ENG
瀏覽人次:66760    回應:35

今日反價,封盤就是明日賤賣樓宇的人

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  一個人若果以摸頂價買入物業,很多人都會說那人運程黑到無與倫比,其實並不是,最主要原因是那人把心不定,有好的機會時候唔買樓,在2003年的時候唔買,認為樓價尚有下調空間,2005年唔買,若果樓價跌回2003年就會買,2008年唔買,認為金融海嘯必定會令樓價大幅下跌,2012年唔買,但若果樓價跌至2008年就會買,到最後買樓,原來就是俗語所稱的摸頂價,那人有這麼多機會,怎可以說他運程不佳,只能說他未有好好把握而已。

  反過來說,一個人賣樓,若果一到價就反價,封盤,始終沒有賣樓,因為他們有一個心魔,就是有人願意出價,這個就不是合理價,一定要加價,就算有人再俾到價,他一樣會反價,到最後沒有人俾價,他們就會降價,如果市況逆轉,那人降價速度未能追得上樓市跌勢,始終都沒有將物業賣走,到最後,他把心一橫,以低於市價賤賣,又怎能說他運程不佳,只是未能把握機會而已。

  其實,一個人很難在樓價最低的時候買入物業,因為最低價不會維持很長久,若果他是有需要與及負擔得起便可以買樓,就算在2003年,沙士之後買樓,仍然有一些跌幅,那些仍然未肯買樓的人心裡慶幸沒有買樓,但過了不久,樓市反彈,已經很難買樓,當時沒有買樓的人很多到了今日仍然沒有買樓,大家應該理解,今日的樓價比當日貴了數倍,當日不買樓,之後又如何會買樓,反之,當日膽粗粗買樓的人,今日可能已經有幾層樓。

  那些地代最鍾意玩那些反價的業主,明知業主會反價,就給他一個不是真的offer,業主反價之後,一定會四圍問那個是不是好價,到最後,發覺原來原先地代所給予的offer是最好,終於肯接受,但該名地代的回覆是對唔住,已經買了其他單位,更平更好,言下之意,那人捉到鹿都唔識脫角,如果那人仍然是希望賣樓,地代們便會施以打椿法,最後那人在信心搖動下,便會賤賣他的物業,我有多少不明白,如果不打算賣樓,點解要放盤,又點解到價唔賣,那些到價唔賣最後賤賣的例子多不勝訴,反價,就是明日地代玩那位業主的藉口,就算是政府,流標唔賣,它日就要賤賣,一樣比地產商玩。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 亮劍 2014-06-20 08:39:37
湯博士呢篇文章使我想到小甜甜同涼粉陳生………
2. 睇得通 2014-06-20 08:56:09

一個人若果以摸頂價買入物業,很多人都會說那人運程黑到無與倫比,其實並不是,最主要原因是那人把心不定,有好的機會時候唔買樓,在2003年的時候唔買,認為樓價尚有下調空間,2005年唔買,若果樓價跌回2003年就會買,2008年唔買,認為金融海嘯必定會令樓價大幅下跌,2012年唔買,..............

在香港買樓,經驗上就是靜靜地起革命,計過數自己能支撐得住所有風險開支,就可以發動攻擊行動: 落定金買樓............先斬後湊,享受成功者快感,自我淘醉..........原因經歷告訴我們,無論你如何成功,都會有人潮笑你,說風涼話........2003年買二間地舖有人說你是傻仔行為???2009年買二個住宅又說你是痴痴哋???原因曾財爺都提示我哋要小心???2012年進入高風險山峰買入三個住宅,更加多人潮笑???.......

 

3. yy 2014-06-20 10:21:38
"最低價不會維持很長久"
對某類被忽略的樓宇是不適用的,2001-2005足足四年,舊唐樓與工廈賤到無人要在底位徘徊,到現在賺的十倍計,升幅高過豪宅。玩物業其實有很多方面,中原美聯的美孚太古第一城祇是方便炒賣,但交易頻繁只會惹來稅局跟你算利得稅。
4. 通屎坑 2014-06-20 10:47:38
2樓睇得好通喎。比人嘲笑笑到有高潮牙?
5. 一到價就反價 2014-06-20 10:59:48
Since year1999一到價就反價 up today, the price has been rosen double, I don't know when  is the best price?
6. 蜕变中嘅懒人 2014-06-20 12:28:26

懶人覺得樓市现在係處於陰陽怪氣现象:

1.話二手樓價升?但以二手細價樓最勁,中價樓次之,高價樓更次之、甚或跌。

2.話樓市向旺?但二手係成交愈來愈少。

3.話樓市成交少?一手樓去貨速度似乎多夾快。

4.話一手樓市向好?但開價要有大折扣後貼或低於二手價,否則滯銷。

5.中原指數好似隻船喺漩渦中航行緊。

結論係:想投資?最好再坐一會;想買樓自住?買得起就係時候;打死唔買?交租陰乾。因為懶人諗:由而家到年尾,樓市表演緊平衡木上來回胸翻。

7. 打工仔 Andy 2014-06-20 13:08:39

To 6 懶人兄

我都有同感!

細價樓需求大, 分支家庭、內地學生、就近上班地點的人及上車客等等!客源十分全面!

換樓的需求走咗去買新樓,三房市區樓又不平!導到換樓不成。

一千呎以上的大樓即便新界區也不平!好難現時去換!

結果產生了陰陽怪氣现象!

8. 打工仔 Andy 2014-06-20 13:14:41

大X報

全城細價樓買家盲搶盤 火燒單位凶宅照買牛頭角細單位破頂

買家盲搶盤大爆發,全城上車客鬥快爭奪細價樓,連火燒單位或凶宅同層都不放過。其中,藍田麗港城「燒通頂」單位,獲換樓客以611萬搶入,比3周前同類單位賣貴6%;鰂魚涌康怡花園14年前發生兇案的同層單位,亦有買家不忌諱以略低於市價承接;見盤源所餘無幾,牛頭角得寶花園實呎282方呎單位,也有用家以實呎12766元接貨,創屋苑歷史新高。大公報記者林惠芳

全城上車盤短缺,買家擔心遲買更貴,不惜以高價搶入心儀單位,造就熱門上車屋苑得寶花園再刷高位。利嘉閣地產高級經理鮑允中表示,得寶花園A座頂層連天台單位,實用282方呎,建築395方呎,放盤約1個月,以360萬元零議價沽出,折合實呎12766元,創該屋苑歷史新高。據了解,原業主於2012年以約253萬元買入上址,帳面勁賺107萬元。

怕「落錯車」旋即又上車

樓價再次急速攀升,有業主沽貨後,擔心「落錯車」於是馬上入市,在盤源有限下,連火警單位也不放過。美聯物業助理區域經理吳紹輝表示,麗港城8個月前發生火警、全屋被燒至通頂的14座低層D室單位,近日以高價賣出,單位實用687方呎,建築857方呎,原業主在火災後,把單位重新裝修,近日開價約610多萬元放賣,在幾乎零議價下,獲區內換樓客以611萬元買入,比同類單位3周前造價573萬元賣貴6.6%。

據了解,買家為區內業主,早前沽出2房單位後,見二手持續缺盤,樓價又再次上升,擔心遲買會更貴,遂把心一橫買入上址,不介意單位曾經燒通頂。而原業主於1996年以385萬元買入物業,帳面賺約226萬元。

樓價高企,造就凶宅亦成搶手貨。市場消息指出,康怡花園R座低層14室,實用466方呎,建築583方呎,同層單位於14年之前曾經發生兇案,令單位樓價受壓,但近日亦有買家不忌諱,願以500萬元接貨,折合實呎10730元,建呎8576元,比市價平約10%,較一般凶宅同層的折讓率低。據了解,原業主於1997年以388萬元買入物業,持貨至今帳面勁賺112萬元。

 

9. 亮劍 2014-06-20 14:05:31

懶人覺得樓市现在係處於陰陽怪氣现象:

話二手樓價升?但以二手細價樓最勁,中價樓次之,高價樓更次之、甚或跌。

-----呢度就係壓力鍋效應, , 本來可以用按揭買件過千萬既投資者, 呢幾年就去新界搶 D上車盤; 本來有能力換件陽明四房既, , 呢幾年就去入D 太古城兩房.

 

話樓市向旺?但二手係成交愈來愈少。

-----其實香港私人樓在呢十幾年,每年的需求都冇乜點變, 大約都是拾零萬一年左右, 不過之前租同買的比例係37, 在有左 3 D 後變成 73, 但請 C兄要留意的是,呢兩個月地代朋友告訴小弟, 現在最新租買比已打成 55 波啦. , 即二手成交開始脫離谷底反彈緊.

 

話樓市成交少?一手樓去貨速度似乎多夾快。

-----首先我要指出整體樓市成交其實已經多左唔少, 而現在樓花開售點解熱賣? 最主要原因係呢 D 盤定必有特長成交期,發展商又同你支付部分 SD及提供優惠的二按, 咁以貨比貨下, 俾著你當然買一手啦!

 

話一手樓市向好?但開價要有大折扣後貼或低於二手價,否則滯銷。

-----早幾年那些樓花開售, 係唔理你邊度都有大幅溢價的, 現在呢堆樓花變成現樓, 問心果句係咪大部分小業主都坐緊艇? 限本前幾年的樓花係超溢價, 即「笨實價, 」而現在發展商開出來既係同區市價, 其實先係「老實價! 」仲有一件事你不可不知, 貼或低於二手價的貨,只限新界某些有充裕供應的地區, 市區盤其實係繼續開緊「笨實價」喎!

 

中原指數好似隻船喺漩渦中航行緊。

-----你都講「細價樓升,中價樓無升跌,高價樓跌少少, 咁中原指數咪原地踏步囉!這等如呢幾年騰訊同濠賭股有得升而大陸股要跌, 恆指就喺互相抵消下,於萬九到兩萬叄行緊一樣!

 

結論係:想投資?最好再坐一會;想買樓自住?買得起就係時候;打死唔買?交租陰乾。因為懶人諗:由而家到年尾,樓市表演緊平衡木上來回空翻。

-----今日小弟早上才寫左篇文章, 原來我同 C兄的結論幾一致, 英雄所見略同呀.

-----哈哈!第日出來飲杯好嗎?

10. 夏天剛臨 2014-06-20 16:48:13
中原城市領先指數 CCL  每周五公佈 – 最新2014/06/20公佈,反映2014/06/092014/06/15(預計簽署正式買賣合約時段)的二手私人住宅樓價。一般在簽署臨時買賣合約後14日內簽署正式買賣合約。
本週公佈 與上週比較 與上月比較
[中原城市領先指數]

119.89

  0.55 %   1.12 %
[中原城市大型屋苑領先指數]

119.81

  0.59 %   1.75 %


[中原城市分區領先指數]
*只包括大型屋苑
  本週公佈 上週比較 上月比較
港島 130.09 0.74 % 2.83 %
九龍 119.15 0.93 % 2.21 %
新界(東) 122.59 1.82 % 1.7 %
新界(西) 100.41 1.01 % 0.49 %

 

夏天剛臨,

人們睇樓潮興起???

 

11. 引刀一快 2014-06-20 16:48:26
珍惜香港TO:54/F 引刀一快兄

我嘅定義,好清晰,閣下唔可以因為自己唔認同,就咁話人地錯嘅!


人類、社會、文明,從來都喺大自然嘅一部份。自然定律,支配地球,支配國家,深化至每一個個體,絕對唔喺硬套。我講嘅天,就即喺大自然,唔喺乜嘢神佛。而物競天擇嘅競爭規則,亦唔喺由我去定,唔好話乜嘢合我心意;我只喺講事實,唔喺要 SELL 啲乜乜或者乜乜果啲意識形態,千祈唔好誤會。你話,天,透過孔子教導我地每一個人平等嘅權利;我唔敢同孔子比,我只喺不自量力咁,去充當大自然嘅代言人啫。(知道就好喇!)

呢度講嘅都係社會,點解拉咗去大自然?你講嘅,就係事實?

,喺冇一個固定嘅定義。响自然界裡面,強者,即喺「適者」。本來,善於捕捉羚羊嘅獅子,就喺強者;但喺,當環境轉變,羚羊滅絕,獅子就唔可以只喺怨個天,點解唔俾佢地生存嘅機會。天,從來都冇絕人之路,羚羊滅絕,可以轉營去追鹿。為咗堅持追捕僅存嘅羚羊,爭扎求存,付出努力嘅獅子,固然值得尊敬;但到最後,真正嘅強者,正喺果啲放低執著,將捕捉羚羊嘅能力,轉化成捕捉鹿果啲成功轉營嘅獅子。

適者唔等于强者,只等于有資格生存者。你舉嘅例,只係叫獅子唔好揀飲擇食,同生存底綫差好遠好遠。

「目光遠大,能爲朝向目光所指而自律及奮鬥」,只喺閣下認為嘅強者,唔好將自己嘅定義,當做真理。呢種人,我都好尊敬,但喺尊敬還尊敬,如果故步自封,只為理想,唔識得去適應週遭變化嘅環境,咁我就認為,呢啲唔算喺強者。你講果啲風土嘢,當年亦紅極一時;果陣喺個大環境,而唔喺個政府,去容許呢啲模式嘅生存;唔好成日覺得啲嘢喺咁人為。隨著時代嘅變遷,人口嘅上升,好多嘢,制度化,規範化,企業化;擺街又拉又鎖,喺因為依家嘅營商環境,已經唔再容許呢種模式嘅生存,而唔喺政府要同邊個過唔去。(個個有錢開鋪咩?咪就係自力更生嘅機會少咗好多好多囉!)

點解人家定義嘅强者就係唔識變通?點解你自己冇定義,又彈劾人地嘅定義?



政府唔喺萬能,要支持一個行業,都要配合天時地利,大勢所趨。就好似矽港計劃咁,機會過咗,環境變咗,做乜都冇用,唔喺你可以點樣奮鬥,個時代巨輪就會俾面你,碌番轉頭。你講果啲風土嘢,如果要長期依賴政府先至可以生存嘅話,(亂咁講!)根本唔算喺乜嘢行業,極其量只能夠好有限,就當搞個博物館咁;要大行其道,已經喺過去式。你可能覺得,有好多人,唔喺唔努力爭扎求存,只不過喺條件唔好啫;真喺咁?

唔係條件唔好,而係根本冇條件。

條件唔好,點解唔可以創造條件?我中學果陣,成績只喺一般,而我理想嘅專業,當時好紅,A LEVEL 成績唔夠 TOP,都唔使旨意入到大學讀呢門嘢。自己家貧,冇錢買書買電腦,就惟有靠個公共圖書館,單以書本嘅知識,再以書寫假扮電腦嘅運作去做程式設計,仲參加埋公開比賽。結果,我從 WAITING LIST 靠面試得到賞識,成功入讀呢門學科,同學嘩然!如果當時,我只喺埋怨自己條件唔好,成日問點解社會唔支持,學校唔俾機會,你估我嘅命運會喺點?
你冇飯食咩?

適應環境變化嘅能力,亦喺自力更生必要嘅條件。唔好問我,何謂劣者,費事你自己唔同意,就話我錯。我用呢個字,喺嚟自優勝劣敗,優存劣亡呢兩個詞,自己體會。不過我可以好肯定咁答你,驅蝗、反東北、佔中果班廢青,無論點樣定義,都喺劣者

點解講講下社會福利,又拉咗去驅蝗?
驅蝗、反東北、佔中果班人,有冇大隻搖搖去攞綜援?其實講到低,同你睇法唔同啫。
講到優勝劣敗,佢地敗咗俾你咩?


話之你幾勤力,老嘅、跛嘅、癱嘅、智障嘅、様衰得交關嘅、毀容嘅、變性變得唔湯唔水嘅..............一律冇人請!佢地肯做、肯接受低薪水又點?肯做冇人請,肯底薪法例唔畀!
釣魚交俾酒家?捉金絲貓賣?幇單車打氣?
請問呢D係咪叫劣者?
12. 亮劍 2014-06-20 17:01:24
其實呢幾年除咗嗰班沽自住要損手爛腳外,还有一班细屋換大屋的人领左嘢,尤其是那些係買一手樓的小业主!

第一呢個浪只升2手细碼樓。
第二呢幾年唔少一手樓樓花嘅小业主仲坐緊艇。
第三係呢D樓盤仲有貨尾未清,現在要以折讓價走貨。
第四係呢D盤價錢就是当豪宅價賣,但收楼標準就係居屋質素。
一生人有幾多次机会睇對市?現在睇對仲要跌錢,真的要同声說句……小露宝!
13. 打工仔 Andy 2014-06-20 17:36:53

"其實呢幾年除咗嗰班沽自住要損手爛腳外,还有一班细屋換大屋的人领左嘢,尤其是那些係買一手樓的小业主!"

例如: 半山一號、名城, 都是損手爛腳的例子!!

 

 

 

14. Li 2014-06-20 17:58:16
請問半山一號,為何越做越低價。?
15. 蜕变中嘅懒人 2014-06-20 18:29:51

-----今日小弟早上才寫左篇文章, 原來我同 C兄的結論幾一致, 英雄所見略同呀.

-----哈哈!第日出來飲杯好嗎?

TO 亮劍兄、打工仔兄

出街返嚟睇見亮劍兄咁俾面懶人,打工仔兄又有同感,開心到極,乜都唔做回應咗先,两位飲茶我請,千祈唔好爭。懶人靠估難與亮劍兄比較,要跟亮劍兄多學習。

言歸正傳,其實樓市今日局面早喺12年尾已經開始蘊釀中,DSD推岀後就確定咗方向,正如湯博士早已經鼓吹逢三退一,亮劍兄三位高手在不同時間都多次指岀有爆邊機會,不過當時懶人唔知爆邊係講乜,仲以為係全面爆升,懶人所以向法子兄異議,後來經法子兄指正,先知道爆邊係指今日樓市情況。

亮劍兄,懶人諗细價樓到年會升多10%左右,新盤持平鬥到年尾,3D辣招现狀維持唔变,其餘嘅就係亮劍兄12樓预示一樣。


16. 亮劍 2014-06-20 18:38:04
打工仔…
例子还有深灣9號,天賦海灣……
17. 大寶二寶 2014-06-20 18:52:38
回14 Li 兄

因為依家只係細價樓升, D豪宅(包括假豪宅)因為有3辣椒下需求減少所以價格下跌。

共勉之, 哈哈!
18. 引刀一快 2014-06-20 19:00:26
如果依傢夾硬上車,梗係揾總價最低嘅嚟買,300萬跌一半150萬,跌走十二年租,博佢住番幾年先跌,600萬跌一半,買不如租。
咁好景點解一手肯折讓啫,仲要係不均等折讓。買電器,如果話XXmaster card有75折,咁即係話,你就算冇XXcard,都可以8折另送半折贈品,規矩喇。
19. Li 2014-06-20 19:07:40
謝寶兄回覆。
那麼半山一號還要繼續跌嗎?
20. 珍惜香港 2014-06-20 20:10:54
珍惜香港TO:11/F 引刀一快

我由一開始就只喺要展示人權、民主、福利主義以至社會不衡之間嘅一系列因果關係,同埋背後嘅宏觀自然定律,從來冇針對過任何理應得到支援果啲老弱殘障嘅真正弱勢社人群。唔好再混淆視聽,屈得就屈!

仲有,你又點知我果陣唔使憂柴憂米?唔好自己斷估就當真!
21. 大寶二寶 2014-06-20 20:20:17
Li 兄

我冇水晶球, 所以未必全对。 要豪宅價格止跌甚至回升, 我覺得暫時只有以下兩個因素:

1. 要由細價樓上升来帶動中價樓再而帶動豪宅。 但會係漫長時間。

2. 正苦肯修改或撤回辣椒。 但相信短期內係冇咩可能。

半山一号希望可以待未來沙中線通車後再帶動樓價向上( 心理因素多D因為多數业主都有車出入同地鉄入口要行幾條街)。

共勉之, 哈哈!
22. 蜕变中嘅懒人 2014-06-20 20:31:28
亮劍兄,請問逸龍灣1號開個咁嘅低價仲有無得賺,同埋天褲海灣二手要坐價25%至岀到貨喎,咁咪有排返唔到家鄉?
23. 蜕变中嘅懒人 2014-06-20 20:37:19

TO 21 大寶二寶兄

咁講即係,半山1號,一句到尾有排坐,講真,單單都蝕,慘!+X哥原來係佛山人,最叻整鼓。

24. 大寶二寶 2014-06-20 21:20:59
回懒兄

都冇辦法,自己住就守吓囉。 或者我睇錯呢!

不過“半山壹號”都幾揾笨, 聽個名就好勁, 其實向上行就係何文田邨, 向下一街之隔就係D土瓜湾舊楼同公墓園宿舍, 位置普通, 係個校網靚。值吾值咁貴就真係見仁見智咯。

共勉之, 哈哈!
25. 亮劍 2014-06-20 21:39:42
天賦海灣附近的供應將會源源不斷,俾着我買半一好过!
26. To 20 2014-06-20 21:43:43

人家根本就係玩你,扮晒傻仔,打個比如又踩,你 UP 乜都踩,重同佢玩?死蠢!
27. 蜕变中嘅懒人 2014-06-20 21:58:17
照睇:下次CCL想唔過120都幾難。佔中公投票數就算唔做假,過三十萬都無難度。今年七一遊行應該好壯觀。
28. 打工仔 Andy 2014-06-20 22:19:07
To 懶人兄

好呀! 有機會大家出來吹下水, 又可向你多多學習! 邊個請都好啦! 
29. Will Hunting 2014-06-20 22:19:58
To 25/F

Agreed. But what about The Wings at TKO? The price went up quite a bit too, but the land supply at TKO is huge..... 

What do you think? 
30. Li 2014-06-20 22:21:11
寶兄,承教了。
31. 打工仔 Andy 2014-06-20 22:31:19
To 16 亮劍兄

的確是! 
幾年前d 新樓訂價太高! 跟本地產商賺到盡! 跟本沒有水位! 
我有一個感覺, 買長光既新樓好容易中招! 買貴貨! 
我幾年前買咗一間麗港城, 上手業主一手向長光買入, 十幾年後平手賣比我! 
現在當然爆咗上去! 哈哈哈! 
32. Li 2014-06-20 22:42:25
正如亮劍前辈所言,半壹开售時是笨七價,比D土豪掃哂也就算了。
問題是現在跌到均衡了嗎?
本土人,也應該買回本土的市區資產。
當然,小弟顶盡也是入一間自住罷了。
不能和各位老兄相比。
33. 打工仔 Andy 2014-06-20 22:54:05
To 32 Li 兄

半山一號閞盤時我也以為是堅野! 有獨立屋! 不過自已買唔起, 所以無睇過! 
不過, 最近都去過半山一號商場飲茶! 發現個商場完全不似豪宅級數! 

34. Li 2014-06-20 23:00:02
多謝打工仔兄提醒。
35. 亮劍 2014-06-21 01:00:08
做建築的朋友講,在香港買楼,如果能力許可計,首選太古、次選新地。
因為呢兩間公司對品質控制要求嚴格。
其次係呢兩間公司經營嘅商場,評級極高!
就如上面D師兄話齌,有个好商場,層樓都升埋呢!
天進同龍門都因而受惠。