1. 向泛民说不 2012-02-16 12:04:40 |
|
TT 无可能撑下去啦,阵前易将虽然是兵家大忌,但是绝对不能比CY来将香港提早和大陆融合,提早将香港变成社会主义的香港。 所以应该当机立断,TT如果你是一个男人,请马上宣布退选,叶刘或范徐麗泰登場,都是一种合理的结果。她们两个不会比人觉得有官商勾结的印象。博士请发挥你的影响力。 在大陆的储君未登位之前,个个都小心翼翼,以前的胡总,现在的习总,都是一样,做储君风险都是非常高的,好容易堕马。点解个蒙古儿处心积虑了10年准备做特首,在这10年间,还做这样的事。家里不是没有钱啊。 |
2. 咪死撐喇! 2012-02-16 12:08:01 |
|
唐英年僭建,知法犯法,罪加一等!
高官史上最大僭建,僭建2千多呎,除欺詐外,冇補地價、冇交差餉,即係逃稅啦,又多一條罪!九龍塘地,每呎都值5萬蚊啦,咁咪即係呃地價接近1億!這次牽連甚廣,一大班人偽造文件欺詐,屬刑事罪行,一經定罪,罰款兼坐牢。
不 願披露身分的唐宅工程人員表示,有人預先建成大地庫後,再遮掩兩條通往大地庫的通道,然後瞞過屋宇署檢查,2007年2月取得入伙紙後打開通道,裝修大地 庫。香港專業教育學院建造工程系主任陳子明指出,若有專業人士蓄意遮掩秘道,隱藏僭建物並瞞過檢查,等於欺騙屋宇署,屬違反《建築物條例》,若業主曾指示 專業人士這樣做,一樣屬違法。大律師陸偉雄表示,若施工期間興建沒有獲得批准的結構,然後呈交「假圖則」給屋宇署,或違反虛假文書罪;若業主知情,則觸犯 串謀詐騙罪。由於約道7號屋已用盡0.6倍的地積比率,不可能再建地庫,是次有人僭建大地庫2250方呎,按約道目前每呎最新成交價3萬元計算,有人變相 免費取得一個價值近7000萬元的大地庫。 |
3. 哈哈 2012-02-16 12:10:34 |
|
博士都開始跳船,以免受牽連,被秋後算帳!好事! |
4. 向泛民说不 2012-02-16 12:11:17 |
|
这届特首要处理的问题,主要是博士所说的壮大中产,提升香港的竞争力。中产定,则香港定。如果中央不想见到在一次03年的动乱,绝对不能比CY上台。03年的动乱,其实是中产的不安所做成的,23条只是导火线。如果当年中产安定,23条是肯定可以通过。 03年的动乱,CY系要负全责。 |
5. 小人物 2012-02-16 12:11:33 |
|
我原本極為恐懼CY掌權, 所以支持向中產傾的唐唐 但唐唐又實在太過晉惠帝, 醜聞接二連三, 本該切腹謝罪全香港市民, 倘其低民望當選, 肯定政令不暢, 遲早令香港淪為國際笑柄.
葉太辦事應該不錯, 唯其03年硬銷廿三條令50萬人上街, 和狼子野心一樣, 為了討好中央, 眼也不眨便可以犧牲香港人利益.
范太亦然, 我對她'赤的疑惑'揮之不去.
回歸以來, 並沒有個政治新星令我想得起, 是否暗示香港英雄遲暮? 難道香港人也是要靠白種人管治才行? 自己管自己便永無寧日? |
6. 消息人士 2012-02-16 12:19:01 |
|
中央都暗中跳船,現正全力支持CY出選,以免民主黨有機可乘,禍患無窮! |
7. 新民黨 2012-02-16 12:23:42 |
|
博士寫了28篇爛文,卒之都要轉軑跳船,慢係慢了一些,所謂契弟走得摩,好正常!知錯能改,做契弟好過招頭爛額,被人罵到一面屁吧!葉劉都係人材,博士或者可以幫手推一推吧! |
8. 向泛民说不 2012-02-16 12:32:33 |
|
小人物,03年的大游行其实同现在希腊等国家游行一样,背后的原因是因为中产下游,当年一个业主,可以比一些综援人士更加贫穷。为了捍卫PEG,政府需要退出加税减开支的措施,这种措施对当时已经水深火热的中产在来一个落井下石,结果中产以23条理由上街。香港中产爱面子,不敢直接以中产下游为理由上街。 所以其实03年大游行,CY系要负全责,反而叶刘只是执行者。 中产定,则香港定。 |
9. 唔信 2012-02-16 12:43:11 |
|
不如試試CY做特首,又睇睇會唔會大遊行囉! |
10. 雲在青天水在瓶 2012-02-16 12:48:23 |
|
建築物僭建, 通常是天台加建或圍起陽台, 或外牆不應有的額外建築. 向下僭建, 起地下室, 頭一次見, 這不是普通市民玩得起的, 必是富豪級的有錢人的玩意. 或許唐生初頭申報僭建物時, 也與我等普通市民對僭建的理解相似, 因而 "漏報" 了. 記得傳媒多年前有報道唐生中意紅酒, 家中有專門藏酒的地窖, 市民睇完多會感慨: 真是有錢! 有心人則會從另一角度去挖掘: 地窖合法否? 於是有了今天的故事. 唐生在未宣布參選時, 被發掘出感情缺失, 公布政綱時, 又出現行為缺失. 姑且不論對錯, 假如你是唐生的軍師, 各位有何建議, 應對這次危機? |
11. D33H 2012-02-16 12:51:36 |
|
又夠鐘食藥啦, 湯生! |
12. 扫把头 2012-02-16 12:51:38 |
|
03年发生的事情, 我是受害者,当时也以为董先生和梁振英是罪魁祸首, 但是现在明白当年的高级公务员, 官商勾结, 玩忽职守, 大搞地产霸权主义, 拉倒董先生. 有钱人不喜欢梁振英, 叫移民, 只是因为想在香港年年炒楼赚大钱, 不用干实业, 就像唐唐一样, 只享受, 不用工作, 压榨80和90后. 梁振英做特首, 中产一样有前途, 不过是勤奋和有实力的中产, 不是靠炒楼上位的中产. |
13. 咪死撐喇! 2012-02-16 13:05:05 |
|
11. D33H2012-02-16 12:51:36 | | 又夠鐘食藥啦, 湯生!
| 係呀!湯博士,精神病藥要一路食,唔可以一時食下,一時又唔食下架 |
14. 咪死撐喇! 2012-02-16 13:05:10 |
|
11. D33H2012-02-16 12:51:36 | | 又夠鐘食藥啦, 湯生!
| 係呀!湯博士,精神病藥要一路食,唔可以一時食下,一時又唔食下架 |
15. 隱龍13號 2012-02-16 13:11:20 |
|
是時候行澳門模式. |
16. 無明 2012-02-16 13:18:46 |
|
踢波都有攻防戰, 現在敵人打一下突擊便:哎呀, 投降啦, 這算是什麼比拚? 應該是先重兵打一下防守, 是否回敬一招突擊是部署問題。 不要以為換將便不會被人突擊到, 任何人都可能有一些平時不為意的缺點, 放大, 放大, 便好像很嚴重, 不要中CY的奸計, 你看, 何x仁便在煽動傳媒去煊染放大。 |
17. 王先生 2012-02-16 13:32:25 |
|
如果我係 TT 嘅競選團隊,咁我會叫 TT 負荊請罪,有無錯都硬食左先,千萬記着唔好揾老婆認,唔係衰多兩錢重,然後:- 1- 立即請傳播媒體入屋拍攝及播影! 2- 連夜還原間屋,就算俾雙工都要速速攪! 3- 請獨立測量師計吓揾左政府幾多着數,然後起孖賠翻俾政府,如果政府唔收,就隊入「關愛基金」! 4- 每兩日就俾啲傳媒入屋睇施工進度,等記者有嘢寫! 5- 咁班新界丁屋户就真係唔好彩,呢次要借題發揮來取信於民! 6- 立即上去大陸揾阿爺度吓點解救,可能上面會同你拆彈都唔定! 不過 TT 你又係爭唔落,俾曬時間你都攪唔掂自家事,唔係 CY 仲衰過你的話,我都唔揀你!! |
18. anggie T. 2012-02-16 13:36:26 |
|
That's a critical week for TT, if he can figure out how to resolve it, it's still likely he gets the throne. Just talked to my mum this morning, told her if I'm running the next CEO of H.K. My 10 yrs ago pics with some drunken gwailos in Lankwaifong will be released. She's surprised that I was there. I say only stupid idiots never make mistakes because they achieve nothing & do nothing! Use a Bible quote:Let those who have no sin, cast the first stone!(Jesus was in the mid of a crowd trying to punish the woman committed adultury). He invited those who have absolutely no sin cast the first stone(to kill the woman) & the crowds gradually disappeared....... |
19. 真基督徒 2012-02-16 13:40:25 |
|
唔好引用聖經,沾污主耶穌,你會落地獄架! |
20. 放眼 2012-02-16 13:45:47 |
|
風物長宜放眼量,cy西九單野,好快有好戲睇。 |
21. 不在沉默 2012-02-16 13:48:56 |
|
規矩或制度是人訂出來的,為什麼不能優化規矩,規矩優化了,唐唐也正正常常沒什麼不對,他沒有傷害到人,反被人刺傷,唐唐也是人他不是聖人,很自自然然的普通人,但他的政剛大方向是帶領香港市民力爭上游富起來,有這種才華和實干帶領港人是港人的福氣,如果死於政治,我們的日子怎麼過 |
22. 70後唐狗 2012-02-16 13:52:00 |
|
呢道唔知點解多左咁多紅衛兵式或禍不及妻兒式嘅謾罵, 無啦喇有只70後西狗嚟辣我......你係有的放矢, 都比個贊你, 寫埋啲廢話, 仲要篇篇去貼, 唔係5毫黨係乜???? |
23. 80後銀行從業員 2012-02-16 14:00:33 |
|
今次事件唐唐的確處理失當, 政治敏感度不足. 且看屋宇署入屋檢查後有何公佈再算. 事已至此, 不得不重新評估, 可能唐梁之戰已成均勢, 甚或唐已處下風....像當年官渡之戰, 袁軍(唐營)縱是謀臣如雨, 猛將如雲, 兵精粮足, 若主帥一再失卻戰機, 最終難免有烏巢之失. 純經濟因素分析, 樓市本無虞, 甚至今年會向好. 如今節外生枝, 小弟亦無從判斷矣. 只嘆謀事在人, 成事在天, 不可強求也! |
24. 十一 2012-02-16 14:01:59 |
|
帶領幾個武藝平凡將領,幾個壞鬼書生,留守荊州孤城,關羽守了11年??? 馬良,三國首十位良將,謀臣!馬駿,智力不差! |
25. 三國粉絲 2012-02-16 14:06:26 |
|
馬良智力達94-95,伊籍都不差,智力起碼有86-88,孔明走時留下他們助云長! |
26. 明燈 2012-02-16 14:09:00 |
|
回雲師兄 是次有人僭建大地庫2250方呎,按約道目前每呎最新成交價3萬元計算,有人變相 免費取得一個價值近7000萬元的大地庫。 不如咁啦,叫唐唐豪7000萬去扶貧基金,變相當補番地价忍衰仔囉,冇計,正所謂錯要認、打要企定! |
27. 愚民 2012-02-16 14:10:05 |
|
博士,我開頭都以為你係以事論事,大公無私,但係依次佢做到咁你都仲想幫佢講野就真係有點兒那個.... 其實犯法就係犯法,邊有所謂大唔大意.我相信如果依件事係發生係CY身上,你所講既野就會唔一樣. |
28. 湯文亮 2012-02-16 14:14:52 |
|
To﹕80後銀行家 知我者,閣下也。我正在寫一篇「官渡之戰」。 |
29. 公道 2012-02-16 14:17:24 |
|
湯博士唔係神,係人,佢的分析一向獨到,大家都追看這麼多集文章就是證據了!因此各位有份追看博士文章的網民,唔應該寸博士。 唐唐王宮是意料之外,最大得益者係邊個? 咁多測量師話唐唐唔岩,有相有盛,相片仲可能係當年有份參與僭建工程的人士影的,相片從何人而來?記者自會追查,大家心照!而協助僭建工程的知情不報人士,會否上身?真是法律工作者才知道! CY話君子之爭,唔造謠抹黑,大家睇得出佢是 君子! |
30. 70後唐狗 2012-02-16 14:18:30 |
|
倀雞英係唔得嘅, 佢如果掂, 回歸後已經好多機會佢上位, 經過建華之亂, 佢幾乎消聲躒迹....亞爺都睇到佢係咩人啦.....狼子野心, 就算蒙古仔上唔到, 都唔到佢..... |
31. 我的最愛 2012-02-16 14:21:05 |
|
支持陳方開心OR范徐靚太做特首!阿爺換人唔該! |
32. 80後銀行從業員 2012-02-16 14:33:55 |
|
與博士之見雷同, 小弟之幸也. 然而事情未必壞到這般程度. 沒有官渡之戰, 就很大機會沒有魏晋南北朝, 歷史會改寫, 也沒有了今天的我們在網上這裏吹水. 我相信歷史會給我們一個答案, 若人沒有能力改變某些事情, 就只能適應它了. |
33. 無名 2012-02-16 14:34:24 |
|
博士其實講得半對半錯。一半對是僭建刑罰實在太低;實在有太多僭建啦。唔好講一般市民或政府官員,就算係建築師學會會員自己間屋一樣瘋狂僭建,就連建築師學會知道其事都不去理會。屋宇署也知其事但又如何?咪一樣放低不理! 一半不對的始終是我們香港阿頭參選人,係應該以身作則,唔可以話人哋都係咁自己又係咁。 雖然唐唐未必係好選擇,但現時環境我的確好擔心佢會唔覺意跌下馬。俾是旦一個 CY 當選香港就真係會好閉翳好大件事。博士見多識廣,有什麼方法可以扭轉乾坤?或其他人有什麼意見可以幫幫唐唐? |
34. 孔明 2012-02-16 14:43:52 |
|
叫唐太認罪,然後自殺謝天下.我會考慮原諒唐唐. |
35. DT 2012-02-16 14:44:00 |
|
Crisis Management – Integrity Recovery - Nature of crisis: Integrity
- Common causes : personal disorganization, inconsistencies and habits that get the person into trouble
- Steps to integrity recovery
- Step 1 : Tell the facts in accurate and simplicity manner
- Step 2 : Immediate correction action plan that what to do now and will be done in coming future
- Step 3 : Ingratiation to any criticism and sarcasms in a heartfelt attitude
- Step 4 : Build Trust activities propaganda : Today’s me is not Yesterday’s me
- Step 5 : Team support : Character recommendation to the public via media
- Step 6 : White Knight support by the Central
- Step 7 : Full apology and stand firm
There’s no known cure for a cold. Time passes, it recovers. |
36. Hongkong People 2012-02-16 14:44:29 |
|
No matter what, CY is not a good choice for HK. |
37. 70後 2012-02-16 14:46:52 |
|
唔洗幫, 倀雞英, 係人係鬼, 亞爺知㗎啦....小布殊, 食大蔴, 酗酒都可以做總統....唔好咁迂腐啦...... |
38. 湯文亮 2012-02-16 14:52:43 |
|
To﹕24. 十一 及 25. 三國粉絲 Re﹕三國 孔明評馬氏五兄弟,馬良有白眉,他說﹕白眉最良,馬謖最強。 劉備評馬謖 - 言過其實,不可大用。最後馬謖失街亭,諸葛亮渾淚斬之。今日,很多人亦渾淚斬唐唐。 |
39. 王先生 2012-02-16 14:54:06 |
|
26 明燈---俾我係 TT 就 7 仟萬起雙,費事俾人追殺! 一來話俾人知拒唔係貪小便宜嘅人! 二來拒去做特首都係想光宗耀祖而矣,果億四當做善事,當跌左囉! 或當帶錢同香港市民服務,咁可能絕處逢生,係一條生路都唔定!! |
40. 支持唐唐的人唔係白痴就係低能 2012-02-16 15:02:22 |
|
唐英年背信棄義、背妻玩女、欺世盜名、知法犯法、冇陽光政策、講一套做一套、冇膊頭、冇腰骨、誠信破產,這樣的人,莫講話不適合做特首,任何政府或私人機構都唔會有人請啦! |
41. 無奈 2012-02-16 15:06:34 |
|
有哪一位對手多年前已拿到這樣的圖則?極工於心計,非常恐怖。 |
42. 小人物 2012-02-16 15:07:09 |
|
馬謖也斬了, 蜀國還有什麼?
誰是我們的姜維呢? |
43. 70後 2012-02-16 15:07:26 |
|
王先生, 太小氣啦, 為左凸軀唔好落喺奸人之手.....成間屋捐比凸軀..... |
44. 香港人 2012-02-16 15:11:24 |
|
政府高官和大房地產商需要這些特徵的人,但是他們低估了唐唐的愚蠢.他們捉蟲入屎忽了. |
45. 向泛民说不 2012-02-16 15:19:13 |
|
支持唐英年的人唔係白痴就係低能,唐英年背信棄義、背妻玩女、欺世盜名、知法犯法、冇陽光政策、講一套做一套、冇膊頭、冇腰骨、誠信破產,這樣的人,莫講話不適合做特首,任何政府或私人機構都唔會有人請啦! |
46. 70後 2012-02-16 15:21:51 |
|
吮凸手啫, 你吮個滿口仁義道德嘅道德佬出嚟做乜.... 咁不如喺咁多間學府嘅校長度揀1個.....克林頓係美國人心中偉大嘅領袖....唔通係因為佢鐘意請人食雪茄???? |
47. 王先生 2012-02-16 15:51:11 |
|
70 後----好提議!將約道孖屋捐俾政府做康樂及文娛用途! 選倒特首就住特首府,咁約道孖屋都係養老鼠啫,唔通走去放租咩? 選唔倒都無曬 FACE 住九龍塘啦,你估 APPLE 啲狗仔隊好得閒咩? 呢次玩曬冷,盡吓人事,不能成事就要謀退路,依家希臘爭人周身債,平平哋同希臘政府買個島仔,食埋下半世!如何?? 香港呢個爛攤子,就俾某君去埋尾!! |
48. 王先生 2012-02-16 16:07:09 |
|
TT ---錢財係身外物,咁今晚就開記招,約道孖屋就豪俾拒玩曬冷! CY 拒係空心老倌肯定無錢跟!咁你民望可能立即大升都唔奇! 否則俾 CY 做倒特首,攪冧香港經濟,咁咪仲大鑊,分分鐘唔見多幾幢孖屋! |
49. 70後 2012-02-16 16:11:56 |
|
唔洗走, 輸左都唔洗走......宜家係一場聖戰, 為凸軀鋤奸滅惡嘅一場聖戰....唔洗客死異鄉咁悽涼..... |
50. 仲達 2012-02-16 16:21:24 |
|
樓上幾位真係好撚白痴!高官、名人、富人、自由黨、湯博士、個個以前撐唐英年的都快閃跳船,蠢唔緊要,好似你地仲係咁昂狗就真係冇話可說! |
51. 王先生 2012-02-16 16:26:18 |
|
70後---TT 就係用面嗰浸就可以係歐豬五國度買幾個島,再係大陸租個島黎住,整架私人飛機周遊列國係好正嘅事黎! |
52. 70後 2012-02-16 16:33:43 |
|
約要人不知, 唔好咁低B.....欺世盜名, 係鼠竊狗偷嘅行為..... |
53. 80's landlord 2012-02-16 16:34:44 |
|
Central government is facing issues of succession of power this year as well. It is making the position more complicated. I surmise if it would not be the conflictions and disagreement in central govenment, the ce election won't be in a mess. I pray for the peace , but prepare for the worst ! |
54. 警訊 - 繩之以法 2012-02-16 16:35:00 |
|
未經批准下進行建築工程,涉嫌違反《建築物條例》;室內面積超越地積比率上限,涉嫌觸犯《城巿規劃條例》;呈報假圖則,更是涉嫌串謀詐騙,屬嚴重的刑事罪行。 要求唐英年立即向公眾詳細交代事件真相始末,亦要求屋宇署、警方及律政司長馬上秉公辦理,將唐英年繩之以法,還香港巿民一個公道。 劉夢熊在信中指唐英年「已經到了山窮水盡的地步」,他呼籲唐英年知所進退,免陷中央於不義,以及拖累支持者,著他「知恥近乎勇」,應該識時務退選,為自己保留僅有的尊嚴。 |
55. 王先生 2012-02-16 16:39:29 |
|
自從博士舉手指照一出,唐英年就一路行衰運,博士係咪要換一換畫呢? |
56. 70後 2012-02-16 16:40:02 |
|
仲要寫埋啲鞋音粗口, 膚淺, 識講粗口唔係叻; )) |
57. 王先生 2012-02-16 16:46:45 |
|
果位仁兄要假冒人先敢發貼,洗唔洗咁呀,你有你講,人有人讚,你又唔係無道理,洗乜冒人名呢? |
58. 王先生 - 支持唐唐的 2012-02-16 16:50:37 |
|
昂狗都係咁話,支持唐英年! |
59. 明燈 2012-02-16 17:10:26 |
|
又或者咁啦,橫掂博士已經喺施他佛道嘅大地主,叫唐唐讓埋約道嗰兩件屋仔比博士做埋呢條街大地主,你知啦,賣咗佢費事比人入到位小題大做嘛。我相信博士樂意之至啦,就算釘埋契呢小問題都no problem, 博士,right ? |
60. 冒充者出沒 2012-02-16 17:16:04 |
|
有人冒充向泛民說不及仲達,好易認,D字深藍色大大隻,建議ADMIN刪除冒充者留言,以正視聽。 |
61. 80後銀行從業員 FANS 2012-02-16 17:27:22 |
|
80後銀行從業員 : 倡議 林鄭月娥 選特首如何 ! 會否太遲呢 ! |
62. 70後 2012-02-16 17:32:42 |
|
其實講乜都無用喇, 倀雞英數夠籌先啦, 劉夢遺梗係想勸退蒙古仔啦.... |
63. KCC 2012-02-16 17:49:46 |
|
就算不支持TT,也不想CY當選,不是因為他的樓市政策,只是以CY的背景及背後支持者,上任後的23條,公安法,必會再上台,香港的民主也會大倒退,(正是李大狀的担心),CY的支持者,勿因樓策而表錯情,而最近TT的負面消息是誰放料呢?是否有人不肯妥協?政治是汚穢. |
64. 湯X亮(十九博士) 2012-02-16 17:57:04 |
|
湯X亮(十九博士): 內心 唔怕話俾大家知,其實我現在都唔知自己講緊咩……..!! 個個都以為我好叻,又叫我博士前博士後咁! 其實我邊係博士吖! 十九博士就有我份! D人問我攞証明有關個博士學位,我更係唔會証明俾你地知啦….因為我都無……哈哈!!……唔俾你睇又吹得我漲咩.....傻仔黎架!! 你地見到我開始語無倫次就知道我幾咁十九啦…….兩個字講晒”技窮”…….! 嗰D我成日話叫佢多D發表意見嘅,咪又係我自己人,有D重係我自己Tim. 無他,如果我唔係咁做何來有老作點激率吖….同埋要做到好似好多有智慧嘅人支持我…得閒用下繁體……得闲用下繁体…….Sometime English……..嘻嘻!! 重有,邊個同我意見唔同,我實圍插佢啦!! 你以為我真係俾大家發表意見呀!你都傻既! 湯X亮(十九博士):2012-02-13 12:40:52 | | 各位早晨 多謝各位在近月來在地產網發表意見。 多謝雲兄、無奈、上善、王先生、O了、仲達,ABC君、80後銀行家等等……非常多謝。 我曾經說過,政府官員是非常留意此網站,為保護消息來源,我不會透露有關人士。 財政預算案後,唐英年交出一份以中產為主的政綱,大家是否有一些成功感?連月來的表達終於有一些成果。老實說,我有。 我近日比較忙,且每日要寫一至兩篇文章,每日所剩的時間不多,不能作出回應,請大家見諒。 近日有一些頑皮人士在網上搗亂,我相信Admin會工作,大家不用擔心,請多發言。況且,各人的風格,彼此之間亦相當了解,冒名者是不會得逞,請繼續回應,多謝。 | 我語無倫次到話要寫一篇「官渡之戰」,但又講渾淚斬唐唐.你話啦, 諸葛亮渾淚斬之,應該係講斬馬謖架嘛…馬謖係蜀漢架嘛….重有佢係跟咗孔明入川蜀架嘛……跟本就無同關羽留守荊州…….係唔係!?..... 你話我插(24. 十一 及 25. 三國粉絲) 做咩呀??.......又寫乜春官渡之戰 吖…..!!! 你話我係唔係十九吖...!! 湯X亮(十九博士): 2012-02-16 14:14:52 | | To﹕80後銀行家 知我者,閣下也。我正在寫一篇「官渡之戰」。 | 湯X亮(十九博士): 2012-02-16 14:52:43 | | To﹕24. 十一 及 25. 三國粉絲 Re﹕三國 孔明評馬氏五兄弟,馬良有白眉,他說﹕白眉最良,馬謖最強。 劉備評馬謖 - 言過其實,不可大用。最後馬謖失街亭,諸葛亮渾淚斬之。今日,很多人亦渾淚斬唐唐。 | 《資治通鑑》記載諸葛亮把馬謖關入獄後殺了他。 《三國志‧馬良傳》記載諸葛亮退回漢中,馬謖被關入獄中後死於獄中。 《三國志‧向朗傳》則提到馬謖逃走,向朗知情不報,因此讓馬謖的死充滿了謎團。 |
65. 80後銀行從業員 2012-02-16 17:58:10 |
|
換馬似乎不合中央一貫行事作風. 我估計中央現階段也在評估事件的嚴重性, 及將來會否影響管治. 中央其實也深知即使CY上台, 其民望支持也撐不了多久. 也沒有說過高認受性必須等於高民望. 胡溫換屆在即, 但求退下火綫後安穩過渡, 按插親信...唐唐雖是一子錯, 但未必全盤輸. 中央若認為此事違規不違法, 未必會考慮即時換人. 先觀望屋宇署視察報告不遲. |
66. 唔明 2012-02-16 18:02:18 |
|
點解反唐的人, 撐 CY 的人: 都超多助語詞 ! 都是同一群組 ! ???? |
67. 無明 2012-02-16 18:08:20 |
|
1. 地庫立即還原, 不能拖, 不應拖。更不能捐出去或補地價, 有錢大晒孚? 2. 圖則可能真, 可能假, 但有僭建可能假不了, 要找最少二間不是泛民的, 不是CY派系的測師行, 找出真相, 此件事透明度一定要高。 3. 誠實及誠意會是很重要。 4. 先作防守。 |
68. 80後銀行從業員 FANS 2012-02-16 18:18:25 |
|
To 35樓 :- Like + LIKe ! |
69. ABC君 2012-02-16 18:23:05 |
|
振英哥謊話連篇,延後利益的嚴重性比唐唐更大,他仍垂死掙扎,未言退選,唐唐為什麼要退選???若言唐唐荒唐,振英哥則更醜陋。我年過半百,仍未見過一個比劉邦更厚顏之人。 可悲的是到現在還口口聲聲「君子之爭」,此等君子 ---既偽且鄙。 |
70. 莫名其妙 2012-02-16 18:46:54 |
|
69楼说得对! 是君子之争,就不要让自己的远方亲戚去爆人家的大镬,根本就是小人所为. |
71. 向泛民说不 2012-02-16 19:02:09 |
|
支持CY的其实都是原本支持泛民的,你会发现这些人的言行都是一样,都是一批想不劳而获的废材。 不过TT好难在撑下去了,CY件事毕竟是发生在10年前,TT系现在式,而且好明显是一个大话盖一个大话,他基本上好难撑下去。 唯今之计,只好换人啦。除非证明TT不是一个大话盖一个大话,或者TT也请退选。 汤生也不要为他的僭建开脱,是的,僭建本来好小事,如果他一早好像他的感情缺失处理好,其实问题不大,问题是现在变成了诚信问题。 |
72. FBC 2012-02-16 19:42:06 |
|
撑葉劉上場! |
73. 拉人封屋啦! 2012-02-16 20:45:19 |
|
強姦犯強姦完清潔番,係唔係唔犯法先? 又係借老婆過橋,了無新意,犯法就係犯法,解釋即係掩飾,掩飾就絕對係冇出色啦! |
74. 小孔 2012-02-16 21:18:11 |
|
但是,我还是选举唐唐,人都是有犯错的,你们不能拿着一个人的一个错,来评判他的其他不好之处.不合情理.我希望大家可以来理解他,唐唐是真的想为香港服务.我希望大家再给他一次机会,来让他做的更好. 那我问你们这些人,难道,你们都没有犯过错,难道你们犯错之后,你们老板就炒你们鱿鱼吗?难道,你们在家都没有犯过错,难道一犯错都被逐出家门吗?不是的,所以,请大家再给唐唐一次机会.我们每个人都有犯错误的时候,政治也是一样的,都请手下留情.再一次来支持唐唐. 在香港这个地方,潜建物已经不出为奇了,走到大街上的每一处都可以看到这些潜建物.也请大家高抬贵手.也同时伸出你们的贵手.来重新支持唐唐. |
75. Loulou 2012-02-16 21:21:29 |
|
呢度真係好多人撑TT呀! 出埋'也許...漏報', 聖經, 反被人刺傷 ... 真係好盲目啊! 不如好好睇住唐太啦! 佢已經醜gar啦, 仲要遇人不淑(指腹為婚wor) ...(下刪二萬字)。 |
76. 非常憤怒的人 2012-02-16 22:12:47 |
|
葉劉巳宣報如TT退選,她會補上,千其唔好比CY做到特首! |
77. 非常憤怒的人 2012-02-16 22:19:11 |
|
因無得選擇,始終都係情願擇豬TT有好的團隊,好過CY狼 |
78. 向泛民说不 2012-02-16 22:20:29 |
|
好心TT早点退选啦,以他的能耐,根本好难撑下去。最拿命的竟然将过错推比自己女人。系唔系男人啊。 网上已经有人话要游行要他退选,叶刘替上,好合理 |
79. 打醬油的都看不下去了 2012-02-16 22:22:08 |
|
我看, 這麼多人撐唐, 其實是因為選無可選. 我也200%不願意CY上台! 但是, 高教育水平的人士犯法, 更是罪加一等! 如果破財真可消災, 那香港真正沒前途了! 因為法制精神蕩然無存! 而法治,,廉潔是香港比周圍其他地區僅有的優勝之處. 連孔明對著扶不起的阿斗都莫可奈何, 這個優秀的軍師團也只能哀嘆擇錯木而棲.... |
80. 唐英年 2012-02-16 22:47:11 |
|
我系唐英年, 大家一定要選我, "男人要有膊頭 公僕要有腰骨", 做人要識講大話, 我做錯佐可以射俾老婆, 我僭建佐就一定唔會認, 除非冇法子唔認 |
81. 一起得 2012-02-16 22:49:23 |
|
無數的僭建亦沒有懲罰, 這不是什麼醜聞, 香港人對僭建都不是什麼奇怪的事, 這是香港人不成文的福利, 不需要無限放大, 大家的屋企有冇僭建心裡有數, 应該如政府一貫的做法吧. 清理就算, 有什麼大不了的事. 如果不爭做特首都不需要清理. 我就極為恐懼CY掌權. 如果CY做特首, 是香港的不幸. 希望繼續支持TT. 一起得 |
82. 湯X亮 2012-02-16 22:50:11 |
|
各位早死, 我湯X亮講得出一定做得到, 不過你地既回應一定要撑唐唐, 如果唔系, 就算我話佐唔刪都一定會刪 |
83. Loulou 2012-02-16 22:51:49 |
|
TT枉曾為公務員之首呀! 舊年有幾會俾佢靜雞雞補鑊gar啦, 佢都唔補, 真係低能兼白痴! 以為有錢大哂! |
84. 唐英年 2012-02-16 22:53:35 |
|
我系唐英年, 大家一定要選我, 因為我系新界, 吖, 系全港潛建問題上一定會"以和為貴, 互諒互讓"咁解決, 咁大家可以非法變合法, 同我一样住大屋, 當然你安份守紀或者冇錢買樓就系你既事啦 |
85. 湯A亮 2012-02-16 22:56:47 |
|
各位, 大家一定要選唐英年, 仲要即刻去買間独立屋, 掘佢一百几十層, 咁就唔單止有屋住, 仲可以俾埋親戚朋友住, 再唔系非法(到時會變合法)出租, 咁香港就唔會有住屋問題啦 |
86. 湯A亮 2012-02-16 23:08:53 |
|
大家一定要支持唐英年, 你唔支持都冇用, 因為只要搞掂持票人, 佢就一定會當選 大家一定要支持唐英年, 雖然佢講大話, 雖然佢潛建, 雖然佢有机會都唔改, 雖然佢錯佐要到冇得唔認先至應, 雖然佢冇誠意又有信用, 但大家一定要支持佢, 你話點解?!!! 冇得解, 因為我系紀惠集團總裁湯乜亮 |
87. 湯乜亮 2012-02-16 23:10:05 |
|
大家一定要支持唐英年, 你唔支持都冇用, 因為只要搞掂持票人, 佢就一定會當選
大家一定要支持唐英年, 雖然佢講大話, 雖然佢潛建, 雖然佢有机會都唔改, 雖然佢錯佐要到冇得唔認先至認, 雖然佢冇誠意又有信用, 但大家一定要支持佢
你話點解?!!! 冇得解, 因為我系紀惠集團總裁湯乜亮 |
88. 湯唐 2012-02-16 23:18:32 |
|
"唐唐今次真的是大意失荊州"
某人雖然冇博士學位, 但都識得解呢句話: 唐唐潛建, 非錯也, 一時大意也; 潛建之事, 非罪也, 因為個個都系咁做, 法例既野就無謂講啦, 唐唐選特首之麻, 又唔系做法官 |
89. 屁湯唐 2012-02-16 23:27:05 |
|
"為甚麼我是政府高級公務員要遵守這些一般市民,尤其在新界的市民都不需遵守的法例?"
呢d 就系博士既問題!!!! 言下之意, 唔通市民唔遵守既法律, 做高級公務員就唔洗遵守? 呢d 就系飽讀之士既見解!!! 真系想知邊間學校咁識得誤人子弟 |
90. Coucou 2012-02-16 23:40:51 |
|
「英姿煥發,威風震番邦」 唔係大戲, 係汪阿姐唱ge電視主題曲。 唐唐上場移民潮仲勁! 而家香港已經係國際笑話啦! 英國人真係掩住咀笑, 陶才子有排寫啦! |
91. mini 2012-02-16 23:48:45 |
|
As there is no perfect man on earth, everyone wants to take advantages againt the sluggish governance, why HKSAR cannot handle with many illegal construction/modification work in HK ? What's problem with our Buildings Department ?? TT really had a big blow from his family... Now we are looking for relatively better one who can contribute the greatest benefits to the society... |
92. 政治 2012-02-16 23:54:28 |
|
69楼说得对!说得好! 政治人物都有黑材料, 但CY出擊太隂湿, 又扮沒事, 好得人惊, 他一路都很有信心, 就算未得到选委的票數. 原來他知他有一把無情刀可以直截入TT心臟. 原來政治好像9.11. CY是大廆頭, 口口話君子之爭,又口口話是全港市民的意願, 其中一個一定不是我. 這種人最可恥. 又可怕. 他好開心見到TT好像过路老鼠. 是他的精心傑作, 大家不要上他的当. |
93. To: 樓上 2012-02-17 00:01:55 |
|
蠢唔緊要,好似你仲係咁昂狗就真係冇話可說! |
94. 掹車邊80後 2012-02-17 00:25:58 |
|
今晚之後真難以稱唐英年為人, 不知所謂 梁是萬二分的壞選擇; 范太可以180變臉否認當年自己對學運睇法, 可以認為廿三條, 可以紅衛兵, 狼子野心; 唐英年可以蠢鈍如斯, 湯先生, 還有誰? |
95. anggie T. 2012-02-17 00:26:09 |
|
WHAT IF: TT's going to withdraw or not able to run for the next CEO in H.K., practical meaning will be:the cold winter of properties agents will be extended. All potential buyers stepped on their brakes & postpone(I've been searching for apartments these few days, cold hearted now & would wait til the next CEO comes out) Honestly, I don't especially like anyone of them. I'm just thinking who can fit in the position more to maintain the stability & prosperity of H.K. Sometimes the behaviour is annoying but people's there in a position for a reason........ Bible quote is just as simple as any humble Christians will fully understand what it means:everyone has at some point of his time committed a sin, sometimes we can get away from it(the woman committed adultery) sometimes cannot & will have to pay a full price for that. When we were forgiven by others, grace is there, why struggle on other people's mistakes which we ourselves are not any better? Who's winning in the CEO election is not up to us to decide.......Hope the winner is someone who has a heart to serve H.K.! |
96. MARCO 2012-02-17 00:35:52 |
|
TT 仲有得掹, 只要: 1. 即時拆除僭建屋(以示誠意, 補鍋為上) 2. 以嚴肅態度對待自己的缺失及過錯, 不應嘻皮笑臉. 3. 以另一事件引起傳媒興趣, 以換取時間. 4. 搵我求救 |
97. 逸瑤 2012-02-17 01:28:00 |
|
I agree with 18&95 anggie T, and so with the quote from Bible.
Honestly, I've been supporting TT(and I still do), simply because i think he is the best choice available at the moment.
He has never impressed me in any ways, except for his heart to serve HK. He's not a very smart guy nor is he good at expressing himself at all. But as a rich man he could have lived a very comfortable, private and easy life if it wasn't that he wanted to serve HK.
Look at his house. How weathly he is? What worths him all the troubles these days? |
98. 無明87N8 2012-02-17 01:53:47 |
|
To: 97. 逸瑤 同意你的觀點。既然中國政府可以任命他做財政司司長, 及後做政務司司長, 就有一定的認識。現在要看他的危機處理。 |
99. 普通人 2012-02-17 02:15:27 |
|
唐唐為香港前途好就應立即宣佈退選,杏則即使選上特首也難以有效施政.讓葉劉有比較充裕時間備選,發表施政政綱,時間巳不多了.我認為這是唐唐為己之過而向支持者謝罪的唯--方法. |
100. 看客者平常心 2012-02-17 05:24:23 |
|
范太不会出來參選,当初她考慮競選是為了不讓梁生獨大,況且,她不敢向中央說NO,至於梁生就比較強勢,但並不代表他有能力勝任及有經驗駕馭一切 僭建事件,很多人說唐唐警覺性不足,究竟為何會導致唐唐警覺性不足 我認為他hea住做,所以,政治意識敏感度低,不过,官場上有貴人扶搖直上,同時,因要顧及家族各方面和个人利益,他才硬著頭皮出來競選,你以為他真想当第一把交椅嗎?会不会是我們熱面貼著冷屁股...看看別人為他寫出來的政綱和要妻子替他出來揹黑鍋,便可知他的能力一二;難怪,曾生揚言歐債危机最好留給他去解決. 尽管如此,枱底交易的政治環境不会變,否則,梁生冷手執熱煎堆,如何?或者,何俊仁先生做新特首,会不会水清則無魚?若果葉太做新特首,梁生可能是第二把交椅,怎樣? 讓李家誠先生做新特首,同意嗎?但是,他的大宅亦是一样有違規僭建.. 歸根究底,香港沒有一位官員值得市民信賴,或許,港人治港是个騙局,本人提議由京城委任官員來管治香港事務,起碼,刁民數目会減少,呵呵~~~ |
101. Extract from HKEJ 2012-02-17 07:55:06 |
|
樓市小陽春 其來有自 農曆新年假後,本港樓市明顯轉趨活躍,一、二手住宅交投都較過年前倍增,其中又以中下價的二手私人住宅成交最為顯著。在傳媒廣泛報道下,不單割價求售的住宅單位被一掃而空,甚至重新出現業主反價和買家追價求貨的現象,所謂樓市小陽春局面的而且確已經出現。但本港樓價是否已經見底,另一個大型升浪是否正在醞釀,其實言之尚早,有待觀察。 樓市在春節長假後出現小陽春,在以往是常見的現象,因為中國人重視農曆新年假期,期間大家忙着互相拜年,大部分商業活動停頓,累積的購買力假後一次過釋放出來,因而造成小陽春的局面。但歷史不會簡單重複,今次情況明顯不同,因為客觀的外在條件出現了重要的變化。 首先是聯儲局上月議息會議後公布的政策,確定未來三年至二○一四年,低息環境將會長期持續,置業者不虞加息,買樓成本和投資風險得以確定,增加了實際用家入市的意欲。事實上,以購買一間二百萬元以下的中小型單位為例,支付三成首期約六十萬元後,以目前平均按揭利息約二厘半計,分期供樓二十年,每期供款只需約五千餘元,遠較現時面積相同的租金水平約七千餘元便宜,無論自住或投資,都有足夠誘因吸引買家入市置業。 其次是全球量化寬鬆措施又再復燃,游資充斥全球,四處流竄,通脹預期心理又再漸次形成。由於通脹早晚重臨,為求保值,物業的資產價格在業主惜售和買家渴求的情況下,依然有價,易升難跌。 去年十二月,歐洲央行推出為期三年的長期再融資操作(LTRO),七國央行今年二月又放寬銀行抵押品要求,為金融市場注入相當於逾萬億港元的流動性,實質上就是推出變相量寬措施。有關措施,不單令歐洲各國債息大幅下降,也刺激股市和商品價格上揚,物業作為資產,同樣受惠。 本月底,歐洲央行將會推出第二輪LTRO,規模同樣超逾萬億港元,而英國和日本近期已分別將量寬措施加碼五百億英鎊和十萬億日圓,加上美國聯儲局部分成員已明示今年中推出QE3的機會甚高,在全球主要經濟國家競相再以量寬措施刺激經濟下,全球流動性再度泛濫,勢所必然。 金融海嘯後,中國大陸以四萬億元人民幣刺激經濟,雖然成效顯著,經濟高速增長得以持續,但也付出了高樓價、高通脹、高成本的沉重代價。儘管汲取了歷史教訓,中央二○一○年底已經開始收緊貨幣供應、嚴控銀行信貸、大力打壓樓價,今年面對經濟放緩、出口不振、中小企倒閉浪潮和地方債務危機,依然堅持貨幣政策從緊,並將今年廣義貨幣供應量(M2)增長目標由去年的百分之十六減至今年的百分之十四,但形勢比人強,在國際流動性再度泛濫下,人民幣被動變相升值,中國出口勢必受壓,看來中央最終也要被迫放鬆銀根。如果估計無誤,中央要提振股市,並且明言在整頓股票市場和金融改革後,容許全國各地養老金和社保基金入市,在確保人民的血汗錢不會被股市大鱷吞噬,因而激發民怨,影響社會穩定和動搖根本的大前提下,絕對不能排除中央會在不動聲息入市後才宣布大幅下調存準率以至減息配合。這樣一來,既可刺激A股上揚,發揮財富效應,增加國民的消費力,因而有利以內需拉動經濟增長的政策;又可令以養老金和社保基金進場的投資即時增值,大大提高中央政府的威望。 果如是,海內外游資再度滙聚香港的局面指日可待,除了領先經濟發展的股市現時已率先大幅上揚外,估計樓市再度復蘇,相信也不致遠離事實。
|
102. 王先生 2012-02-17 09:53:17 |
|
星期四晚無線晚上 7 點新聞透視講,香港嘅獨立屋、別墅、村屋、丁屋及唔少豪宅,都有唔同程度嘅違規建築! 而獨立屋唔攪僭建去揾政府着數,可能淨係在錦繡花園先見倒,所以香港嘅僭建問題,先咁難攪!! 但 TT 今次真係離曬譜,舊年明報每日一件二件咁爆高官富商違規、僭建、霸官地,咁你就醒少少當幫忙, 睇吓自己名下物業有無賴嘢!明報問得你有無在孖屋僭建就緊係有少少真憑實據,你仲唔每晚都推幾包水泥去補翻個氹, 係咪自取其辱、自掘墳墓呢?呢次 TT 真係玩殘香港支持自由經濟嘅人!! 呢單嘢唔止血,就算 TT 真係選倒做特首,拒都係弱勢特首,完全無蜜月期呢支歌仔唱,咁香港前途真係弱過弱雞! CY 在民望得幾點都係要選特首,就知道他或其親朋好友手上必定持有 TT 嘅黑材料,仲係可置 TT 於死地嗰隻! 唯今之計,一定要做嘅就係叫退 TT,YL 盡快接手,TT 班底及政綱去蕪存菁後可保留,時日無多咪食左成擔豬油! YL 係當年出來爭港島區立會議席,泛民需有 6 / 4 黄金比率優勢,都無自己人敢出戰,最後要揾到陳太先叫做贏個馬位! 經過呢幾年, YL 戰鬥力比兩太相爭時更强!!如果 YL 不出,咁 CY 就可印印脚做特首------香港希臘化可期!!
|
103. 70後 2012-02-17 10:05:41 |
|
蒙古仔話間屋唔係佢名, 咁夠竟邊到出問題??? 禍不及丈夫呀!!!搵亞毓民評理....... 咁洗乜退吮???? 蒙古仔世途險惡呀, 要以牙還牙喇, 搵任總, 飛哥幫忙站台吧, 如果得嘅, 搵埋老懵懂, 剃返佢眼眉... |
104. 阿土伯 2012-02-17 10:08:37 |
|
看來CY做特首不遠矣 |
105. 罪祖 2012-02-17 10:19:43 |
|
所謂「修身、齊家、治國、平天下」,古之欲明明德於天下者,先治其國。欲治其國者,先齊其家。欲齊其家者,先修其身。欲修其身者,先正其心。博士飽讀詩書,卻分析能力之低如小學雞,為自身和權貴利益,篇篇歪理,連最基本的知識都潰乏,與唐豬為伍,枉為人也,死後先落無間地獄,下世必貶為豬,與唐豬為鄰! |
106. 王先生 2012-02-17 10:39:14 |
|
湯博士---我睇左你嘅博客成年,你講地產最醒、投資次之、最弱係政治--- | | 周星馳話過,「唔會同蠢嘅人做朋友」,真係硬道理!! | | | | TT 作為一個領導人,其實唔錯,拒自知唔係萬事通,會將權力下放、會廣結善緣、會咨詢民意,呢樣係拒强項!! | 但拒因為含着鑽石鎖匙出世,自出娘胎以來,要風得風、要雨得雨,因此未能參透世道人心之險惡,今次真係死不瞑目! | | | 為左香港長遠利益、為左唔好令拒嘅支持者左右兩難、為左唔好令中央難做----請你都要求 TT 退下來吧!! | | |
107. O了 2012-02-17 10:45:34 |
|
同意101楼的的议建,楼市向上的势头己经形成,淡友一再执着的欧猪危机早在去年11月欧元区各国交出部份财政权力时,基本上在国际层面得到解决,剩下的只是欧猪国内的利益再分配(包括低下阶层要扐紧裤头,有钱人士走资等等)。其实冰岛破产己给欧猪各国样板,要不大家一齐过紧日子,共渡时艰,要不就大家都去下海捉鱼上山打野猪。 只要美国经济继续平稳,中国保持增长,股市在市场风向转多情绪越来越厚的情况下,就会稳步向上,楼市也会亦步亦趋。 唯一能阻碍楼市脚步的只有本地的房屋政策,但一般只有在经济下滑时才发挥乘数效应。 |
108. 狼人統治!! 2012-02-17 10:49:24 |
|
狼的智慧真高, 人類好快會俾狼人統治!! 人類受死吧!!! |
109. 笑 2012-02-17 10:59:46 |
|
「我主要想為我家人起一個安樂窩,而沒有想到後果,我是非常非常後悔,我也沒有即刻找專業人士清拆違規的建築物,係very very sorry。」] 唐太真搞笑! |
110. 70後 2012-02-17 11:01:44 |
|
宜家換馬, 唔係好事, 亞爺唔鐘意, 比人覺得內定, 倀雞英呢招好陰損狼毒, 喺呢個時侯爆啲黑料出嚟.....飛哥一早話過佢收埋啲黑料啦.....如果而家搵市民認受性大嘅人出嚟站台(任總,飛哥,可以嘅叫埋老懵懂), 未必全盆皆輸, 香港對呢啲好成熟㗎啦, 亦好快會遺忘.....好似倀雞嘅8万5, 孽妞嘅23條, 返而蒙古仔無乜大過錯..... 倀雞英咁做, 亞爺都會覺得佢樣唔熟, 而家吮期將到.....亞爺可能要做嘢喇..... |
111. 星爺 2012-02-17 11:04:35 |
|
蠢既人見得多,但在這裡如樓上的,咁多聚集一起就真係少有! |
112. 70後 2012-02-17 11:11:13 |
|
叻人我都見唔少, 但叻到好似你咁斗雞眼, 又成日流口水嘅, 真係少...... |
113. 向泛民说不 2012-02-17 11:13:17 |
|
现在是要避免被赤化。已经无可避免的要换人了。 如果选下去,看来还是铁头何比CY更好。 |
114. 向泛民说不 2012-02-17 11:16:03 |
|
最好的政治,永遠是制衡的政治。让铁头何上,未尝不是好事。 |
115. 70後 2012-02-17 11:18:15 |
|
唉, 湯生唔知係唔係睇唔通, 驚倀雞英上台後, 開番東廠, 錦衣衛, 血滴子排除異己呀...... |
116. 罰祖 2012-02-17 11:19:44 |
|
所謂「修身、齊家、治國、平天下」,古之欲明明德於天下者,先治 其國。欲治其國者,先齊其家。欲齊其家者,先修其身。欲修其身者,先正其心。博士飽讀詩書,卻分析能力之低如小學雞,為自身和權貴利益,篇篇歪理,連最基 本的知識都潰乏,與唐豬為伍,枉為人也,死後先落無間地獄,下世必貶為豬,與唐豬為鄰! |
117. mini 2012-02-17 12:41:25 |
|
Right now, we have not heard about the latest information on the Disclosures from CY. It seems to us that the Government Officials, Mr Tung & CY were involved. Are they buying time ? Hope to see some findings/reasonable annoucements from concerned parties soon. We are still looking for a relatively better candidate to contribute the greatest benefits to the society in future... |
118. 三元 2012-02-17 17:19:23 |
|
- 唐唐 - 未正式遞交參選申請.....未數失敗......大秀的一部份而已,功成身退。
- CY - 仍然一舊雲得還數得體........主角還是大配角..........
- 仁君 - 高度與陳扁差不多,似乎沒有人再提過他們入過中聯辦.....可能是最後欽點......本來可以堂堂正正.......也要變得好委屈
- 嘜太麥太 - 已退為進,最後準備拾熱煎堆,女人最明哲保身
- .......咁大場秀......出錢出力老闆香港儲備(所以今年無錢派)......監製當然是中央.......指定觀眾原居民.......發行大賺應該是過客(比蝗蟲好聽D吧)唔洗比錢有好戲睇,唔可以參與自己國度政制,可以議論下大都會政制,最好的民主自由
|
119. 70後 2012-02-17 18:27:55 |
|
116,修身就去必瘦站,8股佬后代話你係狗呀!修身齊家......... |
120. CY 支持者 2012-02-18 19:05:47 |
|
CY 不好嗎? TT很好嗎? 湯博士好, 說得好好!? YOUR WORDS REPRESENT YOUR HEART. YOUR HEART IS GOOD!? WHERE IS YOUR HEART? FOR HONG KONG PEOPLE? FOR YOUR OWN MONEY? |
121. Coucou 2012-02-18 19:30:37 |
|
真好玩! 香港人恐共, 阿爺就整件比CY更共ge成哥出嚟:P 民建聯ge票CY就無行lu :P |
122. mini 2012-02-18 21:04:07 |
|
So far, the real backgrounds of CY remain unclear ! How's the latest progress on disclosures from CY ? What's the working relationships with Mr. Tung and Senior Government Officials ? Why CY had got the special rights with a senior position in Government Administration for a long period ?Where was he working before establishing to D.T.Z. ? Who's the supporting team ? When we can read the results on disclosures from CY & his policy ? At the moment, we are still looking for a relatively better candidate who can contribute the greatest benefits to our society in future... |
123. 致有心做事的政府官員 2012-02-19 00:26:08 |
|
政府應該設立獎金,鼓勵舉報僭建,將罰款10%-20%作獎金,大把人有興趣
現在地產代理生意淡薄,佢地有好多僭建資料,絕對樂意爆料,賺取生活費,又可帶動復完工程,創造就業,一舉三得。聽聞全九龍塘絕大部份都有僭建,再加埋港島豪宅區,應該可帶動數千億計的經濟增長。 |
124. 致有心做事的全港公民 2012-02-19 10:55:57 |
|
你地公屋居屋隔離左右都一定好多僭建,你地一定掌握好多親朋戚友第一手資料,為了公義,為了香港法紀,一於大義滅親,一來可以賺取生活費,又可帶動復完工程,創造就業,一舉三得。 一於先搶地產代理啲生意,豪宅區就留番比抓著僭建資料專業人員,我地唔使同佢地爭生意。 |
125. 懂得看最重要的问题 2012-02-19 11:18:57 |
|
很多人对唐英年僭建问题,只是看事情爆露后唐生怎样应对:有没有立即承认错误,有没有诚信,应付得聪不聪明等等。其实,这样的看法很肤浅。更重要的是要看唐生事前怎样对待:明知僭建违规违法都做(而且是身为政府高官),这才是最要命的地方。試问:唐生有没有为官应有的政治素养?你的遵纪守法观念及意识如此淡薄,连一般市民都比不上,怎当特首?! |
126. Afraid of Leung 2012-02-19 12:49:40 |
|
|
127. 唐生为何知法犯法 2012-02-23 21:30:42 |
|
唐英年好象从来没有回答过这个问题:当时他还是政府高官,明知僭建违法,却执意知法犯法,为什么? |
128. 真好笑 2012-02-23 22:32:39 |
|
唐唐玩唔起,發老脾,公關團隊EQ低!俾網友盡寸真抵死!http://news.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=18008335&extra=page%3D1節錄如下 - 笑狠死 果然係無賴 根本一啲悔意都無 之前仲喺鏡頭前叫全港市民俾次機會佢重新嚟過 而家就話自己係受害人俾人攻擊 完全無反省過自己死喺邊度 賴啦賴啦,你自己行差踏錯就賴人攻擊你 不會放棄,飲酒,媾女,潛建 淫人妻女笑呵呵! 妻女被淫又如何? 正淫豬! 真係吾知醜! 人渣不如!豬渣! 唐唐起地牢夠晒狼 推老婆出嚟頂夠辣 頂, 面皮仲厚過約道7號地牢D牆 挑,當初邊個先爆人打老婆? 邊個屈人搞到公司破產? 邊個莫須有話人西九偏私? 全部都係靠屈,到俾人爆番轉頭先發現全部堅料,唔夠人玩就賴皮話人狼死??? 番去屋企自慰啦! 快d賴佢老母生佢出嚟,當年落咗佢而家咪唔使出嚟出醜囉 佢唔諗下點解你爆人幾鑊都無事,自己俾人爆就咁應? 因為你果d全部係堅料囉! 僭建是對手的主意嗎?外遇是對手介紹的嗎? 唐膠在貫徹著豬的作風和言詞。 唐唐發爛渣.. .. .. 早排頭條星島一日幾個專欄係咁日日潑屎,咁又唔狠??講斯文,叫你辯論,又左閃又避。講鬥插,你班底又有錢,好話唔好聽,請打手、蠶虫師爺請多幾倍都得....唔夠人插又話人狠。 我覺得特首唔係CY無問題,但千祺唔好係唐唐。 呢篇稿真係靠害!令人覺得唐依然不知悔改,將責任推給他人,說這些是攻擊! 咁令到港人對唐更反感,唐營公關簡直是小醜,幼稚園程度的垃圾公關 詹瑞文再笑唐英年《硬膠人生》 http://www.youtube.com/watch?v=oK6SlJBDVow&feature=player_detailpage |
129. 连家都管不好何足以管香港 2012-02-23 22:57:28 |
|
唐英年僭建被揭发后,恐怕今后何柱国再也不会说“梁生连企业都管不好何足以管香港”了。 |
130. 向泛民说不 2012-02-23 23:45:37 |
|
128楼,那些网友个个都系好像社民连的支持者。电车男。好多希望CY上台,在来一次85000,广派福利,到时他们就可以轻松上楼,而业主吃二手饭,烧炭,是低死。 这些都是无耻的废材。CY班支持者就是这种人,他们不会有建设性的建议,其实当CY系黄大仙。有求必应。 |
131. 看清政纲再说 2012-02-24 14:12:11 |
|
130楼,你一定要先看清楚政纲再发表意见,广派福利,企图收买市民的是唐生。 |
132. mini 2012-02-24 18:49:07 |
|
Yesterday's survey report from the Student Union of HKU indicates that they believe CY & Chairman Tsang are communists over 70% & 75% respectively ! Guess who loves one country one system in HK, PRC ! Hope to see more disclosures on CY... We are still looking for a relatively better candidate who can contribute the greatest benefits to Hong Kong... |
133. 反對小圈子選舉 2012-02-24 20:37:21 |
|
唐唐背信棄義、背妻玩女、欺世盜名、知法犯法、冇陽光政策、講一套做一套、冇膊頭、冇腰骨、誠信破產,這樣的人,莫講話不適合做特首,任何政府或私人機構都唔會有人請啦!
反對小圈子選舉,支持全港市民一人一票選特首,阿豬阿狗都可以做特首,就係豬狗不如的唐唐不能做,否則香港大亂! |
134. mini 2012-02-24 22:48:26 |
|
As reported by the government officials about the latest disclosures on the west kowloon project which was regarded as mega investment, CY rejects the FACTS again !!! Everyone knows CY is a very cautious planner and professional in property businesses, starting from his higher education, training and experience, and good relationship with leaders in central government, otherwise he could not be appointed to be senior position in government administration. Is it possible to ask 7 million citizens to accept the latest disclosures as Coincidence, Negligence or Unawareness ??? The answer is "No"Because we can not touch and see through your minds If we say " Yes" , we are true liars ! |
135. 是否认真调查 2012-02-25 09:44:15 |
|
关于唐生僭建一事,房署及警方有否认真积极调查,对此,人人都必须高度关注,紧紧跟踪。据现时状况看来,香港政府是一个不值得信赖的政府。 |
136. mini 2012-02-25 13:55:51 |
|
As everyone knows that ICAC means I Cannot Accuse Chief 's activities overseas. Refer to the government documents released, CY did not fully response to the queries / records / requests from the government officials and/or local media. It seems to us that his team members would like to buy time when dealing with lawmakers's questions in Legco in the coming days. Obviously, it is very difficult to find out latent benefits ! Also, ordinary citizens do not know how to verify an Artificial Negligence or Unawareness ! Further, farmers & fishermen do not know what is Hedge Fund Manager or Coincidence! For the best security to HK Economy, our lawmakers should be very cautious during the investigation. In short, the backgrounds of CY remain unclear... Hope to see more findings ! |
137. 不做法利賽人 2012-02-25 14:42:05 |
|
上帝要行公義施審判,自稱基督徒的唐生,有目共睹,係時候驗證你身邊教友的道德標準,如他們仍然執迷不誤支持唐生,係時候遠離並考慮轉會了!
聖經預言唐唐的深坑:
他 掘 了 坑 、 又 挖 深 了 、 竟 掉 在 自 己 所 挖 的 阱 裡 。
詩篇7:15 |
138. mini 2012-02-25 15:27:29 |
|
How's about looking for a Pastor as our CEO ? For your latest reference, review what has happened in HK Bank ! Again, there is no perfect man on Earth... |
139. 不做法利賽人 2012-02-25 15:33:26 |
|
耶 穌 又 用 比 喻 對 他 們 說 、 瞎 子 豈 能 領 瞎 子 、 兩 個 人 不 是 都 要 掉 在 坑 裡 麼 。
路 6:39
唐生、曾生!
We don't need perfect man! But we need somebody with very basic moral standard to be our CEO! For sure, we say no to Henry Tang! |
140. mini 2012-02-25 15:40:58 |
|
| How's about Chairman Tsang, Vice Chairman Xi Jinping, School Teacher, or Judge as our CEO ? | |
141. 不做法利賽人 2012-02-25 15:50:40 |
|
你 在 暗 中 行 這 事 、 我 卻 要 在 以 色 列 眾 人 面 前 、 日 光 之 下 、 報 應 你 。
撤下 12:12
Anybody needs to face The Light! |
142. 林郑要回答 2012-02-27 21:48:37 |
|
房署为何不及时认真调查唐生僭建的真实时间(这实在是一件再也简单不过的事情)? |
143. 唐曾貪腐監察大聯盟 2012-02-27 22:50:57 |
|
屋宇署不要詐詐諦諦! 關鍵只有一個,就是「地窖工程何時進行」?2007年之前或之後? 無論如何都係唐英年當高官,知法犯法下僭建! 工程人員可以「失憶」話唔記得,但建築師及承建商都係有限公司,過百萬的工程一定有付款的會計紀錄,稅務局要求要保留七年單據,咁大銀碼亦不可能以現金支付,一定係支票付款,銀行有支票過戶記錄的 microfilm,無得造假 若有人蓄意毀滅單據檔案,不但觸犯稅務條例,而且明顯係意圖妨礙司法公正 |
144. 向CY说不 2012-02-27 22:56:39 |
|
楼上废材,现在发展商的建的屋,都设计让人可以轻松僭建,难道你可以去告发展商吗?+下+下 。 但是此地无垠三百两的废材,今日几个准获选人,和分析员都话有人想搞是搞非,挖黑材料,明显系边个背后搞鬼呢?多行不义必自毙。 |
145. 近来香港政府所为令人不齿 2012-02-28 12:23:49 |
|
一、唐生,别人怎样说你,这是一件事,而你自己有没有犯错则是另一件事,唐生你为何不直接说自己是不是犯错呢?怎能一味怪别人? 二、政府、房署、警署为何拖延对唐宅僭建时间的调查?相比对所谓西九事件应对却不仅迅速,而且还非常主动(与唐营里应外合,从唐说要在短期内拉高民望就知),为何? |
146. 问144楼,什么叫黑材料 2012-02-28 16:51:25 |
|
只要所揭发的是事实,就不能说是黑材料。若有人犯罪,任何人都有权利、有义务揭发,144楼,你懂吗? 真正应该追究的不是揭发者,而是罪犯。而且还要追究房署为何不认真抓紧且公开调查唐生僭建的真实时间。 |
147. 问144楼,什么叫黑材料 2012-02-28 16:51:32 |
|
只要所揭发的是事实,就不能说是黑材料。若有人犯罪,任何人都有权利、有义务揭发,144楼,你懂吗? 真正应该追究的不是揭发者,而是罪犯。而且还要追究房署为何不认真抓紧且公开调查唐生僭建的真实时间。 |
148. 向CY说不 2012-02-28 18:01:53 |
|
楼上真的是特务治港,将香港变成警察社会。不过我相信多行不义必自毙。人在做,天在看 |
149. 向CY说不 2012-02-28 18:03:19 |
|
145楼,CY有点解唔认错啊。点解要玩程序啊。 |
150. mini 2012-02-28 18:47:41 |
|
The New CEO for HK must be very cautious, well prepared for N years, but careless without any intention/disclosure, sometimes coincidences that you can not charge him anything. Specific characters are not required, but good at speaking and prompt response to media without any quality/reasons inside... This CEO has already contributed to the society by cutting the bowtie, giving a direct call to our Donald Tsang for disclosure or a mid-night call to new candidates/Chairman Tsang for election, finding out all the illegal modification works/renovations in HK. And the public must believe that all are Coincidences ! This CEO must be available/ prompt response without any delay for his negative comments through all the local & overseas media. He must show face to the working parties such as labour party, farmers, fishermen, and 3.5 million population living in public estates and HOS. That is Co-incidence ! As a whole, the next CEO must be brave to cut the links, such as HKD and USD. Again, everything belongs to Coincidence ! That is Politician ! |
151. 如果屈服于大财阀将为如何管治香港开极坏先例 2012-02-28 21:51:27 |
|
149楼,唐生违规僭建已有房署结论,至于是否犯法,还需查证僭建是否唐宅入火前开工;而梁生犯什么错,至今尚未见权威部门结论。对西九问题,我认为,就当时来说,是组织者有错;就现在来说,政府从接受什么传谋、怎样接受传谋、为何接受传谋查询?为何挤牙膏式、有选择而不全面发放资料?为何时而说要征求、时而又说不需征求事主意见?为何专横地自认为所公报部分资料足以说明问题?为何这样主动、这样迅速、这样默契配合唐营(查唐僭建什么时候开工就拖拉)等等,都要一一弄清楚 。 另外,唐最近说,短期内便可把民望拉高,无意中泄露了天机:原来有政府配合他搞梁的所谓“西九”。 |
152. mini 2012-02-28 21:57:02 |
|
The New CEO likes to play mind games and is good at switching the focus from the public. Right now, the targeting person is our Bign Tsang ! That is Politician ! |
153. 80後銀行從業員 2012-02-28 23:06:09 |
|
唐曾兩畜牲都係知法犯法,根本無需狡辯,如果有包青天,一早處斬! |
154. 郑重质问林郑月娥 2012-02-29 13:40:10 |
|
一、关于僭建的真实时间,按屋宇署要求,唐宅僭建的承建商、工程师等要提交有关资料,其时间为何这样长?屋宇署为何不定明要在规定时间内提交?二、屋宇署为何不自己拿有关仪器到唐宅检验?这样,既有资料、人证,又有本身亲自查证的事实,不是很好吗?三、为何不正式要求唐生说明是何时开始搞僭建?四、如此简的工作,你林郑为何搞得那么复杂,时间拖得那么长? |
155. 要重证据 2012-02-29 23:59:18 |
|
一、毫无证据地指责别人抺黑自己,其本身就是在抺黑别人。二、容永琪说得好:只要是事实,就不能说是抺黑。三、凡事都应多作自我反省,是自己犯错就不该怪别人揭露。 |
156. 天有眼 2012-03-01 10:59:39 |
|
知法犯法僭建、偽造假文件串謀詐騙、包二奶、淫人妻女、私生子、擺老婆上檯.....全部都係事實,唔係老屈,冇理由知情不報,咁又點算係黑材料呢! |
157. 糖鷹蓮 2012-03-01 11:13:59 |
|
呢個網站真系"狗比人多", 成堆唐英年同唐博士既走狗 |
158. 向TT說不 2012-03-01 11:20:42 |
|
呢樣野我又唔幫你喇!要知道狗係好有靈性好有貢獻的牲畜,你咁講係好唔尊敬和侮辱緊D狗既,呢班唐屎,掉落堆填區都怕污染D垃圾! |
|