ENG
瀏覽人次:31119    回應:27
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 沉思 2013-12-04 12:16:08

地產商係好識售樓,連政府3D都破到,宜家大陸客重回新樓市場,新地雷霆應記一功!

不過二手樓業主就慘了,冇人問津,急起上來要大減價至出到貨.

2. 同不同意? 2013-12-04 12:19:49

作者蔡生咁講, 意思係新樓跌咗兩成:

"比喻說一個市值1,000萬元的物業,發展商訂價為900萬元,另贈送優惠達一成的話,那麼買家真正的買價是800萬元,可田土廳登記的樓價只跌了一成,其實真正是跌了兩成。這樣的話,市場就會出現誤導,以為樓市成交暢旺,樓價跌幅輕微。"

3. 橋頭堡 2013-12-04 12:27:27
蔡生話加息後樓市會崩盤,是對政府作出警告,希望當局想辦法維持市場的流通量,讓小業主可以換樓改善環境,不給地產商一枝獨秀.
4. 徵求答案 2013-12-04 13:12:21
比喻說一個市值1,000萬元的物業,發展商訂價為900萬元,另贈送優惠達一成的話,那麼買家真正的買價是800萬元,可田土廳登記的樓價只跌了一成,其實真正是跌了兩成。這樣的話,市場就會出現誤導,以為樓市成交暢旺,樓價跌幅輕微。 

我唔知有無理解錯,有地代咁同我講:「呢個單位面價係一千萬,發展商現在以八百萬賣俾你,就算上到去律師樓都係寫 800 個,而交幾多銀稅,律師樓會同你計,你自己埋單!」
我就問:「如果我用老婆名,佢現在無樓,咁使唔使回翻 3.75 %俾發展商?」
地代話:「地產商唔理你點玩,如果你用公司名上都係回 200 萬啫,唔夠你自己攪掂,有剩你自己袋,總之呢間嘢賣 800。」

唔知有冇業內人仕俾倒真正答案我?
5. 講道理 2013-12-04 13:17:13
樓巿旺是表面現象,只有新樓賣得唔係咁健康。

一個正常的樓巿係要百花齊放,小業主有機會賣樓變現或換樓,咁至有向上游動力。
6. 美國將加息, 信者失救. 2013-12-04 13:26:09
有人說小業主實力夠,沒有減價壓力,其實他們都身處懸崖,一旦加息週期來臨,可能是樓價崩盤之日。

信美國佬嘅話遲早牙較無, 錢無, 連命都無!
美國佬三五年內都唔會咁蠢加息揾自己笨, 政府叫囂美國將加息差不多三年, 信者失救.
美國佬加息還看美國樓市復甦能力及有無能力減國債, 照目前估計, 美國明年中前都唔會減買債, 出口術吹水呃儍人就會繼續, 要實行都會以特慢龜速行事, 慢到不知不覺, 加息最早都要風平浪靜嘅四年後至有機, 有乜冬瓜豆付重要遲啲, 樓市四年內窄幅上落+5%, -15%極有可能.
要大跌唔使等美國佬加息, 只要政府顛到實行租管+空置稅就得咗, 到時香港樓市會趺, 連人都會喺天棚跌落嚟, 包括有樓同無樓嘅人, 除咗打政府工同攞綜緩嘅人.
7. to:4樓 2013-12-04 13:39:19

發展商多數會以900萬賣給客人,然後再係物業成交時幫客人出埋其他駛費,咁樣樓價唔會登記咁低,以免影響其他貨尾價格.

補貼咗一成左右嘅稅款只係益咗政府,於是發展商再通過地代回佣予買家,可能條數亦有樓價一成,咁買家實際平咗兩三成,土地註冊處又睇唔到,大家都明整體樓市可穩定!

8. 亮劍 2013-12-04 13:44:19

可能有人會怕美國佬加息,咁何不做定息?隨手抄X新銀行報價:

如現行利率不變,呢間銀行實際按揭利息----

定息首一年 1.68 期後 2.35

定息首兩年 1.80 期後 2.35

定息首叁年 2.00 期後 2.35

以上計劃罸息期同係三年,而呢間行嘅 P 按實際做緊 2.15 厘(現金回增一万),照咁睇呢間銀行對美國三年內加息,不表認同喎!

9. 吸血蔡 2013-12-04 13:59:12

老蔡又想叫人賤價出貨,他就食硬你佣,世上無良之人,就是蔡稚鍾這等人。

叫食魚不吐骨。身家幾億都是吸佣的血。

10. Andy 2013-12-04 14:26:52
如果我后生20年都会买新楼!
11. 吸血鬼?食佣怪? 2013-12-04 15:10:38
我自己冇做過一日地代,中立來講,如果有個客走入代理嗰度,搵個三唔識七嘅地代話要買樓,而呢個地代求求其其帶呢個客睇幾間樓,最終呢個客又唔講價落實入一件,咁地產代理呢隻佣真是唔值一隻!
但現實係呢間代理要喺旺區整間舖,又要請人做後勤及搵盤,啲客要慢慢儲翻來呢下不在話下,否則下下靠生客執硬!
同人睇十間,可以中一間咁你肯定係行緊運,十間傾成一間成交倒,你應該做咗分區阿頭!
嗰隻佣咁易賺?不如你又來試試?睇睇幾多個月先開倒單!!
12. 講道理 2013-12-04 15:24:55
讀者評論樓巿不宜人身攻擊,據聞蔡生已離開代理工作多年,公司業務交予伙記打理。其豐厚身家為高超的地產投資所得。

呢種地區性代理只係做熟客生意居多,唱好唱跌對其生意幫助唔大,更何況唱跌他們的生意更難做。

所謂唱好又俾人講,唱跌又俾人罵。

樓上9樓那位亂咁人身攻擊他人,係十分低劣行為,如此低等動物理應離開此網站,過主他處吧。
13. middle middle class 2013-12-04 15:32:58
"嗰隻佣咁易賺?不如你又來試試?睇睇幾多個月先開倒單!!"  Well, it is never easy to make business.  I have been working in a China factory for 20 years.  To make a deal in every 10 enquiries is a miracle.  Talking about investment and salary...etc. overhead?  We have huge risk as technology evolve in a much faster speed nowadays, all new capital investment ( millions of USD ) will need to be amortised in a few years, then we have to invest again.  Salary in China now is ever increasing and to make it worse, we take USD but buy materials in RMB, so we loss a lot of money in the exchange rate.  Profit margin ( nett ) is just something like 2-3%.  Besides, we need to take care of the after sales services for almost 2 years.  However, we never give wrong information to customers.
 
So, now, tell me something about 吸血鬼?食佣怪?
14. middle middle class 2013-12-04 15:35:01
I have no intention to say something negative about real estate agents, but just would like to share the situation in other business area.
15. 日新月異 TO: 9樓 2013-12-04 16:04:55
"9樓"如此無知,的確似動物多過人類,各位知唔知是哪一種動物?網主或可將它揭露出來!
16. 反拉布 2013-12-04 18:24:32

有意思, 樓價跌政府庫房收入少,至有機會收招.

"新盤市場的熱鬧氣氛能維持多久,大家都不知道。地產商這種燒銀紙的促銷手法能否持續,關鍵在於他們買地的成本多少而定,幾年前低價買進興建樓房的地皮,自然較有減價空間,可近年高價所投的土地,將來如何賣樓?可以想像,未來政府拍賣土地將一浪低於一浪,地產商補貼印花稅的成本將在地價上反映出來。 "

17. 雙喜好似咁玩喎! 2013-12-04 21:53:54

發展商多數會以900萬賣給客人,然後再係物業成交時幫客人出埋其他駛費,咁樣樓價唔會登記咁低,以免影響其他貨尾價格.

補貼咗一成左右嘅稅款只係益咗政府,於是發展商再通過地代回佣予買家,可能條數亦有樓價一成,咁買家實際平咗兩三成,土地註冊處又睇唔到,大家都明整體樓市可穩定!

喜喜17·5折扣直接減面價,應該上田土廰及計算乜D物D都係折實價,而呢個盤你估你有$就買倒?你籤號後少少連樓都冇得你㨂,地代如果幫手同你整倒一間,你多謝人請飲茶就差不多,仲要人回乜回物?


18. 沉思 2013-12-05 00:44:18

樓市總有小陽春,正如98年時都曾經有一陣係交投暢旺,咁唔代表市道好轉,各位買家宜謹慎小心,量力而為.待政府撤退辣招後,樓市才可穩定正常發展.

政府重稅懲罰投資者,買樓成本咁重,樓市邊有可能唔傷,目前只在吸納最後一批買家,呢班買家消化完時,樓市就沉淪了.

19. 親親地代 2013-12-05 15:26:46

9樓可能身受吸血地代印害,所言有其道理。其他人又何需急於為地代說話? 莫非你們都是地代??

難怪!

正是,也好,蛇鼠一家親。

20. 反對19樓 2013-12-05 17:44:35

呢度地代唔多,只係睇唔過眼,發表意見冇須人身攻擊嘛.

19樓睇來又係屬於什麼動物之類.

21. 應撤落日條款 2013-12-06 02:05:01

傳聞政府擬為辣招加辣,立法會議員張宇人今日就提出辣招修訂案,包括香港永久居民持有的公司可獲豁免買家印花稅(BSD),以及為額外印花稅(SSD)及買家印花稅(BSD)訂下「日落條款」,建議日期為2014年12月31日。

張宇人表示,當初政府實施買家印花稅的原意是針對非本港市民,「既然如此,無理由要香港人持有嘅公司要交稅(BSD)!」他不擔心,一旦港人公司豁免買家印花稅後會引致炒風。他認為,辣招屬「特事特辦」,「如果唔加入日落條款,就唔叫特事特辦啦…訂在2014年12月底,是一個建議。我無水晶球,睇唔到兩年後發生咩事,但辣招唔可以擺足50年㗎!」


22. 不同意 2013-12-06 04:46:33
樓價跌表面上唔好,其實咁至可以逼政府減辣,反正樓價升和跌都係一個循環,今天跌咗,他日升番,經濟好樓價總體就會升!
23. 東 2013-12-06 09:30:29
如果我個經紀, 唔知有心定無意咁用上面誤導我, 係咁計錯晒條數, , 我一定會即刻唔用佢...

1.
比喻說一個市值1,000萬元的物業,發展商訂價為900萬元
即係就係900架樓啦, 呢個市值多出黎果100萬, 邊個吹出黎?
最多係話發展商唔食你100萬溢價, 開價貼近二手價...

2.
另贈送優惠達一成的話,那麼買家真正的買價是800萬元
買家係俾900萬, 然後要俾一大堆稅, 但係係由發展商俾返
咁即係, 買家係現兜兜俾左900萬啦.
倒轉講, 如果你買二手樓, 又踩唔中唔使俾果3D稅, 可唔可以話係二手樓價跌左幾成?

3.
可田土廳登記的樓價只跌了一成,其實真正是跌了兩成。
同1. , 2. 的原因一樣, 講到跌左兩成, 其實田土廳價無跌到, 其實你只係俾少一堆稅.

4.
市場就會出現誤導,以為樓市成交暢旺,樓價跌幅輕微。
其實旺的原因, 係因為買果班人, 幾乎中硬3D
但今次唔使俾3D之餘, 又唔俾新樓溢價就可住新樓, 好似好著數, 咪旺囉.

==============================================
根本成篇文, 係完全由發展商角度出發,
响發展商的角度, 可能係賺少左兩成,
但普通買家的角度, 其實, 條數根本唔會係咁計,
付出的, 同無3D前差唔多, 發展商同稅局的利潤, 關佢地支燒烤叉事???
24. T0 19 and 20 2013-12-06 14:20:23
你們都是動物,筆者也是。
但是,有些動物會吸血,如蔡生等的地代。
有些不會,怕腥。
不知19,20是否同類。
也許19進化了,而20仍未進化。
悲情!
25. 宿願 2013-12-07 01:35:12
無端白事去責怪地代者,其實係野蠻一簇.
26. to:24樓 2013-12-07 02:40:53

地產代理都是一種職業,顧客有權選擇邊一個代理幫佢地服務,又可以唔選擇幫襯佢地,如果冇去了解之下,就亂罵人地,就係低劣行為,本人為蔡生抱不平.

施永青和黃建業都係地代,更加肯定食過你佣,又唔見你夠膽人身攻擊佢地,一睇就知24樓都係縮頭烏龜!


27. 27樓to9樓,19樓,24樓 2013-12-07 02:55:25

樓上幾條友,唔駛講都知你地幾條粉腸係同一人,係呢個地產網站,好多人係有識之士,亦係有樓業主.

你條粉腸冇錢買樓就賴三賴四,講埋啲人身攻擊他人的廢話,返去鄉下耕田,別在此獻世.