1. 先達 2011-12-21 14:56:17 |
|
[SSD]証明不是好東西,損人不利己,不過相信幾年內都不會取消. 地產代理受害是最深,香港人不會可憐他們,原因是他們沒有代表的聲音,長期地位都是較低,他們沒得埋怨別人. |
2. O了 2011-12-21 15:05:48 |
|
蔡志忠今次講的好,比隔離的博士強多了,希望些看到你的敢言 |
3. O了 2011-12-21 15:06:52 |
|
蔡志忠今次講的好,比隔離的博士強多了,希望多些看到你的敢言 |
4. 子龍 2011-12-21 15:17:34 |
|
同意筆者所講,SSD不合事宜,應立即取消! |
5. 大樓 2011-12-21 18:52:56 |
|
樓上朋友,請不要將這裡的作者互相比較,這樣對他們都不公平,作者的見解各自精采,很難分出高下。 湯博士屬多產作家,而且有固定的捧場客,本人認為他文章水平很高。 |
6. O了 2011-12-21 19:24:06 |
|
樓上的是網管吧
我尊重你,但我鄙視你.
我也是博士的讀者,只是他對SSD看法不及蔡生堅決和敢言才有感而發,並沒偏低的意思,你看好了. |
7. 大樓 2011-12-21 21:17:48 |
|
本人並非網路管理人,是蔡生Fans,所以認為要公道地去評價。 |
8. O了 2011-12-21 22:49:04 |
|
省了吧网管先生 還充蔡生FanS 有這样做Fans的????? |
9. 過路的 2011-12-21 23:00:24 |
|
不是虛偽就是無間道
呵呵.... |
10. AIA 2011-12-21 23:17:05 |
|
没办法,尽不能把自已的楼房卖掉,然後绑自已两年. |
11. 上善若水 2011-12-21 23:43:13 |
|
SSD實施一年,利與弊已經擺在眼前。是時候向政府有關部門反應意見了! |
12. FANS 2011-12-22 00:10:07 |
|
VERY GOOG, SUPPORT MR CHOI! |
13. 大眾 2011-12-22 12:51:18 |
|
食屎啦, ok? 岩岩睇返你過住寫過幾篇文章, 全部係垃圾, 不知所謂, 詳情唔想多講, 如果你有電郵, 我想深切同你討論下 民生, 政治, 經濟等問題,\ 並非單一從地產界角度 閣下思想淺見, 簡直不知所謂 |
14. 汝水 2011-12-22 15:04:41 |
|
北角多個大型屋苑連錄低價成交。世紀21日昇執行董事黃文龍表示,北角港運城1座高層H室,面積984方呎,3房間隔,享開揚少海景,業主於今年7月以980萬元放盤,因應市終減價至810萬元易手,減幅約17%,呎價8232元,較同類型單位低5%;業主於97年4月以914萬元買入,持貨14年,經是次轉讓帳面蝕讓104萬元,蝕幅約11%。 此外,中原高級分區營業經理林龍南表示,北角城市花園2座高層G室,面積883方呎,望園景,原業主叫價860萬元,但對後市不樂觀,終減價至800萬元成交,呎價9060元,較同類成交價低7%;原業主於83年以67.7萬元一手購入,經是次轉讓帳面獲利732.3萬元,物業升值近11倍。 另外,世紀21富山高級經理馮靜宜表示,鑽石山龍蟠苑E座中層11室,面積579方呎,業主原叫價320萬元,最終減價至289萬元易手,減幅約1成,低於同類成交價約6%;業主於05年以138萬元購入持貨6年,樓價帳面獲利151萬元,單位升值逾1倍。 世紀21奇豐分行經理徐永成表示,馬鞍山雅典(新聞 - 網站 - 圖片)居10座低層B室,面積1,068方呎,望海景,業主原以675萬元連車位放售,最終減價4%至650萬元易手,車位市值約25萬元,若扣除車位價值,每方呎價5852元,較同類型單位低5%;原業主於99年6月以488萬元購入,持貨12年,帳面獲利162萬元,物業升值33%。 |
15. 大樓 2011-12-22 15:26:59 |
|
To:樓上14樓朋友 本人從未見蔡生在網路中回應 ,因此你在此攻擊他並不公道,其實你如認為他的文章見解有偏差,理應公開寫出來發表,讓大家去評價才正確。 只用侮辱和責罵的文字去指摘作者,又講不出所以然,這種行為並非君子所為,令人恥笑的應該是閣下。 |
16. O了 2011-12-22 15:39:35 |
|
樓上網管先生
你都好煩呵,贊又唔得,罵又唔得,蔡生真是多得你唔少啊. 人家食屎啦先生又冇指名道姓,你冒個頭來應幹嗎?
|
17. TO O了 2011-12-22 15:43:29 |
|
WHO IS 网管先生? |
18. O了 2011-12-22 15:52:18 |
|
5字尾的 |
19. 大樓 2011-12-22 16:15:48 |
|
[O了朋友]:你搞錯了,我真的不是什麼網管,請各位明鑑。 |
20. 大樓 2011-12-22 16:42:26 |
|
不過點都好,有關政府施政,相信大家都樂意見到理性和有建設性的回應! |
21. O了 2011-12-22 16:59:54 |
|
你不是網管就唔該你唔好指手劃腳啦. 蔡生難得出一篇好文章,你這樣不行那樣不准, 個blog點會熱鬧架,難怪'過路的'懷疑你是無間道.
|
22. 大樓 2011-12-22 17:09:04 |
|
"O了朋友":我尊重你的意見,既然本人是蔡生Fans,自然不會故意在此網站搞事,如有錯誤之處,還望閣下多體諒! |
23. 小道 2011-12-23 00:58:41 |
|
CY與唐唐皆大力主張推出大量土地供應市場,佢地都認同樓價仲係過高,應該下調2-3成至恰當. 相信冇官員或議員會提出取消SSD,因為炒樓嘅人是港人眼中嘅寄生蟲,樓價下跌係眾高官和議員嘅心目中係應該嘅! |
24. 措施正確 2011-12-23 01:01:17 |
|
「額外印花稅」肯定是德政! |
25. 向左看 2011-12-23 01:51:32 |
|
[SSD]冇理由取消,樓價下跌係天公地道,呢班自私業主炒家係時候受到懲罰了! |
26. 80後的蟻民 2011-12-23 07:30:16 |
|
SSD強制提高了市民的防洪能力, 保住了樓市穩定, 在下看來, 係因時制宜的德政。 到現在, 因市場發展未明朗, 絕大部份人採取觀望態度, 亦因為SSD而加強了各業主既基礎 我相信, 如現在一下子取消SSD, 絕對對香港百害而無一利, 樓市會大幅度上升, 再一次形成泡沫, 實在不是市民樂見的現象。
地產代理向來都係好天擔埋落雨柴既行業, 為左香港長遠利益, 真係無理由輸打贏要, 為左三萬人既收入而損害地產業, 甚至全香港既長遠利益。反正地產代理於前排樓市暢旺時, 增加了不少質素欠佳的代理, 也許係時間也為代理業做一個小調整, 提高市民對代理既信心及增加他們的專業知識。 當然, 身為政府都唔可以睇住班人死曬都唔理, 稍稍放鬆SSD罰款或年期, 對代理經已有很大幫助, 因此, 我認為, SSD不可能取消, 但是可以放緩。
從宏觀看來, SSD保住了經濟穩定, 保住了業主們的資產, 雖則損害了地產代理眼前既利益, 但長遠看來, 保住了地產業長遠發展, 對大家不就是利多於弊吧 |
27. O了 2011-12-23 09:48:58 |
|
TO向左仔(为方便你,我用简体) 你想要樓價下跌係天公地道的话,就应该要工联会强烈要求政府取消SSD,好实施更加严重打压措施。 你冇睇到实施SSD后二手楼价只轻微下调5%,而一手楼价不但未见下跌,反而吸引了大量购买力而大买火红吗? 你们这批盲毛被班地主佬利用了还蒙剩剩,等佢地把远期楼花都卖清了,到时就会在市场上做几单超低价买卖,迫政府贱价卖地,这样走几转,你和我放在政府里的钱就转到他们的口袋里了,明白未?明左实右的无间道。
|
28. O了 2011-12-23 10:45:06 |
|
根據統計,現時樓價跌了不足5個百分點,但政府賣地的地價,卻至少跌了一成多至兩成,即是說,發展商仍能以相對高價賣樓,卻能以低價買地,那才是不折不扣的[遷就]了發展商。 明白未?左仔先生
|
29. O了 2011-12-23 11:10:24 |
|
TO各位左仔 你们恨的应是那些无良的大地主和大财团才对啊,针对小投资者和小业主就本未倒置了吧. 还是你们怕饭碗不保. 额...不对,你们不用打工的. |
30. 向左看 2011-12-23 11:34:23 |
|
樓上"O了"有偏差,地產商無所謂樓價升或跌,宜家佢地寧願樓價跌來買平價土地,真正想樓價升嘅係物業炒家及投資者! |
31. O了 2011-12-23 11:54:48 |
|
你看不清楚我放大给你看 根據統計,現時樓價跌了不足5個百分點,但政府賣地的地價,卻至少跌了一成多至兩成,即是說,發展商仍能以相對高價賣樓,卻能以低價買地,那才是不折不扣的[遷就]了發展商。 你到底代表大财团,还是代表贫苦大众架???? |
32. O了 2011-12-23 12:29:30 |
|
各位左仔帮忙计计数,看看我们的粮仓少了多少个零!!!!!!!!!!!!!!! 地政總署昨日公布,紅磡酒店及梅窩住宅用地招標結果與嘉里建設(683)同系的香格里拉(069)以23.28億元投得紅磡酒店地皮。至於信和置業(083)則以5,500萬元投得梅窩住宅地皮,兩地中標價均遠低於市場預期下限。
|
33. 向左看 2011-12-23 12:38:52 |
|
樓上"O了": 我暫時唔會同意你嘅見解,你嘅理據不足,難以服眾,遲啲再同你講,本人要工作為上. |
34. 王先生 2011-12-23 13:45:00 |
|
為防止樓市起泡沫,政府重點係用收緊按揭成數方面着手,限制買家進場,從銀行體系信貸安全黎講,非常合理! 但這樣一刀切之下,準業主如果唔係有大筆錢做首期,咪焗住同發展商買一手樓囉! 因為只有大孖沙先有錢借俾小業主做弍按,市場儲埋嘅購買力,發展商納曬!! 講到 SSD,邊個業主可以俾倒 2 年交易期與買家?咪又係發展商---- 政府越攪嘢,發展商越容易賺多啲錢,因為只有大發展商先有錢、有人力物力標政府松柴!! 只因香港最大嗰幾間地產企業,負債比率超低,現金流充足,政府如果繼續打壓樓價,拒哋反而受惠! 除左恆隆及華懋之外,大型地產集團已將手上大部份存貨,以遠期樓花方式轉手,把風險減致最低! 鄭裕彤仲將周大福上埋市,更加如虎添翼,未來呢一年政府推出黎嘅土地,拒哋將可用打折價擇肥而噬! 如果我係 Big 5 主事人,我肯定會來個順水推舟,加多一脚,以便低價補充土地,及同啲農地補地價,玩下一轉!!!
|
35. O了 2011-12-23 14:19:38 |
|
TO 30楼 好啊,终于看到一个知道勤力工作的. 希望经你努力,在不久的将来就会升职加薪,够钱买楼. 千万不要寄望楼价下跌50%,否则到时经济不景气,你又担心职位不稳,或担心楼价再跌50%,最后还是买不成. |
36. 王先生 2011-12-23 16:11:26 |
|
李永達你話過呢個財政年度,如果政府推夠 2 萬個私人樓供應嘅話,你會唔做立法會議員喎!!! 你咪當全人類失憶!!!!!!!!!!!!
|
37. 向左看 2011-12-23 23:48:13 |
|
如果樓價下調3成,本人會考慮買樓,因為相信樓市係有周期性,唔怕老實講,人係自私嘅,之前上咗車嘅小業主梗係風騷啦,但係樓價亦會有大幅下調嘅一天,我等緊呢一天嘅來臨! |
38. 非常憤怒的人 2011-12-24 01:14:41 |
|
TO: 向左看 終於講出真話〝唔怕老實講,人係自私嘅〞係咪包括你自己。 如樓價下調3成,你亦買到樓,到時你就是其中一個自私的小業主,唔希望樓價再跌。但你可知下調3成仍有很多人買唔起樓,他們仍會希望樓價再跌。正如〝小道〞金句〝香港為何唔可以人人都買得起樓? 〞 |
39. 小道 2011-12-25 01:14:06 |
|
祝各位聖誕快樂!人人買得起樓!一人有一票! |
40. 大時代 2011-12-25 01:18:34 |
|
電視機前有市民發表聖誕節願望: 希望香港人一人有一票!支持大時代轉變快些來臨! |
41. 向泛民说不 2011-12-25 12:40:23 |
|
左棍,小道和大时代,根本都是无耻的投机者,他们手上无物业,所以要政府打压楼市。他们说那些大道理,实际上只是堂皇的借口。 左棍说的跌3成,就叫合理,点解3成系合理,吾系2成,或者系4成,说穿了,他只是废材。 不过如果楼价只是跌3成,相信大部分小业主都系不会输。相信他不会明白。 |
42. 許來發 2011-12-25 13:18:07 |
|
SSD係打擊炒樓, 炒家! 我贊成! 但唔係咁打擊法! 我唔得閒理會班地產代理的生意及飯碗! 但應該顧大部份中產人士, SSD 是在兩年內賣出單位要付額外厘印費! (係整個樓價計算, 而唔係賺的部份? 如果蝕都要付! 假如SSD, 只是計算買賣樓房的賺蝕, 便可整體解決問題!!!! 如果係炒家, 賺的樓價差額, 抽取SSD! 而蝕的話, 當然不用付SSD便可打擊炒家啦! 好像我們的利得稅一樣, 生意有錢賺要交稅, 生意蝕又點交稅! 做生意的, 還可以做假數! 買賣樓宇便一定無人做假, 因為經5個PARTY: 業主, 買家, 業主律師, 買家律師 及 地產代理! 這樣做, 起碼我們這班中產大可放心樓換樓! 唔使一陣間驚賣唔到自己層樓, 唔使一陣間驚買到樓! 而且我相信每個人擁有物業都希望升值, 只是不要太急! 如果賺到, 抽取SSD , 我想大家都無問題! 資本社會著重自由經濟. 政策! 有限度的管制, 大家勉強可以接受! 推翻樓市, 大家都無好處! 好像1997後, 某人的8萬5, 令整個市場死足6年, 我想大家都不見昔日慘況再臨???? |
43. 向左看 2011-12-25 15:09:53 |
|
樓上"41&42"有偏差,香港宜家人口不斷增加,房屋需求愈來愈大,連多位主教都話政府應大量供應房屋,俾基層市民有足夠居住空間. 香港大部分人都贊成起更多房屋,包括公屋及私樓,八萬五係一個好提議,今時唔同往日,八萬五供應至能滿足社會需要,亦係合情合理! |
44. 小道 2011-12-26 01:07:47 |
|
同意樓上"向左看"嘅睇法,香港需要大量增加房屋供應,講到底,人人要安居樂業. CY又好,唐唐又好,都明白港人唔可以一直有住劏房嘅情況,現今富裕嘅香港社會,仲有咁貧窮嘅另一面,實在值得關注,長遠來講,必須起多啲公屋及居屋和私人住宅. 小業主和炒家靠炒樓暴利嘅年代將過去,腳踏實地去努力工作,買樓係用來居住而唔係用來投機,咁樣將來嘅香港至更加有好前景! |
45. O了 2011-12-26 12:02:20 |
|
樓上兩位希望樓市向下的朋友講的自己都自相矛盾,即想政府推出多些土地和建多些公屋,好讓多些人有住,卻又讚成SSD綁著樓價,不讓樓價下調,好讓財主佬有機會食深啲水或者從容變現。明知到現時香港冇可能放棄高地價政策,卻不讓樓價乘外圍環境不好之便向下快速調整,好讓你等希望樓價下跌3成的準自私小業主可以買樓。說穿了,要不是你們水平有限,讓財主佬利用了,就是財主佬的打手。 |
46. 向左看 2011-12-26 13:47:40 |
|
說到底,樓宇供應將來會大量增加,樓價暴升嘅年代即將過去,SSD亦唔會咁快取消,準買家可慢慢等待,樓價跌3成唔係一個大幅度,係小數目. |
47. 好奇 2011-12-26 23:03:31 |
|
樓上"O了"真係冇料,亂咁發表樓市言論,理解能力有偏差,令人啼笑皆非,唔該你睇下自己講緊甚麼? |
48. 子龍 2011-12-26 23:09:36 |
|
作為蔡生忠實讀者,本人祝蔡生聖誕快樂,新年進步! 繼續寫多些好文章給廣大讀者觀看,THANKS! |
49. 小向左看 2011-12-27 00:06:03 |
|
樓價跌三成,滿足向左看買樓,但未滿足倒我,到時希望再跌九成,我就能上車^^,但仍有些綜援人士未擁有物業,到時政府就每人送一層樓,大細就跟家庭人數釐定,但地區又會做成吾公平!向左看已經係業主當然冇份! |
50. 平常心 2011-12-27 05:11:35 |
|
樓上"向左看"講的並非毫無道理,每個人有樓住是人類基本要求,何況香港是先進發達地區,住屋是市民必需品,政府提供充足樓宇給市民居住是理所當然. 普羅大眾未必全部要求自置物業,有公屋或資助房屋提供亦可以,如果每個人都安居樂業,那麼香港人至可以專心工作和努力奮鬥,認真去打拚一番事業,不用天天為樓房而傷腦筋,政府和市民也不必總是為房屋政策爭吵不休! |
51. 80後的蟻民 2011-12-27 07:42:05 |
|
自私精小道又發功, 繼上次啞口無言, 並暴露左理解能力接近0之後 今次又黎料, 但係講既同上次完全一樣。 你有冇其他論點架 ?
RE : 平常心 1) 人心不足蛇吞象, 對於飯來張口, 0生產力既人黎講, 總係要求多多, 貢獻全無 2) 我相信很多中產朋友都唔介意要交稅養懶人, 但我並強烈反對懶人們要斷人財路 3) 如果香港無錢賺, 富戶同中產移民, 無人交稅, 最後淨低既就一大班無用既垃圾, 香港就玩完。 4) 我認為老弱傷殘係需要照顧, 但有手有腳既, 點解仲要政府幫, 做社會垃圾, 做社會既吸血蟲。 5) 政府只要照顧老弱傷殘, 增加基建, 減少開支, 縮減架構, 提高工作效率就經已足夠, 否則, 繼續走福利主義只會養埋一大堆社會垃圾, 香港只會退步。 |
52. 王先生 2011-12-27 08:56:52 |
|
如果每個人都安居樂業,那麼香港人至可以專心工作和努力奮鬥,認真去打拚一番事業,不用天天為樓房而傷腦筋,政府和市民也不必總是為房屋政策爭吵不休! 原來美國人真係身在福中不知福,可以用 7 折就買倒樓!! | | 這有如再生父母、恩同再造、美國公民莫不感激涕零------ | | | | | | | | | 咁睇黎「噢爸媽」肯定連任,做多幾年總統!!! | | | |
53. 王先生 2011-12-27 09:05:53 |
|
海嘯果陣----可以用 7 折就買倒樓!! | | 沙士果陣----可以用 3 折就買倒樓!! | | | | | | | 咁睇黎呢兩段時間係香港市民最開心嘅日子??? | |
54. 王先生 2011-12-27 09:36:12 |
|
有人話香港樓比對歐美國家賣貴一倍! | 所以香港樓市應該調整5成! | | 咁拒地有無比對過歐美就業人仕要交幾多個 %收入俾政府? | 香港最高入息嘅人薪俸最多只交 15%俾政府,歐美得唔得? | 高收入人仕如果扣除曬所有稅費,計稅後可動用入息比對又相差幾多? | | 仲有香港有 4成人住係政府資助房屋又有無計埋先? | 呢班人佔左香港最低入息嘅 8-9 成 ,拒地應該接受緊政府房屋資助,樓市升跌干卿何事? | 用全港市民家庭收入中位數計負擔能力應先扣除曬上述人仕先講嘢! | | 咁如果成個家庭計,揾 28K入息中位數,做 25年按揭,就算按揭利息升到 5厘又供唔供得起樓呢? | | 現在 200萬樓下嘅上車盤大把,就算揾入息中位數絕對供倒樓!唔好再老點人! | |
55. O了 2011-12-27 09:36:17 |
|
回X樓好奇
我講的好淺白,你都唔明.我再講清楚些.
那些贊成SSD長期實施,但又天天祀望樓價下跌5成甚至7成的自私準小業主,要不就是水平低給財主佬利用了,要不就肯定財主佬的打手,額...唔係,應該系高達之流的無間道. |
56. FBC 2011-12-27 10:30:49 |
|
|
57. 非常憤怒的人 2011-12-27 12:08:21 |
|
To: 50. 平常心 小弟想問,攞综援者又有公屋住,或者同父母住的年輕人,不用天天為樓房而傷腦筋,又唔見佢地專心工作和努力奮鬥,認真去打拚一番事業? 住緊公屋富戶,又唔見佢地交出公屋(有些遠租比人收租) ? 在資本主義裏,人應該靠自己努力奮鬥去爭取,因每人能力及努力程度有不同,所以擁有的財富有不同是應該的,如低下層及攞综援者說他們要可買到樓,中產咪可以話點解有錢佬可以有游艇住半山,而他們唔可以? 政府應提供公平自由市場及幫助老弱病殘便可。 |
58. 王先生 2011-12-27 16:34:47 |
|
一個典型香港中產會用 4 成入息供樓,加上要交大約 10 % 嘅收入作薪俸稅, | 扣除上述两項支出之後,拒地仲有一半人工落袋! | | 咁歐美嘅中產人仕又係點?拒哋就要交大約 30 % 以上的收入做薪俸稅,按揭供款呢,咁就少啲,約 15 % 左右!! | 同樣扣除上述两項支出之後,拒地都係有一半人工落袋! | | 香港已經係一個高度發展嘅堿市,每年政府支出點都有翻咁上下,減到盡都只係雞毛蒜皮! | 點向啲有能力人仕抽稅根本係各施各法,同樣係俾一半收入,你話邊個合理啲? | | 但大陸嘅中產人仕我就好同情拒哋?因為拒哋要交大約 30 % 以上的收入做稅、費, | 而按揭供款呢,就同香港一樣係 40 % 左右!而且北京、上海及廣州仲唔止添! | 同樣扣除上述两項支出之後,拒地只係有 2 成多嘅人工落袋! | | 大陸同胞中產平均收入俾香港中產少,大城市樓價同香港差唔多(拒哋啲樓平均過千呎), | 但按揭利率比我哋高,稅、費交得比我哋多,真係人間地獄,擠咁啲泡沫,調整吓都合理! | | 但香港遠遠未到大陸嘅水平喎,係咪一樣學人哋咁對樓市下重手呢? | |
59. 平常心 2011-12-28 00:23:59 |
|
to:樓上57樓,你搞錯了,冇人話要令到攞綜緩者自置物業,只係希望佢地有居所啫,就算係公屋或資助房屋都好,咁有何不妥呀? 另外你話攞綜緩嘅人全部係懶散唔工作,咁講法有歧視成份,佢地好多係老弱人士,好多係失去工作能力,需要照顧嘅一群,社會進步之餘,亦應關心同一屋簷下嘅弱勢社群. |
60. 小道 2011-12-28 00:31:01 |
|
樓上呢班自私業主點講都冇用,社會上嘅輿論的確係要打壓樓價,樓價過高亦已是全球公認,你哋點狡辯都係於事無補! |
61. 好奇 2011-12-28 03:25:55 |
|
樓上55樓"O了"",看來看去,你仍然是語無倫次,你可不可以理據有POINT一些呢? |
62. 非常憤怒的人 2011-12-28 09:03:45 |
|
To: 平常心 應該你攪錯了,小弟已講了〝政府應提供公平自由市場及幫助老弱病殘便可〞,亦唔反對起公屋幫有需要的人,小弟重點係〝不用天天為樓房而傷腦筋,又唔見佢地專心工作和努力奮鬥〞,因人努力與否同有無樓是無關係。 小弟見過好多人,如果老闆升他的職位,但他都不願接受,雖加在人工,但責任大在,他不想,如果職責不變而升職加人工,他就接受。但這個世界沒有免費午餐! 其實好多人明知努力能改善生活,但都選擇安於現狀,而唔去奮鬥,因人性本懶。 如果政府能給所有市民食住無憂,大多市民會選擇安於現狀,而不去奮鬥,不是因為他們不想住大屋,食好嘢,而是不想辛苦爭取。所以正如〝向泛民说不〞共產只會共貧。 |
63. O了 2011-12-28 09:47:47 |
|
回X樓好奇 你有好奇心是好事,但讀文要看上文下理,不要只看結論不看理椐。 我的理據都在3,31,32.可能分析不夠淺白,但稍為經濟常識的會明白,我可不是導師,你不明白我也無辦法。 你不明白SSD對樓價的惡劣影響我理解,如你尚有好奇心,又或真的不是高達之流(希望你不要不知道可謂高達之流),請詳讀蔡生本文(蔡生說SSD非德政己是十分厚道,尚要在這圈食飯),又或看看隔離博士的“是否應該取消SSD?” |
64. 王先生 2011-12-28 11:15:06 |
|
以下呢篇文章,經濟日報今日都有登係 D11板,呢位 80 後嘅經歷好發人深省! 也是八十後。。。。置業分享 [按此打開] [隱藏] 本人從未在此板發過言,見到有個八十後師兄既分享,有同感所以發表一下,不喜勿小。。謝謝大家手下留情。 自問算是窮人。收入不多, 今年28歲, 19歲開始pt , 21歲開始全職工作, 全職工作後搬出去住,住嘉湖,710尺三房,當時4100租。(因為當時兩房3800。三房先4100) 23歲果陣樓價低, 老豆係咁同我講交租等於幫人供樓,於是就逼我置業, 由於自細住天水圍,工作問題離唔開元朗天水圍, 於是買左層二手居屋,天盛苑,700尺左右,向東南,向西鐵站,景觀好好,一望無際,交通非常方便,出市區既巴士尾站,上巴士就直上高速,回程第二個站就落車,步行到西鐵站不用五分鐘,出旺角大約半小時,去尖咀都只係七八個字。 當時樓價12x萬,二千蚊尺都唔洗,當時息口只係2.25,比左兩成首期(用盡所有積蓄)分10年供(因為老豆想我唔可以亂洗錢,迫我十年內供完),再問老豆借左十萬左右裝修同買家俬電器,剛到24歲就做左業主,供樓既支出大約佔當時收入既四成。 雖然地區係人人都覺得悲情既天水圍,但天盛係消防局同差館隔離,一d 都唔雜。
而家供左五年, 仲有五年就供完,即係我33-34歲之間就供完,由於低息及當時低樓價買入,所以供樓唔算係負擔,望一望隔離嘉湖一期,一個七百尺既單住都要租成七字頭, 真係供樓抵過租樓。
做左一個小業主五年,想分享既係, 機會真係留比有準備既人, 妳地唔好太在意住咩地區,妳想要方便要住市區,樓價一定貴,有乜可能妳大學畢業二十出頭就要買市區樓上車? 萬事起頭難,但起左個頭之後就會舒服好多, 香港生活最大支出係乜? 一定係住,34歲供斷一層樓,價好賣左佢換樓夠哂比首期換市區樓,收入高左既話就直接買多層,舊既租出去,有人幫手供新樓,有左第一層,第二三四五層就會跟住黎。
所以想同d 八十後九十後既後生仔講, 樓價高就唔好急住搬出黎住,同屋企人住儲下錢先,樓市是有週期的,雖然整體上係不停咁升,(睇返過往三十年既樓價,升左N倍) 但總有回落既時候(如八萬五,沙士,雷曼。。。近期的ssd 等等等等), 妳地唔會知銀行幾時放水,幾時收緊銀根,加上政府既政策改變。。。當妳儲到二十萬三十萬,妳就做好入市上車準備。市場環境天天變,妳如果唔為將來打算,個個月出糧都玩哂洗哂既話, 妳搵幾多錢都無用,唔好講上車,租金上升,真係隨時住既地方都無。。。去住劏房。。。
而家好多八十後九十後不停嘈有錢佬,其實。。。先投資然後致富係理所當然,我唔評論人地有幾霸權,社會有幾不公,政府有幾癈, 但要先自問自己有無做好自己本份先, 月光族或低收入的年青人, 不進修不儲蓄就是等於借貸度日,總有一日連利息都付不起被社會淘汰,李嘉x 也窮過,當年人地都係做投資先有今日既富貴,人地有人地既大投資, 我地有我地既小投資去致富,樓係必須買,租樓係純支出,供樓係住宿開支+儲蓄,有左第一層樓,解決左住既問題,唔洗交租唔洗供樓既時候妳就會發覺份糧好好洗。。。就會發現要過理想生活並不困難, 欠既只係妳地既第一步。
幸好我有個老豆逼我行出第一步,而家層樓升到2xx,加息週期又就快殺到, 如果而家先黎供, 我就唔只供十年, 可能要供15-20年,所以我奉嚾各位,年青就要打算將來,買樓不急於一時,但要先準備好,不要整天怨天尤人,好好努力才是。
|
65. 向泛民说不 2011-12-28 11:24:45 |
|
小道班共产党,日日都闹小业主自私,但是说穿了只是一批不敢付出,毫无承担的废材。他们其实是追求高回报,但是0风险的投资,就如老人退休金一样,政府起公屋等等,在他们心目中以为是0风险,事实上是将这些风险转嫁到中产上。而最终令中产下游,达到了共贫的目的,令到他们的心理好过一点。 这批废材追求的就是心理平衡,但是他们不会去想办法改善自己的生活。 |
66. 非常憤怒的人 2011-12-28 13:06:01 |
|
To: 64. 王先生 多谢分享,好多業主都是多年儲蓄而是由小屋,偏遠或好舊的樓上車先。 識念的人會董,但如小道講,說服到他是無用的,因社會有很大打壓樓價的聲音。 先不講樓價是否高,因沙士是夠低啦,但經濟不好,一樣無人買,香港樓價幾時都係貴, 只是現在有很多人想easy money,想付出小小,收獲大大,及姓賴,因有政棍幫忙,咪用公平,公義大同為借口囉! 現在人金句: 同老细講:你比小人工,咪做小嘢囉! 同父母講:鬼叫你生我蠢呀,咪考弟尾囉! 或人地老豆有錢,我都無要求你,你要求我勤力xx? 同男女朋友講 :你對我好啲,我咪對你好啲囉! 人是否可成功(當然不是要成請李超人啦這麼高),不在是否聰明,在於勤力及有計劃,而不是怕吃虧,及姓賴。 |
|