ENG
瀏覽人次:38865    回應:42
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 7、1反泛民漢奸走狗 2013-06-21 09:21:07
迴避直斥美國 公民黨態度曖昧

斯諾登嚟香港爆大鑊,揭發美國情報部門在全球(包括香港)監控網上通訊,Big Brother無孔不入,任意侵犯私隱,立即掀起超級風暴,香港成為舉世注目嘅風眼。政圈老友發現一個引人遐想嘅奇怪現象,就係公民黨一直態度曖昧,左扭右扭迴避直斥美國當局,好耐人尋味。

老友指,公民黨向來高舉人權旗幟,凡有維權事件,都撲出嚟高聲疾呼,大力鞭撻,從來唔執輸,但今次斯諾登披露國安局秘密行動,擺明漠視人權,但該黨至今未企出嚟直斥其非,而上周六人權組織操去美國駐港總領事館抗議,該黨一眾阿哥阿姐亦冇現身,只有小貓三兩黨員參與,比起過往某些大遊行高調亮相,有天淵之別。

有市民遊行到美國總領事館抗議美國當局秘密監聽,侵犯人權,但公民黨態度曖昧,耐人尋味,民主黨亦未強烈聲討,佢哋顧忌乜嘢,引人遐想。

早兩日記者去立法會追問黨魁梁家傑點睇單嘢,佢只冷淡回應,全程避重就輕,話美國政府可能於日內提出引渡要求,呢段時間「立法會冇乜嘢好跟進」,只能等法庭處理。問及香港應否追究電腦被入侵事件,佢就將問題卸開,話斯諾登嘅人身安全都成問題,立法會有乜條件叫佢交代港人嘅私隱有冇被入侵?

毛孟靜早前同范國威一齊去信奧巴馬,要求寬待斯諾登,呢位阿姐雖然係公民黨核心,但呢次行動同該黨冇關,而且封信並非譴責美國政府,只係為斯諾登求情,取態極之溫和,矛頭冇直插國安局,顯然只想抽吓水,但又唔想太激。

毛孟靜寫信畀奧巴馬,要求寬待斯諾登,明顯射歪咗,取態甚溫和。

公民黨對美國當局立場含糊,泛民線人拆解指,內地半官方傳媒已出嚟砌美國佬,如果公民黨加入聲討行列,等於撐埋阿爺,搞落去變得好混淆,唔符合該黨一貫立場,所以佢哋睇定啲再算。另外,政圈已有流言指,公民黨同美國關係極好,所以今次國安局被爆大鑊後,佢哋顧忌好大,唔想直插美方。呢個講法雖冇真憑實據,但某泛民中人都認為「絕對值得思考」!

由於立場尷尬,公民黨將焦點轉去法律方面,着重於香港司法制度應保障斯諾登嘅權利,如果美國提出引渡要求,就由法庭依法律處理,但美國仍未出招,佢哋亦冇乜嘢好講。

至於民主黨,同樣打閃避球,至今仍未就事件表示強烈抗議,只由涂謹申提出引用「特權法」請斯諾登去立法會作供,但呢個意見被外界「彈」到飛起,話佢罔顧「叛諜」安全,亦太天真。

泛民兩大黨至今仍十五十六,唔知點表態,所以上周五民主派開飯盒會,大家都只傾法律問題,之後你眼望我眼,唔知可以講乜!

4. 路人 2013-06-21 09:33:46
一言以敞之:整壞香港經濟,雞飛狗走樓價一定跌!
5. HSI crashed 16.6% not property 2013-06-21 09:42:54
HSI crashed from 23945 (in early February prior to the implementation of DSD & BSD  by the HK govt) to 19970 at today's market open. Fallen 3975 pts or 16.6%. The more it falls the sooner the DSD/BSD/SSD & unreasonable mortgage restrictions will be relaxed or abandoned. Or the sooner our finance ministers & the HKMA men who advocated these inhumane policies will go (perhaps without pensions). Good news for property owners! 
6. homebloggerhk 2013-06-21 10:10:36

換樓及買賣樓房之困境

http://homebloggerhk.com/?p=8624

諗 sir, 您好!最近拜讀您blog已有段時間,覺得您寫的文章很實用,值得我們細細咀嚼。我們也介紹你的文章給朋友一起來學習理財。


我們剛剛結婚,均為28歲。我是香港出生,太太是內地留港畢業生,現已居港三年。本人於九龍灣返工,太太於中環返工。我們的工作都較穩定,月入分別為28K與17K。


我們現供兩層樓,一層為馬鞍山高層三房居屋800尺+,可望到少少海景,2007年1.7M買入,九成按,分25年供,每月供7K, 我單名,宜家父母住緊,帳面升值大約一倍。另一層為沙田市中心兩房私樓單位約400尺,2011年中2.5M買入,九成按30年供,每月供款9K,太太單名。帳面升值約三成,由於當時未有BSD,所以太太可以單名持有。
 
照諗 sir之計算方法,借貸總額為:(17000+28000)/2*2.59=5.8M, 旺市不超過一半之計算後,合理借貸額度為2.9M,現稍有超過,但尚能負擔。於未來兩年,我們的收入有保證的增長,預計約為80K(本人50K,太太30K)


由於現居的沙田居所較細,我們想待加薪時(兩年後)換三房再生小朋友。始終現在樓宇買賣成本太高,同時看到blog之前有些相近案例,考慮買樓所賺不及未來十年儲蓄,所以我們想維持兩層樓,努力儲錢後買入第三套再出租沙田單位。至於馬鞍山居屋,基於家庭原因,此單位供父母居住。本人父母也不考慮湊小朋友,當有小朋友時,我們只能請工人幫忙照顧。所以換三房單位有了時間限制,2~3年內需要換樓或再買樓。


1.誠心請教lum sir, 由於我們都很喜歡大自然及寧靜的生活環境,想搬有前後花園的獨立屋居住(如錦繡花園)。衡量自身條件,我們的第三套房之首期來不及寶寶出生期,請問我們應否先租住錦繡或其他,待儲夠後再買入呢?另外,也想請教下您對錦繡花園及後市的看法。
2.或者,請問您有否其他屋苑可以推薦,接近大自然的三房?(希望有個獨立的小花園及與錦繡花園的價格相約)
3.另因我們都用過首次置業的quota,之後的三房單位是不可以九成上會了,若我把其中的一套物業轉到父母名下,可否再借九成?另外因三房單位價格偏高,如遇跌市杠杆使用過高,想必應是重傷。所以,想按7~8成,不知想法是否合理呢?4.沙田層樓是否可以轉按至三成,然後出租呢?還是必須要供至五成,才能合法出租呢?
 
盼望回覆,非常感謝!
 
您的忠實讀者

ANSWER:

你好,相信計劃買房前,有件事要問清楚律師。在新實行的BSD制度下,如太太在香港未住夠七年,和先生聯名再買樓要否繳付15%額外印花稅呢? 
筆者見過一個個案,就係老婆同鬼佬買樓,有人未講清楚要否付BSD,令買家賠訂。你在文中已提一次BSD,相信你已有所對策,另外當然希望幾年後買樓時BSD已被消滅。

 

 

由於讀者暫時人工不高,家庭月入為(45K),最好莫過於早年買了樓,現時帳面有進脹。加上水位就當低一間都有30%,所以在廿八歲已有不俗帳面利潤((約二百五十萬)。惟暫時人工所限,放售樓宇後不是像2007年那麼易去取得借貸,所以現時兩間樓按兵不動是同意的。現在開始為兩年後生寶寶作打算。其實只要證明丙到自住,一個人擁有兩間九成上會的樓房是可以的,但去到第三或四間就難講得通。所以下次買入房屋,有望借到九成。但再深層一點,如果你買的房是村屋,就算你係自住,都會受七成或只借五成之限。村屋或獨立屋形式之住房而又在港可借按揭至90%的,賁在不多。所以如一心搬入獨立屋,你要增加自己CASH, 及增加入息。居屋相信未補地價不能加按,所以讀者自己都想到向沙田私樓打主意,惟現欠款約為樓價七成,如要合法租出,實是要將借貸減至五成樓價及問準銀行可否作為出租用途,方可租出。

 

 

相信現時手上現金不多,如兩年後小寶寶出世,當時樓價高企(不升不跌),你可以將呢兩年儲到之現金補到沙田現居,正式通知銀行.............

>>>按此看全答案

7. 給财爺 2013-06-21 10:30:23

早個排你叫香港市民有閒錢就應買股票,唔應該買樓,而家股票跌咗咁多,你赔翻俾我?

 

8. 好文章 2013-06-21 10:39:10

本港樓市雪上加霜

從市場的角度去分析,過去數年的量寬,製造了資金的氾濫,令到不少對沖基金瘋狂地加大槓桿,進行套息活動。此刻環境有變,自然會出現短期的拆倉活動,引致市況極之波動。至於此等行動會將大市推到甚麼水平,根本就無法去估計,可以做的事情就是等待,等到確認為止。
退市迫在眉睫,息口敏感股受壓,相信本地樓市亦雪上加霜。過去兩年樓價的不合理上升,若相信大好友的理據,主要是因為量寬、低息、錢多、通脹。此等理由成為了「王道」,可以大到令其他的利淡因素完全不用理會。
當然,
多人都不會相信及認同此等所謂理所當然的理據。但當人人都講之時,歪理也可成為真理。今日真理已不存在,大家覺得樓價應該如何走?去年上車、前年上車,現在賬面確實也有利潤,然而,現在可以走得掉嗎?這就是投資市場,每一次都是這樣,入局的人永遠認為市況逆轉前,一定有人會告訴大家,能夠在跌市前走貨的。

10. 亮劍 2013-06-21 10:59:55
政府於1O年11月首推SSD之時,美聯樓價指數係 655O,咁買一個實用 5OO呎嘅單位,即係 327.5 M!
有一位識計算、但唔識死字點寫嘅小業主,就用九成按揭上咗呢件嘢,當做 25 年,利息計一厘啦!
首期、印花稅、按保、經紀佣金、律師加埋其他雜費大約俾咗 56 萬幾,然後他月供 111O8.32 元,以一個月入約三萬銀嘅私樓家庭來講,都可稱合理啦!
到咗 3O 個月之後嘅今天,有「智者」話呢段時間樓價上咗 4成,而你哋班友仔,在政府推出 SSD之後仲咁勇走去買樓,攪對抗!根本就唔係乖孩子,要罸要罸!
長官意志同你哋計埋數,係咁 2 由美聯最高嘅 13 年 5 月的 9191 插 4 成啦!
咁即係去翻美聯 5514.60,折成樓價即係 275.73 M!你哋仲唔多謝長官不殺之恩!!!
現在呢位人兄仲爭銀行 268.48 M!咁佢原本嗰 5O 幾萬嘅老本幾乎無曬!慘!慘!慘!
嘈乜超亦無乜點解,因為出面有人唔抵得你有得食,佢哋無!
現在他們要食埋一份,唔該借借!
仲有你唔好走咁快,因為你要埋埋佢張單先好走!

鬼叫你哋無神早出聲嘈埋一份?
11. 樓市泡沬 2013-06-21 11:13:10

事實上樓市升跌是有週期的,有很多朋友於九七年所買的自住樓,須然樓價剛剛回到家鄉,但在這十多年間他們是這麼的煩惱。現在樓價已在過去兩三年間升到瘋癲了,亦有很大可能快將大跌,我們市民有必要現在冒險置業嗎?

既然用來自住,如果準時供樓,何解他們這十多年間這麼煩惱?

有些人唔明點解他這十多年間這麼煩惱?我解釋一下,即係話同一類的樓,你買左五百萬,但係相距一年,人地用三百萬買到,噉你明未?重唔明?即係你買貴左二百萬,即係你於一年間蝕左或輸左二百萬,即係十年後你樓價回到家鄉賺左住()的時候,人地賺左二百萬同埋賺左住(),即係你投資失敗人地成功,即係你於高位模頂入市接貨而人地於低位置業,即係個樓市泡沫吹到大的時候你唔信走去入市,而人地就於樓市爆破後才入市。明啦嘛。



12. GOOD 2013-06-21 11:33:09

香港土地那麼少,人口又那麽多,市民住屋問題嚴重,何解要滿足本地及外來的炒家投機謀利呢?所以,全港大部份人都支持政府出招推出 SSD ,BSD 及 DSD,好讓樓價調整至市民大眾都合理地負擔得到的狀況。

有些炒家和既得利益者,日日利用不同媒介唱好托市,更想政府徹消棘招,但這是不會得逞的。因為大家都知道,無論有沒有政府的穩定樓市措施,樓市泡沫是遲早都會爆破的。但是現時有很多人已中了毒,以為楼市只會升,不會跌,所以希望市民醒覺,不要再盲目地用現時的超高價入市,不要再高追接火棒。但是還請那些只擁有自住樓的用家放心,因為楼價是不會大跌的,只會先跌少少,大約兩三成很正常,這對用家來說是不會有太大影響的。況且,樓市無可能會不停地狂升,去滿足那些沒有生產力的炒家謀取私利。而且之前樓市已經被瘋狂地推高了一倍,樓價已完全脫離了本港的經濟現況,所以奉勸那些手持重貨的炒家們不要去得太盡,是時候要接受現實了。

故曰:再出棘招冇有怕,容易換樓住好啲,子女上車又容易,冇你炒家禁自私。

 

13. 来自内地 2013-06-21 12:35:27

3D政策到底是帮谁?

楼价高企如现在,政府反而约束住投资者和外来者,只让市场上竞争力最差的首次置业者入场,这是帮他们圆梦,还是送他们入死地,只要楼市下跌4成,答案就好清晰了。

等楼市崩溃,政府再撤销3D,那时才放投资者和外来者入场执平货。

作为外来投资者,其实也怕一时抵不住诱惑真的去接火棒,如今有政府的政策把关,可以强制性地保持冷静,真是最好不过。正所谓人算不如天算。

没有政府将香港置于危地,哪有投资者的机会。假以时日,博士也必是政策的受益者,少数人的成功正是建立在大多数人的愚蠢之上,就让主张闭关锁港的所谓大部分人搬起石头砸自己的脚好了,何苦现在冒天下之大不讳,苦苦提醒他们。要知道多数人都不是从别人的教导,而是从自己的失败中才能学乖。

14. 香港真正的主人 2013-06-21 12:39:00

有物業的人才是對香港最有信心..........

在香港有物業的人才是香港真正的主人!!!!!!!!!!

15. 叫你食屎你就食 2013-06-21 13:14:26

財爺叫你食x你就食...........

7. 給财爺2013-06-21 10:30:23

早個排你叫香港市民有閒錢就應買股票,唔應該買樓,而家股票跌咗咁多,你赔翻俾我?

 

16. excuses will our ministers bark in weekend 2013-06-21 13:27:36

Trust this weekend or early next week, our finance ministers will come out & say things go wrong in HKSAR are not their faults but due to Bernake and/or PRC interest rate squeeze.

Just like Mr. Tung Kin Wa while in office always blamed things o wrong because of the Asia financial crisis. Come take responsibility as a prudent high rank minister in HK: NO EXCUSE

17. 亮肚 2013-06-21 13:54:21
贊成 13 樓。香港幾百萬人 , 被幾個人家長式亂攪 , 苛政苛稅 , 強暴民產 , 無定向風 , 言不可信 , 削弱經濟 , 打斷流程 , 對財富 破壞力不比所謂的泡沫爆破少 , 代價大不了下台 , 真無言。
18. 本港樓市已達「崖頂」 2013-06-21 14:09:20
仲量聯行香港董事總經理曾煥平稱,本港樓市已達「崖頂」,美國息率及美元轉強,均令樓市逆轉,倘若存款利率升至3厘,樓價隨時跌兩、三成。
19. To 15F 2013-06-21 14:45:09

財爺介紹D法國電影和貓屎咖啡唔錯,但佢D米田共同你把囗有得比。


20. 亮劍 2013-06-21 14:48:41

香港土地那麼少----這個你要去問社區及環保人仕點解不停阻撓政府增加土地供應先!

人口又那麽多----這又要去問點解中港兩地政府要放那麼多低生產力嘅新移民來香港!

市民住屋問題嚴重----點解係要買?可唔可以租?請問你讀過經濟未?想要同需要你可否解釋俾大家睇!而政府收了小業主咁多稅,唔起翻啲公屋俾人真係不該!

何解還要滿足那班本地及外來的炒家投機謀利呢----未有乜DD前,你所謂嘅「炒家」,薄 Cut 一兩成就走得,咁市場保特暢順,有一定嘅成交,大伙兒都揾倒餐淡飯食,而政府又可過水濕腳,直頭係雙雙咁贏!但現在有咗 SSD,後果就係政府焗人賺夠一倍先走得!而香港除了有地理優勢之外,還有乜春可賣俾外來人仕去揾大錢?現在有人難得睇起我哋,用錢來投香港一票,你又話要趕人走,咁唔通你交足七成薪俸稅去補翻呢條數?

所以,全港大部份人都支持政府出招推出 SSD BSD DSD----大眾支持就係合理?咁幾拾年前,世界唔少地方嘅共產黨攪共產主義咪合情合理?點解佢哋唔攪落去呀?

好讓樓價調整至市民大眾都可合理地負擔得到的狀況----乜嘢係合理負擔水平先?現在如非政府多方限制,敢信地產商手上嘅樓可以喺合理時間內沽過一件不留,咁如果實行資本主義嘅話,唔係邊個有邊個買先,唔通學古巴咁玩配給?

有些炒家和既得利益者,日日利用不同媒介唱好托市----除咗嗰啲擺到明喺度玩嘢嘅人,仲有人唱好托市嗎?我真係好想你指出來睇吓!

更想政府徹消棘招,但這是不會得逞的----政府呢啲棘招,扭曲市場令到升會升過籠,跌又跌過籠,咁樣倒行逆施法,難得仲有人照單全收,政府真係執倒!

因為大家都知道,無論有沒有政府的穩定樓市措施,樓市泡沫是遲早都會爆破的---你都識講樓市有泡沫,咁點解政府仲開五千個白表名額俾人去盲搶樓?仲要借足九成按揭去俾人摸頂?為何唔俾嗰啲三唔識七嘅外人去接火棒?

但是現時有很多人已經中了毒,以為楼市只會升,不會跌,所以希望市民醒覺,不要再盲目地用現時的超高價入市,不要再高追接火棒----真正識睇市嘅人,例如地代高層及資深投資者例如湯生,現在較曬腳啦,你有無睇新聞!

但是還請那些只擁有自住樓的用家放心,因為楼價是不會大跌的,只會先跌少少,大約跌兩三成很正常,這對用家來說是不會有太大影響的----幾時買樓自住都要小心計好自己條數,所以現在新入市嘅小業主,已平均付出四成多首期,每月供款只佔入息四成上下就係咁解!希望政府唔好再攪三攪四,喺度運用長官意志將市場扭曲就上上大吉!

況且,樓市無可能會不停地狂升,去滿足那些沒有生產力的炒家謀取私利----自從 SSD 實施之後,你還揾倒炒家嗎?

而且之前樓市已經被瘋狂地推高了一倍,樓價已完全脫離了本港的經濟現況,所以奉勸那些手持重貨的炒家們不要去得太盡,是時候要接受現實了----在美國金融海嘯發生以來,請問呢個世界嘅銀紙多咗幾多?唔通我們要放棄自保,任由各國政府宰割先合理?

故曰:再出棘招冇有怕,容易換樓住好啲,子女上車又容易,冇你炒家禁自私----想小業主食 2 手飯、燒炭、跳樓同破產去滿足你容易啲上車,唔慌唔自私!

 

21. 亮劍 2013-06-21 15:35:06
香港土地那麼少----市民都支持政府增加土地供應,支持政府出 SSD,BSD,DSD 穩定樓市!

人口又那麽多----市民支持政府調控人口政策!香港容納500至600萬人最佳!


22. 法子 2013-06-21 15:37:23
若果他們自己投資失誤的確是與人無尤,但如果是因為政府為了幫助一班未合資格置業人士而用行政手段將樓價壓下去,那樣,那班小業主真的是死不瞑目,真的不明白,點解政府要玩死那班對香港最有信心的人,點解?」

完全同意!
23. qp 2013-06-21 15:39:04

支持 8 ,11, 12樓


不支持廢柴炒家亮劍

24. 乛一丿丨 2013-06-21 15:41:12
法子地產代理
25. 亮劍 2013-06-21 16:33:13

詞窮理屈,唔夠人講就屈人係炒家、係地代,仲要冒人家個名留言!

政府就係要幫呢班人,打擊小業主!

26. 你信樓市泡沫會爆破?? 2013-06-21 16:55:13

你信樓市泡沫會爆破??  我唔信 wor , 不如做個比較 :

 

香港银行體系內的  Dec 1997      Dec 2012

 

存款               26,657     82,974 

貸款               41,217     55,693

(貸款)存款      (14,560)    27,281

GDP               (13,650)    18,898    

淨存款(貸款)/GDP   (1.07)     1.44

 

當年97,香港超借左一年 GDP。今日香港""存款有1.44 GDP ,冇超借之餘,重有大把錢係手等入貨

 

當年97 , 一個專業人仕揾 $5萬個月 , 可以問銀行借錢炒3-4層嘉湖 , 可以呃銀行話冇係其他地方借錢。今日有正面按揭信貸資料庫,將所有負債瀑光,加埋 + 3厘壓測試,防止你班人過渡借貸。

 

今年 4 - 5月買 $500萬或以下的交易佔 總成交的75% 的情況下 , 新造按揭 / 樓價比率都係53.5% , 即係 D 人可以拎出 46.5% 樓價嘅錢做首期 , 依家已經冇大陸人買樓 , 反映香港人今日好有錢 , 唔好成日話自己窮。泡沬爆破的先決條件 , 高槓杆、高負債的情況完全未出現,點爆呀 , 大佬???

 

20133 , CCL 報約120 @ 2.15 厘按息, 根據金管局統計 , 3 月的新造按揭的供款 / 收入比率只係 36% 。即係話 , 剛剛3買樓的新業主只係用人工的 36% 去供樓。唔係食屎財爺講的 56% D 人供得起樓 , 又有 buffer 人工預加息 , 點爆???????

 

2002 - 2003 年空置率有6.8% , 2012年只有4.3% , 8成存量的細單位的空置率分别為 2.3% ( < 40平方米) 4.1% (40 - 70平方米)。空置率咁低,即係屋唔夠位,屋吾夠住,D 租金點跌?????  今天租金回報仍高於存款及按揭利率,係樓價的一大支持

 

201112月,政府預計2013年有14,930個單位落成 ; 去到201212月,政府預計2013年只有10,510個單位落成 , 政府又報大落成量3,804 , 供應唔到位 , 出咩招都不能替個市降温。唔知D數點揾,就去差餉物業估價處 , 攞份香港物業報告 2012 – 2013 睇下

 

20091 , 香港M3只有62,440 , 今年4月己經有92,250 , 4年增加5成。10年後100港紙的購買力只係可能今天的100 Yen。唔買翻D實物係手都儍

 

D 人成日話樓市會泡沫爆破嘅人真係冇常識 , 等我 D小六都未讀完嘅阿伯點醒您班未瞓醒嘅 80 - 90 後。

 

 

27. 千里長 2013-06-21 16:55:28
詞窮理屈,炒家唔夠人講就屈人係共產黨人仕、係未合資格置業人士,仲要冒人家個名留言!

炒家五毛就係要幫呢班炒家,打擊小市民同政府!
28. 曾俊華警告:香港隨時快過美國加息 2013-06-21 17:04:45

財政司司長曾俊華出席一個活動時表示,美國退巿時間明朗化,雖然聯儲局未清晰說明何時加息,但財政務司司長曾俊華警告,即使美國未真正加息,加息預期已足以影響樓巿。他指目前本港資金仍然充足,利率仍低,樓巿泡沫風險仍然存在。



有指美國退巿預期,或使本港較美國早點步加息。曾俊華指影響港息因素除美息外,其他外圍因素,如歐洲經濟及日本量寬,亦會影響本港息率走勢,現時談加息是言之尚早,投資者應有心理準備市場是有變化。



昨日大幅抽高的內地拆息,亦為影響港息走勢的因素之一,不過目前未見具體影響,亦不見本港有資金大規模撤離。不過他重申,若本港有走資情況出現,香港息率有可能發生調整,或者較美國更快加息,有意置業的人士,要考慮財政狀況。

29. 你唔信樓市泡沫會爆破?? 2013-06-21 17:04:54

你唔信樓市泡沫會爆破??  好多人信 wor !


你睇吓近期樓市成交量同埋地產股都跌到七釆就知啦!


唔好死頂啦!接受現實啦,除飛你地未出曬貨啦!

30. 賭場記趣 2013-06-21 17:10:37

有一日去賭場, 諗住玩兩手, 點知見到兩班人係到大叫大嚷, 聽下, 原來有一班人話已連開10次大, 下一次肯定開大, 另一班人就話已連開10次大, 下一次肯定開細. 跟住又有人話個荷官去toilet開左大, 所以會開大. 最後一開開大, 的荗利真係以為自己識睇市

的好友成日舉一大堆數據, 又畫圖, 話市底強, 其實咪同的賭場塘邊鵝一樣, 真係笑死人.

其實好簡單, 有錢既咪玩兩手, 無錢既咪行開羅.

 

31. 銀行公會主席洪丕正:港息始終會跟隨美息走勢 2013-06-21 17:13:50
美國退巿步伐明朗化,巿場有聲音指本港或較美國早一步加息。銀行公會主席洪丕正則指,由於港元與美元掛鈎,港息始終會跟隨美息走勢,但亦會受內地經濟、資金流動性影響,若本港出現撤資亦會影響港息走勢。

32. 大師好文章贈法子:不要說伯老冇料到 2013-06-21 17:23:09

不要再話伯南克冇料到,今次真的要為退市作安排,環球市場亦因而出現震盪,股市全面下跌,外幣、商品特別是貴金屬亦無一倖免。


當然,美國今次的退市決定,確實令不少對沖基金及投資者短線損手,但此決定的背後,其實不應看作壞消息。


跌市只是市場的主觀願望與現實有差距而已,主要是在時間性上。但實際來看,其實是反映美國政府對經濟復蘇開始建立起信心。


另一方面,由於早在數月前伯南克已作出了一定的暗示及預告,市場亦已預早作出了反映,相信現時的震盪只是短暫。

本港樓市雪上加霜

 

從市場的角度去分析,過去數年的量寬,製造了資金的氾濫,令到不少對沖基金瘋狂地加大槓桿,進行套息活動。此刻環境有變,自然會出現短期的拆倉活動,引致市況極之波動。至於此等行動會將大市推到甚麼水平,根本就無法去估計,可以做的事情就是等待,等到確認為止。


退市迫在眉睫,息口敏感股受壓,相信本地樓市亦雪上加霜。過去兩年樓價的不合理上升,若相信大好友的理據,主要是因為量寬、低息、錢多、通脹。此等理由成為了「王道」,可以大到令其他的利淡因素完全不用理會。


當然,筆者根本不會相信及認同此等所謂理所當然的理據。但當人人都講之時,歪理也可成為真理。今日真理已不存在,大家覺得樓價應該如何走?去年上車、前年上車,現在賬面確實也有利潤,然而,現在可以走得掉嗎?這就是投資市場,每一次都是這樣,入局的人永遠認為市況逆轉前,一定有人會告訴大家,能夠在跌市前走貨的。

沈振盈

33. to 30/f 2013-06-21 17:40:15
唔信数,唔通信您九 up? 
34. 洪量流 2013-06-21 18:36:15

博士文章說出了事實,特別是最後一段。

 

亮劍有多少物業在手? 我看他不是抄家,他每次提供的資料很多,反映實況。

 

2SSD一推,已沒有了炒家,樓價只是從以往經過多重中間參與者(即你們所說的炒家)一步到位由業主取得全部,變成量少價升的局面。

 

而我亦最憎BSD,一開始便以之名為 排外印花稅,即排除外來者的印花稅,與別的國家排華事件同類,因為破壞香港國際性的根本價值最深,層面最廣,上至商業,下至基層亦受影響,正如現時每家學校都有外籍教師吧,我望都望這些人來香港落地生根,培養我們的下一代,但居然為班嘈嘈閉廢的而推卻這些有學識的人,更有些無用腦的官聽從之而破壞了香港的根本, 商家及有學識的人,是有傲骨傲氣的,你當香港好有寶嗎?他們會為此BSD記你一世, 日後要他們來香港作出貢獻,有多多好處給他們亦難了。

 

外地人來港置業亦非炒家,喜歡香港在此生根,如博士所說的是對香港的嘉許。正如斯諾登說出為何選擇來香港,已勝過任何世界評分排名報告了。請香港珍惜國際性的根本價值吧。

35. 亮劍 2013-06-21 20:19:02
我同我啲親戚,並非炒樓人仕,全個家族我最屎,剩得一層自住樓,點解我成日上來數政府及淡淡呢?可能我係正財命啦!

正財座右銘

只要我喜歡沒什麼不可以。

正財之特性 

正直不阿,嫉惡如仇,刻苦耐勞,不使心機,愛惜金錢,重視信用。
正財之人,明辨是非,勝慨豪情,克勤克儉。
守本分,具正義,固守信用,喜慶吉神,福祿優厚,厭惡一切不正當之事物,輕視不勞而獲之作風,是典型的嚴正人物。
天生具有理財之天賦,以其端莊樸實,勤勉刻苦之特性,逐步累積財富!
故正財乃穩重與正直之象徵。
36. 洪量流 2013-06-21 22:00:32
香港一定要脫華才有希望.而家就係邊個大聲邊個話事, 我地一定要不惜一切, 爭取本土利益, 爭不到, 便要離開此傷心地.
37. 嘴形系列之扁咀 2013-06-21 22:57:57
樓價升時買樓後再升 -- 舊時滙豐 (只有買貴,絕無買錯)
樓價跌時買樓後再跌 -- 股海慈航 (跌市初現,請勿溝貨)
樓價升時買樓後倒跌 -- 基金忠告 (往績勁fit, 日後未必)
樓價跌時買樓後勁升 -- ?????????  (沙士掃貨, 你估邊個)
謎底 :  紀惠總裁 -- 湯博士               低位入貨, 持貨至今, 最有信心
望樓市跌完再跌 -- 黑心客               無胆入貨, 房都無個, 何來信心

處世金句 : 望人仆街, 不如望自己發達. 


38. 斯諾登 2013-06-22 00:02:18
美國佬借反恐為名,中國和香港已被視為恐怖份子,並正在全日24小時監察你的所有戶口,THEY ARE HACKING ALL YOUR ACCOUNTS, 現在你應立即採取行動,將所有放在外資銀行、証券行、保險......的資金全部取回,以策萬全。

39. 支持12.Good 有道理. 2013-06-22 02:44:49
亮劍的反而歪理兼強詞奪理'廢話連編!
乜野食x虫炒家Cut乜,你比人cut好吧!伐唔想呀!,乜升過龍跌過龍,有嗎? 乜乜買樓自會計數,乜乜野印銀紙,印比你呀,你收到!

40. YY 2013-06-22 10:21:57
香港樓市已冇炒家?

應是大家所聽到的最大笑話!
41. 小心散貨 2013-06-22 10:31:18

二手樓價指數終止5連升,中原城市領先指數(CCL)最新報119.96點,按周跌0.65%,屬近8周最大跌幅。加上美國有機會退市及加息,業界認為升市動力不斷減弱,中原施永青預期樓價有機會跌20%,買家無必要暫不要入市。

市場成交量低,無力支持樓價連升,中原城市領先指數(CCL)創三周新低,跌幅屬8周最大。至於聯儲局表態退市,對本地樓價的影響,最快7月中旬公布的CCL開始反映.................

退市加息陰霾 下半年恐添壓

全港4區大型屋苑樓價指數方面,其中3區報跌,以港島區最明顯...............................

樓價連升後回跌,加上美國退市及加息陰霾,為下半年樓市添負面因素。中原地產創辦人施永青表示,如美國落實退市及加息,樓價會趨跌,豪宅及新盤樓價有機會跌20至25%,他更指下半年「買家無必要都不要入市住,無人買樓買來蝕」。

他亦建議該投資者先減磅,因投資比重過分集中於物業上,感覺不是太安全,個人近期亦陸續沽出數個物業。


42. 嘴形系列之O咀 2013-06-22 10:50:46
樓價升時買樓後再升 -- 炒家引用家高追 (地產述語 : 只有買貴,絕無買錯)
樓價跌時買樓後再跌 -- 炒家比印花稅玩殘 (跌市初現,請勿溝貨)
樓價升時買樓後倒跌 -- 政府忠告市民  炒樓危害你健康  (往績勁fit, 日後未必)
樓價跌時買樓後勁升 -- 有定力的市民真正用家  (沙士掃貨, 你估邊個)

謎底 :  小市民不要追價入市          高位入市接火棒, 好易變成負資產
望樓市升完再升 -- 黑心炒家          大胆日日唱好托市, 其實暗中散貨扑傻瓜

處世金句 : 炒家望小市民接火棒變負資產, 不如積下陰德收手啦. 

43. 洪量流 2013-06-22 13:23:49
36/f不是我.
出了ssd,炒家在之前及之後都走了货,剩下的都是收租的,有那位普通市民能预知2一3年後的楼价?官员专家一直说有风险,会加息,怎炒?

44. TO⋯洪量流 2013-06-22 15:12:10
洪生⋯
我一直奇怪你並非弱智人仕,點會講脫華呢種白痴言論,現在清楚曬,原來你又係被冒名強姦意見嘅受害人。
45. TO 44 洪量流 2013-06-22 16:54:27
洪生:
大家一直都知你是弱智人仕,點會唔講脫華呢種白痴言論,現在大家更加清楚,原來你重中意扮有人冒你個名,扮係被人強姦意見嘅受害人。