1. 大樓 2011-09-07 12:14:49 |
|
香港政府顯然是怕了反對派議員的反對聲音,像現在這樣故意賤賣土地的情況很少見,表面上看政府政策不受影響,其實真正已非常動搖,誰說曾蔭權政府不是夕陽心態等收工? |
2. abc 2011-09-07 12:23:46 |
|
政府根本冇賤賣土地,拍賣成交的價錢就係市價,而且成交價唔錯,大陸13億人排住隊來買樓,相信樓市會繼續上升。 |
3. 自由萬歲 2011-09-07 12:27:04 |
|
香港人好幸福,就算基層市民地位都好高,冇哋做老弱人士都有政府照顧,鍾意罵特首罵有錢佬又得,言論行動都好自由. 睇事情要兩方面,過激行為當然唔好提倡,但某程度上,港人之所以地位咁高,係長毛等民運人士為我地爭取得來! |
4. 不平等 2011-09-07 12:35:40 |
|
仲唔係賤賣土地?油街地年初估值過百億,宜家賣咗62億,將軍澳去年賣地每呎@4,600幾元,宜家只賣3,900,作者蔡志忠咁維護樓價,都話近期政府唔見70億,有樓網民唔好盲目支持高樓價,做人講嘢要中肯啲! |
5. 反對民粹 2011-09-07 12:41:29 |
|
支持作者觀點,又是不錯文章,說出了時勢變遷事物也在改變,值得推介給朋友看! |
6. 文一篇 2011-09-07 12:49:01 |
|
市場公開拍賣成交的價錢就係市價,根本唔存在賤賣土地,自己估價100億,市場成交價62億,點解唔話自己估錯呢?你覺得近期的地都係賤賣,你唔去買?係咪買唔起呢? |
7. 子龍 2011-09-07 12:57:05 |
|
油街地皮不單是估值達100億,是當時全香港人都覺得值100億,代表發展商者不要違背良心發表言論,否則內部勾當即刻在此揭露出! |
8. 王先生 2011-09-07 13:00:23 |
|
摩星嶺及堅尼地城2幅豪宅地建公屋,政府最少要用300億地價資助低收入公屋人仕,等他們可近距離同趙X曾及霍X東後人接觸。 但西半山啲地產經記真係多得政府唔少,係呢區自從寶X園之後,大型發展係零! 太古有幾幢起緊,但劃大則,香港中產就算有淨資產上千萬都唔夠俾首期;美X臺攪足幾年四叔重未拆倒樓,就算拆倒都係2千呎起錶,咁住開呢頭嘅小業主等如要死守層樓,除非換區唔使旨意2房換3房,經記無曬2手盤源真係大劑! |
9. 歪理 2011-09-07 13:02:42 |
|
樓上朋友叫普羅大眾去買地皮,普通市民何來如此財力?說話未免有些強詞奪理,未知是何方神聖? |
10. 吹水的子龍 2011-09-07 13:14:33 |
|
發展商內部勾當?犯法呀?唔好亂講喎,如果有證據,報警拉佢地啦! 如果冇證冇據亂屈發展商內部勾當,俾人告你架! |
11. 子龍 2011-09-07 13:39:52 |
|
本人並非吹水之輩,當然如果要講出來,自然就識得避重就輕,各位唔駛擔心,不過有人如講嘢太離譜,就唔好怪小弟坦白直言了. |
12. 大樓 2011-09-07 13:47:53 |
|
政府真是怕了民間反對派的抗議聲音,拿出靚地皮來起公屋是嚴重資源錯配,浪費公帑損害全港市民的利益. 為什麼平時振振有詞的學者政客議員們不出聲,此刻請說句公道話,你們的良知在哪裡? |
13. 自由萬歲 2011-09-07 13:59:07 |
|
好事好事,政府推低樓價,我地基層才有機會上車買樓,拿多些靚土地用來起公屋,才能體現香港人公平公正嘅一面,對香港社會各階層嘅和平共處有正面嘅意義! |
14. 唔好吹水啦 2011-09-07 14:00:37 |
|
根本地價估值就係靠估,冇根冇據,歐債美債危機令市場以62億成交係真市價,如果真係值100億,咁多水位,其他地產商會唔搶地?唔好太多陰謀論了。 |
15. 我以前住公屋 2011-09-07 14:40:15 |
|
我以前住公屋. 出黎做野之後我發誓以後唔住公屋....D人耍政府起公屋比佢地住, 又要有景, 又要有地鐡...., 無天理我津貼你無所謂, 但唔好成Q日DIU DIU KUNG! |
16. 世界大同 2011-09-07 16:44:03 |
|
點解你地成日話大把大陸人嚟買樓呢??國家領導人嚟到都揪時間會一會班大地產商﹐落晒order要就一就唔好再辣罄個樓市﹐咁仲會比國內d同胞嚟買樓??內地咁多調控﹐香港同大陸其他城市一樣都係祖國一部份﹐甚至為咗做d野比香港人睇平民憤會更加嚴控﹐一樣有計唔比內地人嚟買樓﹐如果真係就好喇﹐d樓平返﹐大家都可以有個安樂窩﹐社會都和諧d啦。 |
17. kor88 2011-09-07 17:10:31 |
|
I agree with your comment that high value plot should be used wisely and not to please the grassroot and more precisely the politicans. but we can't see the Gov't can curb the property developers to do what ever they like. Please make it very clearly that Hong Kong do not have a real free market for property. The market cannot correct itself if any misconduct made by the developers. That's why the Gov't should do more to make a balance. Unfortunately, we can't see the Gov't can do anything at all. We only see the developers are leading the Gov't all the time. Hong Kong's success lies to the high value of property price and also fall short to address the underprivilaged due to high property price. |
18. 雲在青天水在瓶 2011-09-07 18:26:39 |
|
民粹主義在現代的民主政治及權威主義或民族主義身上, 都能找到烙印. 在政治上, 民粹主義表現為倡導直接民主, 群眾參政, 政治動員; 反對精英治國, 反對階級政治, 反對政府權力擴張. 所以, 當我們主張民主政治, 要求雙普選的時候, 就必須做好心理準備, 民粹主義將走進我們的生活, 甚至乎貫穿你的一生. |
19. 大樓 2011-09-07 19:37:22 |
|
雲兄: 你是有識之士,向你請教了.對於現時民粹主義開始抬頭,民間力量過大,我們一眾中產階級甚為憂慮,我們努力工作有了一兩層樓,還以為自己挺高尚,老了生活可以無憂. 但香港有某些議會政客,現在玩得愈來愈大,常拿香港前途作賭注,情況已到了失控地步,對此我們又看不到自己的將來. 當然每一個人的出發點不同,可能某些出位行動只是想爭取選票,但有陰謀論者認為,個別政客總是唆擺無知市民,目的就是要爭取實現共產主義. 一旦普選得逞後,假如幸運被選中特首或其他話事人時,就有機會成為另一個陳水匾,是貪污很多錢而不用坐牢的陳水匾!然後遠走高飛,這也是另外一個發達的途徑! |
20. 先知 2011-09-07 20:20:25 |
|
大樓: 你的憂慮我們一早就憂慮過了,所謂世事一切皆先定,上天要香港走向衰落之路,你我怎可抵擋?所以也別想得太多,共產主義其實也不錯呀! |
21. 無奈 2011-09-07 21:14:26 |
|
先知,共產主義是人類不可能到達的最高境界,因為人本身就是自私的,共產主義本就違反了物竟天擇的原則。請看「精子戰爭」一書。 |
22. 奈何 2011-09-08 01:28:41 |
|
香港政府賤賣土地,用意是想壓低樓價,整體樓價有可能再下調5%-10%,物業市埸將進一步淡靜,業主身家大縮水,地產代理生意難做. 樓市不景不見得有很多人會置業,基層市民總想著公屋和居屋,這樣的話,香港社會缺少正能量,大家都死氣沉沉,樓市是香港重要經濟支柱,樓市不振嚴重拖累各行各業. |
23. 大時代 2011-09-08 01:37:35 |
|
匯豐銀行宣佈香港裁員3000人,對經濟帶來很壞影響,預計金融市場會好動盪,樓價點會獨善其身?加上政府要順應民意,刻意推跌樓價,呢次仲唔跌多10%,前後樓價跌番20-30%,大家至慢慢執平貨都未遲! |
24. 民粹 2011-09-08 02:05:33 |
|
"麥格理"說香港樓價將跌3成,不是沒有根據,正如股市短期內已跌了2成,再跌多1成話咁易,故樓價1年內下跌3成一點都不出奇. 最重要的是,香港人民的力量愈來愈大,政府也要順應民意,在大量推出各項打壓樓市措施後,加上低價賣地等等,都足以令樓價下跌3成,還有匯豐銀行又大裁員,歐美經濟還沒到最差時所以,樓價想不下跌都好難! |
25. 小民 2011-09-08 08:52:52 |
|
明明係一國兩制,曾蔭權錯誤理解.以為討好北京,其實賣港求榮.只有保持香港原有法制,浸融調和國內的偏激,全國才能得進步.如今香港全盆學國內,只會全盆退步.曾蔭權到時恢愎英國護照,一走了之. |
26. 里加乘 2011-09-08 09:39:14 |
|
咁攪法.....來緊真係要喺山頂 "天比高" 隔離起公屋先可以 「安憮民心」.... |
27. 向飯民說不 2011-09-08 09:52:06 |
|
任職售貨員的 38歲女被告劉霞,1996年嫁給港人, 1999年來港產女, 2001年持單程證來港, 被告後來與吳相戀,因本案而分手,吳表明要被告誠心戒賭才有望復合。被告每月領取 10,700元綜援金。 辯方解釋,被告因失戀而沾染賭博惡習麻醉自己,賭錢時會將一對 4歲及 12歲子女交給親友照顧,今次犯案只因愚蠢。她現已確診為病態賭徒,上周起接受福音戒賭。 裁判官揶揄被告:「要獨力照顧一對仔女,仲咁得閒成日去澳門賭錢……都算遊刃有餘啦,人哋攞綜援嘅就唔夠生活,佢就攞綜援都仲有閒錢去賭,被告處理得好好吖!」 基层。100几万的小业主有无欠这个poor guy。 |
28. 雲在青天水在瓶 2011-09-08 10:28:21 |
|
香港人崇尚自由, 就必須接受自由競爭的結果----壟斷和霸權的產生; 香港人要求民主, 就必須接受民主政治的付產品----民粹主義的存在. 現在, 無產者反對 "霸權", 資產者不接受民粹, 他們有各自的立場, 角度和利益, 是可以理解的. 但無論如何, 法制是底線, 對敢於踩線者, 殺無赦! |
29. Leef 2011-09-08 10:57:34 |
|
政府從地產所得收益,拎部份派綜緩,仍然係大把錢剩可大加人工。樓價上升,百萬業主仍然有錢賺,發展商和地產代理都可豬籠入水。咁,到底最終邊個俾錢呢?咪又係班買唔起樓,焗住租私樓,又要交足薪俸稅的人囉! |
30. 王先生 2011-09-08 11:05:15 |
|
匯豐點解要炒人?多得大時代囉!話要樓價平3成俾拒上車,政府咪[接納民意]自殘,整到啲地皮鬼五馬六,等啲地產商領正牌去執平貨,良好願望係地產商平買平賣,樓價咪可以下跌囉。 但自古任何投資工具,升到澎澎聲就大把人有錢堆落去,引致成交大增;反而牛皮或跌市,咁就拍硬烏蠅。 現在樓市俾你班大時代話貴話貴,但政府已經出盡九牛二虎之力,樓價只係牛皮微跌,而成交宗數就只係得翻一半,咁銀行無咁一半生意,重養咁多人把鬼?大時代你恨倒啦,去睇盤未啊! |
31. 今天報導 2011-09-08 11:11:44 |
|
| | 【記者祖羅報道】渣打集團(2888)昨日發表報告指出,儘管環球經濟繼續惡化,香港仍未出現足以令房地產市場突然大跌的泡沫特徵。預計未來數年香港樓價的上升壓力仍會維持,而一旦市場氣氛穩定下來,樓價將會恢復向上。
報告稱,目前香港的住宅樓價已較1997年的高峰高出7.5%,但該行強調單從樓價看,並不代表市場正處泡沫狀態。香港的樓價在2003年SARS期間跌至谷底,其後復甦反映香港及中國經濟前景的改善、家庭收入上升,以及來自內地買家需求增加。 ..... 還有幾段的, 看官可以慢慢看.... 不明白有人不停的說, 樓價已經下跌了15%-20%, 估計他們一定是有些數據渣打沒有的, 而且渣打想看也看不到...世外"高"人呀! | | |
32. to : 人頭猪腦 2011-09-08 11:18:19 |
|
問 Leef : 買唔起樓,焗住租私樓既,交得幾多稅? 唔該稅查下數字先啦: 全港340萬勞動人口中,收入最高的50萬人,繳付的薪俸稅佔政府薪俸稅總收入的近九成。即係最高收入既10%,交左九成打工稅,佢地係買唔起樓,焗住租私樓咩? 大時代一類,就係呢d有調查,亂發言既人頭猪腦! |
33. 向飯民說不 2011-09-08 11:23:39 |
|
最要命系班民粹主义的poor guy,交最少的税,但是却享受最多的福利,唔需要面对经济起跌的风险。仍然不知足。 中产,你要醒觉啦,不要再被同情,和民主蒙蔽,饭民最终会将你推向深渊之中。 |
34. Leef 2011-09-08 11:25:36 |
|
租金其實都係一項幫業主付出供樓的間接稅,業主真正支出比起租客係極少,樓價上升,業主賺錢,即係本來的少少支出變成收入,已可抵消之前的供樓開支有餘,即代表最終稅項都係由租客支付。 |
35. 向飯民說不 2011-09-08 11:26:53 |
|
Leef-你搞错了,你讲中了一半,实际是居住在私人楼的业主和租客来提供福利比班poor guy。 业主表明风光,但是却要面对楼价大起大落的风险。 |
36. to : 人頭猪腦 2011-09-08 11:30:51 |
|
乜做業主一定好過租客? 租金一定高過供款 ? 業主一定可年年加租 ? 不用冒風險? 買樓不用儲首期 ? 做業主或租客 , 除左能力外, 更是個人選擇. 唔通去餐廳食飯 , 又叫做交稅比廚師同餐廳老闆? |
37. Leef 2011-09-08 11:31:11 |
|
只以薪俸稅作準則,係以偏蓋全,地產霸權交最多的稅,錢從那裡來?直接來講,係買家,但最終都係租客,湯博士就係靠收租過活,手上物業成本已接近零,即代表,他交的稅是租客支付。 |
38. TO : 人頭猪腦 2011-09-08 11:35:49 |
|
咪又係班買唔起樓,焗住租私樓,又要交足薪俸稅的人囉! 以上說話誰人說的?被數字駁倒,即係又說:只以薪俸稅作準則,係以偏蓋全. 政棍講野,一向如此. |
39. TO:32, 36, 38 的人頭豬腦 2011-09-08 11:41:54 |
|
...."焗住租私樓,又要"...... 可能你頭腦太豬,唔明白"又要"的意思 |
40. 向飯民說不 2011-09-08 11:50:20 |
|
根据leef你的逻辑,点解租客唔去买楼,好明显系租客不敢承担楼市大起大落的风险。 饭民在闹地产霸权的时候,事实将所有风险转嫁到100几万的小业主和租客。 历史上要真正的灭最富有一个阶层的就只有共产党和赤柬先可以做到。 香港系唔系要行共产社会。 |
41. To : 人頭猪腦 2011-09-08 11:53:05 |
|
到底最終邊個俾錢呢?咪又係..... 果然人頭猪腦,想補鑊?番去問你中文老師,以上的紅色字,已出賣了你 |
42. Leef 2011-09-08 11:58:40 |
|
請睇清楚: ....買唔起樓,焗住租私樓..... 買得起樓唔買,係個人投資決定,但有很大部份的確係買唔起樓,焗住租私樓,並唔系租客不敢承担楼市大起大落的风险,他們連冒風險的入場費也無力支付。 |
43. TO:32, 36, 38, 41 的人頭豬腦 2011-09-08 12:04:53 |
|
不要斷章取義,要看全句。34, 37已加以說明,不再回應。 |
44. To : 人頭猪腦 2011-09-08 12:09:38 |
|
香港有人買唔起樓,但問題出在,你話香港有錢派綜援,係靠買唔起,焗租樓,但交足打工稅既人. 而事實係打工稅,九成由最高10%打工仔交既,佢地一定唔係買唔起樓,焗租樓,明未? |
45. 大樓 2011-09-08 12:26:28 |
|
雲兄: 再向你請教了, 現在問題的關鍵是,香港有議員政客經常煽動無知市民,故意衝擊政府機關,衝撞政府官員,甚至挑戰警方權威,而此等行為,往往沒有被繩之以法,反而多數被法官判處無罪. 君不見有民間反對力量經常游行示威,雖常常只是區區二十人左右,但又往往被電視和主要報章頭條大肆報導,坊間以為這全是主流民意,是正義行為. 對於目前種種經濟和政治境況,我們一眾中產非常擔憂,我們熱愛香港,但是我們的下一代不知會怎樣過日子? |
46. 大時代 2011-09-08 12:47:06 |
|
樓價下跌3成不只係我講,連投行報告都係咁講,唔好賴我,問題嘅關鍵係[大樓]等人為何咁驚共產?共產主義係理想嘅烏托邦,公平公正嘅社會應是人所追求嘅目標至啱! |
47. 向飯民說不 2011-09-08 12:53:04 |
|
大时代甘崇拜共产主义,点解唔去北韩,不要再这里借口北韩是独裁国家,用下你的猪脑想想,要做到公平,只有独裁国家和特权先有可能做到。所以共产国家都离不开独裁和特权。 |
48. 王先生 2011-09-08 13:40:04 |
|
大時代--投行話樓市跌3成你就信足十成,咁施永青夠話中原指數會見200點,你信幾成? 在此我再請問你由盤古初開到呢一刻,有邊處攪共產嘅地方係成功過?那怕係1年咁大把。連毛都揾唔倒一條啊! 你想香港成為理想烏托邦,公平公正嘅共產社會係假嘅,你只係眼紅人哋有樓收租,唔使做印印脚就月入幾萬就真!!!! 你最終目的係要呢班人變曬負資產、破產、消炭、食2手飯.........同你一齊窮!!! |
49. 大時代 2011-09-08 14:10:51 |
|
共產主義係人類追求嘅最終目標,雖說宜家嘅人係自私自利,但當社會不斷進步,有一日人民可擁所有物質享受,人類思想昇華至另外一個境界,人們就唔會再利慾薰心,個個視錢財如糞土,社會充滿了關愛,那時便世界大同,到處見到公平公正,人類必然生活得更加開心快樂! |
50. 超級巨熊來襲 2011-09-08 14:16:37 |
|
|
51. 王先生 2011-09-08 14:27:59 |
|
大時代我呢次服左你,你肯定姓毛,依家做緊主席。 |
52. 王先生 2011-09-08 15:27:59 |
|
長毛你唔好淨係掛着示威,你班支持者講黎講去三幅被,快啲開班教吓啲大學雞,悶死人啦!!!!!! |
53. 無奈 2011-09-08 15:49:06 |
|
秀才遇着兵,有理說不清 |
54. IQ慱士 2011-09-08 16:32:03 |
|
果個 "大X袋" 好似果 D 邪教甘嘅 !! ?? |
55. 雲在青天水在瓶 2011-09-08 17:08:26 |
|
示威者挑戰警權, 被判無罪, 說明他們的行為暫時為法律所容忍. 我們相信法制, 也就要相信法官的判斷. 示威者善於做show. 傳媒也基於 "狗咬人不是新聞, 人咬狗才是新聞" 的心態, 作出追蹤報道, 也是可以理解的, 打份工而已, 不喜勿看. 示威者人數不多, 聲音不小, 我們由此也可重溫一個成語: "外強中乾". 社會一定會不斷變化和進步, 下一代的事由下一代自己去解決. 我老豆比阿爺強, 我比老豆叻, 我仔將來一定超過我, 不必為他們擔心. |
56. 打倒保蝗黨,打們乞票政棍 2011-09-08 21:33:35 |
|
任職售貨員的 38歲女被告劉霞,1996年嫁給港人, 1999年來港產女, 2001年持單程證來港, 被告後來與吳相戀,因本案而分手,吳表明要被告誠心戒賭才有望復合。被告每月領取 10,700元綜援金。 辯方解釋,被告因失戀而沾染賭博惡習麻醉自己,賭錢時會將一對 4歲及 12歲子女交給親友照顧,今次犯案只因愚蠢。她現已確診為病態賭徒,上周起接受福音戒賭。 裁判官揶揄被告:「要獨力照顧一對仔女,仲咁得閒成日去澳門賭錢……都算遊刃有餘啦,人哋攞綜援嘅就唔夠生活,佢就攞綜援都仲有閒錢去賭,被告處理得好好吖!」 基层。100几万的小业主有无欠这个poor guy。 如果她唔賭錢,她可以無了期咬綜援, 咬10,700元綜援金,無了期咬. 比好多人打份工還要多. 為何納稅人要養佢一世. |
57. AIA 2011-09-08 21:36:55 |
|
"下一代的事由下一代自己去解決",你的意義是如果廢青喜歡用暴力就容許給他們暴力好了嗎? |
58. 雲在青天水在瓶 2011-09-08 21:50:23 |
|
我相信我的仔女唔會係他們中的一員, 並有能力和智慧對抗暴力行為. |
59. AIA 2011-09-08 22:44:41 |
|
.問心我不祈望一個十幾廿歲人,能理性思考,他們身處反叛年齡,不要說他們了,就連我們這班70後,有時都EQ都不多夠,作為年長的你們,應該告訴下一代知,你們的經驗,你們怎樣看事情,我相信就算立場不同,都應該說出自已的意見,而不是我只是生你出來,但無想過要教好你(不要理沒你腦袋裡的經驗) |
60. 大樓 2011-09-09 01:28:35 |
|
雲兄: 多謝你的回覆,你的高見有點像迷途中的明燈,小弟深感佩服. 我們相信香港有優良的司法制度,希望所有的判決都做到公正廉明.然而雖說法律面前人人平等,但是香港有太多律師言行出位偏激,令人懷疑其代表的是否真正公義? 近來人們看到的是港珠澳大橋朱婆婆的司法覆核案件,和外傭申請永久居港權的官司訴訟等等,這些都是大家"尊敬"的大律師利用法律援助所挑起的官司,這些是勇敢正義的行為嗎? 還有我們這些中年人,生長在一個多勞多得的商業社會裡,以前這裡沒有政治鬥爭,只有努力打拚,幾十年來,港人憑著打不死的香港精神,創造了一個個東方傳奇,香港的成功得來不易,現在可說是前人種樹後人乘涼. 對於下一代的前途,本人看法較為悲觀,並不是懷疑他們的能力,而是看淡香港社會環境的變遷,民粹主義力益壯大,文革式政治鬥爭即將來臨,你我怎能對香港的未來投下信心的一票? |
61. 大時代 2011-09-09 11:37:41 |
|
TO大樓:你嘅擔心係多餘,所謂兒孫自有兒孫福,要追求民主自由,就要付出代價,香港係福地,大家要有信心至得嘅! 要開心快樂,有時候唔係用金錢來衡量,係公正平等嘅社會裡面,人嘅開心指數高很多! |
62. 向飯民說不 2011-09-09 11:52:17 |
|
講公正平等,百萬業主物業升值多一倍就係公正平等,你班廢青不要再發夢! |
63. 眼紅症醫生 2011-09-09 12:25:42 |
|
樓價上升時,眼紅症發作,有班人話買唔到樓,無地方往,聯合班乞選票政棍,乞選票班政棍當然來者不拒, 要求政府打擊樓價,現在平賣土地,樓價真的下趺,呢班人會否買樓?我唔知. 但 眼紅症一定不藥而不癒. |
64. 大時代 2011-09-09 12:28:08 |
|
樓上又一次暴露咗有樓人士果種自私嘅心態,講來講去,都係各為其主,言論毫無說服力! |
65. 不平等 2011-09-09 12:32:31 |
|
好心你班友睇下報導啦,日日講緊撻訂悔約,仲死撐樓價,係唔係傻呀? |
66. 向飯民說不 2011-09-09 13:40:56 |
|
你班廢青眼紅我地百萬業主樓價上升,冇樓咪住天橋底囉!廢青! |
67. 不平等 2011-09-09 14:24:51 |
|
宜家樓市下調緊,唔係買樓時候,不過咁,,要上車買樓好易,唔係有人以為有一層半層樓就懶高尚,我地等樓價再平20-30%至買都未遲,我地唔係"廢青",係"奮青",係努力奮鬥嘅青年! |
68. 向飯民說不 2011-09-09 14:34:01 |
|
你班廢青咪發夢,住天橋底啦! |
69. 向饭民说不 2011-09-09 15:21:49 |
|
废青,楼价跌20-30%,你都唔敢买啦,何况到时你可能都失业。当然你条废青,可以食综援,住公屋,做比蝗虫更低级的寄生虫。 |
70. 不平等 2011-09-09 17:33:42 |
|
"向....不": 你講吔咁冇風度,開口埋口只識罵人,你有冇受過高等教育呀?呢個係文明社會,我都冇鬧你,點解你咁激動. 成日口口聲聲話自己係努力一群,思想點樣正面,但係從言論睇到其實走晒樣,我地就受過高等教育,認為凡事應該講道理,話俾你地聽,本人如要買樓易過借火,只係高人指點,要睇定啲,等樓價回多啲至買,有何問題? |
71. 子龍 2011-09-09 17:53:15 |
|
從匯豐大裁員消失傳出,就預計到這是噩夢的開始,一間有很大盈利貢獻的大機構尚且如此向員工開刀,其他的企業能不跟隨嗎? 至於香港的樓價會怎樣走勢?大家應該不言而喻了,這也說明不光是政府平賣土地,連地產商也看淡後市,中肯地看來,樓價只是剛開始下跌! |
72. 先知 2011-09-09 18:23:06 |
|
子龍,本人同意你的看法,加上香港政治色彩愈來愈濃厚,會影響將來香港的經濟,因此在四個月之前,本人已賣掉手上的全部股票,也在兩個月前放掉了所有的房產(兩間,一是自住,另一是收租),所以朋友對我起了個花名叫--先知. 現在租房子住,雖然有些冒險,但是認為博得過,不知是否因為手上沒有物業的關係,基於自私的心態,現在老是想著樓價會下調! |
73. AIA 2011-09-09 19:53:42 |
|
回先知:在這段時間賣掉全部股票,在我角度來說是非常明智,至於樓價冇人知明天樓價會不會跌,因為太多可能性了,但我認同施生說的話,如果香港人懂把握機會的話,最好有1千萬人口,有很多工作機會在這幾年間出現,因為中國的好的可能性實在太多了,如果是這樣發展,長遠來說樓都是供不應求 |
74. 樓民 2011-09-10 00:04:42 |
|
現在市區新樓盤呎價都萬萬聲,連新界都八九千,都唔係一般市民買得起,土地是否賤賣,可能係官商勾結的一埸大龍鳳,賤賣靚地比發展商,只是換來新盤減小小價!做市! |
75. 子龍 2011-09-10 05:05:40 |
|
先知兄: 你真是先知先覺,此刻及時賣掉手上的股票和物業,手持足夠現金,暫時租樓靜觀市道變化.應該是很明智的做法. 國際形勢不穩,香港前景也有不少陰影,目前的股市和樓市都是易跌難升,你能把握時機高價賣出資產,實在是令人羨慕,相信將來你一定會是大嬴家! |
76. 大樓 2011-09-10 14:12:32 |
|
以目前的形勢看來,樓上"先知"的做法可能是正確的,香港樓市將會升或跌,不可只以經濟的好與壞來判斷,更重要的是政治環境的變化更會影響樓價的走勢. 本人向來都是看好後市,但近年來種種政治鬥爭,已嚴重擾亂港人的生活和工作,政府的政策也偏幫低下階層,政府是怕了發窮惡的勢力,干預房屋的政策比社會主義國家更多. 無論經濟和政治環境都變得愈來愈差,樓價很難突圍而出,單憑大陸客支撐樓市很不健康,萬一有一天,連他們都怕了香港的共產主義行為,資金都撤走,樓價能不下跌嗎? |
77. 大時代 2011-09-10 18:41:44 |
|
我都話樓價會跌啦,班友仲係度死撐,閒閒地跌2-3成話咁易,到時本人上車買樓後,又係努力上進嘅青年,宜家社會上所謂正面嘅聲音好得意,只係以有冇樓來衡量一個人是否上進! |
78. 向泛民说不 2011-09-10 23:07:24 |
|
大时代买了楼,自然会变成业主,到时就会在这里鞭挞废青,你快去买。 |
79. 小大時代 2011-09-10 23:37:57 |
|
樓價跌2-3成,大時代上了車,就叫政府托市,可惜香港已行共產樓價才下跌,資金已徹退,樓價再跌3-4成,大時代變大春代!^^ |
80. 看客者平常心 2011-09-11 00:52:24 |
|
議員+政客+學者+媒体+大律師+年青人+基層市民+夾心階層(月入3-5万), 真正中產月入6万以上, 否則算假中產...这股勢力足以拖垮政府+中產+富商, 政治主導原因大家都知是經濟与民生的問題...縱使香港服務性行業可養活1000万人口, 但經濟活躍性減速 人們向上流動減慢, 也是做不到四大真言---安居樂業. 若果看官各位誰能做到人人安居樂業, 那麼政治再不是香港人的重要課題, 那些X青推崇的共產主義不就是[安居樂業]另類包裝法嗎? 我從事銀行業...現今歐美日經濟民生衰落, 香港背靠祖国得以避險減少損失, 但不足以抵銷歐美日帶來的重創; 奉勸看官各位一是工作事業穩定, 一是个人各方面收入持續, 才保命打持久戰.... |
81. 大時代 2011-09-11 02:41:46 |
|
唔係你話買樓就買樓,要講時機,我地呢班未上車者,當年錯過低位買樓,就冇理由係高位去追,唔好再做傻仔. 應該耐心等待,樓市都會有週朝性,大家唔好錯過下一個低潮時期,從那裡上來的就會回到那裡去! |
82. 小時代 2011-09-11 13:49:06 |
|
如果樓市不幸俾你講中,樓價跌了3成,我擔保你班友都唔會買樓,成世住公屋啦! |
83. AIA 2011-09-11 15:01:52 |
|
|
84. 大時代 2011-09-12 00:51:48 |
|
曾有股票專家預測樓市大跌5成,俾人大肆攻擊,最近有地產專家跑去買股票,並係網上叫人跟隨,咁樣好危險,因為佢地都唔係自己果行,所以各位唔好亂跟! |
85. 大時代 2011-09-13 00:46:32 |
|
今天股票大跌,又一次証明樓價有機會大跌,唔到死硬派死撐樓市,歷史潮流係不可阻擋,樓股齊爆煲指日可待! |
86. yee 2011-09-13 11:35:06 |
|
乜地產佬咁睇好樓市,唔係應該買地產股架咩? |
87. 子龍 2011-09-13 12:51:51 |
|
宜家形勢有變,連匯豐都要大裁員,無論樓價或股價均將下跌,此時唔應該買嘢,保留現金,方為上策! |
88. 子龍 2011-09-13 13:11:48 |
|
還是樓上"先知"最聰明,幾個月前賣掉手上的股票和物業,手握現金,等時機執筍嘢,將會係大嬴家! |
89. 不平等 2011-09-13 13:21:17 |
|
地產佬買股票,等於股票佬買樓咁樣,梗係信唔過啦,枉有一班追隨者盲目跟風,今次亂入市買股或樓,肯定衰咗,所以講,頑固死硬派唔肯聽我地嘅中肯意見,將要付出代價! |
90. 大時代 2011-09-13 14:04:05 |
|
各位睇睇果班死撐樓價嘅自私業主,宜家冇聲出啦,個個死剩把口,一味唱好誤導網民,罔顧社會責任,宜家全部返咗鄉下耕田啦! |
91. 吹蕭 2011-09-13 18:37:05 |
|
隔離網站又有人係度亂吠,甚麼單靠掟蕉和撞鐵欄就可以夠票做議員,分明亂咁唱衰抺黑,當正義嘅議員冇做嘢,坦白講,淨係計立法會的出席率,就知邊啲人最肯為民請命啦! |
92. 向飯民說不 2011-09-13 22:18:07 |
|
讲到唱衰抺黑,又有边个比饭民特别系人民力量等垃圾厉害啊。 真系来讲是非者,便是是非人。 |
93. 大時代 2011-09-14 00:39:43 |
|
老實講,本人已工作多年,唔夠資格申請單身公屋,冇咁好彩好似宜家係大學迎新會,有教授教導新生如何申請公屋,如果宜家有公屋在手,就進可攻退可守啦! |
94. 小時代 2011-09-14 00:55:22 |
|
匯豐銀行大裁員3000人,好多大機構會接著跟隨,香港的失業率愈來愈高,經濟轉差將會連累樓市轉淡,今年的樓價再向下跌己成定局! |
95. 小時代 2011-09-14 01:03:52 |
|
好嘅唔靈醜嘅靈,真係俾呢班大淡友烏鴉口講中,今次樓股應該都唔惦,各位請小心啲! |
96. 港嵐 2011-09-14 01:06:07 |
|
賤賣土地是?是否賤賣邊個知?現在香港樓市,係唔係香港人可以負擔得起,今日只係外來資金炒起樓價,一但外來資金抽走,恐怕負資產又返來,到時都唔知咩人死呢? 民怨高漲,點解會咁!係唔夠民主?係社會經濟失平衡?係政府不知所為? 本人意見香港經濟失平衡係關鍵之一,自從工業北移,香港變成一潭死水,只係靠炒嘢為身,炒股票,炒樓,咩都要快,辛苦工無人會做,連低學歷人都唔會做,失業有綜援幫手,有議員幫手,無有怕,貧富懸殊越來越嚴重!現實就係咁! |
97. 小時代 2011-09-14 01:15:23 |
|
係呀,低薪水嘅工作梗係冇人做,申請綜援金仲高過打份工,有公屋住又唔駛返工,得閒去飲下早茶唔知幾過癮! |
|