ENG
瀏覽人次:23304    回應:24

止賺其實是折讓

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有老友叫我唔好睇淡樓市,雖然近日有很多劈價盤出現,但有評論員話,那些成交雖然是比市價低了兩成,但業主的入貨價很平,基本上以任何價錢賣走都有錢賺,現在只不過是止賺,既然有錢賺,怎樣可以說樓市下跌,問我有什麼解釋,我話「用詞不當」,我明白現在很多劈價成交,業主的入貨價是很平,但以低於市價出售,絕對不能叫止賺,應該叫折讓,老友問有沒有止賺這回事,當然有,不過不但不會減價,甚至以高於市價出售,業主認為後市仍然會上升,不過他唔博,收錢算數,這就是止賺,現在的評論員中文水準太差,連止賺與折讓也分不清楚,雖然不是有心,仍然有誤導讀者之嫌。

  老友話唔係幾明白,叫我用簡單方法解釋,大家如果去澳門玩21點,要了四隻牌,連同手上的便有五隻,這叫做五龍,如果仍然未爆煲,莊家會問要不要收錢,如果立刻收錢,只能收一半,如果唔收而最後點數大過莊家,或者莊家爆煲,是可以收足全數,不少賭客認為他們有很大機會可以贏,但會選擇收一半,他們叫這是收先,在商業上就叫做止賺,但如果繼續賭,最後莊家爆煲,但賭客仍然願意收一半,這叫做折讓,不過,這個情況我未見過,世界上沒有這樣蠢的人。

  生意人有一句話叫執到黃金市價賣,如果以低於市價賣,就會話黃金是執回來,現在以折讓價出售,如果認為金價仍然會上升,但以市價出售,收錢為上,便可以對人說是止賺,在香港物業市場,經過長時間升浪,絕大部分的業主都獲利不菲,與執到黃金差不多,如果用止賺來形容他們賣樓,會令人誤會樓市是處於上升狀態,而事實上那些被稱為止賺的買賣,業主其實是睇唔好後市,他們寧願以折讓價賣樓,適當用詞,才可以了解樓市真實情況。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 自我陶醉 2018-11-29 09:03:15
澳門的21點現在都跟拉斯維加斯牌例,已經冇5龍好耐了。
2. 香港土著 2018-11-29 09:20:12
純粹買賣行為而言,止賺與折讓分別不大,都係賣樓。賣樓者心態就完全兩件事,係好對淡。

假若明知賣樓係怕遲賣平幾舊,但就口硬話係止賺,反映說話者且戰且退心理,又要退,又怕退得狼狽往後會失去氣勢,繼而慘敗。即係同賣樓者同一心態,就係唔睇好,只係唔敢講出口。
3. 湯瑪斯 2018-11-29 09:49:08

我覺得博士分析得好有道理。在升市中有得賺而賣股票叫止賺(獲利回吐);在跌市中虧餂賣股票叫止餂;在跌市中仍然有得賺賣股票叫折讓。樓市一樣。所以博士講說得對。


4. 蔡粉 2018-11-29 10:00:19
博士近排好少講中美貿易戰。
5. HKF 2018-11-29 10:36:21
法老王係最後一家有五龍嘅賭場,而家都冇埋喇
6. 十郎 2018-11-29 10:50:26


      5龍加埋都係得12點 , 咁樣收唔收錢好 ? 你話呢。



7. 真真薯片 2018-11-29 10:55:26
劈價盤主要係早買落既人放出,代表銀主/財仔仲未投降,齊心死頂,就算拍賣都堅持要市價
8. 講呢啲 2018-11-29 11:10:22
4樓,無論論述如何,結構必然係中國必成最大贏家。既然圍骰通殺,再講挑戰性不大。反而樓市有正有反,討論有價值。
9. 早買落既人放出 2018-11-29 11:17:40
片哥, 劈蕉盤都有啦, 俾 10% 劈蕉平手或蝕啲啲走人呀。
10. 十郎 2018-11-29 15:07:35


      止賺定係止蝕 ?

      我到此壇之初 , 已經有人爭辯緊應該用始創購入價計算回報 , 定係用現值計算回報。最終都係各持己見 , 沒有結果。

      舉個例說明 , 我老友魚腩根(即係魚腩何 , 佢姓何) , 在1982年用50萬買左一間2000呎工廠 , 今時今日收緊3萬蚊租 , 佢同人講佢既回報係70% , 有70厘回報。比收緊2.5%回報的朋友嘴藐藐藐佢。

      佢有一日同我講 , 我就算200萬賣比你 , 我都賺4倍。廢話 ! 我繼續食牛腩河 , 如果真係200萬賣比我 , 佢係止賺 ? 止蝕 ? 定係傻9左 ?

      我意見就是應該用現在收緊3厘回報來計算樓價。用魚腩根作比例 , 佢間廠應該值1,200萬 , 用200萬賣比我就一定係蝕 , 仲有得賺 ? 不過我會安慰佢話你止賺遮 , 你驚會跌到100萬遮。哈哈哈哈 , 我發緊夢。😱😱😱😱

      結論 : 現在出貨既雖然有得賺 , 但是不按現有價位出貨 , 即係蝕。



11. 自我陶醉 2018-11-29 16:18:54
計我話咁嘅情況應該算係止賺。所謂止賺,賺夠唔賺平倉就係止賺,而所謂市價,就係市場在某一刻的成交價,成交前,市場必定先有一個經雙方或多方 (若市場上多於一個沽盤及出價者時) 議定的最佳買入價和最佳賣出價。 在自由市場,按買賣方的議價能力高低,決定最終成交價。理論上,成交一刻以當時的最佳賣出價賣出,已經係市價,而當時亦不存在比此價更佳的賣出價,況且,樓市成交那麼稀疏,三個月或六個月前的成交價,又怎可當現時的市價看待呢! 所以這情況唔存在折讓問題,只是由於市場成交稀疏,買賣兩閒,以至最佳買入價和最佳賣出價有較大差距而已,在這市況的成交價波幅特別大,風險亦特別大,此時的市價最容易受市場氣氛影響,議價能力低的一方,很容易做出錯誤決定。

12. 鐖鍏 2018-11-29 16:44:54
唔明
13. 自我陶醉 2018-11-29 18:07:13
舉個實例或者易明啲,假設食飯前,騰訊的最佳買賣價是 310 /311, 若果你要即買,最佳買入價就是311, 若果你要即沽,310就係最佳沽出價,當你以310沽出, 310就是市價。吃飯後,騰訊有壞消息大家唔敢買, 現在的最佳買賣價可能是 270 /300,現市況270先有人願買,你要沽,最佳市場價就是270,你唔可以話食飯前做310,270沽就是折讓,因為現時市況270就是最好價,冇人出更多,咁你有權唔沽繼續等,你唔沽就有一個前成交價310, 這個明顯不是市價,因現買賣價都比這價低,只是未有最新成交,你一沽,270就成為市價,所以不算是折讓。

14. 非止賺亦非折讓 2018-11-29 20:19:36
我覺得博士說不是止賺是對的。因為止賺有繼續向上的意思。但亦不是折讓。折讓是比市價便宜地賣給你的意思。現在的成交價一個低於一個,這很明顯是市價在下跌,並不是折讓。我覺得"獲利回吐"免強可以。但"逃生"肯定更貼切。可惜我諗吾到更prof 一点的詞語。
15. Herbert Chang 2018-11-29 21:58:48
”自我陶醉”  你寫得好。3UHS
16. Herbert Chang 2018-11-29 21:58:49
”自我陶醉”  你寫得好。3UHS
17. Herbert Chang 2018-11-29 21:58:51
”自我陶醉”  你寫得好。3UHS
18. 向引刀‧土著‧自醉‧浪子‧阿井 說不 2018-11-29 22:11:58
舉個實例或者易明啲,假設痾屎前,樓價指數的最佳買賣價是 127 點, 若果你要即買,最佳買入價就是 127, 若果你要即沽,127就係最佳沽出價,當你以127點沽出, 127就是市價。痾屎後,樓市有好消息大家搶住買, 現在的最佳買賣價可能是 188,現市況188 先有人願賣,你要沽,最佳市場價就是188,你唔可以話痾屎前做127,188追入就是高價,因為現時樓市是188就是最好價,冇人出更多,咁你有權唔沽樓繼續等,你唔沽就有一個前成交價188, 這個明顯就是市價,因現買賣價都比這價高,只是未有最新成交,你一沽,188就成為市場,所以不算是折讓,算是引刀傻嗨‧土著‧自醉‧浪子痾屎唔出。

19. 引刀一快 2018-11-30 01:00:30
自我陶醉兄

如果根據萬衆仰望嘅CCL嚟計的話,就應該算折讓。
20. 鐖鍏 2018-11-30 07:38:55
我係話唔明點解不是叫止賺
21. 鐖鍏 2018-11-30 07:38:57
我係話唔明點解不是叫止賺
22. 自我陶醉 2018-11-30 09:04:24
引刀兄

CCL有幾準大家心照,而且物業唔同股市,坐向、層數、裝修、走廊清潔度、隔離有冇奇怪鄰居,都對成交價有影響,而且CCL個價可能係由幾個月前嘅成交價計出嚟,如果只睇CCL,九成的成交都係溢價和折讓啊!

實際上,止賺同折讓基本上冇衝突,亦可以同時出現,唔代表止賺就唔可以係折讓。

23. 自我陶醉 2018-11-30 09:58:44
18樓 說不仔

你都係做番剪貼王吧喇,無謂自暴其短啊! 哈哈哈!
24. 望東樓 2018-11-30 11:21:58
好難用高流通量、個透明度嘅股票同樓市比較嘅。任何股票,你想沽一手同想沽一百萬手係絕對唔同價錢嘅,亦都需要搵唔同嘅經紀。