ENG
瀏覽人次:47826    回應:36
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 法子 2014-03-12 08:48:39
22. 法子 2014-03-11 19:20:13
沙田第一城有10,643個單位,鎖匙盤得14個。

嘉湖有15,924個單位,40個鎖匙盤。

新港城有4,760個單位,有5個鎖匙盤。

2. 法子 2014-03-12 08:50:19
想提出的是SSD1 造成2011年的「慢速向下調整4%」為期一年,在該年需要買樓的人暫時忍手,部份先租樓觀察一下,其現象是租務成交上升,買賣成交下跌,之後就造成2011年和2012年的需求同時在2012年爆發,稱之為「呃雨嚟落」現象。

現在想說的是DSD 造成2013年的「慢速向下調整4%」為期一年,在該年需要買樓的人暫時忍手,部份先租樓觀察一下,其現象是租務成交上升,買賣成交下跌,之後會造成2013年和2014年的需求同時在2014年爆發,「呃雨嚟落」現象再次發生。





還有一點想說明的是「為什麼在2011年和2013年大部份有需要的人都忍手不買,但樓價也不跌下去?」

其實買樓的人可分為3類:
A. 買入單位後,自己入住,街坊是也。這類人傾向以屋宛創新高價,才較為願意賣出。如果不是「屋宛新高價,他們傾向不賣,住耐啲。」
B. 買入單位後,畀人入住,收租佬是也。這類人在市場有正常流通性的情況下,沒有「賣」或「不賣」的傾向。一切看前景回報,但3D令到流通性很低,尤其 DSD令收租佬賣出物業後再買回時成本太高,所以也傾向「不買不賣」。
C. 買人單位後,無人入住,伺機沽出,炒家是也,這類人在市況下跌時,是止蝕得最狠的一類,無論在股市或樓市,大跌都是由這類人造成的。

SSD 一出,C類人馬上消失。
DSD一出,B類也不賣。
現在只剩下A類,這類人在市況下調時,很難說服街坊賣掉「自住樓」,你問下地產代理就知,唯一可能就係「嚇」,嚇他們,令他們怕大跌5成,所以你看見代理們提供給報章的成交報導,都以「劈價」描述,但「劈價了一年」CCL還沒有大跌,因為代理只是想利用報章的影響力令到A類人士有認知錯誤,覺得市況急速下調,只有「嚇」才能令部份A類人放掉自住樓。

所以,現在大家也知道「為什麼在2011年和2013年大部份有需要的人都忍手不買,但樓價也不跌下去?」

上述是關於二手樓市的分析,至於一手樓,就要說供應,這部份我有更驚人的發現,但應承過好友,不把它公開。對不起。

2014-03-09

法子
3. 法子 2014-03-12 08:57:09
1. 法子 2014-03-12 08:56:48
在造決定時,我偏愛那些會「產生現金」的決定,而非「消化現金」的決定。

「買樓」和「租樓」,你如何決定?
4. Peter Paker 2014-03-12 09:10:19
5. 掹車邊80後 2014-03-12 09:11:16
湯生點睇hktv,感覺同唔批售樓纸俾長實一樣,無法
6. Peter Paker 2014-03-12 09:11:55
湯生

寫得好
7. Peter Paker 2014-03-12 09:15:12
2011年住宅有157億補地價

2012年住宅有55.4億補地價(不計富豪私人住宅補地價)

2013年住宅有8.42億補地價(不計富豪私人住宅補地價)

小弟剛剛做好2011年補地價統計,再加上之前的2012-2013年的統計, 未來住屋供應會好大鑊

之前小弟只比較2012 - 2013年,但當比較埋2011年,補地價金額大跌幅度極嚴重,no eye to see
8. Peter Paker 2014-03-12 09:18:06
由於2012年10月 BSD 出台,強拍宗數大幅下跌75.4%,詳情如下:

2008年  10宗 
2009年  8宗 
2010年  21宗 
2011年  46宗 
2012年  57宗 
2013年  14宗 (扣除2宗重複申請後) 

倘若每宗舊區重建有100個單位(純粹簡單假設:每個重建項目有25層,每層4個單位),BSD成功減少2013年有4,300潛在新單位的出現(57宗 - 14宗 = 43宗 x 100 個單位)。

9. Peter Paker 2014-03-12 09:21:03
辣招十分成功鎖死一手、二手供應,作為業主,都唔知是否要多謝正苦
10. 亮劍 2014-03-12 09:55:03

現在香港每个月仲有幾千宗 2 手成交,賣家會係乜水?

換樓客要細換大-----喺實施咗 DSD 之後,換樓係高難度動作,呢啲成交減幅應好驚人。

投資者止賺止蝕-----小业主要是數年前買入,應該有唔少賬面利潤,咁沽樓拿錢走有理,但他們要考慮將呢筆現金點投放;而呢數年買入嘅,就仲未過 SSD 罸稅期,一動不如一靜攞層樓去放租應係合理安排,呢度會引致買賣鎖匙盤大減。

大陸客或境外客-----拒哋如非必要班資回朝救火,或真係揾个錢挖沙都冇,他們點死都會同你死埋那筆供款,因為他們係特區政府嘅眼中釘、心中刺,係重點打擊對象!要是拒哋呢個「毛聞」投降的話,除了立即俾地代殺到一頸血之外,第二時就算你揾倒想入翻市,就要俾兩成多乜 D 物 D及其他稅費。

自住及出租業主-----他們要是供緊一厘上下按揭利息,又有正現金流的話,那麼拒哋那有理由無情白事找麻煩?供兩厘嘅供款同租金相若,但呢啲單位應該唔少仲有 SSD 緊箍咒在身,郁不得其正!因此他們多採取以不變應萬變策略,呢度真係玩殘地代。

如果上述各主要 2 手樓提供者,都採取唔嗲唔吊態度,那麼還有乜水有 2 手鎖匙樓放盤?

11. 全完同意 2014-03-12 10:02:46
完全同意  博士  亮劍  及 PP
12. Peter Paker 2014-03-12 10:10:40

SSD

過去, SSD如何鎖死二手盤源供應、流通,由於盤源收窄,反會有助支持樓價。很多人士評論過,因此筆者不會詳細重複多說。根據土地註冊處網頁(http://www.landreg.gov.hk/tc/monthly/),2011年及2012年住宅買賣合約數目分別為84,462宗及81,333宗。以全港私宅數量1,118,000個單位計算,3年SSD 預計會鎖緊約240,000個單位(21.5%)。

為何SSD無法有效調控樓價?

以今天的高樓價計算,儲量佔約8成的A – B 類單位租金回報大多仍有3.5 - 3.7厘,仍高於近乎零存款利率、1–2 厘的按揭利率。但是今天的業主很多並非今天才買樓自住及投資,若以其歷史成本計算,現時的租金回報(自住及收租)最少已經有5厘以上,持有物業只會比賣出更化算。

於目前低空置、未來低供應、業主低負債水平(筆者會另文詳述)、高租金回報、低利率的情況下,我相信絕大部二手業主會傾向、有能力囤積不賣。這也包括自住業主,因為自住業主若賣出自住單位,持續上升的高昂租金便是賣出自住物業後的成本。

倘若SSD存在於1990 - 1997年,SSD 將會是一項非常有效的調控樓市措施,因為當時按揭利息10 - 11厘,收租回報只有5–6 厘,業主囤積單位每年要向租客補貼 5 - 6厘,3年合共補貼15% - 18% 樓價,單是3年SSD巳經使到業主失去任何防守、短炒獲利的空間,迫使業主一定要賣出單位,樓價便會下調。

但今天的情況是完全相反,今天業主負債水平遠較1997年時為低,自住慳回支付租金的回報及投資收租的租金回報遠超存款及按揭利率,今天二手業主囤積單位不賣反能隨着時間過去賺得更多、省得更多,所以大部份業主真的沒有壓力要劈價賣出單位。其次現有樓宇空置低及未來賣地的供應不足,尤其細單位及上車盤集中的區域,租金長遠看只會有升冇跌。

13. Oscar Lam 2014-03-12 10:14:24
最近從報章上看到的劈價盤,如仔細看內容,會發現成交價實際上只比市价低3-5%。這就是說,如業主願意以低市價5%出售,市場就有很大的承接能力。在此情況下,樓價大跌的機會不大。但同時,辣招又鎖死購買力,我們也看不到樓市大升的因素。因此,我認為,今年年終計數,樓價很可能只比年初上、下波動5%左右。
14. Andy 2014-03-12 10:23:07

北京也有夹心人:

北京适婚土著:没有房子 北京人也是“北漂”

http://news.qq.com/a/20140312/000370.htm

 

15. 睇得通 2014-03-12 11:22:44

鎖匙盤缺貨樓價又怎會下跌???

樓價下跌是由人群恐懼心態而造成!!!你推我又推???

16. Ha Ha 2014-03-12 12:32:25
Totally agreed
17. 沈默人 2014-03-12 13:17:02
完全同意博士、法子兄、PP兄、及亮劍兄。 昨晚11:30收到朋友whatsapp, 問我三個月內會否買樓?我答佢三個月前已經買著,我呢個朋友錢就大把,但就不敢買樓,09年到現在我共買了四個,佢就一個都無。 ***於大陸廠發出***
18. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 2014-03-12 14:36:16

手上持$$$$$$$$$$$$$$$$,見日日貶值,無價講.

持樓,可租可賣,由我話事.

 

19. 山高雲低 2014-03-12 17:05:23

 

法子兄真知灼見,在下拜服。若有幸攀附,則本人之榮也! 

博士飯局,也不知能否獲得邀請,若有此機會,定向法子請教。

20. 睇得通(ll) 2014-03-12 17:36:25

鎖匙盤缺貨樓價又怎會下跌???

樓價"上升"是由人群恐懼心態而造成!!!你推我又推???


21. PL 2014-03-12 17:59:18
法子兄講得好真實, 早排去睇樓, 主要睇建築面積500尺左右 (即是B類單位) 的兩房單位, 樓盤依然好少, 價格企硬, 如果遇到心水樓盤而又開價合理的話就要即時決定買入, 否則考慮多一日半日就會被人買了, 我之前就是因為要考慮被人截糊, 今次因為是即時決定買入, 所以就截人糊, 如果你近來有出去睇樓, 你會感受到市場上有一股強勁剛性的買樓需求
22. Albert 2014-03-12 18:47:34
當個個都唔敢買樓嘅時候,
誰人在消耗........在租等買的用家
誰人在增益........在收租的收租佬囉!
此消彼長下,就算將來在市場有平貨,
你話邊個會最先執到?
23. 小浪 2014-03-12 19:14:38
大埔住宅地皮流標12.03.2014 17:50政府推售的大埔及西貢住宅地皮公布招標結果。地政總署指,由於大埔地皮的標投金額,未達到政府的底價要求,故不接納收到的七份標書。入標的發展商包括信置(00083.HK)、長實(00001.HK)、新地(00016.HK)、新世界(00017.HK)、會德豐(00020.HK),以及百利保(00617.HK)同富豪(00078.HK)合組的財團等。大埔白石角住宅用地,鄰近科學園,屬臨海地皮,最高樓面七十一萬五千幾平方呎,市場估值介乎約三十六億至五十億,折合呎價五千至七千元;原本有機會超越中資保利置業(00119.HK)上月底,以近四十億投得啟德地的紀錄,成為本年度成交額最高地皮。。。。。发達哪!政府又多墶地起公屋呀!財赤一如財爺所料会出現,
只是時D2間有差、、、、3年即到。
24. 大淡友 2014-03-12 19:19:25
大家有冇諗過好似2000-2003年時,縱使香港經濟走下坡,美元轉強,港元(因為联繫滙率)被迫升值。假如歷史重演,港滙走強,出口下跌,公司結業,失業率高升。楼价還可以有上升空間嗎?
25. To 24/F 2014-03-12 19:29:00


咁咪好囉,CY都喺想咁啫。



26. 大淡友 2014-03-12 19:38:20
講得啱!高地价政策養活香港係歷史、結構性問題,不易解決。明知厨房熱,亦有人爭著入去做嘢,必有所圖。令楼价大跌,那人必有所得!
27. 大淡友 2014-03-12 19:40:58
講得啱!高地价政策養活香港係歷史、結構性問題,不易解決。明知厨房熱,亦有人爭著入去做嘢,必有所圖。令楼价大跌,那人必有所得!
28. 三T 2014-03-12 19:41:08
我不知道樓價會升還是會跌,但相信樓價下跌不是一個領先指標,預示香港己處理好一個問題而且明天會更好;相反這是一個滯後指標,說明香港己經越來越差。樓價大幅下跌,最開心的可能是特首或某一些官員,但絕對不是那一班現在想上車買樓或者根本缺乏競爭力的人,因為他們會被上面的人自上而下地壓得更低,更苦!
29. 小浪 2014-03-12 19:43:22
每處地方会有誤差,樓价低經濟会好?
舉一例証:
深圳樓价一般為2~4萬一平方、距離只一小時車程鉄路约20分鈡
既小香港樟木頭,樟木頭樓价為3~5千一平方。
理論下,樟木頭經濟應該比深圳好。重有淡水。
事實係深圳樓價高經濟亦好。事實証明一處地方樓价高必有其可取之處。
硬要話樓价高会影響經濟,又何必自己呃自己。
李+※由09年一路叫人買樓保值,可惜D五毛又話佢為出貨。
煲呔叫人買遠些小,騎馬追馬,D黑衣又话住得遠唔就腳。
好人難做,终於d智障信大話英,將香港搞到电視都冇得睇。
再黍飯都冇得你食先知信錯條book皆大話英。
丫菲律賓单野又好似難埋尾忝。
30. 大淡友 2014-03-12 20:00:00
楼市已屆冰河期,政府稅收已立竿見影。財爺已預告財政告急。加稅係遲早嘅事,打工仔又怎能好似80年代咁加人工(當時毎年起碼有+10%)?楼价怎會有支持?楼价是否高處不勝寒呢?
31. 法子 2014-03-12 20:09:01
回19樓山兄高雲低兄:

多謝!如果有機會,真想和各位當面交流。
32. 亮劍 2014-03-12 20:18:12
原本天賦呢種貨,擺明賣俾同胞客,但政府話咁唔得,會影響香港居民喎!
咁天賦就由可溢價兩成開盤加短期清六七成貨,變成貼市價仲要賣剩六七成!
如此這般每呎來回爭咗幾千,加上建築費升咗唔好多,計一千,咁呢條數唔通發展商硬食?
還有你政府話到明高中價貨嘅辣招繼續,那麼難保呢個「市價」會頂得住,加上附近貨尾仲有幾佰件,那麼地價來个腰斬,正唔正路?
又要馬兒好,又要馬兒不吃草,特區政府主管房地產的高官,真是冇帶個腦返工!
33. Oscar Lam 2014-03-12 20:45:36
2/f 法子兄,你的分析反映了現時樓市的實際情況。
34. Oscar Lam 2014-03-12 20:53:44
PP兄,你的數據和樓市分析十分詳盡,相信對投資者作出投資決定時會很有幫助。
35. 代理演義 2014-03-12 21:50:46

地產代理演義

 

36. CY Leung 2014-03-12 22:32:11
照理,樓應見頂,但可以回幾多,應唔會好似97除非戰爭或國內內戰;如果沒有戰爭發生或世界末日;跌幅應溫和; 理由如下: 1)現在收租仍多於供款;2)巿場已沒有投機同投資者;通常過度投機先大爆3)發展商財力非常穩健;4)最低工資只有上升;以上4點同97 係完全相反; 致於誠哥唔投地;佢係睇淡,亦都返映現實,政府比地產產商買地但又唔比賣樓;不如投資其它地方;唔㑹同錢鬥氣;係呀王x基咁蠢,政府唔比你做都死要去投資,就算比你買咗無線同商業電台,下次續約都唔會發license比你; 所以宜家係政策巿,但自用份工穩陣應該宜家係淡巿買野