ENG
瀏覽人次:3868    回應:0

粵式酒樓要開發單身客

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  昨晚老婆約了一班大媽食飯,問我一個人去邊度食飯,我話多數去馬會,因為有單人位,或者去扒房,在疫情之後,不少扒房開拓了單身位,方便單身客人幫襯,但好少聽到有中式酒樓開發單身位,一個人很難去幫襯中式酒樓。

  中式酒樓經營者墨守成規,至今仍然懷念一大班人幫襯,其實,時代已經變了,不少人都唔鍾意應酬,放工之後一個人食飯,去茶餐廳當然冇問題,但選擇比較少,如果中式酒樓開發單身座位,一個人飲碗燉湯,一菜一肉,一杯酒,埋單三四百元,相信會有很多單身中產幫襯,當單身客去慣去熟,到需要招呼客人時,就自動想起平時去開的酒樓,唔好淨係諗減價,放題,很多時是很難搵一大班人食飯。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼