ENG
瀏覽人次:46626    回應:56

樓價升幅第二 是否危言聳聽?

蔡志忠

亞洲地產創辦人
香港專業地產顧問商會榮譽會長及常務顧問
香港東區工商業聯會首席會長

  日前國際貨幣基金組織(IMF)發表環球樓市報告,警告全球樓市出現超級泡沫,隨時再度出現崩圍風險。更點名指出香港樓價於2013年升了10.25%,升幅為全球第二,目前高企的樓價,對香港經濟穩定帶來重大威脅。

  國基會的報告無疑對本港樓市當頭棒喝,政府放寛換樓期,使沉寂的新樓市場稍有起色,然而發展商只是志在出貨,暫時看不到大幅加價推盤情況。在港府連番加辣之下,本港樓市成交跌至「沙士」時期,交投淡靜的樓市竟被說成是「超級泡沫」,本人甚感疑惑,到底香港樓價去年是否真的升了10.25%

升幅全球第二 實有誇大之嫌

  翻看政府土地註冊處資料,20131月份中原城市指數(CCI)為116.48點,到201312月份,指數為116.52點,即樓價全年沒有什麼上落。而另一個指數中原城市領先指數(CCL),20131月份為115.93點,到了201312月份為118.61點,全年共升了2.68點。以上兩個指數顯示,去年香港樓價並沒有大幅上漲。本人再查差餉物業估價署資料,2013年全年樓價升幅為7.7%,而在過去5年,從2008年金融海嘯樓價開始反彈起計,2009年至2012年樓價升幅由11%28.5%不等,去年樓市升幅算是最溫和的。

  不知道國基會去年香港樓價升幅10.25%的數據從何而來,觀以上本港慣用樓價指數,香港樓市於去年僅錄得輕微上升。國基會大肆宣揚香港樓價升幅為全球第二,實有過於誇大之嫌,而傳媒沒有查清楚真實數據,便立即作頭條新聞報導,也有誤導觀眾之意。香港是一個透明度極高的地方,今天國基會胡亂吹噓香港樓市快將崩盤,未免令人覺得是危言聳聽。

去年交投淡靜 業界叫苦連天

  過去幾年,港府決心打壓樓市,自2010年以來不斷推出樓市措施,SSDBSD成功將本地炒家和海外買家拒之門外,到了20132月份,再推出致命的DSD政策,連長線投資者和工商舖買家亦一併趕走。去年樓市交投幾乎停頓,一眾地產界人士叫苦連天,如此景況樓價怎會還全球升幅第二?在當局不斷加辣的捆綁下,一眾樓市評論者均預測去年樓價會有所下跌,今天樓價不跌反而輕微上升,已使專家們大跌眼鏡,為何現在還說香港樓市面臨崩圍危機?

  在內地和香港兩地政府齊心打壓樓市的情況下,去年龐大的國內資金投向英美等西方國家,所謂「東山飄雨西山晴」,香港這邊樓市淡靜,歐美那邊卻十分暢旺,報章常報導內地買家在西方大城市豪掃樓房的故事,也廣泛報導這些城市樓價錄得明顯升幅。回看目前香港樓市,港府已宣布樓價受到控制,要說泡沫危機,應該輪不到香港吧!

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 睇得通 2014-06-18 11:21:50
樓價升幅第二 是否危言聳聽?????
美國加印貨幣第一,香港市民無需要恐懼???
2. 哈哈 2014-06-18 11:31:17
跌3成供樓都超過香港人平均收入既6成,甘你話IMF有冇危言聳聽?
3. 2014-06-18 11:36:30
會唔會係因為...

1)
IMF 的"樓價" 係計埋3D稅, 咁咪閒閒地要俾多十幾%?
(3D稅=超級泡沫 , 撤招 = 泡沫爆破 , 唔使俾稅 = 樓價下跌 ???)

2)
IMF 忘記左2013年, "呎價"由建築面積變實用面績?
("呎價"响一日之內, 升左近30%, IMF話得10%係因為地產商取消溢價???)

3)
IMF取得數據的方法, 係去問業主 : 你要幾錢先賣?
(响3D的影響下, 業主易賣難買, 肯定要開高一大截先會考慮???)
4. 2014-06-18 11:40:44
to 2/F平均收入?你又assume 要全民買樓?一架747 都超過香港人平均收入既600000倍,甘你話747有係咪就黎跌到比一架法拉利更平???
5. 正確數據 2014-06-18 11:55:12
"翻看政府土地註冊處資料,20131月份中原城市指數(CCI)為116.48點,到201312月份,指數為116.52點,即樓價全年沒有什麼上落。而另一個指數中原城市領先指數(CCL),20131月份為115.93點,到了201312月份為118.61點,全年共升了2.68點。以上兩個指數顯示,去年香港樓價並沒有大幅上漲。本人再查差餉物業估價署資料,2013年全年樓價升幅為7.7%,而在過去5年,從2008年金融海嘯樓價開始反彈起計,2009年至2012年樓價升幅由11%28.5%不等,去年樓市升幅算是最溫和"
6. 過路者 2014-06-18 11:58:11
奇怪,香港傳媒為何咁亂來,唔係真實數據,為何張張報紙都頭條新聞?
7. 清心明眼人 2014-06-18 12:03:45
一味造市唱好的言論,實在不負責任。小市民要警惕三思勿冒目摩頂。
8. to 4/f 2014-06-18 12:55:37
香港人駛唔駛買架747或者法拉利住?
住係民生所需,做唔到人人有樓買起碼都要做到毎個家庭都有樓買!買樓投資應該立例禁止!
9. To: 2 2014-06-18 13:12:19
Point 2 should be the reason for such misleading price raise data.
10. 湯七亮 2014-06-18 13:23:45
現在的環境絕對需要加辣,例如公司名買的或多於一個物業的需要五陪印花稅,咁先可阻止炒賣和造市的公司客。
11. 2014-06-18 13:29:28
to 8
===================================================
香港人駛唔駛買架747或者法拉利住?
住係民生所需,做唔到人人有樓買起碼都要做到毎個家庭都有樓買!買樓投資應該立例禁止!
===================================================
香港人唔駛去旅行?去旅行係人生所需,做唔到人人有飛機買起碼都要做到毎個家庭都有飛機!買飛機載客應該立例禁止!

買唔起樓就話唔可以租, 咁你無私人飛機係咪唔好買機票去旅行???


咦, 你轉左話家庭喎? 咁"供樓人均收入6成", 當香港一個家庭平均3人... 咁即係佔得2成啫...
咁咪好輕鬆囉???
12. 小陽 2014-06-18 13:51:20
行政人員月入3.8萬 創新高
18/06/2014
 
受惠就業情況向好,經理級及行政人員月薪上調至3.8萬,比向年同期多近1成。(資料圖片)
本港就業市場平穩,最新失業率連續五個月保持3.1%水平,失業人數減至十二萬人。有人力資源顧問表示,目前職位空缺較去年同期增加約兩成,當中經理及行政人員月入中位數更達三萬八千元創新高。
統計處昨公布今年三至五月失業率為3.1%,連續五個月處於十六年以來的低水平。失業率下跌行業主要於建造和運輸業。期內總就業人數升至三百七十四萬三千八百人,接近歷史高位,失業人數減至約十二萬人。
除就業情況向好,上班族薪金亦水漲船高。據統計處最新數字,今年二至四月「經理及行政人員」每月收入中位數達三萬八千一百元,創自九三年以來最高,亦較去年同期的三萬五千元升8.8%。

收入中位數 萬二升至萬三


與此同時,就業人士每月收入中位數按年亦見上升,由去年二至四月的一萬二千元,升至今年同期的一萬三千元,升幅達8.3%。
勞福局局長張建宗表示,香港經濟下行風險最近有所增加,除全球經濟復甦步伐不穩,以及地緣政治風險增加外,近月本地消費市道放緩,加上未來數月有新一批畢業生投入勞工市場,可能會對勞工市場構成壓力。
中原人力資源顧問公司董事總經理周綺萍表示,目前就業市道平穩,空缺按年升約兩成,其中銀行及金融略見好轉,除了前綫理財顧問,法規及證券行亦需增聘人手,而出口貿易業也受惠近期美國經濟復甦,但請人仍見緩慢,勞資就薪金方面陷拉鋸。

僱主改模式 聘兼職代長工


對於近期零售銷售數據放緩,周綺萍指,奢侈品牌請人策略轉為審慎,惟中低檔或快速消費品牌仍然積極請人。她對下半年市道感憂慮,除擔心歐美經濟復甦及本地消費力會否下跌,佔中或會影響企業前景信心。
專為零售業招聘的Faro Recruitment亞太區市場推廣經理何詠欣指,未見零售商戶減少招聘員工人數,不過大部分僱主已改變招聘模式,由過往聘請長工,改為聘請兼職或短期合約工。

最低工資下 大學生人工期望增


在最低工資下,個別食肆的洗碗工月薪逾萬元,直接提高應屆大學畢業生對起薪點的期望。中原人力資源顧問公司董事總經理周綺萍表示,今年大學生普遍調高身價至1.2萬至1.3萬元,與入職一、兩年的薪金相若,提醒企業要檢討現行薪酬架構,否則難吸引人才,亦會「激走」有心人。
今年適逢雙班年副學士畢業,周綺萍相信副學士競爭更大,起薪點為9,000至1萬元。Faro Recruitment亞太區市場推廣經理何詠欣指出,不論專上學院及大學都有部分畢業生不熟悉職場走勢,因而出現「叫價過高」情況,「求職者薪金要求過高,在僱主篩選履歷表已被叮走!」她建議,「薪金要求可定較市價高不多於一成,留待僱主還價!」
13. 望樓 2014-06-18 14:33:07

樓價跌3成就差唔多,仲要升10%簡直係無良,呢個社會變晒有樓人士嘅天堂,買唔到樓嘅人係唔係唔駛立足呀?

做人唔好咁自私,反正跌3成都唔會影響金融體系,就俾樓價跌3成,等買樓者能夠上車,社會怨氣會少啲.

14. 我同意 2014-06-18 15:10:54

此講法有道理:

[在內地和香港兩地政府齊心打壓樓市的情況下,去年龐大的國內資金投向英美等西方國家,所謂「東山飄雨西山晴」,香港這邊樓市淡靜,歐美那邊卻十分暢旺,報章常報導內地買家在西方大城市豪掃樓房的故事,也廣泛報導這些城市樓價錄得明顯升幅。回看目前香港樓市,港府已宣布樓價受到控制,要說泡沫危機,應該輪不到香港吧!]

15. 小業主 2014-06-18 15:51:21
13樓嘅朋友,想問下你到底係咪用家?跌三成你剛好上到車?

如果跌8%有能力上車而要求政府做低樓價30%,咁嗰22%就係抄波幅。迫政府做低個價俾你抄樓?

點解係三成而唔係兩成或者四成?跌四成先上到車嘅點算?

你想迫政府搶其他小業主過百萬嘅錢送俾你,會唔會好陰質?


16. 望樓 2014-06-18 16:03:23
跌3成是專家預測,就當一個合理價OK?費事大家又爭議不下.
17. 所謂 2014-06-18 16:13:21
現在的年青人普遍就是吃喝玩樂,打機,講民主!話自由!人云亦云!當佢地步入中年時,就會恨錯難返!
18. 小陽 2014-06-18 16:33:49
為什麼專家預測就是合理價?人云亦云

19. 小陽 2014-06-18 16:36:21
762】聯通香港斥30億元於將軍澳興建通信大樓 (經濟) 
2014-06-18 (14:50)


中國聯通子公司中國聯通(香港)斥資30億元於將軍澳興建一座達到Tier4國際標準的通信樞紐大樓「中國聯通(香港)環球中心」,預料可強化中國聯通(香港)的網絡服務,該項目會創造約200個IT及電訊職位,提升電訊產品開發能力。
  該公司表示,該環球中心具備6項功能,包括含有海纜登陸站的國際網絡平台、雲計算服務平台及互聯網數據中心等設施。預料亞太區將成為雲端儲存量全球增長最快之市場,估計2009至2018年每年的複式增長率將達29%。
  中國聯通(00762)執行董事兼總裁陸益民表示,依靠中聯通的海內外網絡資源,結合香港完善的網絡基礎設施,環球中心會提升中聯通的整體競爭力。
  環球中心的總機櫃數量超過3000個,整個項目預期於2016年上半年完成。(

20. 小陽 2014-06-18 16:37:47
又有200個職位在tko. ---- 
21. 望樓 2014-06-18 16:38:58
你呢班小業主投資者,唔好自欺欺人,社會共識係樓價要跌,公平啲,機會應該均等吧,等其他人亦可上車,做人咁自私唔得嘅.
22. 葉子 2014-06-18 16:46:34
乜少數人嘈就叫社會共識, 你問晒全港小業主未?
23. 小業主 2014-06-18 16:50:28
13樓係表達要求人為操控樓價,仲定埋操控程度「跌少過三成係自私」、「升10%係無良」,完全唔合理。

16樓變成專家預測,可以好好討論。請問係邊個專家幾時講?佢過去預測有無啱過?今次理據係咩?有無攪清楚佢今日轉左軚未?合理價係如何定?「合理」係指民生定經濟方面?

我都經歷過上唔到車嘅日子,雖然我嘅說話肯定令你有hard feelings,都希望你思考一下何謂公平。另外,個人意見認為,如果有能力上車,唔好望住人地賺左錢嘅唔抵得(呢個心理關口好難過),自住樓唔係用嚟抄嘅。如果暫時未有能力,唔好心急,努力工作好好儲錢,如果無屋企人幫,首置從來唔容易。

我咁講係因為我感覺你係好人(唔知有無錯),有個前輩教過我:「一個人如果喺二十歲前唔認同共產主義,佢唔係一個好人。但係如果佢喺三十歲都仲認同共產主義,佢就唔係一個有智慧嘅人」
24. 小小業主 2014-06-18 16:52:14

TO: 望樓

請問你今年年齡是? 學歷? 職業? 想了解下那一類別社群會有此想法.

希望你可以回覆. 謝謝!

25. 小業主 2014-06-18 16:58:58
小業主一定係投資者?你都係想投資?
社會共識?
樓價要跌嘅意思係判斷樓價將會下跌定希望樓價會跌?
機會均等嘅意思係買入價均等?
其他人包括咩人?全香港所有人、50%人定係你自己?
邊個自私?
26. Alan Pepper 2014-06-18 17:12:21
Hong Kong is the only city where officials will NOT fight back to critizisms from "International Media", in return the "International Media" 得寸進呎

Look at other Countries like Singapore, Japan, Korea, Malaysia, Philippines, Taiwan, etc. They never back down to international criticisms. 

HK government is full of 懦夫 and don't stand up for their own city, but punish those who are actually making the city thrive.
27. Alan Pepper 2014-06-18 17:16:05
To 2:

It's 收入中位数, not 平均收入. Please get your facts straight.

Please also remember 1/2 of the housing is subsidized, so do not count those 1 million families.

And I don't understand why I respond to you today. I always ignore your posts...
28. Alan Pepper 2014-06-18 17:34:37
To: 13. 望樓 2014-06-18 14:33:07
樓價跌3成就差唔多,仲要升10%簡直係無良,呢個社會變晒有樓人士嘅天堂,買唔到樓嘅人係唔係唔駛立足呀?

做人唔好咁自私,反正跌3成都唔會影響金融體系,就俾樓價跌3成,等買樓者能夠上車,社會怨氣會少啲.

Please face the reality. If the market does fall 30% and let some other people buy property, so be it, I don't mind. But the "market" is not a "genie" that will fulfill your wish! Please understand that there ARE WAYS to make more money especially in Hong Kong. I have a few friends who are not well off, or even poor living in 公屋 when they were younger, and still manage to make millions per year. They used to take the tram home every night, split lunch into 2 meals during SARS and never went on a vacation until they were almost 30. They make their effort through HARD WORK and SMART WORK! 

I also have a very young colleague and every week he comes up with outrageous ideas in investments. One day it's parallel import to China, the other day is investing in some sort of equipment, then it's an idea for an app on iPhones and Android. God knows what he will come up next! And one day if and when he acts upon it he may fail or succeed, but he will gain experience for sure. It is this kind of attitude that keeps HK going! (As long as he does not break the law of course) Many many people make miracles in HK everyday! If you say American Dream, HK has a greater chance of that dream than anywhere in the world!

Making things cheaper does NOT create equality. You seem like an understanding person, unlike 2/F up there. If you are young person I encourage you to work hard and think about ways to make money instead of whining all day.
29. 有殻蝸牛=小業主 2014-06-18 18:01:58
To 望樓

Alan講得好啱㗎,我自己都係放棄間公屋自置物業,希望自食其力。靠迫政府害其他人接濟自己,咁做人有意思咩?

個人建議,如果你嘅情況距離有能力上車唔係太遠,多d睇下成交數據(要仔細睇,唔同坐向樓層有裝修無裝修相差好遠)、多d睇樓,咁你就會瞭解到依家到底係「供不應求」定係「一手供應大增,樓價就快大跌」,無論你睇好定睇淡,唔好俾人呃,更加唔好自己呃自己。
30. 小陽 2014-06-18 18:03:48
To Alan . 
你講的真人真事令人鼓舞,尤其是過了30歲先第一次去旅行,雖然他們每年賺那麼多錢,但是為了脫離公屋,多慳冇所謂!

但是依家D人3歲已經去旅行或者政府資助去旅行,你叫佢地慳$,嘆慣點慳!千金難買少年窮是真的!

不懂慳不要緊,你講個位年靑人做得好,諗橋發達都可以,其實人民覩女主席自己買大屋住,做生意,不畏無線,蕭生開藥房,個個抗爭之余,都記得賺錢,所以跟得蕭生,袁小姐個班後生仔,都要為自己作打算,政治不能當反吃,除非你係議員, 不要被人利用
31. 小陽 2014-06-18 18:19:38
其實依家D後生仔好叻,不過用錯左地方,D議員利用個班小朋友,提高自己支持度,李柱銘依家先話卡梅倫唔幫香港,佢天真左,所以舉獅子旗個班諗清楚人吔當你係朋友定係有著數先係朋友.
32. to 23/f 2014-06-18 19:09:13
20歲就認同資本主義既係天真既人,30歲重認同資本主義既根本就唔係人
33. 哈哈 2014-06-18 19:20:38
阿小業主不如睇下香港百萬業主多d定係覺得樓貴樓價應該跌既人出黎遊行一次,人數多d咪就係社會共識囉
34. to 8/f 2014-06-18 19:28:54
人人都買到樓根本就應該係長遠房屋目標,而家起樓起唔切所以我話短期做到一個家庭有一屋係起碼!!
再再重申樓係住既係必需既!政府係應不停起樓不停以建築成本賣樓!想投資玩第二味非必需品!你鐘意咪買架747炒囉!


35. HAHA 2014-06-18 19:30:54
樓價跌三成之後, 繼續升定跌?等0合0合哥買左就再跌定升番? 

小業主話升就升,可以這樣,俾人話自私有乜所謂?

唔好再天真,學下人民力量領袖同女神,行動最實際。


36. Haha 2014-06-18 19:33:25
希望全民交稅,個個一齊揹政府起樓條數。
37. 剛上車的人 2014-06-18 19:40:46
我是剛剛才上車,因為頂唔住d租金沒辦法等樓價跌之下焗住上的。在心理上我只係覺得貴係貴左d,但都比租樓好。而我也看不到未來兩三年會有咩野機會大跌,所以才決定買嘅。如果未來幾年跌左10%就當係交左租算了。
38. 三T 2014-06-18 19:51:10

如果樓價跌的社會共識,而樓價又跌唔落!

咁可能係達成共識的人想/講一套,做一套,話要樓跌但係又唔去賣樓或者真頭走去買樓,賴低果D無能力或言行一致的傻仔滿腦疑問係度呆等!

又或者達成共識的果一大班人秤埋都沒四兩,無論佢地想或者做任何野,對現實社會都無足輕重,無任何影響力,呢D共識應該去搵梁先生傾下,可能只有佢會BUY!

39. 蜕变中嘅懒人 2014-06-18 20:54:00

TO 望樓兄

想請教兄台3個問题:

1.兄台貴庚?

2.兄台03-04年樓價平6,7成時點解嗰陣唔同懶人一齊買?

3.樓價跌3成兄台上咗車之後,你想跟住5年內樓價跌多3成?唔起唔跌?升番3成?

有興趣請覆,無興趣忘記它,謝謝。

40. Alan Pepper 2014-06-18 22:47:27
To haha 

First. I cannot believe I am responding to your post again. Because all you have written for so long are personal attacks and useless slogans without facts. 

Secondly. I also agree that.覺得樓貴樓價應該跌 but the reality is that it is on the rise. I also think it will go up in the long run. This is the reality. 

There's a difference between what you "wish" and what is the reality. Please wake up. 
41. 有殻蝸牛 2014-06-18 23:10:15
先唔討論百幾萬人反對算唔算已經有社會共識。支持打壓樓價嘅人裡面,到底有幾多人喺樓價下跌後真係可以買到樓?佢地知唔知道咩人可以喺樓價大跌估唔到價嘅情況下買到平樓?佢地有幾多人知道打壓樓價至今嘅過程中,樓價跌左幾多%而同期地價跌左幾多?真正得益者係邊個?政府損失左幾多錢?嗰d錢夠起幾多公屋幫助幾多基層?

好多人唔明白而支持算唔算有共識?無論如何,支持嘅人裡面肯定有人完全明白,仲哈哈大笑等睇香港點死。

有能力置業嘅人,自己努力瞭解現況,唔好俾人呃。

講完,要溫書,係時候收聲。
42. 睇得通 2014-06-18 23:10:49

地產博客好好笑:

香港基本法有一句: 保持香港資本主義制度50年不改變???

在香港買樓一直是平等的,你可以在任何時間購買,人人都有購買權,在價錢平宜的時候你不願意買,不肯買,

在價錢貴的時候你又不願意買,不肯買,袛想政府違反: 香港基本法…...把樓價人為壓低,等你上車(買樓),現在車速已經慢下來了,你又不敢扒上車(買樓),

美國佬又在慶災樂禍,加印美元電匯香港,水浸中環銀行體系,合法貨幣佔領中環銀行體系……

你在香港幾拾年,如果沒有樓住,一定做過好多人生錯誤的決定,不能夠埋怨天地/他人…….????

7. 清心明眼人

一味造市唱好的言論,實在不負責任。小市民要警惕三思勿冒目摩頂。

8. to 4/f

香港人駛唔駛買架747或者法拉利住?

住係民生所需,做唔到人人有樓買起碼都要做到毎個家庭都有樓買!買樓投資應該立例禁止!

10. 湯七亮

現在的環境絕對需要加辣,例如公司名買的或多於一個物業的需要五陪印花稅,咁先可阻止炒賣和造市的公司客。

13. 望樓

樓價跌3成就差唔多,仲要升10%簡直係無良,呢個社會變曬有樓人士嘅天堂,買唔到樓嘅人係唔係唔駛立足呀?

做人唔好咁自私,反正跌3成都唔會影響金融體系,就俾樓價跌3,等買樓者能夠上車,社會怨氣會少啲.

16. 望樓

3成是專家預測,就當一個合理價OK?費事大家又爭議不下.

34. to 8/f

人人都買到樓根本就應該係長遠房屋目標,而家起樓起唔切所以我話短期做到一個家庭有一屋係起碼!!

再再重申樓係住既係必需既!政府係應不停起樓不停以建築成本賣樓!想投資玩第二味非必需品!你鐘意咪買架747炒囉!

???????????????????????
43. 望樓 2014-06-18 23:59:54
大家無須咁擔心,跌3成好平常,我們係年輕人,唔知當年艱苦情況,不過希望上車買樓人之常情,各位無謂大驚小怪!
44. haHa 2014-06-19 00:04:35
我地冇擔心,不過覺得你很天真。
45. 望樓 2014-06-19 00:15:10
你地一伙人仲天真,香港言論自由,大家都有發表言論嘅自由.
46. 蜕变中嘅懒人 2014-06-19 00:52:33
懶人從來無要求過政府岀招打低樓市,亦從來無黑心希望樓市跌俾懶人買平貨,從來都只係用腦諗、用眼睇呢两種係人都有嘅官能去撫摸樓市,順佢嘅去勢而行,咁就可以絕大多數係低位買樓、高位賣樓,政府胡亂岀招,懶人就又係用腦諗、用眼睇,亂中求少敗、求穩、求勝。完全無須要跪求撤招,或黑心想樓市跌到有空中飛人或BBQ大餐,望人破產不如望自己發達,賺開心錢,心安理得,無謂做到殺人放火金腰帶、夜半敲門也不驚咁硬朗。
47. 望樓 2014-06-19 01:57:58
總之一句講晒,樓價跌3成係天公地道!
48. 有殻蝸牛 2014-06-19 07:20:21
大家唔好批評/反駁望樓,已經無意義。我喺23樓嘅説話係我白痴攪錯左。

學黃子華話,祝大家不勞而獲、身體健康。
49. 葉子 2014-06-19 07:24:30
咁你買完之後跌三成放出黎就ok la,樓價即跌三成
50. 剛上車的人 2014-06-19 08:00:15
其實樓價要是真的跌左3成,沒樓的人就真的能或會上車嗎?到時的利息會像現在一樣低嗎?到時的經濟環境會跟現在一樣好嗎?未上車的人就一定能在將來的日子供得起樓嗎?想上車的人到時又真的敢上車嗎?
51. 望樓 2014-06-19 18:06:10

一群業主和投資者,為咗維護樓價,天天唱好,搞到年輕人上唔到車,於心何忍?

52. Haha 2014-06-19 18:34:32
點解你講極唔明,樓唔係唱好就升,前幾個月個個專家都話跌,唱跌就跌啦?

你覺得會跌,0米唔好買住!

我再講一次,呢個地球上冇一個組織可以唱升樓市!不要再重覆呢個論點,再扮受害者!俾D新料!唔該
53. 有殻蝸牛 2014-06-19 19:56:43
大家唔好誤會,唔係個個年輕人都咁無骨氣,扮可憐迫政府屈人錢貼層私樓俾自己。我都係廿幾歲、基層出身,我好感激香港納稅人令我有公屋住有免費大學讀。如果政府想送0.3個私樓俾我,我會話我有手有腳唔駛客氣。

睇升定睇跌都無問題,有意見分享下大家互相學習,樓市有週期有升有跌。不斷要求政府做低個市益佢嘅仲衰過呃足一世綜援。
54. to 53/f 2014-06-20 11:23:45
都係嗰句啦:

當貧富懸殊走到盡頭既,班既得利益者重可以甘happy 喺度鬧人廢?

55. 亮劍 2014-06-20 11:24:00
我呢年零兩年講過無数次,如果你要喺香港生活,唔該計掂数就速速上車,否則後果可以好嚴重。
但與此同時,我又反對大家以高槓桿方式去買楼收租喎,我D朋友就講:「你又話楼價会升硬,但又唔整多間,是否好矛盾?」
其實小弟係一个好保守的人,做嘢都好謹慎,咁我認定呢个環球貨幣寬鬆政策喺呢幾年都無得变,咁你唔買楼自住,係咪註定会俾收租佬魚肉狂搶先?
因此最少買層楼自住,係咪好合理好正常呢?
因為你如果得一層自住,又冇借盡同高估自己的供楼能力的話,你其實点死都会死倒筆按揭出來,因為你有幾條後路行:
大幅加息……你有做压测喎,其次如过埋压测3厘升幅,你可用儲蓄頂顶先,你又可揾多份兼職幫補。
被迫失業……係人都知你要盡量減少非必要開支,先先用儲備頂住,再拿拿臨找份工做住,最後在非必要時你亦可將单位出租,找个租客幫忙供楼,而你自己就馬死落地行,搬回老家暫居。
但要是你擁有多过一層楼,而呢兩個物業又有唔少按揭貸款未清嘅話,那麼当有一日按息大升或你失咗業的話,咁点跑兩條数出來?
有人話你有一層楼出租緊喎!
但首先租金回報比對供款利息,此時好大可能会变成负数。
再其次租客有机断租;遲交租;走数……
我太太就有親戚喺 97 高峰期,唔好彩摸頂以弍佰幾万入咗件嘉湖收租,佢月供16 K啫,但收租只是每月 5 K 咋!
仲要每年有幾個月空檔期無人幫忙供楼,又要交税交差管,蠟燭兩頭燃就是呢種。
56. 江湖隱士 2014-06-20 18:12:35

一群業主和投資者,為咗維護樓價,天天唱好,搞到年輕人上唔到車,於心何忍?................???????????????????????????????????????????

 

搞到年輕人上唔到車的是各國政府!!!

各國政府狂印貨幣!!!令貨幣在市場上擁有無比的動力,推動出購買力的產生!!!