ENG
瀏覽人次:32300    回應:66
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 木子 2012-07-05 12:06:46

「公屋,可以幫你一時,但是累你一世」...博士這句妙極

在香港, 給你一個身份象徵的, 就是你的地址...

當你立心有能力而選擇去做公屋人的時候, 請你有準備, 準備面對當有人問你住那裡時的尷尬...

2. Tiger Woods 2012-07-05 12:15:48

It is my watch tell who I am....haha

TAG HEUER

3. 梵谷 2012-07-05 12:53:12

湯先生, 我有少少天真想法希望你賜教

回顧你一年前有關囤積居奇既想法, 我覺得現在物業投資者正在囤積物業, 而且由於租值高於按揭利率, 囤積成本由租客付出, 而且多數扣除供樓開支後更有現金收入, 再利用現金收入再行囤積, 樓價自然就節節上升

如果要樓價下跌, 只要利率升到超過租金收入, 投資者要倒貼利息, 或者租值大跌, 租金低於利息, 投資者才會沽出物業.

而係現情況, 租值處於3.8%水平, 而利率處於2.15水平, 銀行貼錢資助投資者持手物業, 而租金抵銷按揭利息, 除非投資者需要換馬換取更好回報外, 無必要賣出投資物業.

希望湯先生指導一下小弟想法錯誤之處

4. Equilibrium 2012-07-05 13:30:48

To: 梵谷

Economics tells the follow:

Equilibrium is reached when "Cost of Money (Mortgage Interest) = Return Rate (Rental Profit)

But only considering this has the biggest drawback, which is the capital gain when properties appreciate in value

5. 弓長 2012-07-05 13:53:15

如果係家庭環境不錯的大學生又好、小學生又好,家裡住半山,有車出入,這類人申請公屋就真係社會敗類,如果我知道,一定公開佢身份。


6. 大笨蛋 2012-07-05 13:54:45

本人乃70後, 97年取得大專文憑畢業,工作了15年, 最近兩年才有錢結婚及買樓。回想當年真白痴,不懂申請公屋;但又奇怪,回想起當年畢業前,同學仔又沒有人話要說申請公屋,大家只希望盡快找工作、考英國專業試、進修考取學位。真的不知當年的我們是否傻仔? 或是當年申請公屋的門檻比現在高? 或是輪侯時間頗長(需10年8年)? 有否師兄記得當年的情況?

7. 梵谷 2012-07-05 14:44:06

我既表達能力是比較差, 所以用一個簡單點的例子去講

由於樓按息口曾經去到4%(06年), 亦跌過1%(08年), 所以暫用2.5%來計算

03年有3位投資者, 甲乙丙君, 每人用100萬買入200萬收租樓, 租值5%

06年, 樓市回升100%, 各人持有物業價值升到400萬, 所以甲借了200萬, 用400萬買乙的樓, 乙拿到400萬, 還錢100萬給銀行後, 再用200萬(按揭400萬)買丙的樓, 丙再同樣買甲的單位, 最後甲拿到丙的400萬, 還回銀行200萬及按揭100萬

最後, 每人得到100萬現金依然持有物業

同時又用100萬現金購入新的市值200萬物業, 雖然當時200萬的物業比03年的質素差(如面積小了, 樓齡舊了), 不過租值依然有4.5%, 租金>供樓的情況下, 依然除首期外, 一分錢都不用付

到2011年, 樓市由60點升近100點, 400萬的物業, 已經升到600萬, 而200萬的物業, 又升到300萬

甲乙丙又聚在一起, 甲又問銀行借了450萬, 買回乙的600萬+300萬2個單位, 乙拿到900萬, 還錢300萬給銀行後, 再用450萬(按揭900萬)買丙的兩層樓, 丙再同樣買甲的2個單位, 最後甲拿到丙的900萬, 還回銀利450萬及按揭300萬

最後, 每人拿了150萬現金, 還有2層(市值900萬, 欠債450萬, 淨值450萬)收租物業

而完成交易後, 各單位的租金依然足夠供樓(供=租),

只要呆等25~30年, 就算樓市不升不跌, 租客已經幫甲乙丙清還按揭, 用100萬賺了1050萬

又或者, 到20xx年, 樓市下跌50%, 收租物業雖然市值跌回450萬, 不過對於甲乙丙來說, 要跌穿50%才算負資產, 而且, 他們手頭上還有150萬, 可以再一次買入300萬的物業再玩下去

 

 

 

8. To: Equilibrium 2012-07-05 14:59:20

Economics don't have drawback, only you have drawback.

Economics only tells the equilibrum is reached when Marginal Return  = Marginal Cost.

Remember, the key point is marginal. And marginal cost dosen't only limit to borrowing cost as you said, as a reasonable man, the management fee, tax etc will also be considered as cost. The capital gain or loss will also be a marginal return. Please go back to study more. 

9. 掹車邊80後 2012-07-05 15:02:57

to: 7. 梵谷

雖不精密, 但已經十分精彩

10. 癲價再頻現 2012-07-05 15:04:35
特首梁振英表明不會推冧樓市,部份購買力隨即釋放,高價重現。中原地產分行經理梁曉陽表示,青衣灝景灣5座中層 A室,1068方呎,成交價880萬元,呎價8240元,成交價及呎價均為屋苑97後新高及次高。青衣翠怡花園呎價亦創97後新高,11座極高層 G室,482方呎,成交價313萬元,呎價6494元。沙田好運中心棕林閣低層 D室,562方呎,以380萬元成交,呎價6762元,屬屋苑園景新高。
政府放生樓市,個別業主又再心雄反價。利嘉閣地產分行經理關騰達表示,東涌映灣園6座中層 H室,1201方呎,原叫價620萬元,業主反價10萬至630萬元,買家仍照追入市。
11. 美孚辣招盤 勁賺128萬 2012-07-05 15:07:58

二手交投稍見起色,「辣招」再度失靈,炒家樂園荔枝角美孚新邨有投資者出貨賺大錢,一名去年入市收租的投資者,剛以約880萬元將「辣招盤」沽出,扣除額外印花稅後仍勁賺約128萬元,料屬藍籌屋苑辣招盤賺價最多個案。居屋用家亦再瘋狂,有買家以呎價逾7,000元購入鑽石山宏景花園單位,料創東九龍居屋新高。

12. 亮劍----王先生 2012-07-05 15:09:54

本人乃60後, 80年中學畢業, 回想起當年畢業後,同學仔唔少都係公屋仔,當時我哋只係想盡快搬離公屋這鬼地方,大家都快快找份工作,然後俾心機做好拒,工餘就自我增值、揾兼職、加班及向上爬,嗰時唔少書友仔因此都可以買倒樓,現在好似剩低我仲要做牛做馬,揾錢供樓,還好只是供幾千銀,都無乜壓力,回想起當時真係似苦實甜!

13. 梵谷 2012-07-05 15:09:58

Equilibrium:

多謝你呀, 我只係大約構想出黎

因為一直以黎見到地產廣告都話供平過租, 所以先有咁既諗法

太深既理論真係唔識, 只係覺得客觀環境一直係咁, 就有人可以用到呢個方法

14. To: 7. 梵谷 2012-07-05 15:33:16
在下不才, 自覺有點難去理解你的例子...
15. 亮劍 2012-07-05 15:35:04

大學生有一畢業就有攞公屋呢個念頭,可能令你有執條鞋帶累身家之險,大家想像一下如果第時公司有高級職員退休或唔撈,空左個位出來,預唔預你先?

 

仲有第日做左人老豆,你小朋友背住公屋居民呢個名,好少少嘅直資及私校肯定 IN 都無得 IN,隨時累埋下一代!!

16. 淫劍揮 2012-07-05 15:46:30
阿文亮的小劍仔,當年你能夠買樓,原來都係夠住公屋才儲到錢,如果當年你和家人都係住私樓,睇怕你今日都可能申請緊公屋。
17. 梵谷 2012-07-05 15:48:21

TO 14:

可能講得比較複雜

即係如果租金回報大於利率+稅率...等等開支

物業投資者沒有誘引去出售物業, 反而可以利用按揭既槓桿效應去購買更多物業

而現在市區樓租金沒條件下跌, 只有樓價上升先可以令租值下跌

 

18. 路人甲 2012-07-05 16:00:59

大學生拿住公屋作為志向咁佢好打極都有限;老實講佢只係求仁得仁O者,O個D 想籍此獲白表資格O既係典型精甩尾香港人就幾可耻O既。湯生鼓勵年輕人應奮發向上的文章中心思想好正。但係平情而論,住公屋,背住公屋居民的身份又冇大家講到咁醜吧!

19. 湯文亮 2012-07-05 16:04:12

To:  梵谷,Equilibrium,掹車邊80後,

 

我剛與客開完會,結果不錯。回來見梵谷的論點及另外兩位的回應,其實我已經寫了不少關於此類的文章,說明樓價不會下跌,我再嘗試寫一篇,解釋清楚樓價、租金、利息的風險。

 

20. 淫劍揮 2012-07-05 16:06:17
阿文亮的小劍仔,當年你能夠買樓,原來都係靠住公屋才儲到錢,如果當年你和家人都係租住私樓,睇怕你今日都可能申請緊公屋。
21. TOM 2012-07-05 16:12:41

大學畢業有手有腳, 不好好打拼, 走去排公屋當然醜!

如果是普通藍領或白領, 年紀30以上, 老婆又沒有工作, 還要養下一代, 這些人申請公屋當然不醜!

 

22. 利港人 2012-07-05 16:13:53

社會已經俾左最多資源培訓大學生(相比中小學生),出到社會好應該貢獻社會,唔係抱住有乜着數都攞盡的心態做人!

個個都咁自私咁「精」,香港仲邊有前途!如果有D人家境甚佳、家住半山有車出入都仲申請公屋,真係要攞去打藤!

可惜香港無呢種刑罰,亦都有太多政客為選票置香港的未來不理---面對福利棍,大家一定要用選票趕走佢地。

23. 現實投資人 2012-07-05 16:25:49

to:  梵谷

將物業買來買去,當中牽涉其他成本, 最大的是stamp duty, 另外又有 legal cost, 又要重新找按揭, 如未過罰息期更要賠償. 由於借款額大了, 新按揭是須通過入息測試及壓力測試. 除非你月薪好高. 否則未必可以.

最簡單及成本最少而又做到你所講的效果, 應是找現有的銀行做加按. 對嗎?

 

 

 

24. 勞力士 2012-07-05 16:26:58

"勞力士" 不一定提升你的身份, 但 "精工" 肯定代表你袋裡沒有銀兩

住公屋不代表你低能...但住私樓會令你高人一等

 

25. 梵谷 2012-07-05 16:28:53

多謝湯先生回覆

 

對於大學生申請公屋呢個情況, 政府已經引入計分制去杜絕

雖然仲有部份大學生希望"下流"到基層以希望得到公屋

不過係將來, 下流到基層既大學生, 由於沒有專業的工作經驗, 最後比肯上流既大學生淘汰

26. 亮劍 2012-07-05 16:29:31

係70-80 年代,可以做小業主嘅家庭唔多,唔少現在家財萬貫及擁有崇高地位者,都係公屋、天台屋、山邊木屋及住板間房嘅居民,當時大家嘅起跑點好接近,之後成敗就看你一場做化。

現在就算父母租住私樓,但政府投放在教育上嘅資源亦不可同舊時相比,大學生如果拿出獅子山精神,買樓並非是一個夢!

27. 路人甲 2012-07-05 16:47:03
TO 勞力士 :  唔好以表取人。你都唔想人O地對你O既評價標準就係"表你有冇?"
28. 梵谷 2012-07-05 16:48:20

TO: 現實投資人

是的, 物業買賣是有一堆費用, 往往花費數萬至數十萬,

而你所說的加按, 的確可以做到同樣效果.

所以就算沒有甲乙丙3個人去左手交右手, 依然可以達到同樣目的

 

而我既想法中, 最重要一點就是由97~03年的下跌周期中, 利率下跌, 租值上升

而03~07年上升周期中, 利率上升, 租值下跌

07~08年, 下跌周期, 利率下跌, 租值再一次上升

08~今, 上升周期, 利率由H按1%左右升到P按2.15%, 租值又下跌

而暫時情況是, 利率2年內應該會持平, 如果租金不跌, 只有樓價上升才會引致租值下跌.

再過幾年後, 加息到某一水平, 高於租值的話, 樓市會再進入下跌周期

29. 80後中港兩地工作的港人 2012-07-05 17:02:39
以前我家人日做兩份工去供樓, 供15年, 終約2000年供完.

小時, 媽媽在家照顧我及妹妹及做一些家庭手工幫補家計 (如穿膠花), 爸爸每日做兩份工.

但現今香港已沒有家庭手工了, 而且亦不能日做兩份工,

我 自己, 我的同學及朋友 (大家都是大學畢業生), 雖然大家都是不同的行業, 但大家的收工時間最早是7:00收工, 有些更加要加班到晚上11:00, 12:00或工作到第二天早上照常上班, 假日有時是要上班的就算不用上班都要在家做返公, 我們的僱佣合約寫明工作時間是(8:30/9:00a.m. to 5:30/6:00p.m.),但好少時間可以準時收工, 我及大多數朋友現在做及所做過的公司, 都是沒有人敢準時收工.

 當然平日一般加班1至1.5小時是沒有補償的, 公司一般認為是必須的,  一般公司加班了兩小時才可有補償 (儲夠8小時可放一日假), 但好多時候公司以不同的理由唔比你放補假而且又無金錢的賠償, 而且我們這一代公司及社會要求我們不斷進修, 讀完一個學位又要你讀其他課程, 我有幾個朋友讀完一個碩士公司又要你讀其他課程, 人工多花在學業上.  每月扣除讀書,家用,車費, 房租, 還政府grantloan等的開支 (爲節省開支我們多帶飯返工), 已所餘無幾了, 更別說要買名牌袋等等, 置業夢遙不可及, 除家人出手相助外, 別無他法. 

本人亦是靠家人相助才可置業, 之前我結婚後一直是租屋住, 是租新界有30年樓齡無會所的單橦樓. 而我妹妹是住公屋, 做散工, 唔進修的年青人, 她的住處有極多的名牌袋.

究竟在香港一個努力向上, 對比一個做McDonald唔進修的青年誰的standard of living 好一點 ?
30. 70後銀行從業員 2012-07-05 20:07:02
To 亮劍,梵谷兄 本人對你們的意見相同,記得當年88年入銀行工作時只有不足4000月的月薪,還要一半予家用,我由出生至19歲一直住在公屋,因為不喜歡公屋缺乏私穩,立志搬到私樓,我和小男友,現在的丈夫為了快點建立小家庭,中學畢業後的五年,晚間除了進修便返兼職,不買奢侈品,不去遠和貴的旅行,但也不減少給母親的家用,出了雙糧花紅也不花,三年多便儲了10萬付首期,在90年買了人生第一個物業,在紅磡,60萬,當時我年入約4萬多,只有300呎的小房子,20年樓。 日子過得真快,轉眼也40+了,雖然經過在97年高價買入自住負資產物業,兩年前樓市回升變回正數,便在靜巿時換了大單位自用及買了一個100的單位收租,當時收4.7%,現在已有8%,稍後再用儲蓄再買另一間收租。也很不錯。我打算將來和丈夫退休用租金為生。不用依賴女兒和極有限的mpf。 人皆有年少和初入工埸,一般入職位低,薪金也多極有限,但是任何一代人除了有富有家人撐腰之後,人人皆有努力和辛苦的經歷。但在我眼前的約80%入職新人,多好逸惡勞,工作時不認真!現在的大學生起步點基本上相若,若干年後的造化,除了努力和運氣,還能憑什麼去令自己和家人,尤其是你們的相親感到幸福呢?同時不會到中年能出人頭地,又或者最少能有居所,保護家人,好好照顧自己,不與低收入機層人仕爭政府的福利呢?共勉之,好自為之,種瓜得瓜,不種就什麼也沒有了!
31. Mortgage 2012-07-05 21:06:27

曾幾何時,我都好迷茫,死慳死怟唔知為啥。

我兩公婆收入唔高,人去旅行去食好野我們一家在家做家務,兩公婆要返工都無請過工人湊細路。好不容易戶口多幾萬,家裡出一出事又無咗。份工唔穩陣更加唔敢打戶口那筆小小儲蓄的主意。又唔比得老人家知,對他們錢不可少花。見到有公屋朋友唔使憂柴憂米,更加唔知自己做什麼。

自己又硬頸,寧願R份cheap工都唔敢R福利,怕唔識同個仔講。捱過低谷有日老婆話要買樓,腦袋都還沒轉過來戶口又變回五位數。還好現在總算有安樂日子,兒子又懂事,希望他日後挺正腰板做人。

 

32. 小女子 2012-07-05 23:39:07

TO: 12樓

而家新的公屋已經唔係鬼地方, 甚至比一些市區舊樓好得多. 這正是問題所在.

當你窮都可以窮得幾舒服, 0甘大家又何必太辛苦呢? 不如坐係度嘆下, 享受下生活, 打下散工, 唔駛交稅. 到老時, 又有政府養, 攞埋綜援仲唔駛交租添.

33. 女人48 2012-07-06 00:07:22

30. 我和你很似,11小六後當童工番夜學,中六後88年入SCB TRUSTEE,晚間進修,考乜勿專業試,讀乜DEGREE勿MBA,克勤克儉,先若後甜,原來做價值投資者先至有用,修成正果.

哈哈!我地倆夫婦不用打工都可以自給自足喇!生活好舒適寫意.

 

34. Marco 2012-07-06 02:03:46
博士的题目令我想起我朋友两个月前卖了一个出租单位及一个自住单位,之后拿住五六百万存国内人币收息,又租楼住,他两个仔都是港大毕业,他说等楼价大跌三成再入市(帮二仔)付首期,他两老人家就可以申请公屋等政府养!一方面有高息收一方面有政府养!真无奈!
35. Marco 2012-07-06 02:21:39
香港大学生不见得聪明过人,我反而觉得有点痴呆,胆小,太保守,太固执,有点自大又不听人讲!因为忠言逆耳!
对于世界宏观经济似乎已严重脱节,只懂iphone, android,人云亦云,没主见,亦缺乏独立思考能力,所以好轻易地被传媒影响及煽动!
眼见国内大学生愈来愈进取自信积极,本港大学生甚至只沉迷"少女模特"或做宅男终曰打机,真是悲哀!
36. HK U 2012-07-06 03:55:38
樓上
  你地大陸人而加巴L閉啦,你地又唔諗下,無我地商家幫你地邊有今日的中國,吸走晒我地資源仲糸度牙L擦擦扑你個臭街
37. 70後銀行從業員 2012-07-06 07:53:11
To 33/f 女人48 and 36/F Hk U 小女子極同意閣下的見解,我們70 後這代人多靠自己思考和努力多年,加上克憸和小許幸運才有今天的小成績。那些年的家庭有很多子女,父母多沒有安排任何經濟和我們前途有任何緩助,但我們也沒有怨言,自己計劃好及積極努力憤鬥,何解今時今日有大部份本行業初出茅蘆卻奉行享樂、及時消費、以為我們作為上司的話"好廢,過時、不尊重、不聽指示、做錯時令客人不便也不聞不問。試問將來我們退休後,她們巳是40+了,日子會怎麼樣呢?社會是以他們這班年輕人接力,試問他們如何自處呢?36樓,如果你真是hk U graduate 或就讀,我會為你寫出這篇粗劣的文章難過,何解要分什麼大陸、香港人?人們只是提出自己的見解,為何你是讀書人卻不是以德服眾呢?思想就像小學生打架般,不說理,又沒有見地!唉!
38. 低b 2012-07-06 08:42:39
要得到100萬現金依然持有物業,只須到銀行加按就可以。
39. 70後銀行從業員 2012-07-06 08:54:15
To 12/f 亮劍兄
小女子一直也有看你的文章,很有見地!我現在的生活也不錯。共勉之。努力不懈,上天總會給我們機會的!,
40. 亮劍 2012-07-06 09:06:15
一句講曬,「生於憂患、死於安樂」!!

41. 美女 2012-07-06 09:20:46

公屋是分化社會之物...

42. 螢火虫 2012-07-06 10:10:09

"美女"是外在還是內在美?? 30年後何來外在美?

你自己賺到錢, 也要顧及其他人的基本的生活權利!!! 見到數以千計的人無家可住/病重, 你會開心嗎???

43. CD ROM 2012-07-06 12:24:32
小弟勉強仲係2字頭, 我想講當你查冊果陣見到你自己個名印係上面, 雖然仲有排供, 但係果份滿足感很大, 感覺係好安定.

 

剛畢業果陣都有呻過笨做乜唔申請公屋(可能我因為返工無去O Camp…), 可以有過自己地方嘛, 第時又可以綠表買居二. 想深一層如果我有申請, 可能早幾年就無開源(努力工作+進修) 節流(介左大洗) 的動力了其實就係睇你看的有幾遠博士講得好啱, 「公屋,可以幫你一時,但是累你一世」

44. 掹車邊80後 2012-07-06 14:10:19

To: 2980後中港兩地工作的港人

其實唔準時放工無影響你做唔做到多份工, 我身邊同年紀都有幾個同學weekend會補習, o night做馬會甚至freelance做web, translator etc. 

我估我年紀同你差不多, 但畢業後用暑期工同parttime錢還grant loan 十萬, 每個月1/3做家用, 儲50%, 食飯搭車一兩千蚊
, 平時都無錢周圍玩, 有個好女友一齊慳, 畢業7年總算儲到首期買樓結婚....

你有屋企幫忙買左樓, 其實已經唔差, 諗野正面d啦


共勉之

45. 路人甲 2012-07-06 14:57:16

欣賞43及44樓。培養出正面、有責任心、有上進心又够勤力O既人的品質O既價值,比度到盡去霸一間本來不應屬於你O既公屋要高得多。

我者身邊幾個FRIEND,大多數大學畢業後7~9年都買O左自己的屋,大多數住係新界,但居住條件都不俗O架。關鍵係識得克制自己的消費慾念,如果後男女都有收入,一齊努力,買一間400~500萬O既樓都唔係咁O難者。

46. CD ROM 2012-07-06 15:32:22

#45 加上30歲前後事業開始高增長, 要樓換樓就易得多了... 錢與其都係會洗, 就洗去有價值, 甚至會升值的物件上.

 

加多一個fact, 你身邊個位係點, 都好大影響!!! 有機會詳談~~~

47. To HK U 2012-07-06 23:17:25
继续你的自大无知与粗俗无礼吧!HK U!
48. HK U 2012-07-07 06:21:09
樓上
文字無罪看者有罪
49. TO HK U (70後银行從業員) 2012-07-07 11:07:23

to HK U:

' 文字無罪看者有罪 " ???!!!
成年人尤其是"由香港納稅人支付大部份學費"的知識份子,寫得出又放得上討論區就預左比人睇,每個人也有自由發言的自由、,但粗口、人身供擊,一定要不得。如你仍固步自封的話,曰後你投入社會工作如何與人相處呢?真希望你能反省及自重,要別人尊重自己,必須先尊重別人。簡單的道理,聰明人也一定能領會的。
 
50. HK U 2012-07-07 12:13:08
樓上
不文字給不文人 何罪有之
51. HK U 2012-07-07 13:56:23
回70後銀行從業員


此文非君看 看後君莫評
愚覺汝乃 閒人也
班門弄斧 一笑之

52. 梵谷 2012-07-07 17:08:07
TO HK U:

香港既商人先唔會似你咁講野
我自己都有少少唔鐘意大陸人, 不過有碗話碗, 有碟話碟,
MARCO講既野, 你一句都反駁唔到, 而用人身攻擊去對付人,
我作為香港人都睇你唔起
53. HK U 2012-07-07 20:43:18
回52

自古文人創業難 無奸不成商之道

若望我等成樓奴 好等他君成富豪?

54. 目标三间屋 2012-07-07 22:45:24

TO HK U

我真的希望你不是真的香港大学学生, 不然我从里毕业的也会感到丢脸. 

也说,如果这个就是现在大学生的素质,大家实在该为香港的未来担忧.

55. 向饭民说不 2012-07-07 23:47:33

54楼,那种学生不就是读屎片咯。她老母真系生件叉烧,都好过生他。

这挺人一定不够大陆人竞争。

56. 70後銀行業員 2012-07-07 23:58:25
To 樓上各位仁兄仁姊
我們也有同感該人…Hk U如果真的是大部份香港大學生的寫照的話,我也不會讓人知道自己在香港受教育!二字言之…醜陋
57. 70後銀行業員 2012-07-08 00:04:22
To 樓上各位仁兄仁姊 我們也有同感該人…Hk U如果真的是大部份香港大學生的寫照的話,我也不會讓人知道自己在香港受教育!二字言之…醜陋
58. Marco 2012-07-08 02:30:41
多谢各位仗义执言!我们亦不会因为某些人无知无礼而大动肝火! 哀其不幸,怒其不争!博士讲得好:恨铁不成钢!
我依然向三层楼目标进发!
大家共勉之!
59. To 58 Marco (70後銀行從業員) 2012-07-09 20:29:14
我見着他(hk u) 用香港大學生做網名實在無名火起,人家回應不同意冇所謂,段不能用粗言!冇論點之餘還要亂拋不知所謂的書包,甘有本事不如去接受生果曰報訪問,反駁我們,我一定給他10個叻!懦夫
60. 寄生虫 2012-07-09 22:48:02
To59
我都覺得HK U有辱HK U佢應該加個小字HK小U
61. 心理學家 2012-07-10 10:38:59
62. 寄生虫 2012-07-10 10:51:03
To:61
我諗HK U這U字應是小you咁解
63. 心理學家 2012-07-10 11:02:28
呢類廢青,讀唔成書,心理極度不平衡,可能有攻擊性和自殺傾向,身邊人要多留心他的行為,並加以疏道,否則又會發生社會慘劇。讀唔成大學其實唔係絕路,香港好多工種都很有前途,擔泥軋鐵賣菜都好搵過好多大學生,甚至可以做最容易搵錢的地產代理,不過就要改一改性格,要呃得下人才能成功。
64. 寄生虫 2012-07-10 11:27:06
To63
講得言只有你,我諗HK小U正在反省!
65. 時下青年 2013-09-04 20:25:41
博士認為時下樓價合理嗎?
66. 時下樓價不合理 2013-09-04 20:47:22

時下樓價合理嗎?

時下樓價不合理?

未來世界是印鈔票的世界錢越印越多,世界各國都不回收廢鈔票,那麼持有貴重資產是必然的趨勢........持有現金是沒有什麼大作為的.........

我們親愛的伯南克教授推出:

QE1 (二零零八年十一月):購買按揭抵押債券(MBS)六千億美元,後改每月購買二至十年國庫券(Treasury Notes)三百億美元以達到美聯儲資產負債表擴張維持在二十萬億美元以上。

QE2 (二零一零年十一月):購買長期國庫券(Treasury Bonds)六千億美元。

QE3 (二零一二年九月) :每月購買“不封頂”四百億美元按揭抵押債券並維持零聯邦基準率(Fed Fund Rate)到二零一五年。

QE4 (二零一二年十二月):把每月購買“不封頂”四百億美元債券增加到八百五十億美元。