ENG
瀏覽人次:64069    回應:62

甚麼人說不會加息

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  當我寫將會加息這個題目時,一心以為很多人會贊同我的觀點,原來我搞錯晒,不少網友不但表示短期內不會加息,甚至沒有加息日期,這令我很奇怪,美國怎可能不會加息,就算加息後會令致美國國債支出大增,都要加息,無它,講了N咁多次,如果再唔加,美國聯儲局就失去誠信,以後講嘢就冇人信,一諾千金這句成語,美國佬比我們更睇通睇透,加息,是勢在必行,連金管局老總都話非常肯定美國會在今年内加息,當然大家可以話陳德霖亂噏,但如果佢唔講,當美國加息,他一定會給人插到暈,老實說,今次我亦認為美國在今年內加息的機會很大,就算今年唔加,美國大選後就一定會加,亦只不過多三至六個月,大家怎可能掉以輕心。
 
  其實我是知道什麼人說美國不會加息,講出來大家會很奇怪,就是那些往日叫大家小心美國加息的人。他們說了無數次,亦因為恐怕加息而不敢買樓,但利息始終不加,他們於是把心一橫,買咗樓先再講。誰不知,果條湯文亮立刻講小心加息,陳德霖仲話幾乎可以肯定美國在今年內加息,大家話,他們唔發火都唔得,不過,他們亦應該反省,如果早一些相信我,在一兩年前就已經買樓,至今最少有兩成升幅,就算美國加息令樓價下跌兩成,他們的損失亦不會嚴重,況且他們亦享受了兩年低息,但若果最近買樓,聽到加息的確會心煩氣躁,如果我是他們,無謂為加息而煩惱,是福是禍還未知道,仲未加息,就當永世不會加息便算了,心情會開心很多。
 
  是否會加息,在現階段大家都只是得一個“拗”字,有網友話我替政府說話,老實說,我連官員都不識多一個,就算識,都抱著不可以不親近,不可以太親近態度,說話都唔會講多兩句,我又怎會為政府說話,我只是小人物一名,政府亦毋需我替他們說話,我的評論只是我講出個人觀點,大家無謂多疑,否則,會對我的分析產生偏見。現在我只是勸人唔好買細價樓,小女用她自己的私己錢買幾個紅山半島,我又覺得是好投資,連沙田第一城都做萬六元一呎,紅山只是萬八,理論上,紅山呎價應該是沙田第一城兩倍半,現時,是紅山呎價落後,抑或沙田第一城過前,或者兩者兼而有之,大家可以做一個分析,所以,大家亦唔好怪我說細價樓危險。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 亮劍 2015-02-03 08:36:38
小女用她自己的私己錢買幾個紅山半島…………
湯博士,呢度我真的看漏眼,你女兒有你的遺傳,即極優秀商人觸覺及揾錢細胞。
從來一個投資市場爆破,之前都有一個萬眾齊心齊參與的現象,真係升到你唔信,但人人齊落注的後果,就會透支未來一兩年、甚至幾年的升幅,那就算畀你咁好彩走得倒,都會攪到甩皮甩骨。

呢家開始,會由升到你唔信,就來升到你迷信,所以湯生你排眾而出,做第十個人都係時候。
2. 香港人 2015-02-03 09:18:58
我是FP買咗间,加息也无甚压力.
3. 香港人 2015-02-03 09:23:24
業界:倘政府不加辣 樓市續升

二手細價樓造價節節上升,連三、四綫屋苑呎價也屢創新高,業界料,若非政府再度「加辣」煞停升勢,後市仍有力再上。高價入市 多屬有能力一族業界人士指出,近日各區細價屋苑創新高價入市的買家,大部分屬於有能力一族,例如數年前沽出物業,坐擁現金的租客;或是父母資助入市,故即使銀行估價脫離市場成交價,但該批買家仍有實力入市。然而,現在市場仍有很大一批已經入紙申請購買居屋的「準買家」出動睇樓,該批客源現時處於觀望性質,相信3月居屋抽籤結果公布後便會流入細價樓市,現時市場有不少造價低於400萬元的細價單位,估計屆時該批單位會率先受惠。中原地產亞太區總裁陳永傑認為,現時的二手市況已經屬於小陽春,雖然從成交數量上很難與政府未出招前相比較,因為當時的小陽春由炒家帶動,炒家往往農曆新年前購入4至5伙,新年過後便摸售。但過往數年政府出招杜絕炒家,二手市場轉為純用家市場,現時港人有5萬億元存款,均成為物業市場的重要動力來源,近期出現大量父母資助子女高價入市便是例證。

4. Johnny 2015-02-03 09:27:25
美國佬幾時講過誠信?
而家美元甘勁已經影響曬美企既出口同業績,美國佬仲邊夠膽甘急住加息?唔搞QE4已經算講誠信了。
5. HK People 2015-02-03 09:29:26
會不會跌到佔中價,我在佔中時買
6. 亮劍 2015-02-03 09:46:51

To 3/F  香港人

請大家緊記,楼市在井噴果時出現的買家有:

1 租住等的恐慌性吸納
2 政府傻下傻下派錢畀人,送佢哋一程
3 唔通兩小無猜初出茅廬可草百幾個?呢度當然係家長財富效應啦。
4 高買高賣的換楼客
5 死慳死抵,儲咗好多年錢的草根

博士現在係想救第二及第五類人,簡稱二五仔!
7. 輸香港五百億 2015-02-03 10:22:44
唔知陳德霖輸掉香港人的五百億元輸給誰人呢?
8. 香港人 2015-02-03 10:28:35

陳德霖電視上講話時, 眉頭對摺, 好像好頭痛的模樣.
多年來不斷話加息, 已經講到'羊'來了. 至今仍未加息.
聽他說的人, 唔敢買樓, 現在眉頭緊縐程度其實比陳生還要縐..
兼想出拳添 
好心佢o拿!?
9. 中女社社長 2015-02-03 10:33:24
各位看見現在加息機會雖然不大, 但係一旦政府債券風險增加, 為了穩定債市, 加息係必須做既事, 而且現在離美國大選年只有一年多時間, 提早一點實在無可厚非.

要注意香港會不會跟足, 這才是關鍵
10. 輸香港五百億 2015-02-03 10:35:43
陳總好應該解釋那五百億元港人財富輸給那對手。而不可只簡單借說因市場非常波動。請問那個市場不非常波動。不非常波動的就不是市場。他自己為官有錯不肯認還想轉移港人視線到樓價及樓按方面。太過不付責任。
11. 香港人 - 什麼都貴, 手持現金不投資有何用? 2015-02-03 10:49:59

傳「牛肉乾」加價 沙田車位旺

(經濟日報)

美聯物業高級營業經理翁凱傑透露,近日沙田第一城車位交投轉旺,過去周末已錄得78宗車位成交。其中4期地下雙車位,以90萬元易手,持貨不足1年獲利15萬元。

翁氏指出,近日市場傳言,新一份財政預算案會大幅增加違例泊車的罰款,故市場湧現一批業主搶購車位,連過去一向甚難脫手的富豪花園車位也交投轉旺。例如B1場一個雙號車位,剛以34萬元易手,原業主2010年以20萬元購入,持貨4年獲利14萬元。

   
12. property.not in hk 2015-02-03 11:18:33

唔知博士個女買幾個紅山半島駛唔駛做按揭 ?

如果真係加息, 貴價樓一定要還銀碼更大的利息, 樓價下跌更加蝕, 而且仲有SSD唔俾止蝕.

虎毒不吃兒, 冇理由自己估加息, 反而唔阻止個女買樓

至於 " 理論上,紅山呎價應該是沙田第一城兩倍半 " 更加誤導,

紅山開則大, 銀碼更大, 按揭成數低, 印花稅較貴, 潛在買家較少, 難搵租客, 同沙田第一城比較根本係兩個唔同買家既市場

美國聯儲局一早冇冇誠信啦, 國債上限再推高, 無限借錢, 再發長債買短債, 循環欠債

現階段買"細"價樓的確係危險, 但希望大家唔好以為轉攻貴價樓係好投資

13. 湯文亮 2015-02-03 11:37:27
樓上,我只不過是評論,何需用虎毒不食兒,況且,FP又有何出奇
14. 湯文亮 2015-02-03 11:40:27
在沙田第一城建築呎價4,000元時,紅山半島是一萬。
我們有百幾個單位在港島南區,全無空置。
我不再回應。
15. 中女社社長 2015-02-03 11:41:01
To 12樓:

非常同意你既講法! 以下係RVD各類樓價指數圖, 一睇就知邊類升緊邊類唔升


16. property.not in hk 2015-02-03 11:46:08

當然要用虎毒不食兒, 因為博士和我們普羅大眾皆愛護親兒

反證令嬡得博士支持, 決定FP買樓, 可見對後市充滿信心

17. to 16F 2015-02-03 11:54:27
Pleas do not put the words to other's mouth. That is too much..
18. Small Potato 2015-02-03 11:55:23
呢個綱站向高質素, 大家理性討論吧, 勿用攻擊性字眼吧!
19. 惜緣 2015-02-03 12:00:30
老實說,如果在下有足夠的錢而係呢刻一定要買樓的話,在下一定要會買紅山而不會買幾個一城,直覺告訴在下,幾年後有可能紅山3萬/呎的時候而一城可能只是1.3萬/呎左右。
20. 中女社社長 2015-02-03 12:03:35
最近在外邊聽來不少有關博士的閒言閒語, 希望博士不要在意. 在下也對未來樓市作預測, 但我選擇一年一年的預測, 不想一次過把未來幾年行程預測全數套出. 至於對買自住樓, 我信心是有的, 但請勿過份追價, 對於實力較次一點的置業者, 胡亂追價後果嚴重, 導致銀行估價不足, 可能陪上多年儲蓄.

以我觀察, 現在賣出自住細價樓的有兩類人, 第一是收租佬, 第二是換樓人士. 兩者同樣不會平賣, 而且更可能反價. 做成現在急升格局.
21. CDR 2015-02-03 12:03:56
近日某些討論區已經講緊要BIN博士屍。。。。。。。


如果博士一路再唱淡,何止聽到呢D咁C文既4字成語。。。。。。。
22. 打工仔 Andy 2015-02-03 12:05:01

湯博士不要勞氣!

我今早睇過自已絛數, 做下組合都可以跟博士一間半間紅山, 可惜估唔切!

貴重的地段跟本不同的市場, 對嗎?

哈哈哈!

23. 打工仔 Andy 2015-02-03 12:10:55
每個人都有自己的想法, 有自己條數, 請尊重博士及其家人!
24. 請教亮劍兄 2015-02-03 12:15:54
亮劍兄 
         我時常睇妳文章  多謝無私奉獻知識 
         我弟在2014 年12尾買了大西方北樓 7成按揭 現在應該達訂嗎?
          頭兩年會租  之後自住  謝謝亮劍兄        
25. 中女社社長 2015-02-03 12:16:23
To 21樓CDR:

相信你也知道我來自那裡. 果邊無論好淡友已經失去理性.
26. alan288 2015-02-03 12:16:51
Support 湯博士!
27. 中女社社長 2015-02-03 12:21:12
To 24樓: 恭喜你啊! 未成交已經賺價! 上星期大西北樓價創新高啊! 做乜要撻訂? 自住既留半年供款作儲備就可以.
28. 師奶仔 2015-02-03 12:28:55

博士又何須動氣呢
由得人講~

正所謂,同枱食飯, 各自修行. 
同一句說話, 每個人的接收都不同, 想法也不同, 而行為及反應也不會一樣的.

正如佛經所謂, 我們要學菩薩以{ 無緣大慈, 同體大悲}節無分別心, 包容心, 平等心來處理一切事務, 即是採取不偏不倚, 不喜不恕, 不取不捨的態度來做事..... 這樣的心在這個動盪的世界能夠靜下來, 無論外面怎麼變動, 心都能平靜不動. 

用心來處理事情, 處理完以後就放下來, 讓心回歸平靜, 以平常心來看待事情, 儘量減少執著表面的成敗得失, 人我是我, 讓心變得更安樂自在, 處事自然更有智慧.

我只是有感而發. 希望各位理性靜心討論.


29. 亮劍 2015-02-03 12:31:08
之前我咪講過……大碼豪宅的回報不能单看表面,例如红山半岛在扣除成本後的實質回報,只有2%楼下,实在唔吸引!


計算時間……要是一名投資者用5仟萬入咗件,每年在扣除使費後淨收1球租。

但呢個投資者轉個灣攞呢件嘢去 PB 做抵押,套 2 仟萬同 PB 以低槓桿買直債、債基、纸磚頭及內銀股。

基於 PB 息率低至1厘零,你2 仟萬每年賺 80 零到100 萬息差,唔算過份!

5 仟幾萬(發展商有SD津貼)投資,回報变成18X萬,即 3.5  %以上!

咁從資產配置、分散風險、有效運用資金的角度來考慮,不失為合理安排。

要是你攞件係沙一去 PB,可借條毛?
30. V 2015-02-03 12:37:31
簡單嚟講,其實係自尋煩惱,又要寫,又要回應又要拗,以你的財力人生經驗,多貢獻社會幫助下一代不是更有意義嗎
31. mt4money 2015-02-03 12:37:32
我又表下態先,對湯博士的看淡言論,我十分支持。

其實好明顯細價樓,過去一年升三四成是十分過分,博士提醒風險是好心的。這是對一般讀者,有責任且理性的態度。

話得說回來,大家看文也要看全部,包括埋下文的 comment, 便會更易理解作者的來龍去脈。就算閙完博士又如何,身家會增值嗎?

最近看亮劍和pp 的言論,似乎好看過博士的文,一來到肉些,二來有格劍感覺,大家出真功夫,有華山論劍的小說感覺,要日日追。

如有得罪,唔好打頭,因為我自己唔醒,再打連工都保唔住就死,要大家養我就唔好。

32. 外來人才 2015-02-03 12:42:57

今天這麼熱鬧,我又要來訴訴苦。

一好友最近喜得貴子,我今天問他近況,得知他要搬屋了,因為現在租住的地方業主要收回自用,無奈他只能搬走。

他跟我一樣,屬於新來港人士,本來有能力上車,但是BSD辣招打亂了他的置業計劃,為了防止過一年又要再次搬屋,他只能選擇用較高的價錢簽訂兩年死約。兩年之後又能怎麼樣,辣招取消的機會微乎其微,自己離7年永久身份還有一段時間,到時候又能怎麼辦?一邊看著上車盤暴漲,一邊繳付昂貴的租金,手握上車首期又不能置業。這其中的痛苦可想而知。希望博士能了解我們這個群體,幫我們出出聲。

33. 惜緣 2015-02-03 12:57:28
To 16樓 property.not in hk

到底要說幾多次兄台才會明,博士最近睇淡的只係細價樓,而博士認為大價樓很健康,所以博士言行一致。

兄台不能隨便用呢D成語,很傷人的,在下相信博士比兄台同在下更加愛護佢的子女。
34. 惜緣 2015-02-03 13:01:00
To 21樓CDR

博士宅心仁厚,兄台反而以怨報德,真的阿彌陀佛!
35. 麗娜 2015-02-03 13:02:41
博士息怒。沒有manner的人多得是!要預備確實有人“羨慕”別人荷包大而亂說話。

普通人買樓通常要做按揭,他們的腦袋不會有資深投資者FP的想法,加息還加息,加息是不會直接影響FP,你只能說加息會影響整體樓價,但我FP沒有利息負擔,何懼之有?就算小妹之前都話,最緊要搞好自己資產配置,要是尋到寶,加上是FP,買什麼都可以。大單位確實是underpriced,更莫論有人貼錢3球搞好裝修,傳統豪宅,南區,全海景,低水抵買的一手貨,還要不用dsd,簡直抵到爛!

那位回應可能太“羨慕”博士個女了,哈哈,莫怪酸葡萄!!哈哈
36. 惜緣 2015-02-03 13:07:03
To 30樓 V

請兄台唔好庸人自擾吧!
37. 亮劍 2015-02-03 13:28:54
To 24楼:你呢種玩法,同我弍拾多年前首置一樣咁操作,分別的是那時候小弟每月還要倒貼幾千,現在你就最少都打和。
好多人置業之前,都無攪清他們上車的目的係乜,其實若你養成習慣,買層楼自住,可令你有效控制自己的消費衝動,不會無無謂謂買埋D唔等使嘢。
用來對付好似我呢 D 購物狂最合用。
@@我20零歲果時,係我女朋友逼我買楼的……

38. 劏房戶 2015-02-03 13:33:24

 

以我觀察, 現在賣出自用細價樓的有兩類人: 第一是收租佬、 第二是換樓人士。 兩者同樣不會平賣, 而且更可能反價,做成現在急升格局。

百分百同意!

 

今天百物騰貴,手上現金不斷被侵蝕。

不買樓,輸實;

買樓,可能弄碰上樓價急跌,要吃眼前虧;

只要有持貨能力,日後仍可返家鄉。

正如蔡志忠先生所言: 買樓風險可計算,不買樓風險卻是無限。

39. 劏房戶 2015-02-03 13:34:57

 

以我觀察, 現在賣出自用細價樓的有兩類人: 第一是收租佬、 第二是換樓人士。 兩者同樣不會平賣, 而且更可能反價,做成現在急升格局。

百分百同意!

 

今天百物騰貴,手上現金不斷被侵蝕。

不買樓,輸實;

買樓,可能弄碰上樓價急跌,要吃眼前虧;

只要有持貨能力,日後仍可返家鄉。

正如蔡志忠先生所言: 買樓風險可計算,不買樓風險卻是無限。

 

那些不斷唱淡,勸人不可買樓;相信都是隔岸觀火者,不是住劏房,不用捱貴租,在說風涼話。

 

 

40. 掹車邊80後 2015-02-03 13:58:42
我都係佔中加左碼, 淆了
41. .property.not in hk 2015-02-03 14:38:35

雖然網上發言, 不留真名, 但本人重申無意冒犯, 也請博士海量包涵

至於我也不必 "葡萄" 博士, 看過下 LINK, 便知博士之經歷非常人可及

http://foundation.hkbu.edu.hk/chi/news.php?sy=2013&offset=0&n=2010399

http://www.mpfinance.com/htm/Finance/20090423/News/la_lam1.htm

不會再作回應


42. Scoliosis 2015-02-03 14:52:13
其實幾天前見到有人posted湯博士個女買紅山嘅news就知呢人不懷好意。Jealous! 湯博士亦因這個blog"打入平常百姓家"而出名,名氣大,family便受連累,lay low is better.... 

Ive been reading this blog for 5 yrs and im your silent fan, Dr. Tong. Thank you for spending a great effort of your time to write this blog! 
43. 湯博士的粉絲 2015-02-03 15:13:34

博士肯回應你你家山有福啦, 有幾何見湯博士親自回人.

FP九千幾萬有咩咁出奇, 你如果廿年前買間鋪是千幾萬, 今年估值二億, 二按間鋪, 分廿五年還, 年息2.5% (湯博士本人生意多可能年息還低啲), 基本上二按一間鋪巳經做到, 只是你世面見得少, 唔知真正有錢人啲錢是可以低息借完玩槓杆嚟做高息嘢, 跟博士學嘢啦


44. 三T 2015-02-03 16:24:50
三十樓V煞,主觀上你可以話博士自擾,但對更多的人來講,係好大的得著,作為後輩,我覺得博士係幫緊我 。如果你唔覺,你需要的唔係幫助!
45. 引刀一快 2015-02-03 16:57:26
我到依傢都仲唔係幾明,湯生個女有錢攞去買嘢,有咩問題?
就算湯生講緊細價樓會跌,有筍貨都係要執架。
每個人自己都有條數,好多時就算明知未來會跌,有D靚位唔一定會喺樓市低迷嘅時侯出現,啱心水嘅貨就唔一定要啱價先出手嘅。

46. CD ROM 2015-02-03 18:43:27
小弟用一個用家心態去睇加息, 其實就算加, 可加其他先????

就當用番金管局壓力測試個%, 仲要一炮過加晒唔係0.25%咁加, 機率可以有幾大? 就算係我都過晒壓力測試先批我mortgage ga wor, 我又有幾大需要賤賣呢???  仲要壓力測試可能計緊我單名收入only, 另一半都未計...

只要租金唔大跌, 我真係頂唔住搬番老家又得, 租番層樓出去幫補下... 

仲要普偏阿爸阿媽環境ok, 即係幫D細路出埋首期果班, 唔通D細每個月貴左1萬幾千供唔係份會, 會由佢地變銀主盤??? 

Sorry我只是用那麼micro地去看加息這回事.........

因為先陣子換樓, 同太太discuss我地family其實可以take幾大risk, 留幾多cash做保險線, 可以去幾盡既同時, 我地忽然reach左1個point, 就係如果我地計埋父母入去做保險線既話, 就屈晒機, 無野驚ga wor (當然唔可以咁啦... 我地2個都唔係駛屋企錢買樓結婚gae 人...)
47. CD ROM 2015-02-03 18:56:43
引刀兄帶出另一個好好既point, 就係時機既問題......

我依稀記得博士個女係一張契幾個單位咁買(報紙咁寫...), 就當我料事如神今年年尾跌15%, 但係到左年尾你又可唔可以用張契幾個單位呢? 特別係呢d貨, 你到時平15%就得2個盤, 你想買多個都無, 咁, 又有無著數呢?

凡人如我, 總不能不望自身去完全跟市場走... 紅山我都非常非常覺得買得過, 但這不是我能afford的... 

4M既樓高危, 我只能afford避上6M, 就算明知8M更安全但又如何? 你只能你能力風險以內最好的選擇, 而不是市場上最好的選擇...
48. 引刀一快 2015-02-03 18:57:35
CD -ROM兄

所謂“賤賣”,理由可以係考慮以更賤價再買,可以係心理承受唔起跌價,不一定出于供唔起。
至于” 仲要普偏阿爸阿媽環境ok, 即係幫D細路出埋首期果班, 唔通D細每個月貴左1萬幾千供唔係份會, 會由佢地變銀主盤??? “
如果啃老啃到咁嘅地步,不如賣咗間屋,還番D養老錢俾父母好過喇。供養父母嘅責任,一定係排喺供樓前面。
49. 引刀一快 2015-02-03 19:01:51
同意,” 4M既樓高危, 我只能afford避上6M, 就算明知8M更安全但又如何? 你只能你能力風險以內最好的選擇, 而不是市場上最好的選擇...“

所謂風險,上下限都應該設喺自己能力可以應付嘅範圍內。著眼於賺多賺少就夠。
50. 小陽 2015-02-03 19:04:16
絶對贊成湯博士美國今年內一定加息!

信用比錢更重要!
 
LTV 細係因為value 上左,
但係value 可升可跌!

一個已扭曲的市場,不可用dd and supply 衡量。


51. 你假誠 2015-02-03 19:16:17

非常認同湯博士有關豪宒的價值正被低估,而細價也有危機。很多人都單單看回報率來投資,但他們常忽略豪宒的yield比細價的低,是很正常的。

就好似我數年前在澳洲置業,當時買了一間豪宅區的爛屋(連地),駕車離市中心只是十分鐘。所以價錢好平,我就用了樓價的7%裝修,其後加50%租金租了出去。不過當時仍然是只有4%左右yield。

很多人看我作傻仔,因為當時的apartment(無地的多層樓宁〕,都一般有5-6 +%回報,又不用花錢裝修。為何不買多一兩間收租呢?

因為只有地價會升值,建築物本身會折舊,雖然apartment也包括一小部份地價,但比係house連地來說實在差太遠了。此外,外國的management fees很高,〔house不用man fees〕,扣起來,回報也大打折扣。

在近次澳洲的升浪中,我的house已差不多升了一倍,但apartment只是兩三成。所以投資不要只看回報率......

最後有一個趣事,有天經過觀月因此就八掛上去看看,之後個aa見我覺得貴,就猛咁sell我當時四叔在ssp賣的"湯房屋", 並且向我說回報率有幾高,有幾多百領人士租!我計一計條數,chi sin,尺價可以比美九龍塘豪宅,最後我只是與他應酬幾句,打發他走了算。

這應該是博士所說的,現在樓市的不正常吧!

52. 物業初哥 2015-02-03 21:10:02
看到博士同囡囡買樓既相,感覺就只有四個字..

「心善人美」!

點解要猜想咁多?

博士新書「逢三退一」出左了,各大書局有售,有心買要快手。
53. 湯博士Fans 2015-02-03 22:17:41
小弟日日睇依個Blog,學咗唔少嘢,湯博士為人光明磊落,有碗話碗有碟話碟,贏得讀者的共鳴,真的要講句多謝!
54. 請教亮劍兄 2015-02-03 22:32:32
亮劍兄
中女社長
              感激妳們意見
55. 支持 2015-02-03 22:40:12
同意53樓,絕對支持湯博士!

56. 沙田區耳圓 2015-02-03 23:21:38
謝謝湯博士無私的分享

已經買了博士的新書作支持
57. 迷途小羊 2015-02-03 23:30:39
得湯生及各師兄師姐分享,獲益良多
58. beyondimagine 2015-02-04 00:00:54
其實唔明啲人一定要啲寫評家寫嘢一定冇私心,係未太naive

不過有人寫, 起碼大家有得評論下都係好嘅

你係湯博士肯掃紅山, 上報紙, 發展商點只比10.25% discount
59. 路人甲 2015-02-04 08:21:28
樓上睇通了
60. TO 58F 2015-02-04 10:24:43

聽君一言, 恍然大悟。。

61. 殺君馬者道旁兒 2015-02-14 23:03:20

在這主題及其他"細價樓3個月內爆煲"主題看到不少人對博士"佩服", "支持"的言論.

我只想說: 殺君馬者道旁兒

博士在今天的主題 " 我和林一鳴先生有一個約會" 已經暗中轉駄(馬太), 已經由3個月改為6個月, 原文是 "昨日2月13日,俗稱黑色星期五,中原指數136·64,又創新高,由於中原指數是滯後,我估計最多在下星期再創新高之後便會掉頭向下,六個月之後,大約 8月14日,中原指數高於136·64,林一鳴就贏,低於136·64就我贏,如果我輸了,我會在福臨門設宴,邀請各大傳媒,公開佩服林一鳴先生預測,亦 公開承認預測錯誤"

面對博士轉駄(馬太), 各道旁兒怎樣兜好呢?






62. 蜕变中嘅懒人 2015-02-14 23:33:42
TO 61樓 殺君兄

博士在爆煲原文照錄:(所以,現在不少財務公司己經部署追數行動,我大膽預言細價樓最快三個月,最遲六個月爆煲。在文章出了以後,社會迴響極大,今日高官的工作就是檢討有關財務公司借貸,樓市在財務公司收歛及追數的情況下,樓市上升之勢將會停止。) 

博士好似無改口轉軚噃。