ENG
瀏覽人次:26175    回應:21

愈減愈傷心

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有老友突然間問我瞓醒未,我不大明白他的意思,原來佢話樓市在連跌13個星期之後,現在已經止跌回升,上星期上升了0.07%,已經是夢醒時分,叫我撰文時對樓市不要睇得太淡,我認為老友不應該對我說,我本著自己良心去寫文章,雖然預測唔準多過準,但仍然有很多支持者,上星期樓市只不過上升了0.07%,就話夢醒時分,樓市調頭回升,這樣的分析太過兒戲,而且,坊間的指數是有所偏差,要唱好樓市,最低限度都要等差餉物業估價署的指數,老實說,如果樓市升,地產商又何需減價賣樓,難道他們不知道,減價賣樓,真的是愈減愈傷心,不但地產商傷心,較早前買了新樓業主的心同樣亦非常傷心,因為他們買上了不該買的樓。

  在過去一兩年買了新樓的業主,心中早已有一個期望,就是收樓當日,樓價已經上升了大約20%,與他們已付的訂金相若,可以說是對本對利,但現在樓價指數雖然仍然高於他們買樓的時候,但地產商大減價,令到他們所買的新樓不但沒有升值,甚至所付的訂金消失於無形,所以,那些業主實在不大關心整體樓市升跌,只是關心他們所買的新樓,地產商會不會大幅減價,因為如果減幅太犀利,他們還未入伙時就已經變成負資產者。

  雖然仍然有一些評論員話樓市已經過了谷底,但買樓的人仍然不多,新樓成交量大增,只不過地產商願意減價,二手樓的成交量仍然偏低,即使有業主願意自動減價,但如果不是優質單位,即使一減再減,仍然未必可以將單位出售,真的是愈減愈傷心,但市場就是如此,現在是買家天下,他們知道減價樓盤不時出現,所以,他們亦不急於出手,在買家唔急賣家急的情況下,如果我對別人說樓市已經從谷底反彈,我唔知道對方用什麼眼光睇我,這些不該犯的錯我是不會犯。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 湯瑪斯 2019-01-10 10:03:31
博士今日呢篇文有火氣。我想大概是因為有人堅持樓市假跌,極力話樓價已經止跌回升,重話六百萬元以下既樓會升翻2018年既高位。以現今市況而言,這些大好友好大機會睇錯。本來博士都話,各人有各人的看法,市場需要有不同既聲音。但如果大好友睇錯,被誤入市既人會好慘,萬一有人燒炭自殺,大淡友就間接害死人。做淡友最多間接令人遲入市,唔使死人。但大好友睇錯市,間接害死人,成世唔安樂。所以我同意博士講,呢個時勢,唔好亂咁入市!
3. 湯瑪斯 2019-01-10 10:33:18

修訂版:

博士今日呢篇文有火氣。我想大概是因為有人堅持樓市假跌,極力話樓價已經止跌回升,重話六百萬元以下既樓會升翻2018年既高位。以現今市況而言,這些大好友好大機會睇錯市。本來博士都話,各人有各人的看法,市場需要有不同既聲音。但如果大好友睇錯,被誤導入市既人會好慘,萬一有人燒炭自殺,大友就間接害死人。做淡友最多間接令人遲入市,唔使死人。但大好友睇錯市,間接害死人,成世唔安樂。所以我同意博士講,呢個時勢,唔好亂咁入市!

4. To 3 2019-01-10 10:56:16
CHing, 你識得改個好字, 點解唔直接篤爆大好而家唱紅打黑, 其實屁滾尿流虛偽地搵人接貨?
6. 說對好!我絕對認同,樓價必定向下…… 2019-01-10 13:04:16
絕對認同,樓價必定向下,不須理會這些有特別用意的批評,祝好!
7. 鳥5 2019-01-10 13:09:41
2/F, 向數學角度上 用家市場係用幾十年嘅帶換一新嘅租金市場可以睇錯 ,但條債嘅數字用家睇錯係冇得賴。。。 自己嘅holding power比誰都清楚。。。。
8. 鳥5 2019-01-10 13:12:21
2/F, 向數學角度上 用家市場係用幾十年嘅债 換取一生 嘅 租金,市場可以睇錯 ,但條債嘅數字用家睇錯係冇得賴。。。 自己嘅holding Power比誰都清楚。。。。
9. 鳥5 2019-01-10 13:21:08
樓市最大風險重點喺 債務 ...並非資產價格 升跌... 而家按揭 金額 係一萬三千億 97年前嘅 最大金額係四千億 係三倍, 人工有冇97年嘅三倍呢, 而家啲人仲話香港人又好有實力... 事情係恰恰相反
10. QQ 2019-01-10 13:35:41
地霸就真是知道如填海成功就是夢醒時分,已經幕後發功了https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/commentary/20190102/bkn-20190102000450665-0102_00832_001.html
11. 十一哥 2019-01-10 14:42:32
當年住宅地冇人吼、X哥就殘價投D酒店地做服務式住宅、走灰色位、而家正苦吹冇地、即時又申請山旮旯酒店轉做住宅、一下5千幾單位真係唔講得少、跟手葵涌、馬鞍山、江磡灣分分鍾又多一萬幾千供應、小心X哥又攪寸個party。

冇地真係隨口噏、天水圍流浮山好多地用得、正苦唔真做…係怕隊冧個市、但冇樓寒士又要安撫…拖延真供應…填海係最好籍口…仲要有咁大吹到填咁大、好多人等到投過胎先上到樓、執生啦!

12. 陳偉強 2019-01-10 15:07:21

橫眉冷看 - 陳偉強 大學講師拆了港台建屋行不行

01月02日(三)

本欄一直堅信,香港缺地建屋的情況猶甚於貧血病人缺血,須多管齊下方可。果不其然,土地專責小組發表諮詢報告,指政府低估了缺地情況,「明日大嶼」計劃非但不能輕棄,而且還該屬於優先考慮方案。甲之熊掌,乙之砒霜,任何方案都定然有人贊成,有人反對,大家各言其是,本不打緊。但作為每年耗費十億元公帑的官方傳媒,偏偏擔演盲目反對派角色,不能不說是一個諷刺。

反對「明日大嶼」計劃沒所謂,但應該據事實、講道理,不能先預設立場,然後無孔不入地向政府潑髒水。《鏗鏘集》號稱是香港電台電視部口碑最好的節目,近日筆者看了兩集,一集是講惡劣天氣,一集是講離島坪洲,題材不可謂不吸引,我本來當真是想了解全球氣候變壞問題,也想了解坪洲的民生、文化。豈料一看之下,發覺兩個完全不相關的題目,竟是抱同一目的,都是要攻擊政府的填海計劃。惡劣天氣一集最後旨在說明大嶼填海區建在當風處,所以不宜動工;坪洲一集則是要指摘填海破壞當地的景觀及漁業。兩集節目是安排在連續兩周播放,內容掛羊頭賣狗肉,目的昭然若揭。


節目中訪問坪洲居民,受訪者說新界區還有很多土地,根本不必填海,又說政府是怕與地產商交涉農地權益,才選擇「欺負」海洋。港台明顯是想透過受訪者之口表達自己意見,卻不知竟是在自打嘴巴。政府曾想發展新界東北區,港台一樣卯足勁反對,這類時事節目當日同樣訪問一些居民,東北區受訪者便大談政府如何想毀其家園。你要到哪裏建屋,港台就反對到哪裏,處處都不行,未知如果拆了港台總部來建屋,又行不行?


13. 向泛民说不 2019-01-10 15:22:40
11楼,香港系好多地,但是看到就吃不到。

发展流浮山,有几多钉子户会出来反对啊? 又环保,又原居民,又树木,又古墓派等等等。加上饭民拖后腿,等政府踩错脚,马上落井下石。

所以啊,政府可能受不起压力,最后都系去发展golf 球场。不过最多都系用到100公顷左右。问题仍未解决。

本人对发展新界北市有保留,因为觉得应该将新界北留下来作为香港巨肺。深圳已经完全开发,如果新界北也开发下来,真是深圳新界都是楼。

当然本人也是觉得林郑是不是真正想填海,因为到真正填海的时候,可能已经不是他做特首了,到时的特首会不会继续填海呢?

最近特朗普就示范了做8年的好处,就是新总统推翻前总统的所有决定。全部重新来过。香港特首也是一样。
14. 鳥5 2019-01-10 17:21:21
林鄭嗰隊特遣隊 百幾幾百人, 靜開始 為啲地 清場.. 同cy好唔同.. 今次嘅高地價政策週期.. 高位 Good最多 錢,同 開始 準備修最平嘅地。從利益最大化 政府發展商市民 根本佢就-係贏最大。。。 我用客觀持平嘅數字就睇都係咁啦
15. 鳥5 2019-01-10 17:23:39
第二個最大贏家 發展商 就係你加成 又係收最平 沽最貴。。。
16. 鳥5 2019-01-10 17:26:08
投資市場 適當時候做適當事情,還畀你做事情嘅力量更為關鍵... 時機重於價格.. 咁樣講大家明唔明
17. 鳥5 2019-01-10 17:48:56
認清楚 邊啲立法局議員 不論以何種形式阻止 阻止政府收地起公屋。。。 呢班人 係在下最憎, 人渣
18. 鳥5 2019-01-10 17:52:03
香港 大概需要十二萬 間公屋... 至於邊啲人形邊啲人書, 在下 平心廣, 賭博各有天命。。 但係幾層, 係無辜, 冇得選擇
19. 鳥5 2019-01-10 18:03:08
人一出生 就應該要有 基本住嘅地方 ,唔能夠 因為沒有能力 施而冇得 住嘅地方...呢個唔係法律, 唔係環保 今唔係商業行為。亦唔係道德。。。係天道
20. 引刀一快 2019-01-10 19:30:26
To 九樓 鳥5兄

工資同九七比,莫講3倍,一倍半都未必有,但係生活物資嘅價格就真係升咗以倍計。

21. 引刀一快 2019-01-10 19:41:33
To 12樓 陳偉強

填海有一個因素好影響民生,就係可能嚴重破壞香港水域漁產資源,雖然我未研究過填海位置附近一帶嘅排口,但係睇位置都估到D。
22. 告密者 2019-01-10 22:35:28
12樓的建議不錯,港台的地最少可以建屋給千人住,我相信他們會為大局着想而同意。😂😂😂😂
引刀兄,梁特首上任時已為填海作研究,用了5年,你覺得不夠?還是覺得自己的直覺比研究準/好?
影響漁業?現在海港有多少魚出產?影響有多大?我總覺得要兩害取其輕😅😅😅
23. 結構性牛市 2019-01-12 01:49:35
塡海,郊野公園,農地,Golf Course, 舊區重建,在今天政治掛帥的香港社會,每一個選擇都要討論及爭吵十幾二十年,然後用天文數字的預算(一定失算)去完成。

有人居然在發夢話居住是基本人權,阿媽基本上是女人。

香港人咁都可以解決居住問題,天道何在?簡直就是天理難容!