-16 15:51:56 |
|
|
19. 惜緣 2014-08-16 16:17:59 |
|
|
20. 自我陶醉 2014-08-16 16:31:35 |
|
15/F 啦啦隊兄
發表意見可以係建設性, 亦可以係破壞性, 可以引發討論, 亦可激化仇恨, 只在一念之差, 難道你不明白嗎?
|
21. 哈哈 2014-08-16 16:37:00 |
|
極度期待好友淡友一齊上街開拖一獲邊個輸個市跟邊個 |
22. 引刀一快 2014-08-16 16:44:09 |
|
咁就好友嬴硬,佢亮劍我就引刀,自我陶醉打醉拳決戰小陽嘅九陽神功,咁就剩番個啦啦隊企喺隔離跳草裙舞,其餘咁多人點頂?懶人兄係中立友,佢係評判冇得落場! |
23. 小 2014-08-16 16:49:17 |
|
再一次覺得解決問題係: 1)政府自己做地產商提供大量供應 2)3D 加大三倍 3)極大空置税
請緊記樓係必需品非投資品(並不是兩樣都係) |
24. 引刀一快 2014-08-16 17:10:43 |
|
To 12樓 懶人兄
3D唔敢撤招嘅,因爲中央一定唔會俾佢撤。 萬一,我係講萬一,SSD一撤,大批未坐完樓監嘅大陸客立刻出貨,香港出現大冧,咁對大陸樓市會有風向標作用,而且係好强嘅風向標作用。大陸唔想香港樓市太高,更怕嘅係香港急冧。 |
25. Oscar Lam 2014-08-16 17:28:52 |
|
自醉兄, 兄台說
"同樣, 3D 短期內減低需求量, 同時亦為社會提供一個時間裂縫, 為增加供應及利率正常化多買一點時間, 不致令樓價在供不應求的情況下, 在短時間內大幅抽升, 使土地資源加速耗盡, 更為香港金融體系種下不可彌補的禍根。"
其實,就算沒有3D,也不代表樓價會大幅抽升,因為3D同時使需求和供應減少,現在細價樓嚴重缺盤就是3D造成的結果。3D對樓價的影響其實我們是不知道的。反而,金管局嚴控借貸,對於減少需求效果更佳,又能減低銀行的風險。
如果一定要壓低樓價,最好的方法是好像大陸一樣,採取限購令,買第二套房一律不準借貸,效果一定好。不過,這樣做的政府風險太大,CY絕對不敢。 |
26. 引刀一快 2014-08-16 17:47:21 |
|
Oscar Lam 兄
你講緊嘅係限貸令唔係限購令,如果香港進行限購,市場自由度評級會唔會又降呢? |
27. Oscar Lam 2014-08-16 18:03:31 |
|
|
28. Oscar Lam 2014-08-16 18:23:37 |
|
紀惠的成功之路
看完昨天網友post出來的文章後深有感觸!紀惠的成功之路告訴我,成功非僥倖,成功永遠給予那些有準備的人。還有,機會不需要多,只要你能抓緊一個真正的機會,就能使你脫胎換骨。最後,我還看到了一家人團結的威力是可以那麼巨大的。 |
29. Tt 2014-08-16 18:35:58 |
|
國內同時用限貸和限購(不是本地人不能買)來打壓樓市多年了,半點也打壓不到樓價,幾年來北上廣深長升長有。 |
30. 一矢中嫡 2014-08-16 19:24:40 |
|
TO:24楼 十分認同第一項)政府自己做地產供應商,便可以平衡市場價格及供應,免得只有地產商寡頭攏斷。(因為有些地產商就算 低價投得地皮也不會低價賣樓) |
31. 心心 2014-08-16 20:12:21 |
|
忍辱 , 也是一種禪修 , 有些人可以不用理會 , 無須另自己損功得 , 不值得呢 |
32. 元朗人 2014-08-16 20:17:55 |
|
想請教引刀兄:
佛山有一新盤「嶺南天地」,閣下認為這盤有投資價值嗎?事緣一位朋友剛買了那處一單位作渡週末假期用,我太太看到相心思思想買間,但看過刀兄的評論便1516。
謝謝! |
33. 地大勿博 2014-08-16 20:28:56 |
|
博士有一句名言叫: 地大勿博!!! 一般用家心態: 中國境內自購物業,自用為主,想演變為香港炒家環境,是不可能的....... |
34. 維廉 2014-08-16 21:06:37 |
|
To : 24/f 如果樓係必需品,唔係投資產品,咁應該唔准擁有人沽空先啱,即係買咗唔准賣,又或者正苦係每個人十八歲嗰陣就應該每人配一間,因為必需嘛 咁我又想睇吓,到時嗰情况會係點 |
35. 引刀一快 2014-08-16 21:14:05 |
|
To 33樓 元朗人兄
你冇呎價俾我我點同你諗呀?不過依傢廣佛鬥快散貨,睇定等價到位咪得囉,我今日啱啱陪人去睇個番禺筍盤,論呎計五百幾呎,偷埋個近300呎嘅私傢平臺,樓係舊D差D,不過.....25萬仲有得傾。 |
36. 自我陶醉 2014-08-16 21:18:05 |
|
26/F Oscar 兄,
其實我從冇打算投資樓市, 比較少留意3D嘅詳情, 以下以我個人嘅認知逐一分析, 歡迎糾正:
1. BSD - 目的是增加海外買家的入市成本, 公司買家亦因而被拒於外, 大大減少海外及公司買家的投資需求, 供應則不受影響
2. SSD - 目的是杜絕短炒, 增加短炒成本, 需求供應同時受影響, 但影響量難以衡量
3. DSD - 目的是增加入市成本, 減少需求, 對減少供應的影響主要來自換貨的投資者, 對打算減持的投資者供應不會有多大影響, 對換樓而又唔想交DSD嘅用家, 反而會加速他們的賣樓決定, 所以相信對減少需求的影響會較大。
4. 除了3D 之內, 政府政策亦會對準買家的入市決心及意慾做成一定打擊, 直接影響成交量, 對減少需求有一定幫助。
在沒有準確數據量化每一項因素對供需的情況下, 單以每項的影響來說, 打擊需求的項目還是比較多的, 不知Oscar 兄有何看法。
|
37. to 35/f 2014-08-16 21:35:48 |
|
冇錯政府的確係應該以成本價平均分配賣樓俾市民既!但唔賣得你班友又嘈,所以以前嗰d冇得講,你話甘分邊有地?甘可以限制移民(甚至禁止)
不過最緊要係唔好再思想荼毒下一代,樓唔係用黎脫貪搵錢,樓祗係用黎住既 |
38. 惜緣 2014-08-16 21:42:28 |
|
To 31樓 心心師兄/師姐, 閣下話:“忍辱,也是一種禪修”,在下非常同意,但是,因為啦啦隊的内心:“9up=普通人的正常說話,ON99=發表意見.”而佢唔知咁樣說會很傷人先是問題所在,所以在下呢兩日用那麽重的語氣鬧佢,目的是想佢知道自己錯係邊度,尊重别人等於尊重自己,在下真心希望佢可以明白在下的一片苦心。 啦啦隊兄,如有冒犯,望請見諒。 |
39. 引刀一快 2014-08-16 21:46:11 |
|
To 34樓 地大勿博兄
啱呀,大陸樓自用爲主,不過住開實呎400嘅香港人,可以有1000呎屋俾佢放鬆,好多有價值嘅雜物唔駛dump,香港間屋亦因而可以執得寬敞D,玩HiFi、home theater嘅有個大房嚟玩,70吋4K LED依傢唔貴吖!又可以養貓狗(不過要個個禮拜番一兩次去喂,或者請人幫手喂),整番個兩米大魚缸等等,呢D嘢,攞住十幾萬到幾十萬首期就可以開始享受,唔駛等自己儲夠成五百萬首期嚟買屋,有冇諗過一個普通收入嘅人,儲夠五百萬,可能已經頭髮白,買大陸屋嘅就享受咗好多年。到時屋企裏面有十幾、二十年前收藏嘅舊CD、細路玩具、好多好多有紀念價值嘅雜物,買港樓果位......dump晒喇!
呢D嘢,我覺得係生活嘅滋潤,係减免咗好多生活上嘅成本,咁你話值唔值得投資呢? 見仁見智囉。 |
40. Oscar Lam 2014-08-16 22:46:24 |
|
37/f 自醉兄,
你的分析很詳細。糾正不敢當,試試講講我的看法:
1. BSD - 目的是增加海外買家和香港投資者的入市成本, 香港人擁有的公司買家亦因而被拒於外, 大大減少海外及公司買家的投資需求, 供應則不受影響(正確)
2. SSD - 目的是杜絕短炒, 增加短炒成本, 需求供應同時受影響, 但影響量難以衡量(正確)
3. DSD - 目的是增加入市成本, 減少需求, 對減少供應的影響主要來自換貨的投資者, 對打算減持的投資者供應不會有多大影響, 對換樓而又唔想交DSD嘅用家, 反而會加速他們的賣樓決定, 所以相信對減少需求的影響會較大。
有DSD,總的投資需求會減少。但因低價樓的DSD稅金較低,高價樓的稅金影響較大,結果減少換樓意願,另外,部份投資者轉投低價樓,造成對低價樓供應減少、需求增加,對高價樓需求減少。
4. 除了3D 之內, 政府政策亦會對準買家的入市決心及意慾做成一定打擊, 直接影響成交量, 對減少需求有一定幫助。 最初會有影響。但當大家發現樓價最終不跌,這個影響會減少。
在沒有準確數據量化每一項因素對供需的情況下, 單以每項的影響來說, 打擊需求的項目還是比較多的。同意。但是,政府其實可以採用BSD(只影響需求),再加上按揭調控便足夠了,同樣可以達到效果。不應該太擾民,影響市民的正常換樓需求。 |
41. HK guy 2014-08-17 00:02:42 |
|
再一次覺得解決問題係: 1)政府自己做地產商提供大量供應 2)3D 加大三倍 3)極大空置税 Stupid and naive idea ... 1) HK govt should lack of land now ! how to become biggest housing supplier if most of farmland were owned by land developer like SHK, Henderson, CK? the cost of building (labor and material) now is so high, sell propery lower than cost & use tax payer money to subsidy those without property ? is it making sense , no one will voice out ? 2) 3D only make ever shortage of supply ; 3) As many experts show, HK 空置 rate is exremely low, or even close to no empty aparment , i just another disturbing and ineffective tax which punish he wrong or benefit indirectly another group of people. |
42. 蜕变中嘅懒人 2014-08-17 00:04:49 |
|
TO 25樓 引刀一快兄飲宴完番嚟吹水了,兄台無留意懶人係提議因應樓市情況逐漸減辣,而唔係一刀切咁撤招,目的係先酌量對鎖住供應嘅招數先減辣,例如SSD減限期及減罸額,DSD對換二手樓都有實際延長期限,銀行對換樓客借貸放寬啲,政府唔好懶,願做多啲功夫係可行嘅,懶做野唔想孭飛侧膊唔托就乜都行唔通,照計中央唔會干涉呢類純民生內政,否則習總真係(殊殊)都唔得閒囉。 |
43. 自我陶醉 2014-08-17 00:09:27 |
|
41/F Oscar 兄,
明白你的詳細分析, 小弟的看法是在樓市中, 追價能力最高的應該是短炒投機者, 他們轉身快, 不介意高追, 而投資者, 只要價啱他們也會追價, 參與者中用家的追價能力一般是最弱的, 如果不以SSD趕絕投機者, 樓價還是會因炒賣活動而快速拉升。
只有同時將投資及投機需求都擠出, 市場獨剩用家, 樓價升幅才會較可控, 挑戰是如何在不影響換樓客的情況下做到而已。 如果只靠按揭調控, 一來無法阻止有實力的炒家及投資者入市, 二來參與者可能會利用財務公司或其他非按揭途徑融資, 反而增加金融系統風險。
我亦同意最失敗的是DSD, 將資金引向下流導致細價樓急升, 如果使用劃一附加稅率, 情況可能會不一樣。 除此, 之前亦聽聞政府也構思對供樓人士抽稅, 相信他們是想模擬加息效果, 壓抑需求, 但估計衡量了對經濟打擊之後最終都放棄了。
|
44. 剛上車的人 2014-08-17 00:09:29 |
|
唉!估唔到這裡都有廢青亂發言論。 |
45. 蜕变中嘅懒人 2014-08-17 00:21:46 |
|
TO 42樓 HK guy兄懶人覺得24樓 小兄提議嘅辦法肯定可以解決晒所有住屋問题,若然1. 每年超過500億嘅综援,2. 同因高地價政策而來嘅庫房收益佢都諗掂埋,就真係天才之作!
但係小兄無提過1項 and 2項點埋單,所以係白痴之作至真,小! |
46. 引刀一快 2014-08-17 01:32:49 |
|
懶人兄
我其實,多少有咁嘅諗法,CY嘅辣招係上面商議過先推出嘅。 辣招到底一刀切還是慢慢放,今次應該仔細研究研究,做足市場調查。 不過懶人兄嘅草船借箭的確係妙著,但係要搵D妙人執行,在現政府會唔會有難度呢?
|
47. Oscar Lam 2014-08-17 07:59:49 |
|
43/f 自醉兄,早晨! 理解你對SSD的看法。其實,以前有人提出一種稅金,此招一出: 1. 簡單有效 2. 三辣招可以馬上取消 3. 只有減少需求,對供應沒有影響 4. 增加庫房穩定的稅金收入
不過,這一招雖然很容易執行,但影響巨大,使整個稅務系統發生改變。
為公,我覺得公平合理,為私,我反對。具體情況我不敢說,怕被人追殺。你估估,不難。哈哈! |
48. 元朗人 2014-08-17 08:03:12 |
|
To 35/F 引刀兄
謝謝意見,讓我取得多些樓價資料再請教。
細想你說及倍人視察番禺筍盤,領晤親自去看的重要性。我和太太一定要謹慎一點。大陸地方大,政策和環境變化快,想保值和享受兼得真的不易。 |
49. 問 2014-08-17 08:51:13 |
|
自認唔喺廢青但實情喺廢青嗰位仁兄
咁女人喺你嘅必需品/ 定喺日用品/ 定喺投資品 ?
洗唔洗特區政府配給俾你? |
50. 自我陶醉 2014-08-17 08:52:18 |
|
Oscar 兄,早晨!
有人提出是指在這裡, 還是公開提出? 如果在社會上提出的話, 有這麼厲害的稅務工具, 按理還是會有人跟進才對。
就讓我嘗試猜猜, 會是按所持有單位數量徵稅嗎? 例如,
持有一間免稅 第二間稅率為差餉300%, 每季繳交 第三間稅率為差餉350%, 每增加一間加50%, 如此類推。
公司稅率劃一由300% 起, 第一間不獲豁免。
可以嗎?
|
51. 大寶二寶 2014-08-17 08:53:01 |
|
回47 Oscar 兄
早晨師兄。 如果出果招, 我相信短期內會將香港經濟打沉。個個只租不買。 百幾萬人上街都似............。
共勉之, 哈哈! |
52. 大寶二寶 2014-08-17 09:02:13 |
|
回50 自醉兄
早晨師兄。 當然不是你講的招數。 加差餉税率濕濕碎,比得起。
學 Oscar 兄話齋,講出來會比人斬㗎。 還是討論到此罷了。好了,去跑步了。
共勉之, 哈哈! |
53. 剛下車的蟹 2014-08-17 09:08:40 |
|
早几年買的蟹已饱食,(但是現在剛剛買的應該是‘大閘蟹’)請慢用。 |
54. 自我陶醉 2014-08-17 09:13:31 |
|
孖寶兄, 早晨!
師兄真不敢當, 我是師弟才對, 無論在這裡日子或年齡, 呵呵!
畀得起只係稅率問題, 而不是稅制問題啊, 如果稅率不是200%, 而是十倍廿倍, 那便有分別了, 是嗎?
共勉之! |
55. 大寶二寶 2014-08-17 09:21:49 |
|
回54 自醉兄
你可以加一千倍都可以, 技術上可行, 但實際上冇可能。 況且加左差餉业主又可以轉架比租客, 所以我相信係行吾通。
共勉之, 哈哈! |
56. 自我陶醉 2014-08-17 09:45:32 |
|
孖寶兄,
稅率當然是要合理, 亦能發揮打擊需求才會有效, 當投資者減持, 用家來開始入市, 對租住需求亦會下跌, 是否可將稅項完全轉到租客, 相信難度極高。
共勉之! |
57. 自我陶醉 2014-08-17 10:07:22 |
|
Oscar 兄, 孖寶兄,
聽你們所說的方法所造成的經濟後果, 相信政府知道亦不會用。
政府要樓價狂跌其實並不難, 最難就是如何掌控力度, 所以每次聽到有人說政府沒能力將樓價壓低, 我都會覺得他們有點可笑。 政府調控樓價的挑戰, 就像我們要用手捉小鳥一樣, 力度太大會把鳥扼死, 力度不足鳥會飛走, 所以必順步步為營, 絕不能輕率。
|
58. 拆解 2014-08-17 10:21:33 |
|
To:45 拆解1)香港攞綜援很易(引用美國的方法或適度調控). 拆解2)高地價政策是前朝遗物,因時制宜,可調控政策,要增加庫房收入可向亟富人增加(可效法美國). 以上只是参詳下啫。 |
59. 必殺技 2014-08-17 10:42:32 |
|
認同24楼第一項)政府都做地產商供應適量及合理價單位(不是賤價供應),以作平衡之用,不是推倒。 同時可以切斷寡頭攏斷,多賣小型地皮令小地產商也可参與,百花鑇放。 |
60. 自我陶醉 2014-08-17 10:49:49 |
|
To 41/F HK guy 兄,
如果政府將流標土地, 以底價賣給建設部門發展又可行嗎? |
61. HK guy 2014-08-17 10:50:56 |
|
要增加庫房收入可向亟富人增加 Sorry if the top rich is like US gambling god who want to do it for helping the poor in social community , it may work, unfortunately those rich people want to be richer and that's why many US big corp like google, Facebook, Microsof want to escape the local US tax by transfering their properties ouside United states Are the rich people a fool ? I don' think so, it just encourage rich people to transfer properties outside HK hurting HK economy |
62. HK guy 2014-08-17 10:50:59 |
|
要增加庫房收入可向亟富人增加 Sorry if the top rich is like US gambling god who want to do it for helping the poor in social community , it may work, unfortunately those rich people want to be richer and that's why many US big corp like google, Facebook, Microsof want to escape the local US tax by transfering their properties ouside United states Are the rich people a fool ? I don' think so, it just encourage rich people to transfer properties outside HK hurting HK economy |
63. HK guy 2014-08-17 11:15:13 |
|
如果政府將流標土地, 以底價賣給建設部門發展又可行嗎? isn't gov already doing it right now like tin Shui Wai tin Wing station ? problem is construction cost is already 3K, plus bottom land price of 2k, min is already 5K , even no profit , many hongkongers still think too expensive did you see how much HOS scheme planning to sell in new HOS housing in tsuen wan ? HOS scheme is already the best which already make HK govt as the biggest land developer , isn' it ? |
64. HK guy 2014-08-17 11:29:09 |
|
HOS is already he best scheme which : 1) balance the interest of different walks of life in the community and is fair scheme ; 2) Prevent the over-price of other land developers and unreasonable margin; CK no dare to sell 15000/sq ft, if a few meters HOS nearby is selling a 5000/sq ft 3) the best use of govt reserve for all HK people ; no just subsidy a cerain group which has ability However, when HOS already tells you the minimum and reasonable price in remote area is a least 5K/sq, every HK people needs to accept this is the fact |
65. E_kam 2014-08-17 11:33:25 |
|
唔明白點解那麼多人同埋學者都覺得加稅可以增加供應。 當現時連工厦都有人住的時候,好明顯是住宅供應嚴重不足。除非你覺得差估署的空置率係作假,否則就算你唔比人擁有多過一層住宅都唔會有效增加供應。事關投資者手持的單位大部分都以經租出(有人住緊)。唔比人持多過一個單位只會令現在租客變成業主。但上車客還是要踢走一個業主才可以上車。限購或大幅加稅後供應還是不足,但個市場就變成不知所為。 |
66. 万物週期表 2014-08-17 11:36:19 |
|
乜招物招都不怕,最怕是資產週期表。 金屬有週期,天气有週期,利率有週期…………… 樓的週期16~20年。差不多又要再洗牌。到時已經不是‘招’的問題。(人重須要勇敢生存,你还是要傱新體驗。定能學會,下跌風險。 明年今日,下跌週期, 雖都不想見,还等20年, 定能在下一高峯見。 |
67. Oscar Lam 2014-08-17 11:42:51 |
|
自醉兄, 這是一個稅制問題,它使100萬業主納入新的稅網,一網打盡。老實說,我認為是公平、合理的,但只是影響太大了。專制如中國,也只是推出法例後不敢實施,因為影響太廣泛了。
好了,該課題就此結束,有機會見面我私下跟你研究。 |
68. 哈哈 2014-08-17 12:07:10 |
|
又有d on9 傻仔打橫黎 政府配給樓就叫廢青,女人當然唔係必需品!乜你當女人係死物?樓市以成本價賣政府何來蝕錢呢?記住社會絕對唔應該幻想以樓作投資品獲利!政府要全面禁止!!!!
想係樓市獲利第二世啦樓市大冧你福街唔好上街!我第一個幫手清場哈哈哈哈
|
69. 大寶二寶 2014-08-17 12:32:56 |
|
回67 Oscar兄
好喇,吾好再講喇,吾係穿煲喇。哈哈哈哈哈!
共勉之, 哈哈! |
70. 嘻嘻 2014-08-17 12:36:46 |
|
竞然有人回49樓條問題,你睇清楚人地問邊個未?正傻西一名,廢青。 |
71. 順期自然. 2014-08-17 12:44:33 |
|
事到如今,其實什麼都不須做,等自然暴破。 冷靜觀察一些報導就會洞悉先机。
有報導:現在楼市炒家绝迹跡,入市的都是用家。再想想,通常接近爆炸的火棒都是交给實際的用家手上,那麼火楱很快爆破.現在只須奇求大量用家鱼貫入場就是了。其余的爆破後再算。 |
72. to 70/f 2014-08-17 13:25:19 |
|
甘你又回應咪傻過傻西?白痴仔 |
73. 引刀一快 2014-08-17 14:20:37 |
|
To 48樓 元朗人兄
依傢大陸樓市開始下行,得閑返去行下,慢慢睇,反正南海大把嘢食,千祁唔好以爲食嘢係順德先最正,南海一樣大把好嘢,我D長輩都話南海人最講飲講食,咪順便睇下樓囉。 買樓幾大都要睇多D! |
74. Sugar 2014-08-17 14:23:51 |
|
Oscar 先生: 我估你是指資產增值稅吧! 這在內地早已被人化解了,是公開的秘密. 其實地方政府也隻眼開隻眼閉. 因為她知道徹底執行可能會引發經濟衰退. |
75. 自我陶醉 2014-08-17 14:56:52 |
|
67樓 Oscar 兄,
100萬業主納入新的稅網只是誤解, 但第一層樓可獲豁免, 自住樓肯定不受影響, 如果夫妻分開買還可有一層收住投資, 靈活性會比DSD大。 |
76. 路過 2014-08-17 15:06:34 |
|
請問引刀兄: 現返国内的食市餐館,是否全部都沒有‘地溝油’存在架。(还有食物安全問題) 玩得安心,都要食得放心呀! |
77. 引刀一快 2014-08-17 15:38:40 |
|
76樓 老相識喔!
你信唔信你喺香港嘅街邊檔都食到地溝油吖?唔信? 大陸嘅超技術産品早就流入香港喇,你以爲淨係資金流入咁好呀?呵呵 |
78. 啦啦隊 2014-08-17 16:26:17 |
|
https://www.youtube.com/watch?v=Ls0t8R1dI-8 |
79. 路過 2014-08-17 17:13:34 |
|
如果真的有(問題食品流入香港),甘就是政府把關有問題,有關部門要檢討下。如果出了問題,香港(美食天堂)美譽就变了(咪食天堂),而(購物天堂)就变了(雜物天堂),到時揾亞水來邦親。 多謝引刀兄提醒. |
80. 每天都睇湯博士文章 2014-08-17 19:37:03 |
|
這几年一直有睇湯博士文章,真正大好友,跟隨投資就是了。 |
81. 每天都睇湯博士文章 2014-08-17 19:37:41 |
|
這几年一直有睇湯博士文章,真正大好友,跟隨投資就是了。 |
82. 每天都睇湯博士文章 2014-08-17 19:39:20 |
|
這几年一直有睇湯博士文章,真正大好友,跟隨投資就是了。 |
83. 哈哈 2014-08-17 21:32:01 |
|
又好友睇下幾時收皮 |
84. 反佔中...大成功 2014-08-17 21:41:17 |
|
咦...?個反佔中遊行呢?嗰百萬民意呢?湯生你呢?又係太早起唔切身呀?
|
85. 請問三儍 2014-08-17 21:58:56 |
|
|
86. 曰不落帝國 2014-08-17 22:50:17 |
|
無止竟上升,超買超買再超買……………… |
87. DEF 2014-08-17 23:18:35 |
|
自從錢是印出來後,錢便不断貶值,資產便不断賬面上升值,這差不多等同地球轉動的方向,你喜不喜歡也得面對,你不喜歡地球也不會倒轉來行的。 |
88. Ignore啦啦隊 2014-08-17 23:22:35 |
|
|
89. to def 2014-08-18 00:37:30 |
|
咦係咩?甘你而家買定炭啦樓市大冧嗰陣唔係因通脹買唔起炭 |
90. FED 2014-08-18 08:59:28 |
|
無錯,地球到現在都是不會倒轉行,但總是有日出,亦始終有日落,简單道理。 夕陽無限好,只是近黄昏呀! 世是無絕對! |
91. 日落西山 2014-08-18 09:04:17 |
|
昨晚明珠台有套(地球停轉日),有冇睇呀? |
92. 氹氹轉 2014-08-18 09:20:38 |
|
就算有朝一日地球倒轉行,都是要有日出日落,只不過是由西方升起啫 |
93. 引刀一快 2014-08-18 12:08:45 |
|
少見喔!成兩版冇藍色帳號出現! |
94. 代理仔 2014-08-22 13:32:38 |
|
To:23樓 小 私樓從來唔係必需品,唔信你可以返屋企問問老豆老母或亞嫲亞爺。 無一代香港人會覺得買私樓係容易,無一代香港人會覺得私樓係必需品。 除左新一代有部份人唔知比政客定傳媒洗左腦,覺得私樓係必需品。 你可以話"住"係人必需,但唔可以話私樓係必需,從來私樓都係奢侈品。 要解決"住"係要由公營房屋入手。 |
|