ENG
瀏覽人次:14505    回應:0

銀行答應借錢才可以買樓

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有老友話今次大鑊了,他申請加按其他物業來支持兒子買樓,但銀行竟然唔批,老友話諗極都唔明,在過去幾十年,從未試過脫期供樓,信用應該很好,而且借貸比率不足三成,理論上銀行唔會唔批,但銀行回覆是物業估值冇問題,但租金收入不足,唔能夠加按,好彩仍未落訂,沒有甚麼損失,但兒子就買唔到一個心儀已久,現在又非常超值的單位。

  現在銀行非常保守,業主唔好講加按,唔被追差額已經還得神落,所以,如果打算加按買樓,就一定要先加按,後買樓,否則落了訂之後銀行不批准加按,就會損失訂金。

  如果打算買樓,最好辦法就是打算買樓的人在未買樓之前替自己做一次估價,例如只能夠攞幾多錢做首期,可以買大約幾多錢的樓,有了銀行一個簡單回覆之後才去搵樓,千祈唔好未得銀行承諾就先買樓,很多時銀行本來可以借最後都唔借,買樓的人就會失了預算,市場上不時有撻訂的個案,並不是買家膽細,臨陣退縮,而是銀行唔借錢畀他們買樓。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼