ENG
瀏覽人次:12325    回應:1

買劏場舖慘過買納米樓

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有老友話有很多人同佢講,我寫地產評論文章咁耐,點解唔提醒打算買樓的人千祈唔好買納米樓,現在有不少傾盡財力的初次置業者,因為買了納米樓而陷入財務困境,講起上嚟,我應該有多少責任。

  我話唔係掛,蝕咗本要我負責,賺咗錢會不會分畀我,當然唔會,不過,當時我亦有撰文,提醒那些買納米樓的人,但亦唔能夠叫他們唔好買,否則一定有地產商找我晦氣,不過,我不畏強權,我很少寫關於納米樓的文章原因是當時有買家同我講,以買一個車位價錢可以買到一間納米樓,有乜理由唔買,我唔知點樣反駁,唯有久不久提醒大家,就算買納米樓都唔好借得咁盡,因為納米樓下跌的幅度比較其他類型的樓宇大得多,如果借得太盡,很容易變成負資產,而且二手納米樓的承接力比較薄弱,要劈價很深才可以賣得走。

  當大家認為納米樓是最差的物業投資時,其實還有比納米樓更差的,現在如果要賣走納米樓,我相信蝕本四成是極限,但如果賣劏場舖,有機會蝕足九成,有不少例子有人買業主蝕讓八折的劏場舖,最後仍然要蝕錢,如果勸那些人唔好買,答案與買納米樓的人大同小異,他們會話以買一個小型住宅單位的價錢可以買到一個舖位,點解唔買。

  我最後發覺,根本唔需要撰文叫人唔好買劏場舖或者納米樓,有心買的人如果唔買是不會甘心,叫他們唔好買反而會被埋怨,如果買過的就算借埋錢畀他們都唔會再買,撰文提醒他們是多餘的。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-01-03 12:20:37
賣咗納米樓,可以返大灣區嘅一線邊換一兩千呎大屋,唔係偏遠地方,係一線邊。