ENG
瀏覽人次:9295    回應:0

大嶼山·長沙

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  大家讀毛澤東詩詞,一定會讀到沁園春·雪,江山如此多嬌,引無數英雄競折腰,原來,毛澤東有另一首沁園春·長沙,其實比沁園春·雪寫得還好,原因是毛澤東寫自己心理歷程以及抱負,問蒼茫大地,誰主浮沉?

  大家一定很奇怪,我寫地產文章,點解無端端講毛澤東沁園春·長沙,根本風馬牛不相及,我自己都覺得冇錯,但我見到政府重啓移民計劃當日,信置以唯一入標者奪得大嶼山·長沙低密度住宅用地,有感而發,以毛澤東沁園春·長沙為標題,不過亦有其意思,問香港地價,誰主浮沉?

  有人不明白,點解信置會是唯一的入標者,其他地產商即使覺得地產市道唔好,可以用低價入標,唔需要棄權,我相信地產商唔希望政府推出土地招標,因為出低價會影響手上的土地甚至新樓盤樓價,但又冇理由出高價買地,所以索性唔入標,冇人落標政府就要收回土地,沒有土地供應,樓價總有一日因土地供應短缺而回升,但地產商唔記得香港土地是誰主浮沉,政府試過上一次零入標之後,今次一定會賣,即使價低都會賣,何況這是一幅很細地皮,就算政府接受非常低價亦不會有很大損失。

  不少人話信置執平貨,其實又唔係太平,只比估值下限少了10%,在這個環境下其實已經唔錯,如果今次又流標,地產商以後如果唔想政府賣地,就會聯手不入標,或者入一個非常低價錢,以後賣地主動權就會落入地產商手中,這是政府不會容許的。

  政府重啓移民計劃,其實已經向地產商伸出友誼之手,但地產商未必會作出反應,唔入標或者用非常低價入標,政府都冇辦法,但政府接受低價入標,地產商如果入標就會比較進取一點,否則,地皮可能會由其他地產商奪得,咁就唔抵,我估計以後有地皮招標,都唔會出現零入標情況,而且地價亦不會太差,香港地價始終由政府主宰浮沉,地產商就好似鷹擊長空,魚翔淺底,萬類霜天競自由,各自以自己能力落標。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼