1. 橋頭堡 2014-03-12 12:52:44 |
|
認同作者所言: 今天的香港政府,屈服於民粹力量之下,只懂一招叫做打壓需求,說白了其實就是打壓經濟,有生意不做。於是讓國際笑話的「限奶令」、「零雙非」和「樓市雙辣招」等行政干預措施不斷出現,如今又搞到自由行頭上來了。 |
2. 同意 2014-03-12 13:02:24 |
|
|
3. 「蝗」蟲之一名 2014-03-12 13:05:56 |
|
「驅蝗」行動 有失港人風範........... 「驅蝗」者???本身就是:「蝗」蟲之一名表表者!!! |
4. 講道理 2014-03-12 15:30:31 |
|
如果香港咁樣落去,一定衰退,學新加坡不爭吵,專心搞經濟行不行? 中央一收緊,學新加坡,香港反而有運行! |
5. 路人 2014-03-12 15:39:35 |
|
大家如果仔細留意, 示威活動其實總是由同班大約十多人帶頭, 限奶示威是, 雙非示威是, 驅蝗行動也是, 甚至佔領中環也同樣是那果班人, 學生哥和師奶真的要小心壞人,不要被那些人利用了 : )
|
6. 有道理 2014-03-12 17:18:07 |
|
昔日的香港人,蜂擁到內地旅遊消費,把廣東深圳和珠江三角洲一帶的物價、樓價和租金都搶高了,當地人不但沒有口出怨言,還對香港人十分感恩,覺得港人到廣東一帶投資經商,對他們的經濟帶來不少好處。時至今日,每天仍有幾十萬港人過境旅遊,深圳的飲食店和娛樂場所,幾乎都擠滿了香港人,相對廉價的消費市場,為香港普羅大眾提供了不少歡樂氣氛。
|
7. 蝗旭氓 2014-03-12 17:36:48 |
|
政府出限奶令、雙倍印花稅、港人港地、這些都是不准大陸人來買嘢措施,洲官放火就得!廢青有樣學樣就唔可以? |
8. HK人 2014-03-12 19:46:15 |
|
民粹力量,大哂,中產食屎,香港CY只聽窮人話,努力人食白果 |
9. 訓練老師 2014-03-12 19:50:29 |
|
地產成交下跌,SSD,BSD害死人 |
10. 上粱不正, 上行下效! 2014-03-12 22:55:13 |
|
驅蝗者之领頭羊----粱先生, 高先生也!驅蝗行動----BSD, 限奶令加強版而矣! |
11. 捉錯用神 2014-03-12 23:01:56 |
|
回應: 對付「驅蝗」,應用霹靂手段?
隔離王先生思路不清, 捉錯用神囉! |
12. 速變一制 2014-03-12 23:19:17 |
|
|
13. 大淡友 2014-03-12 23:28:28 |
|
講得啱!高地价政策養活香港係歷史、結構性問題,不易解決。明知厨房熱,亦有人爭著入去做嘢,必有所圖。令楼价大跌,那人必有所得! |
14. 飯民 2014-03-12 23:29:33 |
|
香港越来越国内.cy 的民粹其实都是饭民追求的.事实是饭民还不收货.
是的,活着不容易,饭民不要搞信心危机 |
15. 講道理 2014-03-12 23:34:18 |
|
香港人愈來愈唔講道理: "如果真覺得遊客把東西都搶貴了,會影響市民的日常生活,反對者大可到政府總部請願,提議當局根據承受力擴大配套設施,或減少自由行人數等等。而不是跑到熙來攘往的購物區趕走旅客,還說什麼「要激烈行動才起到作用」。這些野蠻行為,嚴重影響香港旅遊之都和購物天堂美譽,港府必須立即制定相關政策,禁止此類行動繼續發生,否則將令香港蒙羞。"
|
16. 珍惜香港 2014-03-13 00:15:58 |
|
【珍惜香港】
蔡先生提到 「做大個餅」,令我諗起 林奮強。記得一個星期前,我响一篇嘢度批評過林生。其實我嘅批評都幾狠,只喺冇咁易睇得出,唔喺林生嘅 FANS 一定會好唔高興。至於有幾狠,可以睇番我 果篇留言,尤其喺 最後一句。 林生成日話 「做大個餅」,呢樣嘢,講就好聽,問題喺,點樣做? 早棑佢話,長遠財政計劃工作小組嘅 報告太保守喎,計埋嚟緊高鐵、港珠澳大橋等等嘅嘢,經濟增長點止 2.8% 咁低呀? 跟住我就問,林生,邊個可以保證,呢啲 基建,一定可以帶嚟幾多增長?點解我會咁問? 因為林生搞錯咗,投資基建,只喺 「做大個碟」,個 餅唔會因為你個 碟大咗就會相對咁變大嘅! 佢成日將個 FOCUS 放哂响啲 基建度,我唔否認,呢啲 硬件,的確喺好重要, 你冇咁大個碟,點裝得起咁大個餅?就好似自由行咁,個餅好大,但喺個碟太細裝唔哂。不過依家內地啲大城市就喺咁追,香港人又喺咁排斥啲內地客,到高鐵香港站通車果陣,自由行個餅唔知仲有冇依家咁大?講到港珠澳大橋,記得早棑 有個留言者話,香港只要做好 轉口港就有生意,使乜驚咁多喎!不過唔知佢知唔知,我地嘅 物流業面對內地各大沿海城市嘅競爭,正喺 走緊向下坡?你起咗條大橋,人地一定要用你架? 香港要提昇競爭力,唔可以淨喺「做大個碟」,一定要真喺「做大個餅」!
同 「做大個碟」最唔同嘅喺,要 「做大個餅」,唔一定要投放好多錢。其實只要就住香港有利嘅環境,再以 政策配合,鼓勵投資,根本唔需要點洗錢,但喺得番嚟嘅經濟效益就唔嘢少。乜嘢至喺政策嘅配合?比如話,只要庸梁肯放王維基一條生路,個餅自然大咗;如果當日酒店拆售,庸梁唔單止冇去打壓,仲以政策配合,大力支持嘅話,個餅又會大咗;如果冇因為順應民綷而廢咗教育產業嘅發展,又如果冇打私院、冇打水貸、冇限奶令、冇樓市辣招呢啲 消極廢策嘅話,個餅仲會再大好多! 試問呢啲政策嘅配合,洗乜洗錢?唔知林生有冇 GUTS,向佢個偶像呀庸梁諫埋啲咁嘅嘢?冇嘅話,又只喺响度喺咁埋怨財爺孤寒,又成日將個 「碟」講成個 「餅」咁,有 Q 用? 香港喺國際化商業城市,資金自由流動,只要政府响 政策方面吸引投資,鼓勵投資,做就一個良好嘅投資環境,啲投資者自然願意去你度洗錢,呢樣先至叫 「做大個餅」。有咗咁嘅環境,你花巨額投資去做大咗果隻 「碟」先至會有用嘛!可惜,呢種 雙贏手段,正喺 庸梁嘅弱項喎!佢嘅至愛,喺叫 「對著幹」! 所以點解 我之前話,雖然我好 正面咁評價 曾蔭權嘅 樓市政策,但仲喺念念不忘佢响 董政年代犯過嘅一個 嚴重錯誤,呢個錯誤,將香港可以成為高科技上游核心嘅 最後機會一手斷送咗俾上海,以致整個科技行業火速北移,全線覆亡。如果冇呢個錯誤,香港嘅科技、貿易、物流、以及連帶嘅一系列各行各業,時至今日,每一個餅,大到你想像唔到。呢個錯誤,害咗香港,仲害埋 矽港計劃嘅投資者;如果當時 中芯國際喺响香港成立,以我地嘅 科技同 知識產權基礎,中芯嘅侵權歷史一定會被改寫。Make a difference,只喺差一個政策! 一個政策,要洗幾多錢?
庸梁上個星期响上京之前,講咗成 五分鐘廢話,佢話,經濟發展,對香港好重要,所以要上去傾傾,希望啲 兄弟城市幫幫忙喎!坦白講,人地點解要幫你?你有 乜嘢政策吸引佢地?最搞嘢嘅喺,呢個庸梁講到後面(到 03:00 個位),竟然失驚無神咁拋出佢上任之後果兩個所謂嘅 政績!我當堂睇到 O 哂咀, 「叫停」都好意思咁攞嚟哂嘅?呢啲先至喺正牌嘅 沾沾自喜,我真喺唔知道林奮強先生仲可以撐佢啲乜? 所以關於香港嘅 競爭力,與其聽林生講,倒不如聽下 首富點講,高低就立見!首富話,我地要投資响 教育果度喎!呢樣嘢又會喺一個大 topic,留番下次先寫啦! |
17. 冷眼 2014-03-13 01:25:13 |
|
廢梁食屎啦! |
18. 講道理 2014-03-13 02:44:47 |
|
樓上珍惜香港人兄分析力特強,不過我認為林奮強並非撐CY,林奮強請辭行會就看得出,不肯與CY政府為謀! |
19. 賣樓走路小人一個 2014-03-13 10:28:52 |
|
提到「做大個餅」,........諗起 林奮強.....此人袛是賣樓退出行會成員之一......沒有什麼值得讚賞的...........賣樓走路小人一個........... |
20. 面向世界 2014-03-13 17:17:53 |
|
打壓需求是打壓樓價,講得對. "今天的香港政府,屈服於民粹力量之下,只懂一招叫做打壓需求,說白了其實就是打壓經濟,有生意不做。於是讓國際笑話的「限奶令」、「零雙非」和「樓市雙辣招」等行政干預措施不斷出現,如今又搞到自由行頭上來了。" |
21. Oscar Lam 2014-03-13 22:18:08 |
|
16/f 珍惜香港兄, 對於你的回應我深表同感!看到上海、星加坡等城市快速地發展,而香港卻停滯不前,感覺相當不舒服。確實有"沉舟側畔千帆過、病樹前頭萬木春"的感覺。
其實管治香港並不太困難。你只要給香港提供一個寬鬆的經濟發展環境,搞好基建配套,聰明的香港人自會把資源用在最有效益的地方。可現在的政府卻剛剛相反,設立重重限制,去拖慢經濟發展。難得有一個如此強大的國家作為後盾卻不懂得好好利用,實在可惜啊! |
22. 戰鬥員 2014-03-14 15:21:44 |
|
To 16 十分同意你的觀點, 一個生意失敗的689 , 邊會明白 Win Win 的重要性 |
23. 辣撤效應 2014-03-15 01:21:15 |
|
"大埔地皮流標收場,引發同區二手樓瘋狂劈價,不論放售、放租大埔業主,普遍願再減4至8%。其中,天賦海灣一期特色戶更即時勁劈2,000萬元放盤,減幅高逾15%,單是劈價金額已可在九龍站買樓做業主,為近年劈價最狠個案。另市傳同區承峰單位至少減價100萬元售出,帳面亦要蝕入肉離場。" |
24. 同不同 2014-03-15 01:30:37 |
|
我撐林奮強,佢係無私嘅,成立黃金五十組織,係真心為香港做事! |
25. 不再做順民 2014-03-15 09:30:02 |
|
梁振英最擅長叫口號﹐尤其是一些空洞樣板式的口號﹐上京前又講廢話﹐說甚麼改善民生就要發展經濟﹐這說話誰不會講 ﹖而講咗即係無講。對於發展經濟他有何具體題目及內容 ﹖用甚麼實際行動去實踐他的發展經濟大計 ﹖全部都無 ﹗這些假﹑大﹑空的浮誇作風就算在今時今日的國內也不適用﹐已早被中央及地方官員們棄如敝屣。市民眼前所見到的梁振英只是一個懂花錢而不懂賺錢的人﹐若香港在不遠將來面臨財赤﹐那如何可發展經濟 ﹖如何能改善民生 ﹖ |
26. middle middle class 2014-03-15 09:58:56 |
|
To 【珍惜香港】
Your analysis is so precise and extensive. Besides, "可惜,呢種雙贏手段,正喺庸梁嘅弱項喎!佢嘅至愛,喺叫「對著幹」!" I really love reading your comment.
|
27. 目前市況 2014-03-16 03:40:03 |
|
繼天水圍天榮站項目兩度流標後,上周五截標的大埔白石角科進路地皮,昨也公布最終流標,這是政府於2010年底重新以招標形式賣地以來,首次流標;亦是繼2010年9月,柴灣連城道地皮流拍後,3年半以來有官地未能售出。 根據《明報》報道,市場原預期這幅臨海地估值約36億至50億元,但消息指今次出價最高的發展商,投標價較市場預期下限仍低約兩成,即出價低至每方呎樓面地價僅約4000元水平,比2007年區內最平的地價還要低。 要留意的是,這幅地皮上周五截標時合共錄得7份標書,即發展商並不是沒興趣,只是出價太低至政府未能接受,而在區內已發展多個樓盤的信和(0083),雖也有入標亦不敢冒進出價,可反映其對後市的一些看法。 這幅流標地,一來臨海,二來沒有「限量限呎」,如在樓市興旺時,地皮呎價隨時可挑戰一萬元,但現在傳出每呎4000元也沒人要,當然也有解釋說因建築費日高,發展商壓低地價,才可能有合理利潤,而政府卻沒有調低可接受的地價水平,才導致流標,但有7個發展商出價,那地價要多低才算合理? 更有樓市「死硬好友」說,地皮流標變相令供應減少,對二手樓價反而更有支持作用,大家會相信這種說法嗎? 筆者就認為,就算多了流標地皮令供應減少,也反映樓市需求在減弱,而需求可包括自住或投資,在辣招和美國啟動退市下,樓市投資確在減弱,而地皮招標的結果和地價的變化,始終對未來樓價具有一定的領先啟示作用。 撰文:陸振球(明報地產版主管) |
28. 反擊 2014-03-17 01:47:27 |
|
以子之矛 攻子之盾
以後,若果聽到一些未經證實,但又說有秘密來源的消息,一於反客為主,講一個相反,但同樣有秘密來源的消息,例如說,有人話收到美國聯儲局高層秘密消息,將會很快便加息,我會說,我又收到同樣訊息,有排都唔會加息,這招以假對假,的確好用。
|
|