ENG
瀏覽人次:14768    回應:3

打算買樓的人最緊要識得入場

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  我自少在澳門長大,見盡賭場百態,其中見得最多的就是贏了錢唔識得離場,最後不但倒輸,甚至欠下一身債,不過,那些人大多數會話曾經贏過大錢,不過唔肯收手,最後就要輸突,所以,贏錢最緊要識得離場,否則最後都會做輸家。

  股票也是一樣,一些人買中了一兩隻當炒股,但唔識兌現離場,當那些股票跌低過買入價就會非常後悔.並且答應自己如果股價回升,一定會兌現離場,當他們的美夢成真,已經是很多年之後的事,或者那些人早已賣走手上股票,所以,贏咗錢識得離場對一個賭徒或者投資者是非常重要的。

  不過買樓就有多少不同,千祈唔好以為買了樓之後賺了錢要識得離場,其實唔識離場仲好,因為樓價即使有波動都會是短期性的,長遠來說,樓價大多數上升,甚至升幅驚人,如果太早賣走,真係後悔莫及。

  而事實上樓市是沒有賺了錢要識得離場這回事,因為樓市長升長有,今日賣走,明日又會後悔,所以,樓市是賺了錢最緊要識得入場而非離場。

  假設有一個兩年前已經打算買樓的人,但遲遲未有行動,現在樓價比他當日打算買樓的時候已經下跌了兩成,如果他今日買樓就會慳了不少錢,問題是他是否願意入場,如果認為樓價會繼續下跌,堅持唔入場,當他日樓價回升,他的利潤不但會消失,甚至可能要付出更多樓價,當然,樓價亦有機會繼續下跌,那人可能贏得更多,情況同那些贏咗錢不願意離場的人一樣,認為可以繼續贏落去,但最後又要同人吐苦水,早知今日買樓,付同樣樓價可以買多一個房間,所以,打算買樓的人現在最緊要是識得入場,因為能夠入場一定是贏家,最多贏少一些。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 各位 2024-01-20 19:35:53
有冇買丫?
介紹吓啦
我啲老友減20%都走吾到
渣住3个,已減了1千萬价值
3. 再跌20% 2024-01-20 19:43:47
冇事,冇有怕,最多執左佢,幾年後又可吹過
4. 冇留言,冇搭咀 2024-01-20 19:46:41
完来走哂,
或已輸死左了