1. 王先生 2011-12-07 13:02:26 |
|
各位小業主,我們在 11月 6 日成功以選票,將出賣中產利益嘅公文袋教育教育! 現在呢個 CY 仲係度以「損害中產利基層」嘅思維攞支持,我哋要俾啲顏色拒睇!! |
2. 先達 2011-12-07 13:17:03 |
|
非常正確 : [就以某龍頭地產代理行為例,日前高調宣布看淡未來房地產市場,積極沽售物業,變現以備「荒年」,便知後市甚有隱憂。 ] 中原集團的確高調在放盤賣樓,正正表示他們對後市不樂觀!
|
3. 中產A 2011-12-07 13:20:45 |
|
蔡生文章總令人有所啟發,講出小業主的心聲,OK不錯,非常值得觀看! |
4. wham 2011-12-07 13:24:49 |
|
if the property owned are for pure living purpose, especially those bought years ago, why afraid of property price drop? property price drop in fact is good for economic growth, and the diversity of long term development. |
5. Dr Wong 2011-12-07 13:26:05 |
|
cy just suggests this is one of the method to increase supply of housing to a affordable level. he did not say he will do it.. how about those middle class who don't own a house yet and have to pay sky rocket rent to those landlords and never hope to own their own property, because of the run off price of properties, which is manipulated by well funded speculators ? also, large portion of their earning go to paying rent and can never safe up enough to pay the deposit.
|
6. 哈哈 2011-12-07 13:27:46 |
|
CY已经有点狗急跳墙的味道。以其地产专业人士之尊,居然会有如此说话,如非居心叵测,曲意逢迎,就是已经乱了阵脚,慌不择路。 |
7. wan 2011-12-07 14:31:24 |
|
不同意。政府有必要解決住屋問題,只有一所自住的樓宇和多於一所用於炒賣之用的人是兩碼子的事。 |
8. 先達 2011-12-07 14:35:00 |
|
筆者以下講中了CY的良苦用心,好句子: [候選人到公共屋邨關心市民住屋問題,向這群沒有私樓的居民發表大量興建房屋、改善居住環境的言論,自然廣受街坊支持和歡迎,其民望也會有所提升。老實說,住在政府屋邨的都是一些收入較低甚或沒有入息的低下層市民,在他們的眼中,私樓價格永遠是高不可攀,誰能將樓價壓至他們可負擔水平,誰就是英明領導,誰才算稱職特首。 ]
|
9. 向泛民说不 2011-12-07 14:41:31 |
|
去基层推销共产主义,当然可以获得好高的民望。但是班公屋友其实已经享受了所有的福利。这批人其实系最幸福的人,根本不着急住屋问题,楼价高低,关他们什么事。反而有高地价政策,他们的福利才有可能得到保证。 真系唔明白,中共搞了几十年共产,搞到一穷二白,点解香港人还要走回头路。 香港的公屋供应绝对不低,有一半人口是公屋户,政府的承担(纳税人)已经很沉重了,请CY不要再慷纳税人之慨。 CY已经有点狗急跳墙的味道,因为他的确需要这份工。 |
10. 明燈 2011-12-07 14:54:20 |
|
繼「八萬五」後,又UP埋「1%地住百萬人」嘅廢話,呢隻狼英真喺麻七煩,佢呢D外資行係咪想學博士所講,要沽空港樓為己任,唉......... |
11. 法子 2011-12-07 15:00:40 |
|
同意蔡先生 ! |
12. 莫名其妙 2011-12-07 15:22:41 |
|
如今,环球经济已处于风雨飘摇之际,未来的日子,我们是需要稳定及发展经济的5年多些,还是需要开仓派米的5年多些?经济低迷,工作机会和收入会首当其冲;经济不景,福利将无以为继。 基层们,你们在控诉中产维护自身利益的同时,有没有好好想过这一点? |
13. 迷惑??? 2011-12-07 16:31:39 |
|
真奇怪, 之前明明個個都在說樓價高是因為政府沒有及時做好規劃以致土地供應不足, 建房量滿足不了市場需求.
現在有人提出增加土地供應, 多建房屋滿足市場需求, 怎麼又成了十惡不赦了呢?
看來潛台詞是: '誰都別想觸動我的利益, 否則必咬他一口."
|
14. 向泛民说不 2011-12-07 17:00:35 |
|
看來潛台詞是: '誰都別想觸動我的利益, 否則必咬他一口." 选举政治本来就是这样,香港政客边个够胆觸動基层利益,边个够胆觸動公务员党的利益。 |
15. 范子 2011-12-07 18:32:15 |
|
作者講得啱,CY恐嚇業主們 , [「開發1%的土地給一百萬人居住」是一個威嚇的言論,這表示開發7%的土地就可以提供多一倍的房屋供應,也意味著特首候選人會銳意將私樓的價格控制在手中,隨時可將樓價推倒.] |
16. 同意 2011-12-07 18:35:01 |
|
支持蔡生文章,講得好! |
17. 勤勞香港人 2011-12-07 19:37:06 |
|
|
18. 向泛民说不 2011-12-07 20:51:39 |
|
香港有公屋霸权,综援霸权,公屋霸权,所以政策必定是想基层傾斜 。 |
19. 一笑 2011-12-07 20:51:42 |
|
9樓你說:「CY已经有点狗急跳墙的味道,因为他的确需要这份工。」 我想問:「如果他得不到這份工,他的生活會有問題嗎?」 答:「他成日話要起多d公屋,不如叫他從此之後去地盤起屋喔。無謂得把口,不如成人之美,派€他去起出1%的公屋吧」 |
20. 呢隻狼英真喺麻七煩 2011-12-07 20:55:46 |
|
|
21. 擔心 2011-12-07 21:22:07 |
|
I am worry about CY can be elected as Chief Executive. I worked very hard and saved money over 10 years for down deposit of purchasing a flat and now I also work very hard to repay mortgage loan. I really fear my asset will become negative asset if he become CE of HK. He only know issue post-dated cheque to 基层 (don't know can be presented or not) and ignore the contribution of middle class. |
22. AIA 2011-12-07 21:59:17 |
|
今日為左多D屋移山,明日又為左起多D屋填海,香港越多褔利,就越多人想來,到最後我們要在大財團的空中花看樹,揸2個鐘車走看海 |
23. AIA 2011-12-07 22:22:50 |
|
回擔心:有乜擔心,佢這樣為派褔利而派,會吸引好多人來拿,到時米一樣唔夠屋住,你驚第時你個仔冇晒福利,冇晒山睇好過拉 |
24. 望樓 2011-12-07 22:36:30 |
|
政府之前停建居屋,進行鉤地政策是令樓價高企的部份原因,唔通改正一下都唔得,樓價已高不可攀是事實,樓價大跌是某些人的預期,其實抬高樓價的都是有錢人,請不要再用這些言論令那些只有一層自住樓的人也覺得世界末日了 |
25. 秋天 2011-12-07 23:05:59 |
|
新界的二手房價其實仲好低,屯門或元朗粉嶺等樓價甚至平過深圳,新界小業主們:請你哋出出聲! |
26. AIA 2011-12-07 23:13:23 |
|
晨早叫人買屯門,不過基層話喜歡市區=.= |
27. 阿sir教課 2011-12-07 23:27:49 |
|
望樓, 問問只有一層自住樓的人, 你收入不變,不計加減薪. 你層樓值400萬時,是否可能比較願意外出用膳? 淘汰舊電器用品? 多買件新衣?...當層樓跌到只值百幾200萬, 你會不會擔心如何保住份工? 減少開銷,留錢應急?或是依舊照常花費? 你說有無影響經濟? 生意不好是否多了被炒魷的員工? 沒錯! 就算只有一層自住樓, 樓價高低都關己事! |
28. 秋天 2011-12-07 23:29:29 |
|
本人入息中等,都知道應從新界開始上車,以後再慢慢搬入市區. 其實新界宜家交通算係方便,從粉嶺坐火車至紅磡,再步行至尖東返工,都算OK快趣. 現在新界樓真係仲好抵買,有朋友剛畢業做咗兩三年嘢,屋企付首期,只想買市區樓,唔願買新界樓,成日以為返工搭車要1小時以上,從沒有問過真正實況! |
29. 反對干預商業物業市場 2011-12-07 23:33:27 |
|
政府不應干預商業物業市場,商業物業其實供過於求,不過,甲級的商業物業有價,在競爭下,國際品牌進駐,俾得起高租金,完全冇問題。和住宅市場一樣,俾不起租的經營不善缺競爭力的公司,應考慮偏遠少少的地方,供應充足價錢平,實在不應好高騖遠。勿推倒商業物業的樓價,否則仲大鑊過八萬五。 |
30. 支持"the one" 2011-12-07 23:42:18 |
|
好有見地文章,THE ONE,獨排眾議,金融方面,你是專家中的專家! |
31. 先達 2011-12-07 23:52:24 |
|
to:29: 不同意,住宅已有大量供應,但商業樓嚴重不足,租金狂升之下,迫使國際大企業轉移至上海深圳及新加坡等地,相當不智。 長此落去,骨牌效應下,商業樓的價格亦會因為大企業離開而下跌,所以不起商業樓並非好事! |
32. 反對干預商業物業市場 2011-12-08 00:02:52 |
|
對大企業來說,租金開支只算小數目,相比起香港背靠中國大市場的優勢,加上法治優勢,實在十分化算,冇理由要夾硬壓低商業物業租金,遷就冇能力交租的企業。 |
33. AIA 2011-12-08 00:20:17 |
|
回32,你又唔洗禁驚,銅羅灣插針都插唔入,政府話起人地就會要嗎? |
34. 先達 2011-12-08 00:39:11 |
|
中小型住宅現在有大量供應,可憐那些新界小業主樓價還未到家鄉。 商業和酒店真係不可再拖延興建,只要保持現有租金水平還勉強可接受,否則缺少供應租金再上漲一定不是好事,最後外國企業不單止不來,其他公司都會撤離,届時嚴重影響香港就業機會,亦會拖累商業及酒店價格回落,對香港經濟更加不利! |
35. 又可以咁講 2011-12-08 09:06:43 |
|
內地13億人排住隊來買樓,香港住宅供應其實係供不應求,租金和價格上升實在不利內地和外地資優人才來港為香港創造更多就業機會,這對香港經濟更加不利,政府應大量增加土地供應應付龐大需求。 |
36. 納稅人 2011-12-08 11:17:23 |
|
唐唐提出重審公屋富戶政策,這已經是一大步,在香港,過往沒有政客夠膽提出這個概念,只是要求政府多建公屋。若果新特首在這方面強硬一點,相信在短期內便會有很多公屋交回政府。這會大大減少輪候時間,有時解決問題,並不只是墨守成規,解決上樓輪候時間,多建公屋便可以。
|
37. dfe 2011-12-08 11:46:52 |
|
蔡伯能逾億沽旺角撻定舖 市場消息指,由投資者蔡伯能持有的旺角番發大廈 A號地舖,日前才被買家撻定,旋即獲另一投資者以 1.25億元承接。 該舖於上月初獲投資者以 1.238億元摩入,惟因租客未確定會否落實承租舖位,令其回報或失預算,而選擇撻定離場。該舖是蔡氏約兩個月前以 9300萬元購入。有消息指,舖位再獲投資者以 1.25億元承接。此舖面積約 883方呎,呎價約 14.16萬元,並且有機會爭取交吉交易。 傳羅家寶 4.65億買舖 另旺角豉油街榮高樓地下至 3樓部份樓面的舖位,樓面約達 1.46萬方呎,市傳剛以 4.65億元售出,市傳買家為羅家寶或陳姓內地投資者。至於由孫氏家族持有的尖沙嘴漢口中心 1樓連地下出入口,共約 3.33萬方呎樓面,剛由一時裝品牌以逾 200萬元承租,呎租逾 60元。孫氏於 04至 05年間斥資約 3.5億元購入,現回報約 7厘。 此外,市場消息透露,由中原地產老闆施永青持有的中環歐陸貿易中心 21樓全層,剛以約 7628.4萬元易手,全層約 5261方呎,呎價 1.45萬元。施氏 07年中以 3800萬元購入,現賬面獲利逾一倍。 第一太平戴維斯獨家代理上環干諾道西 7號及新街市街 13號全海景服務式寫字樓招標,單位面積約 10691平方呎,截標日期為明年 1月 13日。 第一太平戴維斯投資部助理董事何家威表示,出售之物業現為一幢六層高全幢商廈連命名權,該商廈面向干諾道西及新街市街各有一個複式商舖,地舖連閣樓面積為 1834方呎及 1144方呎;另外 10個寫字樓單位建築面積由 531方呎至 865方呎。 |
38. fgr 2011-12-08 11:48:05 |
|
紅磡單幢盤開戰 呎價逾萬 薈點、寶御擬下周交鋒 本月新盤將以單幢樓為主打,其中紅磡薈點及寶御最快在未來一周內交鋒。發展商雖暫均「企硬」呎價逾萬元開盤,但業界指,目前市況看淡,市場承接會有阻力。差餉物業估價署最新資料顯示,樓價由 6月至 10月期間已累跌約 3.6%。 記者:林志光、湯家明 信德( 242)及新地( 016)等發展的紅磡昇御門,受最近偏淡市況打窒,銷售宣傳推廣等活動都突然煞停。原欲借昇御門的賣樓東風,順勢開售的毗鄰兩盤薈點及寶御,其發展商宏安及遠展,已失去耐性,索性搶先出閘。 宏安地產助理總經理楊桂玲表示,薈點示範單位明天將正式開放予公眾參觀,公司會視乎反應,下周隨時公佈首批 30伙單位的售價。樓盤平均意向呎價維持 1.5萬元,最平入場費約 300多萬元,整個項目料約值 5億多元。 她指,該盤以建築面積 300多方呎的開放式單位為主,與毗鄰樓盤客源有別,不擔心出現爭客情況。目前公司已接到約 300多名有興趣買家查詢,約 30%是內地客。 市傳遠展自前日起,已可接受買家預留寶御 11及 19樓兩層共 12伙單位,平均參考呎價 1.1萬元,據業界透露,反應暫不理想。該盤本周也會開放示範單位。 南岸明日開示範單位 放大圖片 業界認為,市況不穩,願意買長樓花期單幢物業的投資者已極少,上述兩盤意向呎價更逾 1萬,更令他們窒步。薈點明年第 4季落成,寶御則 2014年中落成。其他欲在本月推售的單幢樓,包括裕泰興旺角都匯及華懋集團屯門南岸等。據知南岸最快明日開放示範單位,並公佈銷售部署,發展商意向呎價由約 8000元至 1.2萬元。 長實( 001)繼日前推出大圍盛世 5座望針山單位後,昨加推 3座 29伙同向單位,平均即供呎價 7372元。嘉里建設( 683)的跑馬地紀雲峰,昨再加推 22及 33樓 B室,和 33樓 A室共 3伙,呎價 1.8至 2.3萬元,據知已有買家預留,過去兩日該盤有 5伙預留,涉資 2億元。新地上水皇府山最後一手貨尾, 8座頂層 C室, 1553方呎,剛以 980萬元售出,呎價 6310元。 |
39. sfwe 2011-12-08 11:50:56 |
|
http://news.now.com/home/local/player?newsId=19550 |
40. sdsa 2011-12-08 11:51:53 |
|
中原美聯傳裁員 500人 樓市交投淡靜,地產代理可能爆發 08年金融海嘯後最大裁員潮。近日有消息傳本港兩家最大的地產代理、中原地產及美聯物業已開始裁員,目標縮減約 10%人手,以兩間代理合共逾 5000人計算,即多達 500人在年尾流流面臨失業。 分行「每個月要交兩人」 有指中原地產過去 1個月已裁減逾 100人,新界區因缺乏一手樓開賣,成為今次裁員重災區,其中屯門區一名主管昨向本報透露,該區昨已有逾 30人被炒。中原地產亞太區住宅部董事總經理陳永傑否認裁員,指雖然近期樓市很靜,成交大減,但最近有很多新盤開賣,所以暫時頂得住,未至於要去到裁員最後一步。 陳永傑卻承認,中原已有 200至 300人因業績未達公司最低要求(半年營業額 18萬元),有機會被炒,希望下個月「過埋年」評估後再決定。 市傳美聯集團亦不動聲色開始「郁人」,部份分行主管已收到高層指示,由今個月開始,「每個月要交兩個人」,直至生意有改善為止,並已全面停止請人。美聯集團執行董事兼集團住宅部行政總裁陳坤興否認裁員消息,但直言「市況靜,大家都好慘」,會密切留意市況。 每六名代理 僅一人有單開 地產代理僧多粥少,上月全港只有 5,968宗樓宇買賣合約登記,但現時全港有多達 37,411名持牌代理,即平均每 6名代理中,才有 1人有單開。 |
41. 不平等 2011-12-08 13:31:11 |
|
工商舖仍然在上升之中,住宅明顯有不少撻訂個案,故此政策應推多些商業樓供應,減少興建住宅單位! |
42. 向左看 2011-12-08 20:55:46 |
|
CY今天又俾星島老闆攻擊,咁樣會令其民望更加上升,最好遲啲地產佬都出來攻擊CY,那麼佢就贏梗,如果人民一面倒撐CY,那麼選委都會順應民意,投票就要以民意為依歸. 請多啲有錢佬出來反CY吧! |
43. 支持CY 2011-12-08 20:57:11 |
|
CY又再次民望調查勝過對手,好嘢! |
44. 阿sir教課 2011-12-08 22:10:43 |
|
凡事只向左看的結果 : 輕則變斜眼+扭親條頸 重則看不到右邊的交通情況, 容易車毀人亡. |
45. 好似狗咁『囈』人哋啦 2011-12-09 11:20:15 |
|
日前就有一段疑似郭生抦代理嘅錄音喺代理界瘋傳,段錄音超過兩分鐘長,內容主要鬧各代理行主區阿頭,話成個新界區超過 3000代理,喺沙田大圍、馬鞍山大埔,都搵唔到人睇樓,「呢啲係乜嘢水準呀,冇資格喺度做。」 代理生涯「有奶便是娘」,俾人鬧已習以為常,不過段錄音某啲字句,好似「不知所謂嘅人,去人哋個盤度,好似狗咁『囈』人哋啦!」 |
46. 中產 2011-12-09 11:54:04 |
|
經紀成日話供樓平過租,樓價大跌,咪當交租囉,冇問題喎!反而樓價升,我地中產要改善居住面積就更難。 |
47. 中產 2011-12-09 12:21:36 |
|
樓價升,普遍業主都唔會賣樓,但差餉地租就交多了不少,絕對對我們只有一層自住樓的業主不利,賣樓又會俾博士話貪得無厭、千古罪人,不能低價買回就更加會俾博士恥笑、狂踩,所以樓價跌對我們大部份唔會賣樓的業主反而係好事。 |
48. 明瞭 2011-12-09 16:43:00 |
|
政府應該立即取消SSD,等買賣市場回复正常,取消SSD樓價不會上升,但不取消市場一潭死水,嚴重影響香港經濟活動. |
49. 巨巨 2011-12-09 16:46:06 |
|
曾俊華越洋出口術 樓市鬆綁勿盡信 市場憂慮歐債危機加劇,加速經濟陷入衰退風險,連財政司司長曾俊華,亦慎防外圍局勢變化波及本港樓市,先行越洋「出口術」,指樓價若急跌,會放寬抑壓樓市措施,免在樓市「灑鹽」。運輸及房屋局局長鄭汝樺亦指有需要可提早檢討額外印花稅( SSD)措施,令過去一年的樓市「緊箍咒」有望鬆綁。不過證券界和銀行界認為不應開心得太早,樓價較高位僅跌不足 4%,短期出招救市機會不大。 |
50. ADAD 2011-12-09 16:46:36 |
|
兩大代理促取消 SSD 去年兩大地產代理集團賺大錢,面對近半年二手交投嚴重萎縮營運艱難,昨日借政府有意放鬆壓抑樓市措施之機,大聲疾呼施壓,藉為本港樓市健康發展,要求政府立即取消額外印花稅( SSD)。 中原地產亞太區總裁黃偉雄表示,政府推行徵收額外印花稅政策一年多,現時已明顯收效,短炒投資數字劇減之餘,同時令二手交投大跌,現時代理人數跟成交宗數比例是 6比 1,長此下去對代理及相關行業,都會造成打擊。 因此,政府可暫緩執行徵收 SSD稅項,以重新搞活樓市。如當樓市再復瘋狂時,可較靈活及簡單地重作調控。 該行住宅部董事總經理陳永傑補充說,由於歐美以至中國及本港的經濟狀況已有改變,政府更應勇敢果斷地即時取消 SSD稅項。否則,現時口風已露,卻遲遲「唔去馬」,買家態度會更觀望,因「買樓變成一項危險動作」,屆時樓市交投更慘。 美聯警告樓市慘過沙士 地產代理以賺取樓宇買賣佣金為生,其實並不關心樓價升跌,只要有足夠的交投量,便可生存。因此美聯副主席兼董事總經理黃錦康也指出,目前二手的成交宗數及流通率,已低見 3000多宗及 6.7%,如政府沒有行動,該行預測明年流通率會跌至 3.8%,比 03年沙士期的 4.6%低位更低,且更影響本港及外資投資本港樓市的信心,故他認為取消 SSD稅項是刻不容緩。 |
51. 秋天 2011-12-09 16:46:47 |
|
面對大量地產人要流失,有學者不但不同情佢哋處境,仲叫從業員去轉行,係好唔負責任嘅行為! |
52. 足本重溫 2011-12-09 16:48:38 |
|
http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=373348 |
53. 小道 2011-12-10 02:46:31 |
|
民意調查始終都係CY民望較高,但係小圈子選舉可能就是TT會贏,咁係好唔公道. 發動全港的電視及報章傳媒,不斷做民意調查,用民意迫中央就範,要威脅如TT當選,就全民作反,咁樣1200名選委必定唔敢亂來,中央都要向現實低頭. 一定要靠傳媒不斷進攻,不可停下來,CY至有機會勝利! |
54. 平常心 2011-12-10 13:50:25 |
|
樓上"小道"咁做法即係強人所難,宜家未係全民普選,點可能唔尊重選委嘅投票權. 況且大學嘅民調都係好片面,唔能夠代表全港人嘅意願,坦白講,傳媒愈來愈唔持平! |
55. 支持小道 2011-12-10 13:55:03 |
|
選委投票時應該以民意為依歸! |
56. 向泛民说不 2011-12-10 16:29:27 |
|
看到小道这些废材,就可以理解当年国民党点解会失败。 不过小道废材,CY和泛民的理念都是分勤奋的小业主之产,鼓励不劳而获的共产党。反观当年共产党主要是共大地主的产,同时鼓励人民都劳动而不是不劳而获。当年毛泽东的共产党还是有自己的理想。 所以CY和泛民都是社会渣滓。 |
57. EL 2011-12-10 19:14:45 |
|
CY is dog |
58. 小道 2011-12-11 02:32:17 |
|
CY是英明領導,才能高於對手,民意調查已充分反映出來,何解呢度部分網民咁無知,咁抵賴,良心何在? 公道在人心,事實勝雄辯,唔到你哋班自私一族橫行霸道,鍾意鬧邊個就邊個,簡直係無賴和無恥! |
59. 80後的蟻民 2011-12-11 12:00:45 |
|
re : 小道 你現在不就是 "鍾意鬧邊個就邊個,簡直係無賴和無恥!" 道不同不相為謀, 但人應該有胸襟去接受不同意見 ; ) 又何必出到無賴同無恥呢?
定係, 已經詞窮 ; )
個人認為以CY的氣量, 不能成為香港特首 他說星島針對, 難道蘋果不是? 新聞有自由, 這是香港最重要最珍貴的物品 佢呢個行為, 令人強烈反感 |
60. 向泛民说不 2011-12-11 12:47:36 |
|
当年中共帮助农民共了地主的地,但是不会容许这些农民卖地这些投机活动,而是要求农民用这些地来从事耕田的活动,自力更生,真正的授予以渔。虽然后来变质,但是这是后话。 但是今天泛民和CY等港共,为了选票,出卖中产,要分中产地,然后补贴比班废材如小道等人,可以低价入市,然后高价卖出的投机活动,这事实上只是授之以鱼。简直无耻到极点。 |
61. 向泛民说不 2011-12-11 12:49:30 |
|
小道等人之前狂热的支持社民联,人民力量,现在转而支持CY。可见他们其实都是极左的共产党。 |
62. 海外工作港人 2011-12-11 13:35:18 |
|
向泛民说不兄,小道这种人物,那里会懂甚么主义,他们只知道什么政策对他们有利,什么人能帮他们争取福利,那里会真的想香港好,他们心里想的只是能拿到最大好处谁就是最好。 |
63. AIA 2011-12-11 13:46:03 |
|
这个世界好公平,他们争取的,只是令他们加速贫穷,贫字得个贫 |
64. AIA 2011-12-11 13:55:12 |
|
我相信公司考虑炒人的因素是,有没有工作经验,有没有熟客支持,有没有生活负担,能不能帮公司赚钱,见识比学历重要,青年人和50岁後的失业率一定是最高的,祝你们好运 |
65. 向泛民说不 2011-12-11 14:10:52 |
|
小道等人其实就是典型的小农中国人,有奶便是娘。泛民和CY就是看中了这些无耻之徒,只会帮他们争取福利。但是不会鼓励他们勤力向上。 天啊,当年中共帮农民分了地主的地,还会鼓励努力工作。反之今日班废材只是想不劳而获。 泛民同CY等港共,都是人渣。 |
66. AIA 2011-12-11 14:11:42 |
|
内地农民以前见到大白菜卖成6毫字,大家都去种大白菜,今年由於供过於求大白菜价格2分钱,收都要考虑下,这是政府问题吗?知识=学历吗?我从来都说,IQ高=只不过转数高,智慧是用深度来量度,一个硬盘没有容量只有转数有用吗?要求政府比机会你,不如多些孝顺父母,你父母教你的,都是你想争取的,只是你们听不入耳 |
67. 小道 2011-12-11 14:45:44 |
|
睇樓上言論,都係五十步笑一百步,大家立場唔同,支持對象亦唔同,只不過樓上成日講大陸共產主義,的確令人非常討厭. |
68. 小道 2011-12-11 14:58:06 |
|
講真,揸住一層半層樓,以為高樓價就利益大過天,根本係無知之輩,香港因為高樓價引起嘅不良影響數之不盡,如果唔係社會就唔會有咁多聲音啦! 香港官商勾結嘅情況不斷發生,貧富懸殊亦非常嚴重,呢啲係有真憑實據,點到你班自私友狡辯,一味自我吹虛係冇用嘅! |
69. 外国工作港人 2011-12-11 15:53:53 |
|
小道,你明白大家都是五十步笑一百步就好了,那以后不要再说那些什么公平公义,别人自私,自己装成伟大和天下为公的样子,不然,别人看了会反胃。 |
70. 小小道 2011-12-11 16:12:34 |
|
回小道:橫掂都係,不如威脅政府每人派一千萬,否則全民作反仲穩陣喎!不過睇怕好似小道一樣嘅廢人點捨得d社會福利丫,衰左就屎都冇得食嫁喇,作反!放你都吾生啦! |
71. AIA 2011-12-11 20:41:05 |
|
回小道:囗囗声说什麽地产,官商勾结,贫富悬殊,但你自已什麽方法解决都没有,把责任推到别人,有本事就提出解决问题的方法,我等着看你拿诺贝尔奖 |
72. AIA 2011-12-11 21:01:00 |
|
有本事写本共富主义出来,看有没有人认同. |
73. 非常憤怒的人 2011-12-11 22:58:47 |
|
TO: 小道 你点知CY是英明領導? 看不到他以往對香港有怎麼建樹? 如現在他建議大派福利,但沒有建議錢從何來,怎樣發展經濟,如果吹水就是英明領導,小道你到可以做特首。 |
74. 非常憤怒的人 2011-12-11 23:09:37 |
|
TO: 小道 如果你中六合彩,得1千萬,你會否只要400萬(可買一層樓) ,餘下600萬捐出? 如果你不捐,不要再講共富。 |
75. 小道 2011-12-11 23:45:32 |
|
冇人話要共富,現實社會裡,共產主義係難以實現,不過香港嘅不公平和不公義係人所共知,我哋小市民,雖然奉公守法,亦納正稅,但都係無可奈何! |
76. AIA 2011-12-11 23:48:16 |
|
话时话你地讲公义,公平讲左好耐,究竟在你们那角度是怎样定义? |
77. 2011年開始 2011-12-11 23:50:46 |
|
對於伸手黨來講,誰派得福利多,誰就是英明領導啦。 |
78. 非常憤怒的人 2011-12-11 23:54:14 |
|
TO: 小道 你無答你怎樣看出CY是英明領導? 哪樣,你可否講出那個國家有你所謂的公平公義? |
79. 向左看 2011-12-11 23:57:27 |
|
小道講得有道理,各位睇事物應該兩邊看至啱! |
80. AIA 2011-12-12 00:00:16 |
|
回向左看:你说得对,凡事看两面,那你对公平,公义的定义是什麽?我唔明所以问. |
81. 小道 2011-12-12 00:03:23 |
|
難道TT才是英明領導?兩人相比之下,己高低立見! |
82. AIA 2011-12-12 00:05:52 |
|
没人说tt会英明领导,不过信後面支持他的人的眼光. |
83. AIA 2011-12-12 00:11:14 |
|
CY接触过的人都倒戈了 |
84. 非常憤怒的人 2011-12-12 00:11:25 |
|
To: 小道 你都係無答你怎樣看出CY是英明領導?及那個國家有你所謂的公平公義? 你都話現實共產主義係難以實現。 因每個人都是站在自己的利益的角度看事物。 To: 所有正義之仕 所以請不要再以公平公義來掩飾維護自己的利益。 |
85. AIA 2011-12-12 00:27:29 |
|
什麽叫公平公义,你不说不如又我说,这个世界最不幸的人,天生有问题的人,政府给过几多帮助他们?长期病患者连工作都有问题,政府给过几多帮助他们?你们只是用公平公义所籍囗的一班自私鬼,政府有钱都应该照顾那班不幸的人,排队都未到你们.这才叫公平公义. |
86. 向泛民说不 2011-12-12 00:36:05 |
|
小道这些废材,仲不知道自己追求的其实就是共产主义。这批废材嘴里叫着反共产,但是实际上用民主去重新包装共产主义,以为不叫共产,就不是共产。以为挂羊头,卖的狗肉就是羊肉。 小道,CY和泛民这批渣滓,真正实行的就是共产主义。 |
87. AIA 2011-12-12 00:36:51 |
|
我觉得政府有钱应该投资在载人机械人,帮助残疾人士,享受做人的乐趣.不要再投资给那班自私鬼身上 |
88. 小道 2011-12-12 00:48:54 |
|
別的唔講,只是從CY將會大量推出土地供應,就知佢立志要改善低下層市民嘅居住環境,佢希望人人有樓住嘅願望,正係顯示佢有一棵關心愛護基層嘅心. |
89. AIA 2011-12-12 00:57:49 |
|
移山填海都算德政?因住地球唔放过你. |
90. AIA 2011-12-12 01:02:19 |
|
那起多几个核电站,等你们交少D电费LO,自私鬼 |
91. 向左看 2011-12-12 05:41:05 |
|
大家無需太擔心CY做特首,相反佢當選可以強政勵治,泛民派氣焰會較為收斂,社會或者會和諧啲. 雖然樓宇供應將會大增,但係香港背靠大陸,以全國人民嘅需求來講,香港起幾多樓都唔夠,樓價將保持平穩,唔會大跌. 如果俾能者CY當選,香港社會自然和諧穩定很多,基層人民得到更公平待遇,商界嘅營商環境或者亦更加改善,咁未嘗唔係一件好事! |
92. 80後的蟻民 2011-12-12 07:32:20 |
|
RE向左看: CY當選後你認為還會有新聞自由 ? 我認為最後只會成為一言堂而已 ; )
|
93. 非常憤怒的人 2011-12-12 09:11:44 |
|
To: 小道 所以〝向泛民说不〞話你废材係有道理,又係你自己講,但又答唔出, 怎樣看出CY是英明領導?及那個國家有你所謂的公平公義? 至於〝CY將會大量推出土地供應,就知佢立志要改善低下層市民嘅居住環境,佢希望人人有樓住嘅願望,正係顯示佢有一棵關心愛護基層嘅心〞呢啲唔係英明領導,係人都會講,你都識呢,唔通〝小道〞你都有能力做特首? 還有要所有低下層市民能改善居住環境,是無可能的,因人心不足蛇吞象,如現實中共產主義係難以實現! To : 向左看 你錯了,特首天生係阿爺同泛民中間,難當!因泛民必為反而反,CY的強政勵治,對泛民無作用,泛民會打民意牌,上街,又通過立法局,及司法履核去玩嘢,唔通CY強政勵治就是廢除立法局,及影響司法獨立? 好似現在唔比傳媒講嘢? |
94. Not Owner 2011-12-12 09:23:33 |
|
Fully agree 伸手黨來講,誰派得福利多,誰就是英明領導啦 |
95. 非常憤怒的人 2011-12-12 09:29:14 |
|
To : 向左看 如果社會和諧,泛民就無棋子,也無地位,CY的強政勵治(獨裁) ,正好給泛民直口,社會更永無寧日。 |
96. 王先生 2011-12-12 10:32:08 |
|
係香港只有 110 萬個私人單位,大約 8 成自住,2 成收租, | | | | | 大約一半私樓無按揭,有做按揭嘅平均只係 5 成按揭成數,享受緊 1-1.5厘樓下嘅業主我想有數拾萬, | 現在手持物業嘅人,壓力真係好細,絕大部份業主供平過租,而利息短期又升唔倒! | | 如果拒哋在半年前做落嘅係 H 按,咁單計利息支出真係少得可憐,如非必要都唔會賣樓或換樓! | 扣埋受 SSD 影响賣唔倒樓嘅業主,都唔知有乜 2手樓可以賣? | | | | | | | | | | | | | | 但另一方面香港又面對歐美經濟衰退陰雲密布影响,99 %嘅人都睇淡樓市! | | | 預期向淡,99%會跌,邊個會入市?02 -03 年沙士期間樓市成交低迷就係鐵証!! | | | 準業主買唔買樓最決定嘅因素係:- 1)供唔供得起,2)中短期仲有無得升,3)樓價係高定低!! | 先後次序要分清,不要混淆,否則成世都上唔倒車! | | | | | | | | | | | | | | | 但現在跌又唔跌得多,想升又升唔倒,所以成交少咁半。 | | | | | 地產代理就真係俾呢個局玩殘。 | | | | | | | | | | | | | | | | | 唯今之計,小型代理應該同中、美两大集團商量,不要再互相殘殺! | | | | 一齊向政府要求取消 SSD,或 SSD 只向有利潤嘅物業抽取,而唔係從價抽取!!! | | | | | | | | | | | | 「人無千日好,花無百日紅」,今日施生及黃生可能想借東風將小型行消滅, | | | 但如果有一日樓市淡勢型成,咁大行日子都唔好過。 | | | | | | | | | | | | | | | ***本人並非地產代理及只有一層樓自住,而 20多年內並沒有炒過樓! | | | | |
97. 大業主 2011-12-12 10:47:24 |
|
唐唐係贏硬,我地地產界和百萬業主一定會打壓佢,最緊要我地D樓升值,其他基層唔關我地事,好似唐唐早前講,送佢地上大陸住,咪阻住晒! |
98. 80後的蟻民 2011-12-12 11:27:29 |
|
引自小道 : CY是英明領導,才能高於對手,民意調查已充分反映出來,何解呢度部分網民咁無知,咁抵賴,良心何在? 公道在人心,事實勝雄辯,唔到你哋班自私一族橫行霸道,鍾意鬧邊個就邊個,簡直係無賴和無恥! | 講真,揸住一層半層樓,以為高樓價就利益大過天,根本係無知之輩,香港因為高樓價引起嘅不良影響數之不盡,如果唔係社會就唔會有咁多聲音啦!香港官商勾結嘅情況不斷發生,貧富懸殊亦非常嚴重,呢啲係有真憑實據,點到你班自私友狡辯,一味自我吹虛係冇用嘅!睇樓上言論,都係五十步笑一百步,大家立場唔同,支持對象亦唔同,只不過樓上成日講大陸共產主義,的確令人非常討厭.冇人話要共富,現實社會裡,共產主義係難以實現,不過香港嘅不公平和不公義係人所共知,我哋小市民,雖然奉公守法,亦納正稅,但都係無可奈何! | 難道TT才是英明領導?兩人相比之下,己高低立見!別的唔講,只是從CY將會大量推出土地供應,就知佢立志要改善低下層市民嘅居住環境,佢希望人人有樓住嘅願望,正係顯示佢有一棵關心愛護基層嘅心.
; ) 追擊下你先, 請正面回應, 純粹交流而已。 1) 你經常指出CY個人能力高, 從民意調查可見, 想問一下, 民意調查如何足以反映能力 ? 該民意調查全面與否 ? 確實數據如何 ? 2) 閣下認為業主(有樓者)為自私一族, 因為唔想樓價跌, 唔理民生。從宏觀角度看來, 無樓者要求政府實行措施干預施政,以謀求自身福利,無視市場自由性,無視他人努力成果,握殺他人合法收益, 這等行為相比以下, 豈不是天理難容,其罪當誅? 3) 姑勿論高地價政策正確與否, 現時香港社會期望的不是拿飛躍進步獎, 而係拎長期服務獎, 如何可以長期服務, 才是未來新特首要重視的項目, 做到穩定社會, 市民先會安居樂業, 難道你覺得香港應要大上大落?應該要盲目派糖?盲目打壓樓市?盲目取消高地價政策? 我始終認為, 與其有重大改變推行新政策, 到不如優化調節現有政策,方為長遠之計。 4) 閣下說高樓價政策有大量缺點, 在下願聞其詳。 5) 官商合作並不等於官商勾結, 政府需要其他有能者幫助, 但在商言商, 點樣都要俾甜頭人地先會幫你, 姑勿論比既甜頭多少, 最後市民如果有合理得著既措施, 就已經係德政。難道好似市建局咁, 人地幫佢起完樓, 呢樣限制果樣限制, 到頭來,樓又賣得差,錢又未收得番,個名又做到臭埋,第時邊仲有發展商同你合作 ; ) 呢個, 咪果囉 6) 係自由經濟市場, 貧富有差別係正常現象, 始終有能者就收獲多係非常合理。現時香港問題在於財富兩極化, 中產階層不停被批鬥被剝削, 部份稅收來自他們, 福利設施卻不能惠及他們, 政府當今要解決的主要問題, 係保障中產階層, 而唔係去貢獻社會蝗蟲福利黨。 7) 公平公義係你地的眼中就係有錢人交稅, 你地享用福利叫做公平?人地真今白銀買樓,10幾年前日日死慳死抵而家捱到有出頭天之後俾你地1句唔該政府做野壓低個樓價50%令自己易D買樓叫公平? 一個真正公平的社會, 係有錢人和窮人享有相同的福利,相同的權利, 意思為有錢人一樣可以拎綜援住公屋, 一樣交相同金額的稅項, 這樣才是公平, 真正的公平, 你真的想要嗎? 而且, 真的能夠做得到嗎? 在我眼中, 你們的所謂公平,只不過是向窮人傾斜而已, 那這樣子和40年前的共產主義有何分別。 TT係唔係一個好領導人我唔知, 但一定比CY好;) 係個人修養, 虛心,納諫,大方,有風度,比較好, 個人見識較宏觀, 廣視 CY心胸比較窄,EQ比較低 在各項政策, 個人認為應該好似溫水煮青蛙, 慢慢推出, 慢慢加大數量, 令市場容易接受消化, 咁先係解決問題的長遠方法, 好似一次推出大量土地, 結果就係, 樓市倒了, 儲備沒了, 收入少了, 咪又係益曬D資金充裕既大財團 ; )
係香港, 肯捱肯努力, 點會餓死人, 點會要訓街, 香港保持穩定發展, 就足夠了 ; )
且等候閣下回覆賜教 |
99. 王先生 2011-12-12 12:08:01 |
|
由政府操控、由長官個人意志決定樓價高低,所產生嘅不良影响其實重多! | | | 這包括貪汚、黑市、私相受受------等,其實係將本應放入庫房嘅錢,轉入某啲特權人仕的私人户口! | | | | | | | | | | | 小道你話樓價高,你買唔倒樓,但依家咁嘅市,每個月仲有幾千個人唔同意樓價過高喎! | | | | | | | | | | | | 新盤賣得慢但仲去倒貨,要檢討嘅係樓價過高定係小道你自己呢??? | | | | |
100. SA SA 2011-12-12 15:36:10 |
|
TO: 80後的蟻民 支持你的發言! 現在大聲要求社會公平的人只是要求自己可以取得更多福利而不是真正的公平! 真正公平係-只要是香港永久居民就可以抽公屋或居屋 (已有物業者也合資格,大家都是香港人況且還有交稅呢!) 現時規定收入低才可以申請是偏幫基層和歧視有資產人士!!! 他們不敢要真正的公平, 他們要的是福利!!!! 福利也要公平分啊... |
101. 王先生 2011-12-12 15:40:18 |
|
準業主買唔買樓最決定嘅因素係:- 1)供唔供得起,2)中短期仲有無得升,3)樓價係高定低!! | | 先後次序要分清,不要混淆,否則成世都上唔倒車! | | | | | | | | | | | | | | | | | 係度解釋吓點解樓價中短期仲有無得升嘅重要性:- | | | | | | 在樓市處於上升軌,每個月都有得升,就算你比市價買貴幾個 %,銀行點整都會同你拆掂埋嗰十萬八萬! | 反之在樓市處於下降軌,每個月都陰啲陰啲跌,你比市價買貴幾個 %,就足以令你周圍都借唔足錢上會! | 銀行估價一來保守左,加上由你成交嗰日起到簽按揭合約計點都成個月,任何重大利淡消息都足以令你撻定!! | 可能你預左俾首期嗰啲投資工具大跌,或者銀行會收緊信貸自保,或金融管理局俾壓力啲銀行唔好咁勇-------- | 一來一回要上車客嘔多幾拾萬出黎,真係蛇都死!!! | | | | | | | | | | | | | | | | | 好多人其實都能夠係呢個低息期供倒樓,呢班人上唔倒車最主要嘅原因係首期不足同信心不足! | | | | | | | | | | | | | 政府唔針對呢兩樣嘢,攪冧樓價一半都幫唔倒幾多人上車!!! | | | | | |
102. 冒充蔡志忠 2011-12-13 00:41:19 |
|
房屋政策應該只向地產代理傾斜! |
103. 小道 2011-12-13 01:21:54 |
|
TO樓上98樓"80後的蟻民": 我哋有正當工作,平時要返工,未能即時給你回覆, 你講咗咁多長篇大論,並非毫無道理,只不過只站係業主和炒家立埸,成日想樓市長升不跌,咁無疑就係自私行為. 好簡單,只係睇兩位建制派候選人對房屋政策嘅建議,和社會各界嘅意見,就知道樓價過高,應該下調至一個合理水平至正確,無論係學者專家或議員政客,全部都反對高樓價,只係呢度嘅小業主和炒家力撐樓市,未免係孤芳自賞吧! |
104. 80後的蟻民 2011-12-13 11:49:18 |
|
re : 103 小道 ; ) 可能您貴人事忙 在下都有正當職業的; ) , 工作比較輕鬆, 上黎學野既時間比較多
如果你係有睇曬咁多個point, 你應該會發現, 我並非只站在業主及炒家立場 先做個利益申報, 我只係一個20頭, 搵緊一皮野固定收入既小朋友(姐係唔係地產、保險、sales), 無樓無車;) 我認為, 睇政策睇經濟應該放開雙眼, 唔係淨係睇眼前 唔係淨係業主同炒家想個樓市唔跌, 而係好多眼光長遠ddddddd的基層人仕都唔會想個市大跌。原因係, 當地產唔得, 會影響好多好多人既飯碗同生計。想問一下, 通常最基層既人仕係咩職業? 我認為係, 飲食, 裝修, 保安, 清潔。當樓市大跌, 裝修同地產佬首當其衝會受影響, 因為經濟唔好, 各層人仕都會減低消費, 包括sales同飲食業大受打擊, 因為經濟不景氣,保安同清潔亦通常係首先被減人工及削減人手的部門, 你認為樓市跌真係對社會好? 大跌市有可能引致通縮, 當通縮出現, 各界人仕愁雲慘霧, 經濟步入衰退, 對香港黎講係好事? 我呢d小市民, 唔希望樓市大跌, 亦希望樓市只會跟隨通漲上升, 維持係一個可負擔的價錢上輕微波動就足夠, 咁樣先會百業興旺, 市民安居樂業。 如果大跌市, 當呢個情況之下, 有足夠能力,穩定工作既人, 可以負擔買樓既人又有幾多呢? 又點樣可以惠澤人群呢? 我深深明白吃不到的葡萄是酸的這個道理, 可能閣下亦都感受到葡萄的酸味, 但係, 為左市民除左食唔到葡萄之外,都仲有飯食, 樓市, 不可以大跌 ; )
呢度, 有好多已經成功既人仕, 起碼, 有能力俾幾百萬/揹幾百萬數上身買樓既人, 我覺得都係值得我去學習, 佢地既意見係應該去試下接受同聆聽。與其淨係聽d人吹水講葡萄幾酸幾酸, 不如聽下人地點樣可以食得到葡萄, 對自己更有益, 呢樣, 先叫做簡單 ; )
財爺一個問題, 高達都番左屋企啦, 議員們既大龍鳳, 都係當笑片睇下算啦 閣下只係空談沒支持數據或自己分析, 亦未免係孤芳自賞吧 ; ) |
105. 非常憤怒的人 2011-12-13 13:21:07 |
|
小弟講一個故事 一個家財萬貫的太子爺,老豆去世,他不滿老豆生前只為利益,不為社會做点事,決定不理家族生意,去為社會做事。於是每天跑到街上,接觸低下層,發現很多貧苦大眾,於是每接觸有需要的人,就給他錢去改善生活,久而久之,很多人都走來向他哭訴苦況,太子爺就不由分說地給他錢去改善生活。數年後,因太子爺不理家族生意,所以沒法生財,怎至虧損,公可倒閉,炒了老員工,但老豆餘下的財富又派盡。太子爺連自己都養不活,更何况繼續幫人,但他發現有部以前向他哭訴苦況的人,原來是生活無憂,只是為錢而偽裝。太子爺回想如果他將經營生意放在首位,不花過多時間在上街接觸貧苦大眾,把小部份錢去给病者,建學校給貧苦子弟讀書,令他們自力更生,不亂派錢,這樣他的生意可繼續賺錢,而能持久地幫助真正有需要的人,但現在巳太遲了!因他沒有技能找工作,太子爺最後流落街頭行乞, |
106. 何謂公平! 2011-12-13 14:22:08 |
|
有些家庭,雙職父母,早出晚歸,月入兩萬多,靠自己儲蓄為子遊學,校服真正不適合時才更換,眼鏡正不適合時才更換. 有班人,無需工作,平日聯合保蝗黨(乞選票政棍),不段發聲,不段向政府申手,遊學遊樂,校服年年換,眼鏡年年換,上網費免費. 為何有班人靠雙手,為何有班人只會申手! 最後,賀 社福界60席位泛民59人當選,繼續乞票,繼續申手! http://rthk.hk/rthk/news/expressnews/news.htm?expressnews&20111212&55&804471 |
107. 莫名其妙 2011-12-13 15:49:21 |
|
TO:小道 基层有公屋,有居屋,有综援等一系列措施跟尾包底。但中产除了交税、供楼有佢份之外,无样嘢益到佢地。仲要焗住眼白白咁望住大半生辛苦得来的积蓄,在供紧的楼中人间蒸发! 要讲公平,他们有公平的待遇吗? |
108. 看透政棍的人. 2011-12-13 16:33:48 |
|
明明係乞兒,佢自己叫自己做飯民!! 明明係政棍,自己叫自己做議員!! 遊手好閒的人,只要整天叫苦連天,政客便挺身而出,有理無理要爭取 100萬樣福利,政客自己,也建立了鐵票碉堡,永遠連任。 |
109. 王先生 2011-12-13 16:36:16 |
|
講起中產所受嘅待遇真係火都來,在香港雙職家庭,有一個兩個細路,月入五萬,表面就風光! | 但又要供樓、供車、養老豆老母、養細路、請工人、交稅------連同每月幾拾樣支出,真係所餘無多! | | | | | | | | | | | 反果嗰啲伸手黨,政府為左買拒哋怕,就成日有嘢益拒哋!政府就係貪我哋好蝦!真係火滾!! | |
110. 囝囝 2011-12-13 18:07:45 |
|
三方所得選委鐵票:唐英年近 400票 泛民逾 200票 梁振英約 50票 中央屠狼 唐英年與梁振英的特首「豬狼戰」中,梁振英企圖挾民望令中央讓他入閘選特首,甚至想拉唐英年下馬染指特首寶座,卻惹怒視香港民意為大忌的北京政府,借特首選委會小圈子選舉向梁狠下殺手,幾乎將公開挺梁的選委候選人趕盡殺絕。梁振英不但在政協選委界別內成得票最低的正式委員,他能否取得 150名選委提名,更成疑問 |
|