1. Fuck you 2010-12-08 22:25:06 |
|
資金泛濫和通脹急升,各地區房價均呈上升趨勢
IS THIS NORMAL?
Don't bullshit, fucker |
2. issvyip 2010-12-08 22:28:31 |
|
放心,曾財爺,再出手機率是0, 通脹来還取消重稅措施, 到時話通脹太過猛,取消重稅措施,信不信由妳 |
3. wham 2010-12-08 22:29:32 |
|
.nonsense, at all |
4. 平凡人 2010-12-08 22:55:13 |
|
港元眨值、港府是否有責?庸官為求自保、將港元眨值置之不理, 為何不接受很多經濟學家的建議與美元脫勾?為何不考慮改掛其貨幣?為何要讓港元隨著美元而一路眨值?庸官是否有責? |
5. 小心被騙 2010-12-08 22:55:50 |
|
以前有個地產朋友話,有些無良經紀經常串通其他經紀扮買家托高樓價,迫真正買家追價,個盤其實係自己友摩貨盤,佢叫我買樓千祈不可盡信經紀,要自己做足功課,寧願放棄也千萬不要追價,因為你無從得知經紀跟你說的故事是否屬實。今時今日,這類奇怪搶價盤真係要小心! |
6. 事實與偏見 2010-12-09 01:50:48 |
|
筆者講得好有道理,正正反應了中產小業主心聲,現在亞洲區樓價均上升,香港樓價因打壓而大幅下調,是違背自由經濟原則. 港府行政干預樓市,違反現時經濟向好局面,市民努力工作儲蓄買樓,應該有保值作用才對,絕對不可鼓吹市民不勞而獲,好明顯,香港有些網民質素非常低劣,經常在網上污言濊語,有損時下年輕人形象,令我等港人蒙羞. |
7. 大樓 2010-12-09 02:25:39 |
|
大多數業主係唔願見到樓價暴跌,我哋呢班剛上車買樓不久者更加係咁,努力工作和勤儉儲蓄買樓嘅人,當然希望樓價溫和上升可以對抗通脹,這是人之常情. 宜家百物騰貴,港紙縮水,香港人都買樓保值,就算社會主義嘅中國都唔會駛出絕招令樓價暴跌,只係推出措施穩定樓市,在QE2大量印美金情況下,大陸樓價仍然輕微上升,就係反應了現況. |
8. 小業主 2010-12-09 02:40:29 |
|
作者講出現時我哋小業主面對通脹苦況,文章務實不造作,不嘩眾取寵. 政府屢次出招打壓樓價,但係冇力對抗通脹,不是英明領導. |
9. 講真相 2010-12-09 02:48:39 |
|
香港市民現時供樓支出佔平均入息42%,比97年所佔的78%健康好多,現在短炒只是2.4%,亦比97年的18%更加少.政府穩定樓價是對,但打沉樓價是大錯. 從來樓價大跌時,香港人都冇好日子過. |
10. 越遲賣風險越高 2010-12-09 08:27:52 |
|
好多早年和年初入貨的炒家和業主都趁還有錢賺減價放盤,個個都驚有錢賺變倒蝕,越遲賣風險越高,額外印花稅加外圍經濟環境不樂觀都令持貨越長風險越高,大陸又表明決心打壓樓價,業主寧願沽貨賺少些避險。 |
11. 中產心聲 2010-12-09 09:13:53 |
|
通脹上升,人民幣升值,拿港元等於貶值,支金總要有出道,本應投資樓市係一件保守投資,現唔炒樓去炒股,港府逼人轉去炒股,但股市投資風險偏高,無路可選。 最可怕港府又話一句股市有炒風,又出新政,到期時,什麼都完蛋了。 現在社會本人覺得很可怕,政府議員們好像只幫一些低收入人士,完全漠視中產,一句年年交稅無福利! |
12. 感覺 2010-12-09 09:42:50 |
|
香港人.......你地咁奇怪既??? 貴又話貴,又話政府唔做野,而家政府做野,又政府唔岩~~~ 講到尾...咩事都係你地自己搞出黎.....之後就話政府唔岩........唉....... 你地都係岩用共產黨方式對待架喇~~~怪唔得之 , d老人家成日話香港人一代不如一代 |
13. 地產佬 2010-12-09 10:10:05 |
|
港府以打擊炒風為由,推出世紀絕招「額外印花稅」措施,我覺得有問題,樓市旺時,地產舖唔係咁多人,反觀各大銀行的股民,幾時都人山人海,以稅項為例,點解樓市要比咁多,股市比咁少?講炒風股市第一,樓市第二,唔明點解打壓樓市,唔打壓股市,天理可在! |
14. 跟過 2010-12-09 10:21:54 |
|
完全冇道理, 「額外印花稅」全無打撃樓價的義意, 只是充其量只打撃短期炒賣. 文章頭一段定義已經錯誤, 下面全部都是謬論, 無事實跟據. 再者, 樓價有上有落, 並無分上升就是有利, 下跌就是不利.
蔡志忠經常有意無意慣性批評政策, 其心可惡. |
15. 就係咁簡單 2010-12-09 10:26:54 |
|
其實地產人係好憎政府官員,因為政府官員阻住佢地發達! |
16. 老戰士 2010-12-09 10:27:41 |
|
港燦無卵用 ! D D 小事曹曹閉. 當年啊叔我在韓戰一個打二十個美國老也沒說一句話. ##@$@#$@# |
17. 移民上策! 2010-12-09 10:44:50 |
|
政府迫走資金!教育、政策左搖右擺!政府仇商仇富偏幫低下層!從無為自力更生個人平均繳立稅款最高的中產謀福利!心淡! |
18. 扫把头 2010-12-09 11:54:19 |
|
面对现实, 回顾97年发生的事情, 和现在如出一辙. 高官为了自保面向新特首, 一定拿业余炒家和地产经纪做炮灰, 以标明没有高地价政策和官商勾结. 新特首上场后(1年半后),为表效忠,再来平卖市区地皮, 好象98年马鞍山地皮卖$200一尺一样. 所以现在转租为卖的业余炒家, 到时候输得还要惨无人道. |
19. 小業主 2010-12-09 12:04:52 |
|
作者講出事實真相,實是求是,沒有嘩眾取寵.通脹升溫,物價騰貴,港元縮水,樓價適度向上並非錯誤,唔明點解政府要打沉樓市,分明出招過重,傷害小業主利益. |
20. 亭子間嫂嫂 2010-12-09 12:08:57 |
|
打壓樓價措施除了打擊炒家之外也令一批勉強上車的小業主非常擔心.樓價下跌會對誰有利?當然系炒家拉,他們又有會機執平貨拉(呢班人的經濟實力通常強過大多數小業主), 至於一批政府聲稱想幫的無樓人士,他們或許永遠都唔會買樓的,經濟差,樓價低時唔會買(話低處唔算低,怕失業),經濟好,樓價高時又唔會買(話樓價太高,怕模頂).他們中唔少人,唔系真的無能力買樓,(其中相當一部份人,經濟能力遠高過一批省吃儉用,自力更生的小業主).而唔想因買樓而影響其優皮生活質素. 如果措施真的會幫到無樓人士的話,現在應該是最佳入市機會拉,目前經濟好,樓價跌(這在正常的自由經濟社會是不可能的事),請問有多少之前吵政府的無業人士買樓啊? |
21. 前特首翻板 2010-12-09 12:17:15 |
|
希望唔會有人跌樓!燒炭! |
22. 大樓 2010-12-09 12:19:47 |
|
有專家將香港樓房和中東石油相提並論,看來也有道理,石油價格高時,對於亞拉伯國家是好有利的,同樣來講,樓價升時,香港亦更名貴,港人更為高尚,財富更為增加! |
23. 唉! 2010-12-09 12:51:37 |
|
政府官員及議員都係搞事份子!食飽飯無事做就搞是搞非搞市民!但求社會無曰安寧!佢哋大絛道理市民服務! |
24. 大隻講 2010-12-09 13:25:51 |
|
咪倫有真普選呀!唔係我舉倫埋双腳一定投曾特首反對票呀! |
25. 大隻講 2010-12-09 13:39:28 |
|
希望唔好有人為咗無樓結唔成緍去跳樓同燒炭了! |
26. 無言 2010-12-09 13:59:57 |
|
樓價高企的時候,你地呢班係到話政府唔岩既人,有無出去支持過政府咩都唔好做呀???? 如果無既話,你地就收聲啦~~~ 馬後炮就最叻既香港人 |
27. 小業主 2010-12-09 14:00:21 |
|
有人將香港樓房和中東石油相比,係好貼切,香港樓真係唔可大跌,否則炒家更大炒特炒唉! |
28. ... 2010-12-09 14:32:52 |
|
支持蔡志忠. 佢講得冇錯喎, 我哋唔可以因為佢係地產佬而對號入座架. |
29. just me 2010-12-09 15:44:00 |
|
- 2.4%炒風. I don't think so. And the effect is multiple times. - 長線投資者和用家亦按兵不動. Sure. It is still toooo expensive. - 街市食品為例,蒜頭、蔬菜、豬肉等等均大幅加價. Three cheer to the Chinese Central Government and Priemer Wen, who had executed Strong policy against these price increases. Now the price at the wet market had reduced back to normal (like 6 months) ago. - 把樓市打沉. That is the only way to improve our living standard. Just imagine that your salary is enough to buy a 2000 sq. ft. apt. Not bad. - 香港有百萬個業主. That means there are 6.3M+ citizen without a flat. Not sure how many of the 1M landlords are really HK citizen. |
30. ... 2010-12-09 15:57:35 |
|
Sorry, if the figure shows there are more than 1M of property owners in HK, it is not reasonable to say there are 6M of people without a flat. What is the family size in HK? What is the age group in HK? If you claim that there are 6M people not having a flat, it also includes baby, student, senior citizen...etc. So are you saying that a baby should have his own flat? Your comments seems to be very not true, sorry if I am too open but I am not rude. |
31. 香港人好可怜(因为遇上如此狗政府) 2010-12-09 15:57:53 |
|
不想为民办好事,为了自己的狗宫位,出此招无良!物价上涨没办法调整,宫商构结,每 年交这么多税为何还要拿中产开刀?看着吧,接下来有很多人生活质素下降,出现多人看淡生活,产生厌世及负面生活,想想吧---------- |
32. 迷思 2010-12-09 16:16:34 |
|
亞太區經濟普遍向好,資金泛濫和通脹急升,各地區房價均呈上升趨勢,香港樓價卻相對下調,再加上港元跟隨美元貶值,結果只會讓亞太區(特別是內地人)覺得香港樓價超值,香港的樓會被外地人買去,香港人以後要置業就更難了. |
33. 真正業主 2010-12-09 17:06:37 |
|
其實本來打擊炒家是絕對好事,作為業主的我也十分痛恨那班無良炒家,他們的招數是聯同經紀去壓業主價,能夠給他們壓倒的,買回來後就化妝層樓,然後高價賣出。經紀是既得利益者,因為一方面炒家會有暗地加佣給他們或者私底下給利是、飲茶之類,務求經紀只是貼身第一時間為班無良炒家快快出貨。而且,壓價買入一單位後,這單佣在經紀來說已經袋袋平安。再來一個化妝後高價賣出,佣金再來!如是者,在好市時,班經紀只需照顧班炒家已經密密食,跟本無需理會我們這班只得一層樓賣掉就無的用家業主。在市差時,好似最近,一班無能力的炒家們紛紛第一時間割價平租,跟本就是頂死您班用家業主。平租不得而,經紀還要為班炒家們第一時間貼到通門口、通街口都係,方死無人知有筍盤平租。您們傻瓜業主只能日日望著個網,以為其他業主無減價,其實已經減到去07年時候的租金價。簡直就是時光倒流四年前!因為用家業主不會割價去平租個單位,因為買回來已經有成本,最起碼過價不是炒家的壓死人價,價錢已經無得比!二來,班用家業主買單位來作長線收租者,都會投本去執好間屋後才去放租,因為都想租到好租客與好價。但問題是,在市好與市差時,我們這班用家業主根本都俾班炒家頂死。經紀更何不會理會我們,因為我們無財無能,更加不會無良心去呃人磡價。 好似我最近想放租個單位已經三個月(今天係足足三個月),話說三個月我一收回間屋,第一時間與家人即時拖地抹屋,跟著第一時間下午兩時半已經放條匙鎖俾地產,結果呢? 真係由市好放到市差都放不到。因為市好時,人人都話要買樓,而班80、90後的聽到經紀話有新裝修,就以為蛤蟆真係會隨得走?於是以高價向班無良炒家購入化妝樓,我們這些用良心放租的業主,既放埋最好的傢私電器之餘,還每年收回間屋後再重新執靚才放租,我們有成本的,既不敢說是化妝,更落重本去保養好間屋。而且我們是良心業主要報稅的,不似那些無良的業主學人放租層樓出去,一來爛容爛席不去理,二來能連租務印花稅都不去打,三來更莫談會肯免費報cr109來保障自己,四來更連稅都不想報,因為要打15%稅,作為真正良心的業主真係氣都喘不過!所以要做有良心的業主真係唔容易! 結果我俾班經紀浪費了我三個月,市好不肯落力為我放,現在市差連一個電話俾您都無!剛打壓那個星期日,還敢膽死引來一家大細來懷念他們以前所住的,而借意說來看樓,根本一看都無能力租。跟著就靜到連鬼影都無隻!D班炒家真係抵打,最好政府打死班炒家後,就連經紀都打死!反正我個單位不賣不租都無問題,掉空了它好過俾人爛平爛價租俾不知所謂的人,班經紀想輕易食到我佣真係談何容易!不是自己都是業主都要說,根本本來好地地的健康自由經濟,就係俾班無良的炒家+經紀玩死了全香港,要全香港人陪他們一起差!簡直係離譜! |
34. 政府破壞經濟理論 2010-12-09 17:20:43 |
|
在經濟理論當中,當通貨彭賬時,市民就会將資金轉到實物市塲如樓房就是其中之一.如今政府卻要市民面對資金不能保值的風險這是何等可悲的.政府的額外印花稅就是干擾市塲的正常運作,這不但打擊了炒家,同時也打擊了用家,政府誤以為這樣就可以解决供求的平衡但卻是大錯特錯,若然樓價繼續下滑,對全港市民也有很嚴重影响.現時不但影响炒家不敢入市連用家也不敢.政府以為可以將需求減少,但現在的需求是大大減少,以致樓價下滑.還好現時還未到恐慌性下滑.政府這樣的手段近乎恐嚇.現時我們還好,市塲上還會自動調節,新樓發展商向后推樓,二手業主又減少放盤.但是當恐慌性來到時,樓價急速下滑,政府又能做什麽呢?收回額外印花稅嗎?政府的印花稅跟八萬五有什麽分別呢? |
35. 想問李卓人 2010-12-09 17:21:43 |
|
其實近來有很多野唔明,支持最底工資,最小30蚊,但另一邊又反對加價,咁人地做生意比人加租和風險成本點計,賺錢是風險成本,那有賺得多不成,又唔見佢做老闆,做生意賠錢邊個可憐。又說樓價高,因地小,但當政府退步,在無地之下忍心放出保護區來起,將將軍澳保護區起樓,又反對,菜田村又一推再推,近日又有保護區來起樓不成,最怕永遠反對而沒有解決的反對,如有見解和方法就不同。會否如電影中,他們才是發展商的人,表面反對,後面支持。因他們所做的最後得益者都是他們反對人,人工加二蚊,快餐每碟飯加二蚊,工人多定oreder多,所有地都不能開發,發展商就早開心。 |
36. 續上 2010-12-09 17:34:06 |
|
大家可用google map,看看香港其實真的有很多地是交野公園來的,大家總有取捨,資源就得咁多,人就有咁多,要個公園定要間屋,自己想 |
37. 路人 2010-12-09 18:40:49 |
|
|
38. FREE to OWN 2010-12-09 19:06:12 |
|
SSD AFFECTS HK CITIZEN'S FREEDOM OF OWNERSHIP. OWNERSHIP UNDER COMMON LAW MEANS RIGHT TO BUY & SELL AT ANY TIME THE OWNER WANTS WITHOUT ANY RESTRICTION SUCH AS THE SSD. THE BASIC LAW OF HK HAS PROVISIONS EXPRESSLY TO PROTECT SUCH FREEDOM OF OWNERSHIP. IT'S UNLIKELY THE LEGCO WILL PASS THE SSD. THE HKMA KEPT ON REDUCING THE MORTGAE LOAN RATIO ON PROPERTY & SUCH ADMINSTRATIVE ACTION IS TOTALLY WRONG. IT WILL JUST DISQUALIFY MORE & MORE YOUNGER GENERATION AND/OR POORER SECTOR OF THE HK PEOPLE TO BUY THEIR HOMES. THE HKMA'S CLAIM FOR SUCH WRONG ACTS WAS TO STABLIZE THE HK FINANCIAL/ BANKING SYSTEM. WE HAVE ONLY 5 OR 6 SMALL LOCAL BANKS LEFT IN HK FOR THE HKMA TO SUPERVISE. LESS THAN 10% OF MORTGAGES ARE LENT BY THESE 5 OR 6 LOCAL BANKS 90% OF THE HK MORTGAGES ARE LENT BY INTERNATIONAL BANKS OR THEIR SUBSIDIARY BANKS IN HK. SUCH MORTGAGE LOANS IN HK ONLY AMOUNTS TO A SMALL PROPORTION OF THE LOAN PORTFOLIO OF THESE BIG INTERNATIONAL BANKS ACROSS THE WORLD. THE HKMA COULD NOT CONTROL THEIR ACTIVITIES OUTSIDE HKSAR. THEREFORE, THE ARGUMENT FROM THE HKMA TO STABLIZE THE HK FINANCIAL/ BANKING SYSTEM BY REDUCING THE MORTGAGE LOAN RATIO IS ABSOLUTELY GROUNDLESS BUT A BIG LIE. THE TRUTH IS THAT THE HKSAR GOVT WANT LESS YOUNGER GENERATION & POORER SECTOR TO GET RICH & BECOME MILLIONAIRES BY BUYING PROPERTIES EVEN FOR SELF-USE SO THAT WAGES WILL REMAIN LOW & CONSTANT TO AVOID INFLATION DUE TO PAY RISE AS IN THE 1990'S. |
39. 疊碼仔 2010-12-09 19:16:37 |
|
地產代理是地產商的疊碼仔,是依付著地產商的寄生虫.係社會上最被人睇唔起的行業 |
40. xxx 2010-12-09 19:53:07 |
|
when the price goes up by 50% in 2 years, is it normal? think about it, you will have an answer in your heart. |
41. ... 2010-12-09 20:06:51 |
|
數學題: 愚中而 + 涼剪聞 + 流王法 = ? A) 前/現任高官; B) 貪官; C) 官商勹 結; D) 包括以上. 常識題 : 眾官聽命於誰? A) 富商; B) 富商 + 曾蔭權; C) 富商 + 曾蔭權 + 自已前途: D) 包括以上. 語文題 : 曾蔭權文字解構. A) 曾是中國百家姓之一; B) 蔭解作蔭護; C) 權解作權力集團; D) 包括以上 孰讀以上題目, 考 AO 一定掂; 但做平民百姓就註定乞米. |
42. peasant 2010-12-09 20:18:45 |
|
See 38. The hksar govt makes more hk people become peasants by SSD and consecutive reductions of the mortgage loan ratio. Anyone with conscience shuold condemn such bad 7 wrong govt policies. |
43. payrise 2010-12-09 20:57:54 |
|
see 38: anyone who pay rise should condemn the SSD and the HKMA's policies on housing |
44. PAYRISE 2010-12-09 21:01:19 |
|
see 38: anyone who wants pay rise should oppose the SSD & HKMA's policy on mortgages. |
45. 講出所有業主心聲 2010-12-09 22:33:32 |
|
33. 真正業主 2010-12-09 17:06:37 其 實本來打擊炒家是絕對好事,作為業主的我也十分痛恨那班無良炒家,他們的招數是聯同經紀去壓業主價,能夠給他們壓倒的,買回來後就化妝層樓,然後高價賣 出。經紀是既得利益者,因為一方面炒家會有暗地加佣給他們或者私底下給利是、飲茶之類,務求經紀只是貼身第一時間為班無良炒家快快出貨。 而且,壓價買入一單位後,這單佣在經紀來說已經袋袋平安。再來一個化妝後高價賣出,佣金再來!如是者,在好市時,班經紀只需照顧班炒家已經密密食,跟本無 需理會我們這班只得一層樓賣掉就無的用家業主。在市差時,好似最近,一班無能力的炒家們紛紛第一時間割價平租,跟本就是頂死您班用家業主。平租不得而,經紀還要為班炒家們第一時間貼到通門口、通街口都係,方死無人知有筍盤平租。您們傻瓜業主只能日日望著個網,以為其他業主無減價,其實已經減到去07年時候的租金價。簡直就是時光倒流四年前!因 為用家業主不會割價去平租個單位,因為買回來已經有成本,最起碼過價不是炒家的壓死人價,價錢已經無得比!二來,班用家業主買單位來作長線收租者,都會投 本去執好間屋後才去放租,因為都想租到好租客與好價。但問題是,在市好與市差時,我們這班用家業主根本都俾班炒家頂死。經紀更何不會理會我們,因為我們無 財無能,更加不會無良心去呃人磡價。 好似我最近想放租個單位已經三個月(今天係足足三個月),話說三個月我一收回間屋,第一時間與家人即時拖地抹屋,跟著第一時間下午兩時半已經放條匙鎖俾地產,結果呢? 真 係由市好放到市差都放不到。因為市好時,人人都話要買樓,而班80、90後的聽到經紀話有新裝修,就以為蛤蟆真係會隨得走?於是以高價向班無良炒家購入化 妝樓,我們這些用良心放租的業主,既放埋最好的傢私電器之餘,還每年收回間屋後再重新執靚才放租,我們有成本的,既不敢說是化妝,更落重本去保養好間屋。 而且我們是良心業主要報稅的,不似那些無良的業主學人放租層樓出去,一來爛容爛席不去理,二來能連租務印花稅都不去打,三來更莫談會肯免費報cr109來 保障自己,四來更連稅都不想報,因為要打15%稅,作為真正良心的業主真係氣都喘不過!所以要做有良心的業主真係唔容易! 結 果我俾班經紀浪費了我三個月,市好不肯落力為我放,現在市差連一個電話俾您都無!剛打壓那個星期日,還敢膽死引來一家大細來懷念他們以前所住的,而借意說 來看樓,根本一看都無能力租。跟著就靜到連鬼影都無隻!D班炒家真係抵打,最好政府打死班炒家後,就連經紀都打死!反正我個單位不賣不租都無問題,掉空了 它好過俾人爛平爛價租俾不知所謂的人,班經紀想輕易食到我佣真係談何容易!不是自己都是業主都要說,根本本來好地地的健康自由經濟,就係俾班無良的炒家+ 經紀玩死了全香港,要全香港人陪他們一起差!簡直係離譜! |
46. 大樓 2010-12-09 22:37:21 |
|
非常支持有言論話香港樓房像中東石油一樣,假如石油價格下調,亞拉伯國家當然通脹一定降溫,但對他們國家壞處多過好處. 香港樓價亦一樣,政府數據顯示,短炒為2.4%,並唔係太嚴重,港人應認清事實,為小業主著想一下! |
47. 可於兩個月內下跌 40%! 2010-12-09 22:39:19 |
|
政府出招後,除令炒家投降、賣家要割價求售,亦令樓市好友看法改變。本港樓市大好友瑞銀在政府打壓樓市前,大力唱好樓市....... 到措施推出後,該行指樓市成交可能跌 20至 30%,又指打壓炒家會令樓市放緩,但不會影響升勢。不過,隨後再發表的報告卻改口風,指當周期逆轉而額外印花稅不變,樓價最多可於兩個月內下跌 40%,一反大好友的論調。 |
48. 小代理 2010-12-09 22:42:48 |
|
各位請注意,地產商所賣的是新樓,主要是交給大地產代理去賣,小形地產代理極少參與,如有投訴,請認清對象. |
49. 問心 2010-12-09 23:59:09 |
|
各位買唔到樓的人士,新政之下你能買到樓嗎? 買樓要自問自己有無首期?有無能力做到按揭?記得有壓力測試E樣政策(新政);做到按揭後有無能力供樓?講緊你要有心理總備成為負資產人士。 樓價回落多少你們才能買得起?面對現實啦! 樓價跌到低位時,試問經濟會變成怎樣呢!或者股市猛烈飆升,到時樓價能壓得到嗎!還是到時股市樓市一同打壓! 自由經濟市場已被政府一次又一次的出手破壞! 其實「額外印花稅」背後目的是什麼,為什麼不能等賺錢離場先計數,是否因早幾年國內同胞在港買樓,賺錢離場之際,同時亦無付利得稅,稅局追數無門,為了補失漏洞,所以推出「額外印花稅」,實行先收稅。不對係雙重徵稅! |
50. 北角群P, 有冇人聽到條金毛講邊個識佢? 2010-12-10 00:34:43 |
|
|
51. 梁文禮 2010-12-10 00:56:41 |
|
|
52. 林欣彤14歲無線歌唱片 2010-12-10 01:11:22 |
|
|
53. 好句子 2010-12-10 05:05:59 |
|
好一句--"香港樓房像中東石油一樣",有道理! |
54. 李生 2010-12-10 09:25:42 |
|
我雖是有兩層樓的業主,眼見樓價已開始下滑,賬面損失已實在不少,但細心想,政府如不出這辣招,住房就好像商品般日日被吵高,通賬必然來臨,更是火上加油,得益者主要是炒家,地產商、物业經紀老闆(不是一般地產經紀從业員,因他們只是分得交易額之10%-15%不等)以及稅務局,普羅市民或用家仍需折衣缩食去面對通賬下之日常生活。 我更認為應盡快將這有效辣招推展到商舖,以免炒風狂勡推高租金,商家將成本轉移到消費者,那就百上加斤! |
55. 你錯啦! 2010-12-10 09:28:38 |
|
分得交易額之10%-15%? 一定唔止啦!按成交量,最多可以超過50%。 |
56. 李生 2010-12-10 09:41:05 |
|
絕對是的,做大經紀行的(中X,美X) 真的很奀,做細的經紀行可能會多些。 你可以問問身边做這行之親戚朋友,又或你不妨應徵加入地產公司,就知道真相。 |
57. 癆媽 2010-12-10 11:18:24 |
|
為反對,而反對, 是香港社會風氣, 為反對而做事,是政府方針. 青少年為搵快錢然後快用錢為佢地理想目標, 聲稱不做蝸奴, 錢奴,咩奴咩奴, 佢地阿媽一定會肺癆. 望子成龍, 已經不合潮流了. 數據只會給思考型的人看, 但佢地又無時間遊行抗議, 蔡生, 你再努力,都只會徒然. |
58. >. 2010-12-10 11:34:13 |
|
回歸前,香港一樣係高樓價,高地價,為什麼當時政府唔干擾市場? 回歸後,政府多次干擾市場,又為什麼呢! 五十年不變...... |
59. 講中文... 2010-12-10 11:54:56 |
|
SUPPORT Hong Kong Government !!! |
60. 二世祖 2010-12-10 11:59:54 |
|
水清就冇魚, 口甘 多人"反干預", 即係好多港人靠混水摸魚為生 !! 要繼續塘水滾塘魚就真, 自由市塲淨係個符. 支持政府 !!! |
61. 小業主 2010-12-10 12:41:02 |
|
香港樓價不能大跌,只可以穩定下來,否則對我們這些勤奮儲蓄買樓者唔公平! |
62. 唔好咁天真 2010-12-10 13:43:17 |
|
唔好咁天真, 好多代理其實係抄家. 出唔到貨, 咪上街囉!!!! |
63. PETET 2010-12-10 15:47:37 |
|
無能政府, 幫唔到市民, 更令市民資產下跌, 由市場主導, 我心甘命抵 但用有形之手干預, 離哂譜 仲出口術叫人唔好買樓, 咁點抗通賬呀, 你幫下手啦, 曾俊華 豬肉, 菜, 米都咁貴, 你唔去調控下, 無野搵野黎做 買樓既人D錢, 唔係辛辛苦苦搵返黎GA, 你俾我GA, 咁樣令人輸錢, 返大陸啦 |
64. 60後港牛 2010-12-10 17:11:09 |
|
你哋叫曾俊華去調控豬肉, 菜, 米嘅價, 佢啋你都昻啦. 佢剩係識上電視拍吓政府宣傳片, 到吓立會開吓會, 同埋出糧. 你哋班中産, 又唔團結, 又唔示威, 又冇議員幫, 又升唔到呢做富豪, 剩係每日埋頭苦幹, 為一家人將來生活好一點而工作. 雙曾從來得把口, 高官從來冇理過你哋. 有時, 當一個人嘅時候, 想一想, 都好無奈. 有事唔會揾人幫, 亦唔會同家人傾 ( 怕佢哋更加擔心 ), 只係自已咬實牙闗, 諗辦法解决. 通脹? 我哋都要面對架. |
65. 買家 2010-12-10 17:29:03 |
|
有人自己要出風頭,號召大游行,其實大部份代理都唔支持出街游行,冇辦法唯有取消,因此呢啲並非主流意見.所以各位朋友不要鬧錯對象, |
66. 你就真係唔好咁天真 2010-12-10 21:34:28 |
|
唔係個個代理都係炒家好多都辛勤工作只是有部份想出風頭既人想上街 其實大多數都好沉默芍面對住困境都依然努力工作 ` |
67. 尖咀茂 2010-12-10 22:03:27 |
|
「應盡快將這有效辣招推展到商舖,以免炒風狂勡推高租金,商家將成本轉移到消費者」有冇人見到呢个需要? |
68. 拉業主和用家落水,當市民傻! 2010-12-10 22:35:42 |
|
62. 唔好咁天真 2010-12-10 13:43:17 唔好咁天真, 好多代理其實係炒家. 出唔到貨, 咪上街囉!!!! |
69. 致領導人 2010-12-10 23:29:44 |
|
十分支持政府出招,因本人現在連首期都無,身家都係得十萬,最好樓價回到落嚟,等我上車。 遲D物價上升時,記得又要出手控制物價。 股災時記得出招穩定股價。因我有炒股。 交通費又話要加,政府應出招啦!每日都要用成40蚊好貴。 最後最好把全港人D錢平均分,咁就無貧富懸殊。 政府萬歲! |
70. 簡單人 2010-12-10 23:51:34 |
|
|
71. 努力買樓 2010-12-11 03:15:10 |
|
本人係60後,80年代初踏入社會做嘢時,唔敢唸買樓之事,那時嘅人要工作5年以上至有機會買樓,仲要努力工作儲蓄唔放假至得,好彩努力咗30年,現在都有兩層樓. 宜家嘅年青人係好幸福,畢業後如有一份正當職業,便可以買樓,例如"嘉湖山莊"等等,請不要再吵鬧啦! |
72. ABC 2010-12-11 07:36:29 |
|
" 市民資產下跌, 由市場主導, 我心甘命抵, 但用有形之手干預, 離哂譜" 有人好怕資產下跌, 真係唔知點解, 我有層樓自住,又租緊間舖做生意, 我都望資產跌到合理水平, 我盤生意先可以繼續做落去.我贊成有形之手干預, 一般 人只有層樓自住, 又點會咁愚蠢希望層樓狂升, 層樓狂升,即有通脹, 層樓仍要住,不能賣,(賣了日後買唔番重慘)但日常開支因通脹狂升, 層樓狂升對一般 只有層樓自住的市民害多於利. 我贊成有形之手干預, |
73. ABC 2010-12-11 07:36:35 |
|
" 市民資產下跌, 由市場主導, 我心甘命抵, 但用有形之手干預, 離哂譜" 有人好怕資產下跌, 真係唔知點解, 我有層樓自住,又租緊間舖做生意, 我都望資產跌到合理水平, 我盤生意先可以繼續做落去.我贊成有形之手干預, 一般 人只有層樓自住, 又點會咁愚蠢希望層樓狂升, 層樓狂升,即有通脹, 層樓仍要住,不能賣,(賣了日後買唔番重慘)但日常開支因通脹狂升, 層樓狂升對一般 只有層樓自住的市民害多於利. 我贊成有形之手干預, |
74. 政府擺明係跟指示 2010-12-11 10:05:10 |
|
國務院昨早公告天下以「重典」嚴懲囤貨者及炒家,並首次將嚴重擾亂市場秩序者構成犯罪行為,需負刑責。 |
75. 蠢香港人 2010-12-11 11:30:49 |
|
唔係乜嘢有樓冇樓之爭啦白痴, 係打炒家 !! 同埋對付 D 唔公平嘅发水, 做市衰嘢, 眼光放大 D 唔該!!! 俾人揾哂笨七, 勉強"上車", 做個"小" 業主都唔係乜嘢咁大件事...都係其中一個千千百百個茂利啫 , 係咪. 口係有人做市勁炒時點解要高位接貨呢?? 等 D 扑街震到散哂先吓點啦. 反正呢度咁多人撑"自由市塲", 睇吓點囉. 退一步海濶天空, 点使係又"上車"唔係又"上車" ?? 賊車上唔上呀 ?? |
76. 支持 ABC 2010-12-11 11:41:36 |
|
哽係要出到"有形之手干預啦... D 大鱷炒家玩嘢都玩成咁囉, 果 D 又叫乜嘢"手"呀?? 玩嘢果 D 就係"無形之手"嘞!! 吓吓搬出"預市場, "有形之手" 果D 人都係有目的嘅参與者, 唯恐天下不亂, 加上 D "小小小捉唔到 Point 嘅小业主一齐大合唱, 香港就咁样落去可以以不变應萬变乎 ?? |
77. 新聞報導 2010-12-11 16:22:59 |
|
印花稅打壓 樓價繼續升 政府或研填海增住宅供應 (明報)2010年12月11日 星期六 05:10 【明報專訊】政府11月20日起新增額外印花稅,遏抑樓市炒風,成交量雖驟跌,但樓價依舊上揚。反映11月29日至12月5日二手住宅臨時買賣合約樓價的最新中原城市領先指數,較上一期數字上升0.94%。對於新措施無助樓價下調,運輸及房屋局 長鄭汝樺 強調,政府會密切監察樓市走勢,不單看中原指數,亦會看其他數據。發展局長林鄭月娥 則表示,明年上半年會就增加住宅供應方式作廣泛討論,包括填海議題。 民主黨 立法會 議員李永達 指數據反映樓市未有降溫,政府應盡快有明確增加住宅供應的措施,否則當市場完全消化額外印花稅的效果,政府可能被迫推出更辣的招數。多名立法會議員則建議政府恢復定期賣地。 港九新界分區指數亦錄升幅 政府在11月20日起推出新的額外印花稅,在該日期或之後買入物業,並在24個月內出售,便要繳付5至15%的額外印花稅。然而,額外印花稅推出後,雖然成交量急跌,但反映最新二手成交樓價、每周五公布的中原城市領先指數,卻一直上升,昨日最新公布反映11月29日至12月5日的指數為89.41,比上周公布的指數上升0.94%,港九新界的分區指數亦錄得升幅。 立法會房屋及發展事務委員會聯席會議昨日討論房屋供應問題,李永達問到額外印花稅成效不彰,政府如何向市場交代具體增加土地供應的方案。林鄭月娥強調,很多土地供應仍在處理階段,財政司 長曾俊華 會在明年的財政預算案中交代,如果現時講已有什麼土地可供應,對市場信息可能會適得其反。 湯家驊 倡恢復定期賣地 她又坦言過去幾年要增加土地供應有很多挑戰和阻滯,而且私人契約和重建項目不是政府可以控制,政府會在明年上半年廣泛討論如何增加土地供應,包括就在維港以外地方填海諮詢意見。 多名議員質疑政府說未來3至4年有6.1萬個單位的數據不夠仔細,又指政府提出每年兩萬個住宅供應土地的目標不足夠,因為未必所有土地供應都會兌現為單位。民主黨涂謹申 認為政府應再設5年滾動式土地供應制度,公民黨 湯家驊認為應恢復定期賣地,民建聯 陳鑑林 則建議港鐵盡快推出住宅項目。 |
78. 新聞報導 2010-12-11 16:24:59 |
|
|
79. 事實與偏見 2010-12-12 02:59:52 |
|
新聞報導者有誤導之嫌,有關反映物業成交的中原城市指數(ccl),所提供的成交個案,即是所講的29/11-05/12的田土廳成交價,大部份只反應出招前的高價成交而已. 因此,準確顯示出招後的成交(即19/11後的成交)個案,將在此日子的兩星期後田土廳所顯示的交易個案作準,亦即是要大家等等再看看就會明白. 樓價分明已即時下調5-8%,事實將勝於雄辯,大家再等多兩星期,看看届時的中原城市指數吧! |
80. 樓市周期逆轉 2010-12-12 10:36:38 |
|
47. 可於兩個月內下跌 40%!2010-12-09 22:39:19 政府出招後,除令炒家投降、賣家要割價求售,亦令樓市好友看法改變。本港樓市大好友瑞銀在政府打壓樓市前,大力唱好樓市.......
到措施推出後,該行指樓市成交可能跌 20至 30%,又指打壓炒家會令樓市放緩,但不會影響升勢。不過,隨後再發表的報告卻改口風,指當周期逆轉而額外印花稅不變,樓價最多可於兩個月內下跌 40%,一反大好友的論調。 |
81. No Flat Devil 2010-12-12 11:13:12 |
|
I am sleeping much better since SSD came out. But I warn myself to buy a flat before the next up surge. I share this with all people with no flat: BUY A FLAT NOW OR YOU WILL REGRET IN THE NEXT UP CYCLE. |
82. 炒家沽貨搵人接 2010-12-12 11:52:37 |
|
額外印花稅令買樓風險即時增加25%,邊個咁傻接火棒?有乜風吹草動,平手走都要輸25%,冇得炒! |
83. 小心被騙 2010-12-12 11:55:57 |
|
以前有個地產朋友話,有些無良經紀經常串通其他經紀扮買家托高樓價,迫真正買家追價,個盤其實係自己友摩貨盤,佢叫我買樓千祈不可盡信經紀,要自己做足功課,寧願放棄也千萬不要追價,因為你無從得知經紀跟你說的故事是否屬實。今時今日,這類奇怪搶價盤真係要小心! |
84. 支持"努力買樓" 2010-12-12 18:35:02 |
|
宜家年輕人係好幸福,只要有一份正當職業,確實係踏出社會即時可以買樓,上車機會比前輩們容易得多. 例如新界區物業,現時交通配套好完善,新界出入市區已方便快捷,相比美國,日本等先進國家的交通情況更好. 係新界上車買樓,500呎兩房單位,首期十幾萬,月供5千幾元,係輕鬆自如,年輕人,我問你嘈什麼?難怪中年人對你哋有成見! |
85. 平民 2010-12-12 19:14:03 |
|
樓市及股市都係投資市場,但他們的印花稅有天壤之別,點解樓市要收重稅,股市都講緊每日幾十億成交額,但所付的印花稅明顯較輕。同為投資市場點解有咁大分別,樓市有短炒,股市都有即日仙,有什麼分別?點解打擊樓市炒家,唔打擊股市炒家?政府高官及各位議員有何高見?百物騰貴的日子即將來臨,要把手頭上的資金保值,也傷透腦筋(樓又唔夠胆買,一來經歷過97一劫,負資產也做過,幾經辛苦才捱過,陰影還在;二來怕最低工資會令公司裁員,對社會做成波動。)現在人心惶惶,不知如何是好! 以下資料提供參考 坐落香港的不動產買賣或轉讓 由2010年4月1日起,買賣或轉讓香港不動產的印花稅率如下: (如所計得的印花稅包括不足$1之數,該不足之數須當作$1計算。) 代價款額或價值 | 收費 | 超逾 | 不超逾 | | $2,000,000 | $100 | $2,000,000 | $2,351,760 | $100+超逾$2,000,000的款額的10% | $2,351,760 | $3,000,000 | 1.5% | $3,000,000 | $3,290,320 | $45,000+超逾$3,000,000的款額的10% | $3,290,320 | $4,000,000 | 2.25% | $4,000,000 | $4,428,570 | $90,000+超逾$4,000,000的款額的10% | $4,428,570 | $6,000,000 | 3% | $6,000,000 | $6,720,000 | $180,000+超逾$6,000,000的款額的10% | $6,720,000 | $20,000,000 | 3.75% | $20,000,000 | $21,739,120 | $750,000+超逾$20,000,000的款額的10% | $21,739,120 | | 4.25% | 坐落香港的不動產租約 就租約來說,印花稅是按其不同年期徵收,收費如下: 年期 | 收費 | 無指定租期或租期不固定 | 年租或平均年租的0.25%(註1) | 超逾 | 不超逾 | | | 1年 | 租期內須繳租金總額的0.25%(註1) | 1年 | 3年 | 年租或平均年租的0.5%(註1) | 3年 | | 年租或平均年租的1%(註1) | 租約內提及的頂手費及建造費等 | 代價的4.25%(如根據租約須付租金);否則如買賣不動產般繳付相同的印花稅 | 複本及對應本 | 每份5元 | 註1:將年租/平均年租/租金總值調高至最接近的$100計算。 請注意,評定印花稅時將不會把任何於租約內提及的訂金計算在內。 香港證券的轉讓 由2001年9月1日起,售賣或購買任何香港證券須課繳印花稅,收費按代價款額或價值計算如下: 文件性質 | 收費 | 售賣或購買任何香港證券的成交單據 | 每張售賣及購買單據所載的代價款額或價值的0.1% | 無償產權處置轉讓書 | $5另加轉讓證券價值的0.2% | 任何其他種類的轉讓書 | $5 | |
86. 小業主 2010-12-13 01:25:12 |
|
好嬲呀,物價日日貴,層樓又縮水,想變現又唔值幾多錢,今次俾政府玩殘我們小業主,放假回深圳玩都唔敢亂駛,愈來愈自卑,就快變港燦! |
87. 小業主 2010-12-13 10:07:42 |
|
股票和樓係天淵之別,股票並唔係必需品,市民可以唔買,樓係必需品,唔可以唔住,當樓價大幅偏離市民收入,必需打壓,否則社會福利開支必然大增,甚至出現社會動盪。香港大部份小業主都係以自住為目的,一伙永留存,樓價大升,租值大升以至要多交差餉地租甚至管理費,對他們極為不利,所以樓價跌一跌亦非壞事。 |
88. 瑞銀你好野 2010-12-13 11:32:44 |
|
瑞銀的估計錯到離哂大譜,以後信佢都,這是所謂專家,嘿嘿嘿! |
89. 支持蔡志忠 2010-12-13 11:50:14 |
|
蔡志忠的文章很有見地. |
90. 問心 2010-12-13 19:43:16 |
|
股票和樓係天淵之別,股票並唔係必需品,市民可以唔買,試問一聲有幾多大學生借錢炒股,日日幾多C奶婆仔係銀行炒股,勤力過你返工;樓係必需品,唔可以唔住,租唔可以嗎?一定要買嗎?不如做個實驗,你話股災死得人多還是樓價下跌死得人多? 其實首要係政府改善社會經濟,並非出手阻壓任何投資市場,話晒都係自由經濟,現時香港經濟重要係金融業,旅遊業,零售業支撐;工業係香港差不多絕跡,早排新聞都講建造業好多工種都無人做,講緊D薪金都唔錯,但香港人點解有工無人做,怕辛苦嗎?本人相信能買到樓的人對社會貢獻不少,並非現在只會怨聲載道的一眾,八十後講買唔到樓,點解電視都有節目,推介一些樓盤可供選擇,還是八十後要用有限錢去買豪宅;現在的議員還不知所謂,無人幫我們中產都算,早前一位李議員開聲講明唔會幫一少數人,究竟佢講咩!記得我都有投一票比佢,選民都唔幫? 政府都講明新政策係為樓市降溫,唔係要樓價大跌;新政策亦無提供任何條件幫人上車買樓,反過來還提升市民做按揭的壓力測試;大家都無得益,講到尾政府賺晒! 其實「額外印花稅」背後目的是什麼,為什麼不能等賺錢離場先計數,是否因早幾年國內同胞在港買樓,賺錢離場之際,同時亦無付利得稅,稅局追數無門,為了補失漏洞,所以推出「額外印花稅」,實行先收稅。不對係雙重徵稅! |
91. 道格 2010-12-14 00:47:47 |
|
回應問心, 呢位人兄,政府出招,唔係打壓樓價颷升,美其名係防止熱錢流入,但好似流感針,有人打咗針後,抵抗力唔夠,死咗.政府話唔關D葯事,係D老友記或長期病患者的問題,轉頭唔覺唔覺又買過第二D葯. 而家一樣, 有事D人,唔關佢事,佢地無意想你死,只係唔覺意, 您講D理論,影響咁多範圍,佢地唔會兼顧到,您想多咗啦. 80後,你地又唔好開心,千期唔好覺得政府幫你地, 因為你地既問題, D大人會唔覺得係問題,你地經歷緊D心路歷程,D 叔叔同EE都經歷過,不過佢地無時間,亦唔會好似你地D時間多到要倒數,佢地要搵錢,日後為頭家努力.呢D理想你地呢年代已經放棄了. 大家冷靜下來,政府點會做到野,議員又點會比FREE LUNCH你地,要靠自己,無人向股票開刀,大家可以安心抄股票啦. |
92. 內情 2010-12-14 04:00:02 |
|
政府突然大轉軑,不顧自由經濟市場,使出恨招打瓜樓市,不走資本主義制度,改行社會主義制度,背後定大有文章,大家還記得總理溫家寶訪問澳門嗎?那時亦順便見了曾特首. 就在溫家寶訪問過後,港府立即推出打壓樓市的絕招,分明是中央下命令,香港穩定大於一切,反對派天天大吵大鬧樓價高,教唆年輕人反政府,這樣下去是不行的,要設法讓他們靜下來. 大陸政府視政權比生命更重耍,寧願落後50年也不給推翻共產黨專政,為了香港的穩定,也一定別讓反對聲音過大,現在最重要的是和諧,就算打跌香港樓價影響經濟,使港人身家大減,那又有何相干呢? |
93. 炒家 2010-12-14 09:20:43 |
|
無論地產市場向上或向下調整,炒家總是贏的機會較高, 我是一個炒家, 每天總花至少8小時在尋找好的房地產. 我什至不能算用了多少錢在這看起來簡單的工作. 不誇張地說,為獲得一個不錯的房地產, 我必須準備自己心態可以見神殺神, 遇佛滅佛. 活得好就是一場戰爭, 戰爭就需要殺人 ! “天生萬物以養人 人無一善以報天”!殺!殺!殺!殺!殺!殺!殺! |
94. 止蝕 2010-12-14 09:56:29 |
|
鰂魚涌太古城有炒家減價一成三,以三百四十八萬元摸出單位,持貨約一個多月帳面蝕十萬元。 |
95. 明白 2010-12-14 11:25:00 |
|
見了"內情"所講,終於明白事件的真相,難怪政府今次出手這麼恨毒! |
96. 60後港牛 2010-12-14 13:28:55 |
|
曾政府只識做show, 從來冇諗過好好的為我哋嘅將來打算. 申辦亞運但沒有為運動員在退役後的生計安排過, 中學减班但就冇好好的監管直資學校, 打壓樓市但大地產商屯地就唔理, 記者俾人摑就聲都唔聲. 唉, 剩係識駛我哋嘅錢. 我都想去新加坡. |
97. 香港人 2010-12-14 17:45:43 |
|
香港人返大陸真係地位愈來愈低,銀紙貶值太快,人民幣升得太高,我們將會好痛苦,反對派提出要政府干涉樓市,應該也干預物價才正確,香港最終或者要實行社會主義制度,才可得到低下層人民的擁護! |
98. 分析員 2010-12-14 20:58:33 |
|
政府早前推出壓抑樓市措施後1至2個星期,市場交投明顯較措施推出前減少約2成,中小型住宅樓價下調壓力較大,期內下滑約5至10%,預期明年住宅樓價將持續下滑,樓價將下跌10至20%,成交將減少約4成 |
99. 基層 2010-12-15 06:03:14 |
|
我們基層人士係好想香港成為社會主義國家,咁樣人民會公平公正一些,香港實行資本主義制度不太好,俾商界欺壓我哋,搶奪我哋財富,基層冇翻身之日. |
100. 回應基層財富 2010-12-15 11:00:27 |
|
你有財富比人[搶奪],咁就唔算太[基層]拉.我系真正的基層,因為從來不努力工作儲錢,成日埋怨社會唔公平.所以至今沒有[財富]可比人[搶奪],反而好想[搶奪]人D辛苦賺取的[財富],咁我就可以翻身拉,哈哈! |
101. 補回應基層財富 2010-12-15 11:12:28 |
|
仲有一批基層,冇我咁聰明,佢D凈系識得死做,唔識伸手向社會攞著數.呢班人通常系唔想要社會主義的,因為只有在資本主義的制社下,佢D先有翻身的機會! |
102. 前因後果 2010-12-15 14:07:26 |
|
今日社會市民大鬧貧富懸殊政府有責!但社會無人公道教育市民貧富懸殊的前因後果!長此下去可預期有天搶嘢都會無罪!勒索都會係公平!入屋趕走業主都變成正確!太恐怖了! |
103. 前因後果 2010-12-15 14:07:32 |
|
今日社會市民大鬧貧富懸殊政府有責!但社會無人公道教育市民貧富懸殊的前因後果!長此下去可預期有天搶嘢都會無罪!勒索都會係公平!入屋趕走業主都變成正確!太恐怖了! |
104. Professional 2010-12-15 15:59:22 |
|
施永青:中原指數反映實况 明報專訊】本報昨日獨家披露政府曾向中原查詢,為何中原城市領先指數於額外印花稅推出後,不跌反升。中原集團主席施永青也於昨日撰文指出,中原城市領先指數不會受市場的情緒所影響,亦不會為政府的施政所需而服務。除了成交數據,再沒有其他因素,足以影響中原城市指數。 稱不會為政府施政服務 施永青表示,當他發覺最近公布的指數與市場的預期不一致的時候,曾親自致電下屬了解。他發覺市場上的確存在著一些低價成交,但並非主流;大多數業主的心態都沒有因新政策而軟弱下來。他稱,如果業主是用家,會擔心賣樓後,不一定可以用同等的價錢,購買其他更適用的樓宇;當業主是投資者,變現的錢幾乎沒有利息收。 他同意,政府推出額外印花稅後,樓市明顯冷卻下來,據地產代理的反映,市場上的成交量跌了超過五成,個別地區更高達八成。 施永青稱,中原城市指數是以實際成交為基礎,經過科學方法統計出來的加權指數,他認為絕對可以反映真正市况 In 97, many non-professional homeowner involved in speculative buying. In 2010, only professional involved in speculative buying, normal home owners have gone through 97, and had much more money on hand, they can easily wait for another 5 years NOT to sell the property. Especially for those high end property over 12 millions. Why they need to cut the loss? if they had money on hand? If you had a lot of cash today, the best investment in greater china could still be property........ especially the good quality high end property... (sea view, good management, well developed areas, ideally it is under 3-4 years old....) such as in Island South, Repluse Bay, Peak... |
105. 基層 2010-12-15 16:26:43 |
|
政府所有儲備和香港所有資源都係我們的,呢班官商勾結者仲唔係搶奪我們的財產,大家睇睇民主派咁受歡迎就知道,因為他們申張正義,反對不公平嘅社會.真係好偉大! |
106. 注定下一代沒希望 2010-12-15 17:22:12 |
|
現在年青一代細個就是想十幾年免費教育到大學畢業,但又唔想努力,中學都畢唔到業時,又要有樓,又要生仔,要人權,沒想過自己讀唔成書就要更努力辛苦點賺錢,反來選擇日是上街遊行,邊用iphone4邊說沒錢買樓,成日想座享其成,全世界應給錢他們,但又沒問過自己付出過什麼。依賴終變廢人,我們中產死做都是為養家,沒說一句,那有時間去上街,手停口停,為有死忍。 |
107. 注定下一代沒希望 2010-12-15 17:33:39 |
|
每次聽到他們失業,他們都不知幾開心,因又有機會去旅行,苦惱去邊好,一年去四次旅行,而我,三年都無去過,唔敢請假,怕被炒,我們中產沒代價嗎?每日做十幾個鐘,有返工無放工,最好他們賺錢來平分,我都不想做,咁辛苦何必,有時想做一無所有更好,無產一身輕,無股無樓又不怕跌,無錢吃飯去遊行,又不用上班,自由自在,無住就公屋,亂來做人。這是真的世界嗎? |
108. 基層 2010-12-15 18:10:08 |
|
世界已經改變,香港都唔會例外,冇理由老人家咁唔開通,呢個係年輕人嘅世界,樓價一定要平至合理,年青才俊唔能夠安居樂業,香港仲有吔前途呀! |
109. 代理 2010-12-15 20:07:39 |
|
其實冇話公唔公平的,業主開乜價賣都得,香港好自由,不過炒家就的的確確正在止蝕走貨,真係契弟走得摩! |
110. 淡定有錢淨! 2010-12-16 15:59:43 |
|
銀紙會縮水!物業可升值!儍仔亂掟貨!無樓定仆直! |
111. 男人金句! 2010-12-16 17:17:56 |
|
豪宅、靚車、女人、名錶缺一不可!哈哈!祝聖快樂! |
112. 大隻講 2010-12-16 20:37:32 |
|
哈!大銀行仲做緊樓按H+0.7喎,好過借財仔借三佰幾万每月二千幾餘元息,你話了,擺一半在股票收息已夠還按息了,仲有靚樓住,直頭無本生利,財色兼收了,淨係自住已有咁多好處了,未有樓既也知点做了。 |
113. 大隻講 2010-12-16 20:44:02 |
|
借銀行三佰幾万後,港元貶值也是銀行既錢,但資產升值我就兩邊賺晒,唔借盡就儍仔了,仲係拖長30年還,到時升左再租比人,人地幫我供埋,爽爆,往後又再低買,重複又重複,想窮都難! |
114. 贊同大雙講 2010-12-17 11:03:58 |
|
如果將港幣換成人仔放系大陸銀行仲高息,加上人民幣又會升值.正! |
115. 大隻講 2010-12-17 15:27:14 |
|
THX no.114 如果將港幣換成人仔放系大陸銀行仲高息,加上人民幣又會升值.正!咁會唔方便,因每天只能汇到二万人仔上大陸,所以放在股票上,遲吓港交所宣布人仔可在港買股了,到時乜汇水也消失了,而股票因此而大升,唉想窮真難! |
116. 大隻講 2010-12-17 15:46:31 |
|
如銀行借到幾百万比你買樓,本人得一成首期,就算負資產也值得了,人生有幾多個柴九既十年去搵幾佰万?一佰万也要儲成十幾二十年啦,大不了咪破產!但比你買中升一兩成就已經唔洗做了,再找銀行加按變現去買股票唔睇好個市咪沽期指了,點都叫做賺租唔洗供比人的,又可以同人講住乜乜私人樓,唔洗比人睇唔起了,快快同親友們度度首期集亦成球,到時同親友們話連本帶利歸還好過買人仔加埋借據,用借口話結緍要擺酒,到時要睇你人際了,希望到時大家由蟲變龍唔洗日日話買唔到樓了事在人為!以上係本人既經歷如有雷同實屬巧合! |
117. 123456 2011-01-01 12:49:56 |
|
利率現時1厘,加0.25就係加四份一利息,始終都係要小心利率上升呢個因數~
|
118. 123456 2011-01-01 13:06:31 |
|
|
|