1. 過路者 2014-09-24 11:29:14 |
|
亞里上市益咗日本仔和美國佬. [亞里巴巴成功在美國上市,集資額打破世界紀錄,馬雲不但創造了互聯網企業的神話,更晉身成為中國首富。當外界都在為馬雲感到興奮時,其實更加值得慶賀的,是擁有34%股權的日本軟庫集團及20%股權的美國雅虎公司。] |
2. 亮劍 2014-09-24 11:33:12 |
|
香港買楼從來未易過! 在80年代尾90年代初,应該係香港人置業高峰期,當你買間一百万头的单位自住,做足九成按揭借銀行一球,分十五年还。 當時按息係P加計,閒閒地十厘八厘,高達拾弍叁厘亦試過。 咁我就當平均十厘啦,用按揭計算機計計,1球以平均10厘分15年还算一算,每月要还10,746 元,咁15年总共供咗成 934,290 元息,每月平均俾嘅息係 5,190 元。 80 年代尾的大學畢業生,人工只是5千左右,要人供一万銀楼,真的極度痛苦!
直到5~6年前,因為美國玩QE,按息係H+0.6X計,实际按息一厘左右已好幾年,咁呢次當你借足3M做15年,現在我又當过埋下年美國利息會加,咁就全期計3厘啦。 3M貸款每月要供20,717 元,全期利息支出 729,143 元,平均每月利息支出係 4,051 咋! 借多2球,同供款年期計利息支出竞然少了过仟元!!
當然每月要供2万元过外,對不少人來說係可望而不可求的惡夢。
根本上港幣的供應,受環球金融政策影響會不斷增加,購買力會越來越弱,呢個就是現實! 现在大學畢業生前面只有兩條路揀,去做楼奴捱15年;去做租奴捱一世! 今日你不作決定,許是人就是樣板! |
3. CK 2014-09-24 11:38:21 |
|
我認為樓價的確是在高位,只不過升幅唔算大,宜家係銀紙縮水,所以樓價反映銀紙貶值. [想買樓就要學勤奮的中年一輩,用努力儲蓄的速度去跑贏樓價的升幅!]是有道理. |
4. 睇得通 2014-09-24 11:41:13 |
|
亞里巴巴成功在美國上市,集資額打破世界紀錄,馬雲不但創造了互聯網企業的神話,更晉身成為中國首富。當外界都在為馬雲感到興奮時,其實更加值得慶賀的,是擁有34%股權的日本軟庫集團及20%股權的美國雅虎公司。......... 塞翁失马,焉知非福......不來香港上市,必有其內因....... |
5. 希伯來 2014-09-24 11:44:57 |
|
【所謂「此處不留人,自有留人處」,你拒人千里之外,人家也有別的選擇。樓市辣招徵重稅,將內地買家和投資者趕走,他們一樣尋找其他國家投資,近年來英美、日本等國家樓市興旺,大陸同胞居功至偉,在這些國家眼中,愈多外資進來買樓愈歡迎,既可振興經濟,又可帶動就業,何樂而不為!】 |
6. 科網奇蹟 2014-09-24 11:49:07 |
|
亞里益咗美國佬和日本仔,日本孫正義成了日本首富,分分鍾身家高過李嘉誠. |
7. 法規未能與時並進 2014-09-24 12:27:56 |
|
阿里巴巴未私有化前都喺香港上市,你估邊個瀨野?馬雲有冇同小股東分享成果?有啲錢唔好貪! |
8. 圖書 2014-09-24 19:50:18 |
|
掛牌交易第二日 阿里巴巴股價大跌 9月23日,受承銷商行使超配權及大盤走勢影響,掛牌交易第二日,阿里巴巴股價大跌4.26%,收報89.89美元。經濟數據表明美國8月經濟活動下滑,中國官員的最新表態顯示願意忍受更緩慢一些的經濟增長,引發了市場對全球經濟增長前景的擔憂情緒。美國股市周一收低,道指跌逾百點,納指下挫1.14%。 阿里巴巴最大兩家股東股價表現亦不樂觀:雅虎跌5.59%,軟銀大跌6%。軟銀持有上市後的阿里巴巴約32%的股權,是第一大股東,軟銀掌門人孫正義表示,希望未來還能夠增加阿里巴巴的持股比例。雅虎在此次上市中拋售阿里巴巴4.9%的股權,目前持有阿里巴巴約16.3%的股權。 周一盤前,阿里巴巴公告稱,其IPO承銷商已完全行使了4801.59萬股超額配售權。加上之前通過IPO融得的218億美元,阿里巴巴此次總計融資250.3億美元,成為了美國歷史上最大規模的IPO。 阿里巴巴還宣布,在此次IPO中,支付給承銷商的承銷傭金為3.004億美元,佔IPO融資規模的1.2%。在這3億美元的傭金中,基於在IPO中所出售股票數量,其中的1.218億美元將由阿里巴巴支付,剩餘1.786億美元將由售股股東支付。 上周五,阿里巴巴赴美上市,首日大漲38%,報收於93.89美元,當日最低價為89.95美元,最高價為99.70美元。 名詞解釋:超額配售選擇權 超額配售選擇權,是指發行人授予主承銷商的一項選擇權,比如獲此授權的主承銷商按同一發行價格超額發售不超過包銷數額15%的股份,即主承銷商按不超過包銷數額115%的股份向投資者發售。在股票上市之日起30日內,主承銷商有權根據市場情況選擇從集中競價交易市場購買發行人股票,或者要求發行人增發股票,分配給對此超額發售部分提出認購申請的投資者。 在超額配售選擇權行使期內,如果發行人股票的市場交易價格低於發行價格,主承銷商用超額發售股票獲得的資金,按不高於發行價的價格從集中競價交易市場購買發行人的股票,分配給提出認購申請的投資者;如果發行人股票的市場交易價格高於發行價格,主承銷商可以根據授權要求發行人增發股票,分配給提出認購申請的投資者,發行人獲得發行此部分新股所募集的資金。 主承銷商行使超額配售選擇權,可以根據市場情況一次或分次進行,從集中競價交易市場購買發行人股票所發生的費用由主承銷商承擔。 |
9. to 筆者 2014-09-24 22:33:09 |
|
甘都講得出你真係唔怕生仔冇屎忽!仔有個孫都唔會有!
|
10. to 3/f 2014-09-24 22:34:03 |
|
收皮啦 |
11. 淡友 2014-09-25 00:15:31 |
|
筆者唱好樓價,係佢嘅職業所需,我唔會怪佢,唔同意見者不宜用粗言侮辱佢,咁有損讀者應有嘅態度. 樓價愈升泡沫愈大,風險咁高不宜買樓,宜家咁多人買是假象,唔係實質購買力的表現,加息來臨就係樓市下跌的開始! |
12. CK 2014-09-25 00:20:31 |
|
如果講樓市有剛性需求,會刺激未買樓者的神經,坦白講,樓價咁高是令上車困難,但都唔能夠發脾氣,接受現實吧,努力儲蓄才是好習俗! 無謂變為憤怒青年呀! |
13. 桃花源 2014-09-25 01:47:49 |
|
林本利 - 無信不立 林本利、黃元山及陳肇賢教授 :「理財有道」財富管理課程 2014年9月18日星期四 不知何故,筆者竟然成為上期(1279期)《壹週刊》的四位封面人物之一,與李福兆、盛智文和David Webb等投資界名人走在一起,實在感到自慚形穢。細閱內文,發覺有不少問題,故此有必要在此澄清。 筆者記得今年9月8日星期一早上11時許,《壹週刊》記者來電,要求筆者推介一隻股票,並且作詳細錄音訪問。由於當日正值中秋節,筆者下午要探望母親,故此只和記者談了數分鐘,表示沒有時間進行詳細訪問,電話對話中亦沒有提及本人的資產(和負債)。 過去三期,筆者在此專欄推介股神巴菲特的投資智慧,指出長線投資和價值投資的重要性,並認為對自己一生受用,又怎會鼓勵短線炒賣?筆者約四年前決定離開理大,申請提早退休,開展人生下半場,其中一個「任務」正是從事理財教育。之後在報章、雜誌撰文,又到教會、學校、政府部門及非政府組織(社福機構)演講,並且開班,推廣審慎理財,最近把課堂內容整理,出版《與我一生的理財之道》一書。 筆者過去十多年,遇過不少「炒樓」、「炒股」的人,在樓市和股市中損失慘重,連累家人,故此從來不會教人炒賣,自己也不會參與炒賣。對筆者而言,投資是抱有中長線持有資產的心態,定期收取股息、利息或租金;至於炒賣,則只是希望短期內資產價格颷升,然後沽售離場。 筆者考慮投資一個高風險項目時,例如買樓、買股票或外幣,必定查問自己,該項目未來兩、三年,是否每年可以帶來10%的回報?經過翻查過往資料和對未來作出評估,若是有六、七成把握,才會決定入市。動用的資金,亦是未來幾年「唔等使」的錢,故此不會出現賤賣資產的情況。筆者一直相信,只要小心謹慎,不過分貪婪和恐懼,每年賺取10%的回報並不困難。 上期提到筆者「炒股」平均每年回報兩成,絕非事實。筆者退休後主要依賴投資收入(包括股息、利息和租金)過活,不會經常買賣股票,浪費時間和金錢,一般只會在五月前放售兩成股票,過了五月和六月後再部署入市。所持有的股票,絕大部分是高息股和指數基金,股價波幅較小,適合長線持有。間中可能持有某些股票(例如近期的大唐發電和中移動等),數月間股價颷升兩成,才會考慮沽出變現。 至於上期提到筆者亦擅長「炒樓」,同樣與事實不符。內文提到筆者在2004年購入碧瑤灣單位,到2010年因計劃離開理大而沽售,持有六年多,其間一直用作收租,並無空置,又怎能算「炒樓」?2010年沽售碧瑤灣單位後,把資金用作購入北角寫字樓,免費給學生及教友作為辦學之用,亦方便離開理大後與好友及傳媒接觸,把自己所學和擁有的回饋社會。至於近年寫字樓價格急升,這是後話,實非筆者始料所及。 筆者與太太工作近10年,才儲足首期購買第一個私人住宅物業。之後隨着薪酬上升,再購入物業給雙方父母居住。後來子女出世,家中聘用外傭,故此需要轉換較大的單位,透過換樓累積財富。但20多年來,家庭成員的人均居住面積,維持每人大約200平方呎,夫婦的生活水平沒有多大轉變,深信一切是上帝的恩典,有衣有食,便當知足和感恩。 自從2008年金融海嘯後,筆者一直致力推動理財教育,強調財富不是永恒,港人應當善用豐厚財富,造福人群,不應只懂不斷累積,遺害下一代。過去多年亦一直身體力行,學習「施比受更為有福」的道理,日後有機會將和讀者分享這方面的經驗。
|
14. 好友 2014-09-25 01:51:51 |
|
淡友們,你們一定會很失望,加息冇咁快,十年八載後至講啦! |
15. 引刀一快 2014-09-25 06:02:25 |
|
我諗淡友會唔會失望并唔緊要,到咗今日呢個價格,仲有冇得再上呢?真係好難諗。 |
16. 有殻蝸牛 2014-09-25 09:12:02 |
|
喺今日嚴重缺盤嘅情況下,代理無盤做生意,如果蔡生唱淡呃業主放盤,一定比唱好更有利。君不見施老闆前兩個月睇淡依家又轉軚睇好?
小業主說看好樓市係因為有貨喺手所以唱好?首先,如果唔係睇好又點會買、點解唔賣?理據有啱有錯就反而唔出奇。其次,喺政府、專家、發展商、 傳媒多方唱淡底下捱過嚟嘅小業主,仲會以為唱好係有用?
如果真係淡友,應該開心等買平貨,仲會不忿買唔到樓不斷鬧業主?自己勁想買又呼籲其他人唔好買? |
17. 哈哈 2014-09-25 09:13:41 |
|
再一次強調既得利益者重係覺得樓係可以使你地可以財富增值係一件好愚蠢既事!
當問題爆發既時候就已經太遟.所有資產會變成不值一文!!
放長雙眼等天收呢班人渣 |
18. 惜緣 2014-09-25 10:07:30 |
|
To 9樓 兄台 、17樓 哈哈兄
非常心痛兩位兄台繼續在呢度咀咒他人,更加更加心痛的是兩位兄台不知道咒人係會自己受返晒,希望兄台可以改邪歸正,“善緣”無處不在。 請聽以下音樂, 希望兄台可以聽得入耳 |
19. 哈哈 2014-09-25 10:59:33 |
|
|
20. 圖書 2014-09-25 11:02:42 |
|
USD又升,好快就加息,夾死人仔,大家小心 |
21. 睇得通 2014-09-25 11:48:22 |
|
在香港買樓房自住是沒有什麼風險的,只要借錢不多,現在高水位減輕負債,是可以安居落業的,不需要發出恐懼論,也不需要哈哈哭!!!也不需要哈哈笑!!! |
22. 惜緣 2014-09-25 12:03:14 |
|
To 19樓 哈哈兄
兄台唔好睇到現在小業主風光就心生不忿,兄台你知唔知道,很多小業主都經歷過無數的艱辛,才可以捱到今天,回想起沙士前後,共有十萬多負資產,另外還有很多是處於負資產邊緣,資產似有還無,那時的小業主除了要擔心隨時沒了份工,還要擔心銀行追差價,以在下為例,沙士前後差不多十年,在下同時做兩份工,而不是好似兄台這樣有咁多空閒時間,而且你寫亲嘢就咒人,兄台你知道“咩叫邪咩叫正”嗎? 你根本唔明,你最叻就是顛倒是非黑白。
其實,兄台你真是很幸福啦,應該要惜福。 |
23. 淡友 2014-09-25 12:14:05 |
|
客觀啲啦,小業主,唔好成日故意唱高樓價,俾機會年輕人上車,否則你地獨食難肥! |
24. 哈哈 2014-09-25 18:55:32 |
|
你唔係想講你搶左一d人應有既資源叫做正吓嘛?
等俾天(或人)收啦 |
25. 哈哈 2014-09-25 18:57:53 |
|
記住民生既住屋需要永遠永遠喺經濟之上 |
26. 惜緣 2014-09-25 19:22:47 |
|
To 24樓 哈哈兄
唔係你話正就是正,或者我話邪就是邪,上天才知道誰是正誰是邪,人在做,天在看,阿彌陀佛! |
27. 亮劍 2014-09-25 19:46:21 |
|
每一次主管房地產政策的高官出席公開場合,一定會講呢句:「 基於香港房地產價格過份颷升,政府會有相應措施對付! 」 咁俾着你係一個地產商的 揸fit人,請問你會不會投放過百億以上,去攪大型項目先? 唔通佢哋唔知個死字點寫? 唔怕高官在佢哋做完大型補地價才出招?
以下呢篇野,我貼左年幾,不下数次,唔該請矛波过來睇真D,以便知你們死喺边!!
亮劍 2014-07-27 19:06:49
我揾過地產公司資料,最後同政府講掂補地價數的大規模農轉屋地,应如下……
04/03/2010
丈量約份第507元朗 15 區
補地價7,102,880,000元
請注意新鴻基話呢塊地將會於 16/17 年落成喎,即搅足六七年!。
15/03/2010
落禾沙迎海
補地價9,596,950,000 元
迎海已推左兩期,賣得唔錯,就來開第三期。
29/08/2011
元朗丈量約份第107約地段第1927號
補地價7,021,310,000元
此乃沙浦項目,总共有单位3100个,新地會分三期發展。
28/10/2011
西貢丈量約份第227約地段第898號
補地價6,640,280,000 元
呢塊地应係新世界發展嘅清水灣道項目。位於西貢大埔仔,約 2016 年落成,近科技大學!
根據地政总署資料顯示,在以上所列四幅大型農地換地/補地價之後,呢个由農地轉屋地嘅補充渠道,就無以為繼,即近三年由更改農地所得的土地供應,係幾乎等如零! |
28. 向饭民说不 2014-09-25 20:17:06 |
|
哈哈这位人渣,你要知道真正抢走人的资源是公屋佬,而楼价高企是因为过多公屋,不on9啦,废物。 |
29. to 28/f 2014-09-25 20:45:06 |
|
白痴仔,最完美既社會其實係衹有公屋!完全沒有房地產市場!你班契弟已經搞到個社會好唔和諧重好意思大聲夾悪鬧人唔上進?
個世界俾你地搞到甘天點止收你地一世!起碼收幾世! |
30. 向饭民说不 2014-09-25 20:55:35 |
|
楼上人渣,你甘钟意人民公社,快去北韩,香港是投机倒把的资本主义社会。不适合你。 |
31. 有殻蝸牛 2014-09-25 21:01:12 |
|
私樓唔係公屋居屋丁屋,係業主自己搵錢買,地價稅收全部香港人共享,係對社會嘅貢獻而唔係政府分配嘅資源。
如果講住屋問題,只要將公私營房屋比例由四六改為八二,大部份人嘅住屋問題都會解決,但係無人會爭取,相反佢地會要求增加私營房屋嘅土地供應。如果高價賣地,好多福利都有資源推,但係佢地會求辣招令到地價減半,情願益發展商。故意混淆住屋需要同置業心願,講到尾都係想搶錢搶資源不勞而獲。 |
32. 正白痴仔 2014-09-25 21:01:51 |
|
正白痴仔,最完美既社會其實係衹有公屋??? 公屋社群是寄生社群,依賴供樓納稅人的錢才住得咁開心,最賤格人種就是攞綜援社群,食窮香港,.......正白痴仔..... |
33. to 32/f, 30/f 2014-09-25 22:02:13 |
|
on 9仔,公屋人唔駛交稅?公屋人白住冇交租?香港冇私樓全部公屋以成本價收租有乜問題? 個問題係你覺得香港樓應該好值錢傻仔!香港冇私樓全部公屋所有人交租俾政府關乜q綜援事?大把住公屋仔既醒過你啦白痴仔!你呢d傻仔應該不人道毀滅添啦!
我驚遲d係你頂唔到北韓嗰套你要返歸咋! 熱切期待 |
34. 所謂 2014-09-25 22:09:53 |
|
係貨幣泡沫?定話地產泡沫?小業主都曾有其奮鬥嘅故事!你唔好成曰咒罵人地有物業會仆街收埸!積吓口德! |
35. 向饭民说不 2014-09-25 22:13:41 |
|
楼上废材,看来你是小朋友,未工作啊,未交过税吧。可以肯定同你讲,如果一个公屋户交超过1万的税,基本上可以肯定这个公屋户已经是属于滥用社会福利。长毛就是例子每年都要交几万税。 on9仔,公屋租金基本上连大厦security都吾够,公屋户的其他成本点cover 呢?傻仔。建楼成本边度来,保养点维持啊。你比啊。 北韩不适合我啦,我地这些投机人士不适合我。不过你这种共产党思想,北韩更适合你这种废材。 |
36. 向饭民说不 2014-09-25 22:30:08 |
|
33楼,香港35%人口是公屋户人口,公屋户的租金基本上只是象征式的。公屋点解甘正,因为有私人楼业主不断的补贴公屋户。公屋户交的税和租金基本上都系negligible。每年的福利开支由谁来支付呢?加税好吾好,不过你条废材一定反对。 所以港英就想出好方法,采用高地价政策。利用私人楼业主支付高地价,来维持福利开支。 如果你支持公屋户,你就一定要支持高楼价。 又要马儿好,又要马儿不吃草。
|
37. 有殻蝸牛 2014-09-25 22:33:19 |
|
To 30, 32 & 35/F
施比受更為有福,唔該唔好無端端悔辱公屋居民,呃公屋嘅只係少數。我見過情願倒垃圾洗公廁賺一份少過綜緩嘅糧都要自食其力嘅人,我自問都做唔到。 |
38. to 35/f 2014-09-25 22:41:42 |
|
哈哈我諗你唔係小朋友,不過弱智過一個小朋友呢個就一定啦!
一棟公屋一梯超過20伙35層,而家公屋都要交around $2000租,一棟交緊百幾萬租,係講緊一棟喎!請三更看更唔夠?daily maintenance唔夠?我相信一定有剩! 你話建築成本?我非常樂意政府同租客收番!50年yield我諗每尺分番每月1000幾百完全唔係問題!
而家個問題係政府冇賣地收入,甘又點?政府點解要攞賣地黎做收入?地係所有香港人都有份!政府根本所有住宅地都應該起公屋!!!
不過同智障童講野冇意思,唔好話北韓,世界根本容立唔到你,死左去當環保算吧啦! |
39. 向饭民说不 2014-09-25 22:42:06 |
|
31楼,你讲的概念其实就是新加波的祖屋概念。但是新加波的组屋,政府是没有补贴的,你系要用成本价去买,还有维修保养,security,都系要比的。吾同香港的公屋户。而在新加波的税制,公积金等制度下,他们交的税是over 50%。新加波的组屋占人口比例大概是80%。当然新加波都有,但是占地比例少于10%。 反观香港35%的公屋户人口的福利开支,谁来支付。你不实行高地价政策,还有什么方法呢? 基本上可以话一个私楼户养一个公屋户。 |
40. 哈哈哈to 36/f 2014-09-25 22:46:24 |
|
我諗你iq真係可以negligible 啦!!哈哈哈哈 |
41. 打工仔 Andy 2014-09-25 22:48:49 |
|
|
42. 打工仔 Andy 2014-09-25 22:51:02 |
|
各有前因, 富貴由天! |
43. 向饭民说不 2014-09-25 22:53:20 |
|
38楼,你真系以为公屋户的租金开支可以cover到日常开支,不用on9. 你讲的2000元租金已经是大单位。一个家庭只是1000元左右。 还有我无话呃公屋,呃公屋系犯法的,公屋佬无甘蠢。他们最厉害的就是滥用公屋。 一个正常公屋户基层家庭,如果肯定勤力工作,5年到10年之间,就可以脱贫。今时今日,一个公屋家庭,夫妻收入超过2万,交的租1000元左右,基本上一个家庭2万收入不用交税,也就是说每个月有接近2万收入,节俭一点,一个月存1万,一年就是12万。10年就是120元。 其实香港楼价难跌,因为有不小公屋富户,他们基本上是cash cow,楼价跌小小,他们就会出来承接啦。
|
44. 哈哈 2014-09-25 22:54:05 |
|
講甘多做乜甘叫政府攞出黎計囉!所有開支成本除完公屋租金會貴過而家私樓?貴過生劏房?唔好on 9 啦
高地價政策根本就係益d福佳業主同地產商! |
45. 打工仔 Andy 2014-09-25 23:00:31 |
|
房委會希望加強公屋流轉,計劃要求住戶提早申報入息,每五年而非現在的十年,甚至只要入息或資產水平任何一項超出規定,都要遷出公屋單位。 現時制度是一人家庭的資產上限為82萬元,四人為201萬元。如果四人中有兩人是50歲,收入及資產超過上限,他們便是所謂的富戶。50多歲人擁有50萬元甚至是100萬元根本不足夠過退休的生活,而且在退休前,他每月要花上萬多元來租住單位,這會令他的儲蓄減少,影響將來退休的生活。 收入高的公屋居民不是不願意遷出公屋,而是私人物業的價格太高昂,新界的入門級物業已升至300萬元,而市區的動輒要600萬元以上。年輕朋友不容易儲蓄到首期作置業之用。 有人認為有些政策是衝着有48,000多億元的港元銀行存款而來。這些存款當中有不少是港人辛苦賺回來的退休金,要求富戶遷出只是一個行政問題,以回應審計署,未有全盤考慮其他的社會的問題。當有居屋供公屋居民認購時,他們有路可走,自然會遷出公屋單位。那居屋的售價與私樓掛鈎的政策要改,私樓價格上升時,居屋價格也上升,令購買意欲下降,減少了公屋的流轉。 趕走富戶交數猶如把曱甴趕往另一處地方,問題並沒有解決,一方報喜,另一方如社署等要解決很多人沒有公屋住、錢也花光而申請綜緩的問題。他們再次輪侯公屋,公屋輪侯冊再創新高,又再要趕走更多的所謂富戶,循環再次繼續,問題根本沒有解決。 李兆波 香港中文大學會計學院高級講師 | |
46. to傻仔 2014-09-25 23:02:46 |
|
有cashflow冇問題投資股票外幣都冇問題,冇得房地產就得啦
唔好攞d人人都有既資源去搶!! |
47. 打工仔 Andy 2014-09-25 23:23:46 |
|
在「畸形」樓市下,單位愈細愈矜貴,將軍澳公屋景林邨有開放式單位,現以實用呎價近1.5萬元交吉放售,呎價較同區新盤天晉IIIA首批單位開價還要高,屬公屋「豪宅」價,連區內代理亦感嘩然。另叫價萬元公屋單位不止一伙,黃大仙公屋鳳德邨開放式單位放盤,現叫價222萬元,實用呎價近1.4萬元。 景林邨現正放售的開放式單位,內籠企理。(潘國禮攝) 世紀21將軍澳曾志雄稱,上述景林邨景桃樓開放式單位,實用面積164方呎,業主對後市有信心,三月時叫價245萬元交吉放盤,實用呎價約14,939元,而同類單位租值理想,月租至少逾7,000元,而上述放盤罕有,目前市場只有一個同類放盤。 記者昨參觀單位,單位內籠企理,加上高層開揚景觀,雖然質素不俗,但其實以現開價,亦有其他私樓選擇,如近日同區新盤天晉IIIA首批單位開價,平均呎價僅約1.33萬元,實用呎價近1.5萬元,亦可選擇部分西九龍豪宅單位。 鳳德邨開放戶叫222萬 富誠地產陳錫金稱,公屋開放式戶放盤罕有,如鳳德邨碧鳳樓中層同類放盤,實用面積161方呎,叫價222萬元,實用呎價13,789元。公屋有價有市,他續指出,同區竹園北邨14座高層12室,屬罕有大則放盤,剛售約248萬元。 即使單幢私樓的細單位近期承接力亦見理想。美聯陸家民稱,屯門單幢樓好勝大廈高層戶,實用面積311方呎,獲新婚買家以約243萬元購入,實用呎價約7,814元創新高。 希爾頓中心三客爭購 中原李志豪稱,灣仔500萬元以下鎖匙盤僅餘7伙,日前同區興邦大廈高層一房戶,買家無睇樓下連租約以約398萬元購入,實用呎價約1.35萬元。名采策略姚雲龍稱,北角嘉威大廈連錄兩宗一房戶高市價成交,實用呎價均逾1.4萬元。 中原馮澤源稱,沙田希爾頓中心B座低層5室,在三名買家狂搶下,終售約317萬元。美聯周志強稱,粉嶺牽晴間8座中高層三房戶,售約630萬元,實用呎價約8,824元創同類新高。 富誠地產林栢榮稱,牛池灣居屋嘉峰臺4座低層三房戶,未補價售450萬元,實用呎價約7,640元,創同類市場新高。消息稱,屯門海翠花園4座低層G室售約500萬元,亦創屋苑新高。 | |
48. 向饭民说不 2014-09-25 23:28:21 |
|
哈哈废材,点解你成日将概念倒转,高地价政策的基本目的是福利开支。政府需要支付基层的福利开支,但是不能透过加税,所以迂回的利用高地价政策来达到。 而业主和发展商之所以可以赚到钱,那只是顺势而行而已。其实业主好发展商是要付出好大的风险,正如你成日咀咒业主和发展商变负资产,其实是有可能的。 成个高地价政策,真正sure win 的就是公屋户,公屋户基本上进可攻,退可守。如果有小小理财知识,基本上5,6年之间,就可以脱贫。所以我地见到那些20,30年的公群,有几多隐形富豪。 公屋越多之所以令私人楼价高企其实有很大原因; 1. 发展商因为付出了地价,所以最低限度要赚会成本。 2. 因为政府大量建公屋,令私人楼供应量下跌。 3. 发展商的市场对象一定不是基层。发展商的target market 是over 3万的家庭。 4. 公屋这种计划经济的人民公社,一定会出现资源错配,滥用,令到政府永远都不可能满足市民的需求。所以政府一定要更加依赖高地价政策。 5. 由于纳税人对公屋户的补贴,令到公屋户聚财非常快。所以他们形成了对私人楼价支持的一个重要力量。 |
49. 向饭民说不 2014-09-25 23:35:14 |
|
45楼,在09年,那个医生和律师未投诉不能买到豪宅之前,投资者大鸡不食细米,只是炒豪宅。所以当时豪宅升得比较急。 09年开始SSD和BSD,令到投资不在炒豪宅,只有买细单位,所以市场被扭曲,令细单位楼价急升。这其实就是计划经济的结果。 其实台湾佬有很多方法打击炒家,包括资产增值税,但是最后,台北楼价和香港一样高。 |
50. 蜕变中嘅懒人 2014-09-25 23:46:12 |
|
咀咒。破頂! 再咀咒。再破頂! 惡毒咀咒。瘋狂破頂! 不停黑心咀咒。連環瘋狂破頂! 没有最黑心,只有更黑心。没有最高價,只有更癲價! 樓價遲早大冧,到時就乜都無。買得到一定好,無錢買諗壞腦! 黑心淡淡你的名字是赤貧。 |
51. to 50/f 2014-09-26 00:50:47 |
|
赤貪定福佳自殺跳樓死?我擇赤貪
你冇得擇,因為一定係後者 |
52. 淡友 2014-09-26 00:55:40 |
|
香港人忘記咗97年至沙士時期嘅傷痛,當年嘅投資者都走佬,甚至有兩層樓嘅業主都好唔掂,此情景會否重演? 樓價咁高好唔理性,就好像冇真普選香港人都好嬲一樣,和諧社會需要樓價跌. |
53. 有殻蝸牛 2014-09-26 00:58:40 |
|
香港文匯報訊(記者 陳廣盛)房委會早前預計下年度的公屋運作赤字將急升逾一倍至近16億元,見10年新高;到2017至2018年度,運作赤字更將再翻逾一倍至38億元。房委會資助房屋小組委員會主席黃遠輝昨日表示,如果按長策會的目標,未來10年要興建28.8萬間公共房屋,要花2,000億元,重申房委會的財政承受一定壓力,相信政府會再注資。 十年要花二千億 須政府再注資 黃遠輝昨日出席一個電視節目後表示,房委會主要以儲備投資作為入息來源,每年有約30億元入息,應不足以應付日常開支。他指出,至2017至2018年度, 預計房委會盈餘只餘下283億元,而隨建屋量及建築成本上升,估計如果按長策會的目標,未來10年要興建28.8萬間公共房屋,要花2,000億元,相信政府須再注資。 事實上,運輸及房屋局局長張炳良較早亦表示,為配合政府的新房屋供應目標,向房委會注資是無可避免,而且規模一定相當大,但注資總額及注資時間則要再研究。 另外,首批新居屋樓花將最快今年底預售,預計最快2016年落成。被問到定價會否令市民難以負擔,黃遠輝表示,樓價變動大,難以評論,只重申會按以往的機制訂定入息上限及定價,並考慮合資格人士是否可負擔大部分的單位。 |
54. 70後普通人 2014-09-26 01:11:57 |
|
本來不想牽涉入近日在此討論區內的爭論,但本人實在很愛香港這個家,看完近日的言論,實在為部份香港年青人擔心,特別是近日擺課的學生。本人亦不敢多說,以免被人以文字批鬥。這樣吧,提出一些問題讓你思考吧。
如果沒有大企業投資做生意,何來有大量職位空缺?
你有交過稅嗎?
如果全港市民不用付出任何代價,便可擁有你的衣服、你的食物、你的睡床,你認為合理嗎?
你經歴過香港是英國殖民地的時代嗎?
如果特首梁振英先生不代表你,難道你可以代表我嗎?
別人的財富,全部是不勞而獲嗎?
香港政府做了甚麽害過你嗎?
你了解星加坡的政治、社會和民生嗎?
你試過捱餓無飯開嗎?
你對國際社會認識有幾多?
你有沒有因為你的膚色而被人恐嚇、歧視的經驗嗎?
你了解美國總統的選舉制度嗎?
你認為你屋企可以大門常開,不用防盜嗎?
你明白拉登是未有接受過任何法庭判決而被處死刑嗎? ( 呀,應該先問:你知道誰是拉登嗎 ?)
你知道我剛剛提出以上問題後,我的電腦有可能被某國政府監視嗎? |
55. 好友 2014-09-26 02:26:45 |
|
淡友兄:有時都要客觀啲,唔可以咁唔忿氣. [不可說樓價不跌就是政策失誤,辣招的功能是要穩定樓市和控制升幅,將機會留給自用的本地客,這一點已經做到了。至於樓價仍然出現微升,那是因為真正的剛性市場,淡友們沒得埋怨。面對現實吧,樓價每年升一成半成又有何相干?想買樓就要學勤奮的中年一輩,用努力儲蓄的速度去跑贏樓價的升幅!] |
56. 蜕变中嘅懒人 2014-09-26 06:16:08 |
|
TO 51樓 黑心淡淡兄
既然兄台對號入座,懶人就用此稱謂冠與兄台,請註册以防假冒。
死其實並不可怕,富貴險中求,從來大富之人如李先生必先有胆量、輔以謀略、遠見始成大噐,成功雖苦幹。 胆汁少、萄萄汁多、咀咒渡日,虛渡時光,赤貪係理所當然。
富人福佳破產跳樓死,司空見慣,在黑心淡淡眼中係大快人心。 赤貪者熬不過淒慘境況,選擇輕生者可能更多,在大富者心中只覺唏噓惋惜。 两者皆以死告終,有何分別?曾經擁有,或從未擁有過之別而己。 懶人若係前者,黑心淡淡兄應該是後者。 |
57. 東 2014-09-26 11:33:05 |
|
講多無謂, 數字最實際: ----------------------------------------------------------------------------------------- 未來10年要興建28.8萬間公共房屋,要花2000億元。 http://rthk.hk/rthk/news/expressnews/20140531/news_20140531_55_1010233.htm----------------------------------------------------------------------------------------- 就當全部係大單位, 就當全部都俾2000的租金, 就當無免租免乜... 成本 = 2000億 / 28.8萬 = 69.4萬 一間 69.4萬 / 2千租金 = 347個月 = 28.9年 ok, 咁頭29年, 唔請實Q, lift停駛 , 走廊唔開燈, 垃圾唔倒, 都叫做維到皮掛.....? |
58. 向饭民说不 2014-09-26 11:39:35 |
|
香港的福利制度,那里有更加好。我大學畢業後的理想, 就係住單身公屋攞綜援. [按此打開] [隱藏] 現在已經達到目標了. 如果你地想提早退休, 學我, 拿單身公屋加綜援, 好嘆. |
59. 圖書 2014-09-26 11:49:23 |
|
USA一加息香港業主就PK |
60. 預算開支為569億 2014-09-26 12:02:24 |
|
香港新聞網3月10日電 立法會福利事務委員會就財政預算案的社會福利開支討論。民主黨立法會議員何俊仁表示,政府下年度福利開支增加,但服務仍有不足,認為政府要定下未來方向。 勞工及福利局長張建宗回應指,本屆政府任期內,將會提供額外5000個長者住宿服務名額,以及2750個康復服務名額,反映政府的決心。 工聯會鄧家彪就擔心,政府未來會抑壓社會福利開支。張建宗說,下年度社會福利預算開支為569億元,以6同4比例,分別用於社會保障的現金資助及服務開支,強調開支透明。 |
61. 為 841 億 元 或 佔 政 府 2014-09-26 12:11:11 |
|
公 務 員 薪 酬 及 有 關 開 支 | 2012 至 2013 年 度 | 2013 至 2014 年 度 | 佔 政 府 經 營 開 支 百 分 比 | 佔 政 府 經 營 開 支 百 分 比 | 844 億 元 | 27.84% | 894 億 元 | 26.48% | 註 : 資 助 機 構 員 工 薪 酬 及 有 關 開 支 在 2012 至 2013 年 度 約 為 841 億 元 或 佔 政 府 經 營 開 支 27.77% , 在 2013 至 2014 年 度 約 為 895 億 元 或 佔 政 府 經 營 開 支 26.50 % 。 |
62. to 56/f 2014-09-26 12:13:41 |
|
睇你講極你都唔明 你而家係搶緊人野呀!你有膽搶人野都係搶緊人野呀傻仔!唔好講到自己點勁啦! 你話你努力勤奮去計劃搶人地d野呀!正常人要攞番屬於自己既野你話人地分你d野?你冇病吓嘩?
我相信我唔會赤貧死,但你有可能自殺死同赤貧死,富貴終老就一地冇你份 |
63. BBB 2014-09-26 12:14:35 |
|
其實大家平心靜氣想想,近幾年(3,4年?)要上車,做按揭必須要通過銀行的壓力測試+3%,批刻過程嚴苛,而且上交所有的財務狀況文件,歷時超過一個月, 實際上,除非加息超過3%,否則已上車的是很難被震走 09年前巳是業主的,大部份也在享受樓價的升幅,或四年的租金收入 在下愚見,除非現樓價跌3,4成,或三年內加息大過3%,否則很難見到現有業主福佳嘅
|
64. to 63/f 2014-09-26 13:24:50 |
|
所以經濟因素治唔到班既得利益者,甘唯有就係人為推冧樓市!政府絶對有需要用盡所有方法推冧(記住!係推冧!!)個樓市! 暫時比較可行方法: 1)政府做地產商自己起大量成本價賣既平樓, 2) 再加辣 3)極大空置稅 4) 租管 (以各區人均收入做指摽)
長策方法: 個人及公司名義擁有超過一層樓係刑事 |
65. 最大得益者 2014-09-26 13:44:01 |
|
香港最大得益者: 895 億 元 或 佔 政 府 經 營 開 支 之公務員薪酬開支......其次香港最大得益者: 569 億元綜援社群福利開支........香港最大傻瓜買樓供樓納稅人...... |
66. 8個增至9個 2014-09-26 13:50:46 |
|
南都訊 記者康殷 發自香港 香港特首梁振英、三司十二局官員及其他部分行政會議非官守成員都對自己去年的利益申報內容進行了更新。行政長官梁振英 申報利益與去年相同,共擁有7個住宅物業。而行會成員中,勞工及福利局局長張建宗仍然是“高官樓王”,持有物業從去年的8個增至9個。 特首申報財產未有變動 按照慣例,昨晚港府在行政會議的網頁公佈了行政長官、行政會議官守及非官守成員的利益申報資料,以供公眾和傳媒查閱,公佈的內容包括港府高官的物業、公共或私營公司的授薪董事職位、所持股份等資訊。 對比去年現任特首梁振英班子的利益申報,港府大部分高官的資料並無明顯變化,“高官樓王”仍是勞工及福利局局長張建宗。他是行政會議中申報最多的物業的官守成員,由去年的8個增至9個,名下住宅單位遍佈港島中西區及東區,新增單位是其妻子在港島東區添置的一個尚未落成的住宅單位。 行政長官梁振英的利益申報與去年相同,未有改變。梁振英與太太梁唐青儀,申報在香港擁有3個住宅物業,包括2012年被曝光僭建的兩個山頂相連大宅,目前申報 為“空置”,另一個港島南區住宅物業則用作出租;另外,梁振英夫婦在英國倫敦及劍橋各持有一個物業,申報用作家庭居住。 股份方面,與去年一樣,梁振英申報是Lotvest Ltd的公司股東,通過有關公司持有港島南區物業,而他名下的Wintrack Worldwide及附屬公司股權,以及所有DTZH olding及附屬公司股權,則以信託形式持有,信託人是一名執業會計師,其妻梁唐青儀為受益人。 司長中林鄭月娥物業最多 |
67. to 東 2014-09-26 13:51:47 |
|
29年層公屋會冇左?如果拉長50年維唔到皮? 就算你同講真係冇可能維皮,甘收3000租得唔得?會唔會貴得過劏房?貴得過私樓租金?
主旨係樓不可以視為投資品!!坦白講我唔覺得個社會會因此退步好多!死係死d物業投資者/地產商同埋d廢柴經紀佬 |
68. BBB 2014-09-26 13:55:19 |
|
To:64/f
共產黨要嘅係河蟹,你估中央會唔會比呢D事發生呀? 現況不改變,有票你又肯要,2017一人一票 一號:你私煙 二號:掌厲魂 三號:腐震中 任君選擇,選呀,睇下選出來是代表香港定大商家,地產商?
你要去支持佔中,直至香港暴動,解放軍堤早收回香港,那時,何愁大事不成?就睇你係咪得把口,定用腳去支持 |
69. 蜕变中嘅懒人 2014-09-26 13:55:33 |
|
TO 62樓 黒心淡淡兄 兄台講嘅野無正常人會明!
喺香港搶野係刑事,兄台見到有人搶野都唔即刻報警,你唔係赤貧到連最cheap嘅手機都無係馬,連盡正常好市民責任都無能力咁羞家,唔死有乜用。
兄台咁赤貧都有野俾人搶?係咪兄台個飯碗呀?定係張爛席?搶你啲野嘅應該係有病或者係傻仔。
赤貧唔會死,幼稚成咁形影响市容至該死。 同黑心淡淡兄台咁講野法至啱level同咀形,太文雅對牛彈琴盞嘥氣,係咪。
|
70. 蜕变中嘅懒人 2014-09-26 13:55:38 |
|
TO 62樓 黒心淡淡兄 兄台講嘅野無正常人會明!
喺香港搶野係刑事,兄台見到有人搶野都唔即刻報警,你唔係赤貧到連最cheap嘅手機都無係馬,連盡正常好市民責任都無能力咁羞家,唔死有乜用。
兄台咁赤貧都有野俾人搶?係咪兄台個飯碗呀?定係張爛席?搶你啲野嘅應該係有病或者係傻仔。
赤貧唔會死,幼稚成咁形影响市容至該死。 同黑心淡淡兄台咁講野法至啱level同咀形,太文雅對牛彈琴盞嘥氣,係咪。
|
71. to 68/f 2014-09-26 13:55:54 |
|
好呀又睇下幾時喺中環見到你 |
72. 亮劍 2014-09-26 14:35:19 |
|
一個普通人,如果可做到利人損己,係最高境界,例如有人肯以超平租光房俾窮人,不過呢D人就來絕種。 低少少点層次,做利人利己的事都唔錯,例如當你有能力去買楼,咁其實你已經直接、間接地養緊一户窮人,使他們可有靚瓦遮頭,有三餐温飽,细路有書可讀,病咗幾乎唔使俾錢睇醫生。 但大多數生活喺資本主義嘅人,都會做的是損人利己,呢樣嘢我並不覺得奇怪,因為自私自利係人類天性,達爾文進化論都話过,「物競天擇適者生存」。 最後最PK又最黑人憎的是,有人竟然有損人不利己的思想,佢哋望小業主供唔掂楼、破產、燒炭同食2手飯,並非佢哋想襯低吸納,因為就算楼價100万唔使,唔使首期,仲可以做一厘定息二十年,佢地都唔会買,因為他們每個月都使凸,係正宗月光族,他們望人PK最大的原因,係想全世界人都陪佢一齊窮,即係想死揾個伴!! 我信上天會妥善安排各人捡多少、揾多少、剩多少、賺多少的,大家嘈到拆天都是多餘! |
73. 引刀一快 2014-09-26 14:48:43 |
|
亮劍兄
“我信上天會妥善安排各人捡多少、揾多少、剩多少、賺多少的,大家嘈到拆天都是多餘!” 我有異議,或者講係補充
“上天會因應各人果業, 妥善安排各人 捡多少、揾多少、剩多少、賺多少的,條數計嚟計去都唔啱嘅話,即係前世問題,或者第世攞番, 大家嘈到拆天都是多餘!” |
74. 引刀一快 2014-09-26 14:56:22 |
|
我都係淡友,但係只支持理性討論,單純謾駡,一D意思都冇。 呢個場千祁唔好再淪爲人身攻擊、泄憤嘅地盤,否則引刀一樣封刀歸隱。 |
75. 東 2014-09-26 14:56:30 |
|
to 56/F 睇你講極你都唔明 你而家係搶緊人野呀!你有膽搶人野都係搶緊人野呀傻仔!唔好講到自己點勁啦!
衣食住行, 係人的必需品, 你唔送俾我, 要問我收錢, 你仲唔係搶我錢???
住屋係必需品, 所以政府應該响我一出世就分一間公屋俾我仲要免一世租! 食物係必需品, 所以超市唔可以收錢, 要打開門任我拎! 交通係必需品, 所以唔好話巴士地鐵, 的士應該都要義載! 衣著係必需品, 所以各大名店應該要逢星期一至日開倉派衫俾我!
錢係我的, 我要攞番屬於自己既野 你地想搶我錢? 你冇病吓嘩? |
76. 亮劍 2014-09-26 14:56:37 |
|
引刀兄所言甚是,呢次我同意你喎,但不要為咗一D 點極都唔明的人而封刀呀,否則倚天劍無咗屠龍刀做對手,我咪成為獨孤一劍?………哈哈! |
77. 向饭民说不 2014-09-26 15:36:46 |
|
|
78. 蜕变中嘅懒人 2014-09-26 17:42:30 |
|
TO 75樓 亞東兄 黑心淡淡嘅思維邏輯正常人真係好難明,本來道不同不相為謀,奈何黑心淡淡兄要自來對號入座,來而不往非禮也,以同樣無厘頭level同咀形應酬黑心淡淡兄兩招,咁至係禮尚往來,不失大體,禮儀週週唔會俾佢話on99。 |
79. 蜕变中嘅懒人 2014-09-26 17:42:34 |
|
TO 75樓 亞東兄 黑心淡淡嘅思維邏輯正常人真係好難明,本來道不同不相為謀,奈何黑心淡淡兄要自來對號入座,來而不往非禮也,以同樣無厘頭level同咀形應酬黑心淡淡兄兩招,咁至係禮尚往來,不失大體,禮儀週週唔會俾佢話on99。 |
80. to 79/ 2014-09-26 19:31:53 |
|
咦?!乜你地講野重有邏輯架咩? |
81. Hongkong People 2014-09-26 20:00:38 |
|
大家真有心机同黑心淡淡討論,有公德;但我見倒淡淡嘅思維同邏輯, 有朝一日他斬死父母, 我唔會意外,原因可能係點解老豆唔係李嘉誠,害他一世,所以父母當然抵死。想想都覺得得人驚。
|
82. 惜緣 2014-09-26 20:34:48 |
|
一個故事 學懂承擔 古時候有個年輕人,犯下滔天大罪,跪在公堂之上,接受死刑之前,懊悔不已,可惜為時已晚。跪在年輕人旁邊,哭得差點要昏過去的,是他的母親。「大人,求求你,給我孩子最後一次機會,我甚麼也願意為他做的,就算要我的命交換也可以。」這位母親淚流滿面,連叩幾個響頭,反而那位年輕人已經接受事實,知道快要到閻王報到,最後只有一個請求,就是跟母親說最後遺言。 年輕人叫母親靠近一點,希望能夠在她耳邊說話。怎料母親一靠近,年輕人就狠狠的咬了母親耳朵一下,鮮血一滴一滴的落在地上。公堂之上,人人譁然,最錯愕的,當然是母親。年輕人對着母親痛罵:「就是你,就是你把我教成這樣的。我做錯甚麼,你也替我承擔,讓我不知後果,一錯再錯,如今是恨錯難返了!」
|
83. 打工仔 Andy 2014-09-26 21:24:00 |
|
惜緣兄 這個故事都幾真實, 我相信現實𥚃有不少這樣的人! 所有都係理所當然的, 有錯都是別人! 不會珍惜一切! 不會感恩, 只有要求什麼什麼! |
84. to 81/f 2014-09-26 22:01:16 |
|
如果我父母好似你甘咩係啱咩係錯完全唔知,甘佢地就真係死有餘辜,好彩佢地唔係 |
85. 惜緣 2014-09-26 22:25:33 |
|
To 83樓 打工仔兄
在下同兄台及很多師兄師姐都經歷過生活的艱辛,所以,時刻抱住珍惜、感恩的心。
經歷過失去才懂得珍惜,經歷過磨難才懂得感恩。
那些內心不平衡的人可能從來沒有經歷過生活的磨練,很容易就得到佢地所需要的東西,所以唔識得珍惜及感恩,但願上天可給予佢地智慧,盡快開竅。希望這一天很快來臨,阿彌陀佛!
|
86. Hongkong People 2014-09-26 22:34:23 |
|
你又知我咩對咩錯都唔知?不過,你一定會話,都話你咩對咩錯都唔知啦!睇你都找不倒有意義嘅說話去講。
如果我有小朋友,基本是非都分唔倒,基本邏輯都沒有,睇怕我一早踢他出門,無謂浪費米飯。而家D小朋友本末倒置,是非不分,做父母的而且確要負好大責任。慈母多敗兒,故息養奸;令人唏噓。 |
87. 惜緣 2014-09-26 22:35:11 |
|
To 84 樓 兄台 第一: 唔知兄台是乜水, 所以兄台你最無品!!! 第二: 兄台你最叻就是顛倒是非黑白!!! |
88. 睇得通 2014-09-26 22:40:09 |
|
孟子曰:「天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚,空乏其身,行拂亂其所為,所以動心忍性,增益其所不能。」 意思是: 上天將要把重大使命降落到某人身上,一定要先使他的意志受到磨練,使他的筋骨受到勞累,使他的身体忍飢挨餓,使他備受窮困之苦,做事總是不能順利。這樣來震動他的心志,堅韌他的性情,增長他的才能。 其實我認為這是孟子教人要有EQ (情緒智商) ,面對逆境時的態度。我不反對上天真的有安排,但無論如何能用正面處理逆境,過後必定有所得益,對將來再面對困難必定更容易解決,這樣的人必定更容易成功做出一番大事。 我們每天早上醒來,就只有兩個選擇:希望這一天過得快樂還是不快樂。其實這只是一種心境的差別,就看我們自己的決定了! |
89. 睇得通 2014-09-26 22:53:59 |
|
公子自思:“可怎么处他?”走出门来,只见大门上挂着一联对子:“十年受尽窗前苦,一举成名天下闻。”“这是我公公作下的对联。他中举会试,官到侍郎。后来咱爹爹在此读书,官到 尚书。我今在此读书,亦要攀龙附凤,以继前人之志。”又见二门上有一联对子:“不受苦中苦,难为人上人。” 后来成为民间俗语,改为“吃得苦中苦,方为人上人”。 |
90. 睇得通 2014-09-26 22:58:32 |
|
人生逆境 吃得苦中苦,方爲人上人 每個人都可能有環境不好,遭遇坎坷,工作辛苦的時候。說得嚴重一點,幾乎可以說,在我們每個人降生到這個世界以前,就被注定了要背負起經歷各種困難折磨的命運。 但這並不是說,因此就該認定人間沒有樂趣,或生命沒有價值。我們雖然被注定了要靠勞力、靠工作來維持自己的生活,雖然被注定了有七情六欲來品嘗人間各種各樣的離合悲歡;但在另一方面,我們卻有機會欣賞這有鳥語花香的世界,我們還有智慧可以體味人間苦樂的真諦,我們也還有心情來領略人間的愛心、善良和同情是何等的珍貴。 總而言之,和我們所付出的代價比起來,我們的收穫是值得的。 |
91. 蜕变中嘅懒人 2014-09-26 23:20:02 |
|
TO 80樓 黑心淡淡兄 有錢有無邏輯都無所謂,無錢連邏輯都無埋結果係:赤貧x2。 |
92. 淡友 2014-09-27 01:27:15 |
|
還是那麼頑固,好友們,出年睇睇樓價仲唔大跌?咁嘅價錢唔俾年輕人上車,簡直係欺人太甚,小業主咁自私,有一天會自食苦果. 坦白講,呢度嘅小業主成日沾沾自喜,有啲失控,忘記咗樓價處於危險邊緣,小心樂極生悲. |
93. 引刀一快 2014-09-27 01:47:32 |
|
To 92樓 淡友兄
到底你係咪真係淡友嚟架,兄台!
”小業主咁自私,有一天會自食苦果“ 樓價高關小業主X叉圇叉X事咩!!!樓價係炒家整咗個加厚炒飯底墊岀嚟架! 咪冒充淡友搞壞淡友嘅名聲喇,保你大喇!
|
94. 蜕变中嘅懒人 2014-09-27 08:20:06 |
|
TO 92樓 淡友兄 小業主就係以信心同財力,頑固地令樓市不跌,係實力嘅表現。 黑心淡淡係以咀咒同幻想,頑固地令樓市下跌,係弱智嘅表現。
出年?出年俾個官職黑心淡淡做-----量地官。
咁平嘅價錢黑心淡淡都上唔到車,簡直悪有悪報。 好多年輕人最近爸爸聲上緊車啦,無人話你知咩?不過出錢嘅係頑固小業主父母,恨呢! 自私?唔通唔幫自己仔女去幫黑心淡淡上車咩?黑心淡淡全部係屁股指揮腦袋嘅奇形怪胎!
坦白講,呢度啲小業主成日沾沾自喜,因為只要一日有你班黑心淡淡喺度咀咒,一日樓市就係上升之中,請不要停: 咀咒。破頂! 再咀咒。再破頂! 惡毒咀咒。瘋狂破頂! 不停黑心咀咒。連環瘋狂破頂! 没有最黑心,只有更黑心。没有最高價,只有更癲價! 樓價遲早大冧,到時就乜都無。買得到一定好,無錢買諗壞腦! 黑心淡淡你的名字是赤貧。 |
95. to 92/f 2014-09-27 12:22:12 |
|
講甘多做乜q!咪又睇下我睇你點自殺死定你睇我點赤貧死囉 |
96. to傻懶 2014-09-27 12:23:46 |
|
又睇下你on 9定我弱智 :) |
97. 惜緣 2014-09-27 13:05:51 |
|
To 95、96樓 兄台 討厭+無品!!!!! 兄台唔好以為在下鐘意鬧人,見到兄台的言詞,實在忍無可忍,無論兄台係邊位,在下的目的只有一個:“希望可以鬧醒兄台,做個正常人。” 心有多寬,路就有多寬;放下,才可以得到更多。 |
98. 有殻蝸牛 2014-09-27 13:36:27 |
|
To 95/F
放心,92/F不必自殺、兄台赤貧亦不會致死,無論感恩還是咀咒,納稅人還是會繼續供養你。將來你的小朋友只要願意努力,即使父親沒有能力幫助他們,還是可以在納稅人的幫助下往上流。 |
99. to 98/f 2014-09-28 00:18:43 |
|
唔駛納稅人供養,鬥地主時代即將來臨
到時又睇下各好友/樓市投資者下場如何 :) 係呀升啦快d升多3倍各業主快3倍收皮
非常熱切期待 |
100. 有殻蝸牛 2014-09-28 01:57:36 |
|
唔駛納稅人供養?
你知唔知點解地鐵車費咁平?單計車費只有港島綫足夠支付營運成本,仲未計維修改善工程。你每程車都係地鐵上蓋物業嘅小業主補貼㗎。
你知唔知點解寬頻費用咁平,點解水費、電費、媒氣費、隧道費、學費、社區設施費用、醫療費用咁平?所有基建費用都係來自地價收入,你俾嘅只係營運成本同部份維修費,當中絶大部份又係小業主俾㗎。
九年免費教育、大學grant loan、公營房屋、醫療,連火葬場都係納稅人俾㗎。
如果你咁討厭中產小業主,又覺得唔需要我地供養,不如你計下駛左幾多,代我地捐去宣明會當還錢?
如果唔係,無論你鬥地主定鋤大D,都係我地養緊你。 |
101. 引刀一快 2014-09-28 17:49:23 |
|
惜緣兄
請教請教,福建廈門的樓市,最近有冇明顯變動? |
102. 惜緣 2014-09-28 18:14:12 |
|
To 101樓 引刀兄
請教不敢當,而且實在慚愧,在下幾乎沒有留意鄉下那邊的樓市情況,所以,不敢亂答兄台,抱歉抱歉。 |
103. 引刀一快 2014-09-28 20:59:14 |
|
惜緣兄
言重了,冇留意係正常嘅,我不過係想透過真實嘅人士瞭解當地情况,比單靠網站資料要好,係一個好有參考價值嘅補充。 |
104. 惜緣 2014-09-29 01:09:17 |
|
原本同是網中友,苦苦相逼何太狠 ; 冤家宜解不宜結,得饒人處且饒人。 |
105. 23 2014-09-29 14:50:25 |
|
https://www.youtube.com/watch?v=CbON6-epjKs
PLS SEE |
106. 引刀一快 2014-09-29 15:27:24 |
|
大家少安毌燥,2006年WTO會議,過嚟示威嘅各國農民,破壞嘅係香港主持嘅國際會議,為嘅係佢地自己嘅利益,搞事地點放喺香港,癱瘓嘅係灣仔會展。
咁點解當時咁多香港人仲當係一件盛事?仲咁歡迎果班搞事嘅外國農夫?仲要以驚嘆嘅口吻形容佢地同警察對抗得幾咁勇猛?
今日,有幾多人記得起有過咁嘅一件事?當時講好咗會影響嘅香港形象呢?有冇影響?
唔好煞有介事日日喺度講呢D咁嘢,將呢件事提升到派系鬥爭,咁根本就唔會有咁多事發生! 唔係有咁多有心人喺呢件事借意表達忠誠,點會搞到今日魚死網破?
如果真係對國家忠誠嘅,就學下引刀一快,接受大陸教育,瞭解國家民族現狀,擁抱國家! 要共存亡嘅,係國家...........................................唔係自住樓!! |
107. 師nine 2014-09-30 05:38:28 |
|
激烈,好激烈 其實住緊公屋或排緊公屋既人,好多都心知肚明啦!你地好多係申請前轉移資金或原本住緊公屋,假離婚,公一間,婆一間,南亞裔又住公屋,新移民係大陸有樓有地,揸人仔都(多過港仔20%啦)。攞到屋就富貴晒。 私樓既人真金白銀要供,同有牌財仔借錢比利息, 又要交稅,所有費用都避吾過。 公屋人聰明,有錢無人知架! 香港政府審查吾知點解查吾到?? |
108. 師nine 2014-09-30 05:53:18 |
|
還有,而家香港政府真係吾知D標準係乜。 菲姐,印姐人數狂蜂一樣,假日用緊香港納稅人資源,用公廁,公園,公地,D廁紙,水呀,要食環處人清潔,執手尾,但佢地—毫子吾使交。D非洲人,南亞裔行街紙過期,只要申請難民,D法官又比佢地留低。搭飛機來香港都係難民,其實我地中產要捱先係難民。 香港政府,香港人要做既野太多啦!長期拉布,而家示威,好多濫用資源。。 香港其實有好多人食亞公,用亞公,檢討下啦 |
109. 師nine 2014-09-30 06:13:07 |
|
抬頭望九龍灣牛頭角,啓德郵輪旁,東涌,葵涌半山D公屋等,環境優美,鄰近地鐵。。四通八達,。。開揚,實用率高。住公屋既人真係好幸福,應該要多謝納稅人同D住私樓供一世樓既人吾同你地掙!各有各世界。樓价升你地不要眼紅,樓价冧你地又吾好幸災落禍! |
110. 傻婆 2014-09-30 11:14:57 |
|
To 107,108,109 師nine 非常認同你的看法。人口與財富比例永遠都是金字塔式,大富大貴人數在尖頂,中産在中間部份,一人一票選出的議員站低下层大部分,議員要向選民交代,唔叫阿公開倉派米来次再選何能到位。不撑公屋居民难道撑小業主? |
111. 引刀一快 2014-09-30 11:27:09 |
|
今次嘅事件,規模超出我想像。 |
112. 我是大淡友 2014-10-01 12:52:40 |
|
小女來電説她的友人要買樓結婚,希望給予意見。我們小敍並問了數個問題:你們有積蓄嗎?(有,但只是為結婚作了準備用)那首期怎麼付?(由雙方父母出資幫助)工作前境如何?(女的醫護人員,男的服務業)你們對佔中看法?(我們都支持佔中且身體力行)不怕樓價因此下跌嗎?還可能會失業。(不會的,因為有了真普選後經濟才會真正好起來,現正是上車好機會)有很多初次置業者以為買來自住,對價格升跌不太在意,但實情往往很大落差,這必須親身經歷才會體會。所以我只作了觀點上論述而沒有給與意見,現在局勢已超出我認知範圍,選擇也是人生歷練一部分,對將要成家立室之人尤為重要,需要自行面對。我們也交換了很多人生觀,這是個人主義抬頭年代,結婚、生孩子、置業,仿佛是捆綁式標準,他們能從互聯網中取得(罐頭式經驗),以取代從生活經驗中所慮積智慧,每事訴諸表達個人立場訴求,當克制成了順從,忍讓變了懦弱,社會矛盾自然形成增加,這不是某人落台,某種選擇權可化解。尤其他們認為只要回應他們訴求,經濟就有新活力,樓價也會向好,冰封三尺,非一日之寒。家庭以致社會撕裂,均需要時間化解,刻下各國已開始火上加油,指三道四莽顧評論,似為政局加添變數。我們時常有一夢魘,和相約的人碰不上,明知道在同一道上,而目標也相同,卻總沒法子相遇(是時間失誤)甲認為乙在自己的前面、而乙卻覺得甲在人潮的後面,他們互相尋找著對方,又沒法同時找得到切入點(是個體中存在思維不一)最後直到人潮散去進入叧一個博奕(也就趨勢逆轉了)乙的行為正是錯價表現,出現了標準差以外價值。山重水複疑無路柳暗花明又一村,凡事向好方向想。 |
113. 引刀一快 2014-10-02 00:50:01 |
|
山重水複疑無路柳暗花明又一村,凡事向好方向想。
但願如此。 |
|