1. 子婷 2014-10-08 10:18:45
正是因為他們軟弱,他們不會有勇氣去自省。
他們的腦袋會自我欺騙,堅定不移地認為自己今天的抗爭是對的,而他人都只是任極權魚肉的懦弱順民、或是只顧自己的自私自利者。
因為無法接受其他聲音(即那些道出了他們的無知、自私、獨裁等等的聲音),他們會主動unfriend或無意識地疏遠所有非同一陣型的親友。漸漸地,形成只有同陣型的新朋友圈,並且自我強化「我是對的」這個想法。
2. To 1 2014-10-08 10:23:59
Sometimes people refuse to believe something, because they wrongly believed something else.
3. 子婷 2014-10-08 10:35:45
Indeed.
4. anggie T. 2014-10-08 10:45:14
Yes, to 1) Protestors have lost their directions already and supporters mostly are passionate but with very limited political understanding of what's happening. In other words, they are very stubborn people that refuse to grow with the country together and magnify their identity as a Hongkie.
For me, I see this as Identity Crisis, that is the failure of our education in the last 20-30 years......
5. 睇得通 2014-10-08 10:53:00
反佔中(40)佔中令軟弱和優柔寡斷的人崛起???
同時又令大部份想在香港繼續生活/繼續生存的人找到一個明確的方向/找到一個明確的決斷......
6. CH 2014-10-08 10:53:21
這種狂熱,在歷史上,不知害死了多少人,十分同意他們其實是弱者。
7. 懦夫 2014-10-08 10:56:47
8. 想在香港繼續生活/繼續生存的人找到一個明確的方向 2014-10-08 10:57:43
小學生早一個鐘出門口, 坐個幾鐘先返到學校, 放學又要坐個幾鐘先返到屋企, 一日冇左三個鐘, 仲要食飯, 補習, 學雜耍, 小小身軀, 人都癲。
揸巴士嘅出唔足車冇勤工, 揸校巴嘅回唔切車, 幼稚園又唔開, 學運人士曰:「唔好意思, 你要犧牲, 你去揸靈車啦」
針對哩個情況, 教育局應在中西區小學考慮出番半日制, 等大家彈性協調, 捱得幾耐捱幾耐。
9. 打工仔 Andy 2014-10-08 11:22:21
香港在1997年已經回歸中國, 接受與否都是事實!現在的繁榮得來不易!
〝抗爭者〞不要自稱代表所有香港人, 起碼本人並無授權過你地做代表!
同樣的行為,如果在其他地方發生, 我想其他政府已一早清場了!
請〝抗爭者〞立即停止一切犯法霸路行動!唔滿意就快快離開香港, 還我安定繁榮的香港!
10. 打工仔 Andy 2014-10-08 11:29:16
忍耐是有限度的,再佔下去, 〝路霸〞好快會變成過街老鼠!
11. 舍神 2014-10-08 11:44:56
我唔支持佔中! 但要清場又談何容易!
不是幾百人......是過萬人!大家唔可以當佢冇到! 呢個係現實。
圍師必闕, 當權者起碼都畀個假希望佢地丫.....落閘落得咁死, 變成死戰! 死戰是最恐怖!
上次投票有 180萬, 泛民 18席, 當權的17席! 唔通殺哂 90萬人? 面對成萬堵塞交通人仕,你去使硬郁佢, 點郁呢? 而家變相"非法合法化"! 呢方面中央及政府難掩過失! 有了呢次...以後佔街已是合理共識, 香港無寧日!
12. 睇得通 2014-10-08 11:50:23
〝路霸〞好快會變成過街老鼠!?????????
慘在香港人不打老鼠!!!
13. 堅定反佔中者 2014-10-08 12:03:23
網上睇到多左反佔中言論,我地要繼續發聲。識得有人支持佔中而日日掛住有時間就去佔中,多得呢件事令我學識獨立思考,仲有就係我估佢地而家唔會唸經濟事宜架啦!
14. c9仔 2014-10-08 12:26:30
等過2個月,風凉水冷,就知味道!
15. c9仔 2014-10-08 12:30:21
如果我喺大公司人事部,一定會keep住玩野學生的相片!
16. 亮劍 2014-10-08 12:59:06
其實绝大部分人,都是追隨者,他們平時係鵪鶉,叫佢亂過馬路都唔敢。
但只要有幾個領導者振臂高呼,帶頭作出位行為,咁唔知點解那班鵪鶉就會突然上晒腦,可以變成一班夠胆對抗全副武裝的暴民!
那些上過防暴訓練的警察,都親身嘗試過胡椒噴劑及催淚煙的味道同感覺,講到底係絕不好受,正常人應走夾唔抖!
但要是一群鵪鶉被感召成暴民的話,就會好像大聖爺上身咁,真係成支大号胡椒噴劑噴盡都阻唔倒他們的衝擊行為。
現場指揮官見胡椒噴劑不能阻止暴力衝擊,咁就要在那電光石火的一刻作決定!
全線撤退……咁企頭排嗰班警察及帶頭衝擊的暴民,就會被相格雙方的倒地鉄馬所傷,要是暴民發起爛渣,真係連防暴警察都會被繳械,後果可能係災難性!!!
穩守突擊……那就是928的情況,其實催淚弹的作用,係令衝擊者於短期感覺痛苦及不適,這會使暴民擊潰散,但我話过催淚煙最多只令人感覺痛苦,咁要是有少数人上咗身,真係執翻D催淚弹抛翻俾防暴隊都仲得。
作出拘捕行動……我唔知点解喺928當晚,警方在施放催淚弹之後,唔借暴民撤退之際拘捕帶頭攪事的領頭人,而係等示威者重整旗鼓,再次衝擊警方防線,做成今天曠日持久的局面。
一位在旺角當更的警察咁講:「旺角黑夜,楝咗兩個通頂,就係要我們保護呢班廢青!但佢哋仲反過來質疑保護他們的警察,話人有意放縱及勾结黑社會!廢青整夜嬉戲,與黑仔一起圍我們、挑釁我們,但唔知點解,傳媒鏡頭下的學生,總是何等乖巧、有祟高理想、主動執垃圾、可獨立思考等等……但差人就是走狗,要保佢哋喺險地無穿無爛免遭損!!!這個社會,實在太令人洩氣了……」
17. To 16 2014-10-08 13:05:47
傳媒梗係有落閘玩篩選啦, 尋日有好多講野有紋有路嘅家長受訪, 之後可能因為唔夠嘩眾取寵而冇播到出黎。
18. 學生已向前看 政客勿阻泊岸 - 石老師工作室 2014-10-08 13:16:34
學聯與政府已準備展開對話。對絕大部分希望和平解決當前困局的港人來說,這是個好消息。我們深切期望對話能有積極作用,帶來正面成果,而另有企圖的政客必須停止「抽水」,阻撓「圓滿解決」之船泊岸,禍及香港。 學聯與政府已就會面安排三項原則達成共識,包括同意多輪對話、雙方在直接及互相尊重的基礎上對話,以及政府貫徹落實取得共識的成果。此外,雙方亦同意對話以公開形式,讓公眾了解對話過程及內容。討論議題則聚焦政改,而細節仍待商討。重要的是,對話有成果之前,政府不能對金鐘、銅鑼灣及旺角三個佔領地區,動武清場。學聯希望所有原則及框架達成共識後,才開始對話,亦希望政府官員提出政府想法。至於會否考慮泛民早前提議的有公民提名、提名委員會,以及政黨提名的三軌方案,作為對話內容,與政府商討,學聯則說要得到示威人士同意。 現階段要學聯與政府連細節都商定並不實際,正如本欄經常強調,雙方對話,誠意和勇氣同樣重要,絕大部分港人都樂見其成。不過,有部分評論卻唯恐天下不亂,呼籲提防解放軍、武警介入以武力鎮壓等等;又指最近在社會名人、領袖勸喻學生撤出佔領區域,會「傷害」到學生,而且連番質問勸喻學生撤離的社會領袖的立場。這些名人或領袖都是社會上有影響力的人,包括前特首、退休法官等,我們都傾向相信他們是出於良好的意願,勸喻學生,卻被指為會「傷害」學生,甚至連番質疑其發自真心的動機,以小人之心度君子之腹,真是情何以堪?另一方面,我們反而看到很多被評為「政治抽水」的礙眼情形,包括佔中發起人對學生行動反應的遲緩,以及只有少數泛民議員一直留守支援示威者的政治姿態。 社會普遍認同:大部分學生參與今次運動的動機和目的都是純潔的,今時學聯與政府既已抱積極態度,準備對話,我們便應要求政棍議員不要在議會上(如短期內可復會的話)追究各種所謂的責任,以免橫生枝節,阻撓事件圓滿解決。最有智慧的調解並不是互相指出你錯我對,而是要指出各有責任,各要承擔。這不是說是非不分,各打五十板交貨,而是要指出事實─ 一隻手掌打不響。否則,雙方糾纏於責任問題,只懂進行死因研究,失卻時機,實無助於解決當前難題。 今時學生既然放開了一些包袱,向前看,準備與政府對話,他們甚或可能提出個建設性的創意方案,拓新局。 只識「抽水」的「政棍」,包括某些尊貴的議員大人,應向學生學習,切實為香港尋求一條可行的出路。
19. 中環 high tea 2014-10-08 16:27:25
本周一,有部份報章刊登了不少支持警隊的廣告,大家都感受到警務人員在過去十多天受到空前的壓力,因此要幫他們打打氣。
過去幾年,每逢有警方與示威者衝突的場面,總有議員和傳媒質疑警方有沒有過份使用武力,但這一次佔中行動,因為警隊在「九‧二八」用了催淚彈驅散衝擊警方的示威者,令到一般市民也認為警方過火,質疑警隊的聲音此起彼落,傳媒對警方的提問更加尖銳,這對身處壓力煲的整個警隊是絕對百上加斤。市民認為警隊不應用催淚彈是基於專業判斷,還是感情和印象因素?
在「九‧二八」負責發施號令指揮警員發放催淚彈的高級警官,日前接受《南華早報》訪問時說,他對作出這一個決定沒有遺憾(noregrets),如果再有這種情況,他的決定也一樣。
公眾誤解警棍武力水平
他說沒有遺憾是因為若他不下令發放催淚彈,而後排示威者不斷跟隨前排示威者向警方防線衝擊,在當時示威者高度密集的情況下,一旦警方防線突然失守,有機會出現人羣踐踏的大混亂情況,造成公眾安全問題,因此他下令發放催淚彈。他說放催淚彈不是為驅散群眾,而是要停止大概200名猛力衝擊警方防線的示威者再進逼,而導致防線失守,他更說用催淚彈絕對沒有政治考慮。他承認這個做法是大動作,因為催淚彈擲在人群,放出濃煙的情景,令人吃驚,但他認為不放催淚彈的後果更嚴重,因為不放催淚彈,警方要用警棍擊打激進示威者,這樣做會導致如斷骨、流血這一類更嚴重損傷。他說公眾也許有誤解,以為用警棍的武力水平低於催淚彈,但事實不是這樣。
上述是警隊對使用催淚彈的一個比較完整的解釋,市民是否接受相信因人而異,但如果我們可以退一步,想一想,回想電視鏡頭和網上廣傳的短片所見,在數以萬計的示威者當中,走在最前線與警務人員只有咫尺之隔的示威者,確有猛力衝擊警員的份子,警方不提升所用武力的級數,真的可以頂得住、守得住防線?從這個角度去評論警方的行動,我們真的應該批判警員過份使用武力?大家設身處地去考慮警方的情況,會否同情警方是迫不得已?
香港犯罪率極低
催淚彈一役後,接着而來是旺角的衝擊事件,有泛民議員和佔中者批評警方沒有管治意志,縱容黑社會。在這些人作出這種指控時,他們掌握了甚麼證據,可以對警隊作出這樣嚴重的指控?任何人在電視鏡頭前,都可見到示威者和反佔中者亂作一團,警務人員努力協助被衝擊的佔中人士離開現場,那些對警隊信口開河的指控,絕對侮辱警務人員的專業性。香港警務人員會因為佔中而去勾結黑社會合作的想法,簡直是匪夷所思。
泛民和佔中人士現時眼前只有佔中,佔中也許是他們的一切,但警隊每天在金鐘、銅鑼灣、旺角處理佔中示威之餘,還要在全港其他地區執勤、打擊黑社會活動,警隊真的會縱容黑社會?
警方過去幾十年全力打擊黑社會活動,令香港一直成為有犯罪率極低的宜居城市,警隊會為一場佔中去勾結黑社會?上綱上線的批評者,到底是惡意中傷,還是常識欠奉?
部份佔中示威者為了維護道理在我這一方,不停攻擊警務人員,打擊警隊威信,他們有想過這種肆無忌憚的做法對香港有幾大傷害?他們可有想過有一天黑社會都仿效他們,視警務人員為地底泥,而不停衝擊警隊時,香港還會是一個安全城市?若佔中人士真的能夠冷靜下來,希望他們可以反省自己是否對警隊不公!
20. san 2014-10-08 16:46:21
博士講得超好!
21. 望東樓 2014-10-08 17:01:03
一個夜更的士佬 與 一個佔中者的對話
琴晚晚上十點幾,生意認真麻麻地,我去到觀塘 APN 等客 ... 乘客 : 司機大佬,唔該旺角 .... ( 見到佢一身黑衫黑褲黑社會既造型,大約估佢去旺角佔中,立刻無名火起,想踼佢落車,但由於生意真係好差,唯有忍住啖氣先。。。 ) 我面帶微笑 : 好,係唔係去佔中果度呀? 乘客 : 係阿,琴日我地被人搞,今晚要去支援,要去番桌。。。 我仍然很有禮貌面微笑的道 : 支援好,番桌好! 乘客 : 司機大佬,你都支持佔中呀? 我深呼一啖氣 : 支 ...... 支 ... 我心諗 : ( 支 ! ) 乘客 : 反佔中班人擺明就係收錢搞事啦,一點良心都無。。。 (去度呢一刻,我真係忍唔住 ) 我 : 老老實實,我琴日都有份去反佔中,你口口聲聲話反佔中有錢收,請問係邊度收錢 ? 乘客 : 下,你唔係支持佔中架咩 ? 我 : 我係支持佔中,唔係支持佔旺,佔銅,佔金鐘,你地係唔係唔知道中環係邊呀? 駛唔駛我車你去呀? 乘客 : 司機,你冷靜 d 先! 我 : 成日話佔中佔中,你地旺角佔過少少去旺中(旺角中心),我都當你地係佔中,呢家塞住條 阿皆老街,彌敦道 都唔知做乜? 乘客 : 佔旺係想令到民眾醒覺,令到大家關注我地呢個行動。。 我 : 咁比你地搞一搞,我直頭成個人醒覺晒啦 ! 乘客 : 唉,司機,我都知佔中對你地做成影響,但要鬥爭,就必然要有所犧牲,你要怪就去怪 689 啦 我 : 你要鬥爭,就要我地犧牲,呢個係乜道理呀? 乘客 : 咁 d 差人捉左 d 打人既人,然後私下放左佢,又咩道理呀? 我 : 差人點做 , 關我能事!老老實實,佢地成日抄牌,我恨不得你地燒左個交通部佢,問題係你地的的確確阻住條路呀 ! 乘客 : 為民主自由係咁架啦,司機你都唔好埋沒你既良心,一齊黎支持啦 ! (講到呢度,我實在頂唔住氣,將架車泊埋阿皆老街近九龍城警署一邊,決意同佢理論一番 ! ) 乘客 : 司機,你做咩停車? 我 : 呢程我當送比你,唔收你錢,我問你,你地成日話香港無自由,到底你地覺得邊度無自由先? ( 這時我抬頭一望倒後鏡,看到這個乘客咬牙切齒,手握拳頭,而且面色陰沉,在的士界打滾多年經驗話比我知。。。不對路,經歷過多件靈異事件既我,亦都不自覺地心寒起來 ! )
乘客: 共產黨d 暴行,你唔係唔知下麻。。司機。。
( 我問佢香港有乜唔自由,佢竟然答我共產黨,我絕對有理由懷疑佢精神狀況極度不穩定,為了自身安全,我決定先去安慰佢 ! ) 我: 你。。冷靜d 先,共產黨係**我都知,不過要反共產黨都要食飯ga ,宜家你地咁塞住條街,係阻住人地搵食喎! 乘客大聲喝道: 我地香港人唔係豬,唔係餵飽我地就得,我地要真正民主,真正自由,司機,你真係甘心只做一隻豬咩? ( 這句我真嚇左一跳,除左係因為佢大喝一聲之外,最大原因係一個香港人努力工作,安居樂業,對佢地黎講只不過係一隻豬既行為。。) 我: 我....... ( 當我正想把話講落去時,這個乘客已經搶先把我既說話打斷) 乘客 : 你等等先,我未講完,你地唔好咁自私,淨係掛著搵食得唔得呀? 我 : 驚訝地:我............. 我自私? 乘客: 我地為左爭取民主自由,係條街度訓左不知幾多日,你地唔支持唔緊要,都唔好阻住我地 ! 我一臉無耐: 我.... 我阻住你地? 我心諗:(你地霸住條馬路,搞到民不聊生... 係我自私?,你地搵d 雜物封著條馬路,竟然變成係我阻住佢地。。。佢係唔係痴線架?) 乘客: 如果香港人個個都好似你咁,呢個香港就無得救。。。 ( 呢一刻我終於明白到,身為一個平民, 係唔應該介入學生同政府之間既鬥爭。。) ( 點解?因為好明顯,呢場並唔係一場普通既所謂公民抗命,而係納粹黨大戰共產黨, 像我這種平民百姓介入當中,只會弄得屍骨全無,身敗名裂......) 我: 你既說話令我矛塞頓開,小弟佩服萬分,我真係諗唔到你地為左民主自由,可以咁偉大 ! 此時,呢個乘客既電話響起來... 乘客: 我聽個電話先... " 喂,未到阿,我岩岩講服左個的士司機支持我地既佔中行動.." " 轉移去金鐘?,咁啦,係洗衣街等啦,個的士司機好支持我地,唔收我地錢" ( 聽到佢係電話既對話,我內心泛起莫名既恐懼,腦海裡浮現著" 騎劫" 二字 ) 乘客: 司機大佬,唔該先去洗衣街接一接人,然後再去金鐘。。唔該 ( 我所擔心既事終於發生了 ) ( 騎劫我既民意,我可以忍,想騎我架的士!?我吥!妄想!) 我: 下?金鐘,我係九龍車,香港果邊我唔係咁熟路喎,咁啦,呢程我免費車你去到旺角,你地去搭第二架車啦 ! 乘客: 唔緊要,我識路,我可以帶你去 ! 我: 其實我今日屋企有d 事,諗住車埋你出旺角就收工架啦 ! 乘客: 講真,屋企既事你之後可以慢慢再處理,但係爭取真普選,如果今次錯過左,以後再無機會既啦 ! ( 真係生舊叉燒好過生你) 我: 言下之意,你認為爭取真普選比起屋企重要? 乘客: 咁講,屋企係屬於個人既事,爭取民主自由係全香港人既事,我地佔中,日曬雨淋,我地唔係為左自己,我地係幫你去爭取,幫香港人去抗爭...... 我:..... 幫我去爭取,幫香港人去抗爭.... 你地日曬雨淋,日日訓街,爭取左咁多日,就係為左我去爭取........ 封左幾條馬路,我簡直感動到想喊 ! 乘客: 我地日日咁辛苦為香港,你地又做過d 乜呀?你為社會做過d 乜呀? 我: 原來你覺得日日訓街塞住條路就係為香港付出,為社會貢獻,我真心覺得,你地將來唔駛去搵工,直接去做一個職業流浪漢.... 乘客: 講極都唔明,爭取民主自由,你識個屁咩?! 最後,個佔中人氏都有比返程去旺角既的士錢我。。
22. 打工仔 Andy 2014-10-08 17:01:14
警方指,港九多條主要幹道,在今天早上的繁忙時間,合共有二十多公里道路擠塞,情況跟昨天相若。由於主幹線被堵塞,一些輕微交道事故,同樣令道路嚴重堵塞。警方說,港島北區昨日傍晚繁忙時間嚴重擠塞,由下午約五時開始,持續到晚上八時左右。旺角和灣仔區多個地區的道路被障礙物堵塞,但並沒有人集結,呼籲佔領人士移走障礙物,重開行車線 。
23. 打工仔 Andy 2014-10-08 17:04:16
《人民日報》再發表評論,指出越來越多「佔中」參與者清醒過來,選擇退出,表明極少數組織策劃者的違法行徑不得人心,他們別有用心的企圖已被識破。
評論指,「佔中」參與者絕大多數是涉世未深的青年人,受到組織策劃者利用、蠱惑和蒙蔽,希望這些年輕人看清街頭政治,乃至顏色革命的本質,學會和平、理性、合法地表達建設性意見。
評論認為,「佔中」鬧劇只是一個波折,雖然給各方面都帶來負面影響,但任何阻力和障礙,都阻擋不了香港前進的步伐。
24. 打工仔 Andy 2014-10-08 17:06:33
保普選反佔中大聯盟要求佔中三子,學聯及學民思潮停止繼續呼籲市民上街 ,以及珍惜和確保實現與特區政府對話的機會。大聯盟希望學生立刻離開高危的佔領區,市民應以各種形式向警方及政府保安人員致敬,大聯盟又促請曾參與反佔中簽名行動的市民應該站出來表態。他們要求示威者還路於民,恢復秩序。
25. 打工仔 Andy 2014-10-08 17:14:17
發動佔領行動的人要為事件負責!
26. AC 2014-10-08 17:16:39
The biggest problem is there are media keep brainwashing people.
apple daily is one
webcast like http://memehk.com/ is one. there are quite a few others.
(i also listen to Siu YY's program)
Their fake reasoning sometimes sounds quite convincing and difficult to negate without deep thoughts and knowing what is happening in other parts of the world.
As long as these media keep operating, our youths will be kept turning into little red soldiers.
27. agree with 16/f 2014-10-08 17:32:33
Siu YY is the top commentator among those bastards. I sincerely hope that high-hand from this group and monitor his program and post all the damn fallacies in his speech. This could help Hong Kong and our future greatly.
28. 東 2014-10-08 17:36:57
(點解?因為好明顯,呢場並唔係一場普通既所謂公民抗命,而係納粹黨 大戰共產黨, 像我這種平民百姓介入當中,只會弄得屍骨全無,身敗名裂......) 其實係 "唔納稅黨" or "共你產黨" 大戰中國共產黨....
29. To 22 2014-10-08 17:45:57
打埋最後一張牌矣, 睇吓明早啲 NK 班晨咁早出門口, 校車接唔切, 企響條街度吸廢氣, 之後得番半條命返到幼稚園, 哩班佔中人士真係千古罪人矣。
灣 仔 及 中 西 區 幼 稚 園 明 日 復 課
30. 打工仔 Andy 2014-10-08 18:14:12
再有人不守交通規則非法行出馬路, 就全部要票控!
31. 朗晴 2014-10-08 19:38:43
幕後攪手对峰峰说:都做得不錯,幸苦了,然後再指一指另一边,看見一叠又一叠放滿一地的百元美鈔,攸然的说:能多见点血你可以拿一半,若然解放军出動你不单可以全拿,还會有私人飛机送你一家人到美国。
Democrazy 瘋狂民主
大英字典又添上一个新名詞了!
32. 三T 2014-10-08 20:50:51
如果為左民主或個人理想,就可以公然犯法,攻擊執法。他日政府都可以以政治需要而無視法律,咁真係民主未到,一國兩制先亡,法治先亡 ! 法律系同學無論法律幾叻,日後只能淪為異見者或者政治打手, 一切始於今天 ! 快D轉系啦, 同學。
33. 珍惜香港 2014-10-08 22:24:29
【珍惜香港 】 最近有
網友 响度分享咗
Timesforjacob 嘅一系列影片,今日亦有朋友想我組合一下等大家可以易啲睇;呢個當然喺義不容辭啦!套片暫時只喺完成咗三集,而作者亦預告會出第
四 同第
五 集。我唔會 CHECK 住佢,如果大家知道有 UPDATE 嘅話,可以响呢度通知聲,我就會加埋落去下面串影片度。
【民間智慧看 928 】 VIDEO 我唔喺教徒,但對於
傳教士式 演繹,喺有啲童年陰影嘅;所以作者一開聲,我就知道佢喺基督徒。ANYWAY,作者嘅分析,喺好深入同客觀,以愛解結,亦好正面。去到
第三集尾聲 ,作者用成長咗嘅
稗子 比喻
成魔 嘅佔中者:「稗子喺企得好高,高高在上嘅一啲領袖,完全唔會謙卑,亦唔會妥協」。
凌駕法律嘅權力,對於入世未深嘅年青人,的確喺幾具誘惑嘅!
34. 子婷 2014-10-08 23:19:47
21樓PN個分享真係好好笑!
如果係真既,真係好反映到d人到底有幾上腦!佔中佔到癡咗線..!
35. 打工仔 Andy 2014-10-08 23:47:28
36. 啦啦隊 2014-10-09 00:56:47
37. 查小欣 2014-10-09 02:37:45
反駁黃子華(2014-10-08) 黃子華棟篤笑紅館開騷,穿全套黑西裝跌襠褲出場,玩味十足,開口便倒自己米搞氣氛:「甚麼世代?仲咁歡樂成何體統?仲有心情聽人講笑。」
反駁他,正正是這個世代,社會需要笑聲來緩和一下,如果一家人入場笑餐飽能修補因佔中弄致破裂的關係,各執己見的朋友齊齊大笑,由 unfriend 再 friend 番,張飛再貴都值得。
香港重傷,四分五裂,四周都變成維園,隨時開壇爭辯撑佔中和反佔中,就連跑步時身邊也有三五成群的跑友,邊跑邊討論時勢,電視新聞不停播佔中畫面,收音機、報紙、網上都是講佔中,WhatsApp群組十吋長的佔中和反佔中文章、短片、意見,實在令人勞累,患上佔中疲勞,要給自己透氣的空間,抽離一點冷靜一下,拒絕再接收有關消息。
舊同學飯局,當中有從佔中小休來聚舊,亦有旗幟鮮明反佔中的,開飯前先跟他們約法三章,不談佔中,不講政治,不論時局,純粹聯誼,免傷和氣。
遠在外地唸書的年輕人,在fb知道留港升學的外籍同學因為催淚彈的震撼,憤而走到金鐘去,年輕人雖然人在外,心卻捲進事件中,特地隔空問:你站在哪一邊?
如此複雜的議題,難靠在手機上用三言兩語交代,簡單由衷的答:站在和平一邊。
抱的態度是,不會去說服任何人,請也不要來說服我,沒有人知道自己處身的是光明還是黑暗的一邊,一切還有待歷史來證明。
當下,誰可以令受影響而生意大跌的人、要兜路上學上班的人都能回復笑面便是救世主。
來源:查小欣.娛樂酷辣辣
http://www.etnet.com.hk/mobile/tc/columns_article.php?id=27946
38. 門口狗 2014-10-09 08:43:35
有句俗話叫門口狗。只會向無反抗力的人發惡。
39. 珍惜香港 2014-10-10 02:02:24
40. 珍惜香港 2014-10-13 02:30:43
【珍惜香港 】 續 39/F
各位,
第五集 已經出咗,我亦跟手加埋佢入上面
33/F 串影片度,可以
CLICK 上去睇。呢集應該喺最 LAST,主題為
借刀殺人 。其實,你 BUY 佢唔 BUY 佢,唔喺最重要;最啱聽嘅,就喺,無論你乜顏色,黃、藍、綠,乜都好,喺時候要
速速離開呢個戰場 啦!
41. 引刀一快 2014-10-13 07:32:44
曾俊華引述美朋友稱市民包容堵路展港文明 香港電台 – 19小時前
相關內容 查看相片 曾俊華引述美朋友稱市民包容堵路展港文明
正在美國訪問的財政司司長曾俊華發表網誌表示,美國朋友亦關心佔中情況, 美國人從電視上看到數萬人的集會,雖然有較激烈衝突,卻在數小時內恢復平靜,沒有人嚴重受傷、沒有縱火破壞,在美國幾乎是不可能想像,反映香港警方和示威者都非常克制。 呢樣就正式 係 “溫室效應”
香港嘅靚仔都係溫室貨色,口講都唔係咁得,打交就更加唔敢喇。
他引述朋友說雖然道路阻塞,令很多其他市民不便,但市民整體非常包容,展示出香港社會高度文明和尊重言論自由,有美國朋友說從 事件中更肯定看到「一國兩制」成功落實。 英雄所見略同!!!他日統一臺灣,今次各界(香港政府、佔中者、反佔中者(except紂螎))反應同態度,應記一功!大家真係做咗個好好嘅示範,呢枱戲120分!!!!阿爺采取嘅態度表現,明顯 汲取 咗過去嘅經驗,恰度好處。
曾俊華說,示威同學已透過佔領幹道,把他們的信念深深刻劃在每個香港人腦海,包括與他們意見不同的香港人,認為學生是時候離開街道,讓社會恢復正常運作。曾俊華認為不應視不同意見人士為敵人,反而應該爭取他們支持,否則政制發展永遠不能向前走。
曾爺呢個講法,係成個事件裏面,迄今我睇到最有見地。
曾俊華又表示,美國人亦很期待滬港通正式啟動,認為是國家經濟金融改革的重要一步。
42. 珍惜香港 2014-10-13 11:31:09
【珍惜香港 】 TO:41/F 引刀一快
引刀兄,你 POST 咗 N 次,真喺盲嘅都睇到。關於佔中,我諗你最好過嚟香港親身感受一下。除咗 YOUTUBE 啲爆哂棚嘅資訊之外,仲要去一去
旺角 ;記住喺响
凌晨之後 。
至於財爺曾,我幾時都話,佢呢份人,喺好
深不可測 啦!哈哈哈!
43. 引刀一快 2014-10-13 16:34:19
珍惜香港兄
旺角我尋晚去過,因爲我坐大巴返香港,就喺正果度隔離街落車,仲睇見杜琪峰拍戲添!
我今日買咗好多嘢,行路返屋企,因爲銅鑼灣佔埋。
你估我冇感受咩?有嘅,不過......................
最大感受,就係曾財爺講嘅嘢,同我一直嘅睇法不謀而合。
44. 珍惜香港 2014-10-27 02:48:23
【珍惜香港 】 續 40/F
以為喺最 LAST,原來唔知唔覺,
第六集 同
第七集 都已經出咗啦!
第六集 上半部質疑所謂民主嘅
國際標準 ,下半部就對美國進行
深化心理戰 嘅細節作詳解;而
第七集 喺回應佔中者計劃尋日搞嘅
公投 ,批評佢地收集學生,特別喺
未成年人仕 嘅手機同身份証號碼呢個不當做法。不過,公投最後喺取消咗。
最新呢兩集都已經加埋入上面
33/F 串影片度,可以
CLICK 上去睇。