ENG
瀏覽人次:65289    回應:73

買物業借短錢是非常危險

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有朋友的兒子打算買樓,而他見我近期因為一篇「細價樓爆煲論」成為大紅人,於是叫他兒子請教我,老實說,我聽完之後,都替他們擔心,原來,我朋友兒子打算以高於市價大約5%買一個上車盤,當然,地產代理說是低於市價,而且並不打算付三成首期,又冇打算採取按揭保險計劃,而是直接向財務公司申請按揭,而財務公司的人對他說有很大機會取得十成按揭,利息只是大約4%pa. 我認為可信程度甚低,叫他查清楚,最後,財務公司說我朋友的兒子條件不足,不能取得十成按揭,只得九成,不過,利息就要月息2%,他當然唔肯,好彩他又找到一間日本財務公司替他做八成按揭,年息8%,但只能做半年,半年後可以雙方商討續約,這算是不幸中之大幸,不過,我始終認為向財務公司借錢買樓其實是不大妥當,雖然年息8%,比其他財務公司合理,但仍然是非常之昂貴,但唔借又如何,除非撻訂,很少人可以做得到,其實,撻訂是最好的做法,大家是否很奇怪。

  當然,要人撻訂是最艱難及最不道德,更何況現在有財務公司做可以做八成按揭,樓價又如日中天,連以前話樓市會大跌的評論員,現在都改口說升,所以,連我朋友都話我教壞細路,unfriend我都冇辦法,其實,佢兩父子早已決定買樓,如果我贊成,他日樓價下跌,他們便可以話我俾錯意見,樓價升當然隻字不提。最後,我朋友的兒子亦買了樓,樓價亦升了不少,但最近他們憂心忡忡,仲托人搵我問有冇銀行可以介紹,因為做按揭的財務公司決定不續約,如果要續約,利息會大升至年息24%,仲要付手續費,這是財務公司慣性做法,我早已知道,所以我寫了「細價樓爆煲論」,就算政府check數,財務公司都振振有詞說所放出去的都是短期貸款,現在,「細價樓爆煲論」引起各方關注,財務公司一定會向做樓宇貸款的客戶追收到期欠款,或者,趁機要求客戶付出高昂利息,我都冇辦法,如果他們早知有此結果,當日就唔會話我教壞細路。

  其實,何只他們憂心,就算那些當日貪方便,按揭用上循環貸款的銀行客戶,在金管局的新指引下,有機會要清還部份欠款,如果用分期付款就沒有這種憂慮。老實說,我朋友的兒子現在想賣樓都不可以,因為要付SSD,他最後都要向財務公司投降,結果是無力付息,物業變成銀主盤,將會在市場被劈價出售。當日,就是那一些買不起樓的人買樓而將細價樓樓價扯高,今日,變成銀主盤的高價物業一定會將樓市拉低,我講咁多都冇用,都是財爺實話實說,買唔起樓就唔好買。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. yuen 2015-03-02 10:10:37
不聽智者言 吃虧在眼前
2. Alan Pepper 2015-03-02 10:13:40
I think originally he want to ask you to borrow money la... of course you want to pretend you don't know la... haha
3. 麗娜 2015-03-02 10:22:20
博士,做先知做到底。

記住小妹的提醒,出入一定要加倍小心。請保鏢吧。

4. 萬般皆下品,唯有買樓好 2015-03-02 10:36:16
市場真的沒有比買樓更好的選擇嗎?
5. Johny 2015-03-02 10:45:03
07年前從歐洲回流香港,搵咗幾個月工都搵唔到啱做嘅,逼住做學校打雜,果時成副身家得番30萬,睇住啲錢日日縮水真係感到好徬徨,覺得真係快要走投無路啦。

係情緒咁低落嘅情況下,我決定要做啲嘢沖喜吓,就咁傻傻地走咗去財務公司借短錢買樓,結果3年內買買賣賣咗5間樓,就咁負負碌碌走出咗人生嘅困境。

湯博士叫大家唔好借短錢係好有道理,但富貴險中求,你唔搏又點會富貴呢,個世界係好公平嘅。



6. 自唱自和 2015-03-02 10:53:47
謙虛構故事,目的幫自己謬論,如毒果日報之流,或如八婆師奶虛構“我十個朋友有九個乜乜物物"來替自己講話5,低俗。
7. 蜕变中嘅懒人 2015-03-02 10:58:53
JOHNY兄

又一次證明:唔嫖唔知身體好、唔賭唔知時運到。

講吓笑啫,唔好介意,上咗岸就唔好跌番落水,懒人都在自我警惕中。

共勉之,哈哈。
8. 大寶二寶 2015-03-02 11:03:33
博士,篇文章似乎時間上有D唔連接。看落以為佢剛買,半年後再續。轉頭又話財務公司唔續,唔通咁快半年。你嘅爆煲論都係剛剛發表啫。小弟只係直言讀後感,如有冒犯得罪,見諒。

成日都話有需要有能力先好上車,冇能力又學人上咩鬼車。正苦新招就係將有能力嘅門檻提高,以保障現有业主同金融體系。

共勉之,哈哈!
9. 老作 2015-03-02 11:20:01

TO: 8

這篇文十成老作,九成假,八成語焉不詳。

10. Angel Lam 2015-03-02 11:29:13
銀行和財仔最叻引君入甕,用平息吸引你借錢,博你使大左,還唔到要再做額外貸款,之後的利息就一定高好多。但財仔俾銀行兇悍又不受監管,往往有誤導事件發生。借了通常就只有破產一途。
11. Johnny 2015-03-02 11:31:55
老實講連金管局都出黎講無乜人借財仔買樓點解博士仲甘堅持財仔好危?就係因爲甘岩身邊有單甘野嚇侄左?
12. 你呃人 2015-03-02 11:38:01
請博士創作時注意時間上的細節.
你既為博士, 請恕大家對你的要求是較坊間的寫仔佬為高的.
13. 引刀一快 2015-03-02 11:50:41
湯生呢句”買唔起樓就唔好買。“係至理名言,如果簡明扼要教埋蕓蕓衆生分清楚點叫”買得起“就更好喇。
14. 請搞清楚樓價上升原因 2015-03-02 12:04:39
請搞清楚樓價上升原因
2015/03/02 08:43:59
網誌分類: 經濟
        金管局剛在上星期出了三招,但我覺得樓價不會因此而下跌;因為樓價上升的原因,是政府辣招令到二手供應大減,而不是在需求。

        為甚麼香港樓價近年愈升愈有,特別是細價樓?相信政府的專家們,在冷氣房內一定是做大量的分析,把幾千頁的數據不停研究,超級電腦Run了幾萬小時;但我建議他們請把電腦關掉、落街到地產代理店舖走一圈吧。在數年前的時候,如果你走到大型屋苑的地產代理店,例如沙田第一城、太古城、杏花等,真實放盤量都是以數百計算,代理隨時可拿十多個鎖匙盤,任君選擇;在這樣的環境下,買家自可佔有較佳的優勢。以我的例子,通常會先看完幾十個樓盤,然後選定十個八個還價,還價幅度在市價十多巴仙以上;當然超過一半的業主不會理我,但可能會有三五個較急的業主,就會跟我討價還價,最後就可得到較市價低的便宜貨。但現在的情況呢?根本沒有足夠的二手盤源,特別是細價樓;如果你向業主還價的話,自然就是睬你都傻,樓價當然就會上升。

        盤源短缺推高樓價

        為甚麼二手盤源短缺?我認為主要的原因,是政府辣招所造成:物業三年的額外印花稅,那麼三十萬個二手樓的供應,很多都在市場消失,二手賣家叫價變得更硬;再加上收緊按揭,進一步令到房屋市場流轉減慢,很多本來要公屋換居屋、居屋換私樓、私樓細屋換大屋的人,現在都停止換樓,有樓收租的人亦不願賣出。

        所以政府如果要解決問題,就要看清楚問題的重點,推動細屋換大屋的流轉,以增加二手細樓的供應;金管局將700萬元以下自用物業最高按揭成數減低,在市場上影響最大的,就是那些準備細屋換大屋,兩房換三房的家庭,現在可能因為金管局的出招,換樓的計劃要推後了。這會立刻令到二手細樓的放盤量減少,叫價會更為硬淨。

        可能有人會說:金管局出招,是要保持銀行體系穩定啊!但這就像要保持一間餐廳清潔,把客人全部趕走出去,餐廳就很乾淨了。真的要這樣做嗎?

        中國經濟專家

        林一鳴博士

        
15. Cola 2015-03-02 12:06:24
讚同8樓,我都睇到很迷茫,翻睇再翻睇時間。
其實是否朋友的兒子這樣的結果而令博士有所啟發而寫細價樓爆煲論的呢?
16. 亮劍 2015-03-02 12:08:43
我兩叁年前已經開始不停咁話:「如果你負擔不起,便不應去買樓」。
估唔到連曾財爺亦認同,仲夠胆公開講!

乜楼價水位係可負擔;
甚麼人能負擔現在的楼價;
究竟邊D人可首先得到置業機會……
我不嬲都認為最好交畀市場去解決!

你一支公剛剛出來做嘢,人工唔高又要還學生貸款,點可能同一對做咗四五年嘢,已經考埋專業資格的新婚夫婦比?

你兩公婆的屋企人都係住政府資助房屋,成家人数埋得幾拾萬流動資產,又點同果班老豆喺PB有户口、老母有幾層樓收租的回流大學生比?

呢家楼宇擺明係供不應求,而你政府又唔係魔術師,可憑空变十萬八萬私楼出來,咁唔係用邊個肯畀先買,請問有何良方?

我講到口臭、寫到手軟,政府那些主管房地產政策的官員,究竟知不知道你們越攪野,地產商會越保守?

發展一個地產項目,少少哋都十億八億,計錯数输身家揾鬼可憐?
你政府整到D房策連我都唔知你想點,那麼你叫他們放胆去狂起楼,係咪呃鬼食豆腐?
地產商就住就住咁玩,供應如何到位?
新供應不足,你就算压得住售價,租金又如何压得倒?

根本呢個係阿媽是女人的的道理!!
17. 引刀一快 2015-03-02 12:12:29
To 14樓

仲有BSD之前果一大班唔睇樓唔講價,交吉價買唔交吉單位,求其喺街手指指一下單位就簽約嘅大陸豪客,佢地築起咗一層高高嘅平臺,樓市狂奔,佢地功不可沒。
18. 大寶二寶 2015-03-02 12:13:43
回13 刀兄

咪咁儍喇。你估數學方程式咩。總之去銀行借錢做按揭,唔好去第度借,銀行批得你九成你都喺有實力嘅。

共勉之,哈哈!
19. 引刀一快 2015-03-02 12:17:24
大寶二寶兄

所以我話依傢要舒緩樓市,不如乾脆俾1000萬以上物業做8按,首期200萬,做足壓測就得架喇。
20. 引刀一快 2015-03-02 12:20:28
To 16樓 亮劍兄

至弊你地同時又不斷鼓吹”租一世更負擔唔起“呢個論調呢。
21. 引刀一快 2015-03-02 12:25:25
呢度近兩三年日日都有大量言論揶揄D租客,人地咪埋搏屋企嘅老命上車囉。
22. 肥師奶 2015-03-02 12:30:51
賭錢如果10賭9贏, 又何須疊碼仔,  同樣道理樓市若一定好, 錢多又何須去開財仔, 去買晒樓做收租公算啦..

其實能博贏, 到大錢的人都是過往生同現世所積的福; 智因緣成熟而成就, 錢既已多的人, 何不利用自身的福智“去為社會做多一些供獻, 多結善緣....
 
PS:  流感猖狂, 記得幫小孩多按摩背部, 增強其自身的抵抗力.


23. 大寶二寶 2015-03-02 12:36:18
回刀兄

正苦唔敢冒呢D險,正所謂做多錯多,如果唔係徹SSD 同 DSD 就得。佢地依家只不過買時間等加息同供應到位。所以最好買賣兩閒,咁就可以控制到係佢地預計情況。

記著正苦目的唔係想樓價大跌比人上車,因afford 唔起經濟,各行各业損失,同金融穩定。所以要收緊按揭等冇能力嘅唔好上車。

共勉之,哈哈!
24. 有疑惑的人 2015-03-02 12:50:45

湯博士:你好,我好好奇,以湯博士的人脈,你啲朋友應該非富則貴,照計你朋友不會無力到揾唔到銀行上會,要揾財仔。不過,無論如何,我都能從這個案中學到借貸的風險。多謝指教 :)

25. 肥師奶 2015-03-02 12:51:54
To:22/F

樓上不要抄我名.
26. 細樓 2015-03-02 13:19:39
細侄係大雄借時光機回來半年前找湯博士請教
27. 亮劍 2015-03-02 13:34:10
全港現時約有三十二萬個居屋單位,當中約廿五萬個未補地價,不能出租。
據了解,政府初步構思的方案,是參考按揭證券公司的逆按揭模式,由政府貸款予居屋業主作補地價之用。
當完成補地價手續後,居屋業主就可以正式將單位出租。
業主只要不賣樓,也不需還款,但需支付市場息率,一旦賣樓就要立即還款。

首先我同意實施呢個居屋可私人出租方案,唔多唔少會增加中下價樓租盤供應,有效壓抑呢D楼的租金升幅,但目前樓價高企,此刻貸款予居屋業主補地價,係咪揾夠扮賊?
呢度同你計埋数……
現計一間市價係420萬的居屋,市值可租 1.4 萬。
這間居屋最初計 7 折,如果要出租請補地價 12X 萬。
那麼照政府方案去按保局借補地價後出租,一來喺呢個「高位」鎖定補地價金額,二來首年未見官先打八十大板,咁有幾多位業主肯制?
你政府一方面就話樓市見頂叫大家睇車,但另一方面又鼓勵人補價買斷自己單位,究竟有多少居屋業主有咁高「智慧」同你政府癲?呢度你阿茂阿炳唔单止邏輯混亂 ,仲自製炸彈找死!
如果畀我揸庄,咁小弟會睇呢間居屋最初的折讓價幾多,來按季分期收補地價。

如果政府改為以差餉應課租值按季收取補地價金额,依上述個案計係每季 1.26 萬。

呢個居屋業主,每月收 1.4 萬租,扣除補地價、地租、差餉、管理費、維修準備及物業稅等,都有起碼 5 仟元真金白銀落袋。
實行我呢個分期補地價方案,咁不单止呢家已經空置緊的居屋可立刻以呢種安排出租,而且在今時今日,呢筆錢仲可以:
驅使老居屋業主將其单位出租,然後回鄉養老、搬去同仔女一齊住、補貼入住有護理的安老院……
28. 副業致富 2015-03-02 13:39:50
多謝博士,無私地教精網民,D借錢天仙局。
29. 引刀一快 2015-03-02 13:44:21
To 28樓

你真係心水清呀!俾100個like湯生!
30. 引刀一快 2015-03-02 13:55:44
To 23樓 大寶二寶兄

有個變數,就係喺加息同供應到位之前,大陸嘅淡風先到,到時已經開工嘅樓盤,會進一步打冧樓價。
31. 政府傻唔等於居屋業主癲 2015-03-02 14:24:01
點解唔等樓價跌7成8成先補地價,依家樓價最高峯時補地價好蝕底。
32. 子婷 2015-03-02 14:37:16
這故事時序很有問題,真看得人一頭霧水...
33. 肥師奶 2015-03-02 14:48:20
To 25 樓, 肥師奶12年12月12日第一次用此名..你又何時開始用此稱號? 

借 :   "涉江採芙蓉 ,蘭澤多芳草。 采之欲遺誰?所思在遠道。"
 
         登台說三四, 議事多紛紜 . 道之欲何為 ? 寄言自悲心.

"N"年生死兩茫茫, 看來都是故人.....
34. 引刀一快 2015-03-02 14:59:52
To 31樓

早補早享受,遲補平一球!
35. 路人丁 2015-03-02 15:01:23
其實唔需要咁認真,  湯生篇故事一睇都覺唔似真, 又或者半真半假。
但真假唔重要, 重點係湯生想藉呢個故事, 好心提醒急買樓但財力有限的人小心D。

我睇湯生的文已4年幾,  2010年睇到依家,  係呢度都想真心多謝湯生, 仲有係回應箱share左好多智慧的"亮劍"同"Peter Paker"。因為我係8個月前正式買左人生中第一層樓。雖然好貴,  但供款大約佔我個人月入40%,  老婆個名都暫時唔洗用到,  所以無擔心咁多。而且買到依家短短幾個月,  已升多唔只10%,  雖然D錢唔會入袋, 但起碼跌起上來, 都唔洗咁傷。如果我到依家都未買,  真係已諗都唔洗諗。

睇左專爛,  書本,  新聞幾年,  心知呢個世上唔會有一個人或一句說話可以俾到條明路你走。好多人簡單問一句"依家買唔買樓好?", "樓市未來1年升定跌?", 根本係多餘, 唔會有人答到你,  因為唔同經歷, 立場, 同社會地位的人俾的意見你都唔會一樣。總之認真諗清楚自己需求(好多想買樓的人特別係年青人, 根本無真正需要買樓), 計掂自己條數,  就攪掂。計唔掂,   就唔好諗住, 慢慢儲多1~2年錢, 唔需要勉強煩惱自己。
36. 師奶仔 2015-03-02 15:02:06
现在才补價来出租居屋,财爺明显的想要多收庫房!

哈哈! funny
37. 同不同 2015-03-02 15:04:04
回32樓,如果這是故事,睇古何必博古。只要明白個中道理即可。
這或不是故事,只是博士時間上,文字上交待得有點失誤。
大家何必小題大做。哈哈哈
38. 引刀一快 2015-03-02 15:52:53
唔想有閙雙胞嘅情况,最好就係注册。
39. 等上車 2015-03-02 16:05:17
俾個like亮劍
40. Johnny 2015-03-02 16:38:26
To 27F

你點知今日樓價高位唔系明日低位先?
如果幾年後樓價gogogo又爆一倍,而家政府叫你補價系唔系明益你?
41. Oscar Lam 2015-03-02 16:50:17
  • 信報財經新聞 - CY房策被揭底牌

金管局上周五出招對樓市加辣,針對性地收緊細價樓的按揭空間,此舉幾乎惹來一致劣評,上車客疾呼更難買樓,業主及地產界則抱怨進一步窒礙市場流通。最重要是,無論上車客、業主或投資者,都看穿政府的底牌,知道當局已「無計可施」,這亦反映特首梁振英上任兩年半以來的房策,最失敗在於未能扭轉各方持份者對樓市的上升預期。

政府增供應「冇料到」

影響樓市走勢的三大變數,分別為供應量、購買力(主要取決於宏觀經濟,尤其是就業市場)及資金成本(簡言之即美元息率)。其中,後兩項是港府所難以直接掌控的,而即使是相對能夠把握的供應量,其「見效期」亦很長,由決定調節土地供應開始,起碼4、5年後才逐漸顯現成效。此所以樓市問題這麼「難搞」,容易過猶不及,令歷屆政府都很頭痛甚至焦頭爛額。

講到底,樓市是綜合各方持份者預期的市場,現時樓價癲勢難止,反映大多數持份者對上述三個變數都「看好」,既有信心本港經濟及就業市場不會太差,亦相信美元的加息步伐不會急進;第三點,也是最重要的,在於經過兩年半觀察之後,大家愈來愈「批死」特區政府所謂的新增供應大計原來「冇乜料到」。

這亦難怪,皆因梁振英上任以來政治能量之低落有目共睹,作為頭號施政重點的新增土地供應屢屢碰壁,過去兩個年度的土地供應建屋量僅為1.8萬伙及2.03萬伙,遠低於當局「10年新建48萬個單位」目標所要求的水平;即使新財年(2015至16年度)估計可推出2.85萬伙土地供應,亦只屬主觀良好意願,按照往績來看,實現的可能性仍成疑。

政治能量低 未扭轉預期

前特首董建華於1997年的《施政報告》提出「八萬五」大計,即每年供應不少於8.5萬個住宅單位,被視為之後樓市死寂、負資產遍地的三大元兇之一(其餘兩項為金融風暴及沙士);換在今天,莫說八萬五,若政府能夠說服市民日後每年最少有四萬八千伙住宅供應,起碼足以把樓市預期由「大升」轉為「平穩」,偏偏梁振英連這一點都做不到。

儘管說香港今時不同往日,「熟地」儲備遠較1997年縮減,但港府始終仍手握大量不屬於郊野公園的「生地」,可轉為土地供應,但梁班子施政欠章法,未能「政通人和」,令很多「轉地」大計都卡在城規會及兩級議會,難說服各方持份者他能有效如期提供更多土地建屋。

在無法改變關於供應的預期之下,港府近年五花八門的辣招,包括「3D印花稅」及多次收緊按揭標準,無非是遏抑短期置業需求,硬生生地凍結成交及價格,用空間換時間,以待幾年後供應(可能)增加,改善市場失衡狀態。這就像一個病人發高燒,但治本的退燒藥最快幾年後才製成,為免期間燒壞腦,醫生索性注射鎮定劑讓他長眠。例如細價樓近日飆升,金管局便針對性地壓低這類住宅的按揭成數至六成,潛台詞其實是「求求你們,現在莫急上車,等多兩年好嗎」。

等運到待樓市轉勢

但香港人眼見政府出招根本無法「止咳」,鎮定劑亦漸生出抗藥性。一方面,業主愈來愈不相信當局有力及夠膽打冧樓價,而且大批小業主有足夠實力「坐貨」;另方面,上車客更加焦急,唯恐樓價再升,不排除有些人在收緊樓按之後,仍會向親友甚至「財仔」借錢籌措首期,另一些人則心中的怨憤及絕望愈來愈大。

在這情況下,人人都知港府已無招可出,剩下只能「等運到」,待樓市自行到達拐點然後逆轉,包括2018年起供應真的會緩緩增加,加上本港經濟及就業市場可能見頂轉勢(尤其在「反自由行」大潮下),以及美國始終會加息,這三個變數由量變綜合成為質變,便是樓市逆轉之時。

撰文:高天佑 tyko@hkej.com

 

42. CD ROM 2015-03-02 16:55:20
又想extend少少上車既問題, 如果大家指是8,90後, 都用2個situation其實幾唔同:

1: 已結婚有自己家庭 <--要焗比貴租
2: 單身或拍拖, 先assume佢地都守規矩5成以上不能出租, 上車就 = 同居/搬離家人  <--唔買可以返屋企慳翻果隻

呢1刻2個情況好唔同wor !?!?
43. abc 2015-03-02 17:18:09
博士不斷叫人租多兩年樓,兩年後9成9高過今日過價,咁點算?到時終於頂唔順貴租衝左入去買,誰不知到時樓市真係轉勢向下,OMG!
44. Oscar Lam 2015-03-02 17:26:37
同意2樓Alan Pepper 的分析。博士的朋友最初想向博士借錢,博士卻假裝沒看出來,還叫他不要買樓,結果激怒了朋友,被他unfriend。

博士這招夠利害啊!哈哈哈!

開玩笑,博士請不要介意。
45. Oscar Lam 2015-03-02 17:52:10
回5樓Johny兄,

幸運並非必然,如今不會再有這樣的故事了!
46. carmen 2015-03-02 18:49:25

5樓 johny 好明顯是幸運兒, 07年樓價又低可否講吓當年同財仔借到幾多錢要俾幾多息?

可以變出5間樓?

47. yuen 2015-03-02 21:57:21
金管局加多半招都係遲來的好事

不過若真要找財仔借,又點會瞞吾到借吾到
48. 友誼問 2015-03-03 01:40:52
    小弟初來報到,  向各位師兄師姐討教,  見禮.
1:  金管局一出辣招,  各位準業主大叫阻人上車,  數字假如樓價是500萬,  3成首期150萬,  4成首期是200萬,  咁就唔夠喇.  這是建基於樓價不變之理,  如果樓價跌兩成,  即400萬,  4成首期是160萬,  跌多d仲唔駛此數.  現在實呎價15,000一呎,  普通打工仔,  唔食唔駛,  一個月得一呎地,  你地願望佢升幾多呢?

2:   李先生以前有麵粉與麵包論,  麵包唔會平過麵粉.  這是常理,  不是定理.  這世上係有蝕本生意嘅.
49. Scoliosis 2015-03-03 04:50:53
免費日日寫文比你睇仲捉博士借字,this is free HELLO!! Be nice! 斷章取義....有冇想像力? 
50. 蜕变中嘅懒人 2015-03-03 07:25:29
懒人痾夜尿,顺便夜觀星象,今朝反覆段嚿估得出結論:

樓市若自然發展,03年至今經歷約12年週期,由升--大升--急升--井噴,升到現在CCL-16X點,泡泡應該爆破。

樓市被政府不斷出招,將正常週期人為地拖長,有可能將爆破點自然提升至CCL-18X點,爆破時間可能在17年中。

可能+可能,可能不幸而言中,小心小心。
51. Oscar Lam 2015-03-03 07:39:13
致48樓友誼問兄,

1. 這裡的師兄姐包括在下不太相信樓價會下跌二成。同意月收入$15000未必買得起樓,但香港有許多人收入高於此數,反而首期對他們來說是一個大問題。

2. 發展商偶爾在一、二個項目會發生虧本的情況,如2003年長實開售的畢架山一號,但之後他們會拒絕投地,或者以低價投地,地價自然會跌。
52. 大寶二寶 2015-03-03 07:46:40
回50 懶兄

懶兄早晨!你点樣推算到CCL 依家應該係16X? 懇請賜教。
53. Oscar Lam 2015-03-03 07:49:56
懶人兄,

對於二個可能+可能,你可能會採取怎樣不同的應對方式?
54. 引刀一快 2015-03-03 08:00:41
懶人兄

你咁夜觀天象法就可以將經濟數據煲到咁高,犀利過以前D國師喎!
55. 大寶二寶 2015-03-03 08:25:23
回48 

以下係之前出招後三個月後CCL之變化:

1. 第一輪 +3.7%
2. 第二輪 +4.8%
3. 第三輪 +6.5%
4. 第四輪 -1.4%
5. 第五輪 +6.2%
6. 第六輪 -2.1%

係經濟冇突變同新供應冇增加下,你估今次收緊按揭會唔會跌一、兩成? 自己諗。

业主會唔會因為你差一成首期上唔到會而減價一成幫你上會?佢開善堂?自己諗。

樓價無疑係貴,但現實係主观願望唔會令佢回落。當真係去到一個冇買家負擔得到嘅時候就會自行回落,吾係関正苦出招令到佢回落。正苦招數只會令到樓價有短期影响,長遠仍然係睇供求。

唔排除短期有业主等錢使或睇淡後市而減價賣樓,如果可以執到平貨就恭喜你。

共勉之,哈哈!
56. 引刀一快 2015-03-03 08:29:37
懶人兄

CCL嘅計算方法係好內部嘅,唔係清晰公開嘅,當時CCL比賽我已經揾過,內容隱晦。

如果真係揾呢様嘢嚟討論,我喺度試下提出我其中一個疑問,如果只計一個成份屋苑,97年一個單位300萬,依傢450萬,咁係咪100升到150呢?問題係,呢16年半嘅折舊呢?
57. 蜕变中嘅懒人 2015-03-03 08:34:52
TO 各位兄台

夜觀星象靠估嘅野,其實係天機不可洩露,信者有、不信者無。

共觀之,哈哈。

仲有,觀完有料到記得通知一聲,多謝多謝。
58. 大寶二寶 2015-03-03 10:47:27
回懶兄

你睇得咁牛。你緊係夜觀星象時見到金牛座!哈哈哈哈……
59. 友誼問 2015-03-03 13:32:55
各位好:  我的主觀願望,  不是希望樓價跌兩成,  或者估算跌兩成,  而係開解那些遭遇特變的準業主,  仲有機會嘅,  要好似上面的達人咁.  等. 忍. 穏.
               樓宇唔係普通貨物,  一年可以上升12%,  股票都未必得,  咁回調20%,  點解唔可能?  順帶講吓歷史及請教大家.  香港所以開始起飛,  係韓戰禁運,  促成轉口港,  跟住旅遊業,  然後依次是:  膠花. 假髮.  製衣.  玩具.  收音機.  試問那一樣可以支撐咁嘅福利同工資,  現在仲冚晒旗,  大陸都做緊電腦,  智能手機啦,  現在僅有的"自由行"都被驅趕,  真的不知死活,  自找苦吃.  我們有d東南亞鄰人,  仲為緊數美元一天而打拚.
              我提出的蝕本意見,  希望大家小心,  唔好太過心雄.  如果負債幾百萬,  二十年,  真係每晚要替老闆祈禱,  生意興隆,  身體健康.


               

60. 蜕变中嘅懒人 2015-03-03 20:11:07
大寶二寶兄

懒人半夜痾尿觀天象,两眼朦朧+ 天上迷朦,顿時醒覺樓市现在己無方向,你鍾意嗡乜都得,於是早上隨手寫咗2行,唔好當真。

天機己經洩露,唔好鬧我。
61. 閒人 2015-03-03 20:41:08
59 樓說正是!「知足」「惜福」!
62. 引刀一快 2015-03-03 20:49:00
To 59樓 友誼問兄

依傢睇嘅就係大陸政策,大陸唔會俾香港死,但係會唔會俾香港繼續春風得意呢,難講,特別係大陸經濟下滑,面臨市況蕭條,香港係咪應該陪祖國共渡時艱呢?和諧至上!
63. 引刀一快 2015-03-03 20:53:12
懶人兄

你喺厠所夜觀天象嘅時候,上半身朦朧,下半身俾咗徵兆你喇!

一瀉千里!
64. 引刀一快 2015-03-03 21:03:27
或者,一江春水向東流................
65. 大寶二寶 2015-03-03 21:15:41
回懶兄

哈哈,你已洩漏了天机,你原來住緊玻璃天池屋……哈哈哈哈……!
66. 引刀一快 2015-03-03 21:16:41
大寶兄

好嘢好嘢,如果咁講,懶人兄何止洩露天機,仲泄露軍火添!
67. 蜕变中嘅懒人 2015-03-03 21:19:29
引刀一快兄

兄台用錯詞語,扣20分,懒人唔係肚痾,咁嘅情况應該用滾滾長江東逝水、江河日下,至係正確,諗諗。

天機再洩露:
再講,縱然經濟变差,樓市將會係退守嘅最後防線,點解?
美元超强,不見得美國因為美國經濟一枝獨秀,只因熱錢以美元為避難所,有信心而已。
QE橫+低息橫行多年,货幣己盡失民心,資產以物業最為可靠,生意淡薄、不如買樓避世,諗諗。

世上只物業好,執子樓契、與子皆老,幾好。
68. 蜕变中嘅懒人 2015-03-03 21:23:36
大寶二寶兄

軍火分分鐘攪出人命,懒人仔滿17歲,明年可以做人頭,多條生路。

孖寶就2個人頭,共諗之,哈哈。
69. 大寶二寶 2015-03-03 21:35:00
回懶兄

只可惜小弟徒有槍械,沒有弹藥呢!

諗完之,哈哈!
70. 引刀一快 2015-03-03 21:51:53
懶人兄

美國好,對全世界都唔係好事,希望今次唔好影響咁大就好喇。
71. 引刀一快 2015-03-03 21:53:59
喺天池玻璃屋屙尿,咪即係將”軍械“展示天下囉。
72. 大寶二寶 2015-03-03 22:41:29
回刀兄

再講今晚懶兄忍住唔去就…………。

好喇,講完笑,再講就比懶兄同網主閙㗎喇。

共完之,哈哈!
73. 引刀一快 2015-03-03 23:35:17
共笑之!哈哈哈