ENG
瀏覽人次:7980    回應:1

在香港,冇膽千祈唔好買樓

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有年輕朋友最近憂心重重,我以為買了虛幣,原來是買了樓,本來買樓是好事,但在買了樓之後見到傳媒形容買樓的人是接火棒,反而讚賣樓的人可以甩身,所以唔係幾開心。

  現在傳媒經常本末倒置,現在賣樓的人十之八九都唔想賣,不過受形勢所迫唔賣唔得,其實已經是一個悲劇人物,傳媒反而讚那些賣家甩身,真係唔明白,何謂甩身,唔通賣了樓之後唔使住,就算唔買返都要租樓,要知道最保守的分析員都估計今年租金會升一成,交租畀人供款樓是很辛苦的事,傳媒反而讚那些賣家,真係唔知攞景定贈慶。

  現在有資格買樓的人,已經被各方面認證,如果唔夠資格,銀行根本唔會借錢畀他們買樓,不過,即使那些買家合晒資格,在財政上沒有問題,但如果冇膽,最好唔好買樓,不少買家在落了訂之後周圍同人講,最後被人嚇到要撻訂,老實說,我見過不少這類人,我問點解要撻訂,他們會話有一些朋友話樓市會大冧,否則他唔會買到樓,一個咁講,兩個又係咁講,連報紙都話買樓是接火棒,想唔撻訂都唔得。

  有一些人是過份熱心,見到買樓的人唔怕,就會向他們的老婆埋手,女人大多數受唔起驚嚇,知道樓市會大冧,哦都哦到老公要撻訂,很少老公可以頂得住,幾年後又會怪責她們的老公冇鬼用,捱了咁多年連樓仔都冇一層,至於叫他們唔好買樓的老友,不但有自住單位,仲有樓收租,老實說,去到這個環境,冇樓的兩夫婦沒有離婚已經是非常恩愛。

  其實買樓同打交都是一樣,要求一膽二力三功夫,如果冇膽,話之你一身牛力,連如來神掌都識,始終唔敢打交,所以,即使有錢,熟讀投資理論,在香港,如果冇膽,最好唔好買樓,否則一定畀人嚇死。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 大鄉里 2024-01-18 09:04:18
以前街市佬,菜販,小生意多數買到樓,因為每日收入可估計到,不怕失業。
相反幾萬元人工打工仔,未必有底氣買楼,因怕被炒魷冇錢供。