ENG
瀏覽人次:56266    回應:77

有抵押的私人貸款

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有老友問我,點解現在的財務公司都不做私人貸款生意。吓,我真的不知道,咁奇怪,財務公司不做私人貸款生意又做什麼。原來他的兒子有一份收入不俗的工作,又有稅單,不過,就喜歡消費,經常入不敷支,不時向財務公司申請私人貸款應急,幾年前,這些年青人是財務公司的優質客戶,當時他向財務公司借錢,受到非常好的招待,不過,當他的父母協助他買樓之後,消費態度有所轉變,已經有一段時間沒有向財務公司借私人貸款應急。到最近,不知道是什麼原因,他再上去財務公司借錢,負責接見的職員劈頭第一句就問他有沒有物業,如果有,就好商量,什麼也不用查核,雙方簽一份Loan Agreement,以他的物業作抵押,並且講明不會登記,如果他有錢還的話,如果冇,就會登記那份Loan Agreement ,變成是抵押物業的二按,並且會再借多一些給他,不過,如果不按時還款,財務公司是會申請拍賣該物業,如果沒有物業,就無商量,話之佢有一份好工,都無商量。我朋友的兒子想了一想。便簽下那份Loan Agreements,因為他認為,首按在銀行,拍賣權也在銀行,他的物業是相當安全,就算他唔還錢,財務公司最多向他追數,無權沒收他的物業。

  他的想法是百密一疏,因為當初與財務公司簽訂Loan Agreement時,是以他的物業作抵押,不過,他並沒有向銀行申請同意書,當他不還錢,財務公司就會將那份Loan Agreemen登記,銀行便知道他的物業有二按,由於他並未申請同意書,銀行一定會要求他立即清還財務公司欠債,或者,清還銀行首按。財務公司向他派定心丸,表示可以替他清還銀行首按,不過,利息就會貴些少,大約年息12%,我朋友得知,問我如何解決,我叫他立刻替他兒子還清了財務公司那筆數,否則,他兒子的物業始終會變成銀主盤,我朋友說明白,並且會立刻做。
 
  現在的財務公司都漲大了很多,正是大雞唔食細米,對於20至30萬的私人貸款不屑一顧,對於有物業的人,就算一、二百萬都沒有問題,最緊要肯簽一份有物業抵押的Loan Agreement,嚴格來說,這些都屬於私人貸款,不過,是有抵押的私人貸款。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. AH-HO 2015-04-01 09:05:12
一入財門深似海。。。一步一步的食左債仔D物業。。。
2. 打工仔 Andy 2015-04-01 09:15:04
江湖救急就無辦法, 其他都不要找財記!
3. 好人兄 2015-04-01 09:32:46
今日篇文又係摶士幻想出來。

第一,大多數財仔只做私貸,因為本小但利息高,巿場參與樓按的,不足一百間,活躍的不足三十間。

第二,邊有財仔咁儍唔第一時間落押記做二按,要等個債仔唔還錢先做? 萬一個債仔走左去第二間財仔再借,人地就變左二按,你就變成三按,收錢次序排第三。除非呢間財仔係摶士開,而借錢果個又係摶士個仔才有優待不去做押記。
4. abc 2015-04-01 09:36:26
舊區重建,新區開發,插針起樓,全部困難重重.
5. 蜕变中嘅懒人 2015-04-01 09:43:36
懶人有求財仔江湖救急經驗,感覺有如放火燒自己後欄趕老虎,老虎走咗就要盡快救熄後欄火頭,否則遲啲神仙難救,成間屋燒晒,分分鐘自己都香埋,仲要陀累埋全家同街坊。
6. C觀點 2015-04-01 09:48:46

金管局終於出手,要求銀行進一步收緊樓宇按揭。惟措施推出後,並無法達到預期的目的,香港的樓價不跌反升,中原城市領先指數上周再創新高,升至140.05點,比97年的高位102.93點升了36%

 

一般人對樓市有這樣的反應都不易理解。因為,金管局推出的措施可謂相當嚴厲,不可能對樓市沒有影響。

 

金管局的措施包括三大部分:()把住宅物業的按揭成數上限一律調低一成。亦即是說,買家必須具備多一成首期,才有條件買樓;導致很多剛儲夠首期的人,立即失去了買樓資格;可能又要儲多幾年錢,才有能力再度入市,受影響的人一定十分懊惱。

 

()要求銀行在為按揭申請人做壓力測試的時候,從原先假設利率可能上升2%,調升至可能升3%這就令一些原先可以通得過壓力測試的人變成通不過,對原先想買大單位的人來說,他們或許可以改買細一些的單位去適應壓力測試,但對一些僅有能力供上車盤的首次置業者來說,他們可能因此而失去了買樓資格。

()對車位按揭的要求,得與住宅按揭看齊,而還款年期更不得超過15年。這項措施可能是用來針對近期興起的車位炒風,對買上車盤的人影響較少。

 

然而,綜觀這三項措施,受打擊最重的是買中小型樓宇的首次置業者。這似乎與政府房屋政策的初衷背道而馳。作為政府,應扶助能力較弱的市民上車置業,現在竟變成刻意去為難他們。

 

之前政府推出的各項增收印花費的措施,雖然也屬行政干預市場的措施,我個人並不完全認同;但措施打擊的對象基本上可謂合理,令這些措施在社會上仍有一定的認受性。譬如:額外印花稅針對的是短期轉讓的炒家;買家印花稅針對的是外來買家與機構投資者;雙倍印花稅針對的是非首次置業與買非住宅樓宇的人。這些人有條件遲一些買樓,要他們讓位給首次置業的用家,還可以說得通。但今次金管局的措施卻連首次置業者也一併打擊,而且還是專挑能力相對弱的用家來打擊,實在不易理解。政府沒有必要把這些善良的小市民也推去自己的對立面。金管局不鋤強扶弱,竟掉轉頭鋤弱扶強,這只會助長樓價的升勢。

 

我並非胡亂把罪名強加於金管局身上。事實上金管局的措施,把負擔能力弱的買家都趕出了市場,剩下來的都是負擔能力相對強的買家。如是令到香港樓市成為專為有錢人而設的市場,樓價焉能不升?

 

政府的政策應擴闊市場的參與幅度,當樓宇要賣給更廣闊的對象時,樓價就得遷就一批收入較低的買家,就得調低至這批買家負擔得起的程度。現在金管局替地產商把次一級的買家都趕走了,叫地產商只能賣樓給收入高的人,地產商當然會按他們的能力開高價。政府今次真是失策了!

(轉載自201541am730C觀點)

7. law student 2015-04-01 10:21:46

to 6/F,

C老闆公司可能受左好大壓力. 呢篇野實在好有問題.

C老闆話"當樓宇要賣給更廣闊的對象時,樓價就得遷就一批收入較低的買家,就得調低至這批買家負擔得起的程度。現在金管局替地產商把次一級的買家都趕走了,叫地產商只能賣樓給收入高的人,地產商當然會按他們的能力開高價。政府今次真是失策了"

的確今次趕走左一批收入較低的買家, 但市場上並無多到新買家, 比方說以前市場有10個買家, 4個收入較低, 6個收入較高. 問題是, 地產商得5個單位, 佢地以前會唔會因為有04收入較低買家而開低價黎就04個收入較低買家先???點解佢唔係開高價賣晒比0的收入較高買家呢???

地產商幾時轉左開善堂, 明明可以高價賣, 但反而會賣平0的去遷就一批收入較低的買家???

C老闆沒有說出的事實是政府將買家全部推向1手市場, 造成1手熱, 2手冷. 市場上的收入較高買家絕對唔會因為政府出招反而多左, 掉番轉, 市場一定係少左一批收入較低的買家. 遲下06個收入較高買家都入夠貨, 就會連一手都滯銷. 到時便可知邊0個地產商等錢駛.

 

8. Richard Tong 2015-04-01 10:28:55
Dr. Tong have already expressed to us the real picture of the general practice in the current sub-mortgage market.  Every beloved parents please do likewise when your kids have encountered such trouble.  Please take cautious steps, in the meantime.
9. 笨小孩 2015-04-01 10:39:07
你有你加辣我有我G o G o G o
2015/03/30 10:13:14
網誌分類: 經濟
        樓市說︰你有你加辣,我有我GoGoGo!金管局大約於一個月之前,進一步收緊樓宇按揭,但樓市卻愈升愈有。在上星期五公佈的中原城市領先指數CCL,升穿了140點的水平,創下140.05點的歷史新高,較上周再升了0.74%;大型屋苑領先指數CCLMass報141.81點,連續四周創下歷史新高,按周升0.79%;其中以港島升幅最為厲害,港島CCLMass報151.43點,按周升2.72%,九龍升0.04%,新界東升0.05%,新界西升0.07%。中小型單位領先指數就升了0.76%。

        金管出招令樓價更硬

        筆者一早講過,金管局招數會令樓市叫價更為硬淨,成交量將會減少,但價格卻會因此上升。金管局將700萬元以下自用物業最高按揭成數減低,在市場上影響最大的,就是那些準備細屋換大屋,兩房換三房的家庭,被逼將換樓的計劃推後了;結果二手細樓的放盤量減少,樓價更加跌不下去。

        在最近的一個月,市場明顯出現三種情況,這都是金管局招數間接做成︰(1)本來有能力買四百萬樓的人,變得只可以買兩三百萬的樓,令到這些價格的「納米樓」被搶得瘋癲;(2)有些人放棄買樓,轉買為租,把租金搶高;(3)改去買一手盤,因為做二按會較為方便。

        上星期居屋公佈攪珠結果,白表申請者近乎全軍覆沒,預計很多人將會回流二手市場,轉到二手居屋或「納米樓」市場,或是轉買公屋;近期很多兩百多呎舊樓的成交,平均呎價高過同區六七百呎樓達兩成以上,真是恐怖。

        對症下藥問題自可解

        到底政府是否完全沒有方法?當然不是,只要對症下藥就可以了︰購買非住宅物業或第二間住宅,應該統一雙倍印花稅的稅率,那麼部份投資者就會自動離開細價樓市場,減低了細價樓的投資需求;或考慮對額外印花稅「減辣」,以增加二手細價樓的盤源,例如考慮減低相關的印花稅,甚至反過來給一些財政上的優惠,推動細價樓在市場的放盤。

        中國經濟專家

        林一鳴博士
10. 偽君子 2015-04-01 10:39:54
C 老闆,唔緊要啦,樓市下個月都爆煲咯.
只要你的中原指數不要再做假.樓市五
月準時爆煲.大家等執番幾間濺價貨.眞
是想起都開心.哈哈
11. 好人兄 2015-04-01 10:42:06
To 7樓學生哥

市場上最大既供應者是二手巿埸,不是發展商,所以C老闆講既事是岩的。

咁你認為今日博士篇文是真有其事定係講大話?
12. 個人愚見 2015-04-01 10:42:29
香港每年結婚數字係大約55270宗,打過5折,有大約25000對新人會馬上買樓,淨係呢個小小嘅買樓需求,香港樓就已經差唔多供不應求啦,更唔駛講其他各種各樣嘅樓宇需求添。
13. 流浪漢 2015-04-01 10:51:15
10 樓係黎搞笑的嗎?
14. 水四郎 2015-04-01 10:56:55
   現在的評論,   好似有d指責金管局咁,  即係想逼佢出多次勁d嘅招數!
15. 湯文亮 2015-04-01 11:04:55
今日蘋果B1
元朗村屋按爆煲,五折賣33%業權。
內容與我的幻想相似
16. 路人甲 2015-04-01 11:34:24

現在財務公司浸透率奇高!
天天電視上大賣廣告, 什麼一筆清吖; 借錢唔使驚(有層樓就得); 一係, 您買 幾多衫 都唔怕;
去旅行[豪]D又得; 總之, 唔使還咁既FEEL.
教壞晒D 無主見的年青一代!!!

其實, 財務班友仔大鱷, D借的人又傻, 真係一個願打,一個願捱. 
無言.......
17. AH-HO 2015-04-01 11:42:57
to 16:
我都好害怕呢D廣告,我不時會同我家小朋友補句:呢D全部都是騙人的。。。。
呢D廣告真的要家長指引PG18。。。。
18. 打工仔 Andy 2015-04-01 11:44:40

回路人甲兄,

呢d廣告真係害死人!

19. TO: 3樓 好人兄 / 7樓 law student 2015-04-01 11:48:53
博士又好,C老板又好!請大家記住,
今天是 April Fool's Day 是真!
20. ahchiu 2015-04-01 11:53:35
to 16 - 18

exac7ly

好多人問有無咁多人咁傻按層樓比財仔

點解咁多人吸毒? 咁多人賭錢?
咁多人look爆10張信用卡?
就係有好多人好傻

還哂D卡數, 仲有錢去shopping!!!
呢D廣告真PK

21. 不同意 2015-04-01 12:16:19

To 15/F 湯博士

原來真係有這些人......

但按你文章所說,既然老豆有,何必問財仔借錢呢 ?

22. law student 2015-04-01 12:24:12

to 11. 好人兄,

老實講, 財仔運作我真係唔識, 但入得黎睇博士野, 梗係抱住學野既心態.

即係好似你返學, 如果你唔信個professor既咪索性唔好去聽, 無謂浪費人生. 但你去得聽既, 咪當學樣新野law.

至於出招後, 到底多左人定少左人有能力買到樓呢???唔駛講喇, 係咪?

咁有咩可能出招反而係樓價上升元兇先, 最多可以話拖慢樓價上升較合理, 係咪?

23. 生湯 2015-04-01 12:53:59
在我認識的人中,會找財仔只有一兩人,而那些人都不會買樓。

基本上會上財仔既人同買樓拉不上關係。

當然我不排除總有三五百不孝子把過手物業按出去,正如每年有人承受遺産會把收到的物業急售一樣。

這些已在市場反映了,根本不會加多一萬個盤
24. law student 2015-04-01 13:04:41
to 23. 生湯 
我以前都唔覺得有人会碌卡炒股,要知道卡數閒閒地2,30厘息。但又真係有人咁痴絲。借孖展10幾厘息亦係正常,仲要大把人借。
有時唔係做嗰行真係唔知。
25. Li 2015-04-01 13:18:54
財仔D廣告是洗腦!
可惜我地D高官,如羅范女士,就話這世上沒有洗腦的!
26. 路人甲 2015-04-01 13:28:15

曾經有人問過我, 果陣想買入一個4,5線民居地舖仔, 原租客係一間遊戲機中心.
我回覆, 我雖然好想搵錢, 不過荼毒年青新一代, 我心裡不安樂. 
後來都不了了之, 走左去買寫字樓.

唔係扮高級, 只係, 做什麼都好, 人生在世, 第一樣野, 係先去學曉點樣做人!
起碼, 賺回來果碗飯, 都食得開心D 啦,
其他人我不予置評.
自己問心無愧就好了.

所以, 見到D 財仔廣告, 有好多商榷餘地!
27. 向饭民说不 2015-04-01 13:37:48

25楼,今时今日,有些话不能讲得太直接,尤其是所谓洗脑,饭民脑政府洗脑。但是可怕的是饭民在教育,法律方面向年轻洗脑成,毫无思维,豪无竞争力,嘴里最反共,身体最亲共的怪胎。

政府现在的其实是反洗脑。

28. 十郎 2015-04-01 13:56:49

     嘴里最反共,  身體最親共.

    用詞最正,  最貼切.  我有同感,  諗唔到這個用詞.
29. 引刀一快 2015-04-01 13:56:54
To law student

個人小小建議,但凡對署名有戲謔、辱駡、造謠、人身攻擊之嫌之人士,作出回應或呼籲嘅時候,唔好直呼其名,明確指出樓層位置以作回應即可,否則有可能成爲謔稱他人嘅媒介工具,交流過程被利用成為唱人者甚至係攻擊跳板,正中下懷。
30. law student 2015-04-01 14:12:35

to 29. 引刀兄

對極, 謝提醒!

31. Peter Paker 2015-04-01 14:29:35

To Dr Tong,


FYI.  不如留番啖氣暖肚好過


Extracted from 匯思 - HKMA and 金管局副總裁阮國恒


1.    金管局有否了解財務公司承造物業按揭貸款的情況? 有沒有最新的數據? 對樓市和銀行體系有何影響?

金管局不時要求銀行提供它們貸款予財務公司的資料,以便了解銀行與財務公司的信貸關係。根據金管局收到的資料,在2014年12月底,有45間銀行1向59間財務公司提供融資。當中,29間財務公司有經營物業相關貸款業務,這包括大部分目前市面上比較活躍的財務公司,涉及以物業抵押的貸款(包括按揭和其他一般周轉使用)總額約為92億元(去年6月底為86億元),跟本港銀行業總體約9,900億元未償還住宅按揭貸款總額比較,僅約為百分之一。可見財務公司借出的置業貸款金額並不足以影響香港樓市的發展。 

此外,香港銀行向該59間財務公司提供融資的總額只有270億元,佔銀行體系總貸款額不足0.4%,比例甚低。當中,有提供物業相關貸款的29間財務公司從銀行取得的資金總額為200億元。因此,這些財務公司是否穩健,並不會對銀行體系帶來系統性影響。 

32. Oscar Lam 2015-04-01 14:31:32
回26路人甲兄,

遊戲機中心也是一門正當生意。如果你不喜歡,租約到期後可以轉租給做餐廳、零售之類的。

遊戲機中心一般面積都較大,不知地點在甚麼地方?
33. law student 2015-04-01 14:32:57

剛諗到一個比喻可能反映而家情況, 供大家商榷

 

有日A城政府高官覺得而家A城人太高膽固醇, 好易爆血管, 於是, 將該城市人口分兩大類, 一類佢覺得肥0,高危0(大價樓); 另一類佢覺得瘦0, 健康0(細價樓).

A城政府高官立例要高危人士減肥, 膽固醇要降低至50%或以下. “健康類人士以為自已真係健康, 唔單止唔減肥, 仲要爆飲爆食.

 

終於有識人士發現問題, 指出原本認為高危既人士經過政府強制減肥, 而家已經好健康, 但原本以為健康班人膽固醇其實已經超晒標.

呢個時候, 又有另一班人走出黎話其實A城人民平均好健康, 因為最新平均膽固醇指標比以前幾年仲低.

但問題原來係, 0個一類原本高危人士比政府強迫減肥拉低左A城平均膽固醇指標, 但其實原底瘦0的班人已經就黎爆血管

34. 流浪漢 2015-04-01 14:48:28
成日新聞見到「向隅客」,其實點解?
35. Li 2015-04-01 14:52:30
小弟反而覺得更多人是嘴裏最親共,身體最反共!
這在國內高端階層尤甚!
36. 望東樓 2015-04-01 15:00:57
at the top of this web page, you can click and find some interesting information about 2nd / 3rd mortgages.

http://www.cpm.com.hk/secondmor.php

Did some simple count: there were 18 pages of registrations for (mainly residential but also industrial and commercial) under over按for the last 1 week (24-30/Mar). 18*20 = 360. Noted few of them maybe 2nd and 3rd mortgages registered at the same time. There are many brand new properties on the list also:

Though the largest group seem coming from the xx
37. ahchiu 2015-04-01 15:15:42
to 36

very interesting
請賜教: Loan agreement 是1按嗎?
38. Samlok 2015-04-01 15:25:14
To 34/F, 向隅客是想買但買不到嘢嘅客人的文雅稱呼
39. 望東樓 2015-04-01 15:50:05
ahchiu,

I am no expert on this department. Will need some 'expert' for further input. But in some way echo what Dr. Tong had been highlighted recently. 

http://oiwahir.com/userfile/files/pdf/c01319_141121-1110.pdf

You can also refer to the financial report published by 1 listed company for more feel.
40. 湯碗亮 2015-04-01 16:06:36
乜狗都話"銀主盤", SHORT上腦!!!
41. 創新高 2015-04-01 16:29:01
出招後公居屋第二市場樓價又創新高
04月01日(三) 16:03
公居屋第二市場連錄癲價,反映需求主導市場。據房委會資料,東濤苑高層單位,3月份第二市場價售628萬元,實用面積逾600方呎,實用呎價約9,425元。上址成交創整個居屋第二市場樓價新高,而對上2012年同屋苑曾錄600萬元成交,而黃竹坑雅濤閣2月亦有單位售600萬元,為對上紀錄。

此外,公屋第二場呎價首穿6,000元,房委會資料,鴨脷洲利東邨中層單位,實用面積約381方呎,上月售243萬元,實用呎價約6,377元。上址呎價料創公屋第二市場歷來新高
42. 新高 2015-04-01 16:39:57
   

     金管局 :  請出重招.



43. law student 2015-04-01 16:42:13

其實0的新盤成日話超購幾多幾多倍到底有無意思? 一個人都入6張飛但實際只係打算買一個單位.

 

被網民稱外貌酷似荷蘭球星雲尼斯達萊的電視藝人徐榮去年買唔到新地天晉IIIA後,今日到長和(001)將軍澳新盤緻藍天售樓處參觀示範單位。他接受本報訪問表示,有意入6張飛購一個三房單位,預算約600萬元,將作收租用途,他續稱:「希望抽到啦!」

他又稱,早前曾實地視察,指緻藍天是日出康城最遠堆填區的期數,「唔喺好擔心話有啲異味,因為我有啲同事住個度都話聞唔到啲異味。」

去年9月,新地(016)將軍澳天晉IIIA發售,他憶述,「唔好彩啦,個個盤超額超得好勵害」,最終無買到心水兩房戶。

44. AH-HO 2015-04-01 16:58:17
水分極高!


緻藍天首批單位定價吸引,為求增加揀樓的機會,不少準買家不惜以「大包圍」形式入票,令收票數字以幾何級數「跳升」。其中有一個6人家庭客,入126票,涉資1,260萬元。

這種票數飈升現象是如何做到?由於緻藍天容許「組合票」,就令到收票數字不斷倍大,舉例以一個2人家庭為例,以丈夫名義先入兩票(該盤規定每名準買家最多入兩票),再以妻子名義入兩票,此外,再以丈夫及妻子以組合方式多入兩票,亦即二人家庭最多可入6票。

基於此,家庭人數愈多,可組成的組合就愈多,3人家庭最多可入14票,4人家庭最多可入30票、5人家庭最多可入62票。

據代理提供的數字,入一至兩票的準買家僅屬少數,大部分準買家均入6票或以上,而昨天市場便有一組6人家庭,漁翁撒網式入126票,相信為最大手的入票家庭,單計本票金額便動用1,260萬元。據代理透露,每次入票均須人手填寫表格,要處理逾百張票動輒要用兩小時。


45. ahchiu 2015-04-01 17:06:24
to 36 PN

如果資料屬實, 2015年就有大約 4090宗加案登記

3月份有大約1230宗
2月份有大約1440宗
1月份有大約1420宗

這究竟說明了什麼?



46. ahchiu 2015-04-01 17:22:02
續45

>>如果資料屬實, 2015年就有大約 4090宗加案登記

2014年有大約14000宗加按

47. ahchiu 2015-04-01 17:22:56
唔怪得之財仔狂賣廣告
生意真係好到呢.....!!!!!!!
48. 嘩嘩 2015-04-01 17:32:33

    會唔會,  有的未登記?
49. ahchiu 2015-04-01 17:35:34
to 31 PP

>>可見財務公司借出的置業貸款金額並不足以影響香港樓市的發展。
>>
這些財務公司是否穩健,並不會對銀行體系帶來系統性影響

Peter Parker, 請教如何分析加按數據?

>>如果資料屬實, 2015年就有大約 4090宗加案登記
>>2014年有大約14000宗加按
50. 一句到尾 2015-04-01 17:38:24
D 樓已見大頂,跌一半以上同97 年一樣已是共識,好友門快D走貨啦
51. 引刀一快 2015-04-01 17:43:04
外出用膳,今晚好好咁寫下嘢先得,今日好多有意思嘅話題。
52. ahchiu 2015-04-01 17:56:50
to 39 PN

奇怪,

此 地產資訊網 主頁就有這 "二按、三按、四按紀錄"的連結 (在 "熱門搜尋" 下),
怎麼從沒有人提起? 還是在下孤陋寡聞?

還是剛剛才成為熱門搜尋?

大家都想知234按的數據,
原來遠在天邊,
踏破鐵鞋無覓處
53. 打工仔 Andy 2015-04-01 18:00:26
早兩日睇過佐敦官涌街市旁邊的全新樓盤, 對正街市, 實尺800幾, 要2000幾萬!痴線的!
54. ahchiu 2015-04-01 18:08:42
>>如果資料屬實, 2015年就有大約 4090宗加案登記
>>2014年有大約14000宗加按

咁真係要保佑樓市穩步向上
香港經濟繼續增長

否則.....無眼睇
55. 大寶二寶 2015-04-01 18:21:19
四53 打工仔兄

可能有師兄剛剛買咗,因住輪到你得罪人呀!嘻嘻!
56. 生湯 2015-04-01 18:33:20
to 引刀一快

你對法律學生的説話,不知是否指在下。

本人名字是跟中文左至右看傳統。而且我再看自己回文一次,除了不同意見外,沒有你所指什麼不敬造謠成分。不知是我想多了還是你?
57. ahchiu 2015-04-01 18:36:48
咁靜嘅? 但係個瀏覽人次一直升喎

唔通個234按數字嚇到大家唔得閒出文?
趕住打比AGENT出貨?

(激下大家回應下姐)

58. To 31 PP 2015-04-01 19:04:21

博士主場之內,爆煲論、財仔論,已是神聖不可侵犯。再拿出什麼數據,什麼證明,都只會是徒然。總之,細價樓一定爆煲,而罪𣁽一定是財仔,博士說是就是,何需證明?

PP 既有專欄,倒不如自己出文,誰是誰非,網友自己會分析,各自修行。在博士主場之下糾纏,只會惹來低級粉絲圍攻,何必呢?為了爆煲論,不惜踢走忠言諌者,與賭人家負資產之徒同流,最後連珍港兄都被激走。

此處不留人,自有留人處。

59. 高高 2015-04-01 19:15:21


       聽吓高級粉絲之言.



60. 運輸工人 2015-04-01 21:16:11
PP兄:
識時務者為俊傑。博士可能是下任特首啊!
61. Collapse is coming 2015-04-01 22:40:56
差餉物業估價署資料顯示,明年住宅落成量,預計激增至20,140個,按年上升近52%,繼2004年後再次突破兩萬伙。經濟學家關焯照認為,今明兩年平均落成量約1.7萬至1.8萬伙,供不應求情況已不復見,他估計樓價今年上半年會見頂,下半年會下調,全年按年計有半成左右下調空間,當中他最為看淡大碼豪宅市況,有機會跑輸大市,至於市場焦點的中小型單位則可貼大市步伐而變動,但預計升勢應可停止
62. 打工仔 Andy 2015-04-01 23:59:04
孖寶兄

又係喎! 多謝提醒! 
63. 村長 2015-04-02 00:00:01
慘, 細價樓大獲。 依4條友緊係每人借3,4千萬財仔買細價樓比個仔。真係唔量力。

【on.cc東網專訊】 靄華押業信貸(01319)公布,分別向4名客戶提供7筆貸款,涉及款額1.45億元。

    64. 引刀一快 2015-04-02 01:50:34
    To 56樓 兄台

    我當然係講你喇,首先我唔敢隨便否定閣下嘅姓氏是否湯,但係今日俗成就係豎為右至左,橫為左至右,兄台署名疑似戲謔。

    不過,我并冇抨擊閣下嘅意思,但係law student跟住呢個名嚟叫,就等同陪你嗌呢個花號。
    65. 引刀一快 2015-04-02 03:05:37
    To 56樓 兄台

    簡而言之,如果兄台署名唔係戲謔性影射嘅話,點解出文左至右,而只係署名反向呢?

    66. 引刀一快 2015-04-02 03:07:48
    To 35樓 Li兄

    嘴裏最親共,身體最反共!”

    原來Li兄熟知大陸情况,的確係廣大利益既得者嘅普遍情况,希望以後喺呢範疇多做交流。
    67. 引刀一快 2015-04-02 04:12:49
    To 58樓

    你D文體理念,熟口熟面,點解連自己個名都唔要呀。

    與賭人家負資產之徒同流,最後連珍港兄都被激走。”,你係咪講緊PP兄呢?

    戾橫折曲,高級粉絲?呵呵呵
    68. 引刀一快 2015-04-02 04:36:43
    Peter Paker兄

    http://www.cpm.com.hk/secondmor.php

    呢D資料,作爲比賽嘅根據之一,你有冇意見?
    69. 回45/F 2015-04-02 07:33:15
    45/ F
    如樓按快將供滿,唔想結束這個樓按户口,將來周轉再押時多一次出入律師樓,所以加按小量金錢,小商人很多這樣做。
    70. 緊這2015/02/09 2015-04-02 07:47:46
    湯生2015/02/09發文"細價樓將會在三個月內爆煲"
    現在尚餘一個月另七天,是對是錯到時看一清二楚。
    僅記:用得"爆煲"來標題不是鬧着玩的,誠心希望湯生為文有理有據,到時能跌兩三成。
    71. 元朗人 2015-04-02 08:23:57
    楼上,準不準好大件事咩? 過去数年大部分專家估錯,又吾見你緊張?

    睇不過咁陰損的説話。
    72. To 70/F 2015-04-02 08:55:48
    湯博士之前已經解釋過, 佢用 "爆煲" 呢兩個字, 目的是想語出驚人, 嘩眾取竉. 並非真心覺得樓市會 "爆"

    73. AC 2015-04-02 17:19:07
    74. AC 2015-04-02 17:24:04

    9.2billion non-bank finance company

    if each client's loan size is 1 milo, there will be 9,200 clients/properties.

    that's not immaterial

    75. 打工仔 Andy 2015-04-02 17:27:45

    To 71 元朗人兄,

    講得好!

    76. AC 2015-04-02 17:28:31

    9.2billion non-bank finance company

    if each client's loan size is 1 milo, there will be 9,200 clients/properties.

    that's not immaterial

    77. 行外人 2015-04-03 14:30:10
    博士:聽D做銀行的朋友講有好多間大財務公司好似Ux,新XX都比銀行話收水,要跟HKMA指引才做樓按,睇來離你所講的爆煲論又近一大歩了。如果真係爆煲,幾時會係入市時機?