ENG
瀏覽人次:53701    回應:81

究竟有幾多宗四按

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  我在2月9日,發表了一篇「細價樓爆煲論」,當中提及大約有1,200間財務公司參與按揭業務,涉及12,000宗四按,立刻受到各方抨擊,有財務公司負責人表示,參與按揭業務例財務公司不足100間,四按不足100,現在,大家應該知道參與按揭業務的財務公司不只100間,至於有沒有12,000宗四按,已經沒有財務公司的人反駁,他們知道,真正的宗數將慢慢浮現出來,唔講好過講。

  我說的四按與財務公司所說的不同,他們說的是單一物業有四次按揭,而我所說的是該物業按了四次的意思,即是某一個人在買樓時,在銀行取得首按之後,部份首期由財務公司支付,這便是二按,這個數目不少於50,000宗,而且每一個工作日增加100宗,當那些人未能繼續供款,他們便會將物業轉至財務公司做按揭,我認為這是三按,但財務公司則認為是首按,三按之後,九成人會在一年內加按,即是四按,四按之後,兩年內最少有四分一物業會變成銀主盤,所以我說三年內有一萬個銀主盤亦是經過推算,不過,現在出現的銀主盤很快會被售出,三年後巿場上有幾多個銀主盤我又唔敢講,如果經濟環境不佳,超過一萬個亦不出奇。

  至於是否會爆煲,就見人見智,我說如果政府出招,樓價三個月內就會掉頭向下,如果政府唔出招,三個月就變成六個月,而我單方面與林一鳴的約會就是在8月14日,中原指數是否高過136.64,如果高過,我就是輸家,雖然現在仍然高於136.64,但了解物業市場的人,在衡量過形勢之後,亦有不少人認為我有機會贏,不少地產商亦有此想法,所以他們以二手樓的價錢賣新樓,現在,指數仍然不跌,但反映指數的二手樓巿場成交量太少,業界叫這是乾升,但根本不是乾升,只不過有個別單位在某種原因之下做出高價。現在,新樓盤已經吸納巿場上九成購買力,二手細價樓業主如果唔減價根本賣唔出,雖然大部份小業主在借貸少,利息低的情況下防守力甚強,如果睇數據,樓價根本沒有機會下跌,但有財哥幫忙,這個缺口很快便會打開,當樓價停止上升,向財務公司借了錢的人再不能以貸冚債,物業變成銀主盤後,樓價便會下跌,除非現在向財務公司借了錢的小業主能夠清還財務公司貸款,否則,總有一日,他們按在財務公司的物業一定會變成銀主盤,如何清還,我真的冇計。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 歷史長河 2015-04-10 08:39:42
博士,小弟才疏學淺。即便中原指數8月份低於136,怎能稱之為'爆煲',請指教。
2. 亂up 2015-04-10 08:44:56
湯博士,唔使擔心,你應該係輸硬。
3. 支持博士 2015-04-10 08:56:23
好友輸硬
4. 放下它 2015-04-10 09:31:32
who care爆煲. 這两天大家忙於抄股.哈哈.
5. 引刀一快 2015-04-10 09:52:14
如果八月份CCL低於136,從140囘調136,可以講係下降拉開帷幕。
6. Johnny 2015-04-10 10:23:23
136都係好貴啊點頂啊?
7. Peter Paker 2015-04-10 10:49:14
價跌冇所謂,最緊要租升咪得 law。由於租金係租客及業主傾出來的結果,租金升很大程度反映需求>供應。試問有冇聽過一樣物品的需求持續上升但供應不足下,其價格(包括樓價及租金)會跌?有的話,我估果你可以去攞諾貝爾獎

8. to Pp 2015-04-10 10:58:24
你收皮啦,成日黎博士度派膠,插博士黎幫自己嗰边拉客。
比啲氣量出黎,博士都無係你嗰边駁你啦。

9. marco388 2015-04-10 11:08:34
樓市膠著。樓市唔爆股市爆,不過係爆上。
呢幾日個個都掛住炒股,執返d,當收多幾個月租。
無時間,無心情理個樓市上定落。反正都唔會係呢幾日。
10. To 8 2015-04-10 11:13:52

你至收皮啦,人地博士已經响度 CALL 緊三英出番嚟撐場。

你唔好再响度攪分化,枉作小人啦啦!

11. 中女社社長 2015-04-10 11:28:51
To 7樓PP

我冇打算賣, 當然最關心租可以升幾多 XD
12. what goes up must come down! 2015-04-10 11:29:57
過去7年股市低水樓市高水,而家眾人醒覺,一定會沽樓買股,而家唔沽樓,有如中六合彩唔去收錢。
股市升1倍樓市就要跌一半。
13. To 12 2015-04-10 11:35:39

賣樓賭股?傻架??

14. 閒人 2015-04-10 11:36:17
To: 8/F

唔駛口出惡言嘅,大家講道理啫,而事實上係湯生嘅講法好有問題,無根無據就話爆煲,啲有需要買樓嘅好容易嚇親,就咁比爆『煲煲論』和『12000二按論』誤咗一世而永遠都上唔到車。

你又何必助湯為虐呢!
15. to 10 2015-04-10 11:40:07
當樓價停止上升,向財務公司借了錢的人再不能以貸冚債,物業變成銀主盤後,樓價便會下跌

to 10f agree, 三英開始同意博士爆煲論
16. Peter Paker 2015-04-10 11:50:22

To: 8/F


我是一個只忠於事實及理據的人,若然閣下有足夠理據,我會接受閣下的論點,並會感謝閣下的提點。


第二,我寫冇任何實質回報,包括$及名氣,都係果句,我是一個只忠於事實及理據的人

17. to 16 PP 2015-04-10 11:59:00
我亦是一個只忠於事實及理據的人,至目前,我完全同意博士見解,若然PP閣下有足夠理據駁倒博士分析,我會接受PP閣下的論點,並會感謝PP閣下的提點。


第二,我寫回應亦同PP 閣下一樣並冇任何實質回報,包括$及名氣,都係果句,我亦是一個只忠於事實及理據的人

18. 閒人 2015-04-10 12:14:52
To:17/F

博士的爆煲論和12000二按論並無任何數據支持,一個忠於事實嘅人係唔會毫無保留咁完全同意呢啲論點嘅,但係你又話你自己係忠於事實及理據嘅人,嘩。。你真係好自我矛盾呀。
19. Peter Paker 2015-04-10 12:19:44
To 17/F

The below are the facts about > 1st mortgage

----------------------------------------------------------------

節錄自金管局副總裁阮國恒2015320財務公司的物業按揭貸款情況與逆周期措施 一文,內容如下:

 

1.    金管局有否了解財務公司承造物業按揭貸款的情況? 有沒有最新的數據? 對樓市和銀行體系有何影響?

 

金管局不時要求銀行提供它們貸款予財務公司的資料,以便了解銀行與財務公司的信貸關係。根據金管局收到的資料,在201412月底,有45間銀行向59間財務公司提供融資。當中,29間財務公司有經營物業相關貸款業務,這包括大部分目前市面上比較活躍的財務公司,涉及以物業抵押的貸款(包括按揭和其他一般周轉使用)總額約為92億元(去年6月底為86億元),跟本港銀行業總體約9,900億元未償還住宅按揭貸款總額比較,僅約為百分之一。可見財務公司借出的置業貸款金額並不足以影響香港樓市的發展

 

此外,香港銀行向該59間財務公司提供融資的總額只有270億元,佔銀行體系總貸款額不足0.4%,比例甚低。當中,有提供物業相關貸款的29間財務公司從銀行取得的資金總額為200億元。因此,這些財務公司是否穩健,並不會對銀行體系帶來系統性影響

 

若大家有興趣,可到金管局網頁參閱全文。


http://www.hkma.gov.hk/chi/key-information/insight/20150320.shtml


------------------------------------------------------------------------------------------------------


表:財務公司承辦私人住宅樓按合約登記統計
登記年度 合約宗數
一按 二按 三按或以上
2011 3047 2949 327
2012 3196 3085 563
2013 3448 3629 847
2014 3883 4506 975
註:1.私人住宅包括一手及二手現樓,不包括樓花。
        2.財務公司不屬於三級制銀行。
        3.一按包括Tripartite按揭
中原地產研究部
2015年2月12日


http://hk.centanet.com/home/ArticleTemplate4.aspx?id=60359&hc_location=ufi


---------------------------------------------------------------------



20. Li 2015-04-10 12:20:29
Can any one tell me why the Peninsula East need to sell at a low price ?
   
21. Peter Paker 2015-04-10 12:28:52

Per 金管局住宅按揭調查

新提取按揭貸款              金額                      宗數

2011年                           HK$2,277.8億        95,854宗

2012年                           HK$1,918.5億         76,743宗

2013年                          HK$1,650.8億             59,572宗

2014年                          HK$2,120.8億             69,610宗


財仔,算D咩??????



22. 流浪漢 2015-04-10 12:29:52
To 20

購買力累積並唔係呢D價位
23. Peter Paker 2015-04-10 12:33:56

As at Dec 31, 2014


未償還按揭貸款總額只有HK$9845.4億,根據21/F 的新提取貸款金額去看,香港 mortgage 還$速度係极高,High Risks??  Where are they?

24. Peter Paker 2015-04-10 12:33:57

As at Dec 31, 2014


未償還按揭貸款總額只有HK$9845.4億,根據21/F 的新提取貸款金額去看,香港 mortgage 還$速度係极高,High Risks??  Where are they?

25. QQ 2015-04-10 12:34:27
財仔比博士擺咗上枱,一定罄個辣雞 : )
26. 萬斯菲爾 2015-04-10 12:38:17
我同博士講:在8月14日,中原指數會低過136.64,估計約123左右,博士必勝!
27. 村長 2015-04-10 12:42:03
陳志雲加按自住豪宅買 pavilia hill, 咁佢間自住豪宅算唔算 2...3...4 按?

另佢新買的 pavilia hill, 講到明首期來自加按自住樓, 咁佢間 pavilia hill, 首期 + 上會, 又係咪即係已經有 2 按 ? 
28. BBB 2015-04-10 12:43:54
To:17

PP兄已經貼左報紙比大家睇,你唔信咪走去地產話租樓,睇下幾銀就知
明眼人都睇得到,只要有人要租,幾多按嘅物業都頂得住,唔掂就加租,咪又係你呢D冇殻蝸牛埋單
要爆,要銀主盤就要業主頂唔住,即係租跌或冇人租,PP兄重來都指出一點,供應唔夠,樓價租金只會越來越貴,就算人民幣崩盤,樓價租金跌極有限,因為Demand and Supplier

用腦及常識消化下,唔好人講你就信Σ( ̄。 ̄ノ)ノ
29. To all the blind bulls...(havent u learnt in 97?) 2015-04-10 13:28:22

油塘新盤平二手逾兩成
Peninsula East呎價萬元有找 兩房506萬入場

發展商直言樓盤發展成本低,有條件「平買平賣」,開價較同區二手有一定折讓,下周有機會盡推全數256伙單位。

30. Li 2015-04-10 13:55:34
真心求教!
油塘盤為何要平沽?
31. DDD 2015-04-10 14:11:11

之前D地產商發展商又話建築成本貴,

而家又話發展成本低,可平賣?

期待陸續平賣...

32. 有無攪錯 2015-04-10 14:18:29
係囉!細價樓都未爆煲,萬二個財仔銀主盤又未出,賣咁平有無攪錯!又要去入飛啦!
33. 亮劍 2015-04-10 14:31:50
上年小弟咁睇地產發展商的部署:

1. 亮劍 2014-05-02 09:47:24


現在各地產商點喺香港玩地產:-


長和系-----拒哋應該估計於 2017 - 2019 年應爆煲,但在此之前應有井噴出現,咁他們的做法,應該係唔好入嗰啲要攪幾年才賣得嘅地皮;扣實快將落成嘅樓盤睇位賣;將其他到價嘅資產陸續沽出或分拆。如果我估計冇錯的話,小超會於臨爆前嗰段井噴期,就大手出售下樓宇,然後順手來个世紀大供股籌,補充彈藥以便在災後執平貨。


新地系-----拒哋應該估計後市應該反覆喺呢啲位上落,所以他們會扙著其名牌效應可賣高啲關係,將手上有嘅存貨順勢攞出來賣,然後再襯政府賤賣土地期,來個低吸平倉。


信和系------拒哋應該估計後市不能大升,所以再無勇往直前呢支歌仔唱。


九倉系-----拒哋應該估計後市應該會跌少少,因此拒哋在攞倒預售樓花同意書之後,就快速推售單位,玩火中取栗。


四叔、彤叔-----拒哋盡量唔得失你政府,所以邊個做特首都唔驚,照行照做、照辦煮碗。


太古系------有大把優質收租物业打底,專攪奢侈樓,每月一兩間咁出,唔嗲唔吊都得。


其他中小型發展商-----每間最多都係幾百個單位,輸唔死人!


而上年我對各持份者就咁睇。

亮劍 2014-05-02 11:45:22


現在各持份者點喺香港玩地產:-


投資者-----若是你認同KS,估計於 2017 - 2019 年應爆煲,但在此之前應有井噴出現,因為有 SSD 關係,咁你們的做法,應該係唔好入嗰啲要鎖幾年才賣得嘅新樓樓花;然後扣實你嘅現樓睇位賣。如果我估計冇錯的話,大市會於臨爆前有段井噴期,到嗰時乜東東狗屎垃圾樓都會狂升,那大家就可大手出售你名下的樓宇,自住走唔走隨機應變,之後就手持彈藥以便在災後執平貨。


收租佬-----若是你估計後市應該反覆喺呢啲位上落,因為一買一賣耗費甚巨,繼續收租方為人上人。


大陸佬------若是你估計後市不能大升,咁就靜觀其變,等發展商同你俾 BSD 才入市,方為上策。


租客-----若是你估計後市應該會跌少少,那麼你應該走去勤力 D 睇樓,希望天降「田雞業主」,俾你殺價一成。


想攪換樓-----邊個做特首你都要住,照行照做先,有多餘錢以及放寬打房才攪樓換樓。


有錢佬------持有大把優質奢侈樓的人,現在政府玩緊你們,逢三退一持盈保泰啦。


自住业主-----每間咪爭銀行幾球,呢幾年低息大家中應執倒唔少啦,唔好話俾我知使Q曬呀,總之淡定有錢剩!


14. 亮劍 2015-01-10 18:31:29


今年我的睇法:


1 楼價先升後偏軟,預計全年升 4~5%


2 租金持續上升,預計全年升6~8%


3 利率上升乏力,俾盡升你半厘


4 政府估計的落成量同佢打個8折就是實数


小弟為乜成日無償喺呢度發表地產意見?


主要原因係我見唔少香港主流傳媒嘅地產報導,毫不客觀地用以偏概全手法、配以錯誤数据、断估當事實、或用淡友為主的小圈子咨詢當核實,那麼出來的結果,緊係離天萬丈、害人筆錢啦。


我為人包拗頸,睇完D報導後,小弟好多時會上網、打電話問地代、揾朋友在群組討論……睇睇呢D報導有無老作滲水作假。


比起湯博士每日寫幾编,我亮剑真的不值一晒,希望第二時小弟錯估17~19年楼市,原來無回、反而創宇宙價果陣,各位唔好插得咁應就好,哈哈!

34. Peter Paker 2015-04-10 14:43:16
我為都係包拗頸,你用事實拗贏我,我心服口服,我同亮劍郁炒左好多鑊勁野,由同一事實引申的觀點可以不同,但事實不可亂講
35. 亮劍 2015-04-10 14:47:50
自從堅叔入主會德豐後,九龍倉/會德豐系的銷售策略,好明顯玩貨如輪轉,或稱薄 cut,今次油塘 Peninsula  East 的楼花期係 26 個月,同上限爭幾個月咋。

而附近果 D 鲤湾天下同 Ocean  One,就因為發展商貨底輕吊高來賣,玩慢火煎魚。
36. Peter Paker 2015-04-10 14:49:40

To 亮劍

香港加息,可能連1/4厘都加唔到.....

---------------------------------------

美國加息,香港要跟嗎?

 

導致今次強美元的一個原因是,市場預期美國會比其他經濟大國較早加息。在聯系匯率下,一般人認為美國加息,香港便要跟隨。但現實係,由2007年金融海嘯至今,聯邦基金利率合共減左5厘多,但香港至今只減左3厘,兩者當中有約2厘息差,詳情可參閱圖7。因此,很多人認為的美國加息、香港便要馬上跟隨,我對這個論點是相當有保留,尤其今天香港並無「借大左」的情況,出現新興市場般走資機會不大,我認為等香港加息還是須要相當耐性。

 

以今日美國乍暖還好寒的經濟情況來看,我估美國加息半至一厘應該都好勉強,尤其其他國家已開始放水及減息的情況下,美匯已變得好強,當美國加息即使是1/4厘,亦會使到美息 (in relative terms) 變得好高。不過,加息對美國並非冇好處,因為加息可引渡資金流入美國,支持其資本賬、股市等。

 

7 香港最優惠利率與美國聯邦基金利率(1/2006 – 1/2015

 

37. 亮劍 2015-04-10 14:56:38
PP……我們有幾個共同朋友喺呢幾天,已經贏咗成層樓返來,呢次雖然仲有半年先開估,但我睇新界 A 的指數再創高峰之機會極大,呢罐奶粉我凍過雪水……
38. 70後 2015-04-10 14:59:17
我覺得油塘个盤有頗多缺陷: 附近環境幾差, 有水泥廠, 唔近地鐵, 將來又有大把樓, 又U型設計, 平樓應該冇乜景。可能發展商想搶巿場焦點, 得咁少單位, 賣平少少, 又唔會賺少好多, 但足以令成堆巿民成為佢地佈景(長x嗰盤都攪到紅磡站長長人龍), 始終依家及之後都有唔少將軍澳樓賣。

个價咁平, 就算要做開荒牛, 忍受日後嘅嘈音, 沙塵滾滾, 應又大排長龍, 舊年買東環都未必得, 用買東涌樓嘅價買東九樓, 睇嚟又搶爆
39. Peter Paker 2015-04-10 15:01:22

To 亮劍


你請阿B飲奶,我請你食飯吹水,$我唔多,佢最緊要開心及坦誠

40. 證人 2015-04-10 15:40:52

  PP 成日擺d又長又冇人識嘅數據出黎,90年代有個經驗,美國出消費物價指數,係升2.7%,第二個月出修訂變跌0.7%,我成個彈起,我容許有錯嘅,但係有冇咁離譜?以後我唔信數據,美國嘅數據唔駛認真,係共識黎,如果咁信數據,一早响股海消失.
  數據唔比錯架,?唔比假架?就算金管局嘅數據收自權威機構,佢大可安心發出,有錯就你地輸錢,佢至多對唔住,極度遺憾.
  28樓話唔拈就加租,真係奇聞共賞,咁有乜野唔拈架?租客個荷包長扲長有就唔駛做租客啦,租客唔拈去邊度扲?  

41. 做細個餅 2015-04-10 15:41:32
其實油塘盤低開係反映CY消極施政,先細個餅既政策已經得到階段勝利。
緻南同呢個盤本來係一個大單位有海景,扮豪宅,但交通唔方便最啱比唔係香港長住既同胞跌錢買入既盤,但比呢D樓CY BSD打死之後,又變唔切細積,再加上政府唔想人借錢最好個個FP,市場既講買力根本成唔起佢地本來想開個價,結果只好平買,但又係唔係會令樓市跌呢?又唔係,因為要返工既香港人對交通配好既舊區樓剛需有增無減,唔買都要租,結果就係業主惜售。

其實未來香港樓市係似2000年後既日本,一方面,好多新樓冇人買,因為銀行冇新流動性注入,另一方面,好多人要捱貴租甚至訓街訓網吧,因為窮人真係冇錢,香港目前重係好彩有人口流入同經濟增長,但長遠來講係好大既危機,因為可以見到發展商起完納米樓,就會起納米太空倉。 

當然,香港人既財金知財比當時既日本人好,好多都重識得保護自己,但好難保CY會唔會做細個餅都唔死心,重要做L低個餅,即係出租管.....
42. Li 2015-04-10 15:44:40
多謝指教!
43. 70後 2015-04-10 15:48:19
PP & 亮劍兄:

我都睇今年樓會繼續升, 而豪宅應會跑贏細樓:

1 身邊唔少朋友, 近日都受車位加租影響, 想買, 又冇放盤, 佢地都問我有乜細盤推介, 用細盤嘅租交車位嘅租; 再加上呢排股市大升巿, 佢地都執唔少, 亦好清楚一日唔離開賭場, 都唔叫贏, 有買多間嘅打算, 為子女打算吓都好 ……… 細盤對我呢輩已有樓人士都有唔少需求

2 近日小弟開始睇d約20M嘅何文田盤, 鎖匙極少, 就算約睇都冇乜盤, 放緊嘅都嗌癲價, 唔似有心賣 ……… 喺咁少盤嘅情況下, 又積聚咗咁多換樓需求, 我睇豪宅或大價盤今年應該跑贏

唔知大家有冇其他區嘅大樓放盤情況分享?
44. Peter Paker 2015-04-10 15:49:06
CCL this week : 142.36
45. 支持博士 2015-04-10 16:10:58
支持博士打敗好友
46. CC 2015-04-10 16:21:14



47. CC 2015-04-10 16:22:58


48. 疑問 2015-04-10 16:45:58
究竟樓市會唔會係股市爆升時爆煲呢﹖
49. HW 2015-04-10 16:54:26
港股大有可能在今年升穿3萬2千點。只要有5%北水或本地水轉去樓市,今年年底中原指數可升到160。博士輸了九成九!
50. 回48/F 2015-04-10 16:58:33

我博士上身答你﹗

「梗係會啦﹗無實力、無現金的業主,因見股市爆升,但手無現金,見財仔舖天蓋地的廣告,唯有同財仔二按借錢,一入財門就深似海,最後當然會變成銀主盤;另外,有業主認同爆煲論,又見股市近日爆升,怕遲入市,一於低價賣樓變現投入股市;樓市下跌是必然的事﹗」

51. middle middle class 2015-04-10 17:06:46
在這𥚃,最開心係有博士及PP兄擺陣, 而又有亮劍丶珍惜香港丶引刀及 Oscar 等師兄做架兩。可欣賞性極高,仲要係免費!

但久唔久走啲二打六出來攪亂個埸,又冇point,又唔搞笑,相當冇趣!
52. 疑問 2015-04-10 17:07:13
謝謝兩位師兄指教﹗我印象中股市同樓市基本是同步的,未試過相反﹗而事實是股市產生的財富效應亦會刺激樓市向上,相反亦然。
53. 橫眉冷看千夫指 2015-04-10 17:10:07
樓上的回覆質素極低
同係街市鬧交無分別
54. CD-WOM 2015-04-10 17:18:11
我印象中股市同樓市基本是同步的,未試過相反﹗
以在下睇既圖,中國/香港/德國/ 日本/澳洲/美國都唔係,以前係有D相關性,但08年後相關性變得更低,其中以中國分歧最大,請問閣下睇邊D數據?

55. abc 2015-04-10 17:26:40
CCL 142.36
一早話博士輸硬

56. 疑問 2015-04-10 17:33:27
回54樓 CD WOM師兄,我無參考過數據,只憑自己的印象;可否請師兄再分享多D股市及樓市是否相關的分析,先謝﹗
57. 好友 2015-04-10 17:38:15
博士而家投降輸一半最明智。
再向三英賠罪,佢地應該会返黎撑場,否則....
58. 橫眉冷看千夫指 2015-04-10 17:39:03
樓市有排升
而家仲有股市護航
一般而言
樓市會在股市見頂後九個月左右才到頂
(因大部份人會以在高位吐股換樓)
而家股市才剛剛爆上
最小會升穿上一次個頂(3萬2左右)
59. CD ROM 2015-04-10 17:39:16
宜家距離8月仲有成4個月時間, 博士個局點樣落去, 仲言之尚早~~~


60. 橫眉冷看千夫指 2015-04-10 17:50:10
曲肱而枕之
樂亦在其中
哈哈
61. 支持博士 2015-04-10 18:02:59
肥施幾年前已唱淡,我宜家先唱淡就認輸,你地都唔合理,沈肥施認錯到時先叫博士啦
62. 亂up 2015-04-10 18:05:48
博士 book 定台啦。
63. HW 2015-04-10 18:32:13
2000年那一次升浪恒指PE升到27左右爆,2007年10月底,PE升到23或24左右爆。今次如果係大牛市,升到5万㸃唔出奇,依家恒指PE只有11倍,全球最低。
香港人稱樓為磚頭而股票為牆纸!套股換樓的力量不容睇小。
64. 壘馬 2015-04-10 18:35:31
博士在賭場混大,點解唔明磨爛蓆係賭場大忌啊!



65. HW 2015-04-10 18:53:25
博士一向是大好友,不知為何在最不適當的時間轉軚。今鋪輸得惨!唉!升巿莫估頂呀!這几天外资行在股市被夾到好惨!
66. 輸贏不在指數,應在引致樓市下跌的原因 2015-04-10 19:09:42

其實博士輸贏不在指數,應在引致樓市下跌原因是否財務公司;博士重複了多次財務公司是引致樓市爆煲的原因,因此即使CCL下跌,但如不是因財務公司問題引致的,我覺得博士仍然是輸﹗

67. 八十後 2015-04-10 19:42:10
我認為博士做緊第十個人,努力冷卻樓市。大家無必要相互指罵。

博士認為財仔係樓市黑天鵝,而黑天鵝又從來都不容易事先發現,所以我是非常欣賞博士既勇氣同氣量既。

不如大家又來找找樓市的黑天鵝,如何? 我認為這比估樓市升跌更能顯出真英雄。
68. 又係爆煲論 2015-04-10 19:52:49
湯生, 你打算重覆重覆再重覆咁不停為廣大既讀者講你個爆煲論呀! 算啦你
69. 支持博士 2015-04-10 22:01:26
你地晤聽博士講,彵日樓價跌一半時唔好話博士無提過你地
70. yy 2015-04-10 22:27:45
信報兩三個月前有位寫咗走勢幾十年嘅簡卓峰君,日日話股市會爆煲下跌,當時指數在二萬二三左右,我日日追看簡君的專欄,看他睇錯市又要自圓其說,左支右拙醜態百出。最後他被信報停了專欄,無得睇了。若然他寫到今日,真個樂何如之!
勢估唔到,歷史在這裡重演,現在日日追看"博士"兜兜兜⋯。
將快樂建築在⋯⋯⋯⋯罪過罪過!
71. john 2015-04-10 23:26:54
PENINSULA EAST 新例後最廉市區盤
首批呎價9849 低油塘區二手兩成
文章日期:2015年4月10日
廣 告




廣告



【明報專訊】港股成交屢創新高下,有新盤趁勢開價。近日新盤焦點盡在將軍澳 區,而位於東九龍的會德豐(0020)油塘PENINSULA EAST亦加入戰團,昨公布首批60伙價單,折實平均呎價9849元,不但較同區二手低兩成,以呎價計更為一手新例(《一手住宅物業銷售條例》)後市區最 平新盤,似要搶佔將軍澳新盤向隅客。惟該盤樓花期長達28個月,並偏離油塘港鐵站,而且毗鄰魚類批發市場及工廈,相信是次開價反映屋苑周邊環境。

對比同區二手樓盤如嘉賢居、鯉灣天下等,近日成交呎價介乎約1萬至1.3萬 元,亦較PENINSULA EAST高約兩成。綜觀一手新例後開售的九龍市區新盤呎價,亦少有如PENINSULA EAST低至不足1萬元。對上一個新例後最低開售呎價新盤,要數到去年3月開售的長和(0001)深水埗丰匯,首批折實呎價則達1.04萬元。

兩房折實506.5萬入場

油塘PENINSULA EAST共分2座,提供256伙,由2房至4房,實用由480方呎至1033方呎不等。由於項目臨近油塘灣,3、4房大戶可享海景。而首批60伙平均呎價 12198元,折扣優惠以650萬元作分水嶺,650萬元或以下及以上單位分別最高可享18%及19.5%折扣優惠。扣除最高折扣優惠後,首批單位折實平 均呎價9849元。

72. 引刀一快 2015-04-11 03:19:59
依家142又如何?呢D虛火一下就散,升係慢慢,跌會抛物線急墮。


300萬一間屋,當你租到10000蚊,一年12萬,租金升夠10%,一年收多12000蚊。

租金升10%,樓價跌1%,30000蚊!樓價跌1%就喺番度。

呢D先可以叫做事實!虛帳亂晃,呃到盲從者,辣慶明眼人。

有人買股票,跌咗80%,佢話只要我唔放,我就冇蝕!

咁都撐?人地出把口,你就血汗錢!


73. 引刀一快 2015-04-11 03:45:56
To 7樓 Peter Paker

你講過嘅諾貝爾獎都唔算數嘅,呢個假命題我早就破解咗啦。

更重要嘅係,租金意願係短線嘅,即係財仔高息都有人借,一個道理,租貴咗係一兩年嘅事,買貴咗分分鐘捱大半世。
74. Pp 2015-04-11 08:07:14
支持pp, 今次數據、理論上pp較博士勝,不過我同時是博士支持者,只是勝敗乃兵家常試,今次博士之所以輸在於低估了市場力量,及一般投資者、小巿民在經歷97、SARS後已經好小心,風險管理做得好好,加上博士教的三間樓投資法,樓價大跌?以目前中國、香港大時代一片向好,No way!
75. Pp 2015-04-11 08:25:17
我本人不是經紀,但屋企有人做高層,收到料話因為港股前景一片向好,再有大批國內及外國機構及投資者排住隊想在香港落戶,租樓及寫字樓都會有大批需求,有樓及寫字樓千祈不要太早放,否則後悔莫及。
76. 證人 2015-04-11 08:49:00


    各位, 早!  如果數據可以作得料駛, 呢個世界就冇人輸錢喇, 兼且發達容易, 數據出現好就入, 數據差就出, 你一早做咗鱷魚點心喇, 大鱷冇良心嘅, 但求搶你錢, 乜據都比你, X原指數有冇指示你幾時買? 幾時賣吖?
77. 證人 2015-04-11 08:56:58


   投資唔好用隻耳, 用隻眼去做呀, 輸一舖可以永不翻身, 好像投資股票, 呢次走雞, 就等第轉, 但係你做錯一次"金"嘅, 就人間蒸發.


78. Li 2015-04-11 10:05:00
Agree with you 76/F, 77/F,
I think the date in HSI are much more complete and detail than its counterpart in property market and there are much more date analysts in the stock market.
Do anyone fore-see the crazy raise in the past one week ??  
79. 證人 2015-04-11 10:34:18


    指數係用來知道升降, 唔係指示好壞, 佢越升到頂, 代表越接近走貨位, 同意嗎?
80. 證人 2015-04-11 10:46:25


    我都做過鱷魚點心, 好多次.


81. abc 2015-04-11 10:55:12
股市樓市都宜順勢而行,等有見頂信號先啦!
否則就會好似好多淡友幾年前已經賣樓租屋住!