ENG
瀏覽人次:16980    回應:0

能夠守到今日才買樓已經是贏家

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有一個打算買樓的年輕人同我講,兩三年前已經可以買樓,但擔心樓價下跌,好彩冇買,樓價比他打算買樓的時候跌了兩成,現在是否應該買樓,不過他仍然擔心樓價仍然會下跌,現在買仍然會輸很多錢,但唔買又擔心政府在放寛辣招之後,又優化專才稅,令到買樓的人止跌回升,今日唔買,以後又要買貴樓。

  我見到不少類似的人,但結果他們都冇買樓,因為如果打算買樓,是不會同其他人講,別人為了保障自己,只會話現在樓市形勢仍未明朗,不少專家話樓市仍然有下跌空間,而大行又估計今年樓價會下跌一成,現在買樓,可能接別人火棒,倒不如睇定形勢再出擊,那些人講得冇錯,但於事無補,甚至會打擊買樓人士信心,所以,打算買樓的人只會偷偷地去買,買完之後都唔會同人講,否則有可能畀人嚇到撻訂。

  我對年輕人講,他能夠守到今日才買樓已經是一個贏家,如果有需要又負擔得起,遇上一個合適的單位應該果斷去買,好似追女仔一樣,既然是單身,對方又適合自己,點解唔追,至於樓價會唔會繼續下跌,我當然話唔會,但其他九成人都話會,如果希望買樓之後樓價立刻反彈,咁樣大多數會失望,但現在買樓唔好擔心樓價下跌,而是已經贏了兩成樓價,唔使落注有錢贏,一生人都未必遇到。

  我以為年輕人聽完我講之後會話的起心肝去睇樓,原來我誤會,年輕人話覺得樓價仍然有下跌空間,所以暫時唔會買樓,我錯了,我唔記得那打算買樓的人是不會同其他人講,年輕人問我現在是否啱時間買樓,代表他仍未打算買樓。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼