ENG
瀏覽人次:9834    回應:1

過期與過造是有分別

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今日同有錢佬食飯,經理介紹禾蟲,仲話唔食就會過期,有錢佬同我都不明白,過期?有錢佬問,是否禾蟲做緊特價,否則點解會過期,經理話,有食家在報紙講,夫死夫還在,禾蟲過期恨唔返,有錢佬話,食家搞錯,應該是禾蟲過造恨唔返。

  有錢佬話,過期是時間,過造是質量,仲話我寫文章叫人大造的時候才買樓,經理話多謝指導,仲送了兩份做法唔同的禾蟲給我們,一是用砵仔做的焗禾蟲,大家都成日食,其實禾蟲的份量很少,另一份是椒鹽禾蟲,禾蟲分量很多,五顏六色,大家未必夠膽食,有錢佬問我夠唔夠膽食,我話膽生毛,點解唔敢食。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2022-07-29 20:30:12
外面賣缽仔焗果啲,好多都係落咗蛋,厄瓜多爾咁呃,自己整果啲,洗乾淨就餵佢飲油,然後落鹽爆漿,落料一齊蒸,熟咗再烘香佢。

依家禾蟲造期冇以前咁清晰,因為有人工養殖,天然里水禾蟲幾乎400蚊斤,養殖貨就60~70蚊,蟲身冇咁飽滿肥美,帶潺。

如果講膽,近年有人食禾蟲生,呢樣嘢我廿幾年前就貪得意試過,好奇怪,生食冇乜味道,淡淡地,仲係連配料一齊蒸好食。