1. 好好用 2014-07-03 09:00:37 |
|
佔中當然是要考慮因素,但若果現任港政府不能搞好佔中,中央政府怎樣看香港政府官員的辦事能力,一定有人要問責,............ 準備好大量催淚彈,好像好好用!!! |
2. PN 2014-07-03 09:19:26 |
|
Agree. Most of us have the conclusion well before facts on the table. Many 'reasons' are actually 1/2 cup of water to me. Just giving 1 example here: higher interest rate - Bear: higher mortgage rate will bring price lower..... Bull: Higher rate = good economy = stronger demand.... <But did anyone look at historical correlation between property price and interest rate? are they really -vely correlated?> Maybe only PP did it. |
3. 港人怎捱這三年亂局 2014-07-03 09:31:45 |
|
現屆香港政府施政失誤還死口不認無民望不得人心,香港市民已忍受兩年,現今形勢差不多每兩週有遊行示威,立法會因政府持勢欺人被無止境拉布而停頓。中央應醒覺香港現任特首及主要官員局長無能之極,還不換人香港一切只會越來越轉壞。 |
4. 七十一萬公屋住戶 2014-07-03 09:42:40 |
|
【太陽報專訊】全港七十一萬公屋住戶,九月起面臨加租一成。房屋署完成公屋戶入息調查,指住戶兩年來的平均收入增加近兩成,但根據租金調整機制,加租幅度不會跟足調查結果,而是以加一成為上限。雖然過去兩次公屋加租都有免租措施,紓減住戶的經濟壓力,但房署今年不會再建議房屋委員會繼續提供紓困措施。消息人士指房委會面臨財赤又要加建公屋單位,兼且免租也欠理據。 房委會資助房屋小組委員會明開會討論公屋加租,消息人士指出,公屋居民平均月入由二○一一年的一萬五千四百七十三元,增至去年的一萬八千四百五十五元,增幅高達百分之十九點二七,但根據《房屋條例》,租金加幅上限為一成。消息人士表示,公屋平均租金為一千五百四十元,加租幅度介乎二十八至三百八十七元,平均每戶加租一百五十四元。 運用資源增建公屋 雖然最近民怨沸騰,但本年度的財政預算案已宣布免租一個月,抵銷了公屋加租效果,故房署今年不會建議房委會另外提供免租措施。消息人士說︰「第一、二次加租是特殊情況,如今有很多人輪候公屋,房委會運用資源要從整體着眼,多建公屋可讓多些人入住到。」消息續稱,房委會年初預計本年度公屋赤字十七億元,加租後可減至九億元,但若免租一個月,赤字會增至二十一億元。 邨民收入升近兩成 房委會資助房屋小組委員會主席黃遠輝認為,不適合再提供免租優惠,因居民收入升近兩成,但加租只是一成,反映租金調整機制已有紓緩作用。他又說,公帑要合理運用,今次加幅居民應可負擔到。 小組委員會委員陸勁光亦稱,今年財政預算案已寬免公屋租金一個月,加上房委會面對增建公屋的財政壓力,他認為不應再向公屋戶一刀切免租多一個月,若居民真的有經濟困難,可以申請租金援助。 另一公營房屋機構房屋協會今年四月亦率先加租百分之八,逾三萬多戶受影響。房協向立法會房屋事務委員會提交補充資料,稱加租後租金收益約六億七千多萬元,扣除員工開支及維修管理費後,營運赤字有四百萬元。但到下年度因員工加薪、維修工程增加及折舊撥備,赤字增至七千九百萬元。因應議員建議,房協稱會考慮為有需要租戶提供援助。 |
5. 租管對租戶適得其反 2014-07-03 09:46:51 |
|
【now新聞台】行政長官梁振英再次澄清,政府對租金管制的立場沒有改變,認為重新引入只會對租務市場帶來負面影響,重申解決房屋問題最有效的方法是增加供應。 |
6. lga908 2014-07-03 09:53:48 |
|
為自己的固有立場找原因支持, 係自廢武功, 令自己喪失分析力! |
7. anggie T. 2014-07-03 10:23:43 |
|
To make it simple, be analytical & be objective lol!!! |
8. k仔 2014-07-03 10:56:52 |
|
三思…… 小朋友,你們熱愛民主,參加七一大遊行,衝擊警方防線,霸佔大街及主要幹線,衝擊立法會,與中方對抗。你們聽從戴耀庭指示,挑戰法例。 ……學生們醒來吧,你有見到戴耀庭的仔女出來,你有冇見到湯家驊的仔女出來,你有冇見到余若微兩女兒出來,這些人只會鼓勵人地仔女爭取民主,為自己下一代舖排。 好正,請廣傳 請問被拘捕的511名人仕中,有否以下人仕的仔女在内。 1, 泛民立法局議員。 2,佔中三子。 3,陳方安生。 4,李柱銘。 5, 黎智英。 如果無,就不要鼓吹别人的仔女去公民抗命?去犯法。如果以上各人覚得真理在你們的一方,你們奌解不扶老攜幼,帶同子女,一同去爭取你們的理想,而只煽動其他人的仔女去犯法,他們都是有父母生的。 如有同感,請轉發出去。 |
9. To K 仔 2014-07-03 11:03:49 |
|
會,真佔中時我會扶老攜幼 |
10. Oscar54321 2014-07-03 11:11:14 |
|
預測呢家野無非都係個人睇法來。
我呢個小業主睇經濟只著眼於小處, 例如:D專家舊年預測跌市時,午市出街要等幾個位先到我,個個月都有餐廳係度加價,我就唔信佢地了。 當然,宜家街度吉鋪多左,業主心雄左係有少少危機感。係事實,希望唔好太多呢D業主主,以免正苦又誤會出招。 |
11. 小陽 2014-07-03 11:49:10 |
|
To k 仔, 我也講過這問題,我非常贊成你講法, 1, 有乜理由義務律師去黃竹坑得9個人,黑衣遊行個D去左邊? 2, 好似香港官員一樣,自己仔女去外國讀書,人地個D你死你事。 3, 叻人出口攞掌聲,蠢人行動被人拉
我反對佔中,個班中層/低層小朋友好慘 |
12. 不明白 2014-07-03 12:08:21 |
|
博士, 預測根本不用負責任, 何須摒除心魔 ?其實"買樓"先至要摒除心魔,因為要自己負責結果,共勉之! |
13. 小陽 2014-07-03 12:12:23 |
|
啖哥睇transformer , D美國科幻片,睇得太多。 |
14. 打工仔 Andy 2014-07-03 12:38:41 |
|
睇電視新聞見到d小朋友在叫亞媽等我返泥的一幕時,心想, 計劃佔中的三小人有無良知! 滿口人義道德!但又累死了小朋友! |
15. 80後打工仔 2014-07-03 12:46:30 |
|
To 8 K仔 利申: 我都唔係好贊成佔中.因為真係無人知道後果.但公平啲講句,我記得係電視上戴耀庭都講過佢唔想佔中.只要政府/中央真係還政於民,大家就可以繼續傾落去. 我自己觀察如下,有錯請指正. 1.任由香港繼續赤化落去,好快我地會變成只為賺錢而生存,為左物質而失去自由,而所唯物質就只係中央對我地既施捨.隨時你今日住緊間三房,聽日唔會再屬於你.簡單講,朝不保夕,苟且而活. 2.改變(請不要問我如何改變,因為我答唔到.只是一廂情願地希望有)結果係可能會影响香港既金融經濟.但有一線(真係只有一線)希望可以保留返大家作為人的尊嚴.我真係唔希望第時我出街俾車車親時,對方講佢老豆係李剛,跟住我要好似死狗咁離開.有人上屋搞我屋企人我幫唔到手.我以上講既係某國正日日上演.試問,除左果班人無著住龍袍,五品大員既朝服外,佢地同以前既貴族有乜分別? 好老實,以上既結果都唔係大家樂見.但兩害取其輕(好似當人唐唐同狼英都唔係好,兩害取其輕,結果大家有眼睇).咁孰輕孰重就自己睇啦. 回應返K仔既意見,如果 泛民立法局議員,佔中三子,陳方安生,李柱銘,黎智英無叫佢地既細佬上街,佔中,我地就覺得佢地有陰謀,咁狼英呢?林鄭呢?佢地既家庭仲是否在香港?咁又代表左咩? 老實講,香港宜家真係好亂,我唔係好識野,所以唔敢講邊個啱邊個錯.我只係諗我想以後既生活係點.但真係睇唔到希望. 衷心祝願香港唔好變成香港市.到時就算再有錢,但有錢無權都係無用."活得有錢還是活得有尊嚴?我諗呢個就係我要思考既問題."
|
16. To: 9 2014-07-03 13:09:33 |
|
Good luck. I will visit you when you are in jail. Enjoy your family life in jail! Ha! Ha!! Ha!!!
You are so stupid to be used by such son of a bitch! |
17. To 15 2014-07-03 13:40:26 |
|
80後哥仔, 你尋日又係咁講, 今日又係咁講, 怪唔得你睇唔到前路啦. 03年嘅時候唔通大家又好睇到前路? 果時條路唔係更難行更迷惘? 今時今日太平盛世都話唔知點, 會唔會係: 1. 你之前 growth 得太理所當然, 現在慢下來頭腦不再發熱就活得不耐煩. 人生是不可能一直 fast track 2. 你脫離書本學校教育後, 便沒有了 direction, 也怪政府 (or x, where x can be anything) 沒有俾你 direction. 但政府 (or x) 從來都唔會俾咩 direction, 也沒有欠你甚麼 direction 然後有些似是而非嘅, 顯示價值觀真係有啲問題 1. 都講過佢唔想佔中.只要政府/中央真係還政於民,大家就可以繼續傾落去 -> 疑犯都講過佢唔想殺人, 只要受害者真係拎晒啲錢出黎同受辱, 大家就可以繼續傾落去, 不過佢開出的條件根本就冇預有得傾落去 2. 任由...為左物質而失去自由,而所唯物質就只係中央對我地既施捨.隨時你今日住緊間三房,聽日唔會再屬於你.簡單講,朝不保夕,苟且而活 -> 你真係幻想得太多, 而且對人有罪假定近乎抹黑, 不要得 3. 希望可以保留返大家作為人的尊嚴.我真係唔希望第時我出街俾車車親時,對方講佢老豆係李剛,跟住我要好似死狗咁離開.有人上屋搞我屋企人我幫唔到手 -> 同上, 更不要得 4. 兩害取其輕 -> 自我延伸想當然而矣 5. 咁狼英呢?林鄭呢?佢地既家庭仲是否在香港?咁又代表左咩? -> 負擔能力範圍內, 子女放洋是好事, 不用老戴有色眼鏡看, 國內也開始禁止裸官. 陳方安生,李柱銘,黎智英無叫佢地既細佬上街, 等同裸官. 6. 我只係諗我想以後既生活係點.但真係睇唔到希望. -> 你不如諗番2003時, 大家又睇到咩希望 7. 衷心祝願香港唔好變成香港市.到時就算再有錢,但有錢無權都係無用."活得有錢還是活得有尊嚴?我諗呢個就係我要思考既問題." -> 再咁落去, 會連市都不如. 無權? 你仲要咩權?
All you have to do is breathe,and the best kind of girls will naturally fall in love with you. |
18. 80後打工仔 2014-07-03 13:50:39 |
|
|
19. 向飯民說不 2014-07-03 14:38:43 |
|
1. 都講過佢唔想佔中.只要政府/中央真係還政於民,大家就可以繼續傾落去 -> 疑犯都講過佢唔想殺人, 只要受害者真係拎晒啲錢出黎同受辱, 大家就可以繼續傾落去, 不過佢開出的條件根本就冇預有得傾落去。 根本饭民有没有想到大陆的底线,难道不知道无论今日谁主大陆,没有一个中国领导人可以接受一个亲美的特首。饭民做的根本就是颜色革命。
|
20. 80後打工仔 2014-07-03 14:44:32 |
|
To 19 向飯民說不 認同"无论今日谁主大陆,没有一个中国领导人可以接受一个亲美的特首". 但回想滿清時期,有邊個皇帝會接受三民主意?如果?辛亥結束帝皇統治.現在?不幸地又回復到穿西服的帝皇統治. |
21. Candy yeung 2014-07-03 14:45:30 |
|
太離譜了!黃毓民!食屎啦!點解呢种狗類都可以做議員?簡直係香港人的恥辱!!! |
22. 80後打工仔 2014-07-03 14:49:59 |
|
支持21樓, Candy Yeung 除左黃毓文,仲有其他如長毛,李卓人,譚耀宗,等等.當然狼英亦不能例外啦!相反過黎睇,立院內有邊幾個可以獲選呢??(對唔住,諗唔到!) |
23. Alan Pepper 2014-07-03 14:57:33 |
|
Interesting quote :
In an interview with former Singapore president Lee Kuan Yew:
Contrary to what American political commentators say, I do not believe that democracy necessarily leads to development. I believe lieve that what a country needs to develop is discipline more than democracy. The exuberance of democracy leads to undisciplined and disorderly conditions which are inimical to development. The ultimate test of the value of a political system is whether it helps that society to establish conditions which improve the standard of living for the majority of its people, plus enabling the maximum of personal sonal freedoms compatible with the freedoms of others in society. |
24. Candy yeung 2014-07-03 15:23:26 |
|
以前從來不關心政治嘅我,下一次選議員一定動員家人和朋友,同事一齊參加投票!將幾大癲狗的票數拉低,希望下一屆的立法會議員能夠正正常常順利進行!不喜歡暴力,不喜欢粗暴的癲狗議員! |
25. Alan Pepper 2014-07-03 15:26:45 |
|
Another quote:
If you follow the ideological direction of Europe, you are done for. There will always be a tussle within societies, as underachievers want more support, but addressing their needs must be done in a way that does not kill incentive.44 American and European governments believed that they could always afford to support the poor and the needy: widows, orphans, the old and homeless, disadvantaged minorities, unwed mothers. Their sociologists expounded the theory that hardship and failure were due not to the individual person's character, but to flaws in the economic system. So charity became "entitlement," and the stigma of living on charity disappeared. Unfortunately, welfare costs grew faster than the government's ability to raise taxes to pay for it. The political cost of tax increases is high. Governments took the easy way out by borrowing to give higher benefits to the current generation tion of voters and passing the costs on to the future generation who were not yet voters. This resulted in persistent government budget deficits and high public debt. |
26. To 25 2014-07-03 15:28:57 |
|
Good, 周大教授日內所提交的所謂報告, 有好戲看了. |
27. 粗口黃 2014-07-03 15:32:44 |
|
|
28. PN 2014-07-03 15:43:50 |
|
Cindy,
You like it or not, that is a reflection of us: "HK people", or certain % of HK people. Don't forget somebody (else) voted them in. They may get more votes in the next election because of that. They are actors (hopefully self-directed) after all. Same as廢青, we as their parents (or the generation that ) that bought them up has to bear certain blames. People like to play-down the quality of TVB production but given its the major local TV station (for the general public), it reflects the quality of the 'HK public'. Welcome to democracy. |
29. PN 2014-07-03 15:45:42 |
|
Sorry, should be Candy. |
30. 小陽 2014-07-03 15:47:43 |
|
我覺得林大輝 ok woo |
31. 亮劍 2014-07-03 16:02:19 |
|
小陽-----仲有田氏兄弟和葉劉呢! |
32. k仔 2014-07-03 16:53:05 |
|
To: 80後打工仔 <1> 赤化有何問題?我係大陸住左6年,10年初至今回港。我係大陸果6年,雖同香港仍有一定距離,但大陸生活水平日日進步中。最終香港俾班泛民仆街、忍樣、on 9 學生搞落去,香港國際城市的地位及重要性一樣會在地球上消失 香港食嘅、飲嘅、著嘅、天然氣 ,閤差爛旦全部都係大陸嚟,我知你有俾錢,但你有$$ 俾,大忍哂,全大陸都缺厘D resources,為何阿耶要俾你呀,其他地方冇$$俾? 香港係中國嘅一部份,這是不能改變的事實,你咁唔L滿意,你咪死L 去美國、英國????? <2> 我唔 care 香港誰是特首、點選特首,不管是一手一票、中央係大陸派人任命。做到野,解決到民生、經濟問題就 OK,管誰做特首、垃圾會存在與否根本並不重要 香港極度缺地,唔夠屋住,要填海、要發展新界東北、要起焚化爐/堆田區,這是極 urgent 的民生問題。厘班仆街泛民,要搞政治、搞破壞,我怕政治未傾掂前,香港民生已死。如民生已死,搞你他媽的政治有什麼L野意思? 任何什麼政治最開始都係想改善民生,今日係要破壞民生去搞什麼政治、達到什麼政治目的,根本係本末倒置。 <3> 唔如怪我得罪講,你D 80後係 on 9 9,食很太飽,冇野做,冇野揾嘢嚟搞,有破壞在建設,有時間諗下、睇下世界發生緊咩事(e.g. 歐美印銀紙),否則俾人食左、死左都唔知咩事? |
33. Or Sir 2014-07-03 17:16:48 |
|
這兩天放學後都陪伴同事去一些大型屋苑看樓。真的樓價比三、四月時升了許多,租金亦不例外。有的同事想買多間收租, 有的想自住,有的想租,有的想買;而沒有一個話想賣掉自住單位的。樓價怎能跟專家的預言跌20%-50%呢! |
34. Fandy 2014-07-03 17:35:44 |
|
香港是中國的一部份,這是鐵一般的事實,不想做中國人的狗賊們,唔好死賴係呢度,有本事就滾出中國香港啦!!! |
35. 迪迪 2014-07-03 21:35:46 |
|
支持32樓K仔! |
36. 迪迪 2014-07-03 21:36:02 |
|
支持32樓K仔! |
37. 閒人 2014-07-03 21:54:22 |
|
|
38. Peter Paker 2014-07-03 23:36:58 |
|
今天,香港樓市處於高儲蓄低負債、負存款/按揭利率、高通脹、歐美日QE而導致的低息環境、政府冇地未來冇供應、本地外地房屋需求大、現有低空率、高就業率、中高收入人士收入及數量强勁、一般程度的供樓負擔比率(1/3)。我認為,未來幾年樓市應可看大升(辣椒根本冇cope with 過上述每點,我看3年CCL可看140以上)
但長遠看,民粹當道、無賴政客(飯民加盲目護主的建制)、無能特首加正苦弱施政能力、年輕一輩不涯得、不思進取、所謂爭取假民主的人士,可能使到明明可以能成為偉大國際成市的香港衰落及落後其他競爭對手,起碼長遠看
但是,香港始終現在還有很强的優勢及財力,要佢衰落可能還有一段長時間。我只是一個小市民小中產,我無力去扭轉這個香港發展的困局。
所以,我認為,在可以揾錢的時候,必須要賺盡,有錢起碼還有權去選擇去與留,況且我認為今日香港樓市處于好似94-95年般的境況,起碼還有一大浸可以揾。老實说,明明大好前景,本應無必要咁消極。但點都好,揾埋厘轉先講,邊行邊走,簡單D講就係執生
我未能靠投資食過世,所以我好努力工作。工作上,我會讓自己學識香港以外的東西,尤其大陸的 exposure 及work knowledge。
雖然大家淨係聽我講樓市分析,其實我在大陸工作已有10年,而我十分熟悉大陸的商業法規(国地稅、海关、勞動合同法等、免抵退)及某些香港法規,如何把一些所謂唔掂的一套國內東西變至香港監管標凖,以及 執国內爛攤子更是我的强項。只要肯用腦,問題总能解決。
学多D野你手,始終冇壞,亦可使到自己工作上多D選擇,不論在地區上或者工種上
睇到厘度,大家可能覺得我悲觀。其實我並不悲觀,只不過係想凡事凖備好D,多D退路俾自己走啫。我好討厭“被硬食”的感覺,所以可以的話,都想留多條路走啫。有很揀,總好過冇得揀 |
39. Scoliosis 2014-07-04 02:58:45 |
|
Like to PP no. 38 opinions |
40. 睇得通 2014-07-04 08:24:11 |
|
預測樓市首先要摒除心魔??? 預測樓市首先要摒除心魔幻想樓價回到過往低賤時!!! 在香港好多人沽出自住房產是因為以為樓價會接著下跌回到過往樓價低賤時!!! 但是並沒有計算政府社福開支不斷增長,加開印鈔機狂印貨幣在市場體系繼續流通,會造成通貨膨脹的後遺症結局...... |
41. 70後小弟 2014-07-04 08:27:17 |
|
多謝38樓PP兄分享 |
42. 感恩 2014-07-04 08:36:17 |
|
多謝pp兄 |
43. 亮劍 2014-07-04 09:07:06 |
|
支持 PP -------- 上週末我同屋企人去橫琴玩,在呢度我看到澳門及珠海的未來,亦睇倒香港將會被陰乾的危機。 橫琴島位於中國廣東省珠海市南部,珠江口之西側,北隔馬騮洲水道與洪灣相望,並由橫琴大橋相連,與澳門的氹仔、路氹城以及路環隔夾馬口水道相望;最高山崗為海拔457公尺的腦背山[1]。橫琴島和路氹城之間為最近處,相距約有200米[2]。橫琴島和路氹城之間由蓮花大橋連接。橫琴島面積在經過不斷的填海後已經增大至106.46 平方公里,超越香港島的78平方公里成為萬山群島中第二大島,是澳門面積的三倍,人口約為7,500人。 2006年年廣東省政府通過《橫琴島開發建設總體規劃綱要》[19];而在2009年1月10日,時任中共中央政治局常委、中華人民共和國副主席習近平訪問澳門時表示中央人民政府決定開發橫琴島,並由粵澳兩地政府共同研究開發,而開發的同時也要配合澳門的多元化發展[20]。 根據《澳門日報》在2008年下旬報導,珠海在2008年12月25日以底價1.25億人民幣由珠海長隆投資發展有限公司拍賣投得南部旅遊區的富祥灣的312萬平方米地段(隔海對望澳門路環西南面)[21],以作為興建旅遊設施「海洋主題樂園」首期用地。據報導,海洋主題樂園建成後將會是的集會展、娛樂、度假設施等的中國第一、亞洲最大綜合性以海洋為主題的樂園,總佔地五平方公里。首期將會興建珠海國際會展中心、國際海洋世界、飼養及展出貓熊[22]、野生動物園、度假酒店等設施,於2012年底竣工營運[23]。 另根據2009年2月3日《澳門日報》報導,橫琴靠近蓮花大橋的一幅呈船形約有五平方公里土地的東部商住區列為「粵澳合作項目用地」。計劃該地段約75萬平方米將會預留作為澳門大學的新校區選址,澳門大學部分教學及生活設施將會被遷至建成的新校區;而「澳門大學橫琴校區」右邊的20萬平方米將會作為人才培訓中心。該地段當中的120萬平方米及50萬平方米地段將會分別用作產業發展園區及會展物流園區,其餘的100萬平方米地段就會預留作其他項目用途[24]。 2009 年6月24日國務院常務會議通過《橫琴總體發展規劃》將橫琴島納入珠海經濟特區範圍,對口岸設置和通關制度實行分線管理。要逐步把橫琴建設成為「一國兩制」下探索粵港澳合作新模式的示範區。國務院已經同意澳門特別行政區關於將澳門大學遷址到珠海市橫琴島的請求,建議由全國人大常委會作出決定,授權澳門特別行政區依照澳門特別行政區法律對橫琴島澳門大學新校區實施管轄,橫琴島澳門大學新校區與橫琴島其他區域實行隔離式管理。另一方面,由於橫琴的開發,京珠高速公路、太澳高速公路、廣珠城軌珠海總站以及澳門輕軌也開始被建議及研究延伸連接橫琴島上,以作珠海及澳門城市之間的交通連結[25]。 2012年12月20日,橫琴首塊定向澳門企業出讓的地塊成交,澳門勵盈投資有限公司是唯一的競投企業。該面積3萬平方米的地皮以人民幣2.5億元成交,地塊位於蓮花大橋、橫琴口岸和綜合服務區的中軸線上,與廣珠城軌延長線橫琴站、澳門輕軌橫琴站相連,毗鄰交通樞紐。成功競標的澳門勵盈投資有限公司表示,計劃將該項目發展成包括購物廣場、餐飲、休閑、娛樂等內容的高級商業中心,總建築面積15.3萬平方米,計劃總投資人民幣16億元人民幣。整個項目將選擇融合東西方建築風格的葡萄牙曼奴埃爾式建築,打造橫琴新區未來地標性建築[26]。 |
44. 80後打工仔 2014-07-04 10:41:44 |
|
To 38 Peter Paker 多謝理性分析.受教! |
45. 法子 2014-07-04 13:33:12 |
|
完全同意湯生所說。
如果還心存好友或淡友的立場,是不會看得清事實。更加不用說看見價值、看見市場下一步發展。
難得的是湯生無私地把投資心法說出來。 |
46. 引刀一快 2014-07-05 09:16:26 |
|
其實有咩好友淡友立場唧,睇好就俾人叫做好友,睇淡就叫做淡友之嘛。 |
|