ENG
瀏覽人次:42861    回應:66

政改不可偏離「基本法」

蔡志忠

亞洲地產創辦人
香港專業地產顧問商會榮譽會長及常務顧問
香港東區工商業聯會首席會長

  「佔領中環」政改方案全民投票舉行第5日,總投票人數已超過74萬人,以此走勢推論,10天的投票數字可能達100萬。雖然實體到票站投票的人數,只佔整體份數不夠10%,其餘均透過網站或手機應用程式投票,其準確性難免引起一些爭議,但相信亦能表達投票者的意願,幾十萬人的聲音不可小覷。

  出身基層的朋友第一天就用手機程式投了票,還不斷遊說別人去投,理由是要支持實現「真普選」,將來如果選出來的是代表基層利益的特首,那麼香港社會就會公平一些,貧富之間的距離就會拉近一點,至於特首懂不懂經濟不重要,最重要的是要站在低下層這一邊。這種看法跟今次公投的設計者理念相近,為了所謂的「真普選」,可以不理會在香港這個商業社會,其經濟發展的重要性。

  律政司司長袁國強的回應算是恰如其分:「作為負責任的政府,十分重視民意,可是這次公投是非法的,政府應該依法施政,政改不可偏離「基本法」及人大決定。」話說回來,姑不論百萬投票數字有沒有造假,亦別說其中有多少反對或棄權票,可香港還有5百萬超過18歲的市民未表態,這次百萬的數字是否代表大多數的聲音,仍然有疑問。本人倒有一建議,既然反對派有「佔領中環」的全民投票,建制派何不也來一個反對「佔領中環」的全民投票?相信投票者人數也不會少過百萬吧。

應努力搞好經濟 改善民生

  很明顯,這次投票活動沒有法律基礎,性質就跟民調和遊行一樣,即便50萬市民在「7.1」出來大遊行,又能起到什麼作用?中央會讓步嗎?相信很困難,中央絕不會放棄香港的管治權,也不容許香港成為反共基地,這點香港人必須明白,投票和遊行過後,能改變多少就多少,在一國兩制的框架下,大家還是應尊重一個國家的主權。中國近年經濟發展迅速,國力強大引起某些西方國家眼紅,千方百計想挑起中港兩地的內部矛盾,港人不可不防。想改變中國,不如努力搞好本土經濟,改善基層民生,用實際行動影響中港兩地走向更加民主。

  其實,支持「佔領中環」也代表支持反對政府,跟仇商仇富的情緒互相關連,用癱瘓金融中心的非法行為,來達致所謂「真普選」的目的,其實是很低劣的舉措,香港人常說用和平示威表達訴求,今天卻愈來愈不文明。很多人表面上反對共產主義,心裡又害怕資本主義,在多勞多得的商業社會,個人財富累積愈多,自然貧富差距愈大,就像經濟好樓價高,擁有物業的人財富便更多一樣。某些人就是因為賣了樓或上不了車,於是出現憤怒情緒,眼看他人財富不斷增加,心裡不是滋味,於是也跑去投票支持「佔領中環」。

  用這樣的行為試圖影響樓價是錯誤的,香港始終是福地,沒有天災沒有戰亂,中國崛起使香港直接得益,作為國際大都市,遊客為世界之冠,加上外資特別喜歡投資香港等等,都讓香港經濟持續增長。今天港府為了順應民意,用辣招干預樓市將價格穩定下來,港人此刻應當量力而為決定是否入市,切不可因為對高樓價的憤怒,而加入「佔領中環」的非法行列,否則不但做不成業主,還會變得愈來愈沮喪。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 希伯來 2014-06-25 12:01:32

對現實不滿的人都跑去佔中.

"用這樣的行為試圖影響樓價是錯誤的,香港始終是福地,沒有天災沒有戰亂,中國崛起使香港直接得益,作為國際大都市,遊客為世界之冠,加上外資特別喜歡投資香港等等,都讓香港經濟持續增長。今天港府為了順應民意,用辣招干預樓市將價格穩定下來,港人此刻應當量力而為決定是否入市,切不可因為對高樓價的憤怒,而加入「佔領中環」的非法行列,否則不但做不成業主,還會變得愈來愈沮喪。"

2. 路人 2014-06-25 12:13:44
good
3. 寧為玉碎 2014-06-25 12:22:24

票為誰投走出政治抑鬱

經濟日報 – 2014年6月23星期一上午6:56

【經濟日報專訊】「6.22投票」已有逾60多萬市民參與,數字多少亦無法律效力,大家怎會不知?為何仍願走出來?港人以往多被指政治冷感,今天更多的是政治抑鬱,不想沉默也怕被騎劫,為出路懊惱。

港人不想沉默 為出路懊惱

由上周五(20日)中午開始的6.22民間全民投票,首日有逾40萬人參與,截至昨晚更逾60多萬人。佔中發言人戴耀廷昨表示,負責任的政府不能漠視民意。律政司司長袁國強昨則回應,政府尊重民意及市民發表意見的權利,但他維持其一貫說法,指投票無法律基礎及效力(詳見A6版)。

類似公投並非首次,元旦佔中運動亦舉行全民投票,約6萬人參與,今次相比起來,掀動的民情及參與程度或多或少叫人意外。電子公投開始後出現fb「洗版」,大家高喊「我投了」,昨天實體票站也見人龍打蛇餅等投票。

固然,早前中央發表白皮書強硬提醒港人管治權在中央,以及投票網站遭大規模黑客攻擊,令投票多添悲情加分的元素。「今天不投?明天怕沒有機會」、「把握機會發聲」,既是部分市民心聲但也確實起了「催情」作用。

投票人數最終多少,也不會因此而具法律效力,誰不知道?若只是十萬八萬票數,一點不意外,但至今遠遠超於此數,可見不少上次不投票的人也出來了,這或許才是投票數字釋出的另一重要信息。

中環價值至上、搵錢至重要的香港,大部分人政治冷感,尤其九七前,甚至回歸初期,莫不寧抱「咪搞我」心態。但時代要變,社會發展及個人生活也與政治緊密糾纏,是情願也好,還是覺得是被迫出來也好,愈來愈多被視為中間派的港人不再沉默,站出來投票固然是表態,惟放下冷感,卻未必少了苦惱。

事實上,對於社會上為數不少的中間派而言,他們支持表達不滿,但這不等於撑激進抗爭,走上街也並非為了要與政府一方作出激烈的生死之鬥。他們未必認同建制派,也非要揀激進民主派,各走極端也不是他們心目中的「那杯茶」。

結果反映民意 擔心被騎劫

今次有更多中間溫和派站出來投票,但也有聲音質疑:票為誰投?6.22公投原意,是選出一個最多市民支持的民主政制方案,但現時所揀的三個方案均有公民提名或政黨提名的成分,沒有此成分的方案並不在選擇之列,有人為此不投票。有調查顯示,以佔中激進手段和中央硬碰的民意並非主流,投票結果是反映港人意願,但卻也有人擔心意見會否被騎劫。

另外,社會也有聲音將投票與抗共掛鈎為「投票抗共」,又或參加公投,被視作等如支持佔中,投票結果被變質為激進主流的「籌碼」,中港愈鬧愈僵,又豈有出路可言?

現時政治氛圍日益緊繃,港人或難免在政治上變得抑鬱,走不了,出路又不明,但也不樂見激進的街頭政治,令政改局面更難有談判空間。立法會財委會早前討論新界東北發展撥款出現示威衝突,兩名13歲、14歲的示威者,涉帶備大量武器如軍刀、鐵錘、噴火槍、火水等被捕。另外,一名15歲少年因為在討論區留言「衝擊立法會」被捕,「寧為玉碎」的心態,令人擔心。

《經濟學人》近日有評論文章指,大部分港人很務實,即使對中共疑慮重重,也不大願意支持激進的街頭政治。

民眾擦亮眼睛 保理性判斷

政改議題令政局變得複雜,白皮書的強硬姿態、建制派及激進派的激烈對立等等,這不是大家所樂見。要求政治走出激進對立,關鍵是中間多數的溫和港人要擦亮眼睛,多聽不同意見,避免被激進的聲音、言論「洗腦」;要令各方不能只提政治口號,必須賦以充分理據;更要對激進行動提出反對,如此務求令社會過於激烈對立氣氛降溫,讓中肯聲音抬頭,讓理性討論空間擴闊,一步步邁出惡性循環的政治深淵,才有進為香港取得2017年特首普選。

更多經濟日報網站內容, 請登入hket.com

4. 希伯來 2014-06-25 12:25:08

有道理,如果有投票反佔中,人數一定超過300萬票.

"律政司司長袁國強的回應算是恰如其分:「作為負責任的政府,十分重視民意,可是這次公投是非法的,政府應該依法施政,政改不可偏離「基本法」及人大決定。」話說回來,姑不論百萬投票數字有沒有造假,亦別說其中有多少反對或棄權票,可香港還有5百萬超過18歲的市民未表態,這次百萬的數字是否代表大多數的聲音,仍然有疑問。本人倒有一建議,既然反對派有「佔領中環」的全民投票,建制派何不也來一個反對「佔領中環」的全民投票?相信投票者人數也不會少過百萬吧。"

5. 大陸人 2014-06-25 12:34:55
13億人冇表態,香港始終已回歸大陸,尊重主權好合理.
6. 殼子 2014-06-25 12:49:16
74萬人投票,中央要看民意
7. middle middle class 2014-06-25 13:28:55

什麼是民意?  Is it really good for us ?  If we can select our own CE and all law makers, to whom we will trust and cast our vote?  I believe we are not ready.

I think we'd better develop our various political parties with clear and specific aim, train people with different mentality and insight.  Now, all parties and politician work for the grass root, which is actually one single group of people.  This is not so good for the overall benefit of Hong Kong.  Once we have real political parties representing their own group of interests ( for their voters ), then we can talk about the democracy.  Why agrue everyday?

8. 哈哈 2014-06-25 13:33:32
筆者完全係資本主義既奴隸,對社會問題漠不關心....簡直可恥
9. 服務土豪 2014-06-25 16:40:57
為土豪服務的地產經紀當然要講土豪愛聽的說話。
10. 妖 2014-06-25 16:56:36
講甘多做乜吖甘你咪又搞個反佔中公投睇下係咪又過百萬人囉!!
11. 不到黃河心不死嗎??? 2014-06-25 17:14:55
香港已經寧靜了一段好長時間,政治搞手一定會搞一啲驚天動地的事完吓的,不到黃河心不死嗎???
12. 中國的命運 2014-06-25 17:42:40
I don't think the west are really jealous of china
國策解碼:中國人不願生育 難有運行

去年11月三中全會提出放開單獨二孩後,內地已有多個省份開始實施。不過,至今單獨兩孩的再生育申請數量,遠遠低過預計。有分析認為,中國已經進入「超低生育率陷阱」,而且很難逆轉,這意味着即使再有人口政策放寬,嬰兒股、奶粉股的受惠幅度都有限,日後中國人口老化的速度亦將超過預期。

所謂放開單獨二孩,是指允許一方為獨生子女的夫婦,生育兩個孩子。內地媒體披露,至今申請家庭數目遠遜預期。其中四川和浙江的預計補償生育量均超過70萬,但政策實行兩個月內,只有低於3萬宗申請。按照規定,「單獨」家庭需先申請,實際生育可以延後。專家預計,首三個月是申請高峯期,之後逐月減少。目前情況意味最終申請數字可以達到預期水平的機會甚低。

放開單獨二孩效果未如理想,揭露內地生育意願其實非常低迷。除撫養成本日益上升外,之前過度執行的計劃生育亦是原因之一。有調查顯示,內地有近八成已生育一孩的家庭,父或母曾被強制實施絕育手術,想再生亦沒有辦法。

由2012年起內地勞動力人口持續下降,去年60歲以上老年人口達2億,人口老化速度加快,同時適齡生育婦女人口開始快速減少。過去30年嚴格執行的計劃生育政策已造成累積效益,即使再作調整,亦難以刺激人口增長,生產力自然不足,成為日後經濟的一大危機。

13. 中國人口不會老化 2014-06-25 17:46:18
http://cn.nikkei.com/columnviewpoint/column/9811-20140623.html
超过一半的成年男性是烟民

     近来,在中国的互联网上流传着一段发人深思的视频。内容是一个两三岁的小男孩坐在椅子上叼着烟噗噗地往外吐,旁边卖水果的父亲同样夹着烟若无其事的做着自己的买卖。看着这一稀奇的场面,旁边有人嘎嘎地笑,但却没人主动上前把烟从孩子手上拿掉。

还有一个令人震惊的数据。根据中国国家卫计委和中国疾病预防控制中心发布《2014中国青少年烟草调查》。估计有940万初中学生尝试使用过烟草制品,其中三分之一已成为烟民。

     对吸烟危害性的意识淡薄使中国成为世界上最大的吸烟大国。中国每年生产出23000亿支香烟,是第二大烟草生产国美国的4倍,遥遥领先。据统计,在成年人中30%属于烟民,如果只算成年男性的话,这一数字则高达53%。

     “为了健康,请您戒烟”,医生的这一告诫也缺乏说服力,因为中国有40%的男医生本身就是烟民。

     “毛泽东和邓小平也都是老烟民,邓小平照样活了90多岁”,持这一逻辑的人似乎还振振有辞。
  还有一组不可忽略的数据。根据世界卫生组织(WHO)发布的《世界癌症报告》,中国在肺癌、胃癌、肝癌、食道癌这4种癌的发病数和死亡人数方面都位居世界第一。在肺癌方面,中国占全球新患病例的36%,远远高于中国在全球的人口比例(19%)。以吸烟为主要原因而造成的死亡人数被认为每年达到100万,到2020年更可能达到200万。
14. 望樓 2014-06-25 17:57:31
支持佔中,參加遊行好閒啫,樓價如果跌一跌都係好事,多啲人上車社會和諧啲,財富唔平均嘅社會,人人想反抗,對社會穩定冇好處.
15. To 13/F 2014-06-25 17:59:12
香煙算唔算係現代版福壽膏? 加埋地溝油, 所以肺癌、胃癌、肝癌、食道癌方面都位居世界第一!
16. To 14/F 2014-06-25 18:04:22
如果六四事件於佔中再次發生, 樓價可能會跌, 但如果六四事件真於香港發生, 你還會選擇在香港居住嗎?
17. to 16/f 2014-06-25 18:16:53
y not?
18. 望樓 2014-06-25 18:19:21

六四之後又係另一番天地,小業主唔好怕樓價跌,跌完會升番,冇問題,最多靜多兩三年啫,唔駛咁驚啦!

你唔俾樓價跌3成,好多人唔忿氣.

19. 有殻蝸牛 2014-06-25 18:42:24
望樓你真係好無恥好無骨氣,成日想香港衰等你不勞而獲。
20. 有殻蝸牛 2014-06-25 18:51:15
其實唱衰港樓嘅人往往係最進取嘅硬好,佢地覺得無論香港經濟政治環境如何,樓價今日呢個價合情合理毫無泡沫,所以佢地深信只要政府夠蠢幫佢地偷雞買到樓,佢地就一定無風險勁賺。呢d剛性需求真係好厲害。
21. 剛上車的人 2014-06-25 19:17:51
其實樓價會升會跌,我也不介意跌下,我只有自用夠我一家住的單位一個,樓價升跌我都唔會賣,所以樓價跌只會讓我心理不好受,跟本對我冇影響。
22. 有殻蝸牛 2014-06-25 19:46:08
21樓嘅哥仔,老實講,我都係自用唔會放,而且半力出擊真係跌我會買多間。香港6成私樓已供完,早幾年買落嘅超低息,如果投資嘅大部份positive cashflow,話小業主驚只係主觀願望。
23. 望樓 2014-06-25 20:04:45

19樓你點知我不勞而穫?咁武斷就批評人更加無恥,我地年輕人配合政府想樓價跌一啲,咁你都睇唔開?

政府明講樓價跌兩成,我只係希望多一成算溫和,你呢班小業主真係攞來講.

24. 我同意 2014-06-25 20:12:06
[很明顯,這次投票活動沒有法律基礎,性質就跟民調和遊行一樣,即便50萬市民在「7.1」出來大遊行,又能起到什麼作用?中央會讓步嗎?相信很困難,中央絕不會放棄香港的管治權,也不容許香港成為反共基地,這點香港人必須明白,投票和遊行過後,能改變多少就多少,在一國兩制的框架下,大家還是應尊重一個國家的主權。中國近年經濟發展迅速,國力強大引起某些西方國家眼紅,千方百計想挑起中港兩地的內部矛盾,港人不可不防。想改變中國,不如努力搞好本土經濟,改善基層民生,用實際行動影響中港兩地走向更加民主。]
25. to 22/f 2014-06-25 20:22:58
你真係識講笑跌3成層樓邊左唔駛錢?樓價同人均收入脫節跌3成好合理.政府2011不停同人講人樓已經好貴你話政府廢,之後個市冧負資產真係死有餘辜!嗰班友嗰時夠膽出黎遊行我第一個幫政府做義功清場!


26. 有殻蝸牛 2014-06-25 20:40:52
我廿幾歲算唔算年輕人?個個社會都有人爭福利爭社會資源,但係因為你用「我地年輕人」而唔係用「我望樓」做subject喎,我無權批評你?唔該唔好拖全部年輕人落水,好多人自食其力。
 
政府為左協助你呢類人喺短時間內買到樓,攪到政府半價賤賣土地資源俾發展商,市建局蝕錢、市區舊樓重建受阻、政府收入減少、相關行業受打擊,都只係跌左幾個%,你想香港納稅人貼幾錢俾你跌三成?你覺得自己唔係無恥唔係無骨氣唔係不勞而獲,咁平過百萬係你努力嘅結果、係你應得嘅?
27. 有殻蝸牛 2014-06-25 20:55:46
25/F,我睇唔明你個問題,不過我都無意思反駁,睇升睇跌無問題,我只係不滿有人夾硬話買私樓係民生必需品,屈晒年輕人個個想政府打壓樓市。不過我承認我語氣重左。

另外,樓價當然同人均收入脱節,如果唔係仲咩起公屋居屋?要考慮嘅係香港高收入嗰一半人同樓價嘅比例。
28. 有殻蝸牛 2014-06-25 21:11:02
23/F,咩叫「政府明講樓價跌兩成」,係政府警告樓價有下行風險,跌幅可能達兩成?定係政府打壓樓價協助小部份市民低價買樓?兩者無分別?
29. 有殻蝸牛 2014-06-25 21:21:31

引述18/F:

六四之後又係另一番天地,小業主唔好怕樓價跌,跌完會升番,冇問題,最多靜多兩三年啫,唔駛咁驚啦!

你唔俾樓價跌3成,好多人唔忿氣.

--------------------------------------------

我話某人無恥,係因為佢不單只不斷祈望經濟被破壞,依家仲望香港出現六四同類事件,為嘅只係區區買層樓。唔通真係好多人想香港咁先「忿氣」?

30. to 27/f 2014-06-25 21:29:47
你不滿係因為你係既得利益者,同你講得多都多餘,樓的確係民生必民生必需品如果想私樓係投資品唔該政府取消公屋入息審查.

樓係應該公平配給,有份推高樓市想資產升值而有利益既都應該拉晒去坐监!!
31. 哈哈 2014-06-25 21:33:52
小業主其實根本就應該幫埋手推冧個市,跌3成當止賺,大吉利是到香港有大事發生跌9成嗰陣到時你就後悔
32. 有殻蝸牛 2014-06-25 22:00:14
我從來無喺樓市賺過一分一毫、畢業後自己努力工作搵錢買樓自住、盡快交還公屋俾有需要嘅人,咁都要俾人話係既得利益者。唔通只有要求政府半賣半送私樓俾佢嘅先唔係既得利益者?
33. 有殻蝸牛 2014-06-25 22:14:11
D人以民生理由要求打壓樓價只係講大話,如果唔係點解仲要求增加私樓供應壓低樓價(這個做法我100%支持)而唔係支持增加公營房屋比例?佢地只係以「住屋需要」為理由解決佢地呢人嘅「置業需要」。正如有人以教育需要為理由爭取遊學團。
34. 蜕变中嘅懒人 2014-06-25 22:29:31

TO 有殼蝸牛兄

懶人睇咗兄台咁多段貼文,覺得兄台真係一個思想正面,有禮貌,有理想,充滿正能量嘅年青人,令人覺得好鼓舞,兄台,請相信好運一定會伴隨像你咁勤力嘅年青人,只要做啱自己要做嘅事,旁人點諗無須介懷,懶人與兄台共勉。

35. 剛上車的人 2014-06-25 22:50:09
有殻蝸牛哥
我是剛上車,但我其實是一炮過的,我同你有一樣嘅想法等佢跌再嚟多件。我也只想望樓兄知道,有樓不一定怕樓價跌吧了。^_^
36. 望樓 2014-06-26 01:08:07

有時都不必咁計較,有樓者唔明冇樓者嘅心情,成日說教式講風涼話冇用嘅,只會令矛盾愈來愈深.

樓價跌兩成政府已講過很多次,黃遠輝代理誰呀?咁都唔知,我認為樓價跌係大眾共識,投資者要有廣闊胸懷!

37. 望樓 2014-06-26 01:13:39

將心比已,眼見樓價不斷上升,未上車者嘅心情難免坐立不安.

本人點解叫望樓,就係因為盼望樓房,希望盡快上車買樓,望穿秋水呀!咁都十分正常吧!

38. 有殻蝸牛 2014-06-26 02:09:23
謝謝懶人前輩。

其實我同某人嘅爭執源於我見佢暫時未上到車發悔氣,同時有網友回應佢鬧晒「現在的年輕人」,我作為過來人多事叫佢試下自己瞭解市況無謂完全信晒個別官員/專家嘅舊言論,同時勸佢調整下心態.......其實我真係太激動,因為我真係既得利者,我得嘅利益係公屋同免費大學,所以我唱好香港推高香港嘅價值。

其實好多人誤會左,基層出生嘅人好少憎中產同有錢人,佢地只係想成為其中一份子,通常佢地比較憎呃綜緩搶福利爭資源嘅衰人,因為佢地令到真正有需要嘅人被歧視、資源也被攤分。正如政府提高居屋白表比例同推白居二回應某些人嘅需要,忘記居屋除協助市民置業往上流外,更重要嘅係希望公屋居民交還公屋讓俾有需要嘅人。

我唔會介意佢地嘅説話,反正佢地從來無正面反駁我任何觀點。而且佢地嘅説話我好多時都唔明,正如我唔知道黃遠輝「代理」係邊位高人。
39. 有殻蝸牛 2014-06-26 08:04:38
剛上車嘅大哥,我都有個朋友舊年full paid買左黃埔花園,應該唔係你啩?

我過去一年內上車嘅朋友平均借五成,全部等緊跌兩成執多間,等跌三成?係我就等跌19%撲入去。

係喎,八掛問下,點解full paid咁保守?依家H按1.9厘,用埋mortgage link扣埋税實收0.627厘,搵個1.254厘定期做都零成本hold住一大筆流動資金啦。
40. 蜕变中嘅懒人 2014-06-26 09:11:04

回38有殼蝸牛兄

懶人好欣賞兄台正面嘅思想同做法,人處於困境须被扶一把,衝出困境後,有能力嘅就岀力扶助困境者一把,係奮鬥型草根階層嘅典範。

只差2成樓價就可以上到車,正面思想嘅人諗法係努力增值自己,令自己賺多2成樓價嘅首期上車;而負面思想嘅人諗法係非常被動,希望政府岀手打压、或岀现動乱、或希望經濟变壞.......而妄想可以上到車,但又唔識諗,到時環境咁差會令自己連最現時擁有、最基本上車嘅能力都無埋,例如失業、減薪.......等。

運氣平均而言人人平等,反平均睇法係:正面者運氣好、負面者運氣差。懶人同兄台同係正面者,繼續努力,繼續行好運。

41. 2014-06-26 09:58:21
36/F:有時都不必咁計較,有樓者唔明冇樓者嘅心情,成日說教式講風涼話冇用嘅,只會令矛盾愈來愈深.
==============================================================

你以為有樓的人, 一出世就有樓, 層樓係個天跌落黎?
你以為全世界得你一個在努力儲錢, 有樓的人個個翹埋雙手唔使供樓???

你為左想上車, 連要香港黎一次六四都講得出, 有幾黑心腸可想而知...
42. 路人 2014-06-26 10:00:15

支持41樓 

43. 蜕变中嘅懒人 2014-06-26 10:21:01
湯博士話:(要樓價跌其實只得獨步單方,就是要毀滅香港經濟。)

懶人諗咁即係食山埃毒死老虎,攬住死唔係良策。不如學吓行高稅制低樓價政策,咁就可以壓低樓價俾淡淡上車,甚至夫披買幾間嚟擺廢物同無用嘅野,買樓0印花税,樓按可做200%,一半用嚟裝修買傢俬電器。

薪俸稅,利得稅,物業稅、消售稅........,總之乜稅都係50%,就得咗。不過懶人唔識經濟學,點樣顺利政策過渡就要靠嗰班想得利益者---淡淡們諗掂佢,想得益就要用腦,天下無免費嘅午餐,只有早餐同晚餐!

44. 2014-06-26 11:07:38
樓上果班話樓係必需品, 所以要跌三成甚至九成的人, 請問:

1. 買唔起, 租唔可以嗎?
2. 租唔想, 排公屋唔可以嗎?
3. 未排到, 同父母住唔可以嗎?

當然, 社會上有唔少人要住劏房甚至天橋底的人...
但, 樓價跌一半, 唔通呢班人就買得起樓?
45. to 41/f 2014-06-26 11:43:52
呢幾年買樓如果負資產叫死有餘辜!叫祗死!黑咩心腸呢?

都係甘講不如黎個一人一票香港各區樓市定價,每人俾一個心目中理想價之後投票,票數最多個價就祗可以呢個價賣,甘睇下香港樓值幾錢囉!可能高個市價呢!哈哈哈哈

你貴買之後話你聰明辛勤加識諗所以400萬買到元朗400尺,唔代表元朗400尺值400萬!!
46. 有殻蝸牛 2014-06-26 12:00:27
東兄,勉強同佢地講邏輯講道理只會自討苦吃,幻想總係美好嘅,何必迫佢地面對現實?
47. to 46/f 2014-06-26 12:32:22
甘咪係囉何必歪理當道理去說服人呢?繼續你既樓市無限好既幻想啦
48. 望樓 2014-06-26 15:30:57
跌3成等年輕人上到車,又唔會影響金融體系,唔知點解啲人為何咁唔化,總係認為樓價唔跌得,做人有時都要講吓道理!
49. 2014-06-26 15:49:29
to 48

年青人上車係必需?
咁你應該叫政府, 一夠18歲送一間公屋俾年青人做業主...

我買唔起, 所以你要送錢俾我買你間樓....咁都叫講道理?


請你回答:
1. 買唔起, 租唔可以嗎?
2. 租唔想, 排公屋唔可以嗎?
3. 未排到, 同父母住唔可以嗎?
新增 :
4. 買唔起, 所以你要送錢俾我買你間樓???
50. to東 2014-06-26 16:13:40
講極你都唔明唔係要免費送呀!!樓應該全部政府起全部以成本價賣!做到長遠一人一伙為目標!政府唔會蝕錢架如果收番成本價,不嬲政府係唔應該賣地當政府收入!如果政府唔賣地會見紅甘應該諗下點樣開拓其他稅收!

租得唔得?得!不過係要有1)租管(祗可以收市價5成) 2)極大空置稅 (每月收市場樓價10%)

要做到投資樓市回報每年少過0.3%
51. To 50 2014-06-26 16:20:27
你儍嘅!

無公立醫院
無資助大學

要$問阿爺攞!
低能
52. 哈哈 2014-06-26 16:20:40
d廢柴傻aa成日話香港政府辣招趕客...我真係想講...收皮啦!香港樓係用黎住既!地少人多已經唔夠住重諗住攞黎搵錢?搵食行遠d!
53. To50 2014-06-26 16:23:47
到時你俾心機做嘢交稅,你幾窮都要俾,到時唔好發窮惡
54. to 53/f 2014-06-26 16:26:44
我唔介意俾50%薪淎稅樓價跌5成

你願意嗎?
55. To53 2014-06-26 16:59:08
唔係你願唔願意,係你個5成幫唔到手,俾清㓗姐姐最低工資都唔夠俾。

到時好似菲律賓,D人冇嘢做,係2千呎屋量地,冇得上網做宅男,政府邊會平俾電訊商鋪線
56. 有殻蝸牛 2014-06-26 17:11:25
一齊俾50%税,咁點得啊?閣下明天將會成功以念力令到樓價跌30%、90%再重上50%,咁嘅豐功偉績應該當選地球總統時薪千億,交税呢粗重功夫留俾我地呢d無用鬼做咪得lor
57. to 55/f 2014-06-26 17:18:52
甘你咪自己清潔囉你唔係唔識淸潔下嘩?

似菲律賓都唔錯起碼有間屋得閒捉下褀,二千尺喺屋企踢波都得!

最重要係我唔相信樓價冧5成成個香港會福佳杏加橙死,如果真係會甘成個香港既人都祗死!甘放重樓市喺經濟原素度!
58. 有殻蝸牛 2014-06-26 17:29:16
地球總統英明,清潔等我嚟,唔好勞氣,如果唔係你大喝一聲香港就福佳杏加橙死㗎啦。
59. To賓佬 2014-06-26 17:31:52
跌五成點會死,香港試過啦!汰弱留強!

希望你踢波踢足80歳!波神!一定要申請公屋!ur dream come true 
60. 2014-06-27 10:11:49
54/F
我唔介意俾50%薪淎稅樓價跌5成
你願意嗎?
========================================================
政府唔收地價, 收入少咁多, 當然要加稅,
但一定唔係50%, 可能係五倍十倍...

即當你一個月出一萬蚊糧, 可能到時變成要交五千稅先夠...
樓價跌50%, 你收入都跌50%, 你感覺買樓易左幾多?

以前係買樓的人先要俾稅, 依家係你出糧就要俾稅,
業主果份反而你幫補, 你反而覺得開心左???


當然, 到時一定唔係薪俸稅咁簡單, 而最可能係銷售稅...

你所謂的50%薪淎稅, 對應的即係一倍(100%)的銷售稅,
你買一千蚊野, 就要俾一千蚊稅
你食老麥21蚊, 就要俾21蚊稅

當然老麥買食材的成本都會加, 食物批發果個買食物的價都會加, 佢對上一二三層成本都會加...
最後可能係原本21蚊, 變左100蚊 而計埋稅, 變成200先食到......

到時, 俾你樓價跌5成, 又如何?

300萬的樓, 跌到150萬, 但要俾150萬稅...
都係要俾300萬, 你無賺到一蚊

但, 無樓的你, 係咪你以為無分別?
錯!
原本你只要一成, 即30萬, 就可以上車
sorry, 依家要一成15萬, 另加150萬稅
即係165萬你先上到車

30萬首期, 老公老婆兩個人儲, 一人一個月6千, 兩年半內就儲夠上車走人了...
但連30萬咁少, 你咁儲唔到, 依家去到165萬首期?
仲要其他基本開支大增幾倍喎???
你呢世都要訓街了...
61. 2014-06-27 10:19:00
53/F
到時你俾心機做嘢交稅,你幾窮都要俾,到時唔好發窮惡
=====================================================

果班人唔明, 條數佢唔找, 都要搵人找左佢
政府唔收地價唔收印花稅, 即係要响其他方面加稅補返條數

原本我買間樓, 我要自己俾地價俾印花... 依家全香港人一齊share左我條數!!!

未食飯先要俾錢, 難為佢地仲覺得係公平左着數左...
62. 2014-06-27 10:26:16
57/F:
似菲律賓都唔錯起碼有間屋得閒捉下褀,二千尺喺屋企踢波都得!
=========================================================
去非洲某小國, 幾百萬可能夠你買個山頭添

就怕你唔夠錢請成隊僱傭兵, 幫你擋住日日去你家探你的黑幫...
63. to東 2014-06-27 23:33:06
講甘多做乜啫咪睇下收樓價跌5成係咪要收50%薪淎稅囉,係咪收200%消費稅囉!

就算真係甘我都係買唔到樓我都會好開心!因為冇人可以再因買樓而有得益!用樓市黎賺錢既生仔一定有pat pat!!
64. to東 2014-06-27 23:34:18
講甘多做乜啫咪睇下收樓價跌5成係咪要收50%薪淎稅囉,係咪收200%消費稅囉!

就算真係甘我都係買唔到樓我都會好開心!因為冇人可以再因買樓而有得益!用樓市黎賺錢既生仔一定冇pat pat!!
65. To 63/F 2014-06-28 00:39:11
有需要搵社工傾下,對你有幫助。香港心理衛生會電話25280196
66. Yy 2014-07-01 00:58:26
香港的超級富豪全部都與香港地產有關, 他們發達主要也是靠香港的地產, 那麼他們急於變現也應該與地產離不開關系吧. 事實是他們正有秩序撤退, 首先按步就班地撤離中共國, 再把香港的業務賣掉或做底股價來私有化變現, 然後把大部份 cash 匯往離岸戶口.

以上種種跡象反映出這班在香港發跡的超級富豪正一步步地撤退中, 雖然他們表面上仍家在香港但不要忘記他們在世界各地是有屋有地的. 他們因為是知道將要發生的事而部署撤退但行動底調和有秩序, 

在這裡我建議往後的日子大家盡量保留現金不要胡亂消費, 當然儲備一些糧食是好的, 請大家記住無論任何環境或時代 “cash is King” 永遠是對的, 也有人會話買黃金可以保值和手持黃金才是王道, 我並不反對這個觀點但買黃金也要有 cash 才能夠買啊. 有 BNO 的請也盡快續期, 英國政府已經公佈 65 折替 BNO 續期; 心水清的網友必定覺得英國政府事必有因, 我只可以講英國政府只是盡一點力幫 “舊香港人” 而已, 算是盡了義務吧!

如果是拿特區護照的請也要盡量保留現金, 一有什麼風吹草動便立買機票飛往澳紐等地希望到時這些國家不會拒絕特區護照啦. 請大家記住千萬不要往北亞方向走因為一去無回頭. 如果走不到的唯有儲備一些糧食, 因為糧食價格只會越來越貴.

後記, 過去的日子我寫了這麼多的事情和內幕消息是希望給有緣人看的, 記者朋友如果能夠從中得到啟發繼續深入搜集資料作出報導從而能夠救到更多的香港人必定積福積善.